Po pierwsze nie rób pomiarów miernikiem tylko sprawdzaj żarówką, taką od reflektora najlepiej. Zobacz czego faktycznie brakuje na wtyczce od pompy.
to mogą być różne rzeczy, a bezpieczniki nie palą się bez powodu. rozumiem że auto nie pali.może to być jakiś alarm, immo, ukryty wyłącznik itp. powiedz czy inne urządzenia mają zasilanie i jak długo masz auto
z pompy idzie kabelek zasilający do bezpiecznika a od bezpiecznika do sterownika a tam raczej moja wiedza sie konczy , a który przekaznik jest od pompki jesli jest jakos oznaczony ,a jeszcze jedno cos musi być z czujnikiem powiązane bo jak chciałem na krótko sprawdzic pompke podając na bezpiecznik prąd to musiałem odłączyc czujnik paliwa i wtedy ruszyła...
Jeżeli jest to omega B to przekaznk znajduje sie w skrzynce pod maską obok sterownika są tam dwa przekazniki (różowe) jeden jest od pompy
Przekaźnik cyka a ze skrzynki bezpieczników prąd nie wychodzi. Dodano po 5 Co jest odpowiedzialne w tym silniku za rozłonczenie pompki gdy stworzy odpowiednie ciśnienie na listwie? Może jakiś czujnik mam padnięty. Jestem mechanikiem cięzarówek i trochę też się grzebie w nich przy elektryce ale w osobówkach jestem nie za mocny. Proszę o wyrozumiałość
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
No to jednym słowem coś nie pozwala ci załączyć pompy paliwowej boi z tego co piszesz to przekaźnik jest sprawny. Albo alarm albo gryzoń albo któryś z czujniczków przy silniku. Przydałoby się podłączyć pod komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się pojawia. Niewykluczone też uszkodzenie kostki stacyjki. Dobra teraz tak: zrobiłem zworkę po wyjęciu przekaźnika...
Jak to się ma do tego, że w instalacji jest przekaźnik do zasilania pompy paliwowej
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Zasilanie dla 1.6 tce 147KW to D1 , N3, K1, G1, L3, Z przekaznika zaworu wtryskowego blok 2 do A5 , blok 1 do A4, z przekaznika pompy paliwowej do K2. Zasilanie z modułu elektroniki komory silnika .
Witam immo sprawdzone jest OK,dodatkowo mruga kontrolka wtrysku. Dodano po 2 Witam moze ktos zna temat brak napiecia na cewke przekaznika pompy paliwowej prosze o pomoc Dodano po 13 Witam ,czy ktos posiada schemat zasilania pompy paliwowej Iveco daily silnik 2,3 rok 2002
Czy zwykly wylacznik na przewodzie zasilania pompy paliwowej w dieslu moze zostac wykorzystany? Jesli tak to jaki wylacznik musi byc zastosowany bo nie wiem ile pradu moze pobierac pompa paliwa. Samochod to honda accord 2005
Witam. Prawdopodobnie jeden z tych przekaźników jest od zasilania pompy paliwowej a przynajmniej w mojej lagunie tak było.
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
Tak jak w temacie brak jest napięcia na pompie paliwa .Auto stało w serwisie około dwóch lat i nie wiadomo czy nie został wyjęty przekażnik od w/w pompy .Nie można znależć schematu sterowania silnika ani nawet skrzynek bezpiecznikowych i przekażnikowych.Jeżeli ktoś posiada albo wie w którym miejscu jest poszukiwany przekażnik ,to bardzo bym prosił o...
Problem po wielu godz. grzebania w necie i samochodzie wyjaśniony. Otóż na jednym z forum wyczytałem, że po włączeniu zapłonu na pompie paliwowej powinno być napięcie. Skoro go nie było, to szukałem przyczyny w bezpiecznikach, przekaźnikach i błędzie wałka rozrządu ( kontrolka tak wskazywała po odczycie na kompie u mechanika - stąd jego wymiana). Zresztą...
