Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
Zasilanie na cewkach masz?
(cylindry liczę od paska rozrządu): - cylinder 1 i 2 - jest plus, brak impulsów masowych - cylinder 3 i 4 - są impulsy masowe, brak plusa. Jeżeli pomiar był robiony przy odłączonych wszystkich cewkach i cylindry liczone od rozrządu to ok. Jeżeli nie masz możliwości diagnozy komputerowej to zacznij od sprawdzenia czy fizycznie jest iskra na świecach...
A nie jest tak że trzeba wcisnąć albo sprzęgło albo hamulec do odpalenia? Może czujnik padł i przerwał obwód. do sprawdzenia bezpiecznik pod maską 25A zasila cewkę rozrusznika. Do rozrusznika dojście z kanału.
Do sprawdzenia obwód przekaźnika pompy paliwa, on także zasila cewki.
zapnij wtyczkę do kompa i podaj zasilanie na pin 24 przez żarówkę ( próbówka) powinna odezwać się pompa paliwa i powinieneś mieć zasilanie cewek
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy.
cewki sa dokladnie takie same jedna zasila swiece na 1 i 4 cylindrze a dtuga na 2 i 3 i prawdopodobnie ta po lewej zasila 1 i 4
Witam.W czasie jazdy po bardzo wyboistej "autostradzie" od granicy Olszyna mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek.Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ? Czy może mieć to jakiś związek z tym fatalnym odcinkiem autostrady np.w wyniku wstrząsów mógł się odlączyć jakiś kabel zasilający cewki ?
Niestety twojemu koledze nic się nie udało ustalić. Wiecie że brakuje jakiegoś plusa ale sami nie wiecie jakiego. Czy tego co zasila cewkę(15) czy głównego (30) na obwodzie wykonawczym . Nie wiecie też czy może nie ma plusa a sterowanie cewki jest. Macie schemat do podglądu i nic. Jaki z tego wniosek?
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Witam. Koledzy mam problem z Magnum kąpieli, mianowicie po opadach deszczu jest problem z odpaleniem tzn. Akumulatory nie mają mocy, szaleją zegary i tacho wyświetla brak zasilania. Zegary potrafią gasnąć nawet w czasie jazdy. Jak jest dłuższy czas bez opadów, odpala ładnie i nic z zegarami się nie dzieje. Dodam, że ostatnio regenerowany był rozrusznik....
Można dokładniej w co wpadło? Przepust taka dzura na wodę:):) sorry musiałem:) A może Wie ktoś co tu zrobić? A może napisać co sprawdzone, zasilanie cewki na przykład?
To nie UCH tylko USM,raczej nie ma nic wspòlnego z paleniem cewek,podaje zasilanie a masę cewka bierze z silnika.Kup Valeo i zamontuj,będzie ok.
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
Siemens s105300204 A to sterownik , Pojawia się zasilanie . Również zasilanie jest na cewkach ale nie steruje masą .
Sprawdź czy cewka dostaje impulsy. Jak podałem wyżej. Poerw zasilanie.
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Sterownik silnika steruje wentylatorem na chłodnicy poprzez przekaźniki. Być może sterownik silnika nie widzi jednego z przekaźników i przez to ten błąd. Nie wiem czy tym swoim sprzętem jesteś w stanie sprawdzić ale powinno być widać coś takiego czy pierwszy bieg został wysterowany, po tym by było widać że gdy silnik jest nagrzany ECU reaguje prawidłowo...
proponowal bym udac sie do elektryka chyba ze jestes w stanie sprawdic czujnik i cewke WN a jak nie to chociaz sprawdz zasilanie na cewce i czujniku
Być może wymyślili 2 różne polaryzacje zależnie od tego skąd świeci żarówka. Żarówce to nie przeszkadza a taśmie tak. Dodaj mostek prostowniczy. Druga opcja to mały przekaźnik cewka do żarówki i zasilanie taśmy ze stałego plusa.
