Dzięki za odpowiedzi.Masa we wtyczce i gnieździe lampy wypalona,na razie masa poszła bezpośrednio na lampę.Kojarzycie może który pin w której kostce jest od kierunku tylnego i bocznego.Na razie spróbowałbym połączyć tylny z bocznym tylko nie wiem czy bsi pozwoli na taki manewr. Ps.Właśnie skończyłem.Kostka wymieniona wkład lamy tylnej wymieniony na...
Albo przekaznik albo zasilanie przy bezpiecznikach
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic59...
Jedynie mam w głowie schemat. czerwony - +12V,czarny- -12V masa, żółty +12V zasilanie kierunkowskazów, zielone 2 szt. kierunkowskazy,fioletowe blokada zapłonu, pomarańczowy masówka,niebieski +12V po wł.stacyjki, biały moduły dodatkowe -12V, brązowy czujnik spadku napięcia do +12V, błękitny zamykanie zamka centr. różowy otwieranie zamka centralnego negatywne.
podłączyłem masę pod zawias w drzwiach Podłącz do stałego punktu karoserii, oczyść miejsce podłączenia z lakieru. Sprawdź na złączu centralki c.zamka czy jest zasilanie. Kierunkowskazy podłącz do niebieskiego i niebiesko/szarego przewodu, znajdujących się w wiązce przewodów za panelem bocznym tapicerki słupka po stronie kierowcy.
Bo nie jest podpięta jak np żarówka świateł mijania że ma stałe zasilanie tylko bardziej jak żarówka kierunkowskazów. Zasilanie idzie przez przerywacz, ale nie ~1Hz jak w kierunkowskazach a najczęściej od ok 20 do kilku tysięcy Herców. Dzięki temu się nie przegrzewa i spełnia swoją funkcję. Podpięta do 12VDC będzie zwykłym rezystorem.
Akumulator będzie zasilał kierunkowskazy i światła, ale myślę, czy nie kupić mniejszego i podłączyć jako bufor.
Sprawdź tam gdzie nie jest dobrze. Przy typowym braku masy, inne światła migają w rytm kierunkowskazu. To wygląda jakby ze świateł postojowych zasilała się żarówka kierunkowskazu. Może jest jakieś zwarcie między przewodami. Trzeba to przedzwonić podając zasilanie na poszczególne żarówki.
Witam 30 - +12v (zasilanie) 31 - masa L - zasilanie kierunkowskazu lewego ( kabel trzeba przeciąć) LZ - odejście do gniazda przy haku (lewy kier.) LH - odejście do lampy (ten kabelek przecięty) R - zasilanie kierunkowskazu prawego (kabel trzeba przeciąć) RZ - odejście do gniazda przy haku (prawy kier.) RH - odejście do lampy (ten kabelek przecięty)...
1. Akumulator jest w ogóle sprawny? Sprawdź czy dwie żarówki kierunkowskazów (2x 6V 21W) działają jak należy. 2. Z przerywaczem bimetalowym trzeba mieć szczęście aby mieć prawidłowo działający. 3. Zapomnij o kierunkowskazach pracujących bez akumulatora. W Simsonie się nie da.
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
Witam. Przesyłam opis kabli : Czerwony +12V (stałe) przez bezpiecznik 7A Żułty +12V (stałe) przez bezpiecznik 15A (zasilanie kierunkowskazów) Pomarańczowy - czujniki masowe drzwi Zielone kierunkowskazy Fioletowe blokada zapłonu czarny masa samochodu biały moduły dodatkowe (od roku 2000 to -12V, do roku 2000 to +12V) podłącza się diode migającą błękitny...
Z tego co widzę, to nie jest źle. Przypomina mi to kabel miedziowany lub tzw. pobiał czyli miedź z zawartością pokryć metalicznych czy izolacji. Możesz odsłonić troszeczkę więcej izolacji i zobaczyć jak ten przepalony kabel wygląda. Można również zmierzyć jego rezystancję między jego końcem a jakimś zakończeniem i zobaczyć jaka jest jej wartość. Masz...
