1.Jeśli zachowamy dopuszczalny przedział napięć na wejściu przetwornicy możemy pobierać moc od 0 do mocy nominalnej, niezależnie od zapasu mocy na wejściu. 2. Jeśli brakuje mocy z paneli na wejściu i nie ma jej skąd dobrać np. akumulatory, napięcie na wyjściu spada do momentu aż moc wejściowa zrówna się z mocą pobieraną. Po wyjściu poza zakres napięcia...
Włącznik rzuca parametry masowe do modułu bordnetz a ten załącza odpowiednie oświetlenie. Bordnetz jest konfigurowalny ale całą instalację do dziennych trzeba zrobić w oryginale. Niestety ale minęły już czasy prostego załączania odbiorników w aucie przez podanie +12 i działa, teraz to trochę bardziej skomplikowane
Hmm... Kaloryczność biogazu to 5-6 kWh/m3. Teraz musisz tylko znać dobową produkcję w m3, żeby uzyskać odpowiedź ile kW silnika potrzebujesz. Zakładając że w ciągu 24h instalacja wyprodukuje 96 m3 biogazu to masz informację, że w ciągu godziny powstanie 4 m3 czyli jakieś 20-24 kWh. To daje nam informację, że instalacja będzie miała moc 24 kW w biogazie....
Ten przekaźnik działa jak zwykły rozłącznik kiedy dostanie zasilanie z świateł postojowych. Przy braku zasilania czarny przewód i biały jest ze sobą połączony. Więc jak na Czarnym masz zasilanie po stacyjce to z tego zasilania zasilasz + do świateł dziennych a minus podłączasz do masy i powinny zaświecić. Multimetr w łapę i szukaj gdzie nie ma zasilania.
Obejść się da - przekaźnikiem i to jest pewne rozwiążanie niż ten wbudowany przekaźnik czy co tam "ma odłączać" zasilanie.
Witam. Kolego najbezpieczniej będzie odkręcić centralny układ elektryczny ZE (panel z bezpiecznikami),z tyłu po odchyleniu masz przyłącza śrubowe.Odszukaj przyłącza śrubowego o nr. 94 to właśnie jest + po zapłonie (kl.15).Załóż osobny bezpiecznik (w zależności od mocy lamp) myślę że wystarczy 5A i po kłopocie.
Witam. Mam te same zdjęcia, które już widziałeś na forum Insigni ;)
Można i można też: 85 po stacyjce 86 zasilanie postojowych 30 +12V 87 zasilanie dziennych Przekaźnik pracuje przy jeździe ze światłami dziennymi, po włączeniu oświetlenia pojazdu, rozłącza się.
Podłącz lampy po zapłonie, jak wyłączysz silnik to nie będą migać bo nie będą miały zasilania
Kontrolka ręcznego tylko mignęła podczas kręcenia. Brak 15 najlepiej widać po zegarze przebiegu, jak jest zasilanie po kluczyku to wyświetla dzienny a nie total. Żadnego przekaźnika na zasilaniu sterowania silnikiem też nie ma w benzyniaku, wszystko bezpośrednio ze stacyjki.
No i z czym problem? Światła podłączasz pod zapłon. Do pozycyjnych podłączasz przekaźnik który po włączeniu odłącza zasilanie dziennych i wszystko w temacie.
Są różne zestawy. Ile kabli wychodzi z lampy? Jakiś schemat dostałeś do tego? Może wystarczy zwykły przekaźnik odcinający zasilanie dziennych w momencie wysterowania kierunkowskazu. Ciężko jednak dokładnie Ci opisać co i jak jeśli nie wiemy co masz.
To tylko zasilania więc teoretycznie możesz się tam wpiąć. Jednak jeśli ABS też jest po zapłonie to zdecydowanie lepiej wpiąć się tam. Ma zdecydowanie większy bezpiecznik, więc prawdopodobnie i grubsze kable zasilające. Pamiętaj tylko by odpowiednio "spolaryzować" ten rozgałęźnik. Wyjmij bezpiecznik ABS, włącz zapłon, weź kontrolkę czy miernik i sprawdź...
