Jak masz 3 grube i 6 cienkich w silniku to jesteś farciarz. Podłączysz Brainpowera z wyświetlaczem LCD za niecałe 200 zł za komplet. Te 6 pinów to: masa, zasilanie czujników hALLa, wyjścia czujników dla każdej fazy x3 i ostatni to Hall od prędkości.
Ktoś może mi powiedzieć jak idzie zasilanie czujnika halla? W moim przypadku brak napięcia na wtyczce. Zasilanie idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników czy z modułu zapłonu ? Była odcinana stara jakaś sekwencja od mechanicznego wtrysku i od tamtej pory brak zasilania pompy paliwa jak i halla. Chce dać nowy przewód.
Zgodnie z obietnicą masz live odczyt z wiązki z passata: 1 modułu (liczymy zgodnie z numeracją, czyli od prawej): 1: cewka wn 2:masa (kluczowa dla działania modułu) 3 masa halla, pewnie połączona z pin 2 4 +12V po stacyjce 5 zasilanie czujnika halla 6 impulsy z czujnika halla
5v to zasilanie czujników halla, w tym przypadku tak jest zasilany czujnik wałka rozrządu. Czujnik na wale korbowym jest czujnikiem indukcyjnym.
Piny w module są opisane od prawej do lewej, czyli od d... strony 1 1 cewki zapłonowej 2 masa (kluczowa dla działania, czyli najlepiej gruby kabel bezpośrednio do klemy aku) 3 masa halla (do złącza minus na aparacie) 4 + za stacyjką jednocześnie do drugiego końca uzwojenia cewki WN 5 zasilanie czujnika halla, czyli + na aparacie zapłonowym 6 impulsy...
Proszę opis. https://obrazki.elektroda.pl/3086210300_...
Sprawdź tranzystory od silnika i zasilanie czujników halla. To podstawa.
Pewnie przeciwzakłóceniowy, bo zasilanie idzie do czujnika Halla.
Wydaje mi się że "normalnie" raczej odcina się zasilanie cewki zapłonowej..
Dziękuję sygi za podpowiedz i jeszcze jedna prośba gdzie jest ten przekaznik umieszczony
W tych hulajnogach zazwyczaj wysiada dioda przez którą puszczone jest zasilanie czujnika halla znajdującego się w manetce. Nie trzeba zdejmować manetki tylko sprawdzić na wtyczce czy dostaje ona napięcie (powinno być ok. 4,3V)
Zasilanie czujnika Halla stabilne: 4.37V. Czym sprawdzałeś?
Styk 0 i "-" mostkujesz i wiesz wszystko , jeśli iskra wystąpi to masz halla do wymiany
Na module licząc od prawej: 1- zielony gruby do 1 cewki WN, cienki NC lub patrz 7 2- brązowy gruby masa (bardzo istotna do pewnego działania układu zapłonowego, w niektórych VW szła bezpośrednio do klemy - akumulatora) 3-brąz-biały masa czujnika halla 4- czarny z czerwonym + po zapłonie do styku 15 cewki WN 5- czerwony, zasilanie + czujnika halla 6-...
Nie, to czujnik indukcyjny, więc to on ma generować napięcie. Na wałku jest czujnik halla i ten musi mieć zasilanie.
5V to zasilanie czujników halla w silniku.
https://obrazki.elektroda.pl/7844784000_... Jak widać na schemacie czujnik wałka ma wspólną masę z paroma innymi i wspólne zasilanie z czujnikiem ciśnienia doładowania. Skupił bym się na sprawdzeniu tych połączeń i napięć zasilających czujniki
prąd do aparatu dochodzi ale niema go już na świecach Jak mamy to rozumieć ?, jest zasilanie czujnika halla, czy iskra pojawia się na kablu królewskim (z cewki do kopułki) ?
Tak i nie. Elektronika czujnika Halla wymaga zasilania, ale układ podłączenia może być 2-przewodowy. W oparciach siedzisk które produkujemy silniczki z funkcją MEMO mają 2 przewody do czujnika Halla. Zasilanie czujnika Halla jest pasożytnicze, po tej samej linii.
