Zasila ECU, pompę paliwa, sondę lambda, ogólnie cały wtrysk benzyny
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
tak. kable sprawdzone Dodano po 8 kable od wtryskiwaczy idą bezpośrednio do ECU, tak? I przez ecu LPG. Może, właśnie gdzieś zginęło zasilanie na wtryskiwacze jeśli jest wspólne? sprawdziłeś to ?
Sprawdzę wszystkie wtryskiwacze omomierzem i sprawdzę instalację z wtrysków do sterownika, czy nie jest nigdzie przerwana. Jest taka możliwość, że sterownik widzi uszkodzony wtryskiwacz i odcina do niego zasilanie?
Poradnik Servisowy. Nr.4/2004 Pozdrawiam.
Witam pytanie co ile powinno się wymieniać olej w tłumiku? xD A tak na poważnie taki żarcik tylko. Bo problem był taki skuter nie chciał zapalić bo kolokwialnie rzygał olejem, wina pompki olejowej. i po kilku próbach odpalenia olej zalał tłumik i teraz nie da się go wylać a przeszkadza bo silnik się dusi i nie chce odpalać przez to. Jak się tego oleju...
Witam mam taki problem z moim peugeotem 106 mianowicie nie wiem co robic odpala jedzie to jest ok ale czesto zdaza sie ze nie chce zapalic bylem u mechanika ale akurat palił i powiedział ze nic teraz nie zobaczy bo akurat teraz pali po powrocie od mechanika znowu nie chciał palic nie wiem juz co mam zrobic.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
http://obrazki.elektroda.pl/3790392100_1... Podaj zasilanie na 5-ty pin cewki przez żarówkę, zobacz czy odpali.
Poszło na pw
Co mogło się stać, gdy czasem przerywał, aż w końcu spaliło przekaźnik w BSM, a po wymianie BSM pali na dwa gary. Przekaźnik sie nie spala tylko jak już to wypala styk albo robią się zimne luty. Jak wtryski zasilane i sprawne a także przejścia są to wymieniasz ECM i tyle. Nienawidzę starych Francuzów Nic prostszego już już nigdy nie będzie.
Wtryski to zasila.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
Myślę ,że plus 12 po zapłonie (zasilanie wtórne sterownika wtrysku).
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Szukaj pod maską. Kalkulator wtrysku to inaczej ECU - komputer silnika. Powinien być przy module BSM (skrzynka bezpieczników). http://obrazki.elektroda.pl/7702858000_1... Bezpiecznik F4 jest zasilany po stacyjce. I odpowiada za przekaźnik wysokiej prędkości wentylatora. Bezpiecznik F8 odpowiada za przekaźnik niskiej prędkości wentylatora....
Witam, Zanim zaczniesz wszystko rozbierac jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia - zasilanie i sterowanie tego wtryskiwacza. Wtryski sa polaczone krotka wiazka przewodow zalanych w gumie. Zdarza sie, ze ona siada. Pozdrawiam, Georges
przekażnik sterujący pompą znajduje się w komorze silnika obok kalkulatora wtrysku (zasila również cewke zapłonową i kalkulator)
Peugeot 206 1,4i szarpie na ciepłym. Błędy : obwód wtryskiwaczy otwarty - (P0200) oraz obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego (P0110). Potrzebuję zidentyfikować gdzie dochodzą przewody wtryskiwaczy żeby przemierzyć bo została wymieniona listwa zasilająca, przeczyszczone wtyczki. Tak samo dla obwodu czujnika temperatury... Mam schematy ale bardzo...
czyli kabel który dochodzi do Sondy 12 V ZWAR się z kablem od sondy masowym To prąd poszedł na Sterownik i go usmażyło. To wersja pesymistyczna. A bardziej prawdziwe jest to,że poszedł tylko bezpiecznik.Może ECM nie jest zasilany bo też często pada przekaźnik w BSM. Szukaj narazie problemów z zasilaniem i spalonych bezpieczników.
