Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
w C 1.8NZ leciały drivery przekazników pompy może i w tym przypadku tak jest...
Brak zasilania na pompe paliwa. Bezpieczniki dobre. Gdzie szukać przyczyny
Podłącz na próbę i zobacz czy pompa zadziała.
Jak to się ma do tego, że w instalacji jest przekaźnik do zasilania pompy paliwowej
Do pompy rozcinany jest przewód zasilania kolor czerwono-niebieski.Odpięcie centralki nic nie da. Znajdż go gdzie jest podłączony do centralki lub przekażnika(wzależności od typu alarmu).
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Sprawdz przekaznik pompy paliwa powinien byc z prawej strony podaj rok tej astry
Temat rozwiązany brak zasilania na sterownik
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Czasami były stosowane przekaźniki, odcinające pompę paliwa. zasilanie jego było brane z przewodu zasilającego elektrozawory,zazwyczaj niebieskiego.
przekaznik podwujny jeden zasila 15 sterownika a drugi jak załacza sie w czasie pracy rozrusznika to ok bo załacza pompe od strony sterownika sprawdz obecnosc zasilania na styku roboczym to prosty układ
Można jeszcze sprawdzić obwód alarmu lub dodatkowego zabezpieczenia jeśli to auto posiada.Często stosuje się przerwanie zasilania przekażnika pompy paliwa zamiast zapłonu.Pozdrawiam.
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Nie pamiętam dokładnie ale chyba bezpiecznik nr 11 jest od zasilania pompy paliwa Można wciąć się we wiązkę za bezpiecznikiem Tylko czy masz instalację LPG??? Jak tak to taki patent nie pójdzie
Nie możliwe bo zanim sprawdziłem starą zamontowałem nową i jest to samo pompy nie słychać
Witam Brak zasilania przekaźnika pompy paliwa .... Pozdrawiam brak masy z ecu czy plusa po przekreceniu stacyjki?
podaj konkretnie co ginie, iskra, impuls na wtryski, pompa paliwa nie ma zasilania?
Nie do ogarnięcia bez diagnostyki. Przyczyn niepalenia może być kilka. Wydaje się, że u Ciebie mogło dojść do uszkodzenia sterownika pompy, jeśli to się potwierdzi, trzeba zregenerować także nastawnik. Równie dobrze, uszkodzeniu mógł ulec czujnik obrotów pompy, mógł ulec uszkodzeniu zawór paliwa. Zacznij od rzeczy najprostszych czyli posprawdzania zasilań...
Jeśli są metalowe to rozpiąć np małym śrubokrętem później ładnie się je spina z powrotem, jeśli plastilowe to z dwóch stron ścisnąć i schodzą, wypiąć wtyczkę, później już "tylko" duży pierścień przekręcić i pompa nasza:) zasilanie tam jest na stałe po bezpieczniku, sterowanie masą podczas kręcenia i pracy silnika. pozdr
Witam. Wygląda że nie działa pompka paliwa. Po włączeniu zapłonu praca silnika pompki powinna być słyszalna. Sprawdź czy jest zasilanie na złączu pompy. W obwodzie zasilania jest też bezpiecznik. Nie jest przepalony ?
wszystko ok sam niewiem chyba tylko jakis dobry elektromechanik mnie poratuje. ale dziękuje za zainteresowanie i pozdrawiam wszystkich.
do sprawdzenia masy i zasilania sterownika oraz hall do wymiany.
sprawdź czego brakuje podczas kręcenia -iskry czy paliwa sprawdź napięcie zasilania na cewce zapłonowej, module, pompie paliwa i ECU silnika podczas kręcenia
Napisałem ,że nie przekaźnik lecz przewód pomiędzy nim a kostka lub sama kostka na listwie. Na próbę skrosuj te dwa punkty. Przekaźnik na pewno działa poprawnie , gdyż jest napięcie na pompie paliwa!
