Żółty z czerwonym pod stały plus ........... poszukaj na forum ,bo nawet foty były "co i jak" .
To na pewno jest dioda. Katoda (oznaczona kreską) podłączona do +12V stałego zasilania radia, anoda do masy. Nie wiem czym i jak to mierzyłeś? Jeśli wykazuje przerwę, to ją wymień.
Ooo da się to wyłączyć? Mnie powiedzieli że to związane jest z ADR aczkolwiek to raczej domysł mógł być niż informacja czymś podparta ;) Ok, to pytanie jak to wyłączyć w takim razie? :D zawsze w razie "W" jest za kabiną hebel od akumulatorów więc myślę że to automatyczne wyłączenie można śmiało wyłączyć, tylko jak? Rozumiem że programowo interfejsem...
W skrzynce bezpieczników w kabinie,jeden pod symbolem radia,drugi pod znaczkiem akumulatora i plusa w kółku.
Z radia najszybciej. Zakłóceń nie bedzie. Tak samo, można wsunąć kabelek pod bezpiecznik - też zadziała - jednak nie polecam. Punto 1 to prosty samochód i jeżeli trochę się wysilisz, to przeciągniesz zaizolowany taśmą izolacyjną kabel przez którąś z istniejących przelotek gumowych i podłączysz do zacisku akumulatora (oczywiście przez bezpiecznik)....
Miał, strzelił bezpiecznik od podtrzymywania pamięci w radiu, lub źle podłączone radio - zamienione zasilanie "+" po kluczyku ze stałym zasilaniem/pamięcią radia.
Zrób układ z powielaczem Villarda i stabilizatorem w konwerterze. Stabilizatory z serii 78xx dla prawidłowej pracy wymagają różnicy napięć między wejściem i wyjściem co najmniej 3V, więc zasilony z podwajacza będzie miał zapewniony zapas w każdych warunkach. Dodatkowo stabilizator tłumi brum sieciowy. Stabilizowane napięcie zasilania konwertera zapewnia...
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
Nie da się tylko rozłożonego parasola z D wyciągnąć. Zmień elektryka. Taki straszny problem pomierzyć napięcie które jest przy wyłączonym radiu pojawiające się po włączeniu stacyjki. Do zrobienia nawet żarówką.
Przenoszę do Początkujący Elektronicy.
Przedewszystkim bezpieczniki, nic nie zamieniaj w kostce. Zobacz czy w złączu do radia nie ma jakiś przewodów które mogą robić zwarcie.
Jedno zasilanie idzie na stałe do radia (podtrzymanie), a drugie po kluczyku.
Trzeba podłączyć stałe zasilanie do pinu SAFE w złączu radia.
Jeżeli montujesz nie fabryczne radio do golfa IV musisz odłączyć stały plus na wtyku podajże nr 5 . Do radia sa 2 bezpieczniki.
Wygląda na to że gdzieś zginęło stałe zasilanie które podtrzymuję pamięć radia ,zamka itd. Czy sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki ?
To zależy który to model radia JVC (czy z możliwością przemieszczania bezpiecznika, czy nie). Napięcie zasilania radia (+BU) mierz na bezpieczniku radia. Ma tam być stale +13V.
Witam, mam dokładnie taki sam problem z radiem jak koledzy, podczas gwałtownego hamowania i skręcenia samochodem w prawo radio przestało działać, niema żadnego zasilania w kostce radia ani stałego plusa ani po zapłonie, co może być przyczyną ??
Może poprostu nie ma podtrzymania zasilania czyli pomymylone zasilanie radia (stały plus i plus po stacyjce)
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
Obowiązkowo na kablu do radia bezpiecznik(jak najbliżej stałego zasilania), wystarczy 10A.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Sprawdź jakie masz zasilanie BUP, stały plus radia w chwili gdy się wyłącza. (zacznij pomiar wzgl. obudowy radia)Najprawdopodobniej przy głośnym słuchaniu muzyki tym samym większym poborze prądu, po prostu go brakuje i radio się wyłącza. W japońcach często w instalacji prądowej do radia nie było przewodu od masy, radio brało masę np. z elementów karoserii,...
"Nie każdemu psu na imię Burek". Nie każde Audi A4 ma identyczną instalację zasilania radia. Skoro piszesz, że w instalacji zasilania radia Twojego samochodu występuje +12V ze stacyjki, to znaczy, że pokazane na zdjęciu radio nie jest dedykowane do tego auta. Radio które chcesz zamontować uruchamiane jest poprzez magistralę CAN, której prawdopodobnie...
