1 - Außentemperatur Fühler (MASA)* 2 - frei 3 - Klemme 31- MASA 4 - MFA Reset 5 - Klemme 31- MASA* 6 - MFA Memory - Umschalter 1 > 2* 7 - Geschwindigkeits - Ausgangssignal für Gala / GSR 8 - Öldruckschalter 1,4 (1,8) bar 9 - Öldruckschalter 0,3 bar 10 - Klemme 1 11 - Klemme 30 - STAŁY PLUS 12 - Klemme 58B - Beleuchtung 13 - Klemme 15 - PLUS PO ZAPŁONIE...
Wygląda na to że przewód sygnałowy wchodzi bezpośrednio do licznika Tak i Jeśli dobrze rozumiem po podłączeniu na krótko sygnałowego przewodu do impulsatora i zakręceniu nim wkrętarką licznik powinien zacząć działać a zasilanie impulsatora jest ?, O kurcze , Teraz przydał by się schemat kostek. aż tak mocno w tym nie siedzę lecz przecież masz kolory...
impulsator to niebieski, czerwony to zasilanie cewki reszta przewodów z magneta nie ma nic do zapłonu Z opisu twojego wynika że zasilanie masz impulsator dobry tylko moduł nie steruje cewką
Jakieś pomiary, testy? Bateria sprawna, zasilania, impulsator?
Witam.Wiem że nie mnie spodziewałeś się ale może coś podpowiem.Impulsator jego uszkodzenie mechaniczne spowodowało by stały objaw w tym przypadku brak działania prędkościomierza na stałe.Według mnie przyczyna leży w samym liczniku a dokładniej problem z lutami. Dodano po 11 Zasilanie impulsatora to 12V z bezpiecznika oraz masa w przypadku prawidłowego...
TCO w kodach błędów, ale już nie trzeba. Szerokopojęta możliwa przyczyna już podana. Teraz trzeba szukać- pewność zasilania impulsatora, TCO, kable CAN i inne. Nawet pozamieniać miejscami przekaźniki, te 80 A w panelu bezpieczników.
Idzie przewód ze stacyjki do bezpiecznika, z niego rozchodzi się na zasilanie impulsatora i na światło wstecznego. Sprawdź, myśleć będziemy później.
Zanim kupisz nowy moduł warto sprawdzić czy jest zasilanie tego modułu z silnika i czy impulsator jest sprawny .
Drugi stator wyglada , że ma cewke zasilającą cdi wiec moduł jest na prąd zmienny a więc oprócz problemu 2 impulsatory pozostaje jeszcze zasilanie CDI
Niebiesko biały to impulsator, czarno-czerwony zasilanie układu zapłonowego. A dwa ostatnie zółty i biały to ładowanie i światła.
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
B1 - zasilanie impulsatora + (>7,5V) B2 - zasilanie impulsatora - (podłączony z A5) B3 - sygnał impulsatora (rzeczywisty czasu) UL<1,2V, Uh>5,9V, max 1,5kHz B4 - sygnał impulsatora (dane kontrolne) Ul<1,2V, Uh>5,0V, max 1200Bd B5 B6 - impuls v normowany Ul<1,5V, Uh>5,5V (1 mA) B7 - impuls v normowany Ul<1,5V, Uh>5,5V (1 mA)...
VW LT 46 rok 2006r . Auto posiadało tachograf zamontowany na środkowej konsoli. Tachograf miał dwie wtyczki: żółtą i białą, identyczne jakie są używane do tachografu zamontowanego w liczniku. Impulsator prędkościomierza posiada cztery przewody. Po zdemontowaniu tachografu przestał działać szybkościomierz. Mi udało się uruchomić szybkościomierz bez wymiany...
zasilanie impulsatora,sygnał z niego do odpowiedniego pinu w liczniku i musi działac.
