Witam! Wpadłem na dość ciekawy, choć pewnie nie nowy pomysł. Przez dużą część roku musimy jeździć w ciągu dnia na światłach. Częstym problemem jest "skleroza", która prowadzi wielokrotnie do mandatu. Ludzie wymyślają różne urządzenia, piszczące, dzwoniące, migające, ale ogólnie za każdym razem należy i tak samodzielnie włączyć światła. Poprzednio miałem...
O ile dobrze pamiętam , to te styczniki są do świateł parkingowych , prawa , lewa strona , mają zasilanie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki .
W zwykłej stacyjce VW, są zaciski: https://obrazki.elektroda.pl/4298849600_...
która jest zasilana również przy wyjętym kluczyku A jesteś pewien że nie przez 30 minut tylko?
Opis był zdaje sie w jakimś Radioelektroniku z II połowy lat 80-tych (albo początku 90-tych). Warto odczytać typ z urządzenia (wstawiłeś zdjęcie o za małej rozdzielczości) i użyć Google w cyrylicy. Zastanawiam się, po co są 2 dodatkowe piny poza zasilaniem? (wszystkie 4 złączki są typu samochodowego, żeńskie) I jak ewentualnie podłączyć zasilanie, żeby...
Jak masz to urządzenie na kod, możesz je rozebrać i zobaczyć gdzie były styki przekaźników i z tego wnioskować co z czym połączyć. Możesz też rozcinać te swoje połączenia po jednym, patrzeć gdzie zanikło i mierząc na obydwu przewodach rozcięcia ustalisz co jest zasilaniem a co odbiorem. Z twojego opisu wynika że skrzyżowałeś + po kluczyku z plusem z...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Radio już może być uszkodzone. Pamięć zasilana z 30 reszta z 15. Nie napisałeś jakie radio? Jeśli nie używane i jest ciepłe to procesor uszkodzony i będzie wykańczał aku.
Możesz poprostu podłączyć radyjko bezpośrednio pod akumulator ale najlepiej dać jakiś bezpiecznik do tego .Chyba że masz coś ze stacyjką pokićkane , masz imobilaiser ?? Może ktoś sprytnie podłączył zasilanie od radia do imobilaisera. Wtedy po wyjęciu kluczyka radio się będzie wyłanczać .
Ja to rumiemiem tak: -Przekręcamy kluczyk na OFF a silnik dalej pracuje i kontrolki zachowują się jak po zapłonie. -Zgasić tylko można przez wrzucenie 5 biegu, trzymaniu hamulca i nagłym puszczeniu sprzęgła. -Silnik zgasł ale kontrolki dalej świecą. -Zdejmujemy klemę z akumulatora i ponownie montujemy, kontrolki nie świecą. W takim przypadku tylko jedna...
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
http://obrazki.elektroda.net/65_11711877... Wg oznaczeń masz 30 stałe zasilanie, S zasilanie po włożeniu kluczyka/ tego tobie brakuje/, 15 i X zasilanie po zapłonie, 50 rozrusznik, P parking zasilanie po wyjęciu kluczyka.P
Kabel żółty to podtrzymanie pamięci. Wyłącz zapłon i wypnij radio, potem przekręć i miernikiem sprawdź gdzie pojawia się zasilanie.
Nie trzeba odpinać akumulatora przy poduszkach, wystarczy wyjąć kluczyk ze stacyjki bo zasilanie jest tylko po stacyjce. Kolumny nie trzeba demontować - w Thalii wyciągałem deskę bez demontażu kolumny. Wystarczyło zdemontować kierownicę i przełączniki pod nią.
Na postoju mam pobór prądu z akumulatora rzędu 0.09A. A alarm założony?
Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
to co moze być tego przyczyna jak to sprawdzic?
Przekaźnik czasowy odpowiednio zasilany.
Pamięć sterownika klimy ma zasilanie po wyjęciu kluczyków ?
Nie zrozumieliśmy się jak jest kluczyk w stacyjce to jeszcze pewne układy mają zasilanie jak wyjmiesz kluczyk to cyk i wyłączone i wtedy chyba twoja centralka nie ma zasilania sprawdź wszystkie bezpieczniki a otwiera pilot?
Zasilacz to akumulator samochodowy - zasilanie odcina wyjęcie kluczyka...robiw
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Witam, może być kilka powodów takiego zachowania. Naprawiam te wspomagania od dawna. Jak ktoś ma problemy to chętnie pomogę. Tel. 500221858 witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak...