Teoretycznie brak zasilania PCM. A kontrolka check się pojawia? Nie świeci kontrolka od immo?
batman06 Tak tylko 1 przekaźnik, ale musisz przedzwonić (sprawdzić) kabel od skrzynki bezpieczników do pompy paliwowej , która jest w zbiorniku. Jeli chcesz więcej sie dowiedzieć napisz. Wysyłam fotkę dla lepszego rozeznania.
Witam najprostszym sposobem będzie popuszczenie przewodów od wtryskiwaczy i odpięcie zasilania pompy paliwowej ,następnie podłączenie bańki gdzie nalejesz trochę ropy i przepompowanie gruszką itp żeby pompa zaciągnęła paliwo i przekręcenie kilka razy rozrusznikiem i wypompujesz w ten sposób paliwo z pompy , w pompie może jest 200 - 300 ml paliwa
Czy znacie sposób jak można zrobić automatycznie wyłączanie elektrycznej pompy paliwowej przy zasilaniu silnika gazem. Gdy automat przełącza mi zasilanie na LPG to niepotrzebnie pompa paliwowa pracuje. Przy malej ilości paliwa w baku może ona sie przegrzać. Czy znacie prosty sposób jak zrobić automaczne wyłączanie pompy po przejściu na gaz i włączeniu...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
U mnie w corolli pod tylną kanapą jest pokrywa przykręcona chyba na trzy śruby. Pod nią jest dostęp do pokrywy pompy benzynowej z dwoma króćcami wylotowymi do wtryskiwaczy i do pochłaniacza oparów benzyny oraz złącze elektryczne zasilania pompy i do wskaźnika poziomu paliwa. Pokrywa ta jest u mnie nakręcana na kołnierz baku. Żeby ją odkręcić musiałem...
... dzięki za info, w tej sytuacji upiekłbym 2 pieczenie na jednym ogniu skoro centralkę można by wykorzystać do sterowania CZ to czemu nie wykorzystać jej podatwowej funkcji - alarmu. Mam włącznik do masy na pokrywę silnika tylko skad wziąć masę drzwi i klapy bagażnika by nie narobić błaganu bo instalowanie alarmu w tym aucie ponoć jest trudne i niebezpieczne...
Witam, Przepraszam z góry jeśli to pytanie jest nieadekwatne do tego działu, montuje alarm Exus V2 Street, i chciałbym użyć wbudowanego obwodu odcięcia zapłonu, do odcięcia zasilania pompy paliwowej w momencie kiedy alarm jest uzbrojony. W instrukcji jest napisane że jest to 40 amperowa blokada, i w czasie gdy alarm jest uzbrojony, styki przekaźnika...
KOlego o czym ty piszesz przecież to silnik TDI. Dodano po 6 Więc do sprawdzenia zasilania i instalacja.
Jednak podczas pracy rozrusznika napięcie spada do 9.5V - wiec wydaje się, że AKU jest OK. Czy jest tu ktoś kto pomoże w naprowadzeniu -odwdzięczę się :) Podejrzewam układ zasilania paliwem. tzn: 1. sterownik pompy paliwowej - 2. kabelki, kostka przy pompie 3. bezpieczniki, kostki Przypomnę -mk1 po półgodzinnej jeździe po wyłączeniu nie zapalił -wystapiły...
Dla Scani błąd E 40 oznacza: zwarcie na zasilaniu pompy paliwowej, sposób usunięcia: sprawdzić pompę paliwową, i jej podłączenie, w przypadku uszkodzenia wymienić na nową.
