jest to dziwne że w poprzednim palił bez problemu a w tym już nie chce , pomimo ze nawet podmieniłeś zestaw startowy . Spróbuj jeszcze wykręcić regulator ciśnienia paliwa jest tam siteczko wyczyść , zapuść jakimś środkiem do czyszczenia ,jak to nie pomoże , to sprawdź dokładnie instalację czy przypadkiem podczas przekładki nie zostały uszkodzone jakieś...
Jakie sprzęgło ? I gdzie zasilanie dać ?
Bezpieczni jest pewnie dobry, popraw kostkę i styki w lampce, zdiagnozuj czego brakuje, masy czy zasilania.
Czyli masz przejście pomiędzy 87 a 30 przy uruchomionym przekaźniku? Sprawdź czy na zacisku 30 przekaźnika masz zasilanie.
Ok dzięki i jeszcze pytanko ostatnie: czy na kostce (wtyczce) do której się podłącza sterownik jest też jakaś rozpiska pinów na których ma być zasilanie?
Dzięki za odpowiedź, już zdążyłem ustalić wszystko- padł przekaźnik mocowany z przodu skrzynki bezpieczników i czasami brakowało napięcia na styku 25. Temat do zamknięcia.
Tak, wziąłbym miernik i dzwonił od bezpieczników świateł mijania po płytce. Powinieneś dojść do przekaźnika, sprawdzasz, czy masz na nim napięcie i czy jest zasterowywany. Przy sprawdzaniu płytki wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i wtyczki, żeby obwód sie nie zamykał gdzieś naokoło np. przez wspólne zasilanie.
Zanim zacznę grzebanie w kablach nie wiem który jest od zasilania. Żeby sprawdzić czy dostaje napięcie. Osiem ostatnich znaków VIN?
Wygląda na to, że możesz podłączyć bezpośrednio do wyjść posiadanego radia samochodowego, to samo gniazdo co zasilanie. Wzmacniacz jest juz wbudowany. Masz rozpiskę pinów?
Jak na 4 biegu nie ma zasilania to sprawdź włącznik (pokrętło)
A jeszcze gdybyś mógł podać zasilanie bsi.
Masz może kolego schemat, gdzie podać +/-, aby podłączyć zegary "na stole"? Nie mam schematu od Berlingo, posługiwałem się schematem od Picasso, aby sprawdzić zasilanie w BSI.
Jest zawór kodowy, dekoder i petla. Sprawdzić zasilanie zaworu.
Witam ponownie ! Problem rozwiązany, jadąc po instalacji dotarłem do kostki połączeniowej gdzie wszystko jest ok lecz zmieniają się kolory kabli idące dalej to już jest biały zaslilanie i żółto-zielony do masy, po dalszym poszukiwaniu znalazłem kostkę z gniazdem i przekaźnikiem i tam był cały problem, przekaźnik i gniazdo było wypalone dostęp do niego...
To masz przecież opis wszystkich błędów? Tylko nie wiem czy można wierzyć temu twojemu sprzętowi. Ale załóżmy, że nie pokazuje głupot, to zajął bym się zaworem (regulatorem) i problemem z zasilaniem na początek. Być może przekaźnik w BSM.
Dzięki za schemat. Potwierdza to co ustaliłem. Zasilanie sprężarki wychodzi z BSI, a przez moduł w komorze silnika tylko przechodzi. Problem powstał po awarii sprzęgła kompresora. Miał zwarcie. Po wymianie na nowe nie włącza się. Czy może być uszkodzone BSI? Może zwarcie uszkodziło przekaźnik, bo osobnego bezpiecznika do tego nie ma. Co do błędu w VIN,...
Z tego co pamiętam w skrzynce bezpieczników jest jeden bezpiecznik , który można włożyć w dwie pozycje - przekładając ten bezpiecznik masz na radiu plus stały lub po zapłonie.
1. Sprężarka działa - słychać "pstryk" po uruchomieniu w lexii, nie z guzika w aucie Czyli nie działa. Sprawdź dlaczego nie działa (lexia, parametry i defekty BSI + ECM) 2. Sprawdź kostkę - którą? -> Czujnik temperatury silnika 3. jakie powinno być zasilanie na przekaźniku? ??? 12V
Co z zasilaniem ECU ?
Konieczny jest moduł do haka. Główne zasilanie najlepiej pociągów z akumulatora.
