Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
Jeśli masz zamiar montować wtrysk to już teraz zaopatrz się w sterownik do tego wtrysku i podłącz do niego pompkę. Resztę zamontujesz później. Problem pojawia się z czujnikiem położenia wału który będzie w takiej sytuacji niezbędny. Bądź uprzejmy nie zabierać więcej głosu. Dodano po 10 Opel Corsa B z wtryskiem Bosch M 1.5.5 - pompę zasila zwykły przekaźnik....
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Nie ma szans osadzić pompki inaczej jak to jest seryjnie. Nawet odwrotnie jej w "koszyku" nie zamontujesz bo są rurki (prowadnice) Na fotce na czerwono zaznaczona odległość między końcem pompki a dnem obudowy pływaka. Tam jest tylko 1,5cm akurat na sam filterek. Od dna pływaka do dna baku jest maksymalnie jakiś centymetr! Gdy wkładam całość bez uszczelki,...
Podciśnieniową czy ciśnieniową która zasila wtryski w paliwo?
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Dokumentacja VAG pokazuje by użyć T10402 lub T10415. Na Allegro ten drugi to koszt 65zl. Do tego trzeba dokupić młotek bezwładnościowy z gwintem zewnętrznym M8. Chyba w kupisz cały komplet. Ociz, w dokumentacji jest właśnie by ciągnąć za ten króciec paliwowy.
Moim zdaniem błądzisz. Nie zrobisz z wtrysku jednopunktowego (nawet pod postacią 4 zrównoleglonych wtryskiwaczy) wtrysku sekwencyjnego. Oprócz normalnej pracy przy ustalonych obrotach i obciążeniu (jazda ze stałą prędkością) ECM obsługuje rozruch - wtedy wtryskiwacze pracują najczęściej asynchronicznie oraz przyśpieszanie, gdy mogą wtryskiwać dodatkowe...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
Jeśli była tam wtrysk to lepiej go napraw bo z instalacji I lub II generacji w tym samochodzie nie będziesz zadowolony z powodu np. strzałów w kolektor , większego zużycia paliwa i ograniczenia mocy przez zwężkę w dolocie zwaną mikserem. Najlepiej pod przewody odcięte od wtrysków podłączyć emulator , lub jeśli chcesz totalnie zaoszczędzić to połącz...
Cześć, mam problem z pompą wtryskową w ciągniku Ursus C-330. Pompa była kiedyś regenerowana, ale po tej regeneracji popracowała może z 20 motogodzin, a potem stała 10 lat z paliwem w środku. Ostatnio podjąłem próbę uruchomienia silnika i po odkręceniu rurek przy wtryskach nic nie leci. Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Przy kręceniu...
Różnią się tyloma rzeczami/szczegółami, że pisania na tydzień ;). Różnice są właśnie takie jak wymieniłeś (wtryski, zasilanie ich paliwem, itp.), plus wiele wiele innych czynników np. sprzęgła/koła zamachowe dodatkowe przeciw-wagi wału korbowego. Teraz np. jest moda (chyba od 2005r.) na diesle z wtryskiwaczami piezokrystaliczne/piezoelektryczne i te...
Dzień dobry, dziś wymieniłem pompę wtryskową w C-360 na pompę po regeneracji, ale pompa nie podaje paliwa na wtryski po odpowietrzeniu układu paliwowego, co może być przyczyną, proszę o pomoc. Dla pewności jeszcze zdemontowałem przewody paliwowe pomiędzy pompą a wtryskami i z pompy nie wydobywa się nawet kropla paliwa. AI: Czy podczas montażu pompy...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
czy ktoś posiada schemat jak ustawić rozrząd pompę wtryskową na znaki Mitsubishi Pajero IV 3.2 DID common rail układ wtryskowy Denso. Tak czytam kolego temat i w zapytaniu jest " rozrząd pompę wtryskową na znaki " jeżeli chodzi ci tylko o pompę to pozwolę sobie zacytować z opisów o tym systemie / W przypadku Mitsubishi Pajero IV 3.2 DID z systemem...
Pompka zasilająca się zatarła
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Sprawdź pompkę zasilającą.
