zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Witam. Auto jak w temacie rok 2004 poj.2.8 Nie ma napięcia na czujniku ciśnienia paliwa który jest na szynie paliwowej. przewody sprawdzone do Ecu. Wywala cały czas błąd nr.85 "czujnik ciśnienia paliwa" mruga czerwona kontrolka wtryskiwacza. Auta odpala na wolnych chodzi dobrze ale jak chcesz ruszyć to gasnie ,a przy odrobinie szczęścia idzie jechać...
Zastanawim się, co ma piernik do wiatraka, chyba, że nie odpowietrzyłeś dokładnie po wymianie i przegrzałeś głowice, co mogło spowodować właśnie takie problemy jak opisałem- przegrzanie uszczelnień wtryskiwaczy i zluzowaną tulejkę w glowicy, lub jej popękanie na lini kanał zasilajacy pompki- płaszcz wodny - to są przypadki z Volvo- nie mam do czynienia...
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Witam. Chcę założyć do iveca w miejsce oryginalnego separatora paliwa, separator z podgrzewaczem z samochodu Volvo FH., ponieważ lubi przymarzać w zimie. W samochodzie nie ma instalacji pod takie urządzenie, dlatego chcę ją wykonać samodzielnie. Ja widzę to tak: 1. od akumulatora ciągnę 2 kable + i - 2. na kablu plusowym montuję bezpiecznik np. 10A...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). Elektrozawór może szwankować elektrycznie i hydraulicznie...
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Kolego jak widać sprzęt jest wiekowy,przydała by się kompleksowa diagnostyka.Na początek czy grzeje świeca w kolektorze dolotowym ,jak odpala przy użyciu pompki paliwa.Jest to układ CR uszkodzenie chociażby jednego wtryskiwacza może skutkować podobnymi objawami ,wykonać próbę przelewową.Jakie sprężanie i luzy zaworowe.W tym roczniku diagnostyka była...
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Jak w temacie . Potrzebny schemat zasilania regulatora paliwa. Z reguły jest tam plus z ECU i masa. Ja natomiast mam na 2 napięcie. Czerwono czarny około 4v i żółto czarny 11v . Auto raz pali raz nie pali , po podaniu wyższego napięcia z zapalarki pali na strzała, odłączam zapalarke nie chce zapalić. Pomocy panowie. Mam wrażenie jakby ECU było strzelone....
Chłopie wymień w końcu ten filtr paliwa. To podstawa. Robiłem już kilka busów i zdarzały się elektryczne pompy paliwa tylko że teraz już nie pamiętam czy to był Citroen czy inveko czy sprinter. W każdym razie pompa znajdowała się w lewej ramie podwozia na wysokości za lewym przednim kołem. Jak chcesz możesz sprawdzić. Pompka wygląda jak stara cewka...
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
moje iveco nawet jak jest ciepło nie chce odpalić więc po obszukaniu za usterką stwierdziłem że jest uszkodzony cały układ grzania świecy płomieniowej nawet nie zaświecała sie kontrolka grzania wymieniłem wszystkie kable na nowe (były spalone i pozwierane)wymienilem zawór otwierający paliwo do świecy (miał urwany przewód przy samej d....) samą świece...
Jeśli jesteś pewny swego to twoja sprawa. Twierdzę że pomylone wężyki bo kiedyś sam pomyliłem i na przewód powrotny dawało dużo paliwa + ciśnienie na rampie na maksa (zawór bezpieczeństwa gwizdał) - nie analizowałem dlaczego tak się dzieje, ale wygląda na to że jeśli dasz 6bar z pompki zasilającej na powrót do zbiornika to pompa wysokiego ciśnienia...
Witam mam podobny temat co zamknięty jazda na oleju Przepalonym Dislem Więc tak Pracowałem 1/2 roku sezonowo jako kierowca w Cocacoli samochód Iveco Deli Turbo D do Iveca lałem przepracowany olej w sumie tym Turbo Dislem na Comon Rei z robiłem 10000 KM na przepalonym ale co dzienie wracałem na podwórko około 40 Km na oleju napędowym .Przepalony OLej...
