Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
https://obrazki.elektroda.pl/7490150900_... Czyli mam rozumieć ze przerywacz ciągle wysyła prąd (przerywany) na dźwigienke migaczy , Nie koniecznie i raczej tak nie jest bo przekaźnik by cały czas pracował. Myślę, że prąd przerywany pojawia się jak zostanie podłączona żarówka/i od kierunkowskazów, jak dźwigienka jest na środku to przekaźnik...
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
O ile dobrze pamiętam , to te styczniki są do świateł parkingowych , prawa , lewa strona , mają zasilanie dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki .
Pin 31 masa pin 49 zasilanie pin 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Żeby ten układ zadziałał, potrzebowałbyś przekaźnika z 5 wyprowadzeniami, gdzie to piąte byłoby oznaczone jako NC (normally closed - normalnie zwarte) Dlaczego? Ponieważ musisz odłączyć zasilanie cewki, by pozwolić się rozładować kondensatorowi. W tym przypadku mógłbyś zasilać układ RC przez styk NC, który przewodzi, gdy cewka nie jest zasilana. Podczas...
Co to może być w Toyota celica vti 1.8 kierunkowskazy levy prawy po włączeniu świeca 4 jak avaryjne?? Gdzie szukać usterki (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna objawu „po włączeniu lewego lub prawego migają wszystkie cztery jak awaryjne” w Celice 1.8 (VVT‑i) to: - uszkodzony/przywarty wewnętrznie włącznik świateł awaryjnych...
Szukaj schematu pojazdu, przecież nazwę i model masz. Schemat obwodu kierunkowskazów, jeśli to nie udziwniona wersja amerykańska lub przerywacz nie siedzi gdzieś w jakimś sterowniku, to zasilanie --> przerywacz kierunkowskazów (dwu lub trzy pinowy) --> wyłącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy --> masa. Jeśli to wersja amerykańska i ma pozycję w...
A więc przy manetce kierunkowskazów znajdziemy taką wtyczkę http://obrazki.elektroda.net/31_12910600... Tam wpinamy 6 kabli w piny 26-27-28-29-30-31.Następnie przewody z pinów 27-29-30-31 łaczymy z taką wtyczką http://obrazki.elektroda.net/59_12910606... Którą po podłączeniu wpinamy do bordnetza pod pozycją F http://obrazki.elektroda.net/58_12910608...
Prawdopodobnie jest. Wnioskuję że ten przełącznik 8pin łączył plus jak i minus (stąd po 4 kable z każdej strony 2 do plusa i 2 do minusa) a przełącznik 3pin łączy tylko plus (środek plus na stałe i te dwa po bokach to już zasilanie do kierunkowskazów, minus w tym przypadku jest podłączony na stałe). Jest to tylko mój wniosek i jeśli jest tak jak piszę...
Co do kierunkowskazów - jesli przerywacz jest 3-końcówkowy to na jeden jego konektor przychodzi zasilanie 12V, druga końcówka połączona jest z masą, trzecia końcówka połączona jest z przełącznikiem. Pryczyny problemu mogą byc dwie - przerywacz nie taki jak trzeba albo zwarcie gdzieś w obwodzie żarówek. Sugeruję między masę a przewód do przełącznika...
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
Zasilanie na przerywaczu jest? Zasilanie na awaryjnych jest? Co się dzieje, jak podasz zasilanie stałe na poszczególne strony kierunkowskazów za i przed wyłącznikiem awaryjnych i jak zewrzesz przerywacz? W zasadzie nawet miernika nie trzeba, tylko lecieć po kolorach przewodów z próbnikiem.
1. Czerwony - +12V stałe zasilanie 2. Czarny - -12V masa 3. Biało/Zielony - 12V masa 4. Zielony do syreny do zielonego 5. Biały do syreny do białego 6. - 7. - 8. Żółto/Biały - +12V po stacyjce 9. Różowy (gruby) +12V zasilanie kierunkowskazów 10. Żółty kierunkowskaz 1 11. Żółty kierunkowskaz 1 12. Biało/Czarny dioda LED 13. Biało/Niebieski - masa z czujnika...
