A problemem nie jest przypadkiem zepsuty sterownik gazu, który najpierw zapomniał odciąć zasilanie pompy po przełączeniu na gaz. A teraz mu się odwidziało i pompę odcina.
Witam, czy usterka została odnaleziona? Mam identyczny problem z Aygo 2010r 1.0
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
Przerwa w obwodzie zasilania pompy. Wyłacznik zderzeniowy - prawy słupek przedni / na dole/ , lub przerwa na kablu od przekaznika pompy do wtyczki pompy. Sprawdz na krótko samą pompę.
To CC ma takie cuda jak wyłącznik uderzeniowy? Zadziwia mnie to auto. Tak jak pisze "carrot" jeżeli tylko posiada takie ustrojstwo to ja bym też na to stawiał.
Dojedziesz do mechanika
Mogę jaśniej : na zasilaniu pompy zapomniane urządzonko służące jako zabezpieczenie przeciwkradzieżowe . Było zamontowane pod wykładzina przy progu . Kolor przypominał trawę. A poważnie - przedzwoń przewód zasilający od przekaźnika pompy do wtyczki przy pompie. przekaźnik wskazali koledzy.
Ale wiesz w ogóle czego tam brakuje? Sterowania czy zasilania cewki?
Zostaw ten przekaźnik jest sprawny. Zobacz czy widzi obroty wału podczas kręcenia rozrusznikiem.
2 przekaznik pod komputerem uszkodzony sprawdz zasilania
Tylko elektryka silnika Pozdr Radek
Przekaznik jest przedziale silnikowym w skrzynce z innymi. Sprawdź według schematu co masz, a czego nie? Jak zewrzesz grubsze piny to pompa pracuje? Masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5987682700_1...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72... poszukaj tu
Stań przed samochodem, nad prawym reflektorem masz jeden albo dwa przekaźniki, ten z lewej załącza pompę po uruchomieniu rozrusznika. Rozbierz i napraw, jak się nie da kup na szrocie (bodajże Vectra i Omega 1.8, 2.0 ma ten sam), w serwisie chcą 170 zeta.
podaj adres to wyślę ci książkę do toledo jest tam schemat elektryczny zasilania układu paliwowego z opisem to będziesz mógł bez problemu sprawdzić poszczególne jego części i zlokalizujesz przerwę
Z tego co ja wiem to w tym aucie nie ma pompy paliwa (elektrycznej)...
No to ubita pompa. Kup nową ale pamiętaj o filterku przy pompce bo złapie jakiegoś syfa i znowu się spali. Myślę, że temat do zamknięcia.
Zewrzyj przekaźnik i sprawdź czy pompa pracuje. Podmień przekażnik dla pewności. Często się lubią rozlutować w środku. Sprawdź ten sygnał ze sterownika czy dochodzi do przekaźnika. Sprawdź przy przekaźniku i przy sterowniku. Przekaźnik powinien być sterowany masą.
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Zaczynasz mnie martwić, wyżej Cię ceniłem. Słuchaj, w tym systemie podstawą do uruchomienia przekaźnika pompy jest obecność impulsów zapłonowych na uzwojeniu pierwotnym cewki.
Sprawdź jeszcze F2 . Zobacz czego brakuje na pompie "+" czy"-" może zaśniedziała masa , 0,6v nie wzieło się z powietrza .
Tak to będzie czujnik położenia wału. Bez impulsu z tego czujnika komputer nie puści napięcia na pompę paliwową i zapłon.
pompę zalacza ECU jak widzi obroty silnika (z HALLA)
Jeżeli jesteś w 100% pewny bezpieczników to sprawdź przekaźnik.
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Możesz ciąć. Kable lecą po stronie kierowcy, powinien być jak w starszej jasny brąz. Dla pewności sprawdź kontrolką. Ja zawsze tne 15nastke na sterownik silnika.
Podłączę się w tym temacie. Mam Pandę 1,1 2004r. Do pompy paliwa nie dochodzi prąd. samochód chodzi tylko na gazie. W mojej skrzynce nie ma przekaźnika w tym miejsce gdzie jest na powyższym zdjęciu. Gdzie on jest umieszczony. Chciałem zacząć od przekaźnika. Wszystkie bezpieczniki dobre, chociaż który od pompy - nie wiem. Może być inna przyczyna?
Gdy występuje usterka przekaźnik jest załączony czy nie? Bezpiecznik jest ok? Jaka wartość?