Zamontuj, będzie działać. Podłącz tylko zasilanie cewki elektrozaworu. Weź pod uwagę fakt, że prawdopodobnie przy demontażu rurek miedzianych ukręcisz końcówki.
To nie K4J z cewkami palcowymi? No ta, zasilanie do cewki 2, z cewki 2 do cewki 3, z cewki 3 na sterownik-szereg. to samo układ cewek 1-4, układ identyczny jak w 8V(bo i te same sterowniki), jedno zasilanie, dwa sterowania tylko cewki cztery i trochę namieszane :D
Reno Clio II roczni 2002 - sterownik DELPHI, sterownik nie zasila przekaźnika "Engine control relay" (brak masy na drugim końcu cewki przekaźnika), który to podaje na sterownik zasilanie +12V. Po rozebraniu uszkodzony tranzystor w wersji smd o symbolach PH28 niżej 127GT - czy ktoś wie co to za tranzystor ??? Dodam, że na cewkę przekaźnika przychodzi...
witam . tak po fotce to wydaje mi sie ze pod sterownikiem powinny być dwa przekazniki jeden jest od pompy paliwa a drugi to główne zasilanie na cewki i wtryski.pozdrawiam
2.5 V AC przy prędkości obrotowej rozrusznika. To cewka czujnika wytwarza napięcie przemienne poprzez zmianę pola magnetycznego. Na tej podstawie sterownik ustala prędkość obrotów silnika.
A sprawdzałes jakie zasilenie idzie do cewek skoro mówisz ze słabo iskra jest widoczna. Cewki oraz świece podmieniales. Sprawdź zasilanie i masę cewek skoro już idziesz takim tropem.
cewkę już podstawiałem i nadal nic, wymieniłem [przewód doprowadający wysokie napięcie do rozdzielacza pin wśrodku był zgnity, ale nadal nic, wiem że nie impulsów na tym zielonym kablu od cewki sprawdzam takim małym buzerem piezo jak sprawdzam w moim clio taka sama cewka to są impulsy słychać cykanie, palący się stop sygnalizuje problem w obwodach zasilania,...
1-4 2-3 tak są zgrupowane sterowania cewkami. Owszem, ale wypięcie zasilania jednej cewki nie wpływa na zasilanie drugiej z tej samej grupy. Wypięcie 1 i 2 cewki spowoduje, że silnik będzie chodził jak młockarnia, ale cały czas będzie.
Chyba centralka ci sie nieswieci.Niemasz zasilania na wtryskach np.A tj to samo zasilanie co na cewce i wiele innych.
Witam Was serdecznie, a więc znów potrzebuję Waszych rad. Przedmiotem naprawy jest Renault Thalia 1,4 8V 75KM z 2000r (cewka z elektronicznym modułem na pokrywie zaworów) Wymieniłem silnik, przed wymianą silnik odpalał i pracował poprawnie pomijając, że smarowany był mazią (woda, olej) przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Tak czy owak silnik wymieniony...
Chodzi o to że mam 2 cewki w aucie.Jeśli kupie jedną to czy w razie czego będzie pasowała pod jedną i pod drugą .czy wejścia (gniazda)na montaż cewek są takie same?.Już chciałbym żeby to było to bo już mi psychika siada przez to auto.Dobrze że chociaż ściśle pomogliście mi określić że to coś z zapłonem. Jeśli chodzi Ci o przewody które dostarczają...
Sterownik widzi obroty? Myślę że gdyby nie widział obrotów to nie podawał by paliwa. Czy cewki zapłonowe mają zasilanie po stacyjce?
Zasilania cewek nie ma a sterowanie nimi jest? Sprawa następna-zasilanie i sterowanie sprawdzaj podczas kręcenia rozrusznikiem, na wtryskach ta sama historia co na cewkach?
