Nie zrozumieliśmy się jak jest kluczyk w stacyjce to jeszcze pewne układy mają zasilanie jak wyjmiesz kluczyk to cyk i wyłączone i wtedy chyba twoja centralka nie ma zasilania sprawdź wszystkie bezpieczniki a otwiera pilot?
O ile dobrze pamiętam , to te styczniki są do świateł parkingowych , prawa , lewa strona , mają zasilanie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki .
Tutaj nie ma czujnika w drzwiach, nowsze auta je mają a wtedy tego pod fotelem nie ma. Sprawdź przewody miedzy czujnikiem a sterownikiem, zamień czujnik lewy z prawym i wtedy sprawdź błędy. Jak błąd przejdzie na pasażera to wtedy wina czujnika a jak nie to instalacji. Nie musisz odłączać akumulatora bo sterownik ma tylko zasilanie po stacyjce wiec wystarczy...
Nie trzeba odpinać akumulatora przy poduszkach, wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki bo zasilanie jest tylko po stacyjce. Kolumny nie trzeba demontować - w Thalii wyciągałem deskę bez demontażu kolumny. Wystarczyło zdemontować kierownicę i przełączniki pod nią.
tak jest nie tylko w tym autku , większość samochodów tak ma że jak wyłączysz zapłon i wyjmiesz kluczyk to odrazu lub po ustalonym czasie zostaje odłączone zasilanie od podnośników szyb. Jeśli nie masz alarmu i centralki połączonej z szybami to najlepiej podepnij podnośniki na "sztywno" do zasilania . Oczywiście pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu...
Opis był zdaje sie w jakimś Radioelektroniku z II połowy lat 80-tych (albo początku 90-tych). Warto odczytać typ z urządzenia (wstawiłeś zdjęcie o za małej rozdzielczości) i użyć Google w cyrylicy. Zastanawiam się, po co są 2 dodatkowe piny poza zasilaniem? (wszystkie 4 złączki są typu samochodowego, żeńskie) I jak ewentualnie podłączyć zasilanie, żeby...
Czy zasilanie na styku P jest również jak wyjmiesz kluczyk ze stacyjki?
W zwykłej stacyjce VW, są zaciski: https://obrazki.elektroda.pl/4298849600_...
Radio już może być uszkodzone. Pamięć zasilana z 30 reszta z 15. Nie napisałeś jakie radio? Jeśli nie używane i jest ciepłe to procesor uszkodzony i będzie wykańczał aku.
Jak masz to urządzenie na kod, możesz je rozebrać i zobaczyć gdzie były styki przekaźników i z tego wnioskować co z czym połączyć. Możesz też rozcinać te swoje połączenia po jednym, patrzeć gdzie zanikło i mierząc na obydwu przewodach rozcięcia ustalisz co jest zasilaniem a co odbiorem. Z twojego opisu wynika że skrzyżowałeś + po kluczyku z plusem z...
Witam Miałem podobną sytuację po wymianie akumulatora była to kwestia alarmu. Większość alarmów ma procedurę resetu po zdjęciu zasilania z klem. np przekręcenie kluczyka na zapłon n razy.Należy ją wykonać ponieważ alarm może może odcinać wtryskiwacze lub dopływ paliwa.Spróbuj wyjąć bezpiecznik od alarmu.
posdrawiam Zablokuj syrenkę jeśli jest z własnym zasilaniem(kluczykiem). Odszukaj centralkę alarmu. Wyjmij bezpieczniki zasilające centralke Zewrzyj ze sobą przewody odcięcia(pompy,sterownika silnika,rozruchu zależnie co jest odcięte) i szerokiej drogi.
Cześć, No i problem się rozwiązał jak postanowiłem zrobić hard reset kluczykowi. Wyjąłem mu baterię, kluczyk przeleżał bez zasilania 2 dni w szafie i działa już od 2 tygodni bez problemu.