Radia samochodowe mają dwa zasilania: stałe do optrzymania pamięci i po kluczyku, które załącza radio w momencie przekręcenia kluczyka (jesli nie wyłączyliśmy go sami). W niektórych samochodach instalacja elektryczna jest tak skonstruowana, ze w momencie załączenia rozrusznika odcinane są poza zapłonem wszystkie inne systemy: światła, wycieraczki, nawiewy......
Witam . Nie pamiętam dokładnie ,ale żółty powinien być na stałym zasilaniu a czerwony po kluczyku. Dodano po 9 Według instrukcji Twojego radia żółty stałe zasilanie ,czerwony po kluczyku.Teraz często odbiorniki samochodowe tak mają odmiennie,niż stare w których było odwrotnie.
Pamiętaj, że sam transformator da Ci napięcie zmienne. Do zasilania radia potrzebujesz stałe. Tak więc pomyśl jeszcze o prostowniku i kondensatorze wygładzającym tętnienia. Na elektrodzie i w internecie znajdziesz wiele schematów i opisów zasilaczy do radia samochodowego. 8A to prąd maksymalny. Radio pobierze tyle ile mu będzie potrzeba. Bezpiecznik...
Na tym grubym czerwonym powinieneś mieć stały (+), to jest do podtrzymywania zasilania radia. Jeśli jest inaczej - przerabiaj. Nie wiemy jakie radio podłączasz.
Nie jest to szkodliwe dla radia ale czasem sie zdarza ze radio podłączone na dwa stałe plusy może rozładowywać akumulator.
Witam masa do sprawdzenia , ewentualnie podpiąć kabelek masy nie zależnie od wiązki (masa karoserii) .
Jeżeli radio grało tylko się resetowało to masz tylko zamienić zasilania stałe z tym po zapłonie.p
Był na pewno spięty przewód stałego zasilania radia z postacyjkowym, bez odcięcia tego drugiego od strony samochodu.
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
Zasilanie stałe radia to bezpiecznik nr 19 - 20 amper, opisany Radio - w komorze silnika. Zasilanie po zapłonie bezpiecznik 18 - 7,5 ampera, opisany Acc, w skrzynce nad nogami kierowcy. Zasilanie stałe i po zapłonie powinno być z tyłu na radiu, jeśli nie ma po zapłonie, można sprawdzić, jak jest zasilana zapalniczka.
Prawdopodobnie niema stałego zasilania do radia po wyłączeniu zapłonu opis znajdziesz na http://www.studio24.prv.pl
że podłączyłem tak jak powinno być Najwidoczniej nie tak, jak powinno być. Nie masz stałego zasilania radia i w tym problem.
Do zasilania radia jest potrzebne dwa zasilania jedno stałe a drugie po stacyjce. Stałe służy głównie do podtrzymania pamieci a to po stacyjce do uruchomienia radia. Maoże troszkę nie fachowo okresliłem ale tak to mniej wiecej działa. Jeśli chcesz aby cały czas radio mogło chodzic to znajdź przewód do radia z stałym plusem i podłącz obydwa przewody...
Czy radio dostaje stałe zasilanie (pamięć)? Do radia mają być doprowadzone dwa zasilania (stałe- pamięć) i po zapłonie.
Rozumiem że na żółtym +12V jest dopiero po przekręceniu stacyjki. W takim razie proponuje poszukać dlaczego na czerwonym niema stałego zasilania, sugeruję zacząć od bezpieczników. Po naprawie zasilania wystarczy przepiąć przewody pod czerwony przewód.
W kości zasilającej radia zostaw tylko zasilania(stałe i acc) i masę, ewentualnie jeszcze dimmer(sygnał włączenia świateł), resztę kabli odłącz i starannie zaizoluj
Prawdopodobnie źle podpięte radyjko, spięte razem zasilanie stałe i po kluczyku po stronie radia. Radio może brać za durzo prądu i stąd te problemy. Albo odwrotnie podpięte plusy (zmaienić żółty z czerwonym) Pozdrowionka
Brak zasilania radia tzw. plusa po zapłonie. Radio dostaje tylko stałe zasilanie. Ja bym zajrzał do przetwornicy skoro inne rzeczy nie działają.
