Podepnij zasilanie od strony zaworu przelewowego i sprawdź czy działa.Jakie ciśnienie panuje w układzie?
Konkretnie chodziło mi o to jak bardzo musiał bym doprężyc silnik benzynowy aby móc zasilać go olejem napędowym.
sprawdż czujnik ciśnienie oleju silnika, on współpracuje z przekażnikiem podtrzymującym zasilanie. Jeśli zaraz po odpaleniu nie pojawi sie ciśnienie oleju, elektryka jest rozłączana.Tak jest w wielu modelach thermokingów i carrierów. Jako ze 10 lat temu przestałem sie tym zajmować, to jestem nieco już do tyłu. Wychowałem się na jednostkach SBII di,...
Układ sygnalizacji stanu alarmowego. Działa z czujnikiem przegrzania silnika (styk w czujniku temperatury silnika) oraz z czujnikiem ciśnienia oleju silnikowego. Dość oryginalne rozwiązanie układowe. Zadziałanie któregoś z czujników powoduje podanie masy na przerywacz i zadziałanie piszczyka oraz kontrolek ostrzegawczych STOP. Zasilanie do przerywacza...
Nie wiem jak jest w tym ciągniku, w tych co spotkałem napęd jest załączany w momencie odcięcia napięcia zasilania zaworu, bo ponieważ sprzęgło przedniego napędu przekazuje moment na przednie koła gdy ciśnienie oleju, które nim steruje jest równe zero. W momencie zgaszenia ciągnika przedni napęd jest załączony, brak ciśnienia oleju.
Nie mogę znaleźć czy to jest wersja z napinaczem łańcucha z przestawiaczem fazy czy bez. Problem może być w czujniku (słabe zasilanie głupieje,czy z przewodem sygnałowym) z odległością czujnika do "koła fonicznego " lub jego uszkodzenie. Jak wersja z przestawianiem fazy to podstawą jest ciśnienie oleju bo to ono zasila napinacz bez niego nie pracuje...
Coś kojarzę, że były tam problemu z ciśnieniem oleju i że kanał olejowy do czujika jest zwężony i najlepiej sprawdzać ciśnienie oleju przy zasilaniu turbiny stosując jakiś adapter, wtedy jest pokazane rzeczywiste ciśnienie oleju. I faktycznie usterka jest trudna i druga bo albo faktycznie dół panewki i korby do wymiany lub łożyskowanie walka rozrzadu....
ja będę miał zbiornik z zapasem oleju poniżej powrotu ze sprężarki, a powyżej wlewu do pompy, w ten sposób pompa będzie cały czas zalana. Natomiast ciśnienie będzie ograniczane za pomocą zaworu bezpieczeństwa do instalacji centralnego ogrzewania, zawór będzie wstawiony na zasilaniu sprężarki i gdy ciśnienie przekroczy 3 atm to nadmiar oleju będzie wracał...
Podłączyć tester ,sprawdzić błędy i parametry. NIe zaszkodzi zmierzyć też ciśnienia oleju fizycznie. Chyba najlepszy dostęp będzie na zasilaniu sprężarki.
A ja mam pytanie, czy masz kontrolkę ciśnienia oleju? Kontrolka jest dobra w samochodzie, gdzie operator jest obecny i ma ją w polu widzenia przez 90% czasu pracy silnika. Takiej sprężarki nikt nie pilnuje więc kontrolka nie ma sensu. Co ma sens to dodatkowy przekaźnik blokujący zasilanie silnika gdy ciśnienie oleju zniknie, wymagający ingerencji człowieka...
Ja bym obstawił niskie ciśnienie zasilania olejem napędowym . Jeśli dużo zaczęła palić i ciężko zapala to zacznij od sprawdzania tego .
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Koledzy jestem pełen podziwu dla tych kompresorków z agregatów chłodniczych . U mnie jeszcze kompresor tłokowy robi zamęt w piwnicy, muszę to przerobić , tylko ten notoryczny brak czasu.... Ktoś tu pisał o wielu userach którzy przeglądają ten temat, ja również należe do nich , bacznie śledzę tamat już od kilku lat i żałuje tylko że przestałem udoskonalać...
