Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Zdejmij z filtra paliwa przewód zasilający,włącz zapłon i sprawdź czy podawane jest paliwo.
31 - MASA 15 - "+" po stacyjce 50 - "+" z rozrusznika L - z czujnika temperatury zewnętrznej FGK - Zasilanie świecy płomieniowej 30 - "+"bezpośrednio z akumulatora MV - elektrozawór paliwa
Witam. Auto jak w temacie rok 2004 poj.2.8 Nie ma napięcia na czujniku ciśnienia paliwa który jest na szynie paliwowej. przewody sprawdzone do Ecu. Wywala cały czas błąd nr.85 "czujnik ciśnienia paliwa" mruga czerwona kontrolka wtryskiwacza. Auta odpala na wolnych chodzi dobrze ale jak chcesz ruszyć to gasnie ,a przy odrobinie szczęścia idzie jechać...
Podaj dokładniej błędy jakie wyskakują (numer/opis)! Sprawdź zasilanie na wtryskach!!
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Podłącz diagnostykę i podaj błędy warto przyjrzeć się parametrom paliwowym. Wstępnie możesz sprawdzić ciśnienia paliwa zasilania.
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Do impulsatora idą trzy pomarańczowe i jeden brązowy przewód(masa) po przekątnej powinno być zasilanie, sprawdź przejścia każdego z osobna,przebicie do masy i zwarcie między przewodami.Najpierw sprawdzaj do wtyczki przy chłodnicy z lewej strony.Na początek jednak zacznij od zdjęcia klem akumulatora na parę minut.Bywało że licznik wariował,ale wtedy...
Hej. Niech elektryk sprawdzi czujnik. Gdzie pin w czujniku: 1 - zasilanie (po drodze 3 bezpieczniki i jeden przekaźnik od pompy paliwa) 2 - masa 3 i 4 to sygnał na jednostkę sterowania układami nadwozia połączenie między czujnikiem a jednostką 3 -> 24 4 -> 25
Czyli zakłócenia są powodowane przez elementy wykonawcze wtrysku paliwa. Trzeba określić, czy drogą radiową, czy przez zasilanie.
IVECO posiada elektryczny podgrzewacz filtra paliwa sterowany czujnikiem temperatury zasilany z obwodu świec żarowych , widziałem w sprzedaży take płytki montowane do filtra paliwa między kielich a głowiczkę zasilanie 24 v.
Wstaw go do kogoś kto ma pojęcie o temacie skoro nie dostaje paliwa to chyba dziecko by wiedziało od czego zacząć czyli sprawdzić układ zasilania paliwem.
Witam serdecznie. Mam dziwny problem z licznikiem w Iveco Daily 2016 rok. Nie działa prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa i temperatury. Kontrolki działają jak należy. Zasilania na liczniku są, CAN H i CAN L też jest. Po odłączeniu licznika wszędzie błędy CAN B i brak komunikacji z IPC. Jak licznik podłączony, to błędów nie ma z CAN B i brakiem...
Na przykład Iveco Daily 2006 rok i maszyna budowlana CAT 428C. pewnie z tą maszyną będzie gorzej... Czyli dwa przewody to zasilanie pompki paliwa a trzeci i czwarty to rezerwa i wskazanie? Gdzieś na elektrodzie wyczytałem, że z zegarów idzie do pływaka przewód dodatni i wraca on przez potencjometr do zegarów?
Obok grzałki musi być termistor, bo zagotujesz paliwo. Sterowanie z 15 szeregowo z termistorem, zasilanie też 15. Inne rozwiązania nie istnieją. Sterowanie mozna zrobić ręczne w kabinie Może lepiej od razu oblać samochód paliwem i podpalić?
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
Witam. Niedawno nabyłem Iveco dayli 2,5 D. Z auta jestem raczej zadowolony tylko mam problem z obrotomierzem i prędkościomierzem-Nie działają... Wszystkie kontrolki temperatura wody,poziom paliwa ok. Słyszałem że są na to jakieś patenty z podpinaniem dodatkowego zasilania do przekaźnika... Proszę o jakieś podpowiedzi.
Witam. Agregat przystosowany do zasilania biogazem , z pełną linią uzdatniania paliwa gazowego , oraz kogeneracją energii cieplnej zestawu.