Podłącz vaga zrób test licznika. Podmień impulsator w skrzyni. Światło cofania działa? No to zaczynamy od początku.....sprawdź to....sprawdź też, czy masz zasilanie na impulsatorze
cewka 1.zielony -masa 2.czarno zółty-plus moduł 1.pomarańczowy -cewka 2.czarny- masa cewki i ramy 3.czarno biały -gaszenie 4.czerwono biały -impulsator 5.czerwono czarny -zasilanie modułu W sowich kablach musisz zobaczyć który idzie do impulsatora a który do zasilania impulsatora
Witam. Mam problem z loncinem 125 z silnikiem z rozrusznikiem nie ma iskry wymieniłem już cewkę wysokiego napięcia, moduł, pomierzylem cewkę zasilająca i impulsator wszystko jest w normie z czym może być problem
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Witam. Kupiłem iveco 2002r i jak sie okazuje nie działa licznik ani prędkościomierz. Licznik i impulsator sprawdzone, zasilanie na impulsator po kablach idzie ale nie wiem co musi być podpięte jeszcze żeby to ruszyło. W kostce lewej do licznika piny chyba 11, 21 i 22 przedzwonione chyba, że ktoś coś grzebal wcześniej. Czy wystarczy sygnał z impulsatora...
Kolorystyka standardowa: zielony - masa czarny - zasilanie po stacyjce czerwony - akumulator, czarnoczerwony - zasilanie modułu niebiesko biały - impulsator żółty i biały - wyjścia uzwojeń "alternatora" (znajdź sobie dokładnie na schematach, który to odczep na światła, nie pamiętam w tej chwili) żółty i różowy w regulatorze - wejścia I właśnie to mnie...
A tak wracając do sedna - możesz użyć siłownika z enkoderem do innych celów - enkoder (czy tam impulsator) to osobny moduł podający impulsy do centralki; silnik (czy to 230V czy 24 V) jest zasilany osobno. Impulsy z impulsatora to proste prostokąty o wysokości napięcia zasilania Hallotronu. Ale konstrukcyjnie ilość impulsów na obrót np silnika jest...
Witam Mam problem z niedzialajacym licznikiem w audi a4 1.9TDI impulsator juz wymienilem zegar tez jest sprawdzony ponoć to jakas usterka w skrzyni wie ktos moze oco tam chodzi bo nie wiem czy wyciagac skrzynie Witam zapewne chodzi Ci tylko o prędkościomierz. Napisz czy sprawdzałeś: - zasilanie impulsatora - okablowanie do licznika - bezpieczniki Jeżeli...
Sprawdź zasilanie modułu , impulsator, masę, połączenia ze stacyjką (czy nie zwiera cały czas do masy), czujnik nóżki bocznej (czy nie zwiera cały czas do masy)
OK. Sprawdź poprawność napięcia zasilacza niestabilizowanego na C1 w U5, powinno być ok. 9V -> napięcie to podawane jest na układ impulsatora jako zasilanie (zobacz też styki oprawki bezpiecznika F4). Napięcie to jest zasilającym układ silnika oraz samego impulsatora. Ten zasilacz również podaje napięcie na emiter tranzystora VT1 bloku U7. Cały ten...
Też o nim pomyślałem - jakie powinno być zasilanie cewki impulsatora?
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Kostka biała zasilanie. Kostka żółta impulsator. Co dokładnie chcesz zrobić?
Zielonobiały - masa Czarnoczerwony - zasilanie CDI AC Niebieskobiały - impulsator (pickup do CDI) Żółty - prąd AC na światła Czerwony (różowy) - prąd AC na ładowanie aku
Zielony= masa, czarno-czerwony= zasilanie cdi, niebiesko-biały=impulsator Rozpiskę wyprowadzeń modułu cdi masz tutaj[url=https://www.google.pl/search?q...
Może być pomyłka bo z pamięci mówie Gaszenie jest do masy to ten przewód z instalacji chyba niebiesko czerwony te 3 szt. z magneta to właśnie zasilanie i impulsator i teraz tak: zasilanie to różowy i .... nie pamiętam Poszukam schematu bo gdzieś miałem Ogólnie w czym problem w magnecie czy w cewce?
