Sprawdź kontrolka przewody przy stacyjce czy włącza zasilanie.
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Zmień zasilanie po stacyjce.
Na klapce przykrywającej bezpieczniki w kabinie masz narysowane symbole co zabezpiecza dany bezpiecznik,tak że sobie odnajdziesz i sprawdzisz czy masz te bezpieczniki i czy jest na nich napięcie po włączeniu kluczyka. Bezpiecznik( w komorze silnikowej) wskazany przez ciebie to prawdopodobnie główne zasilanie stacyjki.
Sprawdź zasilania sterownika. 32 pin stałe zasilanie, 24 pin zasilanie po stacyjce
Na małej wtyczce 2 linie Can po ok.2,5V i zasilanie po stacyjce 12V.Jeśli czegoś brak nie połączysz się.
Sterownik widzi obroty? Myślę że gdyby nie widział obrotów to nie podawał by paliwa. Czy cewki zapłonowe mają zasilanie po stacyjce?
W masterach padały stacyjki wiec sprawdz zasilania, dodatkowo sprawdz bezpieczxniki w upc
Czyli wygląda na to że radio nie dostawało zasilania po stacyjce.
Zasilanie idzie przez stacyjkę. JR
Witam Ma ktoś opis złącza Renault Megane/Scenic. Głownie potrzebuje opis pinów -Temperatura cieczy -Poziom oleju -Poziom paliwa -Zasilanie stałe i po stacyjce.
niewiem jak jest renault ale w audi radio wyłącza się po około godzinie po wyłączeniu stacyjki , sprawdz zasilanie
wyłącza się centralny zamek nie ma możliwości włączenia lub wyłączenia (jeśli jest włączone) ogrzewania szyby tylnej Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki... Centralny jest zasilany cały czas - stacyjka nic nie ma do tego Szyba ogrzewana jak jest włączona to utrata zasilania ze stacyjki powinna spowodować jej wyłączenie . Prawdopodobnie uszkodzenie...
A radio CB masz jak (gdzie) podłączone? Bo coś mi się wydaje, że przez zasilanie CB zbocznikowałeś zasilanie przez stacyjkę.
To dzwoń CANa stacyjka-VECU, zasilanie też sprawdź.
Teraz nie wiem jak to wyeliminować ten problem. Bardzo proszę o pomoc. Nie podłączać radia.A tak na poważnie to sprawdzić co w radiu pobiera tak dużo prądu lub zrobić zasilanie radia po stacyjce.
Witam. +12V do komputera z stacyjki .
No,sprawdz zasilanie petli indukcyjnej immobilizera wokol stacyjki
Daj zasilanie dmuchawy z 15 stacyjki, przez bezpiecznik.
podstacyjnego? jesli chodzi o tzw. po stacyjce oznaczane w reno po zaplonie to poczestuj sie zalacznikiem!mam nadzieje,ze pomoglem.
A co sam sprawdziłeś? Choćby masę na silniku? Zasilanie do rozrusznika dochodzi? Kostka stacyjki zasilania ma, wychodzą z niej?
Na żółtym w kości iso auta ma być zasilanie po włączeniu stacyjki, na czerwonym stałe zasilanie, to do sprawdzenia jako pierwsze
Doczytaj ,czy monitor musi mieć zasilanie z wstecznego, bo może być tak ,że może mieć stałe zasilanie po stacyjce , a wzbudzać go będzie kamera.
Witam. Panowie potrzebuję podpowiedzi czemu w Magnum dxi wyłącza akumulatory (hebel) po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Czyżby brak jakiegoś zasilania na odłączniku?
To sprawdź czy z kostki stacyjki wychodzi zasilanie na grubym żółtym po kluczyku
to proponuję podzielić zasilanie poza stacyjką i po stacyjce... Miernik w dłoń i jak to mówi mój kolega "ogień na tłoki i cała na przód"
Mogła się rozlecieć kostka stacyjki lub brak głównego zasilania z akumulatora.