Szukaj schematu pojazdu, przecież nazwę i model masz. Schemat obwodu kierunkowskazów, jeśli to nie udziwniona wersja amerykańska lub przerywacz nie siedzi gdzieś w jakimś sterowniku, to zasilanie --> przerywacz kierunkowskazów (dwu lub trzy pinowy) --> wyłącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy --> masa. Jeśli to wersja amerykańska i ma pozycję w...
Nie zwarcie, a przerwa. Jak tyle czasu stał to mogła zgnić jakaś złączka. Weź żarówkę z przewodami i szukaj gdzie ginie zasilanie kierunkowskazów. A przerywacz jest najprawdopodobniej pod przednią osłoną. tylko na 100% nie on jest winny.
Witam. Najlepiej zdjąć górną część deski rozdzielczej, zdejmujesz kratki głośników i odkręcasz po jednej śrubie. Wyciągasz osłonę licznika i wykręcasz licznik oraz 2 śruby trzymające deskę. Jeśli masz poduszkę pasażera to wyjmujesz kieszeń dolnego schowka i kluczem nr 12 odkręcasz ją. Robisz to przy odłączonym akumulatorze. Odłączasz żółtą kostkę od...
Pierwszy, tak jak piszesz, jedną nogą do masy, drugą do plusa zasilania kierunkowskazu. Żeby się "odczepić" od reszty instalacji można w zasilanie kierunkowskazu wstawić diodę prostowniczą, szeregowo, anodą w stronę instalacji, katodą do modułu LED. Może być to dioda 1N540X (gdzie X przyjmuje wartości od 1 do 8).
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Pomierzyłem trochę i u mnie jest: Zasadniczo kostka A - 10 pin OK, wtyczka 32 PIN tez wydaje się być według rozpiski. Różnice za to widzę we wtyczce 23 PIN a jest tak: Pin 1 – Zasilanie prawego tylnego kierunkowskazu [żółto/zielony] nic Pin 2 – Zasilanie lewego światła biegu wstecznego, sygnał rozłączenia fotochromu do lusterka (pin 3) [niebiesko/czerwony]...
Dla zainteresowanych -układ naprawiłem ,przyczyną były zimne luty a podpinamy w ten sposób 1 żarówki -plus (z drugiej strony żarówki do masy ) 2 - 3 - 4 - zasilanie 5- masa 6 - zasilanie dla kierunkowskazów 7 - zasilanie dla awaryjnych
Pin 31 masa pin 49 zasilanie pin 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Poniżej masz schemat układu gwiazdy betlejemskiej. Gdyby skrócić cykl zliczania rejestru 4015 z 5 do 3 otrzymał byś zamierzony efekt, gdyż w tym układzie diody się kolejno zapalają. Stosując tranzystory o wyższej obciążalności możesz z tego układu zasilać żarówki kierunkowskazów. http://obrazki.elektroda.pl/3027069100_1...
Tu masz rysunek jak podłączyć „długie”. Dodatkowo jest mostek prostowniczy, bo mało jest przekaźników na 12v przemiennego. Przy kierunkowskazach pomijasz mostek i dajesz zasilanie bezpośrednio na przekaźnik, choć powinno działać bez przekaźników, skoro prąd stały, nie wiem czemu by miała być rozdzielona masa od kierunkowskazów. Długie to jasne, zasilanie...
To odłącz wtyczkę z przedniej lampy i sprawdź czy masz zasilanie kierunkowskazu we wtyczce, jak jest to problem wewnątrz lampy
Więc jak w temacie niestety nie znam modelu , a potrzebuje go zamontować do auta.Poniżej zdjęcie i kolory kabli jakie wychodzą z niego. -Czarny http://images33.fotosik.pl/81/76b60b7c8b... I do tego jest jakiś modół dodatkowy: Z góry dzięki za pomoc. -Czarny minus -Czerwony plus 12V stałe -Zółty zasilanie kierunkowskazów plus 12V stałe -Brązowy...
Ja mam ruszać głową? To co zdemontowałeś, to badziewne przetwornice do (nie urażając mieszkańców wsi) wieśniackich stroboskopów... Bierz ucinaczki i wywalaj wszystko nieoryginalne z instalacji motocykla. Alarm masz wpięty prawdopodobnie pod siedzeniem, podłączony do zasilania, kierunkowskazów i modułu zapłonowego. Po kablach znajdziesz.