Weź probówkę i sprawdzaj. Stały plus ma być na 30. Po zapłonie ma być na 29. Na pinie 66 napięcie będzie dopiero wtedy jak sam ECM je załączy przez przekaźnik. A żeby to zrobić musi wystawić masę na przekaźnik na pinie 10. To samo jest z pompą i cewkami ,musi wystawić masę na pin 9. Obecność tych wszystkich zasilań jak i mas świadczy o tym że ecm jest...
Masz zasilanie na cewkach? Pewnie nie, wystarczy "zielony" lub spalony bezpiecznik, na tym obwodzie wisi też plus cewki przekaźnika pompy.
Witam Pisales ze masz kolegow w serwisie Renault , proponuje Ci abys pozyczyl od nich cztery nowe albo pewne cewki zaplonowe i jeszcze raz posprawdzal zasilanie kompa wtrysku i masowanie silnika.Ostatnio mialem klienta ktoremu uszkodzona cewka (przebicie na mase) "dobila" do przebiegu 300 000 km. Powodzenia
1 funkcja-brak ciśnienia,nie załączy kompr/1 biegu wiatraka 2 funkcja-wysokie ciśnienie,załączy 2bieg wiatraka 3 funkcja-ciśnienie krytyczne,rozpina zasilanie cewki kompresora Po mojemu tak to lata
Domyslam sie ze chodzi o pierscien z cewka koło stacyjki który niby był poprawiany,ale jak sie okazuje nieskutecznie,jesli zle mysle to poprawcie mnie,może ktos miał podobny problem, z góry dziękuje za info. pozdrawiam
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
Cześć Jak dla mnie problem leży w cewce jaką zastosowało renault. Do cewki doprowadzone jest zasilanie (czarny przewód minus akku, żółty +12V po stacyjce) trzeci przewód to sygnał z ECU, który to powoduje wystąpienie wyładowania na świecach. Twój obrotomierz powinien być dołączony bezpośrednio do zacisku cewki, a tutaj jest on niedostępny. Spróbuj owinąć...
Po wlaczeniu zaplonu podaj zasilanie na krotko do cewki automatu rozrusznika i zobacz czy zapali
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto....
Brak iskry i czegoś jeszcze? Wtrysk np? jezeli brak i masowania to sprawdż cpw. jezeli brak plusa na wtryski, to szukaj spalonego bezpiecznika lub przekaznika sterownika. Sonda ma zasilanie na grzałke brana z tego obwodu co wtryski cewka i ster.
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
No domyślam się, że poszła dioda - zastanawiam się tylko na czym polegał mój błąd - za wysokie napięcie wysterowania? Zaciski "86" cewek przekaźników podpięte są do wtyku "B" a "85" do wtyku "C" sterownika - pewnie cewka przekaźnika zasilana jest ze sterownika napięciem 5V, a może niższym, czy dobrze myślę?
Poszukuję opisu punktów zasilających i masowych do Renault Clio 1.5 Dci 2003 r, po włożeniu kluczyka i przekręceniu stacyjki kontrolka immo świeci światłem ciągłym , rozrusznik kręci 2-3 sekundy i przestaje , brak komunikacji ze sterownikiem silnika, w immo błędów nie ma,. cewka w kluczu ok 37 Ohm ,we wtyczkach sterownika zielono jak na łące, może miał...
DIAGNOSTYKA CEWEK OŁÓWKOWYCH W RENAULT 1 Gasimy auto. 2 Odpinamy przewody zasilające (nie odpinać na pracującym silniku). 3 Odkręcamy śruby TX 30 lub 10 mm. 4 Podpinamy przewody. 5 Odpalamy auto. 6 Podnosimy każdą cewkę po kolei. 7 Jeśli po podniesieniu którejkolwiek z cewek auto nadal nie równo pracuje (na 3 cylindry) ta konkretna cewka jest do wymiany....
