Sprawdz próbówką czy masz zasilanie.
Ej nie. Raczej zanika zasilanie cewki.
przez sciane grodziowa (znajdziesz gdzies tam gumowa uszczelke przez ktora cos przechodzi, zrob obok dziure) pozniej wyjdziesz na wysokosci kolan, puscisz boczkiem i w prog a dalej tylko do kufra. Zycze powodzenia juz raz robilem to u kumpla w asterce. pozdro
Gdyby żarówka była normalnie zasilana, z +12V, to by po prostu świeciła "na pół gwizdka", ale w Oplu jest układ kontroli oświetlenia w skrzynce UEC i jak mu obciążenie danego obwodu nie pasuje to odcina jego zasilanie
Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Podświetlenie działa ?
Tez mialem kiedyś problem ze spadkiem pomiedzy akku / bezpiecznikami a tym pudłem w bagażniku. Ale nie chciało mi się za dużo myśleć ani też pruć samochodu za bardzo i położyłem własny kabel obok... Bardzo źle zrobiłem ? ;> Aha, auto było po naprawie podzwonowej i chyba stało jakiś czas na dworze bez którejś z szyb czy coś w tym rodzaju bo była wilgoć...
(at)grzegorz740 , myślę że zasilanie układu rozmównego Astra nie musi mieć oddzielnego zasilania 18 V, możesz wykorzystać zasilanie 24V Z aparatu ZAS, Też będzie działać, i tak i tak doprowadzasz zasilanie 24V do Astra.
wymienić czujnik ewentualnie sprawdzić przewody i zasilanie czujnika
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
A zasilanie w ogóle jest?
Wiązka między ECU a elementem A89 sprawdzona na ciągłość przewodów oraz zwarcia do masy lub plusa po uprzednim odłączeniu od wszystkich odbiorników.(żarówka 55w oraz multimetr) . Impulsów kluczujących na wtryskiwaczach nie sprawdzałem bo chciałem uzyskać najpierw ich zasilanie.
Za mały prąd
Jeśli chodzi o podpięcie się pod elektryczne szyby - pomysł odpada. Są 2 przewody, którymi doprowadzane jest napięcie do silników. Podczas podnoszenia/opuszczania szyb w przewodach zmieniają się "kierunki" prądu. Najlepszym rozwiązaniem byłoby poprowadzenie nowych przewodów zasilających. Jeśli zaś chodzi o umiejscowienie listwy led można wykorzystać...
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Komputer na przekaźnik podaje minus Sprawdź czy na przekaźniku masz dobry plus, czy jest na pewno dobry (mam na myśli zasilanie cewki przekaźnika)
Nawet jak jest antena aktywna (a zapewne tak jest), to w Astrze 2005 zasilanie wzmacniacza było z pin 5A ISO lub pin13 FAKRA, a nie z gniazda antenowego radia.
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
Polecam to samo co moj poprzednik, juz nie pierwszy raz spotkalem sie z problemami w tych autach z silnikami o poj. 1.6 i zasilanych gazem. Pozdrawiam.
Takich miejsc jest kilka, np. zasilanie wtryskiwaczy czy cewkomodułu.
Możliwe, że sterownik silnika zaczyna mówić "pa pa". Sprawdź zasilanie tego ECU.
Cienki czarny i cienki niebieski na plus, no i oczywiście glówne zasilanie
Na bezpieczniku od radia jest zasilanie?
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Astra J ma dodatkowy moduł do haka, warto najpierw sprawdzić czy dochodzi do niego zasilanie.
To ja wam dorzucę moja wiedzę. Do wideorejestratora można wykorzystać napięcie przy lampie w podsufitce. Na niebiesko czerwonym przewodzie po odrylowaniu zamka auta pojawia się 12V i utrzymuje się do 10 min po zaryglowaniu samochodu, potem spada do 2V. Można wykorzystać jako zasilanie.
Przy wyciąganiu żarówki zwarłeś zasilanie , sprawdż bezpiecznki jeden będzie padnięty.