BUP to faktycznie plus który jest w instalacji cały czas, służy do podtrzymania pamięci i często jest w instalacji prowadzony cieńszym przewodem i z bezpiecznikiem 5A w skrzynce bezpiecznikowej. ACC to plus który pojawia się po przekręceniu kluczyka. Większość aut ma taką pozycję kluczyka pomiędzy pozycją w której można wyjąć kluczyć a pozycją zaplonu....
Witam .. heh .. Podlaczyles zasilanie od podswietlenuia .. dlatego ci piszczy .. wez miernik .. przekrec kluczyk .. zanotuj na ktorych jest 12 V .. nastepnie wyjmij kluczyk .. i teraz sprawdz gdzie masz 12 V .. .. powinno pomoc .. Tam podlacz zasilanie do radia ..z tego przewodu na ktorym jest 12 V po wyjeciu kluczyka :D
Cześć mam pytanie odnośnie Radia w samochodzie, ostatnio miałem radio od Sony było normalnie włączyłem zasilanie w samochodzie radio się włączało wyłączyłem zapłon oraz wyjąłem kluczyk ze stacyjki przestało grać. A teraz zmieniłem na inne radio również od Sony a mianowicie model MEX N4100BT po włączeniu zapłonu radio uruchamia się ale po wyjęciu kluczyka...
Witam, święta zasada, to zasilanie, od tego zaczyna się naprawę, a w twoim przypadku to obowiązkowo. Wyjmij radio i sprawdź zasilanie na grubym przewodzie w kostce zasilającej. Czy możesz włączyć radio bez kluczyka?
Pamięć sterownika klimy ma zasilanie po wyjęciu kluczyków ?
Zasilacz to akumulator samochodowy - zasilanie odcina wyjęcie kluczyka...robiw
to co moze być tego przyczyna jak to sprawdzic?
Na pewno zgaśnie , ale co z tego? Skąd tam dostaje napięcie nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki? Kolega [pisze , że dzieje się to po uruchomieniu silnika - przestawieniu kostki stacyjki na 50 /rozruch/ , a potem można przestawić na 0 i wyjąć kluczyk , dalej pracuje silnik - ma zasilanie na ten nieszczęsny zawór i na wtryski i na zegary. Rozsądnym...
Wyłącznik blokujący zasilanie, bo zapewne o to Ci chodzi, jest wyłącznikiem bezpieczeństwa, zarządzany przez centralę elektroniczną Air Bag, która interweniuje w przypadku zderzenia (w jakimkolwiek kierunku z określoną siłą), przerywając zasilanie i powodując w konsekwencji wyłączenie silnika. Na wyświetlaczu wielofunkcyjnym ukaże się odpowiedni komunikat,...
Witam. Mam problem z kluczykiem w Viano 2.2CDI. Dziś wyjąłem z samochodu akumulator na około 3 godziny. Po ponownym podłączeniu samochód przestał czytać kluczyk, zasilanie jest, włącza się światło w środku, radio, światła itp. Sprawdzałem też na zapasowym kluczyku, również go nie czyta, nie reaguje na przyciski od centralnego. Co może być przyczyną??...
Na postoju mam pobór prądu z akumulatora rzędu 0.09A. A alarm założony?
Witam Nie wiem od kiedy się tak dzieje, tak została kupiona za granicą i przyprowadzona. Nic poza tym się nie dzieje, wszystko działa jak należy. Jedyny problem to nie gasnące kontrolki po cofnięciu i wyjęciu kluczyka. Stacyjkę wypiąłem - nawet nie zgasły, przekaźniki wszystkie na raz wyjąłem - kontrolki zgasły, ale po włożeniu dwóch dolnych od lewej...
A czym się różni wersja "multi", i czy da się zrobić to w alanie 80, bo w moim samochodzie zapalniczka traci zasilanie po wyjęciu kluczyków ? pozdrawiam
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Witam rozszyfrowałem tę kostke i tak: 30- stałe zasilanie S- zasilanie po włożeniu kluczyka 15- zasilanie po zapłonie X- zasilanie po zapłonie 50- rozrusznik P- parking, zasilanie po wyjęciu kluczyka Ma może ktoś jakieś pomysły co dalej?