Jak masz deko pojęcia o elektryce to schemat ci nie potrzebny, wystarczy probówka żarówkowa. Podłączenie w sposób w jaki chcesz jest banalnie proster, potrzebujesz tylko znaleźć przewód zasilający pozycyjne w reflektorze, do tego zasilanie dziennych i podłączone.
http://allegro.pl/item185415543_automaty... np. taki automatyczny włącznik świateł, który będzie realizował funkcję włączania po odpaleniu silnika. a co do wyłączania dziennych po włączeniu drogowych to można zastosować przekaźnik dwustykowy który po załączeniu odetnie zasilanie automatycznego włącznika świateł
Witam Światła do jazdy dziennej mają mały pobór prądu w stosunku do świateł mijania,czy jest sens by coś takiego robić.
Dzięki za namiar. Rozporządzenie dużo mi wyjaśniło. Tylne pozycyjne nie muszą świecić gdy włączę dzienne. Jak pisałeś, sygnał świetlny nie może odcinać dopływu prądu do Świateł jazdy dziennej. Natomiast włączenie świateł drogowych, mijania lub pozycyjnych powinno odcinać zasilanie dziennym. Biorąc pod uwagę że, światła pozycyjne świecą po włączeniu...
Witam. Chciałbym podłączyć zasilanie do świateł dziennych i na pewnym forum ktoś pisał że można podłączyć się do przewodu d+ na alternatorze, na moim od Seata Cordoby jest taka kostka z dwoma przewodami (niebieska i brązowa) tylko nie wiem do którego można. Dodano po 3 Kostka 2 pinowa
Możliwe ze w autodacie jest błąd i przy zwykłych dziennych zasilanie wychodzi z modułu bezpośrednio, a przy ledach pojawia się po bezpieczniku. Wysyłam schemat: (A7 i A9 to światła mijania) https://obrazki.elektroda.pl/2966827200_... https://obrazki.elektroda.pl/6003441700_... Możesz to potwierdzić, włączając i wyłączając...
TAk. zasilanie dziennych z postojowych i przekaźnik odcinający w momencie zapalenia mijania lub drogowych. Mosisz zrobić separację diodowa syganłów - Każdy + )( od drogowych i mijania) przez oddzielną diodę na przekażnik odcinający. w siumie prosty układ - powodzenia. Pozdr.J.
Przekaźnik: 85 - masa 86 - + migacza z auta 87 - + świateł dziennych na migacz 87a - + świateł dziennych 30 - zasilanie świateł dziennych, nie wiem jak masz podpięte (akumulator, zapłon, cośtam ;) )
Jak jadę na przegląd to odłączam zasilanie świateł białych dziennych . Zostawiam tylko pomarańczowe kierunki . Ostatnio na przeglądzie od razu zauważyli że mam kierunki LED , ale przepuścili mnie .
Podać + z akumulatora przez przekaźnik do automatu, a sterowanie z radia weź. 30 - wejście; 85, 86 - zasilanie cewki; 87 - wyjście; Na 30 +, na 87 + do automatu. 85 do masy, na 86 zasilanie z radia (+).
Nie.Tak nie można.Światła do jazdy dziennej nie mogą świecić się z "krótkimi".Zasilanie świateł dziennych z akumulatora poprzez bezpiecznik .Z przewodu gdzie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu włączanie świateł dziennych(poprzez zwarty przekażnik) .Włączenie świateł"krótkich"(rozłącza przekażnik) powinno powodować wyłączenie dziennych.Wiem że...
Alternator jest na stałe połączony z aku (gruby przewód). W kabinie natomiast migacz długich. Sprawdź że bez kluczyka możesz "mignąć"
Wypinasz przednie postojówki (żaróweczki) a wpinasz zasilanie z dziennych i po problemie. Ja tak zrobiłem u siebie (Peugeot).
Przy takim podłączeniu po wyłączeniu postojówek paliłyby się non stop te do jazdy dziennej. Podpinasz plus zasilania dziennych w miejsce gdzie jest napięcie po zapłonie. A sterowanie przekaźnika pod postówki.
Kolego nie zauważyłeś że zasilanie dziennych biegnie przez zwarty styk przekaźnika , więc świecą tylko wtedy kiedy świecą pozycyjne , a to według kodeksu jest dozwolone . A temat i tak o czym innym . :D Dodam kolejne spostrzeżenia . Na złączach światła pozycyjnego przy zgaszonym silniku pojawia się napięcie 11.45V , a na zapalonym 13.4V . Żarówka podłączona...