Witam Was po raz kolejny. Problem z którym mi przyszło mi się zmierzyć to nie gasnące kontrolki,wskaźniki oleju itp Więc od początku: Wpierw spalił się ,,komputerek,, od ELC. Po podłączeniu klemy ,,-,, i wyjętym kluczyku zapaliła się cała deska,jakby kluczyk był przekręcony na zapłon. I jeśli w tym momencie wciśniemy opuszczanie szyby kierowcy,kontrolki...
Wydasz kasę, a tu wystarczyłoby sprawdzić jak na filmiku - czy kostka działa włączana i wyłączana ręcznie śrubokrętem. Czy jest zasilanie, nawet jak wypniesz złącze z kostki stacyjki. Jest, problem leży po za "stacyjką" i wtedy można sobie dalej diagnozować.
Żółty kabel musi mieć zasilanie, nawet po wyłączeniu stacyjki. Podepnij go w miejsce gdzie jest +12V (po wyłączeniu stacyjki)
Tutaj nie ma czujnika w drzwiach, nowsze auta je mają a wtedy tego pod fotelem nie ma. Sprawdź przewody miedzy czujnikiem a sterownikiem, zamień czujnik lewy z prawym i wtedy sprawdź błędy. Jak błąd przejdzie na pasażera to wtedy wina czujnika a jak nie to instalacji. Nie musisz odłączać akumulatora bo sterownik ma tylko zasilanie po stacyjce wiec wystarczy...
Witam rozszyfrowałem tę kostke i tak: 30- stałe zasilanie S- zasilanie po włożeniu kluczyka 15- zasilanie po zapłonie X- zasilanie po zapłonie 50- rozrusznik P- parking, zasilanie po wyjęciu kluczyka Ma może ktoś jakieś pomysły co dalej?
A czym się różni wersja "multi", i czy da się zrobić to w alanie 80, bo w moim samochodzie zapalniczka traci zasilanie po wyjęciu kluczyków ? pozdrawiam
witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak jak było na początku , i gdy ruszę kierownicą wyłącza się jest cisza tak jak by zasilanie urwało , po wyjęciu kluczyka i włożeniu startuje...
Jak obwiniasz kierowcę to napraw tą kostkę i po kłopocie. Tam są bodaj zwykłe prostownicze diody 1A np 1N4001. Ta co się spaliła zasila cewkę stycznika głównego (tak sądzę) tylko po to żeby można zostawić auto na awaryjnych czy pozycyjnych z wyjętym kluczykiem ze stacyjki.
Zależy jak podłączysz do niego zasilanie. Radio się wyłącza po wyjęciu kluczyków?
tak jest nie tylko w tym autku , większość samochodów tak ma że jak wyłączysz zapłon i wyjmiesz kluczyk to odrazu lub po ustalonym czasie zostaje odłączone zasilanie od podnośników szyb. Jeśli nie masz alarmu i centralki połączonej z szybami to najlepiej podepnij podnośniki na "sztywno" do zasilania . Oczywiście pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu...
Mam podobny problem , przestało działać . Piny 5 i 7 ido do ecu Mam pytanie czy w to miejsce można podłączyć interface OBD2 ? Na 5 i 7 który by był do którego w obd2 ? Bym m sie z tym połączył tak jak w samochodzie - elektryczne wspomaganie diagnostyka , kasowanie błędów itp.. witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało...
Hej, może warto abym dopisał, że prąd jest przez auto podawany jeszcze gdzieś przez minute po wyjęciu kluczyka. Potem auto odcina zasilanie. Auto to seat leon 5f z 2017. Pozdrawiam
Instalacja fabryczna opla, nie widzę żadnych przeróbek Na żółtym powinno być stałe zasilanie, a na czerwonym po stacyjce. Jest to nowe radio? Wcześniej działało prawidłowo?
okazało się że ciągnie prąd mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Przypuszczalnie jest źle podłączone zasilanie. Zasilanie jest dwutorowe, jedno dla pamięci i to powinno być podłączone na stałe. Kolejne to zasilanie główne, które powinno być załączane ze stacyjki. Jeśli oba są podłączone bezpośrednio to będzie pobierany duży prąd przez cały czas.