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
Witam Problem polega na tym ze auto jak sie nagrzeje do normalnej teperatury pracy nie mozna uruchomic,poprostu zanika napiecie przed cewka zaplonowa.Probowalem zdiagnozowac to auto euroscanem ale nie ma zadnej komunikacji jak i silnikiem tak i nawet poduszkami. Gdzie moze lezec przyczyna w tym ze zanika zasilanie na zaplonie Za pomoc bede bardzo wdzieczny.
Witam serdecznie.Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa.Przekaźnik podaje na pin 5 napięcie po zapłonie.Cewka przekaźnika jest zasilana po zapłonie a sterowana masą przez sterownik.Pozdrawiam.
To nie to samo . Na cewkę idzie impuls który poprzez cewke wywołuje iskre. Cewka zasilana jest napięciem 12v a impuls jest masą podawana w chwili kiedy ma być wygenerowana iskra . Ty musisz podłączyć się pod sygnały can , to jest sygnał cyfrowy ktorym idą dane do różnych urządzeń w twoim samochodzie .I wśród tych danych idzie informacja także do Twojego...
czyli jak zdejnmiesz przewód z czujnika to zegar dalej pokazuje max? To nie tak. We wskaźniku ilorazowym rolę "sprężyny" która cofa wskazówkę na zero spełnia druga cewka. jej uszkodzenie lub brak zasilania spowoduje pokazanie "max" niezależnie od prądu z czujnika. O czym mówił Aleksander. Trzeba sprawdzić czy obie cewki mają zasilanie i czy nie mają...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
Witam serdecznie! Zwracam się do szanownych forumowiczów z prośbą o radę, związaną z "nierówną pracą silnika" w samochodzie Renault Megane Coupe. Auto z rocznika 1998. Silnik 1.6e 8V model K7M. Sterownik SIEMENS Fenix 5. Ponadto auto wyposażone jest w instalację gazową produkcji KME (sterownik AKME/Diego, reduktor SILVER). Opis problemu. Silnik ma momenty...
Czas najwyższy sprawdzić czego brakuje na cewkach. Zasilania czy wysterowania. Ogólnie na mój nos, masz problem z zasilaniem. Jaki dokładnie masz teraz błąd?
a czy autko ma klimę bo na jednym obwodzie zasilania cewki sprężarki jest zasilanie swiatła cofania Dodano po 5 następny schemat pokazuje ze zasilanie tez jest na radiu
Naprawiłem. bezpiecznik f6 zasila konsole i przetarty kabel czujnika wału.
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
Kolego, aby ( sprawny ) alternator zadziałał tj. ładował akumulator, musi otrzymać (cienkim przewodem) 12 V ( + ) ze stacyjki. Grubszy przewód (czerwony) służy do przesyłania napięcie stałego do ładowania akumulatora. W silnikach diesla zazwyczaj stosowany jest alternator z 3-cim wyprowadzeniem, które połączone jest z obrotomierzem. Jeśli chodzi o rozrusznik,...
Jeśli masz 2 cewki to zamień 1-4 z 2-3. jeśli 4 to 1-2 i 3-4 jeśli dalej będzie to samo sprawdź zasilanie cewek i wtryskiwaczy. Komputer żadko uszkadza się w tym modelu.
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Oporność cewek elektrozaworów głównych u mnie wynosiła 1,10 Ohma. Kolega który miał wątpliwości co do właściwej oporności - Oporność właściwa, ponieważ zawory sa zasilane przebiegami zmiennymi i istotna jest impedancja cewek. O dziwo u mnie jeden jest z czerwoną kostką drugi z czarną .
Przekaźniki w skrzynce przy akumulatorze raczej są dobre bo ich słychać. Tak to nigdy nie naprawisz.Weź probówkę 12v i sprawdź czy jak nie pali jest zasilanie cewek, impuls na cewki w wtryski. Do wszystkiego jest dobry dostęp. Umiesz to zrobić czy nie?