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Nie wiem jak to wygląda w elantrze,ale np w Tucsonie 2.0 crdi częstym przypadkiem w moim też to było, jest skrzynka bezpieczników pod maską. Tam są przekaźniki i bezpieczniki. Tam jest jakiś problem z wilgocią i praktyczne wszystkie przekaźniki sniedzieja , korodują itp.czasami nawet kable od dołu tej skrzynki zjada sniedz. Jak masz taką skrzynkę to...
sygnał z komputera uruchamia przekaznik pompy a z niego przez bezpiecznik i wyłacznik bezwładnosciowy przesyłane jest zasilanie do pompy, wyłacznik bezwładnosciowy jest pod fotelem kierowcy
Zasilanie idzie z bezpiecznika sc27 15a skrzynka bezpieczników wewnątrz pojazdu , poprzez przekaznik pompy paliwa ogrzewania dodatkowego . Jeśli chodzi o pompe w zbiorniku bezpiecznik ten sam tylko przekaznik inny tez w aucie w skrzynce wewnątrz .
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
Zrób sobie włącznik taki on off na zasilaniu pompy paliwa.
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.ph... choć i widziadłem posty że go nie ma ?
Najprostsze rozwiązanie to ukryty wyłącznik na zasilaniu pompy paliwa. :D
Pompa nie startuje po włączeniu zapłonu w tym silniku...
Pytanie do kolegi Decybel91 Zakupiłem nową pompę i zamontowałem, samochód odpalił i po 2-3 minutach zgasł. po ponownym właczeniu zapłonu nie słychać pompy. Sprawdziłem zasilanie przy kreceniu i jest 11V auto nie odpala. Jesli możesz to poradż co zrobic. może to przekaznik ale szukałem na necie i nie wiem który to.
Auto odpaliło. Zadziałała wskazówka, którą dostałem na PW.
Tnij przewód zasilania pompy paliwa. W tym roczniku jest to całkowicie bezpieczne. Żadnych błędów, a unieruchomienie skuteczne.
Schemat, coś pomoże?
Jakie wyjście jaki powrót o czym Ty piszesz. Nie potrafisz zrobić normalnych pomiarów to po co zabierasz się za naprawę. Weź probówkę i wepnij ją zamiast pompy o ile jest taka w zbiorniku i sprawdź czy zaświeci podczas kręcenia. Ile masz kabli przy wtyczce od pompy?
Witam, czy mogę prosić także o ten schemat ? mam taki sam problem, nie działa mi pompa paliwa, na krótko odpali, ale bez podania napięcia nie chce :( co może być przyczyną? bezpiecznik bezwładnościowy sprawdzony
Nie pamiętam dokładnie ale chyba bezpiecznik nr 11 jest od zasilania pompy paliwa Można wciąć się we wiązkę za bezpiecznikiem Tylko czy masz instalację LPG??? Jak tak to taki patent nie pójdzie
Proszę .
Witam, ... nie wystarczy odcięcie zasilania pompy paliwa... ...To są miejsca , które łatwo "zdiagnozować" i pominąć kawałkiem przewodu z dwoma "krokodylkami". Dlaczego twierdzisz, że dobrze zrobione odcięcie pompy paliwa można łatwo obejść podając, jak rozumiem, zasilanie "na krótko"? Pozdrawiam.
Witam, u mnie jest identyczny przypadek, pompa także startuje zbyt krótko i brak jest sterowania wtryskami. Pod fotelem pasażera dość wilgotno ale wtyczki wyglądają jak nowe, także 2 wtyczki pod maską prawy przód przy podszybiu w porządku. Ale u mnie dioda od immo nawet się nie zapala.
wedlug INFO-TEcha na 4 pinie kompa powinien byc + z akumulatora a na 6 pinie masa do przekaznika pompy
Dowiedziałem się że jest czujnik uderzeniowy tylko pytanie gdzie on się znajduje?
Przekaźnik jest i owszem ale zintegrowany w elektronice zarządzającej podziałem prądu na poszczególne elementy silnika. Z tego samego wyjścia są także zasilane cewki zapłonowe, także skoro pisałeś, że po podaniu zasilania na pompę autko odpalało to o przekaźnik i elektronikę nie musisz się martwić, są ok. Pozostaje sprawdzenie wiązki.
Jak uważasz że dasz rade to proszę nie zbędne do naprawy
Mocno szarpnac za kanape przy obu uchwytach widocznych od strony nog...
Na tym schemacie są błędy, przekaźniki są źle połączone. W lagunie są one umieszczone w plastikowej puszce koło akumulatora na lewym nadkolu i musisz ten fragment obwodów dorobić. Ponadto jest jeszcze kwestia montażu i zasilania pompy paliwa
Kolego zakładajac ze masz Boscha jednopunkt ,to podwójny przekaznik masz umocowany pod "puszką-obudową" jednostki sterujacej. Dokładnie w lini pionowej patrzac z góry na kompa..Aby sprawdzić zasilanie pompy paliwa ,nalezy zmostkować ze sobą (za pomocą przewodu z przełacznikiem tzw. przyciskiem) styki 1 i 11 wtyku przekaznika podwójnego. Pozdrawiam .