Witam Iveco 35c12 HPI, silnik 2.8l 2004r. Jakiś czas temu auto zaczęło ciężko odpalać, silnik nie wkręcał się na obroty. Wymontowałem i wysłałem do regeneracji wtryskiwacze 4szt. okazało się że były mocno uszkodzone i zanieczyszczone. Wtryskiwacze zregenerowane, filtr paliwa nowy, wymienione przewody zasilające od smoka do samej pompy wtryskowej na...
Na wstepie napisze, ze przeszukalem forum wzdluz i w szerz i nie znalazlem odpowiedzi... Pacjent Iveco Daily 35C - martwe zegary predkosci, obrotow, temp i poziom paliwa plus brak dolnego przebiegu i godziny... Auto po spaleniu - ktos zrobil straszne druty pod deska. Jakostam auto jezdzilo i wczoraj zdechly zegary. Przyjechalo do mnie ale to co tam...
Witam po prostu auto ci się zapowietrzyło przy spuszczaniu wody z separatora i wymiany filtra trzeba odpowietrzyć układ zasilania paliwem. Klekotanie i brak mocy to właśnie objawy zapowietrzenia. W dieslach jak coś się robi przy układzie paliwowym to koniecznie trzeba odpowietrzyć ,a powodem zaświecania się kontrolki wtrysku było niskie ciśnienie paliwa...
Hmm, nadal błądzisz w słodkim mniemaniu, że wystarczyć coś odkręcić, coś odłączyć albo przeciąć kabelek. Za dużo amerykańskich filmów. Właśnie próbuje się tego dowiedzieć Jeździłem kiedyś starszym też miał kaganiec i dowiedziałem się że właśnie wystarczyło przeciąć przewodzik tak jak na amerykańskich filmach a był to kabelek który szedł od przewodu...
Jeżeli ta świeca posiada zaworek bimetaliczny, to zasilanie paliwem jest podłączone na stałe, otwarcie nastepuje po nagrzaniu świecy. Łatwo to sprawdzić. Wtedy próżno szukać elektrozaworu. Jeżeli jest ten elektrozawór, to rurka zasilająca biegnaca od swiecy, zaprowadzi cię do niego. :D
Do odpalenia potrzebne jest ciśnienie paliwa zasilające pompowtryski, oraz impulsy wyzwalajace do cewek pompowtrysków. Zmierz to ciśnienie na filtrach,(powinno mieć chyba 5 bar) czy gdzie ci tam wygodnie, sprawdź obecność tych impulsów, lub ponownie podłącz pod komputer. Jesli sam sie za to brałeś, to całkiem mozliwe, że wyścinałeś oringi przy zakładaniu...
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
Witam. Świeci mi kontrolka układu zasilania i samochód nie ma mocy. Paliwo mogło być z wodą, a dodatkowo włączyła się kontrolka od sprawności silnika.
Witam. Tak jak w temacie. Auto podpięte pod kompa pokazuje brak zasilania na zaworek (cewkę) przy pompie wtryskowej. Zaworek ten jest tak jak by otwarty na maxa, daje maksymalne ciśnienie.Co za tym idzie, błąd edc, wali paliwo zaworem przelewowym , rechot na wolnych obrotach, brak mocy, po ok. minucie od rozruchu,lub jak mu sie zachce przejedzie kawałek...
Witam was ponownie. Zrobiłem jak mówił skorp. Na sam początek podałem ciśnienie 5 atm. w układ zasilania, i ujawniła się przyczyna.Na drugim pompowtrysku wydostawało się paliwo z pod cewki.Zakupiłem używany na internecie za 400 zł , zamontowałem i auto śmiga.Przejechałem 800 km i nic się nie dzieje. Bardzo Wam dziękuję za sugestie i serdecznie pozdrawiam.
Witam koledzy, od nowego roku ciągne dalej ten sam problem, pompowtryski przerzucone z drugiego auta, ten sam rok, silnik , oba auta jeden po drugim przejechały ten odcinek identycznie. Zero równicy w spalaniu ! Wtryski wykluczone a dla z obrazowania problemu : - Problematyczny niby Mega przejechane 340 tys po remoncie silnika 34.2 litra na pusto z...