Opornica to rezystor do sterowania biegami wentylatora. Można dostać się do panelu z pokrętłem nawiewów i sprawdzić zasilania.
Na początek sprawdzić połączenia, zasilanie...
Zasilanie pin 2 zielona kostka 16pinowa w BSI.
Temat rozwiązany. Okazuje się że przewód biały zmienia się w połowie tunelu środkowego na pomarańczowy i zasila dmuchawę. Natomiast różowy przechodzi dalej przez gródź i idzie z wiązką do bsm ale do niego nie wchodzi tylko przychodzi na dolną część "kanapki" bsm czyli bezpieczniki maxi. Wygląda na to, że bsm nie steruje zasilaniem dmuchawy a prąd do...
Opis błędu się zgadza, ale dotyczy silników benzynowych. To jest kod definiowany przez producenta, a tego nie mogę znaleźć dla Boscha i Siemensa. Inne strony w internecie podpowiadają, że może to być „zasilanie modułu poza zakresem”, dla 1.6 hdi to błąd wewnętrzny modułu. Jednakże może to być problem z uszkodzonym przepływomierzem, albo...
Sprawdź przekaźnik główny silnika. To wygląda na problemy z zasilaniem albo masą .
3 przewody - masa, zasilanie silnika i sygnał położenia krańcowego ramienia wycieraczki. Na tym ostatnim powinien się pojawiać sygnał masy po osiągnięciu przez wycieraczkę położenia spoczynkowego.
Jak w temacie zamierzam zamontować u Siebie w aucie sterownik centralnego zamka z alarmem aby otwieranie było z pilota, auto to Berlingo z 97r. Poszukuję jakichś schematów, gdzie podłączyć zasilanie, czujniki drzwi, centralny zamek oraz kierunkowskazy.
Otwórz BSI i zobacz czy nie spaliły się drivery , o ile w starych było to rzadkością to nowe BSI niestety lubi się uszkodzić nawet podczas operacji zmiany żarówki jeśli tylko jest załączone zasilanie i nastąpi zwarcie .
Nie. Niewatpliwie, jakies napiecie tam jest, ale nie jest to zasilanie czujnika. Czujnik jest pasywny.
Czy są zasilania idące na ECU?
Będzie działać, jeżeli chcesz to zautomatyzować to zamiast włącznika kup sobie termostat na 12 V, są takie na znanym portalu z czujnikiem temperatury i nawet przekaźnikiem wykonawczym. Czujnik przyczepiasz do węża od chłodnicy ustawiam temperaturę załączania i po problemie.
P0223 Przepustnica Pozwolę sobie mieć inne zdanie. :) P0223 Usterka sygnału czujnika pedału przyśpieszenia Dodano po 1 Czyli filtr węglowy? Tak. odążając za którymś z forum, odłączyłem zasilanie I dlatego teraz masz błąd.
Przepustnica sprawna. Wymieniłem świece, cewkę WN, katalizator usunięty(był ok), sprawdziłem sondę lambda i jest ok. Silnik chodzi bez zmian. Czasami jak chcę ostro ruszyć to zakaszle jakby miał zasilanie z gazu pierwszej generacji...
Szukaj w modułach uszkodzonego przekaźnika.
Temat opanowany. BSM było problemem, po ruszeni ginęło zasilanie na zespól przekazników. Dokładnie linia BM06 w dokumentacji.
Najlepiej wyjąc na warsztat i sprawdzić po kolei zasilanie ,końcówka mocy , głośniki itd..
Szukam schematu zasilania świec żarowych Na pewno znajdziesz to tutaj, tylko trzeba się zalogować. Logowanie jest bezpłatne i możesz sprawdzić każde auto z tej marki. Numery części zamiennych, specyfikację fabryczną, numer silnika, skrzyni biegów + inne ... :))) Nie trzeba szukać w aucie, klikasz i masz! Jeżeli chodzi o schematy, materiały serwisowe...
Cześć, Mam problem z niskim napięciem zasilania złącza obd w Citroen Berlingo 2008 1.6hdi. Na pinie 16 w złączu obd jest tylko 10V. Do diagnostyki, tymczasowo na interfejs podałem sobie napięcie z innego miejsca, ale dobrze było by to naprawić. Poratuje ktoś schematem elektrycznym, lub może ktoś wie skąd jest zasilane złącze obd, pin 16.
