Daj mu plaka, zobacz czy pali, sprawdź wysterowanie i zasilanie cewki, czujnik wału, zostaw w spokoju, czujnik walka, ma mieć zasilanie, masę i sygnał. Sprawdź sygnał. Przepustnica, zobacz zasilanie potencjometrów i masę. Zobacz działanie "krańcówki". Popatrz na sygnały z potencjometrów. Prześwietl wiązkę od silniczka. Tyle zrobisz sam. reszta warsztat....
Witaj. W czym tkwi problem, by naprawić gniazdo lub podpiąć drugie na krótko? Skoro nie ma zasilań, to przewód musi być uszkodzony. Wg schematu, zasilanie leci bezpośrednio po zapłonie bez bezpiecznika do obu czujników...
Wygląda na to że 12V ale głowy uciąć nie dam :) Czujnik wałka ma wspólne zasilanie z czujnikiem różnicowym. Dla czujnika wałka jest to przewód o nr 1352B, dla czujnika różnicowego 1352A a zasilanie wychodzi ze sterownika silnika przewodem 1352P z pinu 2H wtyczki 2. Punkt połączenia tych przewodów jest w wiązce na skrzyni od strony chłodnicy przy czujniku...
Nie, to czujnik indukcyjny, więc to on ma generować napięcie. Na wałku jest czujnik halla i ten musi mieć zasilanie.
To biorę pod uwagę, jednakże zanim wyjmę silnik, to chcę wykluczyć inne przyczyny. Dlatego pytanie ponawiam o zasilanie czujnika położenia wału, na logikę czujnik jest indukcyjny i powinien dostać 12v. Czekam na podpowiedź.
Nie ma iskry bo nie ma impulsów, trzeba sprawdzić zasilanie i impulsy czujnika wału lub czujnika wałka zależy skąd bierze impulsy trzeba by sprawdzić bo auto ma swoje lata i się nie robi tego na bierząco.
Jeżeli to sterownik Sirius 34 , to czujnik wisi na 24 i 54 pinie ECU i tylko ECU , nie ma tam żadnego przejścia na jakieś bezpieczniki. Coś źle mierzysz - nie tam gdzie trzeba! Oporność jego od 200 do 800 omów. Nie to jest sirius32.(90 pinow) Clio 1.4 16V 2001r automat. Bledow na Clipie brak. Nie rozpoznany 1 cylinder,brak obrotow silnika przy kreceniu.
Masz błąd czujnika wału to widać jak byk. Załóżmy że czujnik jest zasilany 5v, to np jego uszkodzenie, lub elementów zasilanych tą linią 5v,może nie musi ,robić zwarcie w całej tej gałęzi. Musisz sprawdzić zasilanie czujnika wału jak i jego masę i sygnał. Zasilanie sprawdzisz miernikiem .Do sygnału potrzebny jest oscyloskop. Może przy wkładaniu skrzyni...
Obwód 5V-1 to zasilanie czujnika obrotu wału, wałka czujnika ciśnienia na listwie i jedno z dwóch zasilań pedału gazu.
Witam, mam pytanko koledzy z forum doradzali ze najskuteczniejsze zabezpieczenie samochodu uzyskam jeżeli dam włącznik/wyłącznik (przekażnik odcinajacy zasilanie czujnika) na kabel od czujnika położenia wału, ale nurtuje mnie pytanie czy jeśli ten czujnik bedzie wyłaczony to czy po przekreceniu kluczyka w stayjce nic nie zostanie uszkodzone. Bardzo...
Wywal ten czujnik.
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
https://obrazki.elektroda.pl/7844784000_... Jak widać na schemacie czujnik wałka ma wspólną masę z paroma innymi i wspólne zasilanie z czujnikiem ciśnienia doładowania. Skupił bym się na sprawdzeniu tych połączeń i napięć zasilających czujniki
schemat podłączenia modułu w maluchu. Na początek sprawdż zasilanie modulu ,masę,czujnik prędkości położenia wału(2),cewkę(5).jeżeli wszystko dobre,a brak impulsu na cewkę to niestety moduł
Witam Do cewko-modułu dochodzą 3 przewody z alterantora i jeden z instalacji(pewno gaszenie). Czy mógłby mnie ktos oświecić gdzie jest zasilanie, a gdzie czujnik położenia wału? Stojan jest zalany żywicą i niewiele widać.
http://www.12v.org/engine/index.php?sect... tu masz ładny opis. Miałem taki przypadek że chrzanił czujnik hala na wałku taki w kopułce metalowej i też nie palił. (na rysunku g40)
Sprawdź czy jest zasilanie cewki podczas kręcenia i impulsy z ecm. Sprawdź czujniki wału/wałków. Odczytaj błędy.