Powinno być : -zasilanie po stacyjce +12V -masa -impuls 12V kolejność napisałem przypadkowo.
był centralny ja tylko nie jestem pewien w którym miejscu podłączyć (przewód od alarmu aby wyłączył się imobilajzer) teraz alarm mi wyłancza centralny,zasilanie pompy,zasilanie stacyjki)
Tam jest czujnik temperatury, umieszczony w głowicy, połączony z zaciskiem T przekaźnika, który nie zezwala na grzanie świec w przypadku gdy temperatura cieczy przekracza 50st. A zasilanie po stacyjce przychodzi na zacisk APC przekaźnika
dzięki za odpowiedź. a na ilu pinach sterownik powinien mieć zasilanie? ma jeden stały i jeden po stacyjce. kabel sterujący przekaźnikiem jest ok.
Fakt na pinie 66 powinno być +12V po przekręceniu stacyjki, ta linia jest poprzez bezpiecznik i przekaźnik i dopiero trafia na pin 66. +12V powinien być także na pin30 i pin29, a masy na pin3,28,33,67.
Witam zobacz to: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... idzie tam zasilanie przewód po stacyjce sygnały z komputera, skrzyni biegów, czujnika kąta skręntu
Gniazdo zapalniczki też daje zasilanie tylko w pozycji parkingowej, na zapłonie już nie. Czy w stacyjce za zasilanie radia i gniazda może odpowiadać jeden przewód? PS. Wszystkie bezpieczniki OK, sprawdzane woltomierzem
Sprawć zasilanie na przewodzie wychodzącym ze stacyjki(wkładki). Powien wychodzić przewód na którym pojawia się zasilanie w momencie przekęcenia kluczyka w pozycje II.
Witam mam maly problem kupilem auto tydzien temu byl wymieniany rozrzad robiona glowica alet ja tego nie robilem. 2 dni temu zgasilem i dotej pory nie odpalilem pompa paliwa caly czas chodzi poprzekreceniu stacyjki iskry niema wtrysk tez nie wtryskuje czujnik polozenia walu ma 240 Ohm pomoze ktos wszystkie przejscia na paczke sa. po przekrecenu stacyjki...
Samochód z 2008r. Stacyjkę raczej wykluczam ponieważ samochód jak odpali pochodzi chwile i gaśnie. Wtedy pojawia się błąd DF113. Błąd opisany jako :Zasilanie czujników na minimum
Elektronika( zasilanie po stacyjce) jest zabezpieczona bezpiecznikiem 5A a zasilanie elektrozaworów (stały plus) co najmniej 25A. W przypadku problemów możesz uszkodzić płytkę.
Sterownik swiec nie wlacza wentylatorow. moze masz wlaczona klime i temu wentylatory startuja?a jak immo, odblokowuje sie? racja ,powinien być czujnik 3pinowy na chłodnicy druga opcja to klima,a ten rozrusznik próbowałeś na ostro może kostka pod stacyjką i sprawdz zasilanie tego sterownika
Uszkodzony kabel zasilania naczepy.
problem jest prawdopobnie w zasilaniu po kluczyku najczesciej jest to kostka stacyjki
Na skrzynce bezpieczników.Z tyłu skrzynki są wtyczki i smarzy się konektorek kabla koloru zółtego.Zdarza się też czasami i wylut w skrzynce,ale odradzam rozbiórkę tego UCBIC'a.Ja sobie radzę tak że zasilam przełącznik bezpośrednio ze stacyjki poprzez bezpiecznik 15A. Najszybciej i bez bólu.
Czy dokładnie sprawdziłeś działanie kostki stacyjki?? Sugerował bym problem własnie tam. Chyba, że ktos próbował pominąć zasilanie któregos urzadzenia "po stacyjce" i chciał zrobic na stałe. Trzeba dokładnie sprawdzić przewody od kostki.
Batt (akumulator) i Acc (stacyjka) nigdy nie zaszkodzą - mamy pewność, że radio na pewno dostaje właściwe zasilanie, natomiast sam Batt - zazwyczaj Blaupunkty dawały się włączyć na skończony okres czasu np. 1H, ale po co się zastanawiać, czy ten model na pewno tak ma. Na samym obwodzie Acc raczej żadne radio nie ruszy.