Witam. Mam problem z moim autem mianowicie po nagrzaniu oleju do temperatury 94stopnie ciśnienie oleju spada do 0.5 bara. Wymieniony -olej -pompa oleju -dysze natryskowe na dno tłoka -postawa filtra oleju -panewki sprawdzone Po tych zabiegach dalej ciśnienie 0.5 bara Potrzebowałbym schemat zasilania oleju może mial ktoś z tym problem i chętnie by pomogl
COO 24;czujnik poziomu paliwa, złe wskazania. Sprawdź kabelki do czujnika lub sam czujnik uszkodzony.COO 72 ;włącznik ciśnieniowy / czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego, wartość poza zakresem.Zwarcie lub przerwa w obwodzie czujnika/ włącznika. ACC25 ; usterka sprężarki klimatyzacji.W koordynatorze ( COO) są usterki związane z klimatyzacją więc w pierw...
Mam cały czas założony zegar ciśnienie pokazuje 17 przy skrecaniu spada do 0 Ciągnik podczas użycia dwóch funkcji jednoczenie zaczyna szarpać - skręcam na maksa koła szarpie , podnoszę płóg szarpie , podczas podnoszenia podnośnika pompa wyje. Sprawdzasz ciśnienie oleju na bloku zaworowym. Nie może spadać do zera, bo to reguluje zawór pod maską. Przy...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
witam trochę zeszło i grzebałem w ciągniku posprawdzałem, Ciśnienie oleju na skrzyni 12 na wolnych obrotach, ciśnienie na zasilaniu 180. Zaryzykowałem i zmieniłem filtr oleju (wcześniejszy był wymieniany ok 2 miesiące temu). Po wymianie problem znikł na chwilę, ciągnik pracował do wieczora bez zarzutów, dnia następnego po wciśnięciu pedału sprzęgła...
Nie robiłem akurat takiej ale generalnie jeśli masz napięcia na dwóch cewkach na raz przy czym jedna ma zasilanie na stałe a inne w zależności od wybranego biegu, to powinna załączyć bieg. Może mieć za niskie ciśnienie oleju ewentualnie stan. Kiedyś w wozidle miałem tylko dwa biegi bo woziciel nie chcący przełączył jakiś pstryczek przy lewarku i przestała...
Ciśnienie będę musiał zmierzyć ale ten od poziomu i temperatury też daje ciała ta na żółto kontrolka i zegary stoją w miejscu od temperatury. Można wyłączyć to w liczniku. Sprawdź czy zasilanie w kostce czujnika dochodzi (pin1 +12 V pin 2 masa) i pin 3 powinien mieć przejście do zielonej kostki licznika pin 15. Czekajcie, bo ja na żadnym schemacie...
Podmieniony n75 na pewno jest sprawny? Wyjmij czujnik ciśnienia w ssacym i sprawdź czy przypadkiem nie ma w nim oleju. A najlepiej sprawdź w parametrach ciśnienie doładowania z czujnika z żądanym. I sprawdź czy n75 po włączeniu zapłonu ma przez chwilę pełnej zasilanie 12V.
Tak więc potwierdza się reguła, że nawet w fabryce RENAULT nie wiedzą jak to działa ;-). Każda laguna żyje własnym życiem, poszli daleko, stworzyli ponadczasowo inteligentne auto. Jedynym sposobem na nie to wyłączyć zasilanie zanim nas zniszczy ;-)
P zasilanie z pompy, T powrót oleju do zbiornika, lub zasilanie następnego rozdzielacza. Na dole w prawym rogu wbudowany zawór maksymalny/przelewowy, ograniczający ciśnienie. Rozdzielacz ma dwie sekcje, każda trzy pozycje pracy. Nadaje się do siłowników dwustronnego działania, silników. Odbiornik pierwszy, przyłącza A1,B1. Odbiornik drugi przyłącza...
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Witam, niestety kalibracja nic nie dała,pojawia się stały błąd 01051 poziom oleju nie osiąga granicy eksploatacji, oraz błąd który pojawia się przy pracującym silniku 26100 zasilanie ciśnieniem ma całkowitą awarie Pompe raczej bym wykluczył ,jesli ustawię obroty na tempomacie na 700 układ działa ciśnienie oleju ok 70 bar jest tylko błąd od poziomu oleju.
Mierzycie ciśnienie tylko na zasilaniu turbo, czy może jeszcze w innym miejscu? Może zawór przelewowy źle ustala.
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
Zależy jakie ciśnienie ma wytworzyć i jaką wydajność musi mieć, ewentualnie powiedz co chcesz nią zasilać, bo może nie ma sensu samemu robić:)
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
Witam Mam pytanie co do automatyki kompresora AIRPOL. Jaki czujnik oleju jest zastosowany w sprężarkach airpol, bo w obecnym momencie jestem na etapie robienia własnej automatyki takiego kompresora, i chciałbym zastosować czujnik oleju oraz stycznik z podtrzymaniem pomocniczym. Chciałbym żeby to działało na zasadzie, rozruch - stycznik jest podtrzymywany...