Sprawdź.np. czarno-zielony zasilający czujnik Halla, czarno-liliowy w złączy lewego kanału kablowego, pin 8. Ale najbardziej polecam pobrać to zasilanie ze skrzynki bezpieczników, bezpieczniki do dyspozycji to 2, 5, 7, 11, 24, 25, 26 - to są bezpieczniki "po stacyjce",
Zobacz oscyloskopem czy faktycznie jest sygnał oraz czy jest zasilanie czujnika jesli to sa halla czujniki powinno byc 5v.Potem zobacz od kostki abs do sterownika ciagłosc przewodów.Jesli jest ok wymieniaj sterownik
Witam! Najlepiej założyć sprawdzony czujnik i obserwować zachowanie silnika. Hall daje zmienny sygnał i w domowych warunkach ciężko to zmierzyć.musi mieć "pewną" masę i zasilanie. powodzenia!
109, 110 i 22 ma być cały czas zasilanie, możliwe że pada czujnik Halla skoro na ciepłym masz problem. Możliwe też że uszkodzony jest przekaźnik systemowy co zasila Halla, regulator ciśnienia, EGR i ECU.
zasilanie (+) czujnika halla?
zasilanie cewki jest zasilanie czujnika halla jest na cewce są impulsy z czujnika halla
Tam pewnie miałeś przerywacz a tu czujnik Halla. Żeby czujnik zadziałał to musi mieć zasilanie (2 wsuwki) i sygnał wychodzący (1 wsuwka).
H+ zasilanie czujnika halla, H- masa, HJ impulsy. Spinasz te kable ze sobą i tyle
Wygląda na problem z zasilaniem 5V. Być może zwarcie na zasilaniu czujników halla. Problem wymaga pomiarów.
Hall przywiera zasilanie.
Zazwyczaj włącznik zwiera wcześniej podciągnięty do zasilania (stąd zasilanie na tych pinach) sygnał włącznika do masy. Zasilanie 3V może iść do czujnika halla który wykrywa zamknięcie klapy matrycy. Obstawiam uszkodznie microswitcha.
sprawdź zasilanie czujnika Halla i jego wyjście,podczas kręcenia musisz mieć zmiane stanów-wysoki,niski,wysoki itd.
Napewno zasilanie jest 12V,na zewn. przewodach,środek wyjście-jest to połączone z elektr.układem zapłonowym i procesorem,dlatego może odkładać się napięcie z ukł.zapłonowego.układ zap[łonowy także musi mieć zasilanie 12V.
Przydało by się odczytać błędy - może ECU w ogóle nie ma zasilania. Pompa paliwa działa po włączeniu zapłonu? Jeżeli tak to zobacz czy jest zasilanie czujnika Halla w aparacie.
http://obrazki.elektroda.pl/9539143200_1... Kl1 do cewki WN (drugi pin do + po stacyjce) G+ zasilanie czujnika halla Go impulsy z ww
Omomierzem sprawdzasz przejście. A czujniki halla miernikiem po podłączeniu zasilania i zakręceniu kołem.
5 i 6 nie mostkować ! piątka to zasilanie czujnika halla Problem polega na tym, że moduł jest wyzwalany masą z halla, a ten 3 pinowy plusem z ecu, trzeba by dorobić inwerter i dopiero można go użyć
Dodam, że te analogowe przeważnie w stanie spoczynku dają na wyjściu 2.5V i w zależności jaki biegun magnesu się zbliża to napięcie albo spada blisko zeru, lub osiąga prawie napięcie zasilania.
3 grubsze to uzwojenie silnika. 5 a nie 6 to zasilanie i wyprowadzenia czujników Halla. Pierwsze sprawdź czy masz zasilanie 5V na czujniki. Czarny to masa, czerwony +5V. Druga sprawa to sprawdź czy każdy z czujników zmienia swój stan przy kręceniu kołem. Nie kręć od razu pół obrotu tylko powoli, najwolniej jak potrafisz. Ma się zmieniać stan na wyjściu...