Trzeba poszukać odpowiedniego zasilania. Jak się nie mylę, w kostce stacyjki na styku 86s napięcie powinno pojawić się po przekręceniu stacyjki, a znikać po wyjęciu kluczyka. Zasilanie należy poprowadzić do czerwonego przewodu radia. Stały plus z ''aku'' do żółtego, dla podtrzymania pamięci.
Tak to ma wyglądać. Mam zasilanie w kierownicy klaksonu, dochodzi tam tez zasilanie 3V z radia samochodowego do przycisków w kierownicy. Zasilanie 3V pojawia się jak przekręcę kluczyk. Zasilanie 12V na klaksonie jest cały czas, nawet jak kluczyk jest wyjęty. Potrzebuję zasilić coś z tego 12V klaksonu, nie duży pobór bo to kilka diód. I teraz pomyślałem...
Czy przy teście miałeś wszystko zamknięte? Czy świeciły jakieś żarówki? Wnioskując z twojego opisu sprawdziłbym czy dostaje sygnał otwarcia / zamknięcia drzwi no i ten + po kluczyku. 150mA to za dużo na fabryczne urządzenia. W ostateczności jak nie zależy Ci na funkcjach bez kluczyka, możesz mu przenieść zasilanie na po kluczyku, do czasu nabycia kolejnego.
Najlepiej zastosować przekaźnik który po pojawieniu się plusa rozłączy zasilanie diody a po wyjęciu kluczyka czyli zniknięci (+) załączy zasilanie. Możesz to zrobić uzywając np zasilania od radia na którym pojawia się (+) po kluczyku.
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
"Stałe zasilanie sterownika zamka jest stałe , a po kluczyku dodatkowe. Po wyłączeniu kluczyka nie ma zasilania". Troche tego nie rozumiem. Wiem że zasilanie na centralke musi być po wyjęciu kluczyka ale nadal nie jestem pewien koloru kabla zasilającego
Oryginalne radio było sterowane przez CAN. Trzeba dołożyć ekstra przewód zasilający z miejsca gdzie pojawia się 12V po zapłonie do pinu ACC radia. I tu do wyboru czy radio ma się wyłączać wraz z wyłączeniem zapłonu, czy dopiero po wyjęciu kluczyka. Jak po wyjęciu kluczyka to trzeba pobrać zasilanie z kostki stacyjki.
Sorry za przerwę ale wiadomo święta. Będę na bazie jednak po sylwestrze, do tego czasu przejrzę jeszcze raz schematy i wypiszę elementy które by mnie interesowały. Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
Radio jak w tytule po podłączeniu instalacji - wzmacniacz sub kondensator- okazało się że wzmacniacz i kondensator jest ciągle zasilany nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki proszę o pomoc
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Zasilanie pamięci nie może zanikać po wyjęciu kluczyka
Witam !!! Najprościej i najtaniej będzie zakupić samochodowy wzmacniacz antenowy . Montuje się go pomiędzy gniazdo antenowe radioodtwarzacza a wtyk antenowy ( w szereg) .Przy takim podłączeniu masa wzmacniacza zostaje automatycznie podłączona ( z masą radia) a plus możesz podłączyć np. do przewodu zasilającego radio ,a sterowanego przez kluczyk . W...
Zamień przewody na kostce (przewód między radiem a kostkami ISO powinien mieć tzw. bullet connectors, czyli złączki w przezroczystej izolacji), normalnie albo zamiana żółty-czerwony / czerwony/żółty, czasem konieczność podpięcia na stałe czerwonego i żółtego do żółtego przewodu od strony auta. Podtrzymanie pamięci to stałe 12V podawane z auta żółtym...
Przewody od gatewaya do złącza? dochodzą, a czy może być problem w linii 15 zasilania? ponieważ po wyjęciu kluczyka zasilanie jest a w momencie wciśnięcia kluczyka napięcie znika. A możesz coś więcej na temat tego zabezpieczenia powiedzieć?
Przecież masz tam kostkę ISO w standardzie więc masz, podtrzymanie, na którym po wyjęciu kluczyka masz 12 V i zasilanie, tutaj napięcie znika po wyjęciu kluczyka. Czerwony, pomarańczowy kabel od radia. Kostkę ISO masz rozpisaną. Było już milion takich tematów już. Wystarczy je zamienić ze sobą, często producenci przygotowują złączki na tych kablach...
Witam! Zdenerwowałem się i założyłem już dawno przekaźnik,który odcina zasilanie komputera,po wyjęciu kluczyka. Teraz śmiga,że aż miło! Dzięki za zainteresowanie moim postem i pozdro!