A wiesz może z kąd wyprowadzić zasilanie do šwiateł dziennych
Także myślę sobie, że w zimę panele skierowane na południe zapewnią mi dzienne zasilenie PC w całości. Pod pewnymi warunkami jest na to szansa: 1. "dzienne zasilanie" masz na myśli krótki czas słońca nad horyzontem w bezchmurny dzień 2. będzie to ciepły zimowy dzień Poczytaj trochę Wiesz, po ostatnich 2 latach czytanie co będzie nijak ma się do rzeczywistości....
Możesz dołożyć przekaźnik sterowany ze świateł pozycyjnych, po włączeniu pozycyjnych przez czujnik zmierzchu przekaźnik odetnie zasilanie DRLów, dzienne nie będą udawać pozycji i wyeliminujesz zbędną choinkę na aucie.
Cewka przekaznika ma być podłączona w ten sposób,że zasilanie dajesz po stacyjce a drugi koniec cewki ma być podłączony do przewodu zasilającego swiatła pozycyjne. Wówczas po włączeniu świateł pozycyjnych na obu końcach cewki przekaznika pojawia się plus zasilania i przekaznik rozłącza zasilanie swiateł dziennych.
Nie do końca prawda. Ostatnio pojawiają się żarówki LED które można montować do starszych aut i posiadają homologację. Doczytaj, to że żarówka ma homologacje nie znaczy że możesz ja montowac w swoim starym Oplu od razu..... Twoj klosz nie ma homologoacji do innego typu zarowki niz H4 halogen, i to ze pasuje tam ledowa, HID czy inny wymysl tego nie...
Witaj! Po przekręceniu kluczyka będziesz miał napięcie 12v tu należy wstawić wyłącznik i bezpiecznik. Musisz wstawić przekaźnik gdzie do jednego ze styków podłączasz zasilanie przychodzące od wyłącznika a do drugiego lampy świateł dziennych. Cewka przekaźnika- jeden styk do świateł postojowych drugi do mijania. Po załączeniu dodatkowego wyłącznika i...
Wyskoczył mi temat poprowadzenia instalacji do Piecy akumulacyjnych statycznych, 1. Dimplex duoheat300i - 1 sztuka 2. Dimplex WMX 706 - 1 sztuka 3. Dimplex WMX 718 - 2 sztuki Moje Pytanie jest takie. O ile pozycja pierwsza czyli duoheat ma 2 kable czyli jeden stałe 230v a drugi tylko na nocna taryfe nie ma problemu, poprostu robie przekażnik czasowy(zegar)...
Przed chwilą przełączyłem zasilanie świateł dziennych pod wolny bezpiecznik nr 9, który jest zasilany po włączeniu zapłony. Próbowałem podłączyć przewód sterujący (za pomocą długiego przewodu) pod światło nad tylna tablicą rejestracyjna, ale efekt jest zawsze taki sam. Już myślałem że światła dzienne są wadliwe, ale podłączyłem je do CE200 gdzie mam...
Tak, masz rację, światła dzienne będą się wyłączały po włączeniu mijania. Ale!... 1. Światła dzienne będą zasilane z pozycyjnych, więc bezpieczniki od pozycyjnych mogą długo nie wytrzymać. Podobnie włącznik zespolony. Pozycje to 2 x 2W, i we włączniku dość cienkie kabelki. Rzadko pozycyjne załączane są przez przekaźnik. 2. Zostawiasz auto na poboczu...
W prawej części kabiny pod klapą jest skrzynka połączeniowa kabiny z ramą, tam przy pomocy kontrolki znajdziesz wszystkie potrzebne zasilania .
Wywal ten automat do dziennych. Zasilanie "wraca" na bezpieczniki? światła zapaliły się tak same, czy coś było robione, jakaś ingerencja?
Czyli tak. Biorę przekaźnik 24v. Do niego podłaczam: 87- zasilanie świateł dziennych 12 voltowych 87a - masa 30 - 12 volt po zapłonie np. od zapalniczki albo radia 86 - plus do pozycyjnych 85 - plus po zapłonie 24 v masa od ledów do karoserii. Czy tak będzie dobrze? Przepraszam że tak się cały czas dopytuję ale chciałbym aby ktoś wytłumaczył mi łopatologicznie,...