Jeden jest zasilanie a drugi od czujnika czujnika impulsatora . Dodano po 1 Podobny schemat - zasada działania : http://obrazki.elektroda.pl/3417795700_1...
Wtyczka przy impulsatorze - sprawdź styki czy nie zaśniedziałe. Zasilanie impulsatora : kabelek czarny - masa, żółty - 12V przy włączonym zapłonie, biały (o ile dobrze pamiętam,może być szary) sygnałowy. Dalej przejście kabelek biały do wtyczki zespolonej 4w1 (jest w skrzynce przekaźników - czarna przy lewym nadkolu pod maską).Wtyczka zespolona 4w1...
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
Tak, oczywiście że na samym wtyku do silnika :) i tylko 12V podane było na chwilę na pin OUT1 i OUT2. Będę tam później jeszcze i sprawdzę jaka oporność jest pomiędzy GND i OUT-ami. Spróbuję też dostać się do silnika i przekręcić wał obserwując czy jest ta cykliczna zmiana. Tego PWR wogóle nie dotykałem, tez sprawdzę jakie jest tan napięcie, GND ze...
Witam z tej strony Aga mam Opelka i prosze o pomoc auto jest bez absu mechanik sprawdzil wszystkie przewody oraz kola przod tyl Takie usterki to naprawia elektronik a nie mechanik, sprawdził wszystko tylko nie sprawdził czy impulsator nadaje impulsy, czy jest zasilanie na impulsatorze, ale za to tylne koła sprawdził które się toczą luźno, od razu widać...
czy ten licznik Licznik raczej nie jest winny, natomiast radzę sprawdzić czy jest wszystko OK ze stacyjką i przewodem łączącym stacyjkę z modułem zapłonowym. Czy możliwe jest to, że instalacja jest gdzieś uszkodzona Mozliwe, przewody zwarte miedzy sobą lub do masy, przewody przerwane lub zły styk w kostkach. Wymieniłem cewkę, iskrownik, moduł, Cały...
Trzeba sprawdzić wyjście napięcia z magneta na zasilanie modułu. Jeśli AC jest około 35-70 V i wyjście napięcia z impulsatora około 0.2 V, to moduł do sprawdzenia lub wymiany.
Sprawdzić za pomocą żarówki czy jest zasilanie na impulsatorze, sprawdzić ciągłość przewodu z impulsatora do licznika pod obciążeniem. Przy teście poruszać wiązką przewodów na skrzyni, lubią się łamać przewody przy wejściu w plastikowy kanał.
Stary typ zapłonu: Zasilanie (zielony przewód): 980 ±50 Ω Impulsator (czerwony przewód: 88 ±5 Ω Nowy typ zapłonu (złącza): Zasilanie: 800 - 1100 Ω Impulsator: 90 - 140 Ω
Witam kolegów może to wam pomoże . Również mam ten sam problem lecz auto było przekładane razem z deską i może w kablach ktoś coś popaprał. Ale sprawdziłbym zasilanie impulsatora tzn. czy jest + i - a wtedy na wyjściu powinien być prawidłowy sygnał. U mnie brak było + na impulsatorze podełem ze krzynki po zapłonie i licznik ożył :D :D :D :D :D :D A...
Witam Panowie. Mam pytanie odnośnie opisu pierwszego modułu. 1 - zasilanie 2 - gaszenie 3 - masa 4 - cewka WN 5 - masa 6 – impulsator Zasilanie - jest to zasilanie z akumulatora +12VDC czy zasilanie z cewki prądem przemiennym ? Gaszenie - silnik gasi się po zwarciu do masy ? Cewka WN wyjście imulsów "minusowych" ? Imupulsator - indukcyjny czy...
Witam zasilanie rt/sw-czerwono-czarny,gaszenie sw/ws-czarno-biały,impulsator ws/rt-biało-czerwony
To trzeba sprawdzić czy w ogóle iskra występuje. Przyczyn może być kilka. Świece, przewody WN, kopułka/palec rozdzielacza, cewka WN, moduł zapłonowy, przewody od impulsatora, zasilanie w instalacji elektrycznej. Masz w nim zamontowaną dyszę z elektrozaworem? Niektóre modele modułów zapłonowych miały problem z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy.