Do samozapłonu potrzebne jest paliwo. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że energia z kosmosu zasila wtryskiwacz i pompę paliwa? A "cieknące" po ich zamknięciu wtryskiwacze czasem nie dają paliwa do cylindrów? I po co zasilać pompę paliwa, skoro w układzie zasilania paliwa panuje nadciśnienie? Co o tym myślisz?
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Wszystko prawda ale jeśli nie działa pompa paliwa to najpierw sprawdziłbym czy sterownik silnika ma wszystkie zasilania i czy podaje napięcie na przekaźnik pompy.
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
Witam, najprościej to założyć przełącznik a najlepiej przekaznik który po pojawieniu się napięcia na elektrozaworze gazu, odetnie zasilanie pompy (instalatorzy gazu powinni to zrobić ale nie robią). Tak zabezpieczysz też pompe przed uszkodzeniem w przypadku braku paliwa. Pózniej reszta (wtryski leją ?)
Brak zasilania w momencie krecenia silnikiem? Sprawdź rezystancje pompy, pewnie uwalona z braku paliwa.
Zasilania i masy do sprawdzenia.
Samochód ma instalacje LPG na której pracuje jak złoto. Problem jest przy odpalaniu z benzyny - mianowicie nie włącza się pompa paliwa. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, wydajność pompy paliwa - wszystko w normie. Zauważyłem że problem tkwi w przekaźniku pompy. O ile przekaźnik jest dobry (po podłączeniu go bezpośrednio do akumulatora klika) o tyle...
Witam.Wykręciłem wtrysk i do jego zacisków dołączyłem zasilacz ( +5V) .Z efeków dzwiękowych wynika ,że iglica pracuje.Przypominam,że po odpięciu zasilania wtrysku jest bez zmian.Pozdrawiam.SKORBI.
Sprawdź czy ECU załącza przekaźnik, jeśli tak zasilanie przekaźnika do sprawdzenia.
Nie ma przewodu powrotnego z pompy wychodzi tylko zasilanie
Brak zasilania sterownika silnika, brak sygnału czujników CMP/CKP, uszkodzony sterownik itp. Check świeci?
Jeżeli tak, to co zrobić dalej? Szukać. Ominąć sterownik gazu i odpalać na oryginalnym połączeniu. Sprawdzić wiązkę do pompy pod podwoziem. Napięcie na zasilaniu przekaźnika (30) sprawdzone? Pod obciążeniem?
Misiek; Kontrolka "check" zapala się po pewnym czasie bezproduktywnego kręcenia rozrusznikiem i już nie gaśnie. Diagnostyka sterownika silnika ok. Ale jak można diagnozować ten sterownik? Gocu; Do samej pompy wchodzi pięć przewodów, więc któryś to na pewno elektrozawór. Jest to jednak już druga pompa, wyjęta z działającego auta. Tym samym może po prostu...
Sytuacja wygląda tak mam wyjęty silnik wszystkie wiązki były rozpięte chcę wywalić wszystkie niepotrzebne wiązki i zostawić tylko niezbędne ponieważ silnik ma być napędem dla agregatu prądotwórczego. (ma startować automatycznie po zaniku zasilania z sieci) W tej chwili mam podpiętą kompletną wiązkę silnika wraz z ECU nr BJMH 16183109 do którego poszukuję...
Trochę tych fszawych opli przerobiłem po takich mechaniorach co nawet w akcie desperacji przelewy odpinali od zasilania (tak to jest tam zrobione) i wpinali w powrót do baku. Miało to bardzo poważne konsewkencje jeśli trawersy puszczały bo ON dostawał się do oleju silnikowego, w oryginalnym połączeniu następowało zapowietrzenie pompy i problem z rozruchem,...
witam ponownie!!!!!!!! astra odpalona chodzi jak zegarek .awarja nie usunieta ... podłączyłem swoje zasilanie pompy paliwa.... i niedługo do mechanika DZIEKI ZA WSZYETKO ... POZDRAWIAM Tomasz
Na zawór podaj zasilanie prosto z akumulatora i wtedy "kręć".