Czołem chłopaki ( i dziewczyny )! Mam Passata '93 "Trend" 1,8 benz., gaz. Nie posiada on praktycznie żadnego zabezpieczenia. Chciałbym zamontować w nim ukryty wyłącznik zapłonu ( posiadam gotowe urządzenie- antynapad, które uruchamiane jest po dotknięciu ręką czujnika. Nie jest ono jeszcze zamontowane. ) Tu dodam, że posiadam w aucie instalację LPG...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Witam,proszę o radę czy jest możliwe tłoczenie oleju silnikowego za pomocą elektrycznej pompy paliwowej stosowanej do zasilania samochodu osobowego? Potrzebne jest ciśnienie robocze 2-3 bary.Chcę za pomocą takiej pompy smarować kompresor.
radzilbym sprawdzic sterownie przekaznika pompy paliwowej i wtryskiwaczy - jedna calosc, oraz napiecie zasilania i sterownie modulem zaplonowym. Pozdr. Procekkk
Witam Pacjent: Fiat Bravo II 1.9 JTD 8V 120KM Witam Chciał bym wyczyścić kolektor dolotowy (niestety czynny EGR zrobił swoje). Podjąłem decyzje żeby go zdjąć do czyszczenia, niestety sprawa nie jest taka prosta. Po zdemontowaniu osprzętu jaki wisi na kolektorze i zasilania wtryskiwaczy paliwem okazał się że problemem może być jeszcze pompa paliwowa...
Witam. Przekaznik imobilaizera napewno jest wlaczony pomiedzy przekaznik pompy a plus zasilania <cewki przekaznika> po kluczyku,tam sprawdz napeicie. Moze to byc tez<jezeli schemat jest prawidlowy> bezpiecznik w galezi przekaznik - pompa. Pozdrawiam.
Ps. Kolego retrofood zanim udzielisz mi ostrzeżenia lub podejmiesz inne tym podobne kroki podaj uzasadnienie z wyliczeniami kiedy te przewody mają się spalić. Przypominam że ciągle dyskutujemy o obwodzie z napięciem bezpiecznym z elektronicznie ograniczonym prądzie wyjściowym z kluczowaniem na zwarciu lub przeciążeniu a nie o obwodach 230VAC czy 400VAC...
Powodem (mam nadzieję, że jedynym) przypadkowego nieodpalania mojego Peugeot Partner Totem (1.4l 2005r) był słaby styk (pośniedziały i trochę przegrzany pin) w złączu 16V GR - p11 w module PSF (wyjście zasilania pompy paliwa). Usterka widoczna dopiero po rozłożeniu wtyku na czynniki pierwsze. Pin został oczyszczony i jeśli nie będzie się grzał to nie...
W niektórych instalacjach do gazu ukł sterowania zasilaniem (gaz benzyna) odcina zasilanie pompy paliwowej pomimo że element ten jest wyłączany automatycznie po przekroczeniu zadanego ciśnienia. Samą pompę a właściwie część ukł wraz z przewodami możesz sprawdzić poprzez tzw przedzwonienie ukł omomierzem wpinająć się na przekaźniku pompy. Często jest...
Witajcie! Przymierzam się do wymiany i mam pytanie: Czy poniższa instrukcja jest wiarygodna? Znalazłem opinię, że praca silnika z Common Rail bez zasilania w paliwo jest dla niego zabójstwem?! Ford Fiesta 1.4 TDCI: wymiana filtra paliwa (...) Zaczynamy od wyrównania ciśnienia w układzie paliwowym. Wyjmujemy bezpiecznik pompy paliwowej i odpalamy auto....
Zatarła się pompa o ile w ogóle pracuje. Albo zasilania nie ma i nie pracuje. Nie sprawdzisz sam to my przyjedziemy w kilku i sprawdzimy. Chcesz?
Sprawdzić ciśnienie/wydatek pompy paliwowej (chociaż to nie łatwe) Ten sterownik chyba nie ma zasilania 30ki więc ten błąd "MEMORY" może jest nie istotny
Żeby wyłączyć przekaźnik z podtrzymaniem,musisz przerwać obód zasilania tego przekaźnika.Więc zasilanie tego przekaźnika musisz podłączyć pod bezpiecznik , na którym jest napięcie tylko wtedy jak jest przekręcony kluczyk.