Tak, zwyczajnie sobie gra w rytm muzyki i samoistnie wyłącza się po 15-20 minutach niezależenie z jaką głośnością się słucha. Gaśnie też kontrolka od zasilania. A żeby się włączył muszę wyjąć kluczyk ze stacyjki i znowu przekręcić na zapłon, wtedy uruchamia się jakby nigdy nic. Szczególnie to wkurza w czasie jazdy, bo musiałbym się zatrzymać i gasić...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
wyjmij radio,na oryginalnej wiązce pioneera masz dwa przewody zasilajace czerwony i żółty,w tej chwili po philipsie masz układ zasilań na czerwonym stały plus,na żółtym masz plus po stacyjce,masz tam na kablach takie złaczki do wypinania,zamień je czyli czerwony zepnij z żółtym,a żółty z czerwonym,a,jeżeli chcesz,zeby radio grało niezależnie od stacyjki...
Do sprawdzenia masz zasilanie sterownika czyli bezpiecznik potem zasilanie po kluczyku oraz czujnik temperatury. Sterownik ma przekaźnik który charakterystycznie stuka po załączeniu i oczywiście kontrolka która informuje o grzaniu. Wyjmij sterownik sprawdz połączenia styki i powinno śmigać
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Przekaźnik czasowy odpowiednio zasilany.
To zmierz woltomierzem na tych zaciskach czy masz cały czas 12V jeśli wyjmiesz kluczyki ze stacyjki. Podejrzewam , ze coś jest z tym zasilaniem.
Witam Was po raz kolejny. Problem z którym mi przyszło mi się zmierzyć to nie gasnące kontrolki,wskaźniki oleju itp Więc od początku: Wpierw spalił się ,,komputerek,, od ELC. Po podłączeniu klemy ,,-,, i wyjętym kluczyku zapaliła się cała deska,jakby kluczyk był przekręcony na zapłon. I jeśli w tym momencie wciśniemy opuszczanie szyby kierowcy,kontrolki...
Wyłącz zapłon wyjmij kluczyk z stacyjki, zobacz próbówką lub miernikiem na którym kablu masz zasilanie +12V podłącz tam dwa zasilania do radia najczęściej (żółty i czerwony) jeśli będzie bez zmian to przedzwoń miernikiem masę ona też może robić ten problem.
Chcesz rozwiązać problem, czy dywagować i gdybać. Czytaj co pisałem - radia mają najczęściej 2 źródła zasilania (oczywiście nie wiemy jakie masz radia) i jedno z nich masz (30 - podtrzymywanie ustawień radia, zasilanie wzmacniacza i mechanizmów radia). Bez drugiego zasilania radia nie uruchomisz, ale możesz wyjąć płytę, kasetę bez potrzeby przekręcania...
witam.potrzebuję podpowiedzi.w audi a6 nie można wyjąć kluczyka i nie ma po włączeniu zapłonu żadnych kontrolek na desce tak jakby zginęło jakieś zasilanie lub jakiś alarm odciął.auto stało jakiś czas z wyjętym akumulatorem.może macie jakieś pomysły. Sprawdź bezpieczniki a jak dobre to czy jest zasilanie na którymkolwiek pinie kostki stacyjki
Masz w ogóle, prąd w tym akumulatorze?? Przekaźnik pomy paliwa sterowany jest +12V - linia 15 po kluczyku, i minus z ECM. Przekaźnik podaje zasilanie z 30 na 87 - zasilanie pompy. spróbuj wyjąć przekaźnik pompy paliwa i zmostkować jakąś zworką styk 30 i 87 pompa powinna się odezwać. (jest gdzieś też złącze testowe pompy paliwa, ale nie pamiętam gdzie...
Witam . Czy wyłącznik świateł masz klawiszowy,jeżeli tak to wyjmij go z kostki . W kostce muszą być dwa zasilania ,stałe i po kluczyku(sprawdź czy są napięcia). Pozostaną co najmniej dwa przewody bez napięcia,podaj na nie napięcie kawałkiem przewodu ,czy pojawią się pozycyjne.
