Radio wymaga tylko jednego zasilania (bez podtrzymania pamięci) Podłączasz tylko jedno zasilanie 1 Zasilanie bezpośrednio z akumulatora-radio będzie grało również na postoju. 2. Zasilanie po stacyjce- radio będzie grało tylko po załączeniu stacyjki.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
To mogą być dwa różne obwody: zasilanie radia po stacyjce i zasilanie radia po stacyjce. Wystarczy popatrzeć na kolory kabli lub lepiej na opis bezpieczników. W Japończykach może być kilka skrzynek bezpiecznikowych. Skoro zegarek chodzi na biurku, to sprawdź, czy wszystkie napięcia w kostce są w porządku.
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Radio Vanku AS0672-DE Pin 14 - zasilanie po stacyjce (do uruchamiania radia) pin 15 - masa pin 16 - stały plus (podtrzymanie pamięci)
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
Objawami nieprawidłowego podłączenia może być jak najbardziej opisywany przez kolegę brak prawidłowych wskazań zegara, mianowicie radio w większości przypadków ma stałe zasilanie oraz zasilanie po stacyjce, zamiana tych przewodów pozwoli na normalną pracę radia, problem pojawia się w momencie gdy wyjmiemy klucz że stacyjki, tam gdzie prawidłowo powinno...
To radio oplowskie, ma więc zamienione w kostce ISO zasilanie stałe (tutaj główne, w innych radiach to podtrzymanie pamięci) z zasilaniem po stacyjce (w innych radiach to jest główne zasilanie, tutaj jest tylko sygnałem sterującym). Przy prawidłowym podłączeniu da się je włączyć przy wyłączonym zapłonie ale samo się wyłączy po 1h.
G1 masa, G2 zasilanie stałe (30) G3 zasilanie po stacyjce (15)
Musisz poczekać około 1h ale na włączonym radiu - przekręć stacyjkę aby poszło zasilanie na radio , i wtedy się odblokuje do wpisania kodu.
Pewnie zasilanie radia jest źle podpięte. Powinny dochodzić dwa zasilania jedno stałe zasilanie z aku i drugie po stacyjce, sprawdź to.
Przewód który zasila radio po stacyjce nie jest zabezpieczony żadnym bezpiecznikiem, na 100% przewody potopione. Już 3 takie robiłem T4, Passat B3 i Golf 3. Oby nigdy więcej mi się taki nie trafił. :D
Interesują cię tylko kable zasilające , wyjmij radio i już będzie widać po kablach, zasilanie idzie do skrzynki bezpieczników i jeden po stacyjce .
Sprawdź jak podłączyłeś przewody zasilające radia. Czarny -Masa Żółty - +12V na stałę Czerwony - +12V po stacyjce
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
Tak, 1 i 2 to piny podświetlenia radia. ACC - zasilanie(+ po stacyjce). B/U - Plus zasilania
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Możesz się podjąć niebieskim przewodem do czerwonego po stacyjce i wtedy wzmacniacz będzie działał. Ta wtyczka z tym schematem to nie jest czasem pod radio z innego modelu niż twoja.
Zweryfikuj również podłączenie masy (-) radia z masą samochodu Uważam to za dobry trop. Czasami się zdarza, że masa radia jest brana z nadwozia poprzez ekran kabla antenowego. I teraz jeżeli antena jest zamocowana z tyłu auta i ma tą samą masę co tylne lampy to wystąpi spadek napięcia po włączeniu wstecznego biegu lub przy hamowaniu. Trochę zbyt dużo...
Do radia idzie zasilanie po zapłonie i podtrzymanie czyli pamięć na wyłączonym . Czy przy włączonym zapłonie pojawia sie zasilanie na innym przewodzie?
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Przez stacyjkę nie chcę tego robić bo stacyjka też ma jakieś swoje obciążenie przecież i nie chcę zjarać sobie instalacji. Nie przyszło Ci do głowy, że 99% samochodów ma zasilanie radia bezpośrednio ze stacyjki? (pomijając zasilanie pamięci radia)
Bezapelacyjnie być musi by radio zagrało i włączyło się najsampierw :) +12V stale podłączone to tak zwane BATTERY/PERMANENT/MEMORY - główne zasilanie . +12V po stacyjce to ACCESORY/IGNITION/POWER - zasilanie podawane dopiero po przekręceniu stacyjki aby nie zżarło Ci akumulatora jak zapomnisz wyłączyć radia ;) Masz tu np. co nieco opisane -> http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Źle podpięte zasilanie. Brak zasilania po stacyjce i radio przechodzi w tryb grania maksymalnie 1 godziny po wyłączeniu zapłonu. System ten jest po to, by zapobiec wyczerpaniu akumulatora poprzez pozostawienie włączonego radia. Radio jest sprawne. Linków do aukcji NIE UMIESZCZAMY!
Generalnie przewodem zasilającym radio po stacyjce jest przewód czerwony. Jednak wpięcie miernika czy też {z braku miernika} zwykłej żarówki 12V da jasną sytuację zasilania. Prawidłowe podłączenie jest opisane w instrukcji aczkolwiek wykorzystanie zasilania bezpośrednio z akumulatora nie powinno przynajmniej w tym modelu pożerać bezcennych amperów na...
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
Zakupiłem radio na allegro i podłączyłem i wszystko spoko Czy mowa tu o tym radiu: Kenwood BT-302 ? Jeśli tak, to w ISO przyłącza radia, podłącz tylko konieczne przewody do działania radia, tzn.: żółty (+12V stale), czerwony (+12V po stacyjce) czarny (masa) i niebieski (zasilanie wzmacniacza antenowego).