Zacznij od ożywienia diagnostyki,te zasilanie będzie bardzo ważne.
czarnym (+) czerwono a niebieski (-) odłącz kostkę i podaj zasilanie na pompkę bezpośrednio.To wszystko będzie wiadomo Grubsze przewody to zasilanie pompy a cienkie idą do pływaka.
Byłbym bardzo wdzięczny. Mogę podać VIN jeśli to pomoże. Dodano po 40 Dokładnie chodzi mi o przewody którymi można po prostu odciąć pompę paliwa, tj całkowicie odłączyć jej zasilanie (tak aby nie pompowała po uruchomieniu motoru)
Witam miałem taki problem ściągnij przy pompie paliwa zasilanie i zobacz czy leci paliwo.Jak leci układ sam się odpowietrza.
Bezpiecznik w skrzynce 20A od pompy przekaźnik w prawym słupku z przodu auta Możliwe że gazownia odcina zasilanie pompy
W tej chwili nie mam dostępu do tego auta. Orientujesz się może, czy w tym modelu nie ma czasami jakiegoś bezpiecznika wstrząsowego, który przerywa obwód zasilania pompy bezpośrednio lub generuje jakieś crash data w ECU blokując wystawienie minusa?
Nadal nie rozumiesz. Jeśli padnie hall to nie ma iskry, pompy paliwa - nic nie ma bo sterownik nie widzi obrotów, a tu iskra jest a paliwa nie ma., pompa i jej przekaźnik sprawne, wtryskiwacz również. Wniosek taki że albo sterownik padł albo nie ma części zasilania.
Tak. brakuje zasilania pompy. Ale dlaczego? Dodano po 1 Dlaczego po jakimś czasie powraca
witam w niektorych modelach astry f pompa paliwa nie pracuje po wlaczeniu zaplonu zaczyna pracowac w momencie "krecenia" rozrusznikiem. jak zdejmiesz ten dekielek pod siedzeniem to jest kostka na 4 piny , dwa przewody sa grubsze i to sa od zasilania pompy(brazowy i jesli dobrze pamietam to czerwony z niebieskim paskiem)
Każde urządzenie elektroniczne ma zamontowany elektrolityczny kondensator filtrujący napięcie zasilania .W momencie odłączenia minusowej klemy stanowi on krótkotrwałe ale napięcie zasilania .Rozładowuje sie on na dwa sposoby . Poprzez samorozładowanie i błądzące prądy . Klemy można odkręcać krótkim kluczem.
Co robiłeś przy tablicy? Skoro na gazie pracuje to układ zapłonowy sprawny a nie dostaje benzyny. Sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem masz napięcie na pompce paliwa i kluczowanie na wtrysku. Pewnie uwaliles bezpiecznik od zasilania pompki i wtrysku. Kolego zubereq cztery posty wyżej autor napisał iż pompa paliwa działa.
Witajcie, Mam problem z astrą h 2009r 1.9 cdti 150 km. Auto tracilo moc było mułowate. Kiedy chcieliśmy podpiąć to pod komputer nie było zasilania. Samochód nie kręci, pompa paliwa też nie chodzi co może być przyczyną? Mam tylko 1 kluczyk, akumulator wymienienialismy co może być przyczyną?
Odciecie glownego zasilania czyli zaraz po stacyjce to dobry pomysl gdyz w astrach trudno sie dostac do tego miejsca. Ja jednak proponowalbym 2 punkty odciecia. Pierwszy to zasilanie pompy paliwa. Drugi to zasilanie cewki lub masa kluczowana z kompa do cewki. Dwa rozlaczone obwody znacznie trudniej ominac niz odciecie glownego zasilania ktore mozna...