Witam wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie działa mi prędkościomierz w sceniku 97r,impulsator zmieniony, licznik zmieniony,kostki przeczyszczone i nadal nie działa zasilanie na impulsator dochodzi myślałem żeby podłączyć bez pośrednio nowy przewód od impulsu impulsatora do licznika co o tym sądzicie miał ktoś taki przypadek? Jeszcze jedno...
a od czego ten opornik jest-od czasu?.czy gdzieś w zasilaniu?
Patrząc od góry na moduł 1 2 __3 4 5 1 cewka wn 2 zasilanie 3 gaszenie 4 impulsator 5 masa
Wszystko zależy, jaki to moduł. Jak AC, to należy podłączyć cewkę zasilającą, impulsator (też cewka) i cewkę zapłonową. Inne zasilania nie są potrzebne. Jak moduł DC, to akumulator, impulsator i właściwą cewkę zapłonową. Jak zapłon TCI, to też akumulator, impulsator i cewkę zapłonową, tyle że inną. PS. Skąd jesteś?
Zasilanie siłowników to najczęściej 36V, rzadziej 24V. Z siłownika powinno iść kilka kabli: 2 grube żyły to zasilanie, pozostałe to impulsator i wyłaczniki krańcowe.
zółty - napięcie dla lamp itp. zielony - 350 vac .-zasilanie CDI czerwony - impulsator biały - masa
Podaj ile dajesz plusów na zasilanie , sprawdź bezpiecznik,i polutuj nie patrz tylko polutuj panel a dokładnie potencjometr(impulsator) od włączania radia.
Schemat ok, ale co to za diody zenera GPI5M006, 1N59538? Które z tych wejść/wyjść to wyjścia na cewki zapłonowe, zasilanie z silnika i impulsator?
Zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać- sprawdzić czy czujnik nie odsunął się od wrzeciona, i czy nie jest zabrudzony.Jeśli nie to- masz na nim trzy przewody , dwa zasilające, trzeci od "impulsatora". Powinno się na nim pojawiać napięcie trochę mniejsze od + zasilania czujnika względem masy przy każdym spotkaniu z magnesem wałka.
zasilanie/masa wskaźników lub impulsator
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Witam. Mam problem z iskrą w Bartonie z silnikiem FMB 139. Po wymianie głowicy zniknęła iskra. Sprawdzając wszystko po kolei doszedłem, że nie wychodziło napięcie z impulsatora. Więc wymieniłem stojan z impulsatorem. Iskra się pojawiła. Silnik miał ciężko odpalić, gdy już chwycił pracował bardzo nie równo. Zgasiłem go i kolejny raz nie odpalił, znów...
zasilanie i masa jest impulsator nowy i tak nie działa
Ja w takiej sytuacji podłączam: moduł, cewkę wysokiego napięcia, impulsator i zasilanie z cewki pod magnetem, poza instalacją pojazdu, to są dosłownie 4 przewody i jak wszstkie te podzespoły są sprawne to iskra musi się pojawić. 4 przewody: 1 - masa na moduł zapłonowy, spod dowolnej śrubki na silniku, 2 - przewód od modułu na cewkę WN (cewka WN też...
Witam. Tak na szybko dekoder wygląda tak jak w załączniku. Koszt około 10-12 złotych i trochę pracy. Numeracja przy CD4047 odpowiada wyprowadzeniom. Po prawej stronie opcjonalne układy wykonawcze. Zasilanie Udd -> 12V. Układu nie testowałem, ale powinien działać poprawnie. Pzdr.
czarno czerwony odpowiada za zasilanie cdi na którym wychodzi 50v Nie tylko, to też sygnał wyzwalający iskrę. rezystecja impulsatora 145 Omów napiecie z impulsatora 1v To nie impulsator, to czujnik do blokady i w czasie pracy silnika musi podawać sygnał obrotów. Gdybyś zmniejszył częstotliwość tego sygnału np. 2x to ominąłbyś blokadę bo zapłon byłby...