Przecież jak wyjmiesz kluczyk to nie odcinasz zasilania do radia. A co to za model radia? Dodano po 44 Chyba się to świeci tylko jak zdejmiesz panel?
przekręć kluczyk ,włącz radyjko i teraz na włączonym radyjku wyjmij kluczyk i teraz czy radyjko wyłączyło się, jeżeli nie to brak zasilania po stacyjce pozd.
Proponuje kupić syrenę z własnym zasilaniem, która nie przestanie wyć nawet jak złodziej odłączyłby akumulator. Są 2 kluczyki do stacyjki syrenki do tego jak byś chciał wyjąć ako to musiałbyś przekręcić kluczykiem syrenkę. http://allegro.pl/syrena-alarmowa-sad-1-... http://allegro.pl/syrena-alarmowa-1-8-z-...
Dokładnie,nawet nie wejdzie w immo by odczytać pin Dlaczego nie wejdzie w immo? Podaje zasilanie na 15 i commanderem ogarnia. Hmm,pewny jesteś? To prościej,wyjmij z kluczyka transponder i odczytaj wtedy pin Pozdr.
Tak podłącz nic się nie stanie,możesz też wykorzystać kabel od świateł mijania.Masa tak jak piszesz Dodano po 2 tak dochodzi takiego koloru kabel tylko ze juz mam podłączone pod ten kabel tarcze indiglo czy mogę jeszcze ten kabel podłączyc od podswietlenia wskaźnika?masę podłącze pod jakąś śrubę lub karoseria.Będzie ok? Dodano po 3 To tak jak mówiłem...
Witam, może być kilka powodów takiego zachowania. Naprawiam te wspomagania od dawna. Jak ktoś ma problemy to chętnie pomogę. Tel. 500221858 witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak...
tak są to kieszenie na kluczyk, tylko że kluczyka brak i zamki są w pozycji odblokowanej (tzn można wyjąć szufladę). Czy w tym jest problem?
Możesz poprostu podłączyć radyjko bezpośrednio pod akumulator ale najlepiej dać jakiś bezpiecznik do tego .Chyba że masz coś ze stacyjką pokićkane , masz imobilaiser ?? Może ktoś sprytnie podłączył zasilanie od radia do imobilaisera. Wtedy po wyjęciu kluczyka radio się będzie wyłanczać .
Radio jak w tytule po podłączeniu instalacji - wzmacniacz sub kondensator- okazało się że wzmacniacz i kondensator jest ciągle zasilany nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki proszę o pomoc
Najlepiej zastosować przekaźnik który po pojawieniu się plusa rozłączy zasilanie diody a po wyjęciu kluczyka czyli zniknięci (+) załączy zasilanie. Możesz to zrobić uzywając np zasilania od radia na którym pojawia się (+) po kluczyku.
Zależy jak podłączysz do niego zasilanie. Radio się wyłącza po wyjęciu kluczyków?
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak jak było na początku , i gdy ruszę kierownicą wyłącza się jest cisza tak jak by zasilanie urwało , po wyjęciu kluczyka i włożeniu startuje...
Próbowałeś z tymi szybami po "resecie", znaczy odłączeniu zasilania? Wystarczy wyjąć bezpieczniki '20' i jak masz też z tyłu '17'
Taka sytuacja jest możliwa tylko w dwu przypadkach. Pierwszy i podstawowy to brak jednego plusa. To radio właśnie tak ma działać tzn wyłączać sie po godzinie, jeśli brakuje jednego z zasilań. Taka sytuacja jest wtedy jesli wyjmiemy np kluczyk ze stacyjki. Chodzi o to aby radio ( jeśli kierowca zapomni wyłaczyć radio ) wyłaczyło się po godzinie nie powodując...
A powinny zaświecić ,nie masz zasilania sterownika, Wyjmij przekaźnik i zewrzyj styki 30 i 87 w jego gnieździe po włączeniu zapłonu i sprawdź czy zapali,albo czy będzie chociaż diagnoza.