Komputer sterujący, immobilizer, dziury w okablowaniu.... Czy potrafisz zczytać blędy za pomocą kontrolki silnika ? ( jakie jest złącze diagnośtyczne ?) Pozdr.J. ps czy w tych modelach silnika był czujnik położenia wału ? ( w astrze 1,4 z 98 nia ma...)
Pompę masz w zbiorniku , sprawdź czy jest zasilanie , bo może padła . Co do odczytu błędów to na pewno nie zaszkodzi .
nie zapomnij o teście z żarówką, najpierw między zasilaniem cewki a masą, a później podłącz żarówkę zamiast cewki.
Najlepiej "przyrządem" czy to fabrycznym czy samoróbką. Podaje ciśnienie benzynki te 2.5 bara + możliwość wysterowania cewki. Można sobie zobaczyć jak rozpyla i czy nie cieknie. Mozna też próbować wyjąć wtryski ale zostawić je w listwie. Zmostkować zasilanie pompy paliwa i obserwować czy nie przepuszczają.
Witam. Piszę tu bo już zabrakło mi pomysłów. Problem nastąpił wczoraj. Podczas jazy samochód stracił moc i zgasł. Okazało się, że zatarła się pompa paliwa i przepalił się bezpiecznik w obwodzie zasilania sterownika i pompy paliwa. Odłączyłem pompę paliwa wymieniłem bezpiecznik i wróciłem na LPG. Wymieniłem pompę paliwa i niestety problem jest nadal. Na...
Kurde, w to 7,40V i 0,15V na akumulatorze przy pracującym silniku nie uwierzę. Musiałby być akku total trup. poza tym to z czego by się zasilał sterowni silnika, zapłon, wtryski, pompa paliwa itp ? Może być też tak że ładowanie masz ok ale ci zanika zasilanie zegarów.
Sprawdź czy podczas kręcenia rozrusznikiem masz plus na tych pinach przekaźnika co je zmostkowałeś, jeśli nie to szukaj bezpiecznika przepalonego, a jeśli prąd masz i pompka nie pracuje to pompa do wymiany.
Witam Jestem posiadaczem takiej Astry i z tego co mi wiadomo nie ma tam czegoś takiego jak przekaźnik pompy paliwa na pompie jest elektrozawór lub dwa (drugi to Immobiliser) podłącz bezpośrednio zasilanie pod elektrozawór i powinno zadziałać. Kiedyś miałem Corse też z tym silnikiem i nawaliła mi stacyjka - silnik odpalałem przy pomocy dwóch kabelków-...
Sprawdź zasilanie paliwem powinno być około 3bar.Jeżeli jest mniej to sprawdź moduł pompy paliwa w zbiorniku ,a szczególnie wężyk bezpośrednio nad pompą paliwa.Jakie błędy OBD ?
Mam problem ze swoją Astrą: a) po zapaleniu wskakuje na jakies 1500 obrotów i tak trzyma przez parę minut, dopiero po chwili zejdzie na 900 b) Podczas jazdy na nierozgrzanym silniku przy zmianie biegu obroty silnika zamiast minimalnie spaść to podskakują do góry o 1-1,5k. c) Astra ma zamontowaną instalacje gazową chyba najstarszej generacji (z 2003...
Trawersy jest bardzo łatwo sprawdzić. Ręczna pompka podcisnieniowa pokaże wszystko. Na upartego nawet strzykawką sprawdzi. Cuda różne się zdarzają, ktoś mógł wpiąć powrót z wtryskiwaczy w powrót pompy, żeby się nie zapowietrzała. Jednak coś mi się wydaję, że bardziej leci z uszczelniacza na pompie. Kolego co do cudów to układ zasilania paliwa był modyfikowany....
Sprawdź, czy pompa paliwa działa. Pewnie padła, albo zasilania nie ma. Dodano po 32 Wyłącznik wstrząsowy również sprawdź.