Prawdopodobnie jest. Wnioskuję że ten przełącznik 8pin łączył plus jak i minus (stąd po 4 kable z każdej strony 2 do plusa i 2 do minusa) a przełącznik 3pin łączy tylko plus (środek plus na stałe i te dwa po bokach to już zasilanie do kierunkowskazów, minus w tym przypadku jest podłączony na stałe). Jest to tylko mój wniosek i jeśli jest tak jak piszę...
Nie masz zwarcia tylko nie ma dobrego zasilania na przerywacz przy zwykłych kierunkowskazach. Sprawdź żarówką na styku 49 czy jest. Skoro bezpiecznik ok to gdzieś wcześniej to zasilanie ginie tym bardziej że kontrolki też gasną.
1. Czerwony - +12V stałe zasilanie 2. Czarny - -12V masa 3. Biało/Zielony - 12V masa 4. Zielony do syreny do zielonego 5. Biały do syreny do białego 6. - 7. - 8. Żółto/Biały - +12V po stacyjce 9. Różowy (gruby) +12V zasilanie kierunkowskazów 10. Żółty kierunkowskaz 1 11. Żółty kierunkowskaz 1 12. Biało/Czarny dioda LED 13. Biało/Niebieski - masa z czujnika...
Jeżeli dobrze pamiętam, to ma być tak: 30 - stałe zasilanie po bezpieczniku 15 - zasilanie (zabezpieczone bezpiecznikiem) po kluczyku 31 - masa 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 49a - podłączone wyjście z przerywacza + zasilanie przełącznika kierunkowskazów VL - kierunki lewe (do lamp) + przewód do przełącznika kierunkowskazów (lewe kierunki) VR...
Nie wiem gdzie jest umieszczony moduł pod deską. Jeszcze go nie ma pod deską,dałem ci tylko propozycje montażu centralki.Pod konsolą przy skrzynce bezpieczników masz wszystkie potrzebne przewody(zasilanie,masa, kierunkowskazy,sterowanie zamka).Ale decyzja oczywiście należy do ciebie. Pozdrawiam. Kupiłem właśnie sterownik proxima SRPi mini i chce go...
(at)KaKamilo A zasilanie kierunkowskazów, sygnału, światła stop i wskaźników ? Dalej męczysz temat ? :cry:
Obwód kierunkowskazów wygląda tak: zasilanie po stacyjce --> przerywacz --> przełącznik kierunkowskazów i ewentualnie włącznik awaryjnych --> kierunkowskazy --> masa. Pierwsze, co sprawdzasz, to czy jest zasilanie przerywacza. Jeśli jest, to demontujesz przerywacz, łączysz zasilanie z wyjściem i przełączasz kierunkowskazy. Mają działać i świecić światłem...
To jeszcze zależy od skutera. U sąsiada zasilanie kierunkowskazów idzie bezpośrednio z akumulatora a lampy przedniej z statora przez regulator napięcia. Lampa przednia może sobie ciągnie masę z kierunków ale to byłoby jakieś słabe świecenie lampy przedniej. Może będzie trzeba przeszukać wszystkie masy w skuterze ale trzeba zacząć od zmierzenia napięcia...
Można oczywiście dodać mały akumulator 6 woltowy do instalacji, wraz ze skuterowym regulatorem/prostownikiem. A zapytam, z czego zasilasz kierunkowskazy, bo pisałes o nich ? Warto by i światło STOP dodac wtedy. Natomiast skoro uparłeś się na LEDy w reflektorze przednim, to pamietaj o takiej ,,źarówce" która tam jest dedykowana. Inaczej paskudnie będziesz...
Witam Model samochodu A-Klasa w168 1998r Mam problem z podłączeniem kierunkowskazów, ze schematu w autodacie wynika że każdy kierunkowskaz jest zasilany z osobnego wyjścia. Gdzie należy się wpiąć by nie zasilać każdego kierunku osobno, a wykorzystać wyjścia dołożonej centralki "lewy kierunek" i "prawy kierunek". Gdy zasilam kierunkowskazy zgodnie z...