Sprawdź czego brakuje na cewce przekaźnika, zasilania po kluczyku czy wysterowania masą. Zobacz czy masz zasilanie na wtryskach. Gdy brak masy, do sprawdzenia zasilania, masy na sterowniku silnika, czujnik obrotów wału. Gdy brak zasilania, szukasz od przekaźnika głównego.
Pomieszałeś błędy z innych systemów,zamiast oddzielnie napisać. Czujnik wału masz błąd obwodu. Sprawdziłeś zasilanie czujnika i masę? To samo z czujnikiem abs?
Czujnik 578-782Ω, szczelina 0,4- 1 mm.Cewka pierwotne 0,495- 0,605 Ω, wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie cewki ze stacyjki przewód pomarańczowy ,biało -czarny do modułu zapłonowego złącze nr 7 .Przewody z czujnika do modułu ,złącze nr 1 i 5. Zasilanie modułu ,złącze nr 4 plus 12 V, złącze nr6 -masa .Jak tu dobrze to uszkodzony jest moduł.
Zasilania na cewkę brak, właśnie szukam przyczyny . Zasilanie na czujnikach wału i wałka rozrządu jest. Za zasilanie na cewce jest odpowiedzialny jakiś przekaźnik, lub bezpiecznik? Bezpieczniki są wszystkie całe. Gdzie dalej szukać przyczyny?
paliwo podaje czyli czujnik ok, zasilanie cewki czy jest żarówką i czy ecu kluczuje czyli podaje masę ( impulsy żarówką 5W).
Zasilanie czujników wałka i wału jest po bezpieczniku....skoro zrobił zwarcie co jest teraz na wtyczkach czujników ?
Impulsy na cewke są? Zasilanie cewki i czujnika wału jest?
-zasilanie na sterownik -czujnik wału To sprawdzić.
W takim razie sugerujac sie P0642 sprawdż, pod katem zwarcia do masy, zasilanie 5V wszystkich czujników odpowiedzialnych za "emission", czujnika wału i pedału przyspieszenia tez. Błąd zniknie sam gdy wróci prawidłowy sygnał.
Silnik po uruchomieniu pracuje nierówno. Chwile popracuje i gaśnie. Innym razem w ogóle nie odpala. Zasilanie czujnika sprawdziłem podczas pracy silnika, na zapłonie i podczas uruchamiania - bez zastrzeżeń. ECU wyrzuca tylko błąd czujnika wału P0335. Zasilanie idzie również na czujnik położenia przepustnicy i pedał przyśpieszenia. ECU zgłasza tylko...
błąd P0652 oznacza niewłaściwe zasilanie czujnika : położenia wału, wałka, czujnika ciśnienia w listwie, czujnika ciśnienia klimatyzacji , czujnika doładowania - może być zwarta wiązka na błąd ten może mieć wpływ również awaria czujnika pedału przyśpieszenia lu któregoś z wcześniej wymienionych - musisz sprawdzić wiązkę a z tego co opisałeś to pewnie...
no pewnie że moze być powiązane? Słuchaj, sprawdziłeś czy EEC dostaje zasilanie? Sprawdziłeś czujnik wału?
sprawdz wiazke czujnika i jego zasilanie
Na maszcie masz elektrownię i nie masz jak zasilić? :D . Jak ogarniesz zasilanie to jako źródło sygnału możesz wykorzystać gotowca np . czujnik położenia wału od silnika samochodowego
Witam Mam takie pytanko , w autku jak z tematu padło ECU a dokładniej padło zasilanie +5 V na czujnik położenia wału korbowego. Sterownik EDC16CP34 o numerze 7L0 907 401 B pierwsze pytanko ,koś może naprawiał taki problem w sterowniku,? I czy mogę użyć sterownika o numerze 7L0 907 401 tylko go dopisują ,nie mogę nigdzie znaleźć z literą B na końcu,...
Do czujnika położenia wału masz mieć przy odpiętej wtyczce 12v sprawdzone żarówką bo to zasilanie czujnika, 5v jako sygnał i gnd. Napisałeś że masz tylko 5v czyli brak zasilania 12v które to łączy się do wielu czujników m.in przepływomierza i pewnie dlatego nie widzi sygnałów. Sprawdź czy nie masz zwarcia na pinie gdzie powinno być 12v i jeśli nie ma...