Witam! Zdenerwowałem się i założyłem już dawno przekaźnik,który odcina zasilanie komputera,po wyjęciu kluczyka. Teraz śmiga,że aż miło! Dzięki za zainteresowanie moim postem i pozdro!
Trzeba poszukać odpowiedniego zasilania. Jak się nie mylę, w kostce stacyjki na styku 86s napięcie powinno pojawić się po przekręceniu stacyjki, a znikać po wyjęciu kluczyka. Zasilanie należy poprowadzić do czerwonego przewodu radia. Stały plus z ''aku'' do żółtego, dla podtrzymania pamięci.
Cześć, Mam pytanie które może dla Was wydać się śmieszne ale mnie sytuacja zaskoczyła. Pacjent to Peugeot 308 2009r. 1.6 HDI. Chciałem podłączyć bezpośrednio przy skrzynce z bezpiecznikami zasilanie do kamerki. Wyszukałem obwód odpowiedzialny za zasilenie zapalniczki F9 (załącza napięcie po przekręceniu stacyjki). Wyjęcie bezpiecznika potwierdziło,...
"Stałe zasilanie sterownika zamka jest stałe , a po kluczyku dodatkowe. Po wyłączeniu kluczyka nie ma zasilania". Troche tego nie rozumiem. Wiem że zasilanie na centralke musi być po wyjęciu kluczyka ale nadal nie jestem pewien koloru kabla zasilającego
Mam podobny problem , przestało działać . Piny 5 i 7 ido do ecu Mam pytanie czy w to miejsce można podłączyć interface OBD2 ? Na 5 i 7 który by był do którego w obd2 ? Bym m sie z tym połączył tak jak w samochodzie - elektryczne wspomaganie diagnostyka , kasowanie błędów itp.. witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało...
Dzisiaj dobre i złe wieści , po ciężkiej walce, rozebraniu pół samochodu ,kiedy już naszła mnie myśl żeby wywiesić białą flagę przypomniałem sobie że ktoś pisał o mieszku zmiany biegów , podważyłem i to małe skurwysyństwo wypadło razem z maskownicą gałki , wygląda na to że nie ma zasilania chociaż bezpiecznik jest ok. Wyjąłem złącze pstryk kluczykiem...
Kabel żółty to podtrzymanie pamięci. Wyłącz zapłon i wypnij radio, potem przekręć i miernikiem sprawdź gdzie pojawia się zasilanie.
Lepszym rozwiązaniem może będzie bateria kondensatorów. Bo co z ochroną tego małego akumulatora przed nadmiernym prądem ładowania itd?? Ten układ to kiepski pomysł. Dodano po 9 Po za tym jeżeli wyłączysz samochód i wyjmiesz kluczyk to radio nadal będzie mieć napięcie zasilania i akumulatorek się będzie rozładowywał. Tak wiec układ taki jaki chcesz będzie...
Jest przerwa na zasilaniu radia w kostce lub radiu ponieważ te radio ma taką funkcję gdy ma tylko jeden plus to zapika parę razy i na tym koniec - to jesty gdy masz normalnie po stacyjce podłączone radio i ono gra i wyjmiesz kluczyk to zapika parę razy po to aby przypomnieć o zabraniu ze sobą panela .
Witam, potrzebuję porady z którego przewodu w panelu koło lewej nogi kierowcy (czyli tam gdzie bezpieczniki) wziąć zasilanie PO KLUCZYKU. Mam dostęp tylko do przewodów widocznych po zdjęciu osłony, niestety konsola z bezpiecznikami jest oplombowana przez speców od monitoringu GPS, więc nie mogę jej wyjąć, odkręcić itp. Oczywiście jest dostęp do przewodów...
Witam, mam kłopot z ww radiem sony, otóż nagle wyłączył się wyświetlacz, radio wydało dżwięk taki jak po wyjęciu kluczyka, radio nie działa, wyświetlacz nie działa, można włożyć i wyjąć płytę, bezpieczniki ok :), zasilanie jest itp. prawdopodobnie było jakieś zwarcie od subwoofera, ( radio nie ma preout i wyjścia na sub, sub jest aktywny podłączony...