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
Zasilanie żarówek w obecnych samochodach odbywa się z inteligentnej skrzynki bezpieczników, tj. z modułu tranzystorowego kontrolującego sprawność żarówki i przepływający prąd. W przypadku wykrycia uszkodzenia obwód nie zostanie włączony ponownie, do czasu np. ponownego uruchomienia silnika.
Pytanie, co tak naprawdę pokazał tester. Następnym razem, przed kasowaniem niech poda Ci przynajmniej numer błędu. Sondy nie diagnozuje się po błędach, tylko po parametrach i ewentualnych pomiarach. No chyba, że był błąd grzałki, ale też przynajmniej pasuje zasilanie jaką żaróką sprawdzić.
ale w tym przypadku jest inaczej bo nie jest to mechanizm który ma jedno stałe zasilanie i drugie, które ma powodować przesunięcie się z pozycji parkującej, tak było w starych typach wycieraczek. Tu jest 4 przewody czyli: masa, zasilanie dla pierwszej prędkości, zasilanie dla drugiej prędkości, cienki przewód sygnałowy.
Dam dane auta i błąd jutro.Dzięki Dodano po 9 Witam.Sory za zamieszanie ale to jest partner nie berlingo.Vin VF37JBHYMFJ762769. Błędy P220A -napięcie zasilania nox za niskie i P2207-ogrzewanie nox,usterka ogrzewania. Te błędy są zapamiętane dają się kasować ale po paru minutach jazdy szczególnie na dziurach powracają.Myślę że problem leży w instalacji.Pytanie...
Na włączonym zapłonie wskazanie MAP 938mbar, na biegu jałowym 580-690mbar. Dodano po 7 Ciśnienie paliwa 3,8 bar, zasilanie map mierzone miernikiem 5v
To wygląda na brak grzania świec , sprawdziłeś są sprawne ale czy kontrola zasilania świec była
Z tego bezpiecznika jest zasilony przepływomierz i moduł świec. Schemat od Berlingo 2,0HDI 1999-2002 90KM RHY sterownik EDC15C2
Trzeba by było rozebrać radio jeśli jest zwarcie i sprawdzić obwody zasilacza. Ale jeśli co do zwarcia nie jesteś pewien możesz spróbować podłączyć je pod jakieś zasilanie. Ale biorąc pod uwagę że pali się bezpiecznik 30A to nie polecam. Były by tylko fajerwerki.
Nie w DW8B. Pomimo spalonej jednej np. 1 świecy pozostałe są normalnie zasilane!
Straciłem klucz oryginalny z pilotem do berlingo 2003 r. Po telefonie do serwisu stanąłem twardo na ziemi-cena klucza z pilotem ok 800zł.Kupiłem klucz chiński .Immo zadziałał ale pilot pomimo prawidłowej synchronizacji i nadawania nie skomunikował się z odbiornikiem pojazdu. Podjąłem decyzję o zainstalowaniu sterownika centralnego zamka z funkcją alarmu...
No to już wszystko chyba wiem przekaznik szyby znajduje się w drzwiach kierowcy i teraz oprócz odbiornika który ma funkcję zamykania szyb muszę kupić moduł zamykania szyb i podpiac się nim w przekaznik w drzwiach pod przewód na którym pojawia się zasilanie przy zamykaniu szyby.Dobrze rozumie?
Witam kolegów trafił do mnie citroen który nie odpala brak komunikacji z ecu zasilanie na sterowniku jest masa też kluczyki OK czy ktoś się spotkał z takim czymś pozdrawiam.
Należy pierwsze sprawdzić zasilanie silnika dmuchawy jeśli prąd dochodzi winny jest opornik.
0101110101 - coś tobie powie? albo 011010101110 to? Z COM idzie komunikacja cyfrowo do BSI. COM musi mieć zasilanie (+12 i masę) i komunikacja z BSI. BSI wysyła informacje do BSM (BM34) że ma uruchomić, to tamto i siamto. Podaj na PW VIN a otrzymasz schematy konkretnie do twojego egzemplarza, a nie od tego co jeździ w Afryce.
dzięki pit1976 twoje uwagi oraz link rozwiązały wątpliwości. Jutro sprawdzę czy jest zasilanie w miejscach gdzie są żaróweczki, następnie przerobię na LED-y.
W citroenie parę bąbli powietrza w wężyku zasilania to normalne (ale bez przesady). Ja stawiałbym na wtryski.
wstrząsówka nie wyłącza tam pompy wstępnej (nawet nie wiem czy Siemens ją ma, w boschu EDC15C2 jest) tylko jedno z zasilań na sterownik silnika.