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Zasilanie na przerywaczu jest? Zasilanie na awaryjnych jest? Co się dzieje, jak podasz zasilanie stałe na poszczególne strony kierunkowskazów za i przed wyłącznikiem awaryjnych i jak zewrzesz przerywacz? W zasadzie nawet miernika nie trzeba, tylko lecieć po kolorach przewodów z próbnikiem.
https://obrazki.elektroda.pl/7490150900_... Czyli mam rozumieć ze przerywacz ciągle wysyła prąd (przerywany) na dźwigienke migaczy , Nie koniecznie i raczej tak nie jest bo przekaźnik by cały czas pracował. Myślę, że prąd przerywany pojawia się jak zostanie podłączona żarówka/i od kierunkowskazów, jak dźwigienka jest na środku to przekaźnik...
Myślę że musiałbyś posprawdzać wszystkie połączenia kabelków przy gniazdach bezpiecznikowych same gniazda bezpiecznikowe też, mogą być wypalone, sprawdz gniazda przekaźników. z tego co piszesz można wywnioskować że gdzieś gubi ci się albo masa albo +12V własnie do zasilania kierunkowskazów... Ale jesli nie masz podstawowej wiedzy może lepiej jedz do...
Przerywacz do kierunkowskazów ma trzy piny (P, L, X) X - zasilanie(stacyjka +) L - przełącznik kierunkowskazów A "P" gdzie mam połączyć?
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
powinny wystarczyć 4kg,odetnij zasilanie cewki.
Przy okazji wymiany przerywacza odłączono zasilanie żarówek kierunkowskazów. Sprawdzić czy nie został luźny przewód. Możliwe, że nastąpiła zamiana miejscami a to już będzie trudniej zdiagnozować.
Bierzesz kontrolke do reki i szukasz jakiegos "glowniejszego" plusa gdzies pod konsola. Jak go znajdziesz to trzymasz kontrolke caly czas podlaczona i jednoczesnie krecisz rozrusznikiem. Podczas krecenia nie moze kontrolka zgasnac, co najwyzej to przygasnac. Z zegarkie to sprawa wyglada tak ze nie wiem na jakim obwodzie on wisi, byc moze ze na "za malo...
Bezpieczniki sprawne, ale czy jest na nich zasilanie +.
Pewnie ten czerwono czarny, to osobne zasilanie kierunkowskazów. Uruchom sterownik bez podłączania go i sprawdź, czy steruje kierunkowskazami. A potem podłącz go pod stały plus.
jest to alarm gepard 2. Przewody: biały-wyjście do sterowania centralnym, otwieranie brązowy- jw. zamykanie żółtozielony- zasilanie czujników dodatkowych lub/i przekaźnika blokady zapłonu(pojawia się masa po uzbrojeniu) czarny- masa fioletowy- wyłączniki krańcowe fioletowy - wejście alarmowe do czujników dodatkowych, wyzwalane masą czerwony-zasilanie...
No, obrotomierz, paliwo, temperatura, prędkość, kierunkowskazy, zasilanie stałe, zasilanie po zapłonie, kontrolka świateł, kontrolka świateł długich, kontrolka ręcznego i podświetlenie.
C - przełącznik kierunkowskazów -M - masa L1 - zasilanie
Dziękuje wszystkim za pomoc temat zamykam.
Zależy jaki zestaw posiadasz. Znajdź przede wszystkim punkt w instalacji, gdzie pojawia się napięcie , po przekręceniu kluczyka(ACC), gdzie podłączysz zasilanie układu kierunkowskazów.
Wyciągnij włącznik świateł awaryjnych i sprawdź czy masz napięcie, oraz czy jest dobra masa. "Świergotanie" to słaba masa bądź zasilanie. Kierunkowskazy i awaryjne to dwa osobne obwody, zabezpieczone osobnymi bezpiecznikami.
Przecież widać na płytce co do czego, jaki problem znaleźć zasilanie, wyjście na kierunkowskazy i wejścia sygnałów. Popatrzeć, chwilę pomyśleć i zrobione. A montaż 30-letniego alarmu to raczej słaby pomysł...
Niekoniecznie to jest kompakt to może być centrala i syrena. Ale zasilanie kierunkowskazów jest na odzielnym przewodzie niż zasilanie alarmu to są kolory albo różowy albo żółty w zalezności od modelu alarmu. Podaj mi pierwsze 3 litery kodu z pilota to będe wiedział jaki to konkretny model.