Witam Spotkalem sie z taka usterka w swojej praktyce , pamietam ,ze cos nie zgadzalo sie na rozpisce i instrukcji obslugi dolaczonej przez producenta , przemierzylem jeszcze raz wszystkie pozostale bezpieczniki , jedn byl przepalony a nie odpowiadal opisowi , po wymianie bezpiecznika wyswietalcz ozyl , oraz wrocilo zasilanie radia.O ile dobrze pamietam...
Czerwony z białym zasilanie, brązowy masa, niebieski z czerwonym komunikacja.
Z tego co pamiętam to CAN HS leci właśnie do ECU silnika przez sterownik skrzyni. Dlatego jak masz zasilanie to pewnie zdechł sterownik skrzyni.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Ja bym się przyjrzał czy masz zasilanie na ecu bo jak nie ma zasilania ecu to nie ma komunikacji.
zasilanie licznika
czy są jakieś minusy któregoś rozwiązania? Praktycznych nie ma. Minusem można nazwać np. zakup sieciówki - zawsze to jakiś koszt. Osobiście preferuję podłączenie przez sieciówkę - z USB bywają czasami jeszcze inne problemy. czy np. zamontowanie izolatora ma wpływ na szybkość transferu? Nie ma wpływu na szybkość. a użycie przewodu UTP nieść ze sobą...
Mam , ale nie mam możliwości wrzucenia go na internet! Mam nadzieje ,ze wiesz który to przekaźnik i gdzie się znajduje i umiesz odczytać numer nóżki / 87/. Kolor kabelka od przekaźnika na wtyczkę listwy - prawdopodobnie - czerwono niebieski .
Można też wyzwolić komputerem...no ale jeśli nic, to można spróbować naprawić ze trzy razy się udało, ale czy aby na pewno jest dobre zasilanie?
Czujni od grzania świec jest na głowicy pod wężami z chłodnicy i interculera,Jest to taki czujnik z dwoma kabelkami. Świece w tym silniku grzeją do tęperatury ok 40st.C więc po zapaleniu silnika spokojnie grzeją jeszcze jakieś 5-10 minut. tyle że po zapaleniu przechodzą w tryb dogrzewania i grzeją napięciem 6V.sterownik i 2 przekażniki znajdują się...
Witam zobacz bo tam chyba masz elektryczne wspomaganie czy dochodzi zasilanie
Raczej problem z can lub zasilaniem.
Tak faktycznie, czyli cos z zasilaniem pompy paliwa, ECU ewentualnie IMMO. Sorry.
Grzałka sondy nie ma zasilania lub przepływomierz.
Nie ma przewodu powrotnego z pompy wychodzi tylko zasilanie
Nie wiem, dojdziesz mierząc instalacje wozu albo sam czujnik. Tam gdzie złapiesz miernikiem diodę tam jest zasilanie.
a może masz uszkodzoną pompę... zdarzyło mi się że pompa raz chodziła a raz nie jak miała humor były wytarte szczotki na komutatorze i tak się działo a też mi się wydawało że zasilanie nie dochodzi....
Sprawdź zasilanie ECU ..
S to sa przelaczniki. Numery nie maja znaczenia. Ten z wieksza iloscia stykow jest umieszczony po stronie kierowcy. M to sa silniki lub modul z silnikiem. Ten z literka A to jest bezpiecznik, a raczej modul z ktorego jest pobierane zasilanie.
według schematu wydaje mi się ze masa to 4 i 7 pin?!jeśli mógłbyś mi kolego zaznaczyć co i gdzie trzeba podać 12V na zasilanie tylko żarówek byłbym bardzo wdzięczny:)
Wyłączyłem zasilanie zaworu . Auto pracuje poprawnie.
ECU nie daje się zczytać. Sprawdzić masy i zasilanie, jak tam ok to sterownik padnięty.
Jak w temacie astra H, klimatyzacja automatyczna, sprężarka z zaworem, bez sprzęgła, brak zasilania na zawór, podpowie ktoś skąd idzie zasilanie? Bezpieczniki sprawdzone, w porządku.