Sprawdź czy z klemami jest wszystko OK
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Zasilanie możesz wziąć bezpośrednio z baterii plus bezpiecznik,przekaźnik i wyłącznik.
Skoro nie ma napięcia na bezpieczniku F2 a przekaźnik klika to masz przerwę na BSM między zasilaniem cewki przekaźnika a bezpiecznikiem. Chyba nie do końca jest tak jak napisałeś. Wtedy by przekaźnik nie klikał.😉
witam mam problem z citroenem berlingo 2.0hdi na boschu a mianowicie nie chce zapalic.paliwo podaje,zasilanie na wtryskaczach jest sterowanie tez a mimo wszystko nie pali.prosze o jakas podpowiedz wszystkie rady mile widziane. moim zdaniem to on powinien odpalic ale widocznie zucil palenie:D z gory dziekuje i pozdrawiam!
Nie siedzę w autach dość mocno, ale jak masz zasilanie nie tyle co powinno być to szukaj skąd przychodzi - sterownik musi mieć prawidłowe zasilanie inaczej nie zagada. Sprawdź też czy linie komunikacyjne nie są zwarte gdzieś po drodze.
Ok dzięki za podpowiedź, sprawdzałem już kilka razy kable ale żadnych uszkodzeń nie ma czyste kostki już kilka razy odpięte i zamknięte więc raczej to nie problem z brakiem kontaktu. Dzisiaj albo jutro dostane drugi BSM i pokładam nadzieje w nim. Jeżeli okaże się że to nie to to wypruje wiązkę z pod akumulatora, spod lewego błotnika, i z pod szyby....
Zrobiłem jak kazałeś, po dotknięciu do szarego kabelka samochód się zamyka. Podpinałem dpo 3 posostałe nic się nie dzieje. Czyli jak mam to teraz podłączyć? Czy może lepiej jechać do elektryka :) Żółty i żółtoczarny podłączyć do szarego? A biały i białoczarny gdzie? A co z zasilaniem?
do kostki zasilającej dochodzi sieć van-komfort , wystarczy wpiać się w zasilanie van komfort albo nie odseparować sieci od radia i dzieją się szopki jakie opisałeś.
Witam Proszę o pomoc w zainstalowaniu radia Pioneer w Citroenie berlingo 2000 r Po podłączeniu kabelków odcina mi się zasilanie i radio nie działa min wszystki ustawienia gubią się trzeba na nowo instalować i tak w koło.CO TRZEBA ZROBIĆ żeby działało poprawnie Może do tego jest jakiś schemat Proszę o pomoc
przez bsm przechodzi tylko i przejście jest nawet rozebrałem i ok poza tym spr przejście od bsi do alternatora i ok jest oprócz tego żadnego zwarcia nie ma do masy czy plusa tego przewodu ( wydaje mi się że jest problem w bsi tylko nie mam nic na podłożenie a i schematu nie mam by się upewnić czy zasilania ok na 100%)
P11B4 i P0228 i po odpaleniu auta załącza się od razu wentylator na maksymalne obroty, auto jedzie, ale nie ma mocy, podmiana przepustnicy i pedału gazu nic nie pomogła. Tak się spodziewałem że auto nie ma mocy https://obrazki.elektroda.pl/5324438600_... P003 https://obrazki.elektroda.pl/4104283300_... No i właśnie...
Witam. Objawy: Brak podtrzymania pamięci komputera przy wyłączonym silniku. Zegar działa i zamek centralny do kilkunastu minut po wyłączeniu silnika. Nie działa klimatyzacja i wentylator chłodnicy. Ojciec prawdopodobnie grzebał przy bezpiecznikach bo mu chłodnica wysiadła i włączył się alarm temperatury... Ale nie chce się przyznać czy któryś wyją czy...
Środek jak nowy. Faktycznie na żadnym styku nie ma zasilania. Pojawia się dopiero przy wlaczonym kierunku.
Jest na 90% tak jak napisałem. Te radia lubią się podkasować i potem jest dokładnie taki objaw. Podłączasz da się włączyć, przyjmnie kod i gra ok. Wyłączasz i już nie daje się włączyć do ponownego odłączenia od zasilania.
w brązowym module sa 2 przekaźniki jeden z nich steruje pompą paliwa a drugi zasilaniem otwórz i szprawdź działanie przekaźników bo to też lubi sie popsuć ....
