Czujnik paliwa prawdopodobnie uszkodzony. Piny to skrajny masa, środkowy wyjście sygnału na postoju około 0.5v ,drugi skrajny to zasilanie 5v. podczas wzrostu ciśnienia napięcie pina środkowego rośnie max 4.5v. po numerze wychodzi że to edc 17c49 Jeśli byś chciał schemat to prześlij zdjęcia skrzynki bezpieczników silnika i body pod nogami.
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Hej. Niech elektryk sprawdzi czujnik. Gdzie pin w czujniku: 1 - zasilanie (po drodze 3 bezpieczniki i jeden przekaźnik od pompy paliwa) 2 - masa 3 i 4 to sygnał na jednostkę sterowania układami nadwozia połączenie między czujnikiem a jednostką 3 -> 24 4 -> 25
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
Witam. Walczę z moim iveco i nie mam już siły... Wrócił z trasy, podjechał na załadunek, odpalił i zgasł, więcej już nie zapalił. Rozrusznik kręci prawidłowo. Do tej pory od zawsze świeciła się kontrolka wtrysku. Wówczas zaczęła migać, aż w końcu zgasła i już nie świeci w ogóle. Do tego zaczął brzęczeć przekaźnik pierwszy od góry, nie wiem do końca...
Iveco Daily 2002 r silnik 2.3 diesel mam problem,mruga kontrolka immobilizera , świeci się wtrysk,brak napięcia na pompie paliwowej,czy ktoś spotkał się z takim problemem, proszę o pomoc. Poprawiłem. Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
Witajcie IVECO 50C17 HPT Nie działają wycieraczki, dmuchawa kierowcy, podnoszenie szyb - gdzieś znikło zasilanie +15. Stacyjka OK, ale brakuje np zasilanie na bezpiecznik od wycieraczek. Czy ktoś wie skąd przychodzi zasilanie na bezpiecznik wycieraczek? Skoro stacyjka jest OK to zakładam że gdzieś jest jakiś przekaźnik? Tylko gdzie? Czy ktoś zna to...
Witam iveco daily 4 bus 2,3 35s14 pompa paliwa nie dostaje napiecia bak wyjety przepłukany filtr wymieniony pompka podłaczona na krotko działa po ponownym złozeniu niedziała juz białej goraczki dostaje bezpiczniki sprawdzone jeszcze przekaznik tylko ktory
31 - MASA 15 - "+" po stacyjce 50 - "+" z rozrusznika L - z czujnika temperatury zewnętrznej FGK - Zasilanie świecy płomieniowej 30 - "+"bezpośrednio z akumulatora MV - elektrozawór paliwa
Witam Sprawa dotyczy braku ssania w iveco 35c11 2.5td. Zawór od ssania znajduje się na pompie dochodzi do niego tylko jeden kabelek. I teraz moje pytanie co steruje ten zaworek, skąd bierze zasilanie, może ma ktoś jakiś schemat bo nigdzie nie mogę znaleźć podobnego wątku.
Witam. Mam problem z moim iveco otóż, stojąc na parkingu robiąc lekką przerwę daily zaczynał spadać z obrotów i falować, aż w końcu zgasł. Przy próbie odpalenia kontrolka EDC mruga, myślałem, że brakło paliwa, ale wlałem 20litrów i dalej nic. Sprawdziłem bezpieczniki są OK. Pompka paliwa nie podaje paliwa, ale sprawdziłem na krótko to pompka działa.
Witam. Auto jak w temacie rok 2004 poj.2.8 Nie ma napięcia na czujniku ciśnienia paliwa który jest na szynie paliwowej. przewody sprawdzone do Ecu. Wywala cały czas błąd nr.85 "czujnik ciśnienia paliwa" mruga czerwona kontrolka wtryskiwacza. Auta odpala na wolnych chodzi dobrze ale jak chcesz ruszyć to gasnie ,a przy odrobinie szczęścia idzie jechać...
Witam. Mam problem z moim autem, mianowicie całkowity brak prądu. Nie ma radia, świateł, nie ma niczego, po przekręceniu kluczyka, nic się nie dzieje. Akumulator naładowany, sprawdzałem bezpieczniki, wszystkie dobre. Dodam tylko, że stało się to z dnia na dzień. Proszę może ktoś pomoże. Z góry dzięki.
Iveco Daily 2.8 2001r. Elektryczna pompka paliwowa (ta na ramie) nie dostaje napięcia. Bezpieczniki sprawdzone. Gdzie szukać dalej?