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
Wtryski elektryczne ? Zasilanie jest? Cpykaja przy odpalaniu?
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
W FH12 nie ma żadnych zaworów odcinających do gaszenia silnika. Wyłączasz kluczyk, zanika prąd na pompowtryskiwaczach i silnik gaśnie. Miałeś sprawdzić jak zachowuje się kontrolka. Z paliwem wygląda że jest dobrze. Nie wiem czy moduł ma zasilanie.
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Czy ktoś w końcu namierzył ten problem z wywalaniem wtrysków? Gdzieś ktoś pisał ze to problem potencjometra gazu i po wymianie problem zniknął? Czy to prawda czy fałsz…bo sam się zastanawiam co ma piernik do wiatraka??? Ostatnio mechanik namierzył jak ruszał wiązka zasilająca wtryski ze po ruszeniu przewodów wyłączało mi nieszczęsny pierwszy wtrysk...
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem temat- sprawdzenie czy silnik zakręci bez wtryskiwaczy i zasilania w paliwo. Czyli czy tłoki są zakleszczone czy jeszcze się dadzą radę się poruszyć. O próbie odpalenia nie ma mowy. Warto dać trochę oleju na tłoki.
Te bezpieczniki wyżej 2 wiadomości podobno są od pompy paliwa i wtrysku. Nie tylko zasilają jeszcze inne rzeczy. Jak chcesz wyłączyć pompę paliwa to najprościej wypiąć wtyczkę na baku lub od wyłącznika "zderzeniowego" (bezwładnościowego) który masz na na prawym słupku A od środka pod kokpitem przy drzwiach.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Posiadam problem z VW LT35 2.5 TDI z 1998. Silnik w pewnym momencie stanął na drodze, wcześniej tylko przerywał na dziurach. Przekaźnik 18 cyka po przekręceniu stacyjki, chwilę palił. Po podłączeniu na krótko kabla zasilającego do zaworku elektrycznego na pompie świeci się kontrolka grzania świec żarowych, pali na plaka, nie dochodzi paliwo do wtrysków,...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Zasilanie i kluczowanie wtrysku,zasilanie pompy paliwa, iskra i owszem. No i odcięcie alarmu lub immo, a jakże kiedyś takie kradziono...
1. Odłączenie akumulatorów 2. Odłączenie komputera EDC (trzy wtyczki) 3. Odkręcenie komputera EDC 4. Demontaż pokrywy zaworów ( najlepiej zaopatrz się w nową uszczelkę) 5. Odłączenie (odkręcenie) przewodów elektrycznych zasilania wtrysków 6. Odkręcić mocowania wtrysków (o ile pamiętam nasadka 13) 7. Odkręcić przewody paliwowe pomiędzy pompą a króćcami...
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Witam, pompa wtryskowa jest smarowana olejem, poziom wg miarki. Paliwo dostaje się z pompki zasilającej — zużyty o-ring popychacza pompki zasilającej. Można wymienić, ale lepiej nowy popychacz lub pompkę zasilającą.
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Kolego z prawej strony nad nogami pasażera przy komputerze masz 4 bezpieczniki,sprawdź je czy są dobre.Pierwszy jest od wtrysku,sprawdź czy na czarnym przewodzie(cienkim) dochodzi zasilanie w miejscu podpięcia się instalacji gazowej.
Witam. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone? Pompa paliwa i wtryski zasilane są z tego samego bezpiecznika przez przekaźnik.