Okazało się jednak ,iż w tym roczniku jest instalacja CAN. Więc zakupiłem cyfrowy alarm tylko sprzedawca dołączył instrukcję wpięcia do Citroena C5 a nie do Berlingo moduł jest BSI E01-00 HG i wygląda tak: http://obrazki.elektroda.net/39_12445649... Jak macie opisy pinów : Zasilanie alarmu (+) Sterowanie świateł awaryjnych CAN-H CAN-L oraz...
Sprawdzenie zarówno zasilania na czujniki jak i samych sygnałów, potrzebny oscyloskop.
Tak, dokładnie chodzi o to radio. OK, czyli architektura AEE2004. Zasilanie w obu radiach jest tak samo, ale przed podpięciem SMEGa do auta __OBOWIĄZKOWO__ musisz odpiąć we wtyku te przewody, których SMEG używa do komunikacji z ekranem (D9, D14, D11, D15), inaczej masz 99% szansy, że spalisz ścieżki na płytce. Jak czytać schematy? https://obrazki.elektroda.pl/8161989300_...
Podejrzewam, że ta sprężynka to jest opornik wolnego biegu. Nie znam Berlingo ale zwykle takie oporniki mają oporność 0,5 - 1 Ohm. Może być dwa. Dodano po 6 Podejrzewam, że ta sprężynka to jest opornik wolnego biegu. Nie znam Berlingo ale zwykle takie oporniki mają oporność 0,5 - 1 Ohm. Może być dwa. A zasilanie przekaźnika oczywiście z bezpieczników.....
Wtyczka C pin 11 i 14 w BSM bezpośrednie zasilanie pompki, pompka dwukierunkowa na przód i tył. Odwrócenie polaryzacji zasilania powoduje zmianę kierunku przód lub tył. Sygnał z COM2000 leci cyfrowo do BSM. Chyba że szukasz jak wlutować się w COM2000. Pytanie dodatkowe bo widzę że są różne schematy to jest 2 czy 3 ? Podaj numer OPR.
(instrukcja podaje aby nie używać "rozgaleziaczy USB" gdyż mogą spowodować uszkodzenia - ale jakoś to podejrzanie brzmi Pewnie chodzi o wydajność prądową złącza USB. Można tam wstawić inne źródło zasilania, jakiś stabilizator napięcia 5V 2-3A zasilany z 12V itp.
Potencjalny złodziej nie odjedzie jak nie będzie mógł włączyć pompy. To przy okazji wyłącz zasilanie elektrozaworu gazu, bo odpali na gazie i pojedzie w siną dal.
Miałem podobny problem w Meganie 1.9D,tak mnie ta usterka w maliny wpuściła że wstyd gadać ,chciałem wymienić moduł ,a usterka była taka :Wypalone gniazdo bezpiecznika 70A zasilającego świece żarowe W momencie włączenia świec napięcie spadało a właśnie moduł pobierał sobie ten prąd do zasilania przekaźnika w module i kontrolka świeciła tylko przez sekundę...
Problem z Citroen Berlingo 2010 rok. Wczoraj zaparkowałem auto, wszystko działało. Dziś próbuję odpalić to po przekręceniu kluczyka 1 sygnał „pisk” spod kierownicy, po kilku sekundach 3 kolejne, po kilku sekundach znowu jeden. Gdy przekręcam kluczyk słychać tylko tykniecie z przekaźnika- nie kręci, ale np wyłącza zasilanie na radio tak jakby chciał....
prawdopodobnie soft sie wysypal w bsi najprawdopodobniej do wymiany s prawdz czy ktos czasem nie grzebal w bsi korekta licznika itp.sprawdz zasilania przebiegi na qarc itp.
Witam. Szukam schematu jak w tytule. Brak zasilania modułu adblue.
Świece i ich zasilanie. Czasami bywa tak że przekaźnik działa a do świec zasilanie nie dochodzi. To diesel z komorami wstępnymi i wszystkie świece muszą być sprawne.
Witam wszystkich!!! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki dotyczącej świateł awaryjnych w Citroenie Berlingo 2007r. 1.6HDi Usterka polega na samoistnym włączaniu się świateł awaryjnych w moim samochodzie niezależnie czy auto stoi czy jedzie czy zapłon włączony czy nie.Zazwyczaj włączają się na 5-20 sekund i wyłączają się same.Jest nieraz i tak że...