Pojawiły się takie błędy w immo 055-Obwód linii lodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy 054-zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12v
Cześć! mogę tylko zasugerwać, że co do obrotów przyczynia się kilka składników. Przepływomierz,niedrożny filtr powietrza,lub błębny odczyt sondy.Pomogę duzo więcej, ale twój opis jest za mało szczegółowy.A jeśli chodzi o obrotomierz to trzeba sprawdzić czy to jego zasilanie,czy czytnik impulsowy który pobiera informację z cewki wysokiego napięcia.
podłącz to do jednego a potem do drugiego wyjścia cewki, zobacz gdzie dobrze działa. Nic się nie stanie :) Dodano po 1 Albo zobacz gdzie jest stałe zasilanie cewki, kontrolką podłączoną do masy, przy odpiętej cewce i tam NIE podłączasz.
Sprawdz zasilanie inst gazowej,kabelki moga byc przy akumulatorze lub cewce zaplonowej,sprawdz bezpieczniki,jak masz wtrysk to moze byc dodatkowy przekaznik tez sprawdz,mysle ze cos nie łączy.
jak brzydko pachnie trzeba zrobić odkażanie jakli filtr pyłkowy by był zapchany może powodować że powietrze z kratek nawiewu będzie słabo dmuchać ale to nie będzie powodować niedziałania klimatyzacji. odnajdź korek serwisowy i naciśnij na niego jeśli poleci gaz dość dobrze powinien fuknąć to sprawa będzie raczej z elektryką jeśli nie poleci nic trzeba...
na samym początku zobacz czy na obrotomierzu jest zasilanie. obrotomierz impulsy bierze z cewki zapłonowej, schemat masz na elektrodzie w dziale download. Pozdrawiam
Bez przesady ,szybciej mi wychodzi sprawdzenie czy mam przejścia pomiędzy 2 pinami a ECU niż wygrzebanie książki, a w niej schematu Witam. A wiesz może które piny w kostce ecu (90pin 2x45) odpowiadają za zasilanie cewki i immo ? Dziś wymieniłem czujnik położenia wału ale dalej nic.
Mam pytanie, ten pierwszy elektryk gdy sprawdzał cewki odłączał pzewody zasilające od cewek podczas pracy sinika? Słyszałem że w tych silnikach gdy odłączysz przewód od cewki na odpalonym silniku uszkadza się komputer wtrysku.
Kidu , a co z zanikająca iskrą , z braku paliwa? Ma odcinke przesunięta do 1000obr/m. A serio to zobaczyć w ECU jakie obroty widzi przy tej odcince, czy z czujnika nie przychodzi czy sterowanie cewkami szwankuje. Może koło zamachowe pęknięte . Dodano po 4 wolnych iskra jest i w miarę wzrostu obrotów robi się coraz słabsza aż w końcu ginie i pojawia...
sterownik gazu podaje napięcie na czujnik temperatury. Pytanie na który czujnik temperatury? Przeglądałem tą instalację ( gazową ) kilka razy i wiem że jest wpięta w sygnał z położenia przepustnicy ( jeden kabel), w sondę Lambda szeregowo, w elektrozawór paliwa szeregowo , oraz zawijka "cewka ' na kablu WN przed palcem rozdzielacza. W tygodniu zmierzę...
Więc tak zaglądałam do świec.Zamienilem miejscami świece również. Cewki raczej zamienniki jakieś A gumy przy 3 cewkach są urwanie tzn odlecialy.zastanawiam się czy sterownik gazu nie robi jakiegoś zamieszania.odlaczone ma zasilanie.i jedna wtyczkę przy srerowniku.
Chyba wszystko jest dla mnie jasne, napisałem temat, bo to, co znalazłem na internecie stanowiło dla mnie zaprzeczenie, lecz okazało się, że źle odczytałem obrazek... Wynika na to, że ten system jest systemem "iskry traconej", prawda? Ciekawie jest to opisane tu Dodano po 3 Nie żebym nie wierzył kolego Wojtku, ale już mi się wszystko pomieszało... Czy...