Podłącz go do zasilania cewki zapłonowej. Sprawdź miernikiem na którym masz + po zapłonie. Zgodnie z przepisami powinny one gasnąć automatycznie po załączeniu świateł mijania. Chyba ten biały do plusa świateł mijania podłączasz. Lub zasilasz je przez przekaźnik.
rzućcie okiem czy ten schemat jest prawidłowy do podłączenia świateł dziennych Na chwilę obecną załączenie postojówek (podanie + na 86) powoduje przyciągnięcie kotwicy przekaźnika. Kotwica rozłącza zasilanie świateł jazdy dziennej (otwierają sie styki 30-87a). Ty masz (filmiki w wątku https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Auraton to dawny Euroster- jest to podstawowy pokojowy regulator temperatury na rynku. Posiada własne zasilanie (2 paluszki), styki bezpotencjałowe, możliwość regulacji temperatury dziennej i nocnej pomieszczenia, program tygodniowy. Stosowany jest w instalacjach ogrzewania lub chłodzenia. Jest kilka typów w zalezności od zastosowań. Cana przystępna....
cewki zapłonowej w dieslu nie ma . Dziękuje bardzo za odpowiedź lecz nie bardzo o to mi chodziło Ponieważ przewód drugi ma za zadanie odłączyć światła dzienne gdy zostaną włączone światła pozycyjne oraz mijania Wiec zasilanie świateł dziennych z kabla od pozycji odpada. Dlatego muszę podłączyć do pozycji przewód drugi bo takie są przepisy w Polsce....
Witam Gdzie mogę znaleźć w komorze silnika napięcie +12V obecne po przekręceniu kluczyka (do zasilania świateł dziennych) ?
Tak pokrótce to stabilizator napięcia też będzie oddawał jakieś ciepło, możesz próbować, możesz też skierować swe zainteresowanie na przetwornice impulsowe, ale trudno mi tu coś doradzić. Szczególnie, że chcesz to montować w lampie samochodowej (światła do jazdy dziennej?).
No to logika jest taka: Światło do jazdy dziennej jest włączone gdy jedno ze świateł: 1 drogowe 2 mijania 3 DRL? Czyli funkcja OR, czyli w logice diodowej katody diod są połączone i zasilają światła do jazdy dziennej. Anody są podłączone odpowiednio do: 1. światła drogowe 2. światła mijania 3. DRL (nie mam pojęcie co to za światło). To, że światła drogowe...
Elektrolity wcale nie są lepsze, nawet w przypadku stosowania większych pojemności na zasilaniu dobrą praktyką jest dodawanie równolegle kondensatorów ceramicznych/foliowych.
Układ pochodzi z opisu patentowego skróconego także możliwe że jest nie kompletny. Tak chce wykrywać impulsy w oświetleniu dziennym.
Witam serdecznie. Zakupiłem jakiś czas temu paski świateł LED z tzw. pływającym kierunkowskazem. Zamontowałem je w lampach i teraz nie wiem gdzie podłączyć jeden przewód (czerwony). Paski LED posiadają trzy przewody, czarny to do masy, żółty to do kierunkowskazów, a czerwony to zasilanie świateł dziennych. Posiadam w moim Nissanie Qashqai przy kierownicy...
Nie zrobił tego urządzenie stale sa podpięte pod UPS. A tylko zasilanie UPS czasami tzn. w taryfie dziennej jest wyłączane. z tego powodu że to ma działać w domu to ja myslę o realizacji czegoś takiego ale na LIFEPO4. Ale limit 2000kWh zabił moje działania :(
Witam. Jestem początkujący jeśli chodzi o elektronikę więc proszę o wyrozumiałość. Chcę wstawić do samochodu światła dzienne, które będą wyłączały się kiedy włączę światła mijania, żeby wszystko było zgodne z przepisami. Jak zrobić moduł, który po wykryciu zasilania ze świateł mijania odłączy zasilanie świateł do jazdy dziennej. Dodam, że światła mijania...
Źle podpięte zasilanie przekaźnika, sprawdz próbówką.
Witam, w Scani R 2006 r. zamontowano już lampy przednie ledowe. Stare fabryczne były na H4 i miały regulację wysokości świecenia. Nowe nie ma mają regulacji ale mają dzienne. Chciałem wykorzystać teraz niepotrzebny przewód (żółty) od silniczka regulacji do zasilania świateł dziennych. Do przełącznika regulującego wysokość dochodzi tylko przewód z prawej...
