Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
Jeśli masz zamiar montować wtrysk to już teraz zaopatrz się w sterownik do tego wtrysku i podłącz do niego pompkę. Resztę zamontujesz później. Problem pojawia się z czujnikiem położenia wału który będzie w takiej sytuacji niezbędny. Bądź uprzejmy nie zabierać więcej głosu. Dodano po 10 Opel Corsa B z wtryskiem Bosch M 1.5.5 - pompę zasila zwykły przekaźnik....
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Nie ma szans osadzić pompki inaczej jak to jest seryjnie. Nawet odwrotnie jej w "koszyku" nie zamontujesz bo są rurki (prowadnice) Na fotce na czerwono zaznaczona odległość między końcem pompki a dnem obudowy pływaka. Tam jest tylko 1,5cm akurat na sam filterek. Od dna pływaka do dna baku jest maksymalnie jakiś centymetr! Gdy wkładam całość bez uszczelki,...
Podciśnieniową czy ciśnieniową która zasila wtryski w paliwo?
Jeśli była tam wtrysk to lepiej go napraw bo z instalacji I lub II generacji w tym samochodzie nie będziesz zadowolony z powodu np. strzałów w kolektor , większego zużycia paliwa i ograniczenia mocy przez zwężkę w dolocie zwaną mikserem. Najlepiej pod przewody odcięte od wtrysków podłączyć emulator , lub jeśli chcesz totalnie zaoszczędzić to połącz...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Dokumentacja VAG pokazuje by użyć T10402 lub T10415. Na Allegro ten drugi to koszt 65zl. Do tego trzeba dokupić młotek bezwładnościowy z gwintem zewnętrznym M8. Chyba w kupisz cały komplet. Ociz, w dokumentacji jest właśnie by ciągnąć za ten króciec paliwowy.
Moim zdaniem błądzisz. Nie zrobisz z wtrysku jednopunktowego (nawet pod postacią 4 zrównoleglonych wtryskiwaczy) wtrysku sekwencyjnego. Oprócz normalnej pracy przy ustalonych obrotach i obciążeniu (jazda ze stałą prędkością) ECM obsługuje rozruch - wtedy wtryskiwacze pracują najczęściej asynchronicznie oraz przyśpieszanie, gdy mogą wtryskiwać dodatkowe...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
Różnią się tyloma rzeczami/szczegółami, że pisania na tydzień ;). Różnice są właśnie takie jak wymieniłeś (wtryski, zasilanie ich paliwem, itp.), plus wiele wiele innych czynników np. sprzęgła/koła zamachowe dodatkowe przeciw-wagi wału korbowego. Teraz np. jest moda (chyba od 2005r.) na diesle z wtryskiwaczami piezokrystaliczne/piezoelektryczne i te...
Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Wymieniono pompę zasilającą czy pompkę ręczną?
Dzień dobry, dziś wymieniłem pompę wtryskową w C-360 na pompę po regeneracji, ale pompa nie podaje paliwa na wtryski po odpowietrzeniu układu paliwowego, co może być przyczyną, proszę o pomoc. Dla pewności jeszcze zdemontowałem przewody paliwowe pomiędzy pompą a wtryskami i z pompy nie wydobywa się nawet kropla paliwa. AI: Czy podczas montażu pompy...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
czy ktoś posiada schemat jak ustawić rozrząd pompę wtryskową na znaki Mitsubishi Pajero IV 3.2 DID common rail układ wtryskowy Denso. Tak czytam kolego temat i w zapytaniu jest " rozrząd pompę wtryskową na znaki " jeżeli chodzi ci tylko o pompę to pozwolę sobie zacytować z opisów o tym systemie / W przypadku Mitsubishi Pajero IV 3.2 DID z systemem...
Pompka zasilająca się zatarła
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Sprawdź pompkę zasilającą.
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
1. Odłączenie akumulatorów 2. Odłączenie komputera EDC (trzy wtyczki) 3. Odkręcenie komputera EDC 4. Demontaż pokrywy zaworów ( najlepiej zaopatrz się w nową uszczelkę) 5. Odłączenie (odkręcenie) przewodów elektrycznych zasilania wtrysków 6. Odkręcić mocowania wtrysków (o ile pamiętam nasadka 13) 7. Odkręcić przewody paliwowe pomiędzy pompą a króćcami...
Zapchany układ paliwowy, filtr, rurki, a zacznij od sprawdzenia ciśnienia z pompki mimo że nowa, sprawdź napięcie na wtryskiwaczach jeżeli niskie sprawdzić cały układ zasilania, styki, bezpieczniki.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Wtryski elektryczne ? Zasilanie jest? Cpykaja przy odpalaniu?