Czujnik położenia wału do wymiany pewnie ale najważniejsze zasilania na sterownik.
A jaki masz błąd sondy. Może nie masz zasilania grzałki na sondzie?
Bez najprostszego miernika nic nie zrobisz. Musisz sprawdzić czy dochodzi zasilanie do tego modułu. jeżeli jest zasilanie to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału może być uszkodzony albo nie kontaktuje. Trzeba sprawdzić ciągłość obwodu czujnik moduł. Jak masz zasilanie na module i wszystkie styki łączą to na 99% uszkodził się czujnik położenia wału.
Odcięcie na 3000 rpm spotkałem tylko raz w oplu związane z czujnikiem położenia ale wałka. Dokładnie to była słaba masa w jego zasilaniu i głupiał powyżej 3000 RPM na wale.
u mnie na schemacie piny w jednej kostce mają oznaczenie jedna linijka A od 1 do 16 druga linia B 1-16 i w drugiej kostce C i D też po 16 pinow . Masa jest na B1,C9,D16 Zasilanie A6, diagnostyka B9 i D11 Ze schematu wychodzi ze masa B1 zasila też CKP-czujnik wału korbowego. wszystkie masy to brązowe kable.Prąd na A6 jest z 30tki czyli bez lub po stacyjce.pozdrawiam
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
Immo->czujnik ciśnienia na listwie->czujnik wału->
Więc tak sprawdziłem oscyloskopem zasilanie masę i sygnał z czujnika wałka podczas pracy i jest ok, trochę dziwne bo ładowanie aku ma aż 15,8V na zimnym ale potem spada do 14,5V, pewnie taka kompensacja temperaturowa regulatora napięcia (na aku niema sieczki) Natomiast nie poradziłem sobie z czujnikiem wału chyba moja cyfrówka nie wyrabia, pożyczę lepszy...
Usterka przekaźnika i na pinie 18 sterownika pozostaje szczątkowe zasilanie. Ustawienie czujnika wału, dokładnie na przeciwko ząbka, spowoduje to zasterowanie wtrysków i pompy.
Sprawdź cewkę, jej zasilanie i czujnik położenia wału.
Impulsy na wtryski są? Sprawdzić impulsy na czujniku wału i zasilanie czujnika, zasilania sterownika sprawdzić, ale to wygląda na immo trzymające.
Witam Mam silnik AFT i w moim czujnik położenia wału to czujnik halla. Wiem o tym bo około 8 lat padło mi zasilanie tego czujnika.
Pompa działa po zapłonie przez kilka sekund i się rozłącza, potem zasilanie dostaje jak kręcisz rozrusznikiem (czyli dopiero jak czujnik położenia wału stwierdzi że rozrusznik kręci i chcesz odpalić). Jest jeszcze opcja że pompa dostaje zasilanie tylko jak kręcisz rozrusznikiem (np w Oplach tak jest).
Witam wszystkich, mam jedno pytanie na które nie mogę znaleźć dokładnej odpowiedzi, czy na czujnik położenia wału idzie zasilanie po przekręceniu zapłonu, a jeśli nie to czy w ogóle możliwe się sprawdzenia tego? Uzupełniłem info o samochodzie. Mod.
Może schemat Ci pomoże,przepraszam za jakość.Pomierz zasilanie i rezystancję czujnika wału bezpośrednio na wtyczce modułu zapłonowego. Nie wiem czy to napewno ten schemat nie podajesz rocznika autka. Pozdrawiam,życzę powodzenia.
Nic się nie stanie - Jeżeli się pytasz o tak prosta rzecz to na wstępie należało by odłączyć zasilanie ((akumulator).
Pin 33 jest pusty a dodatkowo pin do zasilania czujnika wału korbowego jest tylko jeden przewód i tylko do czujnika wału, po podciągnięciu zasilania z mapsensora auto chodzi normalnie ale tak zostać nie może. Po schemacie wynika że jest to AFN ale 2000r i w tym roku by się zgadzał pin. Na szybach jest ewidentnie 99r Czujnik hala na wale w sterowniku...
Witam. Mam pytanie. Czujnik położenia wału krobowego ma 3 nóżki: zasilanie, amsa i kabel sygnałowy. Jeżeli podłączam to do uC to wystarczy, że tylko podłącze sygnał do uC czy także pozostałe dwa przewody mają jakieś znaczenie, zakładając, że procek ma własne zasilanie. Pozdrawiam.