Używałeś tych blokad wcześniej na innym aucie? Kiedyś kupiłem takie blokady z Tesamu - były źle wykonane i nie dało się ich założyć, musiałem wymienić. Przy zerwanym łańcuchu może wadliwe blokady dało się założyć przestawiając rozrząd. W następnej kolejności sprawdziłbym czy nie zanika zasilanie na czujniku wałka podczas jazdy, oraz ciśnienie oleju...
Jakoś nie mogę namierzyć czujnika ciśnienia do arduino. Są tylko atmosferyczne? Chciałbym mierzyć ciśnienie oleju i powietrza i to dość dokładnie 😀
Nie brałeś pod uwagę ze na zasilani jest nadal ciśnienie z pompy jak i przepływ otwarcie zaworu wcale nie spowoduje cofnięcia się oleju z siłownika bo na zasilaniu ciągle jest przepływ , w tym przypadku zadziała tylko przy wyłączonej pompie, musisz pomyśleć co zrobić z zasilaniem albo wstawiasz dodatkowy zawór albo coś innego.
Jak obroty spadają do zera to jasne że ciśnienie oleju też spada do zera - pompa oleju napędzana jest od wału korbowego. Zasadnicza przyczyna spadku obrotów jest zapewne inna i radzę jej szukać w układzie zasilania paliwem i układzie zapłonowym.
Wspomaganie działa? Prawidłowy pomiar wykonuje się specjalistycznym sprzętem pomiarowym (temperatura, przepływ, ciśnienia). Ale sprawdzić czy nie padła pompa, można zmierzyć ciśnienie na zasilaniu odpowiednim manometrem. Uwaga! Wysokie ciśnienie 120-150 bar. Do pomiaru należy użyć odpowiedniego manometru.
W pozycji neutralnej i pływającej kulka unosi się, następuje przepływ z zasilania do powrotu. W pozycji podnoszenia i opuszczania zawór zamyka się, umożliwiając budowanie ciśnienia na przewodzie zasilającym. Zawór sterowany jest przez suwak (rowek z przodu rozdzielacza), olejem z przewodu zasilającego poprzez wiercony otwór w bloku sterującym. Zamknięcie...
Potrzebujesz specjalnego zaworu sterowanego ciśnieniem zasilającym silnik. Jak jedziesz z górki, to masz ujemny moment napędowy i silnik zmienia się w pompę. Zawór powinien być zamontowany na wylocie z silnika do zbiornika wyrównawczego i w normalnych warunkach jest zawsze otwarty. Dopiero gdy pojawi się ujemy moment to się zamyka i dławi przepływ oleju...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Mam podobne pytanie, mam kompresor chłodniczy typ 2D58, sprężarka tłokowa z silnikiem 4 kW. https://obrazki.elektroda.pl/4835293800_... Po podłączeniu do zasilania kompresor pompuje powietrze, manometry działają, ciśnienie oleju jest, jak zablokuję wylot powietrza ciśnienie powietrza rośnie. Da się z tego zrobić kompresor do użytku...
Na bank jest, jak znajdę zdjęcia to ci podam. Jeżeli mnie pamięć nie myli to szukaj wejścia do chłodnicy koło filtra oleju był zawór i wyjście w blok, ale może mi się coś pomyliło. Jeszcze jedno: po dołączeniu chłodnicy zazwyczaj na zegarze spada ciśnienie.
Moim zdaniem zapchany rozdzielacz podnośnika. W którymś miejscu (w rozdzielaczu podnośnika lub hydr. zewnętrznej) znajduje się zawór sterujący który zamyka przepływ oleju z zasilania na zlew. Normalnie ciśnienie na pompie jest bliskie zeru, dopiero zadziałanie rozdzielaczy powoduje zamknięcie zaworu sterującego i wzrost ciśnienia na zasilaniu. Rozumiesz...
To oznaczenia międzynarodowe. Zasilanie może być mniejsze bo tam panuje ciśnienie które olej przepchnie. Powrót jest zawsze większej średnicy aby nie tworzyć w nim ciśnienia i umożliwić swobodny przepływ oleju.