Jaki przekaźnik???? Automat rozrusznika idzie na sztywno ze stacyjki
Wiem tylko do żarówki idzie tylko jeden kabel Więc szukaj tego drugiego, bo musi być tak jak napisał Zaz13. Jesli tam jest rzeczywiście tylko jeden przewód, to może tablica jest tak skonstruowana, że zasilanie kontrolek jest przez wspólną szynę w tablicy, ale to tylko domysły, bo nie znam tego ciągnika. To już musisz sam sprawdzić. Do żarówki ma dochodzić...
Kręci żadnych błędów wymieniłem moduł bsi w dodatku nie działają mi manetki od migaczy i wycieraczek szybko rozładowuje akumulator czy to może być problem z zasilaniem albo jakiś kabel ma przebicie
Cały twój post jest głupi. Stacyjka !!
Sprawdź zasilania tak jak kolega fuelinyourblood podpowiada. Jeżeli będzie wszystko ok sprawdź samą kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki, masa silnika, dodatni z akumulatora na alternator, zasilanie kasety bezpieczników (koniecznie bo to typowa usterka)
Poprostu musisz podłączyć stały plus i plus po zapłonie wówczas pamięć będzie działać a po przekręceniu kluczyka w stacyjce radio uruchomi się samoczynnie. Przewód czerwony i żółty. Najlepiej kup adaptor z iso na Opla czyli 2 kości do radia gdzie jedna z nich to wyjścia na głośniki a druga to zasilanie. Pozdrawiam
Fakt, mój błąd, dzięki za sprostowanie Kolego PzKpfw4 :), będzie zasilanie tak jak napisał kolega viper555.
pod przycisk Start/Stop? Nie. Czy zasilanie gniazda zapalniczki masz rozłączane po zgaszeniu samochodu? Jeżeli tak, to wykorzystaj zasilanie z gniazda zapalniczki. PS.: Jakie kamerki kupiłeś?
Nic nie działa z odbiorników włączanych bez przekręcenia stacyjki czy wogóle nic nie działa?
Szukam schematu podlaczenia tego sterownika . Konkretnie wiazki idacej pod kokpit. Silnik jest sprawny przelacznik polozenia i krancowki sprawne. zasilanie jest nie ma tylko najprawdopodobniej plusa po stacyjce ale niestety tego nie wiem.
Przerwa w obwodzie zasilania elektromagnesu , zaśniedziałe styki na złączach , uszkodzona stacyjka, uszkodzony kabel.
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
Poszukiwania rozpocząłbym od kostki stacyjki i stykologi na wszystkich złączach w okolicy. Wyglądana to że nie podajesz dobrego zasilania ze stacyjki m.in. na immobilizer i on dalej nie puszcza... Pozdr.J.
Poszukuję schematu okablowania radia w Renault Kangoo pierwszej generacji po lifcie. Nie mam zasilania na kablu ze stacyjki. Radio sprawdzone i jest sprawne. W gąszczu przewodów nie mogę zlokalizować, który przekaźnik podaje napięcie...?
Który jest stały plus do ECU bo mam go wyjętego. Oznaczenia mam do litery M. Rok auta 2008 2.0dci. i jeszcze dokładny bezpiecznik do zasilania ECU. Niby wszystkie do ok. Dodam jeszcze że plus po stacyjce jest.
Kupiłem na Allegro Instrukcję Obsługi i bezpieczniki już mam opisane. Niestety przekaźniki wyłapuję podając napięcie na bezpieczniki i szukam napięcia na wyjściu przekaźnika, jeszcze mi parę zostało do zidentyfikowania. Nie ma napięcia na zasilaniu stacyjki.
Nic nie wymyslisz z radiem,ma tak skonstruowane zasilanie,ze po zabraniu ACC zanika zasilanie pamieci zewn.Jedyne wyjscie to pociagniecie ze stacyjki zasilania ACC bezposrednio do radia tak aby ominac przekaznik odcinajacy ACC w momencie rozruchu
Dzięki kolegom milejow i dziekan_tek udało się uruchomić wspomaganie z twingo II x44 1.Pin 4 stacyjka plus + 2.Pin 5 sygnał z generatora 50Hz (https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:555_... R1=10k R2=10k C=1uF 3.pozostałe kabelki z tej kostki poobcinać i zabezpieczyć 4.zasilanie dla generatora to samo co sterowanie sygnał z generatora podać...