Zasilanie + sygnał z impulsatora (3 przewody) to większa ingerencja niż zasilanie + CAN (4 przewody)? Zawsze pozostaje Ci zakup loggera CAN i analiza danych z magistrali CAN na PC w celu wyszukania potrzebnych ramek. Potem już z górki - jakiś AVR z kontrolerem CAN i prosty programik...
Jeszcze nie spotkałem się z jakimiś chińskimi podróbkami tego modułu DC-CDI za 35 zł... Moduł oryginalny prawdopodobnie kosztuje około 300 zł. Spróbuj wykluczyć uszkodzenie modułu, sprawdź zasilanie modułu, impulsator, cewkę WN. Pokaż zdjęcie świecy zapłonowej wykręconej po pojawieniu się usterki zapłonu.
Obawiam się, że nie będzie pasował Plug&Play. Po schemacie widzę, że do złącza 4P podłączona jest masa - zielony przewód i cewka WN - czarno-żółty, a do złącza 2P podłączony jest sygnał z impulsatora - niebiesko-żółty i zasilanie +12V po stacyjce - czarno-niebieski. Najlepiej miernik w rękę, rozrysuj na kartce pinout 2 modułów i jakie są wartości rezystancji...
1. Podpiąć do niego zasilanie, a pin impulsatora do wejścia sterownika. 2. W zależności od typu enkodera. Tzn. zależy ile podaje impulsów na obrót trzeba sobie to matematycznie obliczyć.
Potrzebuję zdobyć jakikolwiek impulsator zdolny zasilać impulsowo diody LED UFB 311nM. Chodzi mi o to aby diody po załączeniu zasilania były zasilane impulsacyjnie w częstotliwości choćby 4-5-6 pełnych mrugnięć na sekundę. Diod takich w zestawie (panelu) jest około 6. Nie wiem co zastosować.
Witam może tutaj ktos pomoze a mianowicie ma problem ze skuterem chinskim 4t, problemem jest brak iskry, wymienione zostały czesci: iskrownik wraz z impulsatorem, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy 2 razy, stacyjka z powodu braku kluczyka:P, wszystko niby jest ok ,z iskrownika na moduł przychodzi napięcie, w momencie startu rozrusznika zasilanie na moduł...
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Przebieg pilnuje w liczniku też zauważyłem, ale soft jest taki, ze wyświetli ----- trzeba wgrać modyfikację, ja mam już wrzuconą i mam przebieg wiem. Ktoś wie czy dobrze myślę 28y pin niebieskiej kostki to sygnał z 2go pinu impulsatora, zasilanie 1y pin 12V, 3ci pin GND. Kostka ze sprężynka jeszcze. Rok 2002.
Wygląda jakby kondensator CDI się nie ładował, albo już został naładowany ale nie została wyzwolona iskra. Pozostaje sprawdzić cewkę WN, może są w instalacji fałszywe połączenia które miernikiem są dobre, a w rzeczywistości nie przewodzą. Podejrzenie pada na moduł CDI. Można by dla sprawdzenia statora podłączyć zwykły moduł CDI, byle nie posiadał on...
Żaden , masz 5 kabli co daje zasilanie , masę , wyjście na cewkę WN , impulsator i gaszenie. Blokada może być w środku modułu.
Wycinasz z instalacji od xj potrzebne kable (zasilanie modułu, połączenie impulsator-moduł, połączenie moduł-cewki) i już. Albo przekładasz całą instalację od xj do radiana. Xj ma nawet ładniejsze zegary...