Może do radia idą dwa plusy,plus stały i plus po stacyjce. Wstaw fotkę wtyczki?kub opisy jakie radio,jakie kolory przewodów.
użyj przekaznika ze stykami NC i podłącz sie do gniazda np zapalniczki z zasilaniem z kolei stałego plusa weź z radia Rozumiem, że w twoim aucie przy wyłączonym silniku, radio i zapalniczka nie działają. W moim działają.
Po dołączeniu akumulatora w Golfie Jak to rozumieć? Silnik był uruchamiany przez dołączenie drugiego akumulatora ? Musisz wymontować to radio i sprawdzić czy w kostce zasilania radia jest stale napięcie +12V na pinach 15 i 16 ("UB+" i "SAFE"). Mając wymontowane radio możesz podłączyć je na stole, do zasilacza +12V / 3A (pin 15 i pin 16) oraz minus...
Jesli chcesz wlaczac radio niezaleznie od kluczyka podepnij oba plusy radia pod stale zasilanie. Jesli nie - zolty (z reguly, nie wiem jak w Chinach ;P) pod staly +12V, czerwony pod plus po stacyjce.
Radio Vanku AS0672-DE Pin 14 - zasilanie po stacyjce (do uruchamiania radia) pin 15 - masa pin 16 - stały plus (podtrzymanie pamięci)
Rozumiem, ze to pionner, a nie pioneer. Niektóre radia przy uwspólnionym postacyjkowym i stałym zasilaniu pod stałego plusa wykazują podwyższony pobór prądu. Myślę, ze może pomóc pozostawienie pamięci radia pod stałym plusem i przepięcie drugiego zasilania tak jak ma być na przewód postacyjkowy. Może być też tak jak napisał kolega wyżej, że magik elektryk...
Pewnie zasilanie radia jest źle podpięte. Powinny dochodzić dwa zasilania jedno stałe zasilanie z aku i drugie po stacyjce, sprawdź to.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jak w tym wątku - modyfikacja pamięci odczytanej z Twojego radia.
Chodzi ci o zasilanie stałe od strony auta? Spokojnie możesz się podpinać. Kilka A wytrzyma.
Z tego co pamiętam w skrzynce bezpieczników jest jeden bezpiecznik , który można włożyć w dwie pozycje - przekładając ten bezpiecznik masz na radiu plus stały lub po zapłonie.
Albo podłącz plus ACC przez stacyjkę prawidłowo a plus podtrzymujący pamięć do stałego plusa. Możesz też w większości radii przełączyć logikę zapłonu małym przełącznikiem ukrytym w szczelinie w blasze, tylko po przełączeniu odłącz na chwilę zasilanie. SławeK
To ja widzę to tak dokupujesz przekaźnik z dwoma zestawami styków na napięcie które wychodzi z urządzonka którym teraz sterujesz kamerką , podpinasz do tego kabelek z gniazdkami zapalniczek ( ten co już masz ) . Dodatkowo wyprowadzasz przewód +/- z radia (stałe napięcie) na zasilanie twojej buczącej złodziejki przez przekaźnik , te dwa zestawy styków...
Sprawdź, brakuje Ci jednego napięcia na zasilaniu. Do fabrycznego radia dochodzi tylko jedno stałe +12V. Na żółtym powinno być stałe zasilanie, a na czerwonym po stacyjce i to trzeba pociągnąć z instalacji. W fabrycznej kostce iso w aucie tego zasilania niema.
W grupie VAG z "normalnym" złączem iso, faktycznie zamieniony miejscami jest plus po zapłonie, z plusem stałym. Jeśli się tego nie przemieni radio ma amnezję.. ;)
Z radiobudzików, już nie produkowanych PIONER85(RE-101), radio jest łatwe do przestrojenia, ma 8cm głośnik szerokopasmowy. Z współczesnych, głównie radia kuchenne. PLATINET PMGC10A, przy podłączeniu na stałe zasilania, akumulator jest cały czas ładowany /podładowywany/, nadzoruje to jakiś kontroler. Akumulator i tak padnie w przyszłości.
Sprawdź dokładnie jak masz podłączone ( kolorami) i napisz to coś popatrzymy . Póki co z tego co piszesz to wydaje mi się że problem w kablu od radia w kolorze żółtym który podpiołeś w "zasilanie stale" a nie w "zasilanie ze światłami" ale to pierwsze co mi na myśl przyszło i być może bzdurne.