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
Wszystko co potrzebne tam podano.Czerwony- stałe zasilanie,brązowy -masa,żółty -zasilanie po włączniku,szaro czerwony i brązowo biały-regulacja temperatury wartość rezystancji od 1,7-2.2kΩ.Impulsy napięcia do pompki paliwa z zielono czerwonego ,są to wszystkie połączenia niezbędne do pracy tego ogrzewania.
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
Witam. Niedawno nabyłem Iveco dayli 2,5 D. Z auta jestem raczej zadowolony tylko mam problem z obrotomierzem i prędkościomierzem-Nie działają... Wszystkie kontrolki temperatura wody,poziom paliwa ok. Słyszałem że są na to jakieś patenty z podpinaniem dodatkowego zasilania do przekaźnika... Proszę o jakieś podpowiedzi.
Witam Panowie. Mam problem z moim autem. Kupiłem je kilka miesiecy temu i nie miałem z nim żadnych problemów. Az do dnia kiedy to w deszczowy dzień podczas cofania z parkingu wieksza ilosc wody spadła między budę a plandekę. Autem przejechałem jeszcze 30 metrów i normalnie je zgasiłem pod załadunek. Do tej pory nie udało mi się go uruchomić. To co sprawdziłem...
Bardzo proszę o pomoc. Jak w temacie Iveco zgasło podczas jazdy, tak jak by cofnięty został kluczyk w stacyjce. Schodził z obrotów aż zdechł, bez żadnych szarpnięć. Od tej pory nie mogę odpalić. 1. Brak błędu na immo kontrolka gaśnie. 2. Pompa paliwa wstępna pracuje. 3. Ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia 250 bar. Tak jak wcześniej przed awarią....
Dzień dobry wszystkim Sytuacja zdawałaby się błacha ale... - pacjent to autobus Irisbus Renault z silnikiem Iveco Cursor rocznik 2003 280PS 7.7l Zabrakło paliwa, po dolaniu już nie odpalił i nadal nie odpala. Ewidentnie zgasł na wolnych obrotach z powodu braku paliwa (totalne niedopatrzenie kierowcy) więc wyeliminowałem z procesu myslenia problem elektryczny....
Wstaw go do kogoś kto ma pojęcie o temacie skoro nie dostaje paliwa to chyba dziecko by wiedziało od czego zacząć czyli sprawdzić układ zasilania paliwem.
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Skoro ma IMEI to na 100% "kapuje" do bazy dane z Twojej ciezarowki ;) I tutaj juz pytanie inne... Czy tylko pozycje GPS czy rowniez stan paliwa, predkosc z jaka sie poruszasz, nacisk na osie, postoje i wiele wiele innych. ;) Takiego typu urzadzenia mozna wpinac pod CANa i odczytywac z auta doslownie wszystko. Sprawdz co ma podpiete oprocz anten. Czy...
Witam. Temat ma już 10 lat ale nadal jest aktualny, obecnie usiłuję naprawić instalację paliwową do świecy płomieniowej w Iveco Daily z 1995 roku oto schemat zasilania paliwem świecy płomieniowej, poprawiony po konsultacji z fachowcami od Iveco a to jest sterownik świecy płomieniowej więcej opisów elektryki Iveco można znaleźć pod tym linkiem Pozdrawiam,...
Musisz określić co to jest. Może sprawdź w jakim tempie ubywa oleju na bagnecie. Całkiem możliwe, że jest przyczyna w zasilaniu paliwem- totalnie późny kąt wtrysku , lub inny problem wtryskiwacza itp. Przyłóż rękę do wydechu, czy nie czuć jakiegoś asymetrycznego pulsowania. Cudów nie ma, na koniec zmierz ciśnienie w cylindrach.
Witam. Agregat przystosowany do zasilania biogazem , z pełną linią uzdatniania paliwa gazowego , oraz kogeneracją energii cieplnej zestawu.