Sprawdzić zasilanie na czujnika Halla, module zapłonowym i cewce. Sprawdzić czy z Halla wychodzi sygnał podczas kręcenia rozrusznikiem, czy dociera sygnał do modułu zapłonowego i czy z niego wychodzi na cewkę.
Podłącz zasilanie i na początek sprawdź czy to czujnik analogowy czy tylko cyfrowy przełącznik.
No to pojawiło się 15v za pierwszym stabilizatorem 5v a za drugim 3.3v więc mamy zasilanie. na czujnikach halla jest 5v, czujniki podają sygnały i tylko nie pokazuje prędkości jak kręcę kołem. a pewnie do startu potrzebuje dostać sygnał ze jedzie 6km/h więc nie odpala silnika. Jakieś pomysły?
dobrze, a ktoś podpowie co mam dalej sprawdzić i czy to że masując przewód sygnałowy we wtyczce aparatu wywołuje działanie pompy paliwa, wtrysk paliwa i iskrę nie świadczy o tym, że moduł zapłonowy jest sprawny? Mnie zastanawia najbardziej to ze zasilanie czujnika Halla nie jest w stanie zapalić żarówki 5W a jedynie diodę.
Uszkodzenie przewodu silnika generuje największe uszkodzenia w elektronice. Zwykle przy uszkodzeniu przewodu silnika napięcie fazowe dostaje się na zasilanie 5V czujników halla lub na któreś z wyprowadzeń czujników. Dodatkowo mogły polecieć tranzystory w półmostkach. Sterownik raczej do wymiany bo w 80% przypadków MCU jest uszkodzony. Być może masz...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Chyba nie dowiem się jak sprawdzić ten " krokowiec" Prędzej byś dostał jakąś rzeczową odpowiedź gdybyś nie używał lamerskiego nazewnictwa. Pinologia nastawnika: 1. silnik 2. sygnał z czujnika halla (czujnik mierzy obroty silnika) 3. zasilanie czujnika halla (12V) 4. masa 5. styk biegu jałowego (zwiera...
To czujnik Halla i sprawdza się go za pomocą oscyloskopu albo przynajmniej kontrolki ledowej. Nie ma typowej oporności jak czujnik nagnetoindukcyjny. Ma 3 piny-zasilanie, masę i sygnał
Na wyjściu przekaźnika względem masy napięcie jest 12 V - żarówka świeci jasno miernik też pokazuje 12V. Nawet zrobienie zwory zamiast przekaźnika nie zmienia sytuacji - na wtryskach nadal 6V czy to w kostce czy względem masy silnika. Na zasilaniu czujnika Halla 12V względem masy silnika.
Witam. Niestety na to pytanie nie mogę odpowiedzieć bo co sterownik to inne układy w większości przypadków to są jakieś chińskie wynalazki bez możliwości odnalezienia jakiejkolwiek informacji po nazwie układu... Kolego jeśli mogę wiedzieć po czym obstawiasz że akurat ten układ masz uszkodzony ? Sprawdzałeś czy masz 5v na zasilaniu czujników halla, manetki?...
Skąd pomysł, że na samej ładowarce uruchomisz hulajnogę? Ładowarka to NIE JEST zasilacz, niektóre hulajnogi maja wręcz blokadę możliwości włączenia przy podłączonej ładowarce. Zastanawiam się po co rozbierałeś baterię, skoro dawała praktycznie właściwe napięcie? Czy sprawdziłeś WSZYSTKIE (5) przewodów łączących wyświetlacz że sterownikiem? Może sterownik...