Witam W aucie osobowym mam unidena 520 i antenę hustler IC100. Po awarii pompy paliwowej i jej wymianie pojawiły się zakłócenia z w/w pompy. W sklepie ze sprzętem cb sprawdzano radio i antenę, radio zostało podłączone z osobnego źródła zasilania i zakłócenia pozostawały także zostałem poinformowany, że muszę wymienić antenę i montaż jakiegokolwiek filtra...
drogi kolego miałem to samo w swoim golfie 1.3 na wtrysku wielopunktowym z instalacją gazową, samochód umarł mi jak urwał się przewód masowy od skrzyni biegów i masa poszła przez komp. naprawa go nic nie dała wyleczyło go tylko to że wymieniłem spalony na sprawny i jak z bata strzelił po problemie. też nie miałem napięcia na pompie paliwowej jak jednej...
Witam, mam następujący problem, po postoju ok 10h jest problem z ponownym odpaleniem silnika. Nie mam problemów z akumulatorem ani rozrusznikiem itp. podejrzewam raczej układ zasilania paliwem. Typ silnika jak w temacie - jak sprawdzić działanie pompy paliwowej itp.?
Witam kolegow. Trafila sie niemila przygoda ,honda po przejechaniu paru metrow nagle zgasla. Po przekreceniu klucza brak iskry,nie slychac przekaznika pompy paliwowej,brak zapachu niespalonego paliwa z rury wydechowej. Z tego co sprawdzilismy z kolega to immobiliser (stary breloczek) dziala gryz odcina rozrusznik i gasnie dioda po przylozeniu,kontrolki...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam, C8 ma 7 roznych silnikow 2.0HDI. Dla pzrykladu schemùat zasilania pompy w RHZ. http://obrazki.elektroda.net/51_12710015... Pozdrawiam, Georges
Oprócz bezpieczników w tablicy bezpieczników w samochodzie występują jeszcze bezpieczniku na różnych kablach. Bezpiecznik od pompy paliwowej może również być w przekaźniku włączania pompy paliwowej /na górnej powierzchni obudowy przekaźnika/. Aby złożyć do kupy część instalacji od przekładanego silnika z pozostałą w samochodzie instalacją pobierz schematy...
Ale pompy paliwa nie słychac nie chodzi w ogóle wiec problem jest raczej z paliwem a raczej z prądem na pompie paliwowej bądź samej pompie paliwowej. Taki sam problem miałem z pompa paliwa w espero i podłączyłem na krótko i silnik normalnie palił ale tam były dwa przewody i raczej miej elektroniki. Które przewody wychodzace z pompy paliwa sa do zasilania...
Chyba już mam jasność. Czyli tak jak piszesz: "po otrzymaniu napiecia z zarowu gazowego, powinien czekac cos kolo 10-15 sek i wylaczyc pompe", pompa paliwowa będzie sobie jeszcze pracowała 10-15 sek. , a potem się wyłączy. A co z jej załączeniem? Po przejściu na benzynę, zawór gazu się wyłączy i przez to da sygnał na pompę paliwową dla jej załączenia....
Witam przesyłam tabelę rezystancji czujnika powietrza i cieczy wieć zwykłym omomierzem sprawdzisz te czujniki. ale szukałbym jeszcze czegoś z tym lewym powietrzem, możesz też wyczyścić przepustnice(ten cały nastawnik) 0*C 4600 do 6600 ohm 10*C 4000 ohm 20*C 2200 do 2800 ohm 30*C 1300 ohm 40*C 1000 do 1200 ohm 50*C 1000 ohm 60*C 800 ohm 80*C 270 do...