Naprawiłem taką hondę wymieniając cały komplet (cewki, impulsator, moduł i koło magnesowe) Takie pomysły mi przychodzą do głowy: źle poskładany wał i wali iskrą nie tam gdzie trzeba, uszkodzone koło magnesowe, uszkodzony gasik (nie wiem czy zwiera zasilanie, czy impulsator)... Taką hondę odpalałem ze 3 tygodnie, po wymianie całego zapłonu okazało się,...
Przede wszystkim szukaj czujnika na dwa piny i wtedy możesz sprawdzić zasilanie i nawet zewrzeć jak się zaświeci to wymień czujnik Na dwa piny, bo coś mi się wydaje ze dobrałeś sie do impulsatora i zaraz licznik posadzisz :)
Pozycja 67 na rys .to impulsator obr.bębna.Podłączony jest jednym przewodem do impulsatora obr.wentylatora(68 -wspolna masa) a drugim przewodem do trój położeniowego przełącznika monitora.I jeśli się nie myle to ten sam przewod ma odgałężienie do zasilania.
Impulsator bądź jego zasilanie do sprawdzenia.
W starym i ile mnie pamięć nie myli jest płytka drukowana i trzy ośmiokonektorowe złącza. I tam nie ma żadnych technologii kosmicznych - wystarczy wyjąć żaróweczki, wziąć multimetr i pomierzyć - 30 min i schemat rozrysowany. Do wskażników typu paliwo, olej i temperatura dochodzą trzy styki: masa, zasilanie i sygnał. Do obrotomierza: zasilanie, masa,...
Musi być moduł zapłonowy, impulsator i oczywiście zasilanie z magneta oraz cewka WN. Obwód świateł nie musi być podłączony.
Miałem na myśli ten moduł https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... Ale tak jak napisał kolega powyżej, także jestem za tym, aby pomierzyć cewki : zasilającą, impulsatora oraz zapłonową. Jeśli oryginalny moduł kontroluje także inne parametry silnika, to moja propozycja z uniwersalnym modułem nie jest dobra.
Do DCI Niebiesko biały.. .......... + z impulsatora (czujnik położenia wału) Niebiesko zielony ......... - z impulsatora Do regulatora 3X żółty ....................... 3 fazy Do odpalenia nie potrzebujesz regulatora. Podłączasz tylko impulsator do modułu i zasilanie z akumulatora do niego (plus i minus) Znajdź teraz swój moduł zapłonowy na necie z opisem...
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
no masz niby racje ale mi brakuje w układzie własnie cewki zasilania cdi,dlatego mysle kupic moduł zasilany a aq ,impulsator jest na swoim miejscu.
Zmierzylem miernikiem czy modul ma zasilanie i impuls z impulsatora Bardzo mnie to ciekawi. Jeszcze napięcie z cewki zasilającej jako tako zmierzyć można. Właśnie - ile wynosiło i jak mierzone. Ale jakim cudem jesteś w stanie zmierzyć impuls z czujnika? Jakim miernikiem dokonałeś tego wyczynu? A o diagnostyce układów CDI jest na forum już niejeden...
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Witam Przepraszam za odgrzebywanie starego tematu... - ale mam taki sam problem Vw T4 z 1999r, nagle podczas jazdy przestał działać prędkościomierz. Wymieniłem impulsator i nadal nic. Impulsator mam na 100% sprawny (działa podłączony w innym T4 + wiertarka ). Zasilanie na impulsator dochodzi (skrajne plus i minus, środkowy biegnie do licznika na 28...
Chyba sam nie wiesz o czym mówisz, cewka z modułem jest tam razem z magneta wychodzą 3 przewody (zasilanie cewkomodułu i sygnał z impulsatora) Jeżeli cewkomoduł wyminiony zakładam że sprawny, jeżeli grzebane w magnecie to najprawdopodobniej wymieniona cewka zasilająca, czyli pozostał impulsator. Ewentualnie zwarcie do masy na przewodzie gaszenia bądź...
ile przewodów wychodzi z Iskrownika ? powinieneś znaleźć przewód z cewki zasilającej oraz z impulsatora, no i mase reszta będzie przewodami do zasilania świateł ładowania itp. jakby było tak jak myśle to mógłbyś zastosować standardowy moduł od chinskiego 4T
PB3 (Atmega) połączone z opornikiem R5 to wyprowadzenie do styków SW1 na schemacie, starałem się opisać istniejący schemat i gdzie podłączyć impulsator. Na ostatnim schemacie jest rozrysowane ja podłączyć NE555 za pomocą transoptora. To opcja PIERWSZA jeśli źródło zasilania impulsatora ma być niezależne od zasilania głównego układu. (+) Baterii (lub...