Sprawdź przełącznik pod kierownicą. Oraz zasilanie obwodu kierunkowskazów. To nie ten sam, co awaryjne!
Wszystko powinno być opisane w instrukcji do zestawu, ale... 1, 2 - przełącznik kierunkowskazów, dlaej do plusa (+) zasilania 3 - dwie żarówki połączone równolegle na np. stronę lewą, 4 - dwie żarówki połączone równolegle na stronę prawą, 5, 6, 7, 8 - podłączenie minusa (-) zasilania
Oczywiście, że przerywacz nie jest potrzebny, zanim twój kierunkowskaz rozświetli się do końca, przerywacz odcina mu zasilanie, w rezultacie nie zdąża się wypełnić. Te kierunkowskazy posiadają własną elektronikę sterującą cała dynamiką.
W tych chryslerach psuły się moduły pod maską. Ten moduł odpowiada praktycznie za wszystko w samochodzie. Trzeba dokładnie zobaczyć czy z BCM'u wychodzi zasilanie na kierunkowskazy.
Siedzę i jeszcze raz przeglądam schematy. Wychodzi na to, że niezależnie czy w samochodzie jest hak czy go nie ma, to wszystkie styki przerywacza są podłączone tak samo, oprócz styku nr 4. Styk nr 1 jest połączony z przełącznikiem kierunkowskazów przy kierownicy. Styk nr 2 puszcza prąd na prawe kierunkowskazy. Styk nr 3 puszcza prąd na lewe kierunkowskazy. Styk...
Żarówki kierunkowskazów świecą normalnie pełnym światłem? Nie żarzą się jeszcze jakieś inne żarówki? To samo z długimi i klaksonem. Zasilanie, to nie tylko plus, ale też masa. Do sprawdzenia.
Sterowanie minusem. Pomarańczowo czarny to zamykanie, zielono czarny to otwieranie. Oba przewody 0.5 mm w przelotce drzwi kierowcy. Zasilanie ze skrzynki bezpieczników. Kierunkowskazy to niebiesko czerwony i niebieski w progu po stronie kierowcy. Oczywiście najpierw mierzysz, aby się upewnić że to te przewody, później podłączasz. Za schowkiem pewnie...
Skoro tak bardzo ci na nim zależy, to masz tam układ scalony. Wpisz jego typ w google, zajrzyj do datasheetu i dojdziesz, która nóżka to masa, zasilanie, wyjście... Jak i gdzie to podłączasz?
Witaj Nie mam schematu w formie elektronicznej ale podaje co doczego. Od lewej BBIALY lub SZARY-przewod awaryjny CZARNY-CZERWONY-zamykanie zamka-masa CZARNY-otwieranie zamka-masa BRAZOWY-moduly dodatkowe-masa ZIELONY-czujniki klap NIEBIESKI-czujniki drzwi POMARANCZOWY-stacyjka FIOLETOWY-syrena-plus ZOLTY-kierunkoweskaz CZERWONY-zasilanie-plus ZOLTY-kierunkowskaz...
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
Alarm jest DOPIĘTY do takich przewodów, jak zasilanie, kierunkowskazy, krańcówki drzwiowe. I WPIĘTY w przewód blokujący pracę auta. Więc ten jeden przewód musisz połączyć z powrotem. I tylko musisz znaleźć, czy jest na przekaźniku wewnętrznym alarmu, czy na zewnętrznym.
Bezpiecznik jest całej lampy, a wszystkie żarówki poza kierunkowskazami działają.z kierunkowskazów jest przekaźnik. I tak samo w rozpisce bezpieczników znalazłem Kolega chyba zaczął Mikołajki dzień wcześniej :D Nie dam sobie ręki uciąć ale nie wydaje mi się żeby do kierunkowskazów był przekaźnik ( na pewno nie zewnętrzny , jak coś to wbudowany w UCH...
Ogólnie cały rower jest oświetlony ledami. Plus jak i minus idą przewodami. Nic nie idzie ramą. Ale sama masa z silnika przechodzi do ramy. Wiadomo silnik jest przykręcony do ramy i zawsze gdzieś z masuje. Z kierunkowskazów wychodzą 3 przewody. Zasilanie białych diód ,zasilanie kierunkowskazu no i minus. Do kierunkowskazów ma przełącznik zespolony,...