Tak czytam i nie mogę zrozumieć bardzo dużo rzeczy z twojego opowiadania. Może dla ciebie to nieistotne szczegóły ale dla innych to podstawa zrozumienia i co ci chodzi. moduł ucp pod maską na jakiś inny z renault i to samo poma chodzi na plaku pali ale po zaprzestaniu podawania płakał gaśnie, błędy w kompie zasilanie kompa 8v oraz z brakiem zasilania...
Witam. mam podobny regulator VALEO YV1652 12V i nie znam objaśnień 2 wtyków w nim "+" (to chyba ze stacyjki zasilanie) i "L" (lampka) ?? (at) pozostałe przwody idą do B+ alternatora i diod wzbudzenia.
sprawdź iso próbówką lub miernikiem ,na jednym musi być stały + na drugim przewodzie + po stacyjce jeśli na obu jest zasilanie to wina radia lub szukaj problemu skrzynce bezpieczników, może też masa zginęła
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Nie koniecznie. Miałem przed świętami megane z 98 roku i pilot był radiowy z transponderem . W moim przypadku domorosły elektronik zabrał się za "naprawę UCH " . Naprawiał moduł ponieważ nie działały kierunki i chyba wycieraczki jak dobrze pamiętam. Jak skończył naprawę UCH to samochód również skończył odpalać. Po wymianie UCH i zakodowaniu kluczyków...
Witam. Szczotki, elektromagnes- bendiks- czy jest kliknięcie po przekręceniu stacyjki na rozruch ? Jak jest to szczotki. Jak nie, to elektromagnes sprawdzić- jego zasilanie, może zapieczony, zabrudzony sworzeń. Brak zasilania ze stacyjki, tak jak podaje "tomasz0703". Warto także sprawdzić połączenie masy- silnik- karoseria- akumulator.
Witam mam problem z kierunkowskazami tzn niema zasilania na bezpieczniku nr 34 i nie działa radio na pierwszej pozycji stacyjki.
A co sprawdziłeś do tej pory sam? Sprawdziłeś ten regenerowany rozrusznik, stacyjkę, spróbowałeś odpalić na krótko, zmierzyłeś zasilania, przejrzałeś instalację, cokolwiek?
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
do którego to sprawdź za pomocą kontrolki na którym nie pojawia się + po stacyjce i to właśnie ten. Jest jeszcze minus zasilania,tam też się zasilanie nie pojawi :D
samochod to Honda Civic 1996r poj 1.6. podlaczone ma zasilanie z akumulatora bezposrednio, oraz drigie ze stacyjki. Generalnie pamieta wszystkie ustawiebia, wystarczy dotknac przycisk on/off igra dalej.
Ew moduł poduszek odcina zasilanie. Daj prąd na krótko i zobacz czy zagada. Ludzie, dajcie spokój z takimi poradami - to nie Renault. Masz brak zasilania na ECU po stacyjce. Sprawdź kostki w podszybiu - taka biała skrzynka. Skoro lampki na desce się palą to stacyjka wygląda na dobrą chociaż dziwne jest to że rozrusznik się nie odzywa a jego sterowanie...
Jest mały problem. Kostka zasilająca u mnie nie ma kabla z zasilaniem po stacyjce, sprawdziłem multimetrem inne przewody w kostkach i też one nie odpowiadają za to. Gdzie mogę znaleźć ten przewód, szukam po innych kostkach do fabrycznego radia i ciągle nic.
Zajrzyj do odbiornika sygnału z transpondera, jest na stacyjce. Sprawdź zasilanie. Może piny nie stykają w kostce połączeniowej, a nawet jeżeli masz od kogo to podmień odbiornik, on jest niekodowany.
Nie wiem, jak jest w samochodzie Renault. Musisz sprawdzić, czy jest zasilanie wtedy i jak działa w Twoim modelu tryb parkingowy. Mój 70mai A400 musi mieć zasilanie dodatkowe w tym trybie. Tylko po co Ci włączać nagrywanie na żądanie? Kiedy i po co? Chcesz, to przekręcasz stacyjkę i zaczyna Ci nagrywać. jak przekręcę kluczyk na zapłon i jak uruchamiam...