Witam. Posiadam Poloneza Atu Plus rocznik 1998r (wielowtrysk). W grudniu 2010 roku założyłem instalację gazową - układ sterujący STAG. Samochód przed założeniem instalacji nie sprawiał żadnych problemów, a już po jej założeniu zaczeły się delikatne problemy, takie jak problem z odpaleniem z pierwszym razem z rana, dość duże spalanie. Ze względu na porę...
W trakcie jazdy auto nagle zgasło, po sprawdzeniu zasilania okazało sie ze brak go w p. A1 ECM. Najprawdopodobniej poleciala dioda zabezpieczajaca, która znajduje sie pomiedzy stykami A1 w ECM , a 87a przekaznika pompy paliwowej 167. Po podaniu napiecia ( na krótko) wszystko pieknie działa. Symbole oczywiscie które podaje sa zgodne ze schematem elektrycznym....
witam pojazd jak w temaci (opcji szukaj uzywałem) auto zapala i nie zapala jak chce ogolnie kiedy ma ochote to pali . cos sie dzieje w module bsi podejrzewam ze przekaznik pompy paliwowej poniewaz jak dalem oddzielny plus na pompe to jest ok i wszystko działa i jezdzi .to jest 03r i ta nowsza puszka bsi , czy mozna wymienic w niej przekaznik od pompy...
witaj januszlis ja nie namawiam nikogo do takiego postępowania jak ja , wyrażam tylko swoją opinię lub raczej spostrzeżenia z mojego doswiadczenia , nie zabardzo jednak cie rozumiem jak mam zinterpretować to zdanie , cytuję :"Spróbuj jeździć samochodem (bez instalacji gazowej!!!) tak aby wyjeżdżać gaz do zera. " Poza tym zdaję sobie sprawę z faktu że...
Po dwóch miesiącach walki, setce godzin pracy i: - wymienieniu oleju, filtra - wymianie filtra powietrza - wymianie filtra paliwa - wymianie kabli i świec, nawet dwa razy... - wymienie cewki zapłonowej - wymienie czewki indukcyjnej w aparacie zapłonowym - zamontowaniu nowej pompy paliwa, zarówno wstępnej jak i głównej - zamontowaniu nowego akumulatora...
Hmm Najciekawszy sposób z jakim się spotkałem to przeróbka gniazda komputera samochodowego - przemieszanie przewodów w wiązce i odpowiednio w komputerze. Zabezpiecza to przed podmianą komputera i ominięciem IMMO. No ale do tego potrzeba fachowca. Proponowałbym odciąć zasilanie od kompa, układ sterujący włączaniem i wyłączaniem zasilania oprzeć na RFID...
wystarczy dobrze skonfigurować osprzęt i regularnie dbać o instalację - wymiana filterka gazu, świec i przewodów wysokiego napięcia/kopułki rozdzielacza oraz prawidłowa regulacja i temat nie do powrotu dla serwisanta.Nie wiem skąd takie chodzenie na łatwiznę. Z tym się nie zgodzę. Takie wskazówki dotyczą każdej instalacji i każdego typu silnika w którym...
Dzięki kolego za rady, ale ja tube umieściłem w komorze silnika, a nawet poza autem (auto Polonez Atu), a radio i mikrofon w kabinie. Regulacja przez potencjometr niewiele daje (po ściszeniu w głośniku nic nie słychać, a po zwiększeniu wzmocnienia potencjometrem zaraz się sprzega i gwiżdże); nadto przy włączonym odbiorze/nasłuchu słyszę w głośniku b/cichy...
masz tam przekanik podwójny chyba przy prawym nadkolu możliwe ze on zaniemógł , i dokładnie sprawdz skrzynkę bezpieczników koło akumulatora
Właśnie je zamieniłem i dalej to samo Dodano po 9 Wszystkie błędy zostaly skasowane ale nie wiem czy to wystarczy nic więcej nie wymieniałem ? Samochód 3C (7N0) skanowania: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 2E 4C 4F 46 52 53 56 61 62 72 Nr identyfikacyjny pojazdu: WVelektroniczny 125.050 km 01 z silnikiem - stan. Błąd 0010 03-Elektronika hamulca -...