Ten czujnik ma w ogóle prawidłowe zasilanie?
Bezpiecznik w radiu jest dobry. Gdzie mam sprawdzić zasilanie 2x12v ?
Jeszcze uściślę z tą kontrolką. Po uruchomieniu silnika gaśnie na ok.4s i później się zapala. Kody które wybłyskałem to 10 bł. 3bł 4bł 10bł (0340) 10bł. 2bł. 2bł.5bł (0225) Dziękuję za zainteresowanie tematem. Czujnik ma zasilanie.
Sprawdż zasilanie na pompę.
Bo tam masz zasilanie po zapłonie i stałe na regulatorze.P
prawdopodobnie zanika sygnał obrotów lub zasilanie.
Na powrocie z przelewów (z wtrysków), to jest włączone w zasilanie pompy.
Czujnik położenia wału do wymiany pewnie ale najważniejsze zasilania na sterownik.
Wtyczkę wpinasz z tyłu radia a czerwony i czarny na zasilanie. M
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu
Jeżeli masz taki błąd: P1530, to ci wyłączy zasilanie czujnika.
Możesz narysować jak jest podłączony do tego wentylator i zasilanie.
No to jeszcze do sprawdzenia pompa paliwowa i jej zasilanie.
pewnie trzeba tą zaślepkę poprostu wyciągnąć a potem po rozkręceniu rozpiąć zatrzaski plastikowej skrzynki i zobaczyć co jest w środku i naprawić co potrzeba nie grzebałem w takiej ale pewnie jest tak jak piszę i obstawiam na oblutowanie złącz
Wiązka do sterownika. Nie ma błędów bo gubi akurat zasilanie.
Ma moze ktos shemat do tego modelu zeby byl rozrysowany abs i jego zasilanie?
zobacz czy nie ma zwarcia do masy któraś świeca , czy mają zasilanie
Raczej uszkodzony przekaźnik lub jego zasilanie.
A patrzałeś gdzie wpięte zasilanie 15, i czy nie bierze sygnału obrotów czasem z wtrysków?
To na pewno nie jest podgrzewacz paliwa, ponieważ podgrzewacz jest na spodzie filtra. Ma on osobne zasilanie.
To ja wiem że tak można zrobić ale to nie daje odpowiedzi co jest uszkodzone. Alternator D+, czyli ecu nie daje. Zrób zasilanie z +15 a ecu obciąż żarówką 2W. odpisz co to naprawiło.
Primo odczyt błędów, wtedy nikt nie będzie musiał wróżyć z fusów (ja piję rozpuszczalną) secundo sprawdziłeś zasilanie przepływki ?
Oczywiście że stały. Po co Ci w gnieździe po kluczyku? Żeby się tester bez własnego zasilania ciągle wyłączał?
To jest czujnik aktywny który wymaga zasilania. Sam w sobie posiada układ elektroniczny. NIe da się go sprawdzić jak ci się wydaje. Zasilanie raz, a dwa sygnał oscyloskopem tylko po zamontowaniu. Pocieszyłem cię?
Kolego, nie sprawdzaj miernikiem, tylko kontrolką! To najważniejsze, bo miernik Ciebie oszuka. Tak samo masy i zasilania na sterowniku. Przecież to jest kilka przewodów.
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
A ja owszem. Uszkodzony elektrycznie, zwarty regulator go cały czas zasilał.
Witam. Mam pytanie odnosnie wzmacniacza. Mam zamiar pociagnac kable od aku do wzmacniacza, ale w radiu nie posiadam remote ani pradu ktory wlacza sie po przekreceniu kluczyka czy wlaczeniu radia, tylko posiada staly prad, stad moje pytanie czy moge zasilanie tylnej szyby wykorzystac jako wlacznik wzmacniacza? Chodzi mi o wykorzystanie tego pradu jako...
Jak np wepne ładowarkę to radio zaczyna szumiec. zmień ładowarkę nie zasilanie ,ona sieje.