SPN 0119 Ciśnienie oleju retardera Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia oleju retardera za pomocą czujnika ciśnienia oleju T80 Odbiór przez klienta/opis objawów • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się podczas jazdy i podczas postoju pojazdu stale na żółto • Tryb hamowania przy użyciu retardera jest niemożliwy Failure Mode Identification (FMI)...
Możesz wrzucić fotkę całości tego co posiadasz? Nie znam tego czego tabliczkę zamieściłeś, ale wygląda, że to co masz będzie robić pod warunkiem, że cewki sterujące zaworami są na właściwe napięcie zasilania. Możemy ogarnąć temat na forum, priv, lub mailowo. Na podstawie tego co widzę to: 1. połączył bym HYDRAULIKĘ tak: P - do pompy (ciśnienie) R -...
Obie opcje są prawdopodobne, z tym że olej wymieniany regularnie, więc dziwne by było, że panewka kucnęła. Ciśnienie oleju też jest ok. Wtrysk? Po odłączeniu wtyczek, pojedynczo, hałas się nie zmienia. Może być, że leje tak, bez względu na zasilanie elektryczne i stąd to stukanie? Po odpaleniu na wolnych obrotach, po jakichś 15 sekundach dymi dość mocno...
Witam, mam problem z licznikiem w S-ce przy włączeniu zapłonu mrugają chwile kontrolki , wskaźniki-prędkościomierz, obrotomierz, ciśnienie oleju- wszystkie leżą (po odpaleniu), tylko temperatura silnika działa. Kondensatory wymienione, zasilanie +30jest +15jest -31jest niewiem gdzie szukać? Miałem inne przypadki suchego kondziora ale wtedy wszystko...
Znajomy miał fabryczna PC i bufor usunął. COP sie zwiekszył . Mając kaloryfery bufor musi nagrzać się do wyższej temperatury, a na podłogówkę mieszacz . Teraz ma tylko podłogówkę zasilaną bez mieszacza i bufora. Czytałem o nad skraplaczu, może z niego dało by się zasilać kaloryfery ? Przepływ musiałby być tak ustawiony aby temperatura powrotu z nich...
Witajcie, czy wiek toś jak podłączyć mam rozdzielacz hydrauliki renault ergos? oznaczyłem wejścia 1,2,3 z ciągnika wychodzą 3 węże tj -Zasilanie pompa -zasilanie hamulcy jakby wzbudzanie ciśnienia -powrót oleju do skrzyni Rozdzielacz który mam ma 3 wejścia ale nie wiem do których króćców podłączyć i czy ciśnienie nie rozerwie hamulcy https://obrazki.elektroda.pl/2081693000_...
hej nagle i niespodziewanie skrzynia zaczęła przechodzić w tryb awaryjny, mechanik podłączył komputer i wyświetlił się błąd elektrozaworu ciśnienia ( jak dobrze pamiętam p117), więc wymieniłem te sławne dwa elektrozawory i przy okazji nowy olej. Niestety operacja nic nie pomogła. Pobawiłem się programem diagnostycznym i on pokazuje mi zerowe ciśnienie...
Zastanówcie się co piszecie. Świecąca kontrolka od oleju po samoczynnym zgaśnięciu silnika jest normalnym zachowaniem. W końcu brakuje ciśnienia oleju, a zasilanie mamy. Tak samo jak przed rozruchem. W pierwszej kolejności podpięcie pod komputer i obserwacja ciśnienia paliwa, obroty wałka rozrządu i wału korbowego.
Kolego Adam9hg. Bardzo mi pomogłeś za co Ci serdecznie dziękuję, a dodatkowo mam jeszcze parę pytań. Rysunek ma wyglądać wg Twoich objaśnień tak jak go zamieszczam teraz. Wg. posiadanych już danych mogę uruchomić przynajmniej jeden siłownik podłączając: F – zasilanie rozdzielacza olejem z pompy C - zasilanie siłownika jednostronnego działania...
Przyczyną tej awarii był ruszający się kosz wałka wom widoczny od strony pompy hydraulicznej i spowodowało to rozszczelnienie zasilania kosza przez rurkę od pompy hydraulicznej.
Witam,proszę o radę czy jest możliwe tłoczenie oleju silnikowego za pomocą elektrycznej pompy paliwowej stosowanej do zasilania samochodu osobowego? Potrzebne jest ciśnienie robocze 2-3 bary.Chcę za pomocą takiej pompy smarować kompresor.