Wszystko co potrzebne tam podano.Czerwony- stałe zasilanie,brązowy -masa,żółty -zasilanie po włączniku,szaro czerwony i brązowo biały-regulacja temperatury wartość rezystancji od 1,7-2.2kΩ.Impulsy napięcia do pompki paliwa z zielono czerwonego ,są to wszystkie połączenia niezbędne do pracy tego ogrzewania.
Jak w temacie . Potrzebny schemat zasilania regulatora paliwa. Z reguły jest tam plus z ECU i masa. Ja natomiast mam na 2 napięcie. Czerwono czarny około 4v i żółto czarny 11v . Auto raz pali raz nie pali , po podaniu wyższego napięcia z zapalarki pali na strzała, odłączam zapalarke nie chce zapalić. Pomocy panowie. Mam wrażenie jakby ECU było strzelone....
Bardzo proszę o pomoc. Jak w temacie Iveco zgasło podczas jazdy, tak jak by cofnięty został kluczyk w stacyjce. Schodził z obrotów aż zdechł, bez żadnych szarpnięć. Od tej pory nie mogę odpalić. 1. Brak błędu na immo kontrolka gaśnie. 2. Pompa paliwa wstępna pracuje. 3. Ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia 250 bar. Tak jak wcześniej przed awarią....
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Schematu nie mam ale musisz sprawdzić Bo przewody to:1 to "50"czyli rozrusznik,2 to "15" stacyjka, 3: Masa, 4: może być "30" stałe zasilanie Gruby przewód, 5: wyjscie na Swiece. 6: wyjście na elektrozawór powodujący wtrysk paliwa, & to czujnik temperatury i raczej się nie mylę.Jak masz problem to daj znać. Może będe robił z podobnym to odrysuje schemat...
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Skoro ma IMEI to na 100% "kapuje" do bazy dane z Twojej ciezarowki ;) I tutaj juz pytanie inne... Czy tylko pozycje GPS czy rowniez stan paliwa, predkosc z jaka sie poruszasz, nacisk na osie, postoje i wiele wiele innych. ;) Takiego typu urzadzenia mozna wpinac pod CANa i odczytywac z auta doslownie wszystko. Sprawdz co ma podpiete oprocz anten. Czy...
Na wstepie napisze, ze przeszukalem forum wzdluz i w szerz i nie znalazlem odpowiedzi... Pacjent Iveco Daily 35C - martwe zegary predkosci, obrotow, temp i poziom paliwa plus brak dolnego przebiegu i godziny... Auto po spaleniu - ktos zrobil straszne druty pod deska. Jakostam auto jezdzilo i wczoraj zdechly zegary. Przyjechalo do mnie ale to co tam...
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Najprostszym sposobem na sprawdzenie samej plomieniowki jest odlaczenie czujnika temp.,ktory znajduje sie na pompie wody.Sterownik daje sygnal ze temp na zewnatrz jest za niska,c kontrolka powinna sie zapalic na dluzszy czas wtedy zaczyna grzac swiece i pozniej powinna zaczac mrugac czylidalej grzeje swiece i puszcza prad na elektrozawor paliwa ityle.jak...
Witam koledzy, od nowego roku ciągne dalej ten sam problem, pompowtryski przerzucone z drugiego auta, ten sam rok, silnik , oba auta jeden po drugim przejechały ten odcinek identycznie. Zero równicy w spalaniu ! Wtryski wykluczone a dla z obrazowania problemu : - Problematyczny niby Mega przejechane 340 tys po remoncie silnika 34.2 litra na pusto z...
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Kolego jak widać sprzęt jest wiekowy,przydała by się kompleksowa diagnostyka.Na początek czy grzeje świeca w kolektorze dolotowym ,jak odpala przy użyciu pompki paliwa.Jest to układ CR uszkodzenie chociażby jednego wtryskiwacza może skutkować podobnymi objawami ,wykonać próbę przelewową.Jakie sprężanie i luzy zaworowe.W tym roczniku diagnostyka była...
Witam po prostu auto ci się zapowietrzyło przy spuszczaniu wody z separatora i wymiany filtra trzeba odpowietrzyć układ zasilania paliwem. Klekotanie i brak mocy to właśnie objawy zapowietrzenia. W dieslach jak coś się robi przy układzie paliwowym to koniecznie trzeba odpowietrzyć ,a powodem zaświecania się kontrolki wtrysku było niskie ciśnienie paliwa...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
witam. Temat stary ale problem nowy. Mam takiego trakkera , najpierw upalił się przewód ( stopił się)od sterowania załączenia zasilania , urzadzenie odcina masę. Zostało pominięte ,czyli masa podłączona z pominięciem hebla. Auto odpalilo ,ale nie chciało gasnąć, po sprawdzeniu mostków diodowych, okazałosie że jedna się spaliła tam gdzie są trzy. Po...