A zasilanie do lampy sprawdzałeś czy dochodzi.Najprościej to podmień lampy stronami to wykluczysz uszkodzenie lampy.A zasilanie lamp do jazdy dziennej o ile dobrze pamiętam wychodzi z przedniego modułu sam.
A czy to nie spowoduje tego że światła do jazdy dziennej będę wyłączone bo będzie dostawało zasilanie na białym (sterowanie) przewodzie?
Zasilasz po zapłonie przez przekaźnik dzienne, wyłączasz przez załączenie mijania lub długich/ separacja przez diody/
w moim przypadku zapotrzebowanie to jakieś 0,5 A kamere go pro chce tym zasilać
Witaj! Lampy do jazdy dziennej podłączył bym w bardzo prosty sposób a mianowicie: Zamontował bym lampy diodowe bo bardzo mało pobierają prądu, gdyby w samochodzie nie było dodatkowych lamp. W lampach zamontowanych na stałe zmienił bym tylko żarówki na diodowe.Zasilanie tych lamp odłączył bym i podłączył tak jak opisuję. Podłączenie lamp dodatkowych.Zastosował...
Poza filtrem zaproponowanym wyżej może być konieczne ekranowanie przewodów od przetwornicy do samych LEDów oraz samej przetwornicy jako, że zakłócenia występowały nawet przy zasilaniu lamp z akumulatora zewnętrznego.
Masz przekaźnik "Main", na jednym styku zasilanie jest stale z akumulatora, na drugim pojawia się po załączeniu zapłonu. Który to przekaźnik dowiesz się po odwróceniu dekla który pokazujesz na zdjęciu.
Kupiłeś światła dzienne z funkcją postojowych. Dopóki jest zasilanie i nie są włączone postojówki, światła działają jako dzienne, po włączeniu postojowych światłą dzienne zamieniają się w obrysówki, dlatego przygasają. Miałem taki przypadek że producent zmienił funkcję świateł nie zmieniając nazwy ani opisu samych świateł.
Witam. Jak w temacie, gdzie w komorze silnika znajdę +12V po zapłonie? Tak żeby wykorzystać je do zasilania dziennych świateł LED. Może ktoś już montował w takim samochodzie i poda namiary, gdzie szukać? Nie ukrywam, że wolał bym uniknąć niepotrzebnego rozgrzebywania, dlatego pytam. Swoją drogą fajnie by było utworzyć taki temat, gdzie można by było...
W akwarystyce świetlówki muszą mieć specjalne widmo. Nie wystarczą tzw. dzienne. Może kiedyś....
Mało jest informacji na forum? Nie będę 100 ny raz specjalnie dla Ciebie pisał. Golf ma naprawdę sporo przewodów, z których można się zasilać.
Padły światła po prostu. Masz 3 przewody tak? Zasilanie, masa i wygaszanie. Radio nic do tego nie ma jesli masz napiecie. Odlacz do testu przewód gaszenia ten od pozycyjnych.
https://a4-klub.pl/topic/59470-all-b6-in... Zasilanie +12/14V do układu (sterownik + światła) pobierane jest za bezpiecznikiem nr36 (spryskiwacz+wycieraczki). Ma to swoje uzasadnienie. Po pierwsze, napięcie podawane jest "po stacyjce". Światła DRL nie będą działać na postoju, kierowca nie zapomni ich...
Witam Bardzo ciekawe rozwiązanie,ale czy nie prościej jest podłączyć się z zasilaniem lamp dziennych do D+ w alternatorze,pod pozycję żeby się wyłączały po włączeniu świateł i do masy? Tak mam w sowim autku i jest ok. Poadrawiam.
Jaki canbus?? Masę z masy lampy zasilanie z przewodu świateł cofania.Proste jak drut. Wziął masę z pozycyjnych.Jakbym widział montaż radia w japońcu :)
Witam jak łączysz po skrece czy wifi ? a zasilanie masz zasilcz wieć nie ma znaczenia zasilanie. Pozdrawiam
sklep który oferuje sprzedaje 1 filtr na 5 A max w cenie ok 45 zł, co jest nieporozumieniem według mnie. 5A to jest chyba o wiele za dużo jak na zasilanie samych świateł dziennych, które biora zapewne mniej niz 1A.