Prawdopodobnie fabrycznie jest zasilane że stałego plusa tylko. Na 100% nie, logika zapłonu po canie weszła dopiero w fabii 2 i pochodnych. Daj zdjęcie przewodów w czarnej fabrycznej kostce. Sprawdź miernikiem czy któreś zasilanie ginie po wyjęciu kluczyka, pamiętaj że konieczne jest całkowite wyjęcie kluczyka ze stacyjki, samo przekręcenie nie wystarczy.
Będę wdzięczny jak sprawdzisz... No i sprawdzone. W tym roczniku jest stałe zasilanie w gniazdach zapalniczek.
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Jak mógłbym odłączyć zasilanie odtwarzacza CD, gdy jest on zintegrowany z radiem ? Otworzyć radio i wypiąć taśmę z płyty głównej do mechanizmu CD. Znając Blaupunkta nie powinno to skutkować unieruchomieniem radia. Sądziłem że przy twojej randze na Elektrodzie będzie to jasne.
Odłącz niebieski przewód (zasilanie autom. ant.) wyprowadzony z radia. Ale żeby radio odbierało poprawnie musisz zastosować separator antenowy. I właśnie do kabelka od separatora podłącz ten niebieski kabelek z kostki radia.
Przypuszczalnie masz zamienione zasilanie. Opis na radiu to nr.3 i nr.16, w złączu ISO (czarne), to przewód żółto czerwony i czerwono biały. Należy je zamienić miejscami.
Ale to też lipa będzie bo jeżeli dam plus ten co zasila radio to żółtego od pamięci radia to i tak po wyjęciu kluczyka traci się zasilanie na tym przewodzie więc chyba muszę stały plus.
Masy wszystkie sprawdzone tylko zasilanie nie wiem jak jest. Ponawiam prośbę o to jak zasilany jest ecu
Gniazdo zapalniczki ma stałe zasilanie, niezależnie od włączonego zapłonu. Albo musisz zmienić zasilanie na pojawiające się po przekręceniu kluczyka, albo w obecny przewód zasilający zamontować przekaźnik odcinający napięcie.
Szkoda że kolega nie pomyślał o moim sposobie , problem wyłączników by nie istniał . Wystarczyło zasilanie i cała reszta sterowana pilotem Także by istniał jeśli sterownik byłby zasilany z obwodu w którym napięcie nie znika po wyjęciu kluczyków ze stacyjki. Nadal trzeba by pamiętać o wyłączeniu ustrojstwa pilotem. A z pilotami .. cóż różnie bywa. Raz...
przyjmijmy 5 minut po wylaczeniu stacyjki Po wyłaczeniu stacyjki czy wyjęciu kluczyka?
Nic ci to nie da. To znaczy wyjęcie i rozebranie. To częsta usterka w megane, poprawna naprawa polega na tym, że odczytuje się czy UCBIC widzi takie stany: -kod kluczyka otrzymany (wtedy widzimy czy odbiornik podczerwieni coś odbiera i przekazuje) -kod kluczyka zatwierdzony (czy skrzynka rozpoznała Plipa). W 80 % przypadków ten drugi stan jest na nie....
Witam Czy ktoś wie gdzie co podpiąć aby radio w aucie działało również po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki? Wyłączało się po wyjęciu kluczyka a nie odcinało się mu zasilanie. W obecnej fabrycznej opcji po wyjęciu kluczyka radio wyłączą się przed całkowite odcięcie zasilania i po ponownym włączeniu zapłonu odtwarzanie (np płyty) zaczyna się od początku...
Pod zapłon. Akcesoria mogą być zasilane wcześniej niż zapłon jeśli jest osobna pozycja kluczyka. Powinny być cztery pozycje: 1. Wyłączenie, kluczyk można wyjąć, 2. Akcesoria zasilone, w niektórych stacyjkach kluczyk można wyjąć, 3. Zapłon, kluczyka nie wyjmuje się, 4. Rozruch, po puszczeniu kluczyka wraca on samoczynnie do pozycji 3.
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Witam. Od paru dni mam problem z radiem w Kia Ceed II 2013 r. Zwykłe radio, bez navi. Po włożeniu kluczyka odpala się normalnie. Już po ok 2 minutach radio restuje się i tak non-stop. Nawet jak się je wyłączy to ponownie się załącza. Nie załączy się jak już wyjmę kluczyk ze stacyjki. Raz się zawiesiło - zasilanie było nawet po wyjęciu kluczyka. Oczywiście...