Powodem jest brak iskry.Pojawi się iskra uruchomi pompę paliwa. Tam są cewki na każdym cylindrze to brak 15-ki czyli zasilania na cewki.
Dioda w tej obudowie to maks. 500mA - niemożliwe aby przez nią płynął prąd zasilania pompy (paliwa? - bo DELCO mi się z GM kojarzy?). Toto poniżej diody, szeregowo z nią połączone - czarna obudowa teraz widać na niej pasek - to też jakaś dioda ?
Problem po wielu godz. grzebania w necie i samochodzie wyjaśniony. Otóż na jednym z forum wyczytałem, że po włączeniu zapłonu na pompie paliwowej powinno być napięcie. Skoro go nie było, to szukałem przyczyny w bezpiecznikach, przekaźnikach i błędzie wałka rozrządu ( kontrolka tak wskazywała po odczycie na kompie u mechanika - stąd jego wymiana). Zresztą...
Pod ECU, taki podwójny.
Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Witam. Problem rozwiązany padło sterowanie pompy paliwa
Jak można naprawić taką usterke imobilizer?
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Działa na krótko po podaniu zasilania auto odpala ale po chwili gaśnie jakieś pomysły bo mi już brakuje pomysłów
Spróbuj zamienić miejscami te dwa małe przekaźniki w skrzynce bezpieczników w komorze silnika, i powiedz jak zachowują się kontrolki.
Odłacz sensor, skasuj błędy w EDC i dalej w parametrach zobacz status sterownika czy zablokowany czy nie.
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
Witam, Mercedes w202 2.2 D p.Lucasa kluczyk scyzoryk, dwie diody przy lusterku. Standardowa sytuacja, po rozładowaniu aku, immo blokuje odpalenie auta, migają na przemian diody przy lusterku. Czy zakup takiego emulatora pomoże? http://www.autotronika.pl/product/emulat... ewewntualnie, jaki interfejs sobie z poradzi?
Cześć mam problem z zasilaniem pompy paliwa, po włączeniu zapłonu pompa nie ma zasilania a dostaje je dopiero gdy kręcę rozrusznikiem (sprawdzone za pomocą probówki, obwód w pompie zamknięty bo na masie też świeci) ale nie odpala i nie podaje paliwa bo pompka nie reaguje. Wydaje mi się że jest za małe napięcie by pompka ruszyła. Pompkę sprawdziłem za...
oto właśnie chodzi że nie mogę znaleźć przyczyny bo pompka raz chodzi a raz nie. Ściągnąłem wtyczkę od pompy paliwa i nie było napięcia a po chwili się pojawiło. w miejscu gdzie wiązka wchodzi do kabiny, czyli pod siedzeniem pasażera wszystko ok . Tak samo samo i wtyczka od pompa paliwa. oto chodzi że po wyciągnięciu tego przekaźnika koło akumulatora...
Nie wiem jak w Uno, ale np. w mocno spokrewnionej Sienie jest wyłacznik odłączający zasilanie pompy paliwa w razie wypadku. Znajduje się pod deską, na scianie grodziwej gdzieś w okolicach sprzęgła. Spory okrągły guzik skierowany do góry. Poszukaj czegos takiego u siebie, może to jest przyczyna.
Masz w ogóle, prąd w tym akumulatorze?? Przekaźnik pomy paliwa sterowany jest +12V - linia 15 po kluczyku, i minus z ECM. Przekaźnik podaje zasilanie z 30 na 87 - zasilanie pompy. spróbuj wyjąć przekaźnik pompy paliwa i zmostkować jakąś zworką styk 30 i 87 pompa powinna się odezwać. (jest gdzieś też złącze testowe pompy paliwa, ale nie pamiętam gdzie...
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
tak najlepiej zdemontować przekaźnik i sprawdzić tzw na krótko czy działa. jeśli tak to pozostaje tylko kwestia wymiany i w drogę:D
aha sprawdze ten bezpiecznik. chciałbym tez sprawdzić ten przekaźnik pompy paliwa mógł by mi ktoś wskazać który to jest?? z góry dziękuję
Za jakieś 10 zł kupisz w sklepie nowy przekaźnik. Tylko musisz patrzeć aby pinout (numery) były takie jak na obrazku pierwszym z góry: https://obrazki.elektroda.pl/7053748000_... Ewentualnie na szrocie dostaniesz takie przekaźniki prawie za darmo. Tylko musisz sprawdzić czy posiada normalny pinout, bo te ze zmienionym były stosowane w samochodach...