Żarówka będzie świeciła, a LED niekoniecznie, chcesz, to podłącz oscyloskop i zobacz jaki jest przebieg na zasilaniu tej żarówki.
Podłączasz zwykły przekaźnik (cewka 12V) pod zasilanie świateł pozycyjnych , nie dziennych i styk normalnie rozwarty dajesz na te 2 kabelki od radia i po kłopocie. W dzien przekaźnik nie działa tryb dzienny jak złapie ze światłami tryb nocny. Chyba że u Ciebie światła dzienne to automat świateł mijania wtedy nie zadziała.
Jeśli nie jest to bezpiecznik (konkretnie - 21) to będą duże spadki napięcia przy rozruchu. Można podmienić akumulator - naładowanie go może nie być miarodajne, bo już może dokonuje żywota. Mogą być też opory na przewodach i połączenia: znane sprawy - klemy, mocowanie kabla w klemie, masy, kostki zasilania itd.
Za zasilanie obd odpowiada bezpiecznik nr 15 . a bezpiecznik 29 Wielofunkcyjna jednostka sterująca – funkcje: system antykradzieżowy, centralny zamek, światła do jazdy dziennej, elektryczne szyby, światła awaryjne, reflektory, podgrzewana szyba tylna, podgrzewana szyba przednia, oświetlenie wnętrza, monitorowanie pasów bezpieczeństwa, przekaźnik...
A oglądałeś dokładnie gniazdo zasilania w lapie? Dobre dzienne światło + lupa jeśli oczy niewyrabiają. Nic nie podałeś o długości użytkowania tego lapa. Bo rozumiem że jest po okresie gwarancyjnym. Nic mi nie wiadomo o gniazdach zasilania w acerach bo mam same HP-ki. Jak dla mnie podstawą jest to co napisałem w poprzednim poście. Może jeszcze weź lapka...
to jest żarówka do światła pozycyjnego ona będzie dodatkowo świeciła z dołożonymi paskami ledowymi sterowanym przez automat. Pytanie w sytuacji kiedy są wyłączone światła przełącznikiem w kabinie nie ma zasilania na 1 prąd przez automat płynie do żarówki pozycyjnej świeci dodatkowo jako dzienna, po przekręceniu przełączniku pojawia się zasilanie na...
Strona 7, lewa lampa M28 - drogowe M29 - mijania L174 - dzienne Strona 8, prawa lampa M31 - mijania M32 - drogowe L175 - dzienne Lewe dzienne zasilane z bezpiecznika SC37, prawe z SC38.Oba bezpieczniki zasilane z jednego pinu z włącznika świateł. Skoro po podaniu zasilania na bezpieczniki od DRL zapalają się światła a włącznik podkładałeś to pewnie...
G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
andy nie chce włączać tylko wyłączać, tzn że gdy nie ma zasilania to obwód jest połączony. Gdy dodaje zasilanie rozłącza. Chce aby wyłączało przysłone w lampach bixenon. Mam światła dzienne ale w moim przypadku jest bixenon i za każdym razem gdy załącza się dzienne działa cewka od przysłony. Nie chce aby się spaliła bo musiałbym rozklejać całą lampę...
Witam, Posiada ktoś wiedzę z którego miejsca instalacji bezpiecznie pobrać stałe 12V oraz 12V po zapłonie do zasilania świateł dziennych Led ? Z góry dziękuję za pomoc.
Witam, Mam auto jak w temacie i chcę podłączyć do niego światła do jazdy dziennej (Masa, zasilanie i sygnał od świateł drogowych). Chciałbym to podłączyć w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika. Gdzie to najlepiej podłączyć? Dziękuję i pozdrawiam
poszukuje łatwego dojscia do zasilania od stacyjki do podłączenia swiateł led dziennych jakiś schemat mile widziany dziękuje.
Podłącz inaczej sterownik świateł dziennych. Wyłączanie zasilania sterownika w pozycji 0 stacyjki i po sprawie.
No, to teraz chyba sam widzisz, dlaczego przed wylutowaniem rezystora R228 nie chciało działać. P.S. Nie lepiej grzebać w zasilaczu przy świetle dziennym?
Nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale chcesz ją wpiąć szeregowo w jakieś zasilanie? Absolutnie.