Schemat gniazda diagnostycznego w Setrach 300 i Mercedesach O550 https://obrazki.elektroda.pl/6203604900_... A co do opóźnionego i słabego działania to sprawdź poziom oleju i jakie masz ciśnienie na zasilaniu retardera bo może jest uszkodzony reduktor ciśnienia.
Podłącz próbówkę będziesz widział czy jest zasilanie po zapłonie, sprawdź ciśnienie na niej. Jak zakupiłeś niedawno to wymiana filtra paliwa, powietrza, sprawdzenie oleju, świec, przewodów wn to podstawa. Możesz również podłączyć pod kompa zobaczyć błędy.
Witam serdecznie. Kontrolka ta oznacza zbyt niskie ciśnienie hydrauliki na zasilaniu pompy. Do wymiany w pierwszej kolejności filtr oleju oraz olej hydrauliczny. Jeśli po wymianie nadal będzie się palić to do sprawdzenia pompa hydrauliki.
Tam mu wszystko działa tylko olej do rozdzielacz tura dociera dopiero jak zasteruje rozdzielaczem 60-ki. Czyli wszystko prawidłowo. Trzeba dźwignię rozdzielacza 60-ki zablokować w takim położeniu by jedno złącze dawało ciśnienie na zasilanie rozdzielacza tura a na drugim był powrót oleju do skrzyni. Czyli albo max w tył albo max w przód i zablokować....
Pokazany silnik nie jest wersji morskiej. Co więcej ten silnik nie miał wersji marine. A sam ogrzewacz jest już podłączony jaki widać na zdjęciu. Poza tym to sprężarka powietrza. Lepsze będzie jak autor zapragnie drugi inny silnik uzbroić w ogrzewanie i się zdziwi jak silnik straci ciśnienie oleju i się zatrze. Bo żeby to podłączyć trzeba założyć dodatkowe...
Jeśli ktoś potrzebuje pompy oleju ,to najlepszym rozwiązaniem jest pompa zębata nawet z silnika polenez wraz z ssakiem skierowanym do dołu ,jak w misie olejowej silnika. Napędzać czym kto chce ,choćby i silnikiem z wycieraczek Taki sposób zasilania jest stosunkowo pewny ,bo olej osiąga dość znaczne ciśnienie,przy małym przepływie.
Temat mogę zamknąć. Wyczyściłem, zalałem świeżym olejem i poskładałem. Faktycznie, powodem był zawór odcinający zasilanie przy wzroście ciśnienia. Nowy niestety trochę kosztuje, więc rozebrałem go i zwiększyłem długość tej twardej sprężyny z 31 na 33 mm. Efekt? Wyłącza pompę gdy zrobi ciśnienie i włącza/wyłącza ją gdy naciśnie/zwolni się nacisk na pistolet....
Witam mam problem z NH 8340 pojawił się błąd E52 podejrzewam ze może mieć to coś wspólnego z ciśnieniem (co oznacza błąd E52? )oleju na silniku ponieważ na liczniku miga równocześnie w miejscu skali ciśnienia symbol oleju silnikowego sprawdziłem zasilanie na czujniku jest 5V.Również nie działa EHR czy ten błąd ma wpływ na działanie EHR wyświetla błąd...
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
Witam serdecznie. Co do uszczelnień pompy konstrukcja przypomina pompę od ursusa c330 o oznaczeniu pz18at. W deklu pompy musi być 4 uszczelki. Pierwsza to ta największa w kształcie jajka, 2 sztuki na łożyska igiełkowe oraz 1 sztuka na uszczelnienie powrotu nadmiaru oleju z łożysk. W ostatnim miejscu gdzie masz wytoczenie na oring ma go tam nie być,...
Mam pytanko, od jakiegoś czasu rosło mi spalanie i pojawiało się kopcenie (niebiesko-białe) przy podjeżdżaniu na górki, potem to już nawet i z lekko załadowaną naczepą. Były błędy mechaniczne fmi 10 od 2 pompowtrysków, więc oddałem je do sprawdzenia i w konsekwencji regeneracji. Potem oczywiście ustawienie zaworów itp. Po regeneracji błędy od wtrysków...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
Witam. Potrzebuję informacji, opisu wyjść rozdzielacza przy pompie hydraulicznej, jest kilka rurek. Chodzi mi o dojście oleju do kolumny kierowniczej, chcę odciąć zasilanie kolumny kierowniczej by sprawdzić nieszczelność. Hydraulika gubi ciśnienie, zaślepiłem przewody od siłownika układu kierowniczego, mały ruch kierownicą i ciśnienie sterujące spada...
