Mam 'megankę'k7mc7 1600 z 96 r podejrzewam cewkę z lewej strony,patrząc od przodu samochodu.Nie wiem jakie ona zasila cylindry.Na allegro, szukając napotkałem,że jest w sprzedaży cewka do cylidrów 2 i3.Jak je rozóżnić skoro wyglądają podobnie.Jakiej marki są najmniej zawodne? Za rozjaśnienie umysłu szczere podziękowania.
Zasilanie na cewkach masz?
Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
zapnij wtyczkę do kompa i podaj zasilanie na pin 24 przez żarówkę ( próbówka) powinna odezwać się pompa paliwa i powinieneś mieć zasilanie cewek
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Do sprawdzenia obwód przekaźnika pompy paliwa, on także zasila cewki.
Zamontuj, będzie działać. Podłącz tylko zasilanie cewki elektrozaworu. Weź pod uwagę fakt, że prawdopodobnie przy demontażu rurek miedzianych ukręcisz końcówki.
Popatrz tu: https://obrazki.elektroda.pl/1637843500_...
Witam, tam powinno być zasilanie. Najlepiej to sprawdzić tak: wpinacie czujnik, nie dokręcacie, załączacie zapłon i magnesem pojeździcie po czytniku; jeśli jest sprawny, powinien na chwilę włączyć pompę paliwa. A z pompą paliwa idzie zaraz zasilanie na cewki i wtryski. Pozdrawiam
Witam.W czasie jazdy po bardzo wyboistej "autostradzie" od granicy Olszyna mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek.Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ? Czy może mieć to jakiś związek z tym fatalnym odcinkiem autostrady np.w wyniku wstrząsów mógł się odlączyć jakiś kabel zasilający cewki ?
Być może wymyślili 2 różne polaryzacje zależnie od tego skąd świeci żarówka. Żarówce to nie przeszkadza a taśmie tak. Dodaj mostek prostowniczy. Druga opcja to mały przekaźnik cewka do żarówki i zasilanie taśmy ze stałego plusa.
Czy ręczny działacz nie działa nie ma wpływu na palenie. Pompa paliwa i zasilanie cewek na tym samym przekaźniku jak pamiętam.
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
a czy autko ma klimę bo na jednym obwodzie zasilania cewki sprężarki jest zasilanie swiatła cofania Dodano po 5 następny schemat pokazuje ze zasilanie tez jest na radiu
Poszukuję opisu punktów zasilających i masowych do Renault Clio 1.5 Dci 2003 r, po włożeniu kluczyka i przekręceniu stacyjki kontrolka immo świeci światłem ciągłym , rozrusznik kręci 2-3 sekundy i przestaje , brak komunikacji ze sterownikiem silnika, w immo błędów nie ma,. cewka w kluczu ok 37 Ohm ,we wtyczkach sterownika zielono jak na łące, może miał...
Sterownik silnika steruje wentylatorem na chłodnicy poprzez przekaźniki. Być może sterownik silnika nie widzi jednego z przekaźników i przez to ten błąd. Nie wiem czy tym swoim sprzętem jesteś w stanie sprawdzić ale powinno być widać coś takiego czy pierwszy bieg został wysterowany, po tym by było widać że gdy silnik jest nagrzany ECU reaguje prawidłowo...
Witam Poproszę o identyfikacje co to za czujnik. Reno clio 2 1.2 16V 2001 rok. Jest on z tyłu silnika od strony cewki, przy filtrze olenu. Zasilanie idzie do niego w wiązce do cewek.
Prawdopodobnie zasilanie na cewki jest razem z zasilaniem pompy. Pojawia się na kilka sekund po włączeniu zapłonu i wyłącza. Następny raz włącza się, jak czujnik wału widzi obroty (przy kręceniu rozrusznikiem) włóż końcówkę pomiarową „od tyłu” wtyczki, wtyczka zapięta na cewce. Albo zamiast miernika użyj żarówki 21W. Sprawdzanie miernikiem na otwartym...
Sprawdz zasilanie inst gazowej,kabelki moga byc przy akumulatorze lub cewce zaplonowej,sprawdz bezpieczniki,jak masz wtrysk to moze byc dodatkowy przekaznik tez sprawdz,mysle ze cos nie łączy.
Sprawdź czy cewka dostaje impulsy. Jak podałem wyżej. Poerw zasilanie.
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
To nie UCH tylko USM,raczej nie ma nic wspòlnego z paleniem cewek,podaje zasilanie a masę cewka bierze z silnika.Kup Valeo i zamontuj,będzie ok.
Można dokładniej w co wpadło? Przepust taka dzura na wodę:):) sorry musiałem:) A może Wie ktoś co tu zrobić? A może napisać co sprawdzone, zasilanie cewki na przykład?
Siemens s105300204 A to sterownik , Pojawia się zasilanie . Również zasilanie jest na cewkach ale nie steruje masą .
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Tam nie może być stały +, w skrzynce UPC pod maską jest przekaźnik ze stykiem NC, który podaje zasilanie na blokadę, w momencie gdy rygiel odblokuje kierownicę i UCH włączy zapłon cewka przekaźnika również dostaje zasilanie i pozbawia napięcia blokadę, tak aby przypadkowo nie zadziałała podczas jazdy samochodem. Jak to naprawić: albo wymienić UPC, albo...