Więc jak w temacie niestety nie znam modelu , a potrzebuje go zamontować do auta.Poniżej zdjęcie i kolory kabli jakie wychodzą z niego. -Czarny http://images33.fotosik.pl/81/76b60b7c8b... I do tego jest jakiś modół dodatkowy: Z góry dzięki za pomoc. -Czarny minus -Czerwony plus 12V stałe -Zółty zasilanie kierunkowskazów plus 12V stałe -Brązowy...
Nie masz zwarcia tylko nie ma dobrego zasilania na przerywacz przy zwykłych kierunkowskazach. Sprawdź żarówką na styku 49 czy jest. Skoro bezpiecznik ok to gdzieś wcześniej to zasilanie ginie tym bardziej że kontrolki też gasną.
1. Akumulator jest w ogóle sprawny? Sprawdź czy dwie żarówki kierunkowskazów (2x 6V 21W) działają jak należy. 2. Z przerywaczem bimetalowym trzeba mieć szczęście aby mieć prawidłowo działający. 3. Zapomnij o kierunkowskazach pracujących bez akumulatora. W Simsonie się nie da.
Jeden to popularny "49" na nim masz zasilanie 12V - sprawdzisz probówką względem masy. Drugi przewód to "49a" idzie po prostu do przełącznika kierunkowskazów.
Jeszcze jedna alternatywa: https://obrazki.elektroda.pl/3857978600_... Kondensator C, o pojemności nie za dużej - takiej zaledwie, żeby podtrzymać zasilanie scalaka przez 0,5-1 s, czyli czas między pulsami migacza. Do wyjścia podłączyć można dowolną kombinację tranzystorów sterujących i ich obciążeń.
Jeśli chodzi o istniejące oświetlenie, wystarczy przetwornica step down z 12V na 5V, podłączona między akumulator, a zasilanie oświetlenia. Jest tego pół Internetu - od tanich i małych, po duże i drogie. Pełno tego po portalach typu "Alledrogo" czy w sklepach elektronicznych. Nie ma większego znaczenia napięcie wejściowe - czy to będzie 12V czy 24V...
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
Najprawdopodobniej bezpiecznik, zamień jakiś to będziesz miał pewność. Jesli nie to trzeba sprawdzić zasilanie i tak wszystko po kolei miernikiem jeśli posiadasz, a nie od razu wymieniać.
No i w czym problem? Masz schemat z klasycznym układem przerywacza: zasilanie po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów --> przełącznik kierunkowskazów --> żarówki kierunkowskazów. Układ można zrealizować na dwóch diodach lub przekaźniku z dwoma stykami zwiernymi. Musisz jedynie zdublować istniejący przełącznik tak, by po naciśnięciu...
A dlaczego jak stykam w przerywaczu elektromagnes to światła świecą ? Ostatni raz - to NIE elektromagnes, a PRZEKAŹNIK. Chłopie... 15 - zasilanie po stacyjce 30 - zasilanie stałe Te dwa zasilania docierają do wyłącznika awaryjnych. Z niego idą (albo jedno albo drugie) na przerywacz kierunkowskazów - 49. Z przerywacza - 49a, idzie na przełącznik pod...
Sprawdz dobrze bezpiecznik oraz przerywacz,a jak zamykasz z pilota to inna bajka bo tam zasilanie na kierunki jest ze sterownik c.zamków.
Witam Możesz dać zdjęcie tego przełącznika ,lub oznaczenie jego zacisków.Powinno być na nim dwa zasilania; 30-stałe 15-po kluczyku PK-prawy kierunek LK-lewy kierunek 31-masa 49-zasilanie przerywacza 49a-wyjście z przerywacza Tak ogólnie wygląda zasilanie kierunków i awaryjnych. Lecz u Ciebie może być układ bardziej rozbudowany,wstępnie sprawdź zasilania...
Bezpiecznik od radia ma nr 29 to jest szósty bezpiecznik od drzwi kierowcy w dolnym rzędzie z niego bierze zasilanie, zegarek, światełko wnętrza, radio i zapalniczka. Co do przewodów to drugi brązowy to jest masa, gdyż fabryczne radia fordowskie maja dwie masy, siwy z żółtym paskiem powinien być prąd po włączeniu świateł pozycyjnych, czerwony stałe...