Ściągnij schemat tam masz wszystko ładnie rozrysowane. Illumination (+) i Illumination (-) to zasilanie dodatkowego oświetlenia wewnątrz radia Remocon (+) i Remocon (-) to podłączenie pilota Ground to stały minus.
Sprawdź jeszcze raz dla weryfikacji te zasilania. Napisz ,na których pinach kostki zasilania radia masz stałe 12V z akumulatora, a na którym jest ACC po zapłonie. ACC powinno się pojawiać po przekręceniu kluczyka, a znikać powinno po jego wyjęciu. Po pomiarach będzie można coś więcej wywnioskować. Po opisanych oznakach zachowania radia, jakby ewidentnie...
Którego zasilania brak stałego + czy +po stacyjce a może masy nie masz.
Bardzo rozbawiła mnie ta forma dokonywanych przez Ciebie pomiarów. Wszystkie pomiary napięć zasilania radia mierzymy względem masy , a nie względem plusa. Ze zdjęć wynika, że masz źle umiejscowiony biało czerwony przewód w kostce zasilania radia. Przełóż go z pinu 5 do pinu 7 (nad przewodem brązowym), w kostce. Po przełożeniu przewodu ze stałym plusem...
Tak żółty jest od stałego zasilania bo jak podłączyłem żółty i czerwony z radia do czerwonego z samochodu to i tak musiałem przekręcić kluczyk bo nie było stałego zasilania a gdy podłączyłem do żółtego to radio ciągle miało zasilanie i całe się świeciło nawet po wyłączeniu przyciskiem SRC(przyciski były podświetlone) a jeśli włącze tryb oszczędzania...
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Rozumiem że podpinasz kable dobrze, według schematu, czy w oryginalnej kostce? Bo kable + masz dwa czerwony i pomarańczowy, 1 od zasilania stałego(podtrzymanie pamięci radia), a drugi prąd po stacyjce, bez podpięcia tych dwóch kabli do +12V radio się nie odezwie
Kable czerwony i żółty zmasowalem ponieważ nie podawało pradu do radia. Jeżeli je połączyłeś (bo nie wiem co u ciebie znaczy zmasowałem) to podajesz cały czas "+" na radio. Kosta ISO ma takie oznaczenie (fragment): Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Objawami nieprawidłowego podłączenia może być jak najbardziej opisywany przez kolegę brak prawidłowych wskazań zegara, mianowicie radio w większości przypadków ma stałe zasilanie oraz zasilanie po stacyjce, zamiana tych przewodów pozwoli na normalną pracę radia, problem pojawia się w momencie gdy wyjmiemy klucz że stacyjki, tam gdzie prawidłowo powinno...
Zasilanie stałe do radia jest?Po wyciągnięciu kluczyka na kabelku ma byc zasilanie.Na którym pinie nie pamiętam-sprawdzę jutro.
zestaw podaje do radia sygnał wyciszania,bierzesz przekażnik np.taki od blokady zapłonu 30A z podstawką-ok.10zł,przez styki 30-87a puszczasz czerwone zasilanie radia Dodano po 9 we wszystkich panasonicach oryginalny kolor wyciszania radia to pomarańczowy luzem w powietrzu,ale były wersje z wbudowanym złaczem iso bez wyjścia na wyciszanie.
A połączenie kabelków od strony kostki skutkuję tym, że prąd na obwody po stacyjce dostaje sie "od tyłu' poprzez zwarty do stałego zasilania przewód radia po stacyjce i auto wariuje. Więc panie :Runcajs - zanim coś napiszesz, to najpierw to przemyśl. A temat podłączenia radia i logiki zapłonu omawiany do bólu. Polecam funkcję SZUKAJ. Dyskusje zamykam...
Vivaro 2006 rozładowany Aku , po wymianie brak stałego zasilania na radio i brak zasilania na szyby lusterka , po podaniu prądu na bezpiecznik szyb działają , jakieś pomysły ?
Panowie, bo to przewód jedynie 0.35 mm2. ja dokładam mały przekaźnik i radio ma zasilanie z tego grubszego, stałego plusa. O ile na radia fabryczne, oryginalne zasilania były ok, o tyle na dokładane już nie.
Jak napisał poprzednik przepięcie kabli czerwonego z żółtym pomoże a zmieniarka nie traci ustawień bo ona też posiada zasilanie stałe i załączane sygnałem z radia widocznie stałe zasilanie zmieniarki jest dobrze podłączone a radia nie
Musisz podać mu na stałe jedno zasilanie +12V idące bezpośrednio ze stałego zasilania i po problemie.