Sam gasł na wolnych obrotach i wchodzi czujnik położenia wału stało się to po generalnym remoncie silnika teraz samochód niedoodpalenia i po skasowaniu błędów i po próbie odpalenia wchodzi ciągle błąd czujnika położenia wału brak sygnału zasilanie. wymieniłem dwa czujniki wiązkę i komputer ciągle to samo kręcę rozrusznikiem i po kilku sekundach widzi...
co może być przyczyną braku iskry pompa paliwa się załancza podaje ciśnienie mam problem ze sprawdzeniem czujnika położenia wału czteropinowego i czujnika położenia wałka rozrządu zasilanie na cewki idzie
Naprawiałem podobny przypadek że gasł kiedy chciał ale akurat a moim przypadku zanikało napięcie na zasilaniu wtrysków.Twój przypadek jednak może być inny.Trzeba by było zczytać błędy i wtedy byłoby coś wiadomo.Powodów może być wiele zasilanie sterownika,czujniki wału i wałka ale ciężko jest coś więcej na odległość powiedzieć
Jest w aparacie. Weź miernik albo probówkę led, i sprawdź zasilanie wcześniej na wtyczce halla. Zasilanie jest, a drugiego czujnika położenia wału lub wałka nie ma w tym gracie.
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
Usterka zasilania, czujnika obrotów wału, awaria sterownika, przełamana wiązka i wiele wiele innych.
Zrobiłem wszystko według waszych sugestii. Wymieniłem filtr paliwa, czujnik wału korbowego, czujnik temperatury, sprawdziłem zasilanie pompy z wyjętym przekaźnikiem z jakimi efektami okaże się po paru dniach. Zdjęcia w załączeniu https://obrazki.elektroda.pl/8562446600_...
zasilanie kompa, czujnik polozenia wału, zawór na paliwie, zapłon, rozrusznik, sterowanie skrzyni - automat, kostka trotylu pod siedzeniem
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Witam mam problem z moim audi a4 b5 1.6 ahl podczas jazdy nagle gasnie potem ciezko go uruchomic rozrusznik kreci nie odpala dopiero po ok 10 min odpali od strzała dzieje sie to na benzynie jak i na gazie po postoju 1 -2 godz nieraz nie chce odpalic kreci i nic odczekam z godz i odpali od strzala dzieje sie to niezaleznie czy silnik jest zimny czy...
(at)Adam Krakowski, a na wałku rozrządu nie ma jakiejś możliwości zamontowania kopułki rozdzielacza? W moim samochodzie mam dwie zaślepki (dwie głowice) i mam możliwość założenia tam jakiegoś osprzętu, myślałem właśnie o kopułce i przerywaczu mechanicznym żeby mieć awaryjne zasilanie WN.
Czujnik wału też powinien mieć zasilanie 5V, masę i sygnał. Uszczelniacza wału od strony skrzyni nie zmieniałeś? Można jeszcze do testów wypiąć wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i sprawdzić, czy sterownik widzi obroty wału z czujnika G28 i odwrotnie. Można też sprawdzić w blokach pomiarowych, czy sterownik pozwala na odczyt obrotów z czujnika wałka...
Czujnik położena wału do sprawdzenia. Brat miał podobnie w p11. Wszystko sprawdzane, wtyczki,kostki. Zasilanie i co tylko sie dało. Komputer ze 20 razy podłączany. Pojeździł poł dnia i zdechł( kilka razy tak). Czujnik połozenia wału nie domagał. Oryginał nissana 500zł, dobrał oplowski za 90zł ,dokładnie Vectra B 2.0 dti i póki co jeździ bez problemu....
To zastanów się nad czujnikiem obrotów wału i jego okolicami. Kluczem są wskazania obrotomierza. Czemu masz przekłamany sygnał i wywala błąd. Dla mnie to masz gdzieś gubioną masę lub zasilanie na 100%. Dla pewności możesz podmienić czujnik wału... Dodano po 4 Pomierz spadki napięć w momencie kręcenia rozrusznikiem. Zwłaszcza masa silnika, masa na czujnik...
Witam, Auto odpala od kopa, ciągnie równo i przyspiesza ładnie.. Ale mam powracający błąd P0340 przy wysokich obrotach 4000-5000. Czy ktoś wie jakim napięciem jest zasilany czujnik wału korbowego w tym aucie ? Po przekręceniu kluczyka przy pomiarze miernikiem cyfrowym gniazda złączki zasilającej czujnik wału korbowego(zdjęcie poniżej) na pinie 1(masa)...