Ale czego nie wiesz ? Przecież prościej już tego nie można namalować . Złącze 1 i 2 przełącznik kierunkowskazów . Złącze 3 jedna para żarówek Złącze 4 druga para żarówek Złącze 5,6,7,8 masa
Masz tutaj schemat z instalacja. 6V W miejsce oryginalnych cewek swietlnych stosujesz cewki stosowane jako zasilanie zapłonu.Maja one większą moc. cewka powinna miec wyprowadzone 2 przewody ktore łączysz do mostków prostowniczych. Na schemacie jest dodatkowo zapłon bateryjny , kierunkowskazy , stop oraz sygnał dzwiekowy prądu stałego. Oryginalny sygnał...
Bo to nie to. Jeśli to pełny alarm, to musisz szukać dalej. Jeśli wiesz, gdzie jest zasilanie i masa, to zapinasz alarm do zasilacza i szukasz sobie sygnałów kierunkowskazów (możliwe, że żółte), syreny, impulsów sterowania centralnym, zasilania i masy (najczęściej załączanej) czujników dodatkowych. Do zrobienia w kwadrans.
Jeśli tak: jeden przerywacz elektroniczny (3 pin) masa, zasilanie (sygnał) i wyjście na obwód - to włącznik świateł awaryjnych szwankuje, nie podaje napięcia na 49a gdy ma się łączyć z 15, coś jak w starszych Golfach (właśnie o nich bym poczytał, to jest ten układ).
Panowie nie działają kierunki i awaryjne w tym wynalazku, Bezpieczniki całe, zasilanie na zespolony mam, a nie mogę namierzyć przerywacza lub elementu przerywaczo podobnego. Jak realizowane są tam kierunki i awaryjne. Tu gdzie niestety się znajduje, nie mam dostępu do swoich materiałów, a sieć wypluwa nieaktywne linki.
i przełącza zasilanie przerywacza kierunkowskazów z „IGN” na „B+”. W złączu wyłącznika świateł awaryjnych sprawdź czy na jednym z pinów jest stałe zasilanie z akumulatora. Jeżeli go nie ma, to trzeba się przyjrzeć pozostałej części instalacji elektrycznej, bezpiecznikowi oznaczonemu jako „HAZARD”.
Sprawdzałem, według schematów: Pierwsza generacja miała zwykły przerywacz, nie było kierunkowskazów w lusterkach, a połączenia do przednich i tylnych kierunkowskazów rozdzielone w Juniction Box. Druga generacja miała cztery wyjścia na kierunkowskazy z BCM (przednie i tylne osobno), kierunkowskazy w lusterkach połączone pod wyjście tylnych kierunkowskazów,...
Obwód kierunkowskazów wygląda tak: zasilanie po stacyjce --> przerywacz --> przełącznik kierunkowskazów i ewentualnie włącznik awaryjnych --> kierunkowskazy --> masa. Pierwsze, co sprawdzasz, to czy jest zasilanie przerywacza. Jeśli jest, to demontujesz przerywacz, łączysz zasilanie z wyjściem i przełączasz kierunkowskazy. Mają działać i świecić światłem...
Dziś chciałem podłączyć centralny zamek i chciałem wpiąć się w kable od kierunkowskazów do przekaźników pod kierownicą (szare środkowe złącze), odpiąłem złącze by je przemierzyć i ponownie wpiąłem. Było spytać na forum? To byś teraz nie miał problemu. Tam w tej kostce nie ma żadnych kierunkowskazów, zespół manetek przy kierownicy, czyli tzw. COM to...
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
BEZPIECZNIKI DESKI ROZDZIELCZEJ PO STRONIE KIEROWCY Bezpieczniki A (amper) Przyporządkowanie 12 7,5 Światło mijania prawe 13 7,5 Światło mijania lewe - Korektor ustawienia refl ektorów 31 7,5 Zasilanie przekaźnika 32 10 Oświetlenie wnętrza minibus - Światła awaryjne 33 15 Gniazdo 12 V z tyłu 34 - Nieużywany 35 7,5 Światła cofania - Czujnik obecności...