Tutaj kolega ma dobry pomysł co do możliwości wcześniejszej możliwości kierunku przesuwu tłoka. Co do czasówek nie koniecznie bym je chciał zastosować ze względu że czas jaki tłok będzie potrzebował na rozłupanie drewna może być różny. Przekaźnik może być ciekawym rozwiązaniem. Najbardziej zależy mi aby tłok dochodząc do końca wcisną krańcówkę przez...
(at)tedzio Przepracowany olej m.in. dlatego się wyrzuca z silnika, że ma właściwości korozyjne . Np. resztki z procesów spalania + woda z kondensatu i masz odpowiednik kwaśnego deszczu w zbiorniku, nie radź więc koledze tego specyfiku jako antykorozyjnego. Kol. młodychemik, jak mniemam, wyłuszczyłby to dokładniej. 100ml oleju świeżego nie kosztuje majątku,...
Czy ktoś może mi powiedzieć, jakiej wydajności i o jakim ciśnieniu pompa/pompy hydrauliczne napędzają ramię w koparce Białoruś? Kupiłem samo ramię z łyżką czerpakiem, chcę z tego zrobić chwytak stacjonarny do ładowania folii do belownic, czyli w praktyce ramię ma dźwigać swój własny ciężar. Chcę to zasilać silnikiem 380 V. Sprzedający twierdzi, że były...
Po pierwsze, jeżeli sam tego nie naprawiasz, to poszukaj polecanej warsztatu wśród znajomych lub w internecie. Po drugie, zleć przed naprawą diagnostykę i wycenę ewentualnych kosztów usunięcia usterek. Po trzecie, za każdą naprawę zbieraj faktury. Warsztat, jeżeli wie co robi, nie będzie robił żadnych problemów, żeby spełnić Twoje wymagania. Przynajmniej...
Czujnik jest wkrecony w listwę. Nie wiem czy z dołu czy od góry, jeśli dobrze kojarzę silnik, to masz listwę pod kolektorem a czujnik od dołu listwy za filtrem oleju, ale mogłem pomylić z 2.0. Jeśli jest uszkodzony czujnik, to sterownik powinien i tak zezwolić na start. Jeśli nie masz paliwa na wyjściu z pompy to po co grzebiesz dalej. Skup się na tym....
Pacjent jak w tytule. Maszyna wymaga stałego przepływu oleju. Po zablokowaniu dźwigni w ciągniku na stały wydatek, czuć wyraźny spadek obrotów ciągnika. Po załączeniu jakiejkolwiek funkcji w maszynie obroty ciągnika powracają do wartości pierwotnej( brak oporu przepływu oleju ), a maszyna działa prawidłowo. Sterowanie maszyny na elektrozaworach, elektrozawory...
Dzieki za jakiekolwiek info,ale problem raczej leży po stronie braku przerywacza.Kolega kupił uszkodzony skuter i po rozebraniu widać braki,tz lużne kostki. Jest tam dodatkowy licznik,który posprawdzałem na krótko, aby sprawdzić co do czego.Jednak chciałbym informacji dokładniej jak go podłączyć Oto licznik http://obrazki.elektroda.pl/6808820400_1...
Myślę że w takim przypadku nikt ci na odległość nie pomoże . :cry: Za kontrolkę czujnika oleju w pierwszej kolejności odpowiada moduł UPC . Odpowiada również za zasilania różnych modułów - brak zasilania na moduł mocznika skutkuje brakiem wskazań poziomu mocznika . Może to wina tego modułu ? A może jego zasilań ? A może komunikacji między modułami ?...
Nie jest to aż tak strasznie skomplikowane. Jest możliwość aby z jednej pompy zasilać dwa odbiorniki ale w takowym układzie musimy zastosować dzielnik strumienia. Wówczas rozdzielacz i wspomaganie będą działać niezależnie. Zębata pompa jest wystarczająca, trzeba tylko dobrać odpowiednią wydajność. Dobierając pompę należy wziąć pod uwagę dwie najważniejsze...