Wyjąć radio i sprawdzić napięcia. Bezpiecznik od zasilania zapalniczki i sygnału plusa do radia to rysunek radia z nutką. Trzeba sprawdzić czy jest ,oraz czy jest cały po wyjęciu.
Jest zima wiec zaparowanie szyb to czeste zjawisko, po prostu wyjmij kluczyki ze stacyjki i usiadz z tylu w samochodzie, poczekaj az zaparuja i wcisnij przycisk, w moim aucie zasilacie jest odciete od ogrzewania (jak rowniez nawiewu itp). Bedziesz wiedzial czy jest wlaczone czy sie nagrzewa czy nie praktycznie po chwili
Przecież masz tam kostkę ISO w standardzie więc masz, podtrzymanie, na którym po wyjęciu kluczyka masz 12 V i zasilanie, tutaj napięcie znika po wyjęciu kluczyka. Czerwony, pomarańczowy kabel od radia. Kostkę ISO masz rozpisaną. Było już milion takich tematów już. Wystarczy je zamienić ze sobą, często producenci przygotowują złączki na tych kablach...
otóż kolego 'Robert B' mylisz sie w kieszeniach są montowane tranzystory do odłaczania zasilania po przekręceniu z przodu kluczyka na pozycje w której można wyjąć kieszeń ponoć zabezpiecza to dysk a ja sądze że drugi tranzystor możasz zastąpić identycznynm jak ten 1 wszy ale nie jestem pewien bo u mnie w kieszeni jest tylko 1 tranzystor :(
No pasowałoby odłączyć to radyjko od zasilania na chwilę.Bo to,że wyłączasz kluczyk i gaśnie to nic nie daje bo +12V jest na stałe na podtrzymanie pamięci.Także albo wyjmij radio i je na chwilę odepnij,albo zdejmij klemę z akumulatora na chwilę.
Jeżeli kluczyk otwiera tylko drzwi kierowcy a zamyka wszystkie to znaczy, że kluczyk jest zsynchronizowany i nie trzeba tego robić. Ale na wszelki wypadek procedura mówi: Nacisnąć 2x szybko któryś z przycisków na pilocie i w ciągu 30 sekund przekręcić kluczyk w stacyjce w pozycję 2 ( bez kręcenia rozrusznikiem - pozycja 3) i wyjąć kluczyk. Po tym zabiegu...
Niezbyt dobrze wykombinowałeś z tymi plusami, w tym modelu zasilanie stałe z po kluczyku można spokonie łączyć razem ale dołączenie do tego podświetlania może podkradać prąd z akumulator, na szczęście masz więcej popalonych żarówek. A te zobaczysz jak wyjmiesz mechanizm, są pod nim. SławeK PS. Opisówka...
Ten klucz bierze zasilanie z cewki, która umieszczona jest w pierścieniu w stacyjce. (baterie w pilocie zasilają tylko część klucza która obsługuje CZ) Otóż miałem kilka przypadków, że obrywało się mocowanie ceweczki w kluczu (która odbiera ze stacyjki indukcyjnie zasilanie) Z wyjęciem płytki drukowanej z klucza nie ma problemu: należy wyjąć baterie,...
Ale to też lipa będzie bo jeżeli dam plus ten co zasila radio to żółtego od pamięci radia to i tak po wyjęciu kluczyka traci się zasilanie na tym przewodzie więc chyba muszę stały plus.
Nissan Almera Alarm Challenger NT wersja C Witam, z dnia na dzień prawdopodobnie rozkodował mi się kluczyk NATS do dedykowanego systemu alarmu, zamontowana jednostka to wyżej wspomniany Challenger NT C, więcej danych niestety nie posiadam, ponieważ ktoś przykleił sterownik na taśmę dwustronną na etykiecie, która ulegała uszkodzeniu przy odklejaniu......
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
Niestety nie mam możliwości wstawienia zdjęć bo samochód stoi unieruchomiony 25 km ode mnie. Będzie trudno to wyjąć bo tam jest taka jakby blokada antywłamaniowa,poprostu nie da się jej wykręcić.