Witam, zobacz, czy na czujniku Halla masz zasilanie między 5 V a chyba 9 V. Sprawdziłeś zasilanie i masę? I 3. pin masz mieć koło 2 V. Daj znać
w kostce od czujników halla do silnika od strony sterownika na stałe wychodzi około 2,9V ze wszystkich kabli sygnałowych, nawet przy odpiętym silniku, co uznałem za dziwne To normalne. Wejścia sygnałowe nie mogą "wisieć w powietrzu". Zastosowano pull up. Napisz co masz na zasilaniu czujników halla i czy masz na nich pewną masę. Pewna masa to w tym...
Silnik BLDC, silnik bezszczotkowy prądu stałego o kącie 120’ (sądząc po 5 przewodach). Posiada 3 czujniki halla (3 kabelki + zasilanie) zasilane napięciem 5V (typowo). Te 5 kabelków ma zastosowanie dla sterownika. Można silnikiem sterować bez nich, wykorzystując tylko 3 grube przewody. Halle dają lepsza charakterystykę pracy sterownika, a tym...
Kolory są standardowe. W każdym silniku takie same. Czarny, czerwony zasilanie biały obroty niebieski, zielony, żółty właściwe sygnały
Podaj napięcie zasilania tego elementu.
ja tez mam proglem z zaplonem. kilka razy auto zgaslo w tym 2 razy na skrzyzowaniu. posprawdzalem napiecia i zasilanie do cewki dochodzi a iskry brak. Mam golfa III 2.0. jak odlanczam wtyczne do czujnika hall przy aparacie zaplonowym i sprawdzma napiecie to go nei ma. Po jakims czasie mu przejdzie i napiecie sie pojawia. Ta wtyczna to jest zasilanie...
Jest w aparacie. Weź miernik albo probówkę led, i sprawdź zasilanie wcześniej na wtyczce halla. Zasilanie jest, a drugiego czujnika położenia wału lub wałka nie ma w tym gracie.
Wymień przewód na nowy. Możesz mieć gdzieś uszkodzoną izolację od czujników halla i zwiera Ci np. zasilanie do sygnału któregoś czujnika. Gorzej jak zewrze Ci fazę silnika z zasilaniem czujników. Wtedy sterownik papa.
Może być 1/8W, obojętnie chodzi tylko o podciągnięcie wyjścia otwartego kolektora do zasilania.
witam mi się wydaje że sterowanie obrotów jest tu zrealizowane nie wartością napięcia tylko częstotliwością sygnału na wejściu sterującym zaś kierunek obrotów stanem na wejściu przełączającym kolejność przełączania tranzystorów.jeżeli to niestabilne napięcie odpowiadałoby za zasilanie czujników halla to wyjaśniało by to fakt niestabilności i gubienia...
Indukcyjność masz uzwojenia, cewki; a indukcja to może być w rdzeniu związana ze strumieniem magnetycznym powstałym w zasilanym uzwojeniu. Czujniki Halla mogą zdaje się umożliwiają pomiar indukcji.
Jaki tam schemat? Na wtyczce do aparatu masz narysowane +, 0 i -. Zewnętrzne zasilanie, środkowy sygnał. Czujnik Halla jest połączony z gniazdem na aparacie zapłonowym, ściągnij kopułkę, palec oraz osłonkę to zobaczysz czujnik.
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
Witam serdecznie. Pacjent jak w tytule. Nie pali.Zgasł z czasie jazdy. Czujnik wału widzi połowe obrotow. Zasilanie czujnika(czujnik halla) plus, minus i sygnał. Problem polega na tym że na zasilaniu czujnika mam tylko 7.60V. A powinno być chyba 12V. Sprawdziłem wiązkę i jest ok. Na pinie z komputera też 7.60V. Podmieniłem komputer(podobno dobry, po...
Jeżeli czujnik Halla to zasilanie, masa i sygnał. Oporności w tym czujniku wtedy nie mierzysz tylko oscyloskopem przebieg sygnału.