Na sterownik idzie dopiero napięcie po włączeniu zapłonu. 35 po stacyjce, 29 stałe z akumulatora. Na I masz tylko zasilanie radia, dmuchawę itp o ile pamiętam. http://obrazki.elektroda.pl/3388272900_1...
Stałe zasilanie z kostki radia(żółty) musisz podłączyć do pinu 7 (tam masz czerwony teraz).
Jak wyglądają napięcia na żółtym i czerwonym ? Na żółtym powinieneś mieć stałe zasilanie (pamięć), czerwony to załączenie radia (np ze stacyjki). Ostatecznie możesz obydwa podłączyć pod stałe zasilanie.
Bo samochody z grupy VAG mają odwrotnie stałe zasilanie oraz to po stacyjce. Zamień miejscami przewody na pinach 4 i 7. Sterowanie wzmacniacza podłącz pod pin 5.
Witam Mały problem. Chcę podłączyć radio w w/w Golfie, problem jest w tym, że nie ma tam stałego "+". Pojawia się on dopiero po włożeniu kluczyka do stacyjki (bez przekręcania kluczyka). Czy jest jakieś obejście tego, by zrobić zasilanie na stałe (bez dokładania kabelka)? Czy włożenie kluczyka powoduje coś wiecej, niż podanie zasilania na radio? Kluczyk...
ogólnie widzę że zasilanie samego monitora powinno być podpięte pod kostkę radia . Czerwony stały plus żółty plus po stacyjce czyli ekran włącza się po przekręceniu kluczyka . masa wiadomo . Kable do kamery - zasilanie i masa podejrzewam że pod światło wstecznego a kabel nr . 2 tak jak kolega napisał wyżej pod Reversing trigger przy monitorze . Jeśli...
... mam obecnie podane dwa rodzaje napięcia: stałe 12V bezpośrednio z akumulatora i służące tylko dla podtrzymania pamięci oraz 12V podawane po załączeniu zapłonu i wykorzystywane jako główne zasilanie radia. Jak odłączysz od instalacji radia +po zapłonie i ten pin ISO podłączysz do stałego + (czyli działasz z pinami 4 i 7 ISO) to otrzymasz oczekiwany...
Pionier jest przystosowany do zasilania prądem stałym.
Witam Dokładnie jest to zasilacz Breve-Tufassons ZHA 110LV Czy to jest zasilacz elektroniczny do żarówek halogenowych? Jeśli tak, to nie da rady podłączyć tego bezpośrednio do radia samochodowego. Do zasilania tego radia, potrzebujesz zasilacz napięcia stałego (wyprostowanego). Pozdrawiam
Możesz tak spróbować zrobić, ale sprawdź dokładnie przed podpięciem radia. Zwróć uwagę, że do radia +12 idzie 3 kablami. Oryginalnie na 3 pinie (kabel pomarańczowy) masz stałe +12 odpowiadające m.in za programowanie radia. Jak nie będzie stałego +12 to po każdym wyłączeniu radia będziesz je musiał programować na nowo jeśli nie ma własnego podtrzymania...
Tymczasem radzę: Podłączyć radio tak aby przewód (+) był na zasilaniu po kluczyku, a tyklo(+ memory)niezbędny do zapamiętania ustwień radia do zasilania stałego co może zmniejszy pobór postojowy-sprawdź. Zmierz areometrem gęstość elektrolitu po naładowaniu aku.Powinno być 1,28-1,26 g/cm3 poniżej tej wartości świadczy o częściowym trwałym zasiarczeniu...
Witam. Po zamontowaniu nowego radia samochodowego nie zapisywało ono ustawień, znalazłem przyczynę, podłączyłem radio do kabla stałego zasilania od komputerka pokładowego ale przy ponownym montażu radia,przecięła się izolacja od 2 kabli i zrobiło się zwarcie. Teraz nie mam zasilania na tym kablu stałego zasilania i nie działa mi ani radio, ani komputer...
Po raz kolejny: Zółty + Czerwony ACC do stacyjki, lub na stałe pod + Niebieski z paskiem to jest ten który Ciebie interesuje, tam jest zasilanie anteny! Żółty z czarną pręgą- zostaw w spokoju, bo to pod wyciszenie radia jak Ci dzwoni tel.