Witam, mam taki problem ponieważ kupiłem samochód (Iveco) oraz osobno zabudowę wywrotki. Niestety z pompą 24V działa to ale słabo. Czy gdybym podłączył w szereg z samą pompą drugi mały akumulator to nie byłoby to groźne dla instalacji w samochodzie?
Witajcie, Mam problem ze swoim autem. Sytuacja wyglądała mianowicie tak: Jadąc samochodem nagle poczułem, że samochód nie ma siły jechać (pedał w podłogę a auto się zatrzymuje) i nagle gasł. Po kręceniu rozrusznikiem odpalił, ale na krótko i znowu zgasł. Pomyślałem, że może filtry paliwa. Więc je wymieniłem, odpowietrzyłem układ i auto odpaliło, ale...
Jak w temacie . Potrzebny schemat zasilania regulatora paliwa. Z reguły jest tam plus z ECU i masa. Ja natomiast mam na 2 napięcie. Czerwono czarny około 4v i żółto czarny 11v . Auto raz pali raz nie pali , po podaniu wyższego napięcia z zapalarki pali na strzała, odłączam zapalarke nie chce zapalić. Pomocy panowie. Mam wrażenie jakby ECU było strzelone....
Witam, mam problem wymieniałem rozrząd w Iveco 2004, przeskoczył mi na zębach, podczas demontażu ustawiłem głowice i dolny wałek odpala ale nie chodzi tak jak powinien! Jak ustawić pompę paliwa?
Witam, mam problem z Iveco jak w temacie 3.0 176 HP Jednemu z kierowców brakło prawdopodobnie paliwa, auto zgasło pali się kontrolka EDC, nie dochodzi prąd do pompy, pompa spięta na krótko działa. Bezpieczniki całe Na forum jest podobny temat jednak bez wyjaśnienia w jaki sposób zostało naprawione. Jedyna przydatna informacja jest o czujniku położenia...
Witam, po odłączeniu akumulatora na parę dni nie można odpalić samochodu, ciągle podczas kręcenia miga "Code". Jest to Iveco Daily taki model po lifcie 1999r, z silnikiem 2.8, na starej pompie rozdzielaczowej. Wydaje mi się, że na pompę nie jest podawane zasilanie. Z tyłu pompy jest jakiś czujnik lub zawór pod plastikową obudową z wyjściem na trzy kable....
Witam, co moze byc przyczyna, wskaznik pokazuje 1/4 poziomu zbiornika a zbiornik jest pusty, to na pewno nie jest plywak, sprawdzone. Gdzie mozna jeszcze szukac przyczyny ? Przepraszam za brak polskich znakow. Dziekuje i pozdrawiam
Witam , może ktoś spotkał się z podobnym problemem. Nie jest to stała usterka ale się pojawia. Objaw jest taki jakby pedał gazu wcale nie reagował silnik pracuje jak na luzie po czym ok 5 sek normalne wchodzi na obroty i przyśpiesza. Jakieś podpowiedzi?
witam. mam problem z odpowietrzeniem iveco 2.5D z94r. pompa mechaniczna po regeneracji wtryski sprawdzone ropę podaje ale cały czas po popuszczeniu nakrętki na wtrysku obojętnie którym ropa idzie z powietrzem tak jak byłby cały czas zapowietrzony, i nie cholery nie zapali ani się nawet nie odezwie na żadnym baniaku... pomocy :!: :!: :!:
Witam. Tak jak w temacie. Auto podpięte pod kompa pokazuje brak zasilania na zaworek (cewkę) przy pompie wtryskowej. Zaworek ten jest tak jak by otwarty na maxa, daje maksymalne ciśnienie.Co za tym idzie, błąd edc, wali paliwo zaworem przelewowym , rechot na wolnych obrotach, brak mocy, po ok. minucie od rozruchu,lub jak mu sie zachce przejedzie kawałek...
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
Na przykład Iveco Daily 2006 rok i maszyna budowlana CAT 428C. pewnie z tą maszyną będzie gorzej... Czyli dwa przewody to zasilanie pompki paliwa a trzeci i czwarty to rezerwa i wskazanie? Gdzieś na elektrodzie wyczytałem, że z zegarów idzie do pływaka przewód dodatni i wraca on przez potencjometr do zegarów?