Witam Montuje czujniki halla w silniku i mam 3 piny (VS,OUT,GND) wiem że gnd to masa lecz nie wiem które pozostałe to zasilanie i sygnał. Pozdrawiam
Z tym czujnikiem Halla chodzi o to, że podłączony on jest bezpośrednio do sterownika za pomocą taśmy z czterema wyprowadzeniami. Zwróciłem się o pomoc jak podłączyć zasilanie i diodę aby nie uszkodzić przy okazji sterownika.
Dziękuję zrobiłem najpierw 100kOhm i przy zasilaniu z zasilacza było ok. A w układzie już się nie sprawdziło bo może zbyt małe prądy i na wyjściu było 0.2V-0.6V. 5V jest wzięte z zasilania czujnika Halla SS49E. To jest napęd od wózka dla osoby z ograniczoną sprawnością. Dźwignia prędkości z czujnikiem halla daje 0.8V-4.2V (0-100%) a wózek jedzie w zakresie...
G40 sprawdzisz podłączając na jego wyjście diodę LED z rezystorem lub oscyloskop. Błąd oznacza że czujnik nie żyję lub przerwany jest przewód od niego. Skoro zasilanie dochodzi to zobacz co jest na tym 3 przewodzie i podłącz tam oscyloskop lub diodę. Jeżeli zasilanie jest ok, sygnał nie wychodzi to G40 do wymiany.
Właściwie bez noty katalogowej będzie Ci ciężko ustalić wyprowadzenia 3 x 2,5mm² to na pewno układ zasilania uzwojeń silnika połączonych w trójkąt dalej to już tylko zgadywanie masz 3 halotrony teoretycznie można przyjąć czerwony + zasilania , niebieski - , pozostałe to wyjścia sygnałów z czujników ale nie koniecznie musi być taka kolejność . Zasilanie...
Sprawdź zasilania cewki, czy są na cewce impulsy, sprawdź zasilanie i impulsy na czujniku halla.
Czy dobrze podłączyłeś zasilanie 20V tz. czy nie zamieniłeś plusa z minusem. Jak stwierdziłeś że dioda spalona. Diodę też wylutuj. Z czego zasilasz układ.
Najprawdopodobniej silnik jest uszkodzony - zalany lub wiązka przewodów do silnika. Jakimś sposobem przywiera Ci linię zasilania czujników halla. Może to nawet nie jest związane z obciążeniem silnika a z ruszeniem wiązką. Tylko dziwna sprawa bo w sterowniku powinien być bezpiecznik polimerowy który zabezpiecza przetwornicę przed zwarciem na wyjściu...
Witam jak w temacie auto nie ma iskry. Cewkę zmieniłem nic nie pomogło, następnie czujnik halla i nadal nic. Dodam że zasilanie na cewce i na czujniku halla jest. Części które zostały założone pochodzą ze sprawnego palącego auta. Proszę o pomoc.
To wygląda że po wpięciu wszystkich przewodów w sterowniku nie sygnalizuje żadnego błędu . Te pięć przewodów do silnika to zasilanie i wyjścia czujników halla . To jednak problem może być z płytką wyświetlacza, czy po wciśnięciu przycisku zasilania włącza się podświetlanie, może to problem z włącznikiem . Może jakieś lepsze zdjęcie elementu oznaczonego...
Nie ma tam żadnego stabilizatora napięcia - jest czujnik halla. To jest silnik z tzw. elektronicznym komutatorem, odwracając zasilanie można go co najwyżej spalić. W budowie i zasadzie działania rzeczywiście bardzo przypomina silnik krokowy.
Tak, raczej blokuje. Ale skoro piszesz że masz ''immo'', to jak jest możliwość to go omiń. Bo nie wiem czy go ten samochód posiada. Poszukaj schematu elektryki tego peugota i sprawdź czy jest zasilanie na czujniku halla. Czyli plus, minus i impuls. To tyle co ja bym sprawdził.
Sprawdzić jeszcze czy w tym silniku nie ma dodatkowego czujnika wału, w golfie 2.0 GTI jest, skoro zasilania sterownika są, czujnik halla działa ja bym sprawdzał co się z czujnikiem halla dzieje sprawdzaj jego zasilanie na zapiętej wtyczce, i impulsy podczas kręcenia upewnij się że to nie wina czujnika.