O czym ty mi tu piszesz? 15 to zasilanie po zapłonie, i czujnik wału nie dostaje żadnego zasilania. Ty kumasz coś z dziedziny elektryki samochodowej jak i tego systemu?
Sprawdź zasilanie na zawór w pompie ,czujnik wału korbowego,czy paliwo dochodzi do wtrysków,czy jest zasilanie sterownika itd...
a zasilanie na wtryski idzie? jeśli też nie trzeba sprawdzić zasilanie sterownika i czujnik położenia wału
Daj opisy błędów. Ta pamięć nie ma nic do tych błędów - to jest eeprom. Mapy itp masz w pamięci flash. Rozrząd jest poprawnie ustawiony? Sygnały z czujnika wałka i wału sprawdzane na oscyloskopie? Wiązka sprawdzona do obu czujników - sygnał do sterownika i zasilania?
Przy systemach BRC kolor czarny zawsze masa czerwony lub brązowy +12 zielony zasilanie elektrozaworów +12 przewody z oczkami odizoluj sprawdz kolory + oraz - akumulatora szary sygnał obrotów z czujnika położenia wału korbowego pomarańczowy oraz fioletowy prawidłowo odcięte są numerowane na izolacji parami odpowiednio do numeru wtryskiwacza benzyny.
Miałem podobny problem w Almerze. Uszkodzony był czujnik położenia wału korbowego. Problem nie występował na zimnym silniku i wtedy zapalał zawsze od strzała. Natomiast kiedy zgasł podczas nagrzewania się lub kiedy już był gorący, to z odpaleniem było różnie. Błąd czujnika nie był rejestrowany. W tym przypadku najrozsądniej byłoby wziąć z sobą diagnostykę...
pod maską też sprawdzałem wydaje mi się ze dotarłem do wszystkich bezpieczników. sprawdzałem na kości obd2 jest zasilanie. chciałem sprawdzić czy czujnik wału daje sygnał ale nie wiem które to piny na sterowniku dodam ze mam ten sterowni 5 wejściami ale 3 kostkami A mała C duża E mała. nie wiem też gdzie powinno być napięcie na sterowniku.
Tak to będzie czujnik położenia wału. Bez impulsu z tego czujnika komputer nie puści napięcia na pompę paliwową i zapłon.
Opis pokazuje tak: pin 1 zasilanie 5volt żółto czerwony pin 2 sygnał biało czerw pin 3 masa brązowo czerwony Jak masz miernik to sprawdzisz bez problemu co gdzie.
Pierwszy raz odpala prawie normalnie, ale każdy następny z coraz większym trudem, aż nie odpala wcale. Pierwsza diagnoza to czujniki wału i wałka ale są dobre, po sprawdzeniu zasilania okazało się, że nie dochodzi do nich prąd. Moje pytanie brzmi czy powinien tam być prąd, skoro na nowych jest napisane zasilanie 12v i 16v,czy może mam uszkodzony sterownik...
Wszystkie blokady pasują i koło pasowe tez git Dodano po 1 Na których pinach czujnika połozenia wału ma być zasilanie?
w Mercedesie Actrosie 2540 z 99r. nr. vin - WDB9502051K364989. MR 1 0309 - czujnik położenia wału korbowego - przerwa czasami zamiennie z MR 1 0312 - czujnik położenia wału korbowego, brak sygnału FR 0 3130 - było już podawane parę razy:uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza. Zasilanie ma przerwę lub zwarcie...
bart- ile gram powietrza na wolnych? pati- zmierz rezystancje i zasilanie grzałki i wymien czujnik wału.
Sprawdź zasilanie na cewkę oraz czujnik wałku korbowego (360-460Ohm 1.5V ≈). Wiązka pod aku. ok?
Tego Ci nie powiem, tam jest klasyczna pompa wtryskowa, więc teoretycznie do działania układu wtryskowego nie jest potrzebny czujnik położenia wału. Najlepiej jak byś znał dokładny numer błędu. Czujnik położenia wału zasilany jest z linii 15 i zabezpieczony jest bezpiecznikiem F46. Warto też sprawdzić napięcie zasilania alternatora - nadmierne może...