Bardzo proszę o pomoc. Jak w temacie Iveco zgasło podczas jazdy, tak jak by cofnięty został kluczyk w stacyjce. Schodził z obrotów aż zdechł, bez żadnych szarpnięć. Od tej pory nie mogę odpalić. 1. Brak błędu na immo kontrolka gaśnie. 2. Pompa paliwa wstępna pracuje. 3. Ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia 250 bar. Tak jak wcześniej przed awarią....
IVECO posiada elektryczny podgrzewacz filtra paliwa sterowany czujnikiem temperatury zasilany z obwodu świec żarowych , widziałem w sprzedaży take płytki montowane do filtra paliwa między kielich a głowiczkę zasilanie 24 v.
Witam koledzy, od nowego roku ciągne dalej ten sam problem, pompowtryski przerzucone z drugiego auta, ten sam rok, silnik , oba auta jeden po drugim przejechały ten odcinek identycznie. Zero równicy w spalaniu ! Wtryski wykluczone a dla z obrazowania problemu : - Problematyczny niby Mega przejechane 340 tys po remoncie silnika 34.2 litra na pusto z...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Witam mam podobny temat co zamknięty jazda na oleju Przepalonym Dislem Więc tak Pracowałem 1/2 roku sezonowo jako kierowca w Cocacoli samochód Iveco Deli Turbo D do Iveca lałem przepracowany olej w sumie tym Turbo Dislem na Comon Rei z robiłem 10000 KM na przepalonym ale co dzienie wracałem na podwórko około 40 Km na oleju napędowym .Przepalony OLej...
Witam Panowie,auto nie dawno kupione, zauważyłem że w iveco czy mascott (tylko 150KM!) występuje niestabilna praca turbiny podczas przyśpieszenia (obciążenia). Zgodnie z zaleceniem pewnego fachowca (dotyczyło iveco wtedy model 35c15) rozwierciłem zasilanie podciśnienia które idzie do zaworka który steruje turbine. jest ciut lepiej ale dalej jest tak...
Do impulsatora idą trzy pomarańczowe i jeden brązowy przewód(masa) po przekątnej powinno być zasilanie, sprawdź przejścia każdego z osobna,przebicie do masy i zwarcie między przewodami.Najpierw sprawdzaj do wtyczki przy chłodnicy z lewej strony.Na początek jednak zacznij od zdjęcia klem akumulatora na parę minut.Bywało że licznik wariował,ale wtedy...
Podaj dokładniej błędy jakie wyskakują (numer/opis)! Sprawdź zasilanie na wtryskach!!
Czy element zaznaczony strzałką to jest regulator ciśnienia ?? Nie, to tylko złączka. Zawór reducyjny jest w pompce zasilającej. Drugi w koszu pompy w zbiorniku.
Schematu nie mam ale musisz sprawdzić Bo przewody to:1 to "50"czyli rozrusznik,2 to "15" stacyjka, 3: Masa, 4: może być "30" stałe zasilanie Gruby przewód, 5: wyjscie na Swiece. 6: wyjście na elektrozawór powodujący wtrysk paliwa, & to czujnik temperatury i raczej się nie mylę.Jak masz problem to daj znać. Może będe robił z podobnym to odrysuje schemat...
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Obok grzałki musi być termistor, bo zagotujesz paliwo. Sterowanie z 15 szeregowo z termistorem, zasilanie też 15. Inne rozwiązania nie istnieją. Sterowanie mozna zrobić ręczne w kabinie Może lepiej od razu oblać samochód paliwem i podpalić?
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
Czyli zakłócenia są powodowane przez elementy wykonawcze wtrysku paliwa. Trzeba określić, czy drogą radiową, czy przez zasilanie.
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
Witam, mam problem z Iveco. Iveco Daily furgon blaszak 2.3 dizel, 2006 rok. Problem polega na tym, że raz na ileś razy odpalania silnika nie chce odpalić i mruga kontrolka wtryskiwacza. Nie dzieje się tak, jak silnik jest całkowicie wystygnięty, ale jak jest chociaż trochę rozgrzany, to potrafi odwalić takie coś, że kręci wszystko w porządku i nie chce...
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
Wszystko co potrzebne tam podano.Czerwony- stałe zasilanie,brązowy -masa,żółty -zasilanie po włączniku,szaro czerwony i brązowo biały-regulacja temperatury wartość rezystancji od 1,7-2.2kΩ.Impulsy napięcia do pompki paliwa z zielono czerwonego ,są to wszystkie połączenia niezbędne do pracy tego ogrzewania.