Witam ponownie. Problem rozwiązany. Po szczegółowym badaniu kolejnych elementów układu zasilania począwszy od: 1. samego sitka "smoka", które było uszkodzone (naprawiono), 2. przewodów zasilających czy nie są pęknięte i mokre na całej długości 3. wymiana filtrów paliwa wraz z sprawdzeniem szczelności połączeń z przewodami na korpusie filtrów paliwa...
Witam wszystkich forumowiczów. Moje problemy z urządzeniem Python zaczęły się gdy wciągu roku dwa razy wymieniałem aku.Sprawdziłem upływy prądu i amperomierz pokazał wartość 10 krotnie wiekszą niż normalna.Prąd pobiera nie używany autoalarm.Samochód jest stary(corsa b)alarm jest mi całkowicie zbędny.Chciałbym go wymontować,najlepiej wyciąć i wywalić...
To znaczy ten proszek z bezpieczników topikowych . To znaczy wystarczy bezpiecznik pobić na miazgę ale czym go utwardzić. Pewnie klej dwuskładnikowy wytrzyma Tylko ktury Dodano po 9 Niech będzie, że nie jesteś ciamajdą. Ale chyba fachowcem też nie jesteś. Zamiast naprawiać przyczynę próbujesz konstruować samochód. A więc po pierwsze spodziewam się,...
I skończyło sie rumakowanie :D A teraz kilka wyjaśnień spornych kwestii. 2_lelek napisał: Twoj podgrzewacz wykonany jest z rurki o srednicy np. 0,8 cm lub 1,0 cm w ktorej przeplywa OR na odcinku 110 cm w dwoch sekcjach. 0,8 x 3,14 x 110 = 276,32 cm² x 2 = 552,64 cm² lub 1 x 3,14 x 110 = 345,4 cm² x 2 = 690,8 cm². To sa prawdopodobne...
Witam. Sterownik w dalszym ciągu samoistnie przełącza na benzynę na gorącym silniku (do chwili nagrzania silnika problem ten ani razu nie wystąpił) na wolnych obrotach, a ostatnio już coraz częściej i na wyższych obrotach. Zielona lampka na przełączniku wyboru paliwa zaczyna wtedy migać albo całkowicie gaśnie. Zgodnie z radami i sugestiami, otrzymanymi...
witam , mam problem z pompa paliwowa w opel astra h GTC 1.9 CDTI 150 KM z 2005r. po prostu pompa nie dostaje pradu (bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik również ) może ktoś miał cos podobnego , proszeo porade . 9
Witam Styk NC – ogólny symbol styku normalnie zamkniętego; styk rozwierny. Uruchomienie napędu rozwiera styk i nie ma przejścia między przyłączami Styk NO – ogólny SYMBOL styku normalnie otwartego; styk zwierny. Uruchomienie napędu (np, przyciskiem, cewką) zwiera styk i jest przejście między przyłączami Styk COM -wspólny Trzeba znaleść przewód...
Tylko że wtedy nie byłoby problemu z połączeniem do diagnozy z ECU. Brak odpowiedzi ze sterownika to przeważnie zawsze brak zasilania.
czyli wynika ze prawdopodobnie mogla sie zepsuc ta pompka paliwa w zbiorniku ?? a ktory przewod powinien byc od zasysania ten 2 co jest przy filtrze bo ja zdiolem ten co idzie do pompy wtryskowej i wlozylem do karnistra z paliwem omijajac w ten sposob filter tak na logiczne myslenie to on powinien zasysac z filtra paliwado ktorego dochodzi paliwo ze...
Tak to będzie czujnik położenia wału. Bez impulsu z tego czujnika komputer nie puści napięcia na pompę paliwową i zapłon.