Sprawdziłem dokładnie i tylko 2 zewnętrzne styki służą do zasilania. 3 ścieżki widoczne na środku są podłączone do czujnika halla. Zasilanie silnika napięciem dc nie daje żadnego efektu. Czyli jest to najprawdopodobniej silnik na napięcie zmienne.
Jak już Kolega chce sam - zdobyć schemat, prześledzić zasilanie obrotomierza i jego masę oraz trzeci przewód który musi być dołączony do zacisku cewki zapłonowej, po stronie przeciwnej niż zasilanie (od czujnika Halla). "Podeprzeć" można się schematami Golfa 2 z pierwszych serii, to prawie identyczne. Natomiast usterkę musi Kolega znaleźć sam.
Nie rozumiem jak może być tu czujnik z komparatorem, raczej wtedy miałbym jedno wyjście, które wystarczyłoby podciągnąć. Mogę się mylić, ale jestem już trochę zdesperowany... To by było dziwne i nieuzasadnione, nawet bez sensu, ale takie czujniki istnieją, po prostu ta skrajna asymetria napięć nasuwa przypuszczenie że popełniamy duży błąd. Dlatego...
Gdyby to było immo to by odpalił i zgasł. Zobacz czy dochodzi plus na wtryski który jest wspólny dla zasilania czujnika Halla.
sprawdzenie zasilania w podobny sposób Tak, ...i sprawdzenie sterujących sygnałów "masy" wychodzących z ECU i dochodzących do elementów wykonawczych. Czyli, np: B3 - masa czujnika Halla przy ECU i przy samym czujniku ... ... i analogicznie pozostałe. zaświecenie się check engine jest uwarunkowane czy ECU da zasilanie na tą kontrolkę Nie, A5 - sterowanie...
To w większości są czujniki oparte na efekcie Halla - 2 przewody zasilające i wyjście. Nie zmierzysz tak. Jak masz w czujniku szczelinę i magnes to na 100% właśnie czujnik halla. Najłatwiej podłączyć pod zasilanie i mierzyć napięcie na wyjściu - powinno się zmieniać.
Ja tam widzę diody, chyba to są. Rozrysuj schemat z płytki. Sam czujnik Halla musi mieć zasilanie i sygnał wychodzący. Można też zmierzyć zmykłym miernikiem, jak będziesz zbliżał magnesik albo przesuwać na nim. Tu masz schemat podłacz zasilanie zmienne 1,2 miernik pod P1 i P2 jak nie reaguje to jest uszkodzony czujnik Halla. Od strony druku płytki masz...
Możesz jaśniej ? Możesz w końcu napisać jakie masz oznaczenie silnika lub podać numery ECU ? ...czy wszyscy mają zgadywać? Nie szukam gotowca (...) (...) proszę o konkretne info do którego, a nie tylko numer pinu, wolę wiedzieć co odcinam. Na przykładzie sterownika Bosch EDC17 C74, Np: A038 Czujnik rozrządu Halla – sygnał A057 Czujnik liczby...
Pewnie najprościej będzie zidentyfikować czujnik po oznaczeniach i znaleźć jego dokumentację. Albo podłączyć płytkę pod zasilanie i zmierzyć. Albo prześledzić, jak biegną ścieżki i z nich wywnioskować. Albo podłączać na chybił trafił i mieć nadzieję, że się nic nie uszkodzi. I akurat tą metodę bym odrzucił. Nie posiadam elektroniki z tego napędu, sam...
Co ma komputer do czujnika Halla? Zakłada się nowe części, wtedy przynajmniej jest cień szansy na bezawaryjną pracę. Zasilanie czujnika sprawdziłeś?