Chciałbym zauważyć że akurat w moim wypadku będę wykorzystywał owe zasilanie jako sygnał do włączenia lamp dziennych. W tym wypadku złącze nie jest w żaden sposób obciążane itd. Proszę na przyszłość brać pod uwagę że nie każdy to głupek.
Zasilanie przepływomierza nie robi żadnego znaczenia dla reszty układu.
Zamontować przekaźnik który definitywnie będzie odłączał zasilanie po przełączeniu na postojowe.
Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem SC rocznik 2006. Jedyny problem to resetowanie się licznika dziennych kilometrów oraz zegara podczas uruchamiania pojazdu przy temp. poniżej 0 st. C. Akumulator nie jest pierwszej młodości, ale pozostała elektronika wraz z zapłonem pracuje bez zarzutu -odpala na dotyk. Aby zapobiec resetowaniu się zegara chcę umieścić...
Żaden filtr zasilania nie pomoże na zakłócenia które łapie antena. Zmień te lampki do jazdy dziennej i będzie ok. Sieją słabej jakości pretwornice w tych DRL.
Te światła dzienne to mają być na diody - zasilanie 12V, pobór ok. 7W
Zastanawiam się jeszcze nad sposobami zniwelowania tego "siania" w radiu. Może kondensator poliestrowy na obwodzie zasilania lamp?
Nie takie było moje pytanie :) Zresztą robię to raczej dla sprawdzenia niż użytku bardziej zależy mi na oferowanej przez moduł funkcji coming/leaving home . Autem i tak jeżdżę raz na miesiąc Po za tym z tego co mi wiadomo wymóg oznaczania lamp drl działa od 2011 r oraz nie dotyczy lamp dziennych i drogowych w jednym kloszu w samochodach sprzed tego...
A binduje się w ten sposób : kabel do bindowania podpinam do wejścia IN SET następnie podłączam zasilanie do kanału 3 na aparaturze naciskam guzik Bind Set i włączam apke Dzienni za odpowiedz :P
Czy ja dobrze widzę? Chcesz zasilać układ pracujący w samochodzie 12 woltowym stabilizatorem?? Zapomnij... Tam się daje 5V.
To akurat żadna nowość, nie o to jednak chodzi. Podłączając LED-y świateł dziennych do obwodu LED-ów pod lusterkami, spowodujesz że te dzienne będą zasilane z tego samego obwodu co te od lusterek. Wzrośnie więc prąd płynący w tym obwodzie - pytanie co się wówczas stanie. Możliwe, że zupełnie nic, a możliwe że przepali się jakiś bezpiecznik, czy jakiś...
Łączy się w szereg oddzielnie lewą i prawą stronę i do modułu, który ma reagować na podniesienie napięcia po zapaleniu i włączyć światła Czy aby na pewno? Skoro lampy łączysz szeregowo to jakby pod napięcie 24 V. A jeśli tak to sterowanie uruchamianiem też winno mieć 24 V. A u ciebie jakby inaczej. więc chyba zrewiduj reguły podłączania, jako, że lampy...
Ale podepnij kontrolkę (lub miernik) pod "-" akumulatora, a 2gą końcówkę kontrolki do kostki od żarówki świateł. Czy na wyłączonych światłach kontrolka świeci? Jeśli tak jest to na światłach jest zawsze plus zasilania a odłączana jest masa. Dość standardowe w starych japończykach rozwiązanie. W takim systemie sterowania światłami sterownik świateł dziennych...
Da się, wstaw przekaźnik na automacie. Przekaźnik podpinasz następująco: 86 - do +12V pod żarówkę od świateł mijania 85 - masa 30 - do +12V 87a - do plusa automatu. minus automatu do masy. Jeśli nie będą zapalone światła mijania, dzienne będą się zachowywały jak dotychczas. W momencie zapalenia świateł mijania przekaźnik rozewrze styk 30 - 87a - a tym...
zasilać światła dzienny dioda światła dzienny zasilać światła dzienny światła dzienny
wtrysk matiz radia wojskowe wykrywacz złota
sterownik kotła bosch stereo koder
Rurki miedziane Cu-ETP, Cu-OFC, Cu-OF 99,9% w Polsce Bezpieczne przechowywanie PC i drukarki laserowej w niskich temperaturach