Przełożyłem piny teraz radio się wyłącza lecz brak pamięci. Coś nie tak z tą instalacją, trzeba to sprawdzić. Radio powinno otrzymywać dwa zasilania, jedno bezpośrednio z akumulatora, a drugie zasilanie po stacyjce (rozłączalne). Trzeba to sprawdzić. Czy radio jest podłączone bezpośrednio do instalacji samochodowej, czy może przez jakąś przejściówkę...
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
Koledze chodziło o to żeby radio samochodowe miało odcinane zasilanie poprzez kluczyk w stacyjce. Wtedy nie ma problemu z dodatkowym poborem prądu przez radio na postoju (bo bez kluczyka nie będzie ono zasilane). Tak jak napisałem w niektórych modelach samochodów jest to kłopotliwe. Jednak najpierw wypadało by sprawdzić czy to właśnie radio w twoim...
Niestety - nie posiadam schematu , ale moge ci podać jaki kolor przewodu - za co jest odpowiedzialny. podaje standowy opis wtyczki. kolor czarny - masa kolor czerwony - zasilanie +12 ( poza stacyjką) (najlepiej dać na zasilanie pamięci radia) kolor żółty - zasilanie +12 (załanczane stacyjką ) (najlepiej dać na zasilanie radia) kolor niebieski - zasilanie...
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
No to bierzesz z bezpiecznika na którym pojawia się 12V po stacyjce.
Sprawdzić zasilanie po stacyjce.
Czyli czerwony trzeba podpąć pod stacyjkę żeby było zasilanie a żółty bezpośrednio z aku.
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Sprawdzaleś miernikiem czy zasilanie dochodzi?? Jakie to radio?? Nie działa wogóle, nawet po przekreceniu kluczyka w stacyjce??
Radio posiada dwa zasilania przed i po stacyjce. Prawdo podobnie zgubiło się zasilanie radia przed stacyjką.
Diagnoza podstawowa to pomiar napięć zasilających radio. Powinno być ich 2x 12V (bezpośrednio z aku i po stacyjce. Jeśli ich brak to uszkodzenie w instalacji sam. (np. bezpiecznik). Jeśli napięcia są, to samo radio uszkodzone.
Żółty przewód zostaw bez zmian. Zlokalizuj przewód po stacyjce i podłącz do niego przewód zasilający radio (przeważnie czerwony), i nie będzie gubiło ustawionych stacji.
Na Twoim zdjęciu nr1 masz kostkę zasilającą radio,są tam wszystkie potrzebne Tobie przewody do prawidłowego podłączenia radia.Tak jak kilka postów wyżej na żółtym przewodzie masz niezależne zasilanie +12v a na czerwonym zależne od stacyjki,czarny minus,niebieski podświetlenie(opcja).W radiu trzeba sprawdzić czy piny w ISO są prawidłowo rozlokowane.
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
Chyba żeby może zrobić sobie osobny wyłącznik na tym stałym plusie w kostce..?? Można przełącznik, można też przy dłuższym postoju po prostu wyciągać bezpiecznik z tablicy bezpieczników odpowiadający za zasilanie radia. Pamiętać wtedy o kodzie. Dla jasności - to radio nie ma wejścia dla sterowania napięciowego z obwodu stacyjki. Ta informacja była...
Ale temat, rozwojowy jak rolka papieru toaletowego. przełączniki, przekaźniki, cuda na kiju. A wystarczy prawidłowo podłączyć radio. Przewód podtrzymujący pamięć, pod stały plus, przewód zasilający radio, pod plus po stacyjce. Skończą się problemy z rozładowanym akumulatorem a pamięć radia nie będzie się wiecznie resetować. Jakbym miał ustawiać radio,...
Ok i rozumiem, że z radia sterczą Ci przewody z pierwszego zdjęcia i tam powinna się zgadzać kolorystyka. W tamtej wiązce widać BLUE/WHITE, który powinien być sygnałem dla remote chyba. A podłączyłeś do LIGHT BLUE/YELLOW z naklejką widoczną na pierwszym zdjęciu, czy faktycznie do granatowo/białego?? Aha, i możesz zrobić jeszcze jedną próbę. Bo wg rozpiski...
Zapewne uszkodzona stacyjka nie odskakuje wkładka i nie rozłącza obwodu ACC. Spróbuj ją wyczyścić/nasmarować.
Zobacz czy dochodzi zasilanie do radia w twoim samochodzie, tam musi być zasilanie przed i po stacyjce. Albo jak masz to radio już wyjęte, to podłącz je na stole.
A mogę podłączyć zasilanie (czerwony) razem z pamięciom pod stałe zasilanie? Ponieważ chcę aby radio grało również przy wyłączonej stacyjce. Tak możesz, ale z PAMIĘCIĄ. Nie mniej jednak zacznijmy od tego czy instalacja w tym kombajnie to 24V czy 12V? Pozdrawiam
Witam! Problem jest tego typu ze po wyjeciu kluczyka ze stacyjki czasami nie wyłancza radia. jak pukne w stacyjke to puszcza. czym moge to przesmarowac? aby ten mechanizm lepiej odbijał. Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.
octavia zasilać stacyjka zasilać stacyjka nissan zasilać stacyjka renault
szlifować płytki transformatory sieciowe toroidalne centralny zamek astra
pogoda gorzów kierownica hulajnoga elektryczna
Canon C 540XL a kompatybilność z PIXMA MP270 – czy pasuje ten wkład? Czy prądnica Simsona Sport działa bez akumulatora?