Sposoby są różne można odłączać wtryski. Jak jest rewizja pompy to jej odłączyć wtyczkę (nie ma ciśnienia nie ma wtrysku). Jak jest rozrusznik na wierzchu to można podać 12 V na cewkę bez stacyjki. Odłączyć czujnik wału. Zasilanie na ECU. Sposobów mnóstwo i zależy od marki/modelu/silnika co jest najprościej i spowoduje komplikacji potem.
Czujnik wału,czujnik wałka,brak zasilania ECM podczas rozruchu. Także podłączyć tester ,podłączyć oscyloskop albo chociaż odczytać błędy.
Sprawdź tak samo zasilanie i impulsy na czujniku wału, skoro do cewki dochodzi zasilanie i impulsy a po podmianie cewki nie ma iskry dalej to możliwe że sterownik silnika daje za słabe impulsy, spotkałem się czasem z tym niby wszystko jest ale iskry nie ma, dziwne że błędów czujnika wału nie ma może jest sprawny ale sprawdź normalnie go, potem pozostaje...
sprawdz zasilanie na ecu sprawdz czujnik poł wału
Zasilanie czujnika jest 5 czy 12V?
Sprawdź czy cewka dostaje impulsy. Jak podałem wyżej. Poerw zasilanie.
Wczoraj wymieniłem czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka rozrządu na oryginały Bosch. Niestety problem aktualny. Zimny silnik odpala, jeździ, tym razem przy około 70C zgasł i nie da się odpalić. Obrotomierz podnosi się, więc silnik obroty widzi. Zdjalem przewód z 1 świecy i iskra jest w momencie gdy silnik nie odpala. To sprawdź sterownik...
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
To może być problem z kostką stacyjki, w momencie przekręcania w pozycję rozruch zanika zasilanie obwodów zapłonu Bardzo możliwe. I wypada sprawdzić czujnik położenia wału skoro przy wyższych obrotach (z popychu odpalał).
Sprawdzałeś bezpieczniki?? Jest zasilanie na czujnik?? próbowałeś odpalić na prostowniku??
Witam! Mam problem z tym silnikiem. Usterka polega na tym ze jak silnik pochodzi jakies 5 minut nagle gasnie. Sprawdziłem juz i wiem ze nie ma iskry. Myslałem ze to od cewki ale podpiołem jakąs uzywana z malucha i było to samo. Co moze byc przyczyna, bo zasilanie na cewce jest . Moze czyjnik połozenia wału tak jak było opisywane wczesniejw jakis wypowiedziach?...
Pompa ma się sama włączyć na chwilę po włączeniu zapłonu. Brakuje Ci jakiegoś zasilania na ECU. Zobacz co napisał kolega wyżej. Skoro masz schemat bez kolorów to nie ma problemu b sprawdzić zasilanie czujnika na wale i jego połączenie z ECU. Miernik w rękę i schemat - 5 min roboty.
sprawdź zasilanie na cewki i czujnik położenia wału, tak na początek. Wtrysk, gaźnik, rocznik?
Może ktoś podpowie. z tego co widzę po sterowniku to poszło zwarcie na zasilanie komponentów u mnie było podobnie tylko podmieniłem wiązkę oraz sterownik i auto dalej nie ma zasilania na czujnik wału, wałka, evap, i dwie sondy lambda pin t2 no i nie odpala ?
Wypadają zapłony prawdopodobnie, a system jest zbyt stary, żeby to wyłapać - to pierwsza możliwość - czyli od świec począwszy, na module wzmacniacza i cewce skończywszy. Druga to zbyt niskie ciśnienie paliwa, spowodowane naturalnym zużyciem układu zasilania. Czujnikiem wału proponuję przestać się interesować, tak samo silniczkiem krokowym czy przepustnicą.
zasilanie cewki zapłonowej albo na czujniku położenia wału korbowego jak ma,pozdro.
Tak uszkodziles ponieważ skoro magnesował to masz czujnik indukcyjny a nie halltronowy. Indukcja ma dwa piny i ekran a hall zasilanie masę i sygnał.
To jest dział gotowców po pierwsze. Taki doświadczony użytkownik i takie błędy? Wiesz jak się używa 2 piniowych czujników zasilanie przez opornik i napięcia pomiar.
błąd czujnika wału zamiennik czujnika wału odcięcie czujnika wału
wspomaganie laguna unitra gramofon artur oporność grzałka electrolux
barracuda 2000i wisniowski satel
LG-P760 Security Error: Flashing Stock KDZ with LG Flash Tool, eMMC Faults, Download Mode Amica Induction Hob Blinking “E” Error: Pan Detection and Fault Codes Explained