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
Schematu nie dorwiesz. Karty niektore byly trafione jak kluczyki na RF, mozna probowac naprawiac,przelutowywac czasem pomaga. Batryjka jest oczywiscie do zasilania karty, jak inaczej bys otworzyl auto?
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Wypnij wtyke kompa i sprawdź piny kompa, lubią gnić, jak będziesz to robił odłącz aku. Sprawdź skrzynkę grubych bezpieczników koło aku. Możesz sprawdzić czy jak nie ma iskry i nie pali, to na cewce jest zasilanie, jeśli jest, to wepnij w wtyczke cewki żaróweczkę 1W i sprawdź czy jak silnik kręci żaróweczka miga. Poem powiem co dalej
Nic nie piszesz o zasilaniu cewki zapłonowej? Zasilanie sterownika pin 32 i 24 po kluczyku sprawdzone? Sterownik obroty silnika widzi?
sprawdź czy cewki działają ,jeżeli tak to jest inny problem(wyciągaj cewki osobno i słuchaj czy dają iskrę), co do cewek wsadziłeś najlepsze jakie są i nie robi to różnicy dla kompa, sprawdź ciśnienie kolektora ssącego i rezystor pedału gazu . Jeżeli chodzi o sterownik to czasem padały końcówki mocy na cewki ale przy dodaniu gazu nie gasł tylko gubił...
Witam mam problem. Moja renia ostatnio czasami nie chce odpalić. Po sprawdzeniu świec wygląda na to że są zalane, czyli nie daje iskry. Po odpięciu kabla WN z cewki do kopułki sprawa wygląda tak po uruchomieniu rozrusznika jest jeden przeskok iskry i później nic i dopiero po puszczeniu kluczyka drugi przeskok iskry. Cewka daje tylko dwa razy iskrę....
Dokladnie,immo cryptoII zasilane jest indukcyjnie z petli przy stacyjce w momencie czytania kodu klucza przez modul.Bez baterii tez dziala,nie dziala tylko central(mowa o pilocie radiowym)Nastepna sprawa,najczesciej w nim uszkadza sie cewka immo w glowce klucza(peka lub odlutowuje sie)I tak,jak pisal kolega bohun555,aby dopisac klucz trzeba zamawiac...
Co do cewki aby się wolniej otwierała możesz zapisać kondensator elektrolityczny z 22000uF możliwe że trochę to złagodzi gwałtowne otwieranie i zamykanie, kondensator musi być na wyższe napięcie niż występujące w instalacji. Oraz dobrze by było wstawić jeszcze diodę równolegle do cewki aby gasiła samoindukcję cewki przy odłączeniu jej od zasilania....
Sprawdź porządnie zasilanie cewki, jak i sterowanie obu pierwotnych. Potem synchro i sygnały CKP i CMP. Potem wtryski/sterowanie wtryskami. Jak wypada po nagrzaniu na jałowym, to i usterkę wyłapiesz.
Witam Niestety zmiana trybu kalkulatora nie pomaga. Przy zmianie z 2 na 1 dioda immo świeci stale. Cewka ma rezystencje 5 Ohm. Znalazłem informację, że napięcie na cewkę (pętlę) immo na 3 pinie powinno być 12V. U mnie jest 5V (przed i po zapłonie). Gdzieś w sieci doczytałem się, że pętla jest zasilana z dekodera. I tu dwie różne informacje. Jedna, że...
Witam! Posiadam Skodę Fabia 1.2 HTP, 64KM, 2003r, silnik AZQ. Objaw to kontrolka Check Engine oraz błąd: 17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit P1440 - 35-00 - - 17848Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Silnik chodzi OK, nie trzęsie nim, obroty w normie, przyśpieszenie również OK tylko ten nieszczęsny...