No i w czym problem? Masz schemat z klasycznym układem przerywacza: zasilanie po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów --> przełącznik kierunkowskazów --> żarówki kierunkowskazów. Układ można zrealizować na dwóch diodach lub przekaźniku z dwoma stykami zwiernymi. Musisz jedynie zdublować istniejący przełącznik tak, by po naciśnięciu...
spróbuj przełączyć je na zasilanie z kierunków przyczepy na zasilanie kierunkowskazów solówki.Tylko skąd przyczepa ( o ile jeździ z przyczepą) będzie mieć kierunkowskazy? Możesz zrobić małą modyfikację przez puszczenie nowego zasilania kierunkowskazów do sterowania przekaźnikami, i do kierunkowskazów przyczepy puścisz nowym przewodem +24V do styków...
Jeśli masz SC SPI to czerwony przekaźnik pod maska odpowiada za zasilanie układu wtryskowego (pompa , wtryskiwacz cewki itp). Nie ma nic wspólnego z kierunkowskazami. Z kierunkowskazami powiązany jest bezpiecznik za akumulatorem 40A (IGN) ale on nie zasila czerwonego przekaźnika.Zobacz kontrolką żarówkową tudzież multimetrem czy przy przekręconej stacyjce...
Nie działają kierunkowskazy. Mam do nich 4 przetwornicę. Spodziewałem się problemów- kupiłem przerywacz 12V dc na LED-y. Aby układ się "zerował" zostawiłem z przodu żarówki, z tyłu LED-y. Nic z tego. Pytania: Dobrze, że nie 10 :D . Co Ty tworzysz ? Nowo_twory ? Zastosuj sobie jedną przetwornice step up z 6 na 12 woltów, ze wspólną masą wejścia /wyjścia...
Witam, Masz obluzowaną kostkę na wyłączniku awaryjnych, albo uszkodzony sam wyłącznik. W maluchu wyłącznik awaryjnych odcina zasilanie przerywacza kierunkowskazów.
Skoro to ledowe żarówy to kontrolka i zasilanie żarówki pod ten sam styk.
O ile dobrze pamiętam , to te styczniki są do świateł parkingowych , prawa , lewa strona , mają zasilanie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki .
Dochodzą na pewno obydwie strony pozycyjnych oraz obydwa kierunkowskazy. Dochodzi też zasilanie. Stopu i wstecznego nie sprawdzałem, ale jeżeli wychodzą to muszą tez dochodzić
To zobacz zasilanie z kostki stacyjki czy nie ginie. Żarówką nie miernikiem. Pewnie kierunkowskazy też giną a działają jedynie awaryjne.
Przełącznik sprawny? Wszystkie kable podpięte do niego? Zasilanie dochodzi do niego?
Dał bym sobie prawie obciąć głowe, że to 6V coś jak z motoru... A przykładałeś miernik, może bez obciążenia trzyma jeszcze napięcie. Bo znowu skoro to z autoalarmu samochodowego to najprawdopodobniej musiał i zasilać kierunkowskazy i syrenkę więc musiał by być 12V. Skąd dokładniej go wyjołeś?
Witaj. Kolorystyka przewodów może być inna. W trakcie kiedy pracowałeś nad swoją instalacją to korzystałeś ze schematu? 59ab z EWR ma być połączony z 59a ELBY oraz jest to zasilanie włączników światła stop. ELBA: 49 plus po stacyjce, 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów, 31b masa, 59a zasilanie z EWR. Podejrzewam, że mogłeś gdzieś popełnić błąd...