Zasilanie pamięci nie może zanikać po wyjęciu kluczyka
Przewody od gatewaya do złącza? dochodzą, a czy może być problem w linii 15 zasilania? ponieważ po wyjęciu kluczyka zasilanie jest a w momencie wciśnięcia kluczyka napięcie znika. A możesz coś więcej na temat tego zabezpieczenia powiedzieć?
Panie Kapitanie, melduję co następuje! :D Pętla indukcyjna przy stacyjce Nie ma jej. Była kiedyś w 2017 bezpośrednio przy zegarze Jeager. Obecnie od 2017 zagar VDO. IMO wywalone z Ecu. Pestka kluczyka Chyba zgubiona. Zresztą bez niej auto odpali (bo nie ma IMO). nie mogę sugerować Ci usuwania fabrycznych zabezpieczeń. Już dawno to zrobiłem. Mając do...
Hej, może warto abym dopisał, że prąd jest przez auto podawany jeszcze gdzieś przez minute po wyjęciu kluczyka. Potem auto odcina zasilanie. Auto to seat leon 5f z 2017. Pozdrawiam
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. Witaj Irek! Opisany przez Ciebie problem z utratą pamięci stacji radiowych oraz daty i zegara w radiu samochodowym po wyjęciu kluczyka ze stacyjki najprawdopodobniej...
http://obrazki.elektroda.net/65_11711877... Wg oznaczeń masz 30 stałe zasilanie, S zasilanie po włożeniu kluczyka/ tego tobie brakuje/, 15 i X zasilanie po zapłonie, 50 rozrusznik, P parking zasilanie po wyjęciu kluczyka.P
Oryginalne radio było sterowane przez CAN. Trzeba dołożyć ekstra przewód zasilający z miejsca gdzie pojawia się 12V po zapłonie do pinu ACC radia. I tu do wyboru czy radio ma się wyłączać wraz z wyłączeniem zapłonu, czy dopiero po wyjęciu kluczyka. Jak po wyjęciu kluczyka to trzeba pobrać zasilanie z kostki stacyjki.
Witam zaznaczam że jestem początkujący . Pytanie nr 1: Jaka powinna być rezystancja uzwojenia wtórnego cewki zapłonowej dla tego modelu u mnie w pomiarach wyszło coś dużo bo 26,8 kΩ ( jest to silnik z jedną cewką i kopułką) uzwojenie pierwotne ma opór około 1 Ω . -------- zasilanie cewki zapłonowej wynosi 12V (kluczyk przekręcony). moduł zapłonu...
Zgodnie z prawem UE głośne uzbrajanie alarmu jest niedozwolone (i bardzo dobrze). Może masz podpięty pomarańczowy przewód pod obwód ACCessory zamiast pod IGNnition. Nie wiem jak w Audi ale np. w Oplach na ACC po włączeniu i wyłączeniu zapłonu pozostaje zasilanie aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki.
Prawdopodobnie fabrycznie jest zasilane że stałego plusa tylko. Na 100% nie, logika zapłonu po canie weszła dopiero w fabii 2 i pochodnych. Daj zdjęcie przewodów w czarnej fabrycznej kostce. Sprawdź miernikiem czy któreś zasilanie ginie po wyjęciu kluczyka, pamiętaj że konieczne jest całkowite wyjęcie kluczyka ze stacyjki, samo przekręcenie nie wystarczy.
W fabrycznej instalacji radia masz zarówno ACC (15) jak i BAT (30), tylko jak to w Oplu, są zamienione miejscami względem standardu ISO. Czemu chcesz się gdzieś "wpinać", co się stało z fabryczną wiązką radia? Oprócz zwykłego "12V po stacyjce" masz też obwód "accessory", w którym zasilanie znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Tak myślałem. W ten sposób nie poprawisz bilansu prądowego. Oczzywiście zależy od tego jakie jest auto i jakie radio. Warto by zmierzyć jak prąd pobiera radio wyłączone. Jestem zwolennikiem rozwiązań poprawnych elektrycznie i w miarę możliwości fabrycznych. Większość radii ma dwa zasilania, jedno podtrzymujące pamięć a drugie główne zasilanie. To pierwsze...