Witam mam podobny temat co zamknięty jazda na oleju Przepalonym Dislem Więc tak Pracowałem 1/2 roku sezonowo jako kierowca w Cocacoli samochód Iveco Deli Turbo D do Iveca lałem przepracowany olej w sumie tym Turbo Dislem na Comon Rei z robiłem 10000 KM na przepalonym ale co dzienie wracałem na podwórko około 40 Km na oleju napędowym .Przepalony OLej...
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Witam w nowym roku . Mój szwagier miał podobny problem w iveco turbo dejly -5 stopni i niemugł odpalić po weryfikacji okazało się że brakuje sterowania świec i kable pocięte , więc długo nie myśląc bo jestem mechanikiem między innymi koparek JCB zamontowałem świece płomieniową z JCB 3 CX i przycisk na desce rozdzielczej bo świeca nie poczebuje sterowania...
Czy element zaznaczony strzałką to jest regulator ciśnienia ?? Nie, to tylko złączka. Zawór reducyjny jest w pompce zasilającej. Drugi w koszu pompy w zbiorniku.
Witam Panowie,auto nie dawno kupione, zauważyłem że w iveco czy mascott (tylko 150KM!) występuje niestabilna praca turbiny podczas przyśpieszenia (obciążenia). Zgodnie z zaleceniem pewnego fachowca (dotyczyło iveco wtedy model 35c15) rozwierciłem zasilanie podciśnienia które idzie do zaworka który steruje turbine. jest ciut lepiej ale dalej jest tak...
Witam Panowie. Mam problem z moim autem. Kupiłem je kilka miesiecy temu i nie miałem z nim żadnych problemów. Az do dnia kiedy to w deszczowy dzień podczas cofania z parkingu wieksza ilosc wody spadła między budę a plandekę. Autem przejechałem jeszcze 30 metrów i normalnie je zgasiłem pod załadunek. Do tej pory nie udało mi się go uruchomić. To co sprawdziłem...
Mam problem z Iveco Daily z 2006 roku, silnik 3,0 diesel 100KW. Auto nie odpali bez plaku, na plaku odpali. Chodzi elegancko, ma moc, nie ma znaczenia, czy ciepły, czy zimno. Samo nie odpali. Błędów brak, pompka zasilająca pracuje, paliwo dochodzi, nie zapowietrza się. Co może być przyczyną?
Hmm, nadal błądzisz w słodkim mniemaniu, że wystarczyć coś odkręcić, coś odłączyć albo przeciąć kabelek. Za dużo amerykańskich filmów. Właśnie próbuje się tego dowiedzieć Jeździłem kiedyś starszym też miał kaganiec i dowiedziałem się że właśnie wystarczyło przeciąć przewodzik tak jak na amerykańskich filmach a był to kabelek który szedł od przewodu...
1. Czy stało się nagle? 2. Możliwe że jest nieszczelność w ukł paliwowy i paliwo spływa do zbiornika powodując jednocześnie zapowietrzenie 3. Padła pompka zasilająca jeśli jest takowa 4. Silnik już dokonuje żywota. Na początek obejżyj przewody paliwowe czy gdzieś nie wycieka paliwo, miejsca ich łączenia i to do czego są podłączone.
Witam Iveco 35c12 HPI, silnik 2.8l 2004r. Jakiś czas temu auto zaczęło ciężko odpalać, silnik nie wkręcał się na obroty. Wymontowałem i wysłałem do regeneracji wtryskiwacze 4szt. okazało się że były mocno uszkodzone i zanieczyszczone. Wtryskiwacze zregenerowane, filtr paliwa nowy, wymienione przewody zasilające od smoka do samej pompy wtryskowej na...
iveco paliwa ciśnienie paliwa iveco iveco iveco daily zasilanie
sterownik wspomagania elektrycznego wymiana dławika schemat wtyczki zestawu słuchawkowego
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Odpowietrzanie pompy w Beretta Mynute Green E 20 R.S.I. Parametry anteny satelitarnej Polsat w Niemczech: Hot Bird 13°E