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Skoro ma IMEI to na 100% "kapuje" do bazy dane z Twojej ciezarowki ;) I tutaj juz pytanie inne... Czy tylko pozycje GPS czy rowniez stan paliwa, predkosc z jaka sie poruszasz, nacisk na osie, postoje i wiele wiele innych. ;) Takiego typu urzadzenia mozna wpinac pod CANa i odczytywac z auta doslownie wszystko. Sprawdz co ma podpiete oprocz anten. Czy...
Hmm, nadal błądzisz w słodkim mniemaniu, że wystarczyć coś odkręcić, coś odłączyć albo przeciąć kabelek. Za dużo amerykańskich filmów. Właśnie próbuje się tego dowiedzieć Jeździłem kiedyś starszym też miał kaganiec i dowiedziałem się że właśnie wystarczyło przeciąć przewodzik tak jak na amerykańskich filmach a był to kabelek który szedł od przewodu...
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Jeżeli ta świeca posiada zaworek bimetaliczny, to zasilanie paliwem jest podłączone na stałe, otwarcie nastepuje po nagrzaniu świecy. Łatwo to sprawdzić. Wtedy próżno szukać elektrozaworu. Jeżeli jest ten elektrozawór, to rurka zasilająca biegnaca od swiecy, zaprowadzi cię do niego. :D
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Chłopie wymień w końcu ten filtr paliwa. To podstawa. Robiłem już kilka busów i zdarzały się elektryczne pompy paliwa tylko że teraz już nie pamiętam czy to był Citroen czy inveko czy sprinter. W każdym razie pompa znajdowała się w lewej ramie podwozia na wysokości za lewym przednim kołem. Jak chcesz możesz sprawdzić. Pompka wygląda jak stara cewka...
Niestety, ale wszyscy nadal patrzymy na wytwarzanie energii elektrycznej z perspektywy paliw kopalnych. Co także widać doskonale w tym artykule. Po pierwsze, powinniśmy skupić się na energii odnawialnej - woda, wiatr, słońce - kolejność zależna od szerokości geograficznej i uwarunkowań geograficznych. Po drugie, jak już chcemy koniecznie spalać, to...
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Do odpalenia potrzebne jest ciśnienie paliwa zasilające pompowtryski, oraz impulsy wyzwalajace do cewek pompowtrysków. Zmierz to ciśnienie na filtrach,(powinno mieć chyba 5 bar) czy gdzie ci tam wygodnie, sprawdź obecność tych impulsów, lub ponownie podłącz pod komputer. Jesli sam sie za to brałeś, to całkiem mozliwe, że wyścinałeś oringi przy zakładaniu...
Zastanawim się, co ma piernik do wiatraka, chyba, że nie odpowietrzyłeś dokładnie po wymianie i przegrzałeś głowice, co mogło spowodować właśnie takie problemy jak opisałem- przegrzanie uszczelnień wtryskiwaczy i zluzowaną tulejkę w glowicy, lub jej popękanie na lini kanał zasilajacy pompki- płaszcz wodny - to są przypadki z Volvo- nie mam do czynienia...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Witam ponownie Jestem już po trzech dniach zmagań i oto wyniki. Jak na razie nie udało mi się wyeliminowac usterki. Zaobserwowane objawy: Gdy przychodzę i włączam zapłon po nocy (czyli temp. mniej więcej 18st.)świecą się światła mijania i mrugają kierunkowskazy. Na desce pojawiają się komunikaty: - FFC not comunicating - RFC not comunicating - czasami...
Witam Iveco 35c12 HPI, silnik 2.8l 2004r. Jakiś czas temu auto zaczęło ciężko odpalać, silnik nie wkręcał się na obroty. Wymontowałem i wysłałem do regeneracji wtryskiwacze 4szt. okazało się że były mocno uszkodzone i zanieczyszczone. Wtryskiwacze zregenerowane, filtr paliwa nowy, wymienione przewody zasilające od smoka do samej pompy wtryskowej na...
iveco paliwa ciśnienie paliwa iveco iveco iveco poziom paliwa
reballing gwarancja pikanie radia citroen zaprogramowany flash
dahua reolink zasilacz laboratoryjny
LED 4202 CV9202H-39 brak VCC panelu 12V, Q3 P-MOSFET, brak przewodzenia, analiza sterowania LED4202 CV9202H-A39 brak 12V VCC_PANEL, Q3 MOSFET na drenie 0V – diagnostyka i typowe usterki