Jest na pewno spięty przewód stałego zasilania radia z postacyjkowym, bez odcięcia tego drugiego od strony samochodu. W tym wypadku moduł komfortu widzi cały czas przekręconą stacyjkę, mimo, że nie ma w niej kluczyka i stąd problemy z zamkiem centralnym. Nie wszystko trzeba robić samemu. Skoro Cię to jak widać przerasta, to daj zarobić parę złotych...
Zakupiłem radio na allegro i podłączyłem i wszystko spoko Czy mowa tu o tym radiu: Kenwood BT-302 ? Jeśli tak, to w ISO przyłącza radia, podłącz tylko konieczne przewody do działania radia, tzn.: żółty (+12V stale), czerwony (+12V po stacyjce) czarny (masa) i niebieski (zasilanie wzmacniacza antenowego).
Nie masz + stałego, czy + po stacyjce?
Zasilanie stałe do radia też idzie przez przetwornice impulsową i do tego dosyć słaba, na początku tak miałem zrobione i to samo było, do tego przy wciśnięciu nośnej gasło radio i cb. Trzeba było skręcić moc aby działało
No to powoli. Jak radio kupiłeś nowe, to w komplecie powinny być blaszki/pręty do wyjmowania radia. Wtykasz to w odpowiednie miejsce od przodu radia i możesz je wyciągnąć. We wtyczce ISO zasilającej masz dwa zasilania. Jedno na stałe, drugie pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Ponieważ opel ma te dwa zasilania odwrócone, to musisz zamienic...
Sprawdź może najpierw, czy masz tam zasilanie po przekręceniu zapłonu. Próbówką 12V lub żarówką samochodową nawet, na którymś z przewodów czarnym z niebieskim paskiem i brązowym z czerwonym. Bo z tego co kojarzę, to te roczniki miały radia ze stałym zasilaniem a włączanie było realizowane szyną Can.
Błąd w podłączeniu zasilania odbiornika. Na kostce wpinanej do radia musi być podpięte zasilanie w ten sposób: Pin 8 - Masa (-) kolor czarny Pin 4 - +12V stałe (napięcie obecne bez względu czy kluczyk jest włożony czy nie) kolor żółty ! Pin 7 - +12V po kluczyku (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) ! Pin 5 - zasilanie wzmacniacza antenowego,...
ale nie ma takiego podłączenia w radiu JVC Na pewno jest - zobacz do instrukcji. Zółty kabel ma być podłączony do stałego +12V przed stacyjką.
Ale co ma do tego wyjście sterujące z radia? Ciebie interesować powinny TYLKO dwa przewody - zasilanie stałe, czyli podtrzymanie pamięci i zasilanie po stacyjce. Czyli przewody żółty i czerwony według standardowej kolorystyki UNIWERSALNEJ kostki ISO. W instalacji auta te kolory mogą być inne. Wystarczy zajrzeć w opis kostki ISO, który jest ogólnie dostępny....
Znajdź kabel od zasilania radia i dolutuj inny i przez jakiś oddzielny bezpiecznik ciągnij go do akumulatora
Tak alarm fabryczny oryginalny z czujki zabudowanymi w słupkach. Funkcja Super zamek. Itp. No właśnie co do radia to nie mam zasilania na piwie gdzie powinno być stale 12v pin 12 na oryginalnej wiazce. Mam tam 5v czasem się ta wartość zmienia. Chciałem przełożyć radio niżej ale uszkodzony był pin od zasilania stałego 12v na radiu i pewnie gdzieś zwore...
Mikrofon elektretowy. Aby mikrofon tego typu działał, wymagane jest jego zasilanie odpowiednim napięciem stałym.
Bezpiecznik od radia ma nr 29 to jest szósty bezpiecznik od drzwi kierowcy w dolnym rzędzie z niego bierze zasilanie, zegarek, światełko wnętrza, radio i zapalniczka. Co do przewodów to drugi brązowy to jest masa, gdyż fabryczne radia fordowskie maja dwie masy, siwy z żółtym paskiem powinien być prąd po włączeniu świateł pozycyjnych, czerwony stałe...
system stałego zasilania zasilania kostce radia gniazdo zasilania radia
vs100 marshall odinstalować sterownik drukarki magnetofon quadro
deskorolka skymaster dodatkowy akumulator hulajnoga
Saeco Pico Baristo - problem z napełnianiem wody Kalibracja wyważarki Beissbarth 825D - instrukcje i wskazówki