Nie moge uruchomic silnika,samochod po wypadku,rozrusznik kreci brak zasilania pompy paliwowej. Czy tym samochodzie wystepuje wylacznik bezpieczenstwa odcinajacy pompe paliwowa, jesli tak to gdzie go szukac.
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
Wie ktoś może, czy istnieje przezroczysty przewód paliwowy, który będzie miał odpowiednią wytrzymałość do pracy w samochodzie, przy zasilaniu pompy wtryskowej w olej napędowy? Chodzi o to aby go nie rozsadziło i nie stwardniał po krótkim czasie.
a moze odcięcie zasilania pompy paliwowej? gdzie tegoszukac mój mail hemp82(at)poczta.fm
E tam, cewka przekaźnika masą sterowana przez komputer. Zasilania na pompę są oba. Brak wysterowania masą może być spowodowany uszkodzonym przewodem pomiędzy komputerem a przekaźnikiem lub brakiem zasilania/masy samego komputera. Należy sprawdzić zasilania bezpośrednio na wtyczce komputera. Usterka zapewne jest w zasilaniu, zresztą kilkakrotnie opisana...
auto ma tradycyjny układ zapłonowy bez czujnika położenia wału, więc chyba jednak zrobię odcięcie zasilania pompy paliwowej, tylko jak zlokalizować który to przewód w motaninie kabli
Błąd "63 ENGINE OR VAPOR MOTOR STOPPED" , prawdopodobnie dotyczy problemów w układzie zasilania paliwowego do agregatu. Z tego co doczytałem problem dotyczy powstania oparów w układzie zasilania lub słabo działającą pompę paliwową.
Najczęściej występuje odcięcie zasilania pompy paliwowej, przez co paliwo nie płynie do silnika lub odcięcie zapłonu, ewentualnie (bardzo rzadko) odcięcie całej elektroniki. Chyba żartujesz, fabryczne immo nie blokuje pompy bo to by było za proste. Najczęściej blokowany jest wtrysk,rozrusznik, iskra albo mieszanka tego wszystkiego.
Witam, Moje pytanie brzmi, w którym miejscu bezpiecznie rozłączyć układ zasilania pompy paliwowej, tak aby auto nie odpaliło. Jestem początkujący, wiem tylko że przed pompą jest gdzieś jej przekaźnik, czy ktoś może mi poradzić gdzie zrobić to rozłączenie? z góry dziękuje i pozdrawiam
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
jesli chodzi o zabespieczenie przed zlodziejami to proponuje przekażnik na przewodzie zasilania pompy paliwowej. slyszalem od kolegi ze zlodziej podnosi maske i dla pewnosci "podaje 12Vna ten elektrozawor dla pewnosci. Do pompy jest wiekszy problem podac na nia zasilanie.
Po prostu tam coś jest nie tak i raz po zakmnieciu i otwarciu działa a raz nie. Odcina zapłon na zasadzie odcięcia zasilania pompy paliwowej. Rozrusznik normalnie kręci lecz nie dostaje paliwa i nie odpala :D
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Zgadzam sie z przedmówcą co do skuteczności montowanych we właściwy sposób zabezpieczeń.Komputer i gniazdo diagnostyczne maja rację bytu w przypadku zabezpieczeń fabrycznych i to nie w każdym samochodzie.Nie widzę możliwości obejścia poprzez komputer przeciętego zasilania pompy paliwowej.
Witam ponownie. Problem z man powrócił. Auto nie podaje paliwa na wtryski, wiązki z edc przedzwonione. Zawór ehab odblokowany, paliwo przechodzi na powrót. Pompa zasilania z bańki , zbiorniki wykluczone. Pompa paliwowa sprawna sprawdzona. Może ktoś pomoże co z tym zrobić ręce opadają. Zasilanie na czujniki jest 5v , tylko ehab nie ma , ale jest odblokowany....
pomysłów jest wiele począwszy od przecięcia lini pompy paliwowej,czujnika wału(czasem w zależności od rocznika może pojawić sie błąd na desce)zasilania cewki WN, lini sygnałowej tej cewki,zasilania wtryskiwaczy(jesli nie posiada auto LPG)...itp....