Witam. Problem może być z przepalonym bezpiecznikiem, alarm Fox ma osobny przewód z bezpiecznikiem na tzw. zasilanie kierunkowskazów. Przeważnie to był żółty przewód, na nim musi być stałe napięcie plus 12V Jeżeli jest to alarm kompaktowy, czyli syrena i centrala razem to często występowały przypadki złego styku na białej wtyczce (styk ścisnąć i będzie...
jeżeli na kablu zasilającym wyjscie kierunkowskazy zasilanie jest a na wyjściu już nie ma zasilania myśle że masz do wymiany przekaźnik
Albo coś źle podłączyłeś albo masz jedną kontrolkę od kierunkowskazów. Jeżeli to drugie to dołóż 2 diody pod zasilanie kontrolki
Bezpiecznik dobry na krótko działają więc szukaj za instalacją/wiązką gdzie problem. Dobra to zobacz jaki tam jest przekaźnik, jak zmostkuje zasilanie cewki ze stykiem roboczym to będą działać. Na pinie nr 8 nie ma zasilania.
Jesli to motocykl rosyjski to może być podobnie jak w mińsku 125. Tam o ile pamiętam jest regulator napięcia na tyrystorze który jest jednocześnie prostownikiem jednopołókowym. Zapłon jest na triaku dlatego ta cewka o dość dużej rezystancji, z niej ładowane są kondesatory w module zapłonowym. Coś masz pokopane w tej instalacji bo światła powinieneś...
Jeden to popularny "49" na nim masz zasilanie 12V - sprawdzisz probówką względem masy. Drugi przewód to "49a" idzie po prostu do przełącznika kierunkowskazów.
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
Prawy lub lewy by był. Nie wierzę w dwie pary styków naraz. Po mojemu ma wybity bezpiecznik od kierunkowskazów, jest to osobny bezpiecznik niż ten do awaryjnych. Co do przełącznika awaryjnych- przełącza on też zasilanie dla przerywacza migotania z plus przed stacyjką (dla awaryjnych) na plus za stacyjką (kierunkowskazy). Bardzo łatwo to sprawdzić.
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
Takim układem jest samochodowy przerywacz do kierunkowskazów.
No faktycznie, ciężko poszukać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Zasada zasilania układu PO WŁĄCZENIU kierunkowskazów taka sama. A nie "układ będzie cały czas zasilany".
W zalaczniku jest tylko część schematu dotycząca zasilania, kierunkowskazow i centralki.
C - Zasilanie L - Przełącznik M - masa
W 1982r. miałem simsona czterobiegowy model 51S to w nim akumulator służył tylko do zasilania kierunkowskazów, światło mijania czy drogowe było zasilane prądem przemiennym bezpośrednio z drugiej cewki, a kierunkowskazy prądem stałym a akumulator służył do tego aby zasilić chwilowo kierunkowskazy bo wydajność cewki była za mała aby zasilić dwie żarówki...
Problem rozwiązany. Czerwony przewód to PLUS (zasilanie modułu/kierunkowskazów). W gnieździe jest czujnik podpięcia przyczepy, który uruchamia kierunki (puszcza mase). Natomiast światło przeciwmgielne gasi się samo (w aucie) po obciążeniu dodatkową żarówką (przyczepa). Ucięty przewód czerwono-biały (pin 8) jest masą kierunkowskazów. Można zrobić awaryjne...
wiec zobaczylem bezpieczniki Sprawdzałeś bezpieczniki wyciągając je, oglądając i wsadzając z powrotem ? Jak tak -To teraz niestety musisz je wsadzić z powrotem na to samo miejsce :) Pamiętaj że bezpiecznik w miejscu osadzenia musi mieć z jednej i drugiej strony konektorki. Zapewne jeden bezp nie trafił w swoje miejsce.
Przerwa na odcinku manetka-lampa kierunkowskazu.
Są motocykle, np. BMW, które maja światła awaryjne. Inne też się znajdą. Chcąc zastąpić przerywacz bimetaliczny elektronicznym z samochodu, trzeba wykonać jedno proste dodatkowe połączenie: 49 na zasilanie, 49a na przełącznik kierunkowskazów i dodatkowe połączenie - 31 na masę (można zrobić nawet krótki przewód z tego złącza na śrubkę, którą się ten...
dźwięków kierunkowskazów przerywacz kierunkowskazów kierunkowskazów przyczepce
obliczać oczko obwód radius konfiguracja volvo silnika
dobre trytytki panasonic trzaski
Brother Super ACE 2 – wyświetlacz działa, klawiatura nie reaguje, opłacalność naprawy Telekodowanie zabezpieczone PSA – błąd brak konfiguracji po zapisie DiagBox, BSI, ECU