Witam. Przypadek to clio IV z silnikiem 1.2 benzyna. Problem polega na nie załączającym się sprzęgle klimatyzacji. Pierwszy problem jaki udało się ustalić to spalona dioda w skrzynce bezpieczników pod maską. Z racji tego, że nie mogę zdobyć oryginalnej diody w obudowie bezpiecznika mini wlutowałem tam 1n4007. Natomiast na przekaźnika sprzęgła nie mam...
do którego to sprawdź za pomocą kontrolki na którym nie pojawia się + po stacyjce i to właśnie ten. Jest jeszcze minus zasilania,tam też się zasilanie nie pojawi :D
Witam Załączam filmik jak to wygląda gdy wepnę sterownik. Przy podłączeniu dwóch kostek nic się nie dzieje. Gdy wpiąłem trzecią to kręci rozrusznik i od razu wywala bezpiecznik F21. Dodam, że gdy odepnę taką kostkę brązową (zdjęcie) to bezpiecznika nie wywala. Owa kostka (wydaje mi się że to kondensator) jest połączona z cewkami. Druga sprawa, że gdy...
może bezpieczniej byłoby rozciąć zasilanie cewki zapłonowej,rozrusznik i np.zasilanie zaworów gazowych jeśli ten immobilizer jest trzyobwodowy.
Witam Wszystkich :) To co napiszę będzie długie, skomplikowane i trochę śmieszne, ale uważam, że jeżeli ma mi ktoś pomóc, to musi znać szczegóły moich eksperymentów. Jakiś czas temu zakupiłem CB Alan 48+ Multi oraz antenę AT 71 Magnum - 165 cm. W pierwszej kolejności stoczyłem walkę z zamocowaniem anteny i uzyskaniem niskiego SWR - jeżeli ktoś ma ochotę...
Dzięki za odpowiedź, problem już rozwiązałem opisałeś poprawnie błędy opisowo dotyczą nieprawidłowości w cylindrze pierwszym lecz rzeczywiście dotyczą wszystkich cylindrów, program diagnostyczny odnosi się do cylindra 1 i mówi o wypadających zapłonach tego cylindra, złej emisji spalin i możliwości uszkodzenia silnika lecz dotyczy to wszystkich 4 cylindrów...
Znalazłem uszkodzenie i chyba naprawiłem - jutro zamontuję moduł, to się okaże. Przekaźnik szyby drzwi kierowcy to ten: http://obrazki.elektroda.pl/5003056500_1... Po podaniu napięcia na moduł przekaźnik był od razu włączany w pozycji "podnieś szybę". W przekaźniku jest dwie cewki, zasilanie cewek idzie z nogi 16 i 15 układu ULN2008,...
Cewka ma około 35 ohm. Fachowiec mówi, że kluczyk jest sprawny. Przejście od pętli przy stacyjce do UCH jest. Pętla ma zasilanie. Jutro będę miał nowy układ PCF7946AT do kluczyka. Wlutowię go i zobaczę, czy będę mógł programem DDT2000 przypisać. Oby tak się stało. Dziwne jest to, że centralny działa, a z tego, co mi wiadomo, to immo i centralny zamek...
Wyprowadzenia cewki mam ustalone. Jest to pięknie rozrysowane na przekaźniku. Cewka ma około 85Ω. Mierzyłem. Ociz, trafiłeś. Jest to Thalia 1.4 benzyna. Po części już odpowiedziałeś na moje pytanie. Rozumiem, że + jest na stałe, a załączanie odbywa się pomiędzy masą a przekaźnikiem. Pozostaje mi do ustalenia problem obciążenia komputera na tym...
Takie objawy są kiedy występują przebicia WN do + zasilania 12V w cewkach zapłonowych przyczyna mogą być zużyte lub nieodpowiednie świece albo wadliwa jedna z cewek.
zasila renault zasila cewka nagrzewnica zasila cewka tesla
schemat wycieraczki szyby tylnej junkers samoczynnie netia aktywacja
falowniku yaskawa v1000 elektrownia wiatrowa
Kod odblokowujący Audi Navigation Plus - jak uzyskać? Miernik Avidsen 107112 - brak reakcji wyświetlacza