Prośba do Kolegów, wytrawnych znawców sprzętu. Z myślą o wyjazdach wakacyjnych poszukuje dekodera do legalnego odbioru Cyfry i TNK - czyli takiego który czyta z kart tych platform. Sprawa byłaby prosta i pewnie sam bym coś wybrał gdyby nie pozostałe, chyba dość trudne do spełnienia warunki. 1 - obsługa dwóch konwerterów - dla Astry i Hot Birda 2 - zasilanie...
Trudno wyczuć, może kostka pod stacyjką, może zasilanie kabiny?
Proszę poprawić pisownię! Proszę pisać w działach dla początkujących (przeniosłem)! Brak jednego z zasilań! Trzydziestka to właśnie zasilanie.
Witam, w Astrze-G jest to trochę prościej. W załączeniu masz schemat sterowania (w przełączniku kierunkowskazów) tempomatu i rozpiskę z bezpiecznikami. Z przełącznika tempomatu nasz trzy przewody bezpośrednio do sterownika silnika oraz zasilanie z bezpiecznika F3.38 (10A).
Należało by sprawdzić bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie radia w pojeździe?
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Ten uszkodzony układ to właśnie końcówka mocy. Dźwięku nie ma bo, spalili ci końcówkę w radiu. Weź to radio i zawieś im i pokaż co się stało. Stawiam, że jak podpinali kable do akumulatora, to wystąpiło jakieś przepięcie, lub kable źle podpięli. Radio można naprawić (wymienić końcówkę mocy), lecz na Twoim miejscu pogoniłbym ich żeby ci radio odkupili,...
Sprawdź bezpiecznik w skrzynce instalacji auta ewentualnie zobacz czy niema dodatkowego zabezpieczenia (bezpiecznik) w lini zasilania radia (złączka).
https://obrazki.elektroda.pl/8641081900_... https://obrazki.elektroda.pl/2862379000_... https://obrazki.elektroda.pl/1762770800_... https://obrazki.elektroda.pl/9278265500_... https://obrazki.elektroda.pl/2046875400_... https://obrazki.elektroda.pl/8360350000_...
Nie napisałeś który to rok Astry? Ale sprawdź może na wtyczce od pompy czy masz zasilanie będzie szybciej?
Podłącz w miejsce w którym dochodzi zasilanie do silniczka 12V-tową żarówkę, włącz spryskiwacz, powinna zaświecić. Odłącz uprzednio silniczek.
Panie moderatorze...właśnie podpowiadam, że to nie czujniki Halla, więc jakie zasilanie...panie moderatorze....
Czasami były stosowane przekaźniki, odcinające pompę paliwa. zasilanie jego było brane z przewodu zasilającego elektrozawory,zazwyczaj niebieskiego.
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
najpierw sprawdz zasilanie na wtryskiwacz
Zatem może pomyśl w inną stronę. Mianowicie odłączanie na czas rozruchu (spadku napięcia na instalacji) odbiorników innych niż układ sterowania i zasilania silnika. Nie znam Astry ale to może nie być trudne.
Jeśli masz miernik to sprawdź czy na tym przewodzie jest cały czas napięcie bez zapłonu, jeśli nie to szukaj takiego na którym jest. Jesli nie będzie takiego to pozostaje pociągnięcie zasilania prosto z aku.
Właśnie by trzeba było ciągnąć przewody przez całe auto, ponieważ zapalniczkę mam tylko z przodu auta. Skrzynka w bagażniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/9927098900_... Nie wiem czasami czy to nie będzie f17, gniazdko zasilania.
Odłacz na chwile zasilanie z akumulatora i sprawdz samą benzyne. Napewno emulacja sondy lambda rozwala mape benzyny.
Sygnał z czujnika sprawdzałeś? Zasilanie też?
astra centralny zasilanie zasilanie czujnik astra astra zasilanie pompy
podnośniki hydrauliczny kondensatory sprzężenia zwrotnego antena symetryzator wykonać
instrukcja obsługi akumulatora instrukcja obsługi akumulatora
Jak zwiększyć amperaż w obwodzie elektrycznym? Jak zresetować Nokia 6270 bez kodu zabezpieczającego