1.W jakiej kostce? Masz na myśli przekaźnik? Różne wersje Astry różnie podają zasilanie na pompę. Z tego co pamiętam - włączenie zapłonu uruchamia pompę na kilka sek w celu pod pompowania paliwa a potem pompa staje, ruszy dopiero jeżeli będziesz kręcił rozrusznikiem. Zdaje się że zależne jest to od sterownika wtrysku. W starszych wersjach Astr i Omeg...
Masz rację co do zasilania samej pompy. Przekaźnik zasilany jest po zapłonie przez bezpiecznik F3,46 (przewód czarno-czerwony), drugi biegun (przewód brązowo-zielony), połączony jest z pinem 23 modułu sterującego Multec.Przewody pompy:minus oczywiście brąz, plus czerwono-niebieski.
Mam aktualnie identyczny problem. Dwa tygodnie temu zamontowali mi instalacje gazową sekwencyjną (Elpigaz) od tego momentu miałem problem z odpalaniem... podejrzenia padły na pompę paliwa oraz rozrusznik. Podczas diagnozy usterki okazało się, że nie było zasilania pompy paliwa podczas rozruchu silnika. Komputer nie wysyłał sygnału na pompę. Co ciekawe...
Witam !!! Przejrzyj wszystkie bezpieczniki przy akumulatorze, jest tam kilka bezpiecznikow schowanych w sprytny sposob pod zlaczem takim okraglym. Bezpiecznik chyba 20A. Glownie padaly te bezpiecznik przez pompe paliwa, jak byla uszkodzona. Pozdrawiam T.I.R.
Witajcie! Od paru dni zmagam się z problem niepracującego silnika w mojej Asterce (Astra G, liftback, 1.2 benzyna + LPG, 2002). Rozrusznik kręci ale nie dochodzi do zapłonu. Kroki, które wykonałem to: zdiagnozowanie niepracującej pompy (tutaj pomyślałem, że to musi być wadliwa pompa), wyjęcie pompy, podłączenie pompy pod zewnętrzny akumulator ("ooo...
Witam Mam Astre F z silnikem X17DTL, przy pompie wtryskowej prócz zaworu paliwa jest od lewej strony drugi zawór elektromagnetyczny, ktos cos kiedyś przerabial i nie jest on podłaczony, wie ktos skąd powinno isc do niego zasilanie? ma ktoś jakis schemat instalacji zwiazanej z tym? z góry dzieki za pomoc
Witam wszystkich :D Jak koledzy temat astry też mam identyczny problem prześwietliłem przewody pomiędzy ecu a uec wiązki do wtryskiwaczy i masę oraz can , 15 i 30 wszystko jest tylko wychodzi że ginie plus sterujący przekaźnikiem zasilania pompy paliwa i wtryskiwaczy , wspomnę że ecu nosi ślady otwierania i naprawy i wykonywane to było w niemczech ponieważ...
Jak jest napięcietna nim to może być zapchany. Są płyny do czyszczenia wtrysków ale zazwyczaj jak jeszcze dają paliwo. Druga opcja to gdy brak zasilania. Niektóre instalacje odcinają wtryskiwacze gdy auto przełącza się na lpg. W takim wypadku szukamy przeciętego przewodu w wiązce wtrysku i go łączymy.
Nie słyszałem, żeby Astry miały taki włącznik, ale może się mylę. Sprawdź przekaźnik pompy, który jest pod poszyciem prawego słupka drzwiowego obok komputera. Dochodzą do niego przewody w kolorze min czerwonym i czerwono-niebieskim. Na czerwonym powinno być napięcie przez cały czas, a na czerwono-niebieskim po włączeniu przekaźnika.
Jako laik w tym temacie mogę powołać się tylko na słowa człowieka który twierdzi że w swoim Audi (silnik 1.8T) alarm podłączył właśnie gdzieś do komputera i w ten sposób zabezpieczył samochód przed kradzieżą. Skoro jest tak jak mówicie to co radzicie, bo odcinanie samego zapłonu nie prowadzi donikąd ponieważ każdy domorosły złodziej wie że wystarczy...