Czy ja dobrze zrozumiałem? Chcesz napędzać pompę hydrauliczną silnikiem hydraulicznym? Dlaczego nie podłączyć ciśnienia oleju mającego zasilać ten silnik bezpośrednio do układu, który ma zasilać pompa hydrauliczna? W Twojej koncepcji nie uzyskasz 5% sprawności.
nie ma jako tako bezpiecznika bo sam czujnik "zwiera się" jednym pinem do masy a drugi pin leci od czujnika leci do licznika i to z niego ma zasilanie więc bezpiecznikiem od ciśnienia oleju jest ten sam co od licznika
Witam was koledzy mam taka sprawę do was. Padła mi pompa hydrauliczna bosch w casie cs 150 przyczyna tego była w rodzielaczu z tylu nie bulo przelewu , i Cały czas było ciśnienie układzie ale było za późno . Kupiłem nowa ale zamiennik niby taka sama i Wgl . Pompa co kupiłem ma dwa zasilania a ta boschka miała jedne. I z tej rury co szło zasilanie do...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Podaj więcej szczegółów: - kody usterek - jakie jest ciśnienie zasilania Może jest coś nie tak z podłączeniem zbiorników (smokami) "Z moich obserwacji wynika że "zawieszenie" następuje najczęściej jak zjeżdzam z góry nie używając gazu."
Mógł być podłączony hydrauliczny do siłownika podnoszenia. W momencie wzrostu ciśnienia oleju otwierał zasilanie hamulca przyczepy.
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
Czujnik wymieniłem,co prawda narazie używany,i ten pokazuje na zgaszonym silniku 0,06-0,11 bar takie skoki.Napięcie zasilania czujnika 4,96V,a napięcie sygnału 0,55V z lekkimi wahaniami o 0,01v.Czy ten system nie działa czasami tak,że światło STOP i kontrolka oleju zapalą się tylko podczas spadku ciśnienia oleju poniżej minimalnego,przy pracującym silniku?I...
Podwieszony/zużyty regulator ciśnienia, pompa zasilająca. co jest dziwne to filtr paliwa cały w oleju silnikowym (czarny). Normalka w tych silnikach. zawór gaszenia otwarty na 52% Skąd wiesz? Czym diagnozowałeś? EMS 1847329 135: Tytuł Ciśnienie zasilania Usterka Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym...
SPN 4523 Ciśnienie oleju układu kierowniczego napędzane kołami Strategia monitoringu Kontrola pod kątem zasilania, zwarcia i przerwania obwodu Odbiór przez klienta/opis objawów • Czerwona lampka ostrzegawcza • Czerwona/żółta lampka kontrolna • Brzęczyk Failure Mode Identification (FMI) FMI 4 Brak sygnału Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 2 Tekst wskazania...
Znaczy nie skrywam modelu, podałem serie bez modelu, no nie pomyślałem sorka. MF 698 4x4 z mechanicznym wzmacniaczem, bez funkcji łączenia wydatków i z przegrzebaną i zdrutowaną hydrauliką wzdłuż i w szerz. Co się okazuje, wreszcie doszedłem z hydrauliką ładu i składu. Ten zawór stale utrzymuje ciśnienie oleju dla napędu 4x4, oraz WOM, przy temp. oleju...
Zbyt wysokie ciśnienie w układzie ( jeśli czujnik jest sprawny) powoduje otwarcie zaworu odcinającego dopływ paliwa ( to ta czerwona cewka ). Natomiast jeśli czujnik przekłamuje to zawór odcinający może zadziałać w nieoczekiwanym momencie. A czujnik ciśnienia oleju działa poprawnie? Pytam bo oba czujniki mają wspólne zasilanie i awaria jednego może...
No właśnie rysunek który podałeś jest od typu przekładni 300 a u mnie 460 więc u mnie jest tak: I ciśnienie oleju na C1 C2 i C3 II ciśnienie oleju na C1 III ciśnienie oleju na C2 Lock valve nowy tak jak mówiłem. Dzisiaj zrobiłem tak. Odkręciłem przewody od C1 i C2 przy samym zasilaniu na kosze i złączyłem przewodami hydraulicznymi i wpuściłem do skrzyni...
Przepraszam najmocniej, problem zupełnie przypadkowo rozwiązał się dopiero na początku tego roku i nie pamiętałem już po prostu o tym wątku. Tak, mam instalacje gazową Lovato, ale to najwyraźniej nie ma żadnego związku. Problem rozwiązał się w momencie kiedy mechanik wymienił kabel zasilający czujnik ciśnienia oleju. Kabel był przecięty i czujnik nie...
Ponowie witam, długo się nie odzywałem ale nie miałem czasu posprawdzać poszczególne zagadnienia ponieważ montowałem zabudowę ,a do tego pojawił się kolejny problem ,ale po kolei sprawdziłem ciśnienie zasilania na wolnych 4,5 na wysokich 6,5 ciśnienie doładowania na postoju 1,5 wskazanie kompa po odkręceniu turbiny ślady oleju na trzonkach zaworów zaolejenie...