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
do ukladu podlaczylem zasilanie i dziala pilot oraz impulsator ale gdy podlaczam to nic nie dzala. napisz na GG z kad wiesz ze to tak trzeba podlaczyc?
przecież napisałem że impulsy dochodzą , a nie wychodzą z modułu, zasilanie jest 12v po zapłonie i 8v na impulsator więc ok. masy też dobre. zostaje mi tylko ta puszka. szukam teraz info co to za układ ITALAMEC 0e31a. spróbuje twoich ustawień zworek, może się odezwie ten układ.
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Prosze o wyrozumiałość mialem mało stycznosci przez ostatnie kilka lat z elektryka.. Czyli do kostki przed impulsatorem podłączyć zarowke a do kostki w czarnej skrzynce podlaczyc zasilanie, zgadza sie?
W Kymco są moduły DC-CDI, przychodzą do niego tylko 4 przewody. Najprawdopodobniej spalił się moduł, niestety jest on bardzo drogi i kosztuje ok. 150 zł i trzeba szukać modułu DO DWUSUWU (są podobne do czterosuwu, ale nie będą pasować). Proponuję sprawdzić jeszcze zasilanie modułu, impulsator oraz cewkę WN. Najprędzej dostaniesz u dystrybutora, http://www.motor-land.com.pl/...
Według serwisówki zastosowano tam zapłon typu DC-CDI (moduł 4 z 6 pinów): http://www.scootnfast.com/Madass/Wiring.... Patrząc na ebay widać że stosowano do 2006 roku także zapłony typu AC-CDI (moduł 5 z 6 pinów). Upewnij się który rodzaj zapłonu posiadasz i względem tego dokonaj stosownych pomiarów. W DC-CDI zasilanie +12V do modułu i "kill switch"...
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Witam, W zaleznosci od numeru OPR impulsator kosztuje 50 lub 150 €. Zanim zaczniesz myslec o zakupie, sprawdz okablowanie i dzialanie starego impulsatora. Na wyjsciu impulsatora : 1 zasilanie +12V 2 masa 3 sygnal. Powodzenia, Georges
Zrobiło się cieplej więc wróciłem do tematu. Nie chciałem ryzykować kolejnego modułu więc tak jak radziłeś zacząłem po kolei na pająka. Podłączyłem sam moduł, masa, zasilanie, później impulsator i nic się nie stało. Cewkę pomierzyłem i według instrukcji rezystancja się zgadzała ale sam kapturek był uszkodzony. Może stara ma przebicie między uzwojeniami...
Stary licznik od Astry, impulsator jest przy wejsciu na linkę Sprawdzić gdzie masa, zasilanie I sygnał. Resztę obciąć wyrzucić. Albo sprawdzic, czy nie bylo wersji z impulsatorem w skrzyni.
Wszystkie sygnały musisz posprawdzać. Możesz mieć inne kolory kabli - rozszyfruj je na podstawie schematu modułu zapłonowego jaki znajdziesz w necie (np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... napisz jakie kolory dochodzą i co na nich jest. Czy to napięcie na zdjęciu jest podczas kręcenia rozrusznikiem? Jeśli tak, to jest to sygnał z impulsatora....
zasilanie impulsatora tacho sygnał impulsatora podłączenie impulsatora
kalibracja belki tensometrycznej przerwania zegarowe odczytać matrycy
Czerwony klucz w lodówko-zamrażarce Beko - co oznacza? Dobór kondensatora do przetwornicy DC: kluczowe aspekty