Sprawdź najpierw jakie podaje ciśnienie na szynie paliwowej, musi być przynajmniej 180, jak poprzednik napisał, sprawdzić synchronizację wał/wałek, a do tego przy pierwszym uruchomieniu odkręć zasilanie paliwem przy wtrysku, żeby miało gdzie uciec powietrze z układu
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Witam. Mam problem z silnikiem Perkins 4 cylindrowy. Pompka zasilająca podaje paliwo do wszystkiego co jest przed pompą wtryskową. Paliwo zatrzymuje się w niej i nie chce pójść do wtrysków. Jak odkręcę dolną śrubkę do odpowietrzania leci przez nią paliwo ale przez górną śrubkę już ani kropli. Co może być przyczyną? z góry dziękuje za pomoc
Witam, tam powinno być zasilanie. Najlepiej to sprawdzić tak: wpinacie czujnik, nie dokręcacie, załączacie zapłon i magnesem pojeździcie po czytniku; jeśli jest sprawny, powinien na chwilę włączyć pompę paliwa. A z pompą paliwa idzie zaraz zasilanie na cewki i wtryski. Pozdrawiam
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Tutaj masz porządny i tani. Sam z takiego korzystam. Gwinty w miarę dobre, nie ma problemów z uszczelnieniem. http://basspolska.com/tester-miernik-ukl... Jeśli dla Ciebie za drogi, kup coś z portalów aukcyjnych. Do 100 zł dostaniesz. Na kilka razy starczy.
Najlepiej to by było zapiąć oscyloskop pod zasilanie ECM albo od bidy żarówkę . Warto może by sprawdzic przekaźnik w skrzynce pod ECM czasem pływały albo padały. Ogólnie zasilanie w paliwo ,zasilanie ECM i sygnał na wtryski. Synchro też by się zdało no ale jak brak błędów?
Mechanicy bezradni Chyba czas zmienić mechaników , jaki problem sprawdzić zasilanie pompy CR w paliwo ( ciśnienie podawczej ) i potem ciśnienie z jej wylotu . Każdy ogarnięty elektromechanik to sprawdzi . Potem działanie czujnika na listwie i ew wtrysków na przelewy ..
Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
Układ paliwowy dla tego silnika, z mechaniczną pompka zasilającą.
Ja bym zaczął od sprawdzenia stacyjki czy czasami nie uszkodziły się styki zasilania opisywanego na schematach jako ACC i czy czasami po wyjęciu kluczyka, nadal nie ma tam napięcia zasilania +12V. Jeżeli silnik nie gaśnie po wyjęciu kluczyka ze stacyjny to znaczy, że nadal jest podawane zasilanie na komputer silnika, a tym samym na pompę paliwa, wtryski....
Zasilanie wtrysków masz po bezpieczniu F5 15A tego łatwo znajdziesz. A przekaźnik od wtryskiwaczy jest ten sam co od pompki paliwa. Jeśli słyszysz pompkę paliwa, że chodzi to przekaźnik będzie dobry. F28 20A to bezpiecznik od pompki. Bezpieczniki masz po stronie kierowcy w desce rozdzielczej z boku. Przekaźnik od pompki masz chyba pod kierownicą pierwszy...
zasilanie wtrysków?, ciśnienie paliwa,synchronizacje widzi?pryśnij plakiem w dolot zobacz czy się odezwie
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica. Raport: Co ma pęknięta głowicą do paliwa w płynie? Przecież tam nie ma żadnych kanałów paliwowych w głowicy. Wtrysk ma zasilanie i odpływ a paliwo podaje końcówka która jest w komorze spalania. Przecież nawet gdyby pękła głowicą...
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Zawór zasilany napęciem otwiera się zmniejsając ciśnienie paliwa, wtrysk się opóźnia. Zrozumiałeś?
Auto chodzi na gazie więc zapłon i iska są. Auto jeżeli nie włączę długich odpala ale zaraz gaśnie, rozłącza się przekaźnik od pompy paliwa oraz zasilanie wtrysku paliwa. Usunąłem niepotrzebne "ozdobniki" w treści. Mod.
Witam. Mam problem z manem 33-462 , silnik nie chcę odpalić. Może od początku , auto było postawione jakiś rok temu w garażu, do końca wszystko chodziło. Teraz postanowiliśmy go sprzedać , po podłączeniu aku. i próbie odpalania rozrusznik kręci , ale po za tym żadnej reakcji. Sprawdziliśmy zasilanie paliwem i okazało się że , nie wychodzi paliwo z pompy...