31 - MASA 15 - "+" po stacyjce 50 - "+" z rozrusznika L - z czujnika temperatury zewnętrznej FGK - Zasilanie świecy płomieniowej 30 - "+"bezpośrednio z akumulatora MV - elektrozawór paliwa
witam. Temat stary ale problem nowy. Mam takiego trakkera , najpierw upalił się przewód ( stopił się)od sterowania załączenia zasilania , urzadzenie odcina masę. Zostało pominięte ,czyli masa podłączona z pominięciem hebla. Auto odpalilo ,ale nie chciało gasnąć, po sprawdzeniu mostków diodowych, okazałosie że jedna się spaliła tam gdzie są trzy. Po...
Witam ponownie Jestem już po trzech dniach zmagań i oto wyniki. Jak na razie nie udało mi się wyeliminowac usterki. Zaobserwowane objawy: Gdy przychodzę i włączam zapłon po nocy (czyli temp. mniej więcej 18st.)świecą się światła mijania i mrugają kierunkowskazy. Na desce pojawiają się komunikaty: - FFC not comunicating - RFC not comunicating - czasami...
Witam. Walczę z moim iveco i nie mam już siły... Wrócił z trasy, podjechał na załadunek, odpalił i zgasł, więcej już nie zapalił. Rozrusznik kręci prawidłowo. Do tej pory od zawsze świeciła się kontrolka wtrysku. Wówczas zaczęła migać, aż w końcu zgasła i już nie świeci w ogóle. Do tego zaczął brzęczeć przekaźnik pierwszy od góry, nie wiem do końca...
Do impulsatora idą trzy pomarańczowe i jeden brązowy przewód(masa) po przekątnej powinno być zasilanie, sprawdź przejścia każdego z osobna,przebicie do masy i zwarcie między przewodami.Najpierw sprawdzaj do wtyczki przy chłodnicy z lewej strony.Na początek jednak zacznij od zdjęcia klem akumulatora na parę minut.Bywało że licznik wariował,ale wtedy...
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Ale piszesz bzdury, jak ropa jest czarna to jest czarna na zasilaniu i na powrocie . Pompa puszcza troszkę oleju a ropa robi się czarna jak smoła dymić nie musi . Miałem taki problem w iveco dwa razy oddawałem pompę do regeneracji .Nie dali rady ropa jak była czarna tak była czarna . Jak na auto z przebiegiem prawie miliona kilometrów działa ok ale...
IVECO posiada elektryczny podgrzewacz filtra paliwa sterowany czujnikiem temperatury zasilany z obwodu świec żarowych , widziałem w sprzedaży take płytki montowane do filtra paliwa między kielich a głowiczkę zasilanie 24 v.
Witam Panowie,auto nie dawno kupione, zauważyłem że w iveco czy mascott (tylko 150KM!) występuje niestabilna praca turbiny podczas przyśpieszenia (obciążenia). Zgodnie z zaleceniem pewnego fachowca (dotyczyło iveco wtedy model 35c15) rozwierciłem zasilanie podciśnienia które idzie do zaworka który steruje turbine. jest ciut lepiej ale dalej jest tak...
Niestety, ale wszyscy nadal patrzymy na wytwarzanie energii elektrycznej z perspektywy paliw kopalnych. Co także widać doskonale w tym artykule. Po pierwsze, powinniśmy skupić się na energii odnawialnej - woda, wiatr, słońce - kolejność zależna od szerokości geograficznej i uwarunkowań geograficznych. Po drugie, jak już chcemy koniecznie spalać, to...
Witam w nowym roku . Mój szwagier miał podobny problem w iveco turbo dejly -5 stopni i niemugł odpalić po weryfikacji okazało się że brakuje sterowania świec i kable pocięte , więc długo nie myśląc bo jestem mechanikiem między innymi koparek JCB zamontowałem świece płomieniową z JCB 3 CX i przycisk na desce rozdzielczej bo świeca nie poczebuje sterowania...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Na przykład Iveco Daily 2006 rok i maszyna budowlana CAT 428C. pewnie z tą maszyną będzie gorzej... Czyli dwa przewody to zasilanie pompki paliwa a trzeci i czwarty to rezerwa i wskazanie? Gdzieś na elektrodzie wyczytałem, że z zegarów idzie do pływaka przewód dodatni i wraca on przez potencjometr do zegarów?