Weź probówkę i sprawdzaj. Stały plus ma być na 30. Po zapłonie ma być na 29. Na pinie 66 napięcie będzie dopiero wtedy jak sam ECM je załączy przez przekaźnik. A żeby to zrobić musi wystawić masę na przekaźnik na pinie 10. To samo jest z pompą i cewkami ,musi wystawić masę na pin 9. Obecność tych wszystkich zasilań jak i mas świadczy o tym że ecm jest...
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
Oporność cewek elektrozaworów głównych u mnie wynosiła 1,10 Ohma. Kolega który miał wątpliwości co do właściwej oporności - Oporność właściwa, ponieważ zawory sa zasilane przebiegami zmiennymi i istotna jest impedancja cewek. O dziwo u mnie jeden jest z czerwoną kostką drugi z czarną .
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
A sprawdzałes jakie zasilenie idzie do cewek skoro mówisz ze słabo iskra jest widoczna. Cewki oraz świece podmieniales. Sprawdź zasilanie i masę cewek skoro już idziesz takim tropem.
To nie K4J z cewkami palcowymi? No ta, zasilanie do cewki 2, z cewki 2 do cewki 3, z cewki 3 na sterownik-szereg. to samo układ cewek 1-4, układ identyczny jak w 8V(bo i te same sterowniki), jedno zasilanie, dwa sterowania tylko cewki cztery i trochę namieszane :D
proponowal bym udac sie do elektryka chyba ze jestes w stanie sprawdic czujnik i cewke WN a jak nie to chociaz sprawdz zasilanie na cewce i czujniku
witam . tak po fotce to wydaje mi sie ze pod sterownikiem powinny być dwa przekazniki jeden jest od pompy paliwa a drugi to główne zasilanie na cewki i wtryski.pozdrawiam
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
Chyba centralka ci sie nieswieci.Niemasz zasilania na wtryskach np.A tj to samo zasilanie co na cewce i wiele innych.
Sprawdź porządnie zasilanie cewki, jak i sterowanie obu pierwotnych. Potem synchro i sygnały CKP i CMP. Potem wtryski/sterowanie wtryskami. Jak wypada po nagrzaniu na jałowym, to i usterkę wyłapiesz.
Zasilania cewek nie ma a sterowanie nimi jest? Sprawa następna-zasilanie i sterowanie sprawdzaj podczas kręcenia rozrusznikiem, na wtryskach ta sama historia co na cewkach?
To nie to samo . Na cewkę idzie impuls który poprzez cewke wywołuje iskre. Cewka zasilana jest napięciem 12v a impuls jest masą podawana w chwili kiedy ma być wygenerowana iskra . Ty musisz podłączyć się pod sygnały can , to jest sygnał cyfrowy ktorym idą dane do różnych urządzeń w twoim samochodzie .I wśród tych danych idzie informacja także do Twojego...
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Przekaźniki w skrzynce przy akumulatorze raczej są dobre bo ich słychać. Tak to nigdy nie naprawisz.Weź probówkę 12v i sprawdź czy jak nie pali jest zasilanie cewek, impuls na cewki w wtryski. Do wszystkiego jest dobry dostęp. Umiesz to zrobić czy nie?
cewkę już podstawiałem i nadal nic, wymieniłem [przewód doprowadający wysokie napięcie do rozdzielacza pin wśrodku był zgnity, ale nadal nic, wiem że nie impulsów na tym zielonym kablu od cewki sprawdzam takim małym buzerem piezo jak sprawdzam w moim clio taka sama cewka to są impulsy słychać cykanie, palący się stop sygnalizuje problem w obwodach zasilania,...
DIAGNOSTYKA CEWEK OŁÓWKOWYCH W RENAULT 1 Gasimy auto. 2 Odpinamy przewody zasilające (nie odpinać na pracującym silniku). 3 Odkręcamy śruby TX 30 lub 10 mm. 4 Podpinamy przewody. 5 Odpalamy auto. 6 Podnosimy każdą cewkę po kolei. 7 Jeśli po podniesieniu którejkolwiek z cewek auto nadal nie równo pracuje (na 3 cylindry) ta konkretna cewka jest do wymiany....
1-4 2-3 tak są zgrupowane sterowania cewkami. Owszem, ale wypięcie zasilania jednej cewki nie wpływa na zasilanie drugiej z tej samej grupy. Wypięcie 1 i 2 cewki spowoduje, że silnik będzie chodził jak młockarnia, ale cały czas będzie.
Ten numer błędu jest wspólny dla wszystkich producentów samochodów i brzmi: „Fuel injector control module - control relay circuit”. Prawdopodobnie chodzi tutaj o przekaźnik załączający zasilanie na ECU, na zasilanie elementów wykonawczych takich jak wtryskiwacze, cewki zapłonowe, elektrozawory. Błąd związany jest z obwodem cewki przekaźnika. W Renault...
Witam. Sprawdź cewki zapłonowe, bo zapewne jedna padła, ECU nie pozwala aby silnik pracował np.na trzech cylindrach i odcina pozostaje cewki.
Witam Pisales ze masz kolegow w serwisie Renault , proponuje Ci abys pozyczyl od nich cztery nowe albo pewne cewki zaplonowe i jeszcze raz posprawdzal zasilanie kompa wtrysku i masowanie silnika.Ostatnio mialem klienta ktoremu uszkodzona cewka (przebicie na mase) "dobila" do przebiegu 300 000 km. Powodzenia
zasila renault zasila cewka nagrzewnica zasila cewka tesla
kierunkowskaz przygasać oporność głośnik vestel 17ips72
unitra r8040 schemat mikrokomputer cobra1
Renault Kangoo - mrugające kontrolki na desce rozdzielczej Schemat płyty Y do telewizora LG 50T5