To teraz trzeba sprawdzić, czy na przewodzie żółtym jest stałe zasilanie. No i najbardziej interesujący przewód czerwony, na nim zasilanie powinno się pojawiać po przekręceniu na zapłon, a znikać po przekręceniu na ''0'' lub po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. No ale kiedy się tak przyjrzałem, to raczej również na tym czerwonym jest stałe zasilanie. Chyba,...
przy kluczyku wyjętym ze stacyjki będzie ci "wyżerał" akumulator Nie, bo zasilanie pobiera on z lampki w kabinie. Lampka zaświeca się po wyjęciu kluczyków i świeci przez kilkanaście sekund. Potem się wyłącza, tym samym odcinając zasilanie przekaźnika. A może te krańcówki zamontować szeregowo z cewkami przekaźników? Możliwości jest masa ;)
Wyłącznik blokujący zasilanie, bo zapewne o to Ci chodzi, jest wyłącznikiem bezpieczeństwa, zarządzany przez centralę elektroniczną Air Bag, która interweniuje w przypadku zderzenia (w jakimkolwiek kierunku z określoną siłą), przerywając zasilanie i powodując w konsekwencji wyłączenie silnika. Na wyświetlaczu wielofunkcyjnym ukaże się odpowiedni komunikat,...
piotrekwoj1 nie masz racji w sprawie zasilania plusem po zapłonie np.po wyjęciu bezpiecznika wentylatora chłodnicy i bez włożenia kluczyka do stacyjki na pinie bezpiecznika było napięcie +12V a powinno się pojawić po przekręceniu kluczyka na poz.II (zasilanie po zapłonie). To wymień parę współczesnych samochodów które mają wentylator zasilany z kl15....
Raczej nie powinieneś podłączać układu pomiędzy wzmacniacz a radio, tylko pomiędzy wzmacniacz a głośniki. I napięcie na remote powinno być równe zero zaraz po wyjęciu kluczyka. Bo to twoje ŁUP robi wzmacniacz :). Czyli układ zasilasz remote a przekaźnik pomiędzy wzmacniacz a głośniki :). Powodzenia!! Jeszcze bym zapomniał, ten układ jest zasilany napięciem...
A ja bym wywalił parchatego Pioneera i założył coś oryginalnego. Tam może nie być przewodu ACC czyli takiego który pojawia się po włożeniu kluczyka który zasila osprzęt jak zapalniczka itp. Oryginalne radio może sygnał o włożeniu kluczyka otrzymywać przez szynę cyfrową. Jeśli się upierasz to sprawdziłbym czy zasilanie w zapalniczce znika po wyjęciu...
Nie mam schematu pod ręką, ale zasilanie idzie ze stacyjki. Działa to tak: w pozycji "0" stacyjki (możliwość wyjęcia klucza) ten styk jest zwarty i zasilanie przechodzi. Wsadzamy kluczyk, zostaje on rozpoznany i blokada się odbezpiecza. Do stacyjki wraca sygnał o odbezpieczeniu umożliwiający przekręcenie kluczyka. Kluczyk przekręcamy (w domyśle: chcemy...
Czy wspomaganie J84 lub X84 w trybie awaryjnym będzie odbijać / wracać po wyjściu z zakrętu ? - Czy trzeba samemu odkręcać kierownice ? Sama odbija nie trzeba odkręcać. Dodano po 1 Witam wstawiłem wspomaganie do t25 od renault dokladnie to j84 , nie wiem co sie dzieje wspomaganie sie uruchamia ale po lekkim obrocie kierownicy nagle zaczyna wibrować...
Cześć mam pytanie odnośnie Radia w samochodzie, ostatnio miałem radio od Sony było normalnie włączyłem zasilanie w samochodzie radio się włączało wyłączyłem zapłon oraz wyjąłem kluczyk ze stacyjki przestało grać. A teraz zmieniłem na inne radio również od Sony a mianowicie model MEX N4100BT po włączeniu zapłonu radio uruchamia się ale po wyjęciu kluczyka...
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
Czy zasilanie na styku P jest również jak wyjmiesz kluczyk ze stacyjki?
Podłącz zasilanie które jest odłączane ze stacyjki.
Zasilanie radia po kluczyku?
Jak stacyjka ma taką funkcję, to przełączyć zasilanie transmitera pod ten pin.