Bzdura, te przewody już wykorzystał. Jest dołożony i schowany jeszcze jeden przekaźnik, to on odcina pompę. Zobacz czego brakuje na pompie, masy czy zasilania, podaj na krótko, jak zapali to szukasz w wiązce progowej w okolicach siedzenia pasażera.. Dodano po 1 Dodam, że alarm zamontowany jest błędnie. Teraz to już bez znaczenia.
Prawdopodobnie ta usterka nasili ci sie w końcu na tyle, że będzie można stwierdzić co się dzieje.Na razie jest to trudne. jest jeszcze opcja że przekaźnik od wtrysku ma słabe zasilanie i podlewa benzyną.Sprawdzałeś zawór przy butli?możesz jeszcze wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa żeby wykluczyć zalewanie benzyną,
Sprawa dotyczy kłopotów z pompą paliwa. Samochód stał nieużywany przez prawie 2 lata. Jest również zainstalowana instalacja LPG. Objaw jest prosty - samochód nie chce zapalić na benzynie. Niby czasami ma ochotę załapać, ale niestety ni kontynuuje pracy. Natomiast na gazie odpala jak jest ciągnięty na holu. Mam podejrzenia, że za takie stan rzeczy odpowiedzialna...
W autku jak wyżej. Rozładował się akumulator do zera na załączonym zapłonie - zapomniałem wyłączyć. Przed tak nie było. Wtrysk odzywa się bez ustalonego rytmu, zaraz po włączeniu zapłonu kilka tyknięć i co jakąś chwilę wraz z uruchamianiem przekaźnika pompy paliwa, co z kolei powoduje zalewanie silnika paliwem. Jak od razu palę to nie ma problemu, i...
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Nie podmieniaj tylko znajdź nie szczelność, a swoją drogą to z ciśnieniem paliwa też coś nie halo bo przy 0.7 mbara 2,7 ms wtrysk za mały, przy prawidłowym ciśnieniu powinno być co najmniej 3 razy tyle. czy nieszczelność dotyczy tylko przewodu idącego z MAP do przepustnicy, czy mam szukać w innym miejscu? co do ciśnienia paliwa to masz rację, pompa...
jeśli nie chcesz pozbyć się auta to dobrze radze zamontuj zawór paliwa .Na zwykłego dizla nie ma innego skutecznego sposbu .Każdy wie ze wystarczy tylko podać (+) z klemy do zaworu pompy po otwarciu maski wszystko jest na wieszku 5-sek i auto pracuje.Oczywiście przy zaworze paliwa też rozetni zasilanie pompy wtedy napewno jej nie zapowietrzysz a to...
kupiłem go od kumpla który na niego nie narzekał Niestety układ zasilania dti nie jest "najszczęśliwszą" konstrukcją (wrażliwa pompa vp-44 i brak pompy wspomagającej w zbiorniku). Zastosuj się do tego co napisłem wyżej, również nie będziesz narzekał. rzekomego przebiegu ma 220 tys. i jeszcze o co chodzi z tym nalotem i jak go zmierzyć Niestety w naszych...
Witam. Już wcześniej miałem ten problem ale po wymianie filtru paliwa uspokoiło się i odpuściłem (jakieś 5kkm temu). Niestety problem wrócił. Auto od czasu do czasu ciężko odpala. Muszę kręcić rozrusznikiem nawet kilka razy po 5 - 10s. Często się zdarza, że załapie jak odpuszczam kręcenie rozrusznikiem. Po około 8 godzinach stania odpala po 5s kręcenia...
a wady o których mówisz to wina pompy wtrysków paliwa (jeśli chodzi o nieodpowiednie ciśnienie), bo jak pompy to chyba już auto na złom trzeba zawieźć to chyba b. droga rzecz
Dzień dobry, Panowie mam kłopot Opel astra H 1,4 90KM brak iskry. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Co sprawdziłem : czujnik położenia wału działa (komputer widzi obroty), Cewka podmieniona (nowa), Komputer wymieniony na drugi (klon). Zasilanie na cewkę i masa jest, brak wysterowania z komputera cewki. Pompa paliwa działa. Immobilizer działa (aktywny),...