Te pompy mają zdolność zasysania ale dopiero jak się odpowietrzy cały układ smarowania. Ta pompa potrzebuje mieć na wyjściu kanał wypełniony olejem tak aby w czasie kręcenia uzyskać ciśnienie na wyjściu potrzebne do dociskania łopatek do cylindra pompy. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie powstaje tak duża siła odśrodkowa, żeby wypychała te łopatki....
Problem dotyczy zapalającej się kontrolki oleju wizualnej i akustycznej.Problem pojawił się po wymianie oleju,czujnik wymieniony na nowy,ciśnienie oleju w normie,silnik pracuje równo bez żadnych zastrzeżeń.Pytanie w czym może być problem i jak go rozwiązać????????? Wyłączyć ostrzeganie o niskim poziomie oleju lub naprawić usterkę.Przewody do czujnika...
Jeśli chodzi o doprowadzenie ciśnienia do manometru to plan był taki by czujnik ciśnienia zamontować przy samej sprężarce bez żadnych węży itp, do zasilania manometru zastosować wężyki hydrauliczne (wytrzymują ciśnienie znamionowe 120 bar te o których myślałem) lub tak jak napisałeś - dostarczyć sygnał informujący o ciśnieniu elektrycznie. Jako że mam...
Ponowie witam, długo się nie odzywałem ale nie miałem czasu posprawdzać poszczególne zagadnienia ponieważ montowałem zabudowę ,a do tego pojawił się kolejny problem ,ale po kolei sprawdziłem ciśnienie zasilania na wolnych 4,5 na wysokich 6,5 ciśnienie doładowania na postoju 1,5 wskazanie kompa po odkręceniu turbiny ślady oleju na trzonkach zaworów zaolejenie...
Udało mi się połączyć z cablem can i było 7 błędów na zegarach sporadyczne błędy z zaniku sygnału. Samochód teraz odpala po skasowaniu błędów i jeździ bez problemu ale co jakiś czas zegary wariują tak jakby odcinało zasilanie od nich i nagle wszystko miga dziwne rzeczy komputer wyświetla że ciśnienie oleju zatrzymaj samochód itp. do tego wszystkie kontrolki...
Ciśnienie podczas biegu jałowego powinno być 5,5 -5,8 wiec rzeczywiście u Ciebie jest za niskie a podczas jazdy pewnie jeszcze bardziej spada. Domniemam ,ze wyczyściłeś separator wody i wymieniłeś tam filtr, jeżeli taki posiadasz (warto odkręcić gruszkę szklana i przeczyścić). Zwróć uwagę na dokręcenie wszystkich śrubek i odpowietrzacza w tymże separatorze....
Którą kontrolkę masz tam zbędną i nieużywaną? Ciśnienie oleju? Ładowanie? Światła długie? Grzanie świec? Masz miejsca na dodatkowe kontrolki, to sobie otwórz licznik, wsadź tam kontrolkę, wyprowadź jej zasilania i podłącz w wymaganej konfiguracji.
Ja wpiołem się pod czujnik ciśnienia oleju przyrządem i dane takie jak wyżej pisałem właśnie. Żeby wpiąć siępod zasilanie turbiny trzeba by jakąś kombinacje (trójnik) stworzyć. Dodano po 57 Wskaźnik na desce o ile taki jest, może źle pokazywać ciśnienie. Przyrząd wpięty np w smarowanie turbiny powinien na rozgrzanym silniku, po trasie, wskazywać około...
Witam, czytam ze zrozumieniem Przełącznik kierunku jazdy po wybraniu "przód" lub "tył" - blokuje stacyjkę - możliwość zapalenia silnika,jeżeli jest to toyka 7 czy 8 musi być taki czujnik pod podłogą na ramie(taka czarna blacha do której jest przykręcona dżwignia uruchmiająca poprzez linkę przepustnice) po prawej stronie to7 w 8 jest potencjometr zamiast...
volvo ciśnienie oleju hyundai ciśnienie oleju deutz ciśnienie oleju
klapka megane bloody sterowniki spawarka normy
lutownica arduino lutownica arduino
Renault Laguna 3 2.0 16V 140KM 2008 – liczba cewek zapłonowych, typ COP, M4R Chińskie prądnice trójfazowe – brak przewodu neutralnego, układ gwiazda/trójkąt, 230V/400V