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
że na początku kręcenia rozrusznikiem wtryskiwacze ciągle wtryskują paliwo przez jakieś 2 sek. Dopiero po tym czasie pracują impulsowo (podłączona równolegle żaróweczka). Czy to normalne zjawisko ? Tak ma być. Czy na przestawionym rozrządzie w ogóle by nie odpalał ? I tak i nie, zależy od stopnia przestawienia. Czy mogę spróbować odpalić z plaka silnik...
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym....
Witam, Nie spotkalem sie jeszcze z cewka, ktora generowalaby bledy wtryskiwaczy. Bywaja natomiast problemy z wiazka wtryskiwaczy, ta zalana guma. Wtrysk nr2 jest zasilany bezporednio. Z niego zasilany jest 3, z 3 - 4 a z 4 pierwszy. Polaczenia sa przy wtykach, ale wszystko zalane guma. Jesli np zlaczka tej wiazki z wiazka silnika nie byla dobrze zamocowana,...
Czy możliwe jest, że czujnik położenia wału czy wałków rozrządu raz daje dobry sygnał, a raz nie? Możliwe choć bez oscyloskopu tego nie wyłapiesz. Weź probówkę i przyłóż jak nie kręci na zasilanie wtrysków albo cewki.Wiesz jak mierzyć ? Zaobserwuj tez czy obrotomierz lekko wstaje przy kręceniu.
Zrob zdjecie, bo cos nie tak. Cylinder stalowy zakonczony na dole gumowa koncowka, ktora zamyka doplyw paliwa. Wszystko "polozone" na plaskiej powierzchni z otworem zasilajacym w paliwo. Powinien wyjsc bez wysilku.
Mam pytanie : czy istnieje jeden, wspólny, elektrycznie zasilany czujnik dla tego wtrysku,przepływomierza i EGRu ?
Witam. Ostatnio mam niemałą zagwozdkę dotyczącą mojej 206-stki. Otóż podczas ruszania ze świateł silnik zaczął pracować na dwa cylindry. Winowajcą okazała się cewka zapłonowa. Wymieniłem też świece zapłonowe. (165000km na fabrycznych świecach) Nie mając zbytnio wyjścia musiałem jakoś dojechać do domu ok 100km. Niestety zniszczyło to katalizator i dwie...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
sprawdz czy nie ma zwarcia na przewodach od akumulatora ,zasilanie na wtryskach i przekaznik do wtryskiwaczy,100 procent któreś z tych
Filtr paliwa nowy może ma tydzień. A w zbiorniku paliwa nie jest tylko pływak? Czy to jest pływak razem z pompa? Dochodzi do niego zasilanie tylko na dwa kable. Zbiornik czysty i tak samo pływak.
grzeb w okolicu przekaxnika podwójnego. Takie brązowe pudełko,15 styków. -zasilania -masa
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU. Nie sądzisz kolego że w takim przypadku wywalił by jakieś błędy?
Mylisz się Georges. Monitorowane jest zasilanie 5V na czujniki
Ja bym sprawdził jakie ciśnienie pokazuje na wypiętym czujniku i sprawdził zasilanie czujnika, ciągłość przewodów...itp
Zasilanie sprawdz naprzod z przekaznika na wszystkie 4 wtryskiwacze, bedzie to jeden przewod polaczony z 4 wtryskiwaczami. Jesli komputer nie wysyla sygnalu do wtryskiwaczy to ci wspolczuje, gdyz ceny do japoncow a wszegolnosci Hondy to horror. Do mojego peugeota 307 kosztuje 3300 zl i jest to tanio!!! Tez wymienilem nie dawno.:cry:
Problem jest taki, że auto gaśnie w najmniej oczekiwanych momentach lub wchodzi w tryb awaryjny. Nie ma znaczenia czy pedał do oporu czy nie. Jak jest zimny to wystarczy trącić lekko pedał gazu i silnik wchodzi w tryb awaryjny (nie jest to oczywiście za każdym razem). Jak się rozgrzeje to często taka historia jest przy dodawaniu gazu. Już miałem kilka...
Zacznij od bezpiecznikow i przekaźnika zespolonego. Bo pewno w tym jest problem. Te rzeczy które wymieniłes mają wspólne zasilanie.
na włączonym silniku rozgrzanym otwórz maskę zdejmij pokrywę silnika i pokoleji odpinaj kostki Zasilające wtryski Na resztę odpowiedz sobie samemu gdzie jest ten zawór ciśnienia : ) : ) : )
Może kable zgniły?Na krótko jak dasz napięcie te to odpala?