Przekaźnik i tak będzie potrzebny, żeby ledy wyłączyć po zapaleniu świateł głównych. Do ich zasilania wystarczy wspomniany przewód, skoro wystarcza do zasilania silnika wycieraczek, to do ledów tym bardziej.
1. Normalne. Peugeot tak ma. 2. Normalne. Jest zasilana z (+) "moteur tournant" (tylko przy pracujacym silniku.
o tym błędzie sondy lambda to coś ci powiedzieli więcej w tym serwisie poza tym że taki błąd wyskoczył? sprawdzał ktoś jakie wskazania podaje sonda? nie wiadomo co to znaczy dla tego sterownika błąd sondy lambda. sprawdzali czy sonda lambda nie pokazuje zbyt bogatej mieszanki? może ci zalewa silnik po prostu i dlatego ci gaśnie a kwestia problemów z...
Witam, Jesli nie mozesz odczytac numerow przewodow, to na schemacie masz takze numery pinow w zlaczce (1A, 2A etc). Zasilanie odbiornika musi byc z aku (B**), bo ma dzialac zanim wlaczysz stacyjke. Pozdrawiam, Georges
Co to znaczy utrudniony dostęp? Masz poważna usterkę, jeżeli chcesz jeździć musisz ponieść koszta zlecając lub zmarnować swój czas lub to i to. Auto na kanał lub podnośnik. Rozlanczas przewody paliwowe, zasilanie w dodatek, rozkecasz opaski podwieszana zbiornik od góry rozłńzapzewody na kostce i wyryfikujesz co jest w koszu. Jeżeli robisz to sam i nie...
Sprawdź zasilania na sterowniku silnika wg. schematu jaki wrzuciłem. W szczególności sprawdź czy oba przekaźniki (pokazane na schemacie) w BSM załączają się, czy jest plus po kluczyku itd.
1.9D to XUD9, DW8 lub DW8B. Zaden z tych silnikow nie jest zasilany pompa elektryczna.
swiece okolo 0,4 do 0,8 ohm instalacja do przekaznika od sterownika wtrysku - to juz Cie nakierowalem oraz same zasilania co do przeplywki - od niej do ecu
Wymieniłem przepływomierz - bez efektu, wymieniłem komputer i moduł z bezpiecznikami i to samo. A więc nic nowego,zachowanie "normalne " jak to bywa w większości przypadków. A przyczyna to jak zwykle brak diagnozy. Trzeba posprawdzać zasilania jak i sygnały wychodzące z tych czujników. To tak wstępnie bo błędów nie opisałeś a nawet nie wiadomo czy...
lista bezpiecznikow w berlingo: http://obrazki.elektroda.pl/6866539100_1...
Cześć wszystkim; w moim Berlingo 1,9D miałem identyczną sytuację świece nie grzeją, kontrolka nie świeci po sprawdzeniu sterownika okazało się że jest sprawny tzn. przekaźnik się załącza, natomiast do dziś nie wiem dlaczego zasilanie (M6 -połączone razem przewody BB10 i BB11) idące do przekaźnika i z niego na świece ma "dziwny" spadek napięcia - jak...
Zderzak trzeba sciagac ponadto w fabrycznym zderzaku masz zaznaczone miejsca gdzie powinny byc czujniki wiercisz w tych miejscach i wszystko jest symetrycznie. Osobiscie polecam montaz fabrycznych czujnikow cofania wraz z modulem. fabryka dziala wiele lepiej i wiele dluzej, do tego jako tako wyglada i w razie awarii wiesz jakich czesci szukasz, mozesz...
Używając zasilania LPg powinieneś pomyśleć o wymianie świec. Czy już je wymieniałeś czy mają niewiadomą historię??
nie czepiam się ciśnienia ,bo nie mam zasilania na sprężarkę,w momencie załączenia powinien załapać elektromagnes i powinien się kręcić razem z kompresorem a on stoi w miejscu To sie czepnij! W 95 przypadkach na 100 powodem niedzialania sprezarki jest brak gazu. Przepraszam za ton, ale zaczynaja sie mnozyc na tym forum tematy klimy i wszyscy szukaja...
citroen berlingo zasilanie berlingo zasilanie citroen berlingo
anoda magnezowy zamontować ogniwo tesla termopara przewody
technics autostip cżęści elektroniczne sklepy
Jak zresetować pompę ciepła Nulite 8,5 kW? Błąd P06 w pompie ciepła Nulite - jak usunąć?