Witam. Załóż elektrozawór przed pompą wtryskową, następnie zasil go przez diodę prostowniczą, przetnij przewód zasilania pompy wtryskowej zasil ją przez diodę jw. anody obu diod połącz razem i do jakiegoś skrytego wyłącznika połączonego z +12V po przekręceniu stacyjki. W ten sposób samo podłączenie pompy, lub elektrozaworu nie pozwoli odpalić auta sam...
Nowa pompa, nowy przekaźnik - nie kręci. W ogóle nie słychać pompki paliwa. Już poniosłaś koszty, bez sensu, nie lepiej oddać auto do fachowca. Może jakieś zapomniane odcięcie było, teraz pośniedziały przewody, może gaziarze z fantazją odłączyli przekaźnikiem także pompę paliwa? Nie sprawdzone zasilanie przekaźnika, nie wiemy czy jest wysterowany ewentualnie...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Sprawdź układ zasilania w paliwo czyli pompa( jej ciśnienie), filtr, wężyki.
Przekaźniki pod maską. Zasilanie tego przekaźnika brane ze styku przekaźnika załączającego pompę paliwa. Sterowanie masą z ECU http://obrazki.elektroda.pl/4641274700_1...
przecież to paliwo co masz go nadmiar, przez pompkę która np pracuje na okrągło to wraca do baku z powrotem, ono się nigdzie nie wylewa i nie wyparuje. musi być wężyk na przewał :) Dodano po 9 apropos sprawdzenia tego przekaźnika od pompy paliwa. przecież słychać w aucie kiedy przekręcisz kluczykiem w stacyjce na pozycje taką w której zapalają ci się...
Witam , zalega mi na placu Astra g 1999r/1,6/74Kw/x16xel z problemem gaśnięcia , zasadniczo przy mocnym wciśnięciu pedału gazu na 1 biegu . Sterownik nie rejestruje żadnych błędów , w czasie występowania problemu zapala się kontrolka jednak błędów nie ma .Sprawdzone żarówkami w czasie występowania problemu zasilania i masy , sprawdzone wiązki tam gdzie...
Witam, potrzebuję schematu podłączenia modułu adblue, zasilanie i CAN. Moduł 39179644. Opel Astra K Błędy: U029D komunikacja z czujnikiem 1 NOX U029E komunikacja z czujnikiem 2 NOX U010E utrata komunikacji z modułem sterującym czynnika redukującego U0109 utrata komunikacji z modułem kontroli pompy paliwa P16D7 obwód sterowania przekaźnikiem szyny czyjnika...
Witam, posiadam Opla Astrę 2,0DTL mam z nią od jakiegoś czasu problem w takiej postaci, że zaraz po odpaleniu silnik pracuje normalnie i po chwili jest takie przydławienie. Później takie przydławienie występuje przy zmianie biegów, nie ma to znaczenia czy zmieniam w górę czy w dół. Występuje to za każdym razem. Wygląda to jakby mu paliwa brakowało,...
Za dużo tej elektryki w dieslu nie było, więc z tym luz. Jedynie pociągnięcie zasilania na pompę, no i grzanie świec. Chłodnicę z wentylatorem mam, zbiornik paliwa też, mocowanie z gwintem na filtr paliwa również. Z tą pompą wspomagania-faktycznie będę musiał przełożyć. Mocny, dieslowski alternator z kadetta mam, jedynie zmienie w nim koło pasowe na...
zasilania pompy paliwa pompy paliwa astra astra pompy paliwa
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat zarzadzanie produkcją odbicie obrazu matrycy
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Yamaha PSR-330: Komunikat 001 Backup i brak reakcji Samoistne zamykanie ProgTV 2.20.05 z tunerem Rebel KOM 1060