Na tą chwilę właśnie nie mogę potwierdzić na jakie napięcie ale czekam już za odpowiedzią w tej sprawie (napięcia zasilania)
W końcu znalazłem trochę czasu i sprawdziłem halle. Podłączyłem zasilanie 5V do czujników i do każdego halla podłączyłem diodę świecącą przez opornik 330. obracając powoli silnikiem ładnie diody się zapalały jedna po drugiej, a potem gasły jedna po drugiej. Rozebrałem silnik, czujniki są równo ułożone, magnesy się trzymają i też są równo poukładane....
Oscyloskop w łapkę i sprawdzić co się dzieje na czujniku po nagrzaniu.Jeśli to czujnik halla to sprawdzić też zasilanie.
A obroty wału widzi sterownik?,a czas wtrysku podczas rozruchu pokazuje?,a zasilania i masy sterownika sprawdzone?,a zasilanie cewek po zapłonie?,a może jakieś odcięcie dołożone kiedyś tam? Jak to wszystko ok.to pewnie ster uwalony.pozdr.
Mówiąc krótko chcę wysterować czujnikiem halla to co na obrazku. Całość zasilam 5v. Na jaki tranzystor zmienic 2n3055 ?
Cześć wszystkim Buduje układ jak poniżej na obrazku: https://obrazki.elektroda.pl/5892427300_... Problemem sa zakłócenia, które pojawiają sie przy zliczaniu impulsów z czujnika halla na arduino podczas poruszania siłownikiem. Pytanie do doświadczonych kolegów, w jaki sposób powinien wyglądać ten układ, jakie elementy i gdzie powinienem...
Pod aluminiową blaszką nie ma żadnych tranzystorów MOSFET. Jest to sterownik najprawdopodobniej z czujnikami Halla. Na początek można odlutować trzy przewody silnika, sprawdzić oporność uzwojeń. A same tranzystory MOSFET, po rozszyfrowaniu wyprowadzeń G, D, S pomierzyć miernikiem na teście diody. A wyniki poszczególnych par porównać. Te złącze 6 pin,...
mam problem palil palil i przestal brak iskry cewke sprawdzilem masy i zasilanie dochodzi zostal czujnik halla i modul zaplonowy ( modul zaplonowy motorcraft ) jak to mozna ewentualnie sprawdzic ?
Panie moderatorze...właśnie podpowiadam, że to nie czujniki Halla, więc jakie zasilanie...panie moderatorze....
Zasilanie na cwkę,moduł,czujnik halla do sprawdzenia.Jakie oznaczenie silnika?
Czy ten czujnik o którym mówisz jest z Renault - to nie . Bo wszystkie czujniki GMP z starych renówek są indukcyjne . Nie zagłębiałem tematu ale chyba czujnik wałka rozrządu z starego silnika 2.5 dci z mastera jest czujnikiem Halla zasilanym 12V .
Podczas kręcenia rozrusznikiem sprawdź czy nie ginie zasilanie lub masa w kostce czujnika halla. Druga sprawa, zobacz czy się palec obraca jak kręcisz rozrusznikiem.
Pierwsze pytanie - niezależnie czy sterujesz plusem czy minusem. Drugiego nie bardzo rozumiem. Co za problem wysterować 16 diod przez tranzystory? Przecież do bazy idą praktycznie znikome prądy. Dla diody potrzebujesz 20mA, czyli przy współczesnych tranzystorach, chociażby bc557 gdzie h21e wynosi >250 to prąd potrzebny do wysterowania tranzystora będzie...
zaczely po jakims czasie pokazywac na wejsciu pomiarowym bzdury. Zasilanie to alternator ciezarowki. Możliwe, że przepięcia z czujnika Halla uszkodziły wejście układu komparatora.
zasilanie halla rezystancja czujnika halla pominięcie czujnika halla
transformatorowy lutownica kocioł olejowy ulrich spalony interfejs audio
17mb82s telefun 17mb82s telefun
Ładowanie ogniw 18650 szeregowo - jak to zrobić? Kabel SATA 2725 E209329 Lian Feng - Kompatybilność i Rozwiązywanie Błędów STOP