Raz kuleje 1 cylinder, a raz drugi. To nie wina kondensatora, po prostu pali 1 ze świec. Czyli za bogata mieszanka paliwowo-powietrzna. Gaźnik do regulacji. Zapłon nie ma tutaj znaczenia. Pada świeca ta, która prędzej dostanie przebicia przez sadzę, albo się zmostkuje. Świece F95P. Dobrze pamiętam, bo wuj przekładał stare świece z malucha do WSK 125,...
Przecież opis "INJ" sugeruje "injection" czyli wtrysk. Bezpiecznik o takiej wartości zabezpiecza pompę paliwa i układ wtrysku - czyżby mimo używania gazu szło cały czas zasilanie na pompę? Może to z niej swąd kolega poczuł. Tu ma kolega schematy instalacji: http://www.auto-olds.ru/sxema3.1-3.8.pdf Bezpiecznik ten widać na stronie 21 tego pdf'a oznaczonej...
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Mam problem z fiatem Ducato 2.3 JTD 2018r Mianowicie wyskakuje błąd p2146-12 uszkodzona centralka(zasilanie wtryskiwaczy)obwód zwarty do akumulatora błąd pojawia się na rozgrzanym silniku na zimnym można chwile jechać po zapaleniu kontrolki samochód traci moc . Sprawdzone przejścia od sterownika do wtrysków wszystko ok . Sterownik silnika to Magneti...
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Sprawdz zasilanie na przekaźniku pompy i jego sterowanie z ecu. Błędy i test elementów vagiem jest oczywisty.
Jest oczywiście jakaś forma gaźnika, ale nie ma tam nic czym można by pokręcić. Jutro, rozbiorę to ustrojstwo, umyję i pooglądam. Wtrysk sprawdziłem i sika paliwem. wtrysk jest umieszczony bezpośrednio nad zaworem w kanale dolotowym do cylindra i jest bezpośrednio zasilany z pompy. Świeca jest wilgotna od paliwa, wtrysk paliwo podaje - lecz nie wiem...
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
Witam. Przebieg z czujnika jest natomiast komputer podaje błąd czujnika obrotów wału korbowego. Innych błędów nie ma. Na plaku auto pali. Ciśnienie na listwie w trakcie kręcenia rozrusznikiem pokazuje 350 bar. Po poluzowaniu rurek zasilających wtryski paliwo płynie. Auto nie pali. Wydaje mi się że nie ma wysterowania na wtryski. Podłączyłem żarówkę...
Witam, Pytanie brzmi co to znaczy "nie da uruchomić"? Napisz czy przy próbie uruchomienia ręcznego rozrusznik kręci silnikiem czy w ogóle nie reaguje na komendę start. Jeśli maszyna nawet nie próbuje kręcić rozrusznikiem, to zacząłbym od sprawdzenia czujnika, tak jak pisałem wcześniej. Jeśli rozrusznik kręci silnikiem, ale ten nie zapala to jest kilka...
Wtam, mam problem z odpaleniem samochodu. Po odkręceniu "rurek zasilających wtryski" bardzo słabo leci paliwo.... wręcz kapie tylko.. . Brakło mi paliwa i po zalaniu ją napędem nie chce odpalić.. . Co może być tego przyczyną? Zapowietrzony? Czy pompa całkiem siadła? I jeszcze jedno troche pewnie głupie pytanie.. Jest w tym modelu jakas pompka paliwa?...
WItaj. Zasilania do ecu wszystkie są? "podobno" to jutro będzie upał...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Ciekawi mnie jeszcze czujnik o nazwie Cold start valve znajduje sie w bloku kolo czujnika cisnienia oleju. to jest bimetaliczny zawór rozruchu zimnego silnika ,jest zasilany tak jak pompa paliwa.
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Pompa paliwa się załącza? Jeśli tak, sprawdzić zasilanie na wtrysku, powinien być stały plus. Następnie sprawdzić kluczowanie masą. Idzie z 2 pinu ECU. Jak to sprawdzisz to opisz wyniki. Sprawdzaj kontrolką, miernik może Cię wprowadzić w błąd. Moim zdaniem tutaj winny jest przekaźnik rozłączający od instalacji gazowej. Niemniej jak sprawdzisz, będziemy...