Po pierwsze sprawdź czy dochodzą wszystkie zasilania do modułu w drzwiach , stałe zasilanie powinno być bo piszesz ,że centralny działa , szyby są " po stacyjce" więc sprawdź dokładnie czy dochodzi zasilanie po włączeniu zapłonu do modułu , jak są wszystkie zasilania posłuchaj czy przy włączaniu tej szyby słychać jakieś cykanie przekaźnika.
Jak by trzymało immo nie odpalisz na popych, obstawiam kostkę stacyjki i w pozycji rozrusznika nie podaje zasilania na resztę instalacji. Wyłącznik kolizyjny sprawdzony ?
znajdź przewód obwodu bezpiecznika (zweryfikowany przez Ciebie), który "zasila" ten fabryczny przekaźnik i odetnij go dodatkowym przekaźnikiem załączanym po stacyjce - oczywiście jeżeli nie ma wpływu na pracę instalacji samochodu. Dokłądnie tak wyjmujesz bezpiecznik już nie pamiętam który i zasilasz gniazdo z plusa po stacyjce. Jedyny minus to to że...
Co mogło się stać? wcześniej nie było absolutnie żadnych problemów. Dobrze by było podpiąć pod jakiś skaner i sczytać błędy z immo,mogła iść pętla (antenka)przy stacyjce. Można to sprawdzić multimetrem (omomierz),immo może nie mieć zasilania lub klucz się rozprogramował Mrugające immo sygnalizuje że nie rozpoznaje klucza.
Sprawdź czy w złączu iso samochodu masz zasilanie bez kluczyka. jak niema to sprawdź bezpiecznik, najczęściej jest uwalony po poszukiwaczach zaginionych plusów.
Tak się kończy niechlujstwo każdą usterkę usuwa się od razu po jej wystąpieniu a nie jak padnie połowa auta. Wygląda to na problem zasilania sprawdź te układy , stacyjka przekaźniki . Wepnij komputer jakie błędy się zapisały .
Dalej uważam ,że uszkodzona może być kostka stacyjki. Jak próbujesz go na "pych " odpalić to twoja renówka odpala więc należy przyjąć,że wszystko z silnikiem ok. Rozrusznik też piszesz ,że sprawny więc jedyne co mi przychodzi do głowy jest to ,że w chwili kiedy kluczyk stacyjki znajduje się w III pozycji (rozruch) to ginie mu zasilanie na II pozycji...
A po co interface? Podłączyć dowolne radio z ISO ,najlepiej takie, by pasowało pod " logikę zasilania" - dopasowanie plusów: memory i po stacyjce oraz nie wkładać kostki joysticka.
Witam . Mam problem z samochodem j/w . Nie odpala diagnoza ktsem wykazała bład "zasilanie napięciem cewki pierścieniowej zwarcie do plusa" czy ktoś pomoże zinterpretować błąd i naprowadzi na trop jak naprawić usterkę. Rozebrałem plastiki koła kierownicy i na korpusie stacyjki cewki immo nie widać.Z góry dziękuję i pozdrawiam
Witam. Taki nowoczesny samochód i nie ma sygnalizacji dzwiękowej? Trochę mnie to dziwi. Ale do rzeczy, najprościej to kup gotowe piszczki na 12V i podłącz przez diodę do przewodu od świateł mijania czerwony kabelek od piszczka czyli+ a minus (czarny przewodzik) do przewodu od wyłącznika drzwiowego ( przy otwartych drzwiach ten wyłącznik zwiera do masy)....
Schemat jest z książki sam naprawiam renault . Pod spodem są bardzo grube kable , pewnie ponad 2,5 przekrój raczej zdrowe . Zakładam błąd od stacyjki ( kostka) lub coś z kablami od gazu bo to widać ( jakiś słaby fachowiec ) Dodano po 47 Silnik to bęzyna 1,6 16 V z 1999 roku ale to teoria bo mogło być coś zmieniane auto to awaryjny zakup jak widać niezbyt...
Temat stary, ale po co zakładać nowy. Mam ten sam problem. Radio się nie włącza, wyświetlacz nie działa. Radio ma tylko jedno zasilanie, minus i plus. Brak napięcia na kostce radia. Sama kostka ma drugi plus ten przez stacyjkę i na nim napięcie jest. Bezpieczniki ok. U mnie brak tego bezpiecznika nie opisanego co z postu wyżej. Clip nie wykrywa kalkulatora...