A to nie wyprowadzenie na jeden z wtrysków ? Jak tak to odepnij wtryski podłącz zasilanie i zobacz czy nie spali bezpiecznika. Jak nie spali i sterownik zagada z komputerem to można chyba naprawić driver (nie wiem jakie tam jest PCB i czy jest wymienny).
Sprawdz czujnik położenia wału korbowego... To częsta przyczyna braku zasilania. Jezeli jest ok, to sprawdz zasilanie przekażnika 15-to stykowego (jeżeli jest to wtrysk BOSCH) i sprawdz czy z niego wychodzi napięcie. Pozdrawiam
(at)robokop (at)grala1 Na nowym bsm (używane ale 100% sprawne) jest tak. Włączam zapłon, na 1320 mam 12V (tyle samo co na akumulatorze), pompa dobija ciśnienie i na 1320 jest 0V, kiedy pompa nabija ciśnienie to na zasilaniu wtrysków mam 8,2V, podczas kręcenia rozrusznikiem zasilanie do wtrysków dochodzi, jednak nie więcej jak 8,2V mierząc przy wtryskach....
Wtrysk wielopunktowy. Na żadnym pinie tego przekaźnika nie mam 12V nawet po włączeniu zapłonu i .... nie potrafię określić co załącza to zasilanie.
Sprawdź zasilania bo z tego co tu widzę to pewnie ich nie ma. Zasilanie na wtryski jest stałe takie jak na akumalatorze a sterowane są masą więc musi być na nich ok. 12V względem masy.
Adrian , gdzie tam jest hall , chyba w czujniku prędkości pojazdu.? Jak to silnik TU1JP , a sterownik IAW4.8P, a paliwo na listwie jet , to zasilanie cewki i wtryskiwaczy jest. Należy sprawdzić sterowanie cewką i wtryskami. Sprawdz czy jest kluczowanie: wtryskami - piny sterownika; XH2,Xg3,Xg2 i Xh3 , cewką: Zg3 i ZH3.
Nie unoś sie Kolego , nawet nie wiesz ,kto Ci podpowiada. Ja / nie tylko/ uważam Georgesgr - a za b.dobrego fachowca we francuzach. Dobrze radzi , zamiast na ślepo wymieniać lub zasilać "siecią" zawory , lepiej dać zarobić fachowcowi lub zawołać dobrego diagnostę!
Witam, mam następujący problem. Samochód po odpaleniu chodzi czasem dłużej, czasem krócej, ale w końcu gaśnie. Po ponownym odpaleniu chodzi krócej i gaśnie i tak aż do momentu w którym już nie chce odpalić. Nie ma wtedy sterowania na wtryskiwaczu. Pompa paliwa daje stałe 1 bar ciśnienia niezależnie czy silnik działa czy nie. Czujnik położenia wału daje...
Witam Kolegę na forum . 205tka jaki wtrysk ? piszesz punktowy ?ale wielopunktowy czy jedno punktowy? podaj rocznik samochodu . Objawy mogą wskazywać na uszkodzona pompę paliwa albo układ zasilania (wtrysk /ski ), regulator ciśnienia , uszkodzone przewody paliwowe , pęknięty filtr paliwa awaria ukałdu elektrycznego zasilającego pompę paliwa . ... i brak...
Z tego co pamiętam jest to przekaźnik wtrysku wielofunkcyjny, z dużą ilością przewodów, takie jakie są montowane we francuzach. Możliwe, że zanim dokonujesz pomiaru napięcia on już się rozłącza. Szukaj w komorze silnika. Pozdrawiam.
peugeot wtrysk wtrysk peugeot peugeot zasila
awaria ekspresu philips kanapa tylny corsa przekaźnik prąd zmienny
interfejs lexia naprawa udaru makita
Lokalizacja modułu gateway w Mercedes W245 Radio samochodowe – wieczorne przyciemnianie wyświetlacza, tryb nocny, czujnik zmierzchu, ustawienia jasności