Proste pytanie czy paliwo wraca do zbiornika powrotem? Słychać? Czuć opór na pompce ręcznej? Do wtrysków przykręcone są przewody wysokiego ciśnienia i niskiego-powrót. Możesz mieć problem tylko z pompką zasilającą, a przecież bez niej wtryskową nie da paliwa na wtryski.
Immo nie odcina zapłonu tylko układ wtrysku paliwa,m.in zasilanie na przekażnik wtrysku który podaje plus na wtryskiwacze.Autko do elektryka.
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Przy przełączaniu z gazu na paliwo występuje brak zasilania eletrycznego wtryskiwacza. Instalacja gazowa zawory tomasetto, uklad elektroniczny mini lecho. Wtrysk jednopunktowy. Co moze być powodem tego i jak mam sobie z tym poradzić? Wykluczyłem już złe dzialanie centralki, uszokodzenie przewodów zasilających wtryskiwacz. Wtryskiwacz jest w pelni sprawny
ginie cos? iskra? wtrysk? zasilanie na ster? cisnienie paliwa? na samostarcie pali? czeste były przepływki.
Najpierw sprawdź czy ten ciągnik w ogóle odpali. Najlepiej w takim przypadku jest go zasilić z bańki 5l gdzie podłączasz tylko zasilanie z pompki i powrót z pompy do bańki. Wtedy pompujesz pompką ręczną do momentu w którym zacznie wracać paliwo drugim przewodem z pompy. W tym momencie możesz mu poluzować przewody od wtrysku i kręcić dotąd aż zacznie...
Jakie masz zasilanie na czujniku i sygnał wyjśćiowy?
że na początku kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacze ciągle wtryskują paliwo przez jakieś 2 sek. Dopiero po tym czasie pracują impulsowo (podłączona równolegle żaróweczka). Czy to normalne zjawisko ? Tak ma być. Czy na przestawionym rozrządzie w ogóle by nie odpalał ? I tak i nie, zależy od stopnia przestawienia. Czy mogę spróbować odpalić z plaka silnik...
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Jeśli posiadasz silnik krokowy(z twojego opisu wynika że tak)to masz ins. drugiej generacji,jeśli nie to 1gen.Niektórzy gazownicy zakładają do samochodów zasilanych wtryskiem paliwa inst.1generacji i uzupełniają ją emulatorem sondy lambda(urządzonko oszukujące komputer sam.)takie inst.praktycznie zawsze są problemowe.Najlepiej podjedz do kilku zakładów...
Mialem kiedys podobny przypadek, co prawda nie takim aucie jak Twoje (opel zafira 3, 1,6 turbo) Objaw był taki, ze auto sobie chodziło na postoju normalnie, wyciagales kluczyk a silnik dalej pracowal ale juz obroty mu spadalay tak dok ok 500 i jeszcze ok 30 sekund pracował i co sie okazało ... A to sie okazało, ze uszkodzony byl zawór odprowadzający...
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Tak zasilanie jest ok, powrót też, paliwo dochodzi ale świece suche jak by wtryski nie otwierały się. Po długim kręceniu auto próbuje zaskoczyć, następnie trzeba kilka razy przekręcić kluczyk i jak pompka kilka razy nabije ciśnienie to znowu próbuje zaskoczyć.
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Ja robię to tak :) Litrowy słoik nalać prawie do pełna. Odpiąć zasilanie i powrót pompy cr od filtra paliwa. Do zasilania dla pewności można nalać strzykawką paliwa. Oba węże zanurzyć w słoiku i pilnować żeby nie wypadły - muszą być koniecznie zanurzone w paliwie. Odkręcić minimalnie którąś rurkę od wtrysku, tylko minimalnie żeby pompa miała się szansę...
zasila wtrysk peugeot zasila komputer wtrysk bezpiecznik wtrysk paliwo
dwukanałowa obsługa pamięci załączenie tyrystora bocznikiem testy akumulatorów
przeczyścić styki przeczyścić styki
Mercedes E-Klasa C238 USA – brak tylnych świateł po kodowaniu, różnice wiązki i SAM TomTom GO 520 – układ zarządzania baterią: TI BQ24032A, MT6323, PCM, modele, zamienniki