W Corsie C 1.3 CDTI mam problem z zasilaniem pompy paliwa. We wtyczce pompy paliwa jest zasilanie wskaźnika paliwa, a brak jest + 12V na przewodzie zasilającym pompę. Bezpiecznik F9 20 A został sprawdzony i jest sprawny. Przekaźnik R10 też został sprawdzony i jest sprawny (dla pewności został zastąpiony innym ale takim samym). Dokonałem pomiarów (multimetrem...
Witam, mam problem trochę inny. mam poloneza atu plusa 1.6gsi b+g, cały problem tkwi w tym, że na benzynie nie chodzi, przy włączaniu zapłonu w ogóle nie słychać, by pompka podawała paliwo. z tego co mi wiadomo to jest ona nowa, wszystko było jeszcze ok dwóch miesięcy temu z nim ok..... ktoś pomoże???
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Po chwili gdy dojechałem do pracy, chciałem przestawić mojego Matiza w inne miejsce, lecz nie mogłem odpalić auta. Pompa nie pracowała a kontrolka serwisowa paliła się stale. Po sprawdzeniu bezpieczników i poruszaniu przewodami i przekaźnikami, auto zapaliło i pali cały czas. Dla mnie nie jest to naprawiona usterka, ponieważ w każdej chwili może się...
To jak masz takie napiecie to powinienes sie domyslec oco chodzi.
https://obrazki.elektroda.pl/6747933900_... https://obrazki.elektroda.pl/9417674700_... https://obrazki.elektroda.pl/7916069500_...
Pewnie uszkodzony sterownik, jest jak pasażer trzyma stopy
Jak brak zasilania pompy , i w dodatku rozłączony moduł zapłonowy , to sprawdź immobiliser .
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
xantia silnik benzynowy 1,8 brak zasilania na pompie paliwa bezpieczniki sprawdzone przekaźniki też proszę o wskaźówki czy są inne elementy odpowiedzialne za zasilanie np inne przekaźniki lub bezpieczniki gdzieś umieszczone dziękuję za wszelkie porady i podpowiedzi
Wygląda to tak jak w tym schemacie od strony 19? Ginie gdzieś impuls z czujnika wału?Może ktoś jeszcze rzuci okiem na to?
Gdzie dokładnie znajduje się miejsce w którym jest przykręcona masa pompy?
Wtyczka jest 4 pinowa i jest zasilanie i masa i dwa sygnały (pomiar lampką diodową) na tzw. oko błyski są takie same więc myślę że to cewka ale miałem nadzieję że wiesz jakie mają być oporności na cewce, z drugiej strony jak ma wbudowany moduł to się nie da sprawdzić. Na razie Ci dzięki po niedzieli będzie cewka to zobaczymy.
Przekaźnik pompy paliwa to znajduje się w tej skrzynce koło filtra powietrza
Witam mam problem z zaśilaniem pompy (śilnik 2,4 disel wolnossący).Pompka paliwa wymieniona kilka razy i problem ten sam.Po przejechaniu około 2km.słabnie i gaśnie z braku paliwa.Czy jest możliwe aby krzywka która popycha ramie pompki paliwa była wadliwa i coś przez to nie tak?Zaznaczam że z paleniem nie ma żadnego problemu!,powstaje on dopiero podczas...
Mam problem-nie działa pompa paliwa w citroenie AX-ale tylko podłączona do instalacji samochodu. Podłączona"na krótko" działa. podejrzewam przekaźnik pompy, ale gdzie go znajdę? "Przekaźnik podwójny" podmieniany na inny, 100% sprawny i nic.Bezpieczniki są O.K.Silnik 1.0 na wtrysku Bosh-a.
Tak tak sorki wiem gdzie to dziadostwo jest. obstawiasz wymiane czy naprawe raczej ?
uszkodzona była pompa paliwa w zbiorniku podawała powietrze i uszkodziło to pompę wtryskową
Sprawa wygląda tak po przekręceniu kluczyka na zapłon nie słychać pompki dopiero jak kręcę rozrusznikiem to załącza się pompka.Podmiana przekażnika który się znajduje pod maską koło ecu nic nie dała,a ten drugi się załącza jak kręcę.
Np we wstrząsówce, przekazniku podwójnym, instalacji...
Raczej nie masz pompy w zbiorniku. Standardowa diagnostyka CR. Błedy, cisnienia na listwie, wtryski na powrotach, napiecie na czujniku CR, filtr czy drozny.
Przekaźnik sterowania który przełącza zasilanie do układu paliwa dopóki otrzymuje on impulsy z systemu zapłonu lub rozrusznika.P
zasilania pompie paliwa mercedes zasilania pompie paliwa volvo zawor pompie paliwa
ochrony kupujących iskrownik ustawić kierownica toyota yaris
yamaha immobilizer zależne obwody elektryczne
Subwoofer Koda SW/1000 - Diagnostyka i Naprawa Chipy w pilotach HATO 433,92 MHz z kwarcem 26 MHz