Jaka może być przyczyna braku napięcia zasilania pompy paliwa ? Posty w wątku czytałeś?
I co Ci niby da podmiana? Mi to wygląda po opisie na identyczną sytuację jaką ja miałem w tym aucie. Co się okazało to był przerwany przewód od pompy paliwowej pod wykładziną. Doszedłem do tego dopiero po jeździe z podpiętym manometrem i "obwieszony" kontrolkami podpiętymi w różnych miejscach na zasilaniu pompy.
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Pewnie centralka alarmowa odcina zasilanie pompy.
Ale problem nie jest z filtrem tylko z zasilaniem . Zobacz tu http://dedo.miki.szm.com//skoda.htm
Mam pytanie, znikło zasilanie układu paliwowego Opla Omegi b 2.0 16V. Silnik pracował na wolnych obrotach i sam zgasł, nie mam zasilania na pompie paliwowej ani na listwie wtrysków. Nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. Proszę o szybką odpowiedź.
Te Berlingo to jest blaszak i ma dwie niezależne lampki jedna w przestrzeni bagażowej i jedna w kabinie kierowcy. Czujniki drzwiowe zwierają do masy po otwarciu lecz dochodzi do nich sygnał na poziomie 4V, który powoduje nieprawidłowe rozpoznawanie otwartych drzwi przez centralkę. Dzisiaj popróbóję z pinami podanymi powyżej. Kierunki OK. Byłbym wdzięczny...
Ztego co opisujesz to winny za taki stan rzeczy bedzie prawdopodobnie układ zasilania silnika tzn pompa wtryskowa wtryskiwacze albo cos na drodze zbiornik paliwa-pompa wtryskowa(np. Filtr paliwa lub same przewody paliwowe)
witam Prześledziłem podobne tematy lecz po 10h spędzonych przy aucie nadal jestem w kropce.Dodam,że auto jest bez imo Body wygląda dobrze,pomierzyłem napięcia jakie dochodzą do niego korzystając ze schematów,panel nawiewu także ok,instalacja nie wygląda na uszkodzoną,nie ruszałem tylko licznika. +ze stacyjki dochodzi do przekaźnika rozruchu,kontrolki...
Chciałbym prosić o radę w moim "nietypowym przypadku". Zakłócenia w moim CB polegają na tym, że po pierwsze - przypominają pracę odkurzacza - poziom zakłóceń zależy od prędkości samochodu - nie zależą od obrotów silnika - auto zwalnia do zera odkurzacz milknie Próbowałem różnych wariantów zasilania, filtry, odłączenie pompy paliwowej, instalacji gazowej...
1. Odłączenie akumulatorów 2. Odłączenie komputera EDC (trzy wtyczki) 3. Odkręcenie komputera EDC 4. Demontaż pokrywy zaworów ( najlepiej zaopatrz się w nową uszczelkę) 5. Odłączenie (odkręcenie) przewodów elektrycznych zasilania wtrysków 6. Odkręcić mocowania wtrysków (o ile pamiętam nasadka 13) 7. Odkręcić przewody paliwowe pomiędzy pompą a króćcami...
Witam. Zanim rozpoczniesz poszukiwania usterki sprawdź czy ktoś nie zainstalował wyłącznika na zasilaniu pompy paliwa.Sprawdź zabezpieczenie pompy paliwowej. Pozdrawiam.
odcięcie zasilania pompy paliwowej awaria pompy paliwowej astra pompy paliwowej
recovery toshiba testy akumulatorów pralka candy bezpiecznik
amica ecotronic amica ecotronic
Citroen Berlingo nie odpala - możliwe przyczyny i rozwiązania Peugeot 308 SW 2.0 HDi 2012 - problem z uruchomieniem