Witam. Kupiłem nowe "chińskie" radio. Wyjąłem stare no i jest problem przy podłączaniu kostki ISO. W kostce z radia jest zasilanie 12V (always) oraz 12v ze stacyjki ale w mojej kostce co idzie z samochodu nie ma 12V ze stacyjki. Zmostkowałem oba piny (czerwony ACC oraz battery żółty) i podłączyłem radio i działa. Tylko że nie reaguje na stacyjkę czyli...
w kostce radiowej masz przewod zolty, czerwony i czarny do zasilania,zolty jest od podtrzymywania pamieci na nim musisz miec stale 12v nawet jak wyjmiesz kluczy ze stacyjki.czewony moze zanikac po wyjeciu kluczyka wtedy radio bedzie sie zalaczac jak bedzie przekrecony kluczyk.jak ma dzialac radio nie zaleznie od kluczyka to na czerwonym i zoltym musi...
Witam :) Na początek sprawdź czy przypadkiem sam nie zmniejszyłeś podświetlenia zegarów (pokrętło przy włączniku świateł). Jeśli to nie pomoże, mogą być jakieś problemy z zasilaniem, poluzowaną wtyczką albo diody po prostu się przepaliły... Tak czy inaczej będzie trzeba wyjąć licznik żeby dalej diagnozować. https://elektronikjacek.pl/205,6085,pora...
Witam. Od paru dni mam problem z radiem w Kia Ceed II 2013 r. Zwykłe radio, bez navi. Po włożeniu kluczyka odpala się normalnie. Już po ok 2 minutach radio restuje się i tak non-stop. Nawet jak się je wyłączy to ponownie się załącza. Nie załączy się jak już wyjmę kluczyk ze stacyjki. Raz się zawiesiło - zasilanie było nawet po wyjęciu kluczyka. Oczywiście...
Volkswagen T5 1.9 TDI 2005 r. od początku, kupiłem, rozsypało się odpalanie, nie miałem czasu, zaprowadziłem, gość wymienił standardowo rozrusznik i dalej nie palił, więc grzebał dalej. Okazało się, że stacyjka się coś rozwaliła i niby gniazdo bezpiecznika zrobił i pali, ale przy wyjętym rozruszniku przez przypadek był źle założony kabel od aku na chwilę...
Witam Czy ktoś wie gdzie co podpiąć aby radio w aucie działało również po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki? Wyłączało się po wyjęciu kluczyka a nie odcinało się mu zasilanie. W obecnej fabrycznej opcji po wyjęciu kluczyka radio wyłączą się przed całkowite odcięcie zasilania i po ponownym włączeniu zapłonu odtwarzanie (np płyty) zaczyna się od początku...
Zauważyłem że w starym kluczyku ścieżki od zasilania pilota bateria były uszkodzone (podrapane przerwane) i to był powód naprawy kluczyka ponieważ pilot przez to mi nie działał. Po naprawie pilot działa wszystko było ok aż nie zaczęły dziać się problemy wyżej wymienione. Lecz ostatnio gdy taka sytuacja znów miała miejsce wyjąłem baterie z pilota i nagle...
Tak to były czasy..... Jak pisałem wcześniej przerobiłem go na 12V wymieniając jedną z trzech cewek w silniku (i tak trzeba było ja wymienić bo była uszkodzona ) , z tej cewki poprzez diodę z oryginalnego regulatora ładuje akumulator (prąd ładowania w przedziale 0,4-1A bez oświetlenia) a z niego zasilana jest trąbka ( została 6V ale działa) oraz kierunkowskazy...
piszczeć wyjąć kluczyk wyjąć kluczyk zamka stacyjka kluczyk wyjąć
kupić tranzystory 2sc2166 szerokosc sciezek polonez wentylator chłodnica
lidlomix silnik samsung ww60j4063lw
Schemat instalacji elektrycznej Ford Transit MK8 2016 Kod błędu -330 w Mercedesie Vito: Diagnostyka i Rozwiązania