Spróbowałbym oczyścić ten pin w kostce używając preparatu Kontakt S61. To może nie jest przepalenie tylko nalot, śniedź. Jakbyś zrobił zdjęcie to byłoby super. Gdyby rzeczywiście trzeba by wymienić ten kabel to próbowałbym wyciągnąć pin z wtyczki (jeśli nie jest zalany i jest taka możliwość) z kablem i na nowo zacisnąć pin z nowym dosztukowanym zdrowym...
Czy to konieczne 3V ? Znalazłem coś ,z setki jakie podałeś, coś takiego https://www.google.pl/search?q=przerywac...
http://obrazki.elektroda.pl/8213398400_1... Witam! Chciałbym zaprezentować jedno z najbardziej przydatnych urządzeń, jakie zdarzyło mi się wykonać. Jak pewnie fani mechanicznych jednośladów wiedzą, nowe przepisy ruchu drogowego mówią, że motorowery muszą być obowiązkowo wyposażone przynajmniej w światła pozycyjne i (nowość) światło...
Skoro to ledowe żarówy to kontrolka i zasilanie żarówki pod ten sam styk.
Ok spoko dzięki ,temat zamykam :|
Dla zainteresowanych -układ naprawiłem ,przyczyną były zimne luty a podpinamy w ten sposób 1 żarówki -plus (z drugiej strony żarówki do masy ) 2 - 3 - 4 - zasilanie 5- masa 6 - zasilanie dla kierunkowskazów 7 - zasilanie dla awaryjnych
To jeszcze zależy od skutera. U sąsiada zasilanie kierunkowskazów idzie bezpośrednio z akumulatora a lampy przedniej z statora przez regulator napięcia. Lampa przednia może sobie ciągnie masę z kierunków ale to byłoby jakieś słabe świecenie lampy przedniej. Może będzie trzeba przeszukać wszystkie masy w skuterze ale trzeba zacząć od zmierzenia napięcia...
Tak opisałeś, że nie wiem jakich diod szukasz? Nie wiem też w końcu jaką wersję masz samochodu, USA czy naszą? Wersja do kierunkowskazów z tego co jest u mnie to jak pisałem są dwa typy ten który świeci w podłużne walcowate pręty nie wiem jak to nazwać fachowo odbłyśniki to te diody mam sprawne ale typ też już przy okazji miło było znać. Konkretnie...
https://obrazki.elektroda.pl/4754481800_... W wózku widłowym Clark GMP 20s tym razem wystąpiła dość niespotykana usterka, uniemożliwiająca „zgaszenie” silnika, która powstała po wystawieniu wózka na działanie deszczu. Pierwsza sugestia to uszkodzenie stacyjki, ale ta była wymieniana niedawno i okazała się sprawna. Po otwarciu skrzynki...
Jeżeli dobrze pamiętam, to ma być tak: 30 - stałe zasilanie po bezpieczniku 15 - zasilanie (zabezpieczone bezpiecznikiem) po kluczyku 31 - masa 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 49a - podłączone wyjście z przerywacza + zasilanie przełącznika kierunkowskazów VL - kierunki lewe (do lamp) + przewód do przełącznika kierunkowskazów (lewe kierunki) VR...
(at)adamwalko przestań w każdym temacie jak bot "doradzac" ogólnikami (at)panic138 sprawdz żarowką czy masz zasilanie na bezpiecznikach w szczególności nr.17. Nie używaj miernika. W przekaźniku świateł piny 30 i 15 mają mieć napięcie.
kierunkowskazów włącza kierunkowskazów skuter częstotliwość kierunkowskazów
lodówki bosch opinie peugeot nierówno mikrofala dioda
pomiar rezystancji wewnętrznej ogniw tomasz francuz
Trudności z uruchomieniem zimnego silnika: przyczyny i rozwiązania Bezpiecznik termiczny do zmywarki Mastercook - jak znaleźć i wymienić