Styk A4- bezpośrednie podłączenie + (zasilanie pamięci), do sprawdzenia.
W fabrycznej instalacji radia masz zarówno ACC (15) jak i BAT (30), tylko jak to w Oplu, są zamienione miejscami względem standardu ISO. Czemu chcesz się gdzieś "wpinać", co się stało z fabryczną wiązką radia? Oprócz zwykłego "12V po stacyjce" masz też obwód "accessory", w którym zasilanie znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Wszystko rozumiem,tylko dlaczego sterownik podaje zasilanie na pompę przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczyku. Nawet wyjęcie przekaznika 219nic nie zmienia.
witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak jak było na początku , i gdy ruszę kierownicą wyłącza się jest cisza tak jak by zasilanie urwało , po wyjęciu kluczyka i włożeniu startuje...
Moduł podłączony pod wiązkę kierownicy powinien mieć odłączane zasilanie. Radio prawidłowo się wyłącza po wyłączeniu zapłonu/wyjęciu kluczyka ze stacyjki?
:arrow: KALI no nie bardzo , fabryczny moduł zamykania szyb jest zasilany po kluczyku , czyli po wyjęciu kluczyka ze stacyjki na module nie ma napięcia zasilającego modół i silniki w drzwiach , i samo podanie masy lub plusa nie załatwi sprawy , patrz poprzedni mój post w tej sprawie , potrzeba zmienić jeszcze zasilanie podawane na modół :lol:
Już miałem nadzieje, że to takie proste, ale niestety nie. Właśnie rozebrałem i sprawdziłem i kable są ok. Jak tylko wyjmę kluczyk to tak jak by nie dochodziło zasilanie do radia. Wcześniej siedział pioneer i było ok
Ja tam sobie myślę, że wymiana radia na niefabryczne jest już wystarczającą inwazją he he. Podpiąłem oryginalne radio, i jak się zgasi silnik, to radio dalej gra. Jak wyjmę kluczyk to zaskakuje blokada kierownicy i radio gaśnie. O takie coś mi chodzi. Ja bym jednak poszukał tego zasilania, ale czasami potrafi ono być zaniżone. Więc można by wykorzystać...
Zgodnie z prawem UE głośne uzbrajanie alarmu jest niedozwolone (i bardzo dobrze). Może masz podpięty pomarańczowy przewód pod obwód ACCessory zamiast pod IGNnition. Nie wiem jak w Audi ale np. w Oplach na ACC po włączeniu i wyłączeniu zapłonu pozostaje zasilanie aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki.
radyjko zazwyczaj posiada dwa przewody zasilające jeden stały + drugi po stacyjce,radyjko będzie nadal grało po stacyjce ale stacje nie będą kasowały się ,możesz podłączyć oba przewody pod stały + i radyjko gra bez kluczyka ,niektóre radyjka muszą chodzić po stacyjce (duży pobór prądu np. ford) pozd.
Jaki model nawigacji, oraz czy jest prawidłowo podpięta. To, że nie działa wyłączanie po wyjęciu z kluczyka, może być efektem przewodów zasilających podpiętych z samochodu do nawigacji. Taki sam problem może dotyczyć radia. Dlatego możesz u kogoś spotkać radio, które nie ma prądu po wyjęciu z kluczyka, lub na wyjęcie kluczyka nie reaguje, lub gaśnie...
Czerwony przewód z radia podepnij po stacyjce zasilanie 12V.
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Mam znaleźć przewód zasilający do oryginalnego sterownika i go odciąć, bo po wyjęcie bezpiecznika nie działa nic.
Jeśli jest, i napięcie jest odcinane po wyjęciu kluczyka to masz rozwiązane zasilanie po stacyjce.
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
Witam, mam problem z tym wspomaganiem, X84 działało 2 lata i nagle przestało, kupiłem gotowe do zamontowania. Mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak jak było na początku i gdy ruszę kierownicą wyłącza się, jest cisza tak jak by zasilanie urwało. Po wyjęciu kluczyka i włożeniu startuje znowu...
piszczeć wyjąć kluczyk wyjąć kluczyk zamka wyjąć kluczyk stacyjka
oporność głośnik transmisja skrętce zasilanie wentylator ocierać
czujnik ruchu zasilacz regulowany schemat
Resetowanie sterowników Bluetooth po restarcie Zawór elektromagnetyczny a ropa w silniku HSW 9.50