Z tego co pamiętam w 19 na zasilanie cewki, pompy paliwa, wtrysków i kilku czujników dawany jest prąd z przekaźnika pompy paliwa, sprawdź czy nie ma pośniedziałych przewodów przy tym przekaźniku i czy przekaźnik nie jest uszkodzony, miałem tak w 19 1,8 8V po wymianie przewodów do przekaźnika odpaliła, moge się mylić, sprawdź jeszcze czy przypadkiem...
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
W FH12 nie ma żadnych zaworów odcinających do gaszenia silnika. Wyłączasz kluczyk, zanika prąd na pompowtryskiwaczach i silnik gaśnie. Miałeś sprawdzić jak zachowuje się kontrolka. Z paliwem wygląda że jest dobrze. Nie wiem czy moduł ma zasilanie.
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Witam. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone? Pompa paliwa i wtryski zasilane są z tego samego bezpiecznika przez przekaźnik.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Zasilanie stałe przez bezpiecznik pin 32 Zasilanie po stacyjce pin 24. Zasilanie po stacyjce przez przekaźnik pin52( przekaźnik znajduje się po lewej stronie auta w komorze silnikowej, w czarnej skrzynce przed podszybiem. Odpowiada miedzy innymi za zasilanie wtrysków i pompy paliwa. Masa piny 2,3,18 Sterowanie przekaźnika masą z pinu 14 Dodano po 11...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem temat- sprawdzenie czy silnik zakręci bez wtryskiwaczy i zasilania w paliwo. Czyli czy tłoki są zakleszczone czy jeszcze się dadzą radę się poruszyć. O próbie odpalenia nie ma mowy. Warto dać trochę oleju na tłoki.
Czy ktoś w końcu namierzył ten problem z wywalaniem wtrysków? Gdzieś ktoś pisał ze to problem potencjometra gazu i po wymianie problem zniknął? Czy to prawda czy fałsz…bo sam się zastanawiam co ma piernik do wiatraka??? Ostatnio mechanik namierzył jak ruszał wiązka zasilająca wtryski ze po ruszeniu przewodów wyłączało mi nieszczęsny pierwszy wtrysk...
Te bezpieczniki wyżej 2 wiadomości podobno są od pompy paliwa i wtrysku. Nie tylko zasilają jeszcze inne rzeczy. Jak chcesz wyłączyć pompę paliwa to najprościej wypiąć wtyczkę na baku lub od wyłącznika "zderzeniowego" (bezwładnościowego) który masz na na prawym słupku A od środka pod kokpitem przy drzwiach.
Posiadam problem z VW LT35 2.5 TDI z 1998. Silnik w pewnym momencie stanął na drodze, wcześniej tylko przerywał na dziurach. Przekaźnik 18 cyka po przekręceniu stacyjki, chwilę palił. Po podłączeniu na krótko kabla zasilającego do zaworku elektrycznego na pompie świeci się kontrolka grzania świec żarowych, pali na plaka, nie dochodzi paliwo do wtrysków,...
Zasilanie i kluczowanie wtrysku,zasilanie pompy paliwa, iskra i owszem. No i odcięcie alarmu lub immo, a jakże kiedyś takie kradziono...
Witam, pompa wtryskowa jest smarowana olejem, poziom wg miarki. Paliwo dostaje się z pompki zasilającej — zużyty o-ring popychacza pompki zasilającej. Można wymienić, ale lepiej nowy popychacz lub pompkę zasilającą.
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Najlepiej to by było zapiąć oscyloskop pod zasilanie ECM albo od bidy żarówkę . Warto może by sprawdzic przekaźnik w skrzynce pod ECM czasem pływały albo padały. Ogólnie zasilanie w paliwo ,zasilanie ECM i sygnał na wtryski. Synchro też by się zdało no ale jak brak błędów?
Układ paliwowy dla tego silnika, z mechaniczną pompka zasilającą.
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Witam. Mam problem z silnikiem Perkins 4 cylindrowy. Pompka zasilająca podaje paliwo do wszystkiego co jest przed pompą wtryskową. Paliwo zatrzymuje się w niej i nie chce pójść do wtrysków. Jak odkręcę dolną śrubkę do odpowietrzania leci przez nią paliwo ale przez górną śrubkę już ani kropli. Co może być przyczyną? z góry dziękuje za pomoc
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
zasila wtrysk peugeot zasila komputer wtrysk suzuki wtrysk paliwo
kierunek kondensatorów oporność głośnik czujnik eteru
cieknący odpowietrznik cieknący odpowietrznik
OpenBeken: Publish Total Power as Integer (No Decimals) via MQTT – VCPPrecision, BL09xx, CSE7766 Opel Astra H, Zafira B – lokalizacja głośnika kierunkowskazów i świateł, buzzer w liczniku