Do sterowania przekaźnika idzie pus po stacyjce a masa z ecu, o jakie zabezpieczenie ci wogle chodzi? i nie napisałeś nawet dokładnie co to za auto, domyślam się tylko że jakiś benzyniak.
Witam Mam problem z Renault Kangoo I 1.5dci a mianowicie nie mogę się połączyć z sterownikiem silnika. Sterownik Delphi 8200331477. Na czarnej wtyczce pin D1 jest +12V po stacyjce na pinie B4 ciągłość miedzy komputerem a gniazdem diagnostycznym jest. Wtyczka szara Pin G1 H1 masa jest. Na czujnik bezwładnościowy dochodzi stałe zasilanie +12V. Niestety...
Sęk w tym, że to radio chodzi w tym aucie już 8 lat. Jedyne co się wydażyło to odłączenie akumulatora na weekend. Wcześniej już był odłączany akumulator ale takich cyrków nie było. Radio się włącza, akceptuje kod, działa i gra. Jedynie nie zapamiętuje kodu. Włącza się również przy wyłączonym silniku i wyłączonej stacyjce (jedynie z napięcia podtrzymania)....
skad dales zasilanie ? ja mialem podobny problem w astrze zasilanie bylo z przewodu zasilajacego cewke WN usterka znikla gdy podpiolem sie pod +15 ze stacyjki a sygnal obrotow najlepiej z przewodu sygnalowego obrotomierza
Znalazłem opis sterowania takim(podobnym) modułem dla silnika 1,9 dCi . W opisie tym jest że na jednym z przewodów sterujących po włączeniu stacyjki przez 5 sec 0-1V a później napięcie zasilania a na drugim przez 10 sec 0-1V a później napięcie zasilania. U mnie jest tak że na jednym z przewodów jest napięcie zasilania i po włączeniu stacyjki nic się...
Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Stacyjka lub główny przekaźnik zasilania. Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Skoro; auto normalnie odpala, jedzie. To po jaką cholerę? Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy Pozycja ACC (1) nie powinna powodować włączenia zapłonu a błędy są wynikiem...
Przyczyną jest podłączenie zarówno podtrzymania pamięci radia jak i właściwego zasilania (jeśli radio ma złącze ISO to odpowiednio PIN A4 i A7) do instalacji samochodu w miejscu gdzie jest +12V na stałę. Powinno być tak, że podtrzymanie na stałę a zsilanie czyli na A7 podajemy napięcie po przekręceniu kluczyka lub przez inny przełącznik/wyłącznik. Wtedy...
Cześć Jak dla mnie problem leży w cewce jaką zastosowało renault. Do cewki doprowadzone jest zasilanie (czarny przewód minus akku, żółty +12V po stacyjce) trzeci przewód to sygnał z ECU, który to powoduje wystąpienie wyładowania na świecach. Twój obrotomierz powinien być dołączony bezpośrednio do zacisku cewki, a tutaj jest on niedostępny. Spróbuj owinąć...
Okej, dzięki. Przelądając internet i próbując to skonfrontować z sytuacją obecną dochodzę do wniosku, że mogę mieć zamienione kable od podtrzymania pamięci i zasilania przez stacyjkę. Jutro je przemienię ze sobą i zobaczę, jaki będzie efekt.
Oba idą do ECU. Rezystancja ok. Sprawdzę jeszcze raz. Wiem że jeden idzie na pin 39 w ecu. Drugi ma ciągłość jak sprawdzam w bezpieczniku po prawej stronie koło akumulatora. Ciekawostką jest to że ze skrzynki bezpieczników a konkretnie z tego koło aku,jest ciągłość z tym kablem z czujnika(lub się gdzieś styka bo miernik piszczy jako ten sam kabel)i...
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault renault stacyjka
ne555 odstraszacz karta zabezpieczona zapisem blokada mechanizm
alarm tytan ds400 trzeszczy głośnik
Pobór mocy falowników Sofar Solar KTLX w nocy Dudnienie i rezonans podłogi w bloku na parterze - przyczyny i rozwiązania