Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
Rozumiem że nie ma tam alternatora ze wzbudzeniem zewnętrznym tylko magneto? Ja zrobiłem do skutera mostek na diodach schotkiego (od zasilaczy komputerowych) i scalony stabilizator napięcia 12V podparty w 4- erma diodami i tranzystor mocy. Układ ładuje aku 12V do napięcia ok 14.4V. Zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio ze stabilizatora uważam za...
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Nic lepszego nie było? Proszę. http://obrazki.elektroda.net/56_12587569...
Wyglada na to że moduł jest zasilany prądem stałym prosto z akumulatora-czyli czarny to zasilanie modułu.
Takie pomiary są niewiele warte. Może z wyjątkiem ostatniego, który wskazuje, że może być dobrze, ale nie musi.. sprawdź kontrolką zasilanie na moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam, to dwa skrajne przewody. Kontrolką diodową ( albo diodą LED z odpowiednim rezystorem ) sprawdź sygnał na moduł. Sprawdź kontrolką, czy masz na włączonym zapłonie plusa na...
wyzwalasz- sygnał na input B+ B- zasilasz
Projekt całkiem dobry, ale czy nie lepiej do tego było dołączyć równolegle przekaźnik odłączający zasilanie modułu zapłonowego?
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
A na module zapłonowym masz zasilanie, jest stały plus
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Spróbuj zblokować zasilanie modułu zapłonowego. Pompy paliwa tam nie odetniesz, bo jest gaźnik.
Szukasz usterki w sprawnym motocyklu... Tak strasznie "duży" prąd 1.29A to zasilanie modułu zapłonowego/sterownika wtrysku (nie napisałeś rocznika), zasilanie zegarów, kontrolek... wymień olej, sprawdź opony przed sezonem, nie doszukuj się usterek gdzie ich nie ma.
Z iskrownika wyprowadzone będą 4 przewody: zasilanie modułu zapłonowego, sygnał z impulsatora oraz dwa przewody od cewek świetlnych. Dostaniesz instrukcje montażu wraz ze schematem - podłączenie zajmie dosłownie chwilę. Tylko będziesz musiał sobie zamocować cewkę zapłonową. Mam na myśli zapłon CDI z chińczyka.
Co było u mnie przyczyną. Oczywiście napięciowe klimaty. Pogrzebałem jeszcze w forum elektroda i znalazłem gdzieś posta z info o tym że to moduł padł, ale też może... i tu uwaga moduł może mieć złe umasowienie - więc postanowiłem to sprawdzić. I faktycznie zdjąłem moduł przeczyściłem wszystkie miejsca... założyłem - odpalił! To jest właśnie to o czym...
Dziękuję za informacje. Niestety podpięcie tylko 2 przewodów do tego regulatora nie daje rozwiązania. Zasilanie modułu zapłonowego jest automatyczne na wyjściu z prądnicy osobnymi przewodami.
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Chodzi mi o cewkę z prądem który idzie z silnika, do modułu jako zasilanie modułu CDI Sama cewka zapłonowa WN jest na zewnątrz
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Wygląda na to, że plus zasilania po właczeniu zapłonu (stacyjka) dostarcza. Ten "ignition switch" to w tym przypadku stacyjka. Stykiem BAT1 przychodzi stały plus z akumulatora (brany z przekaźnika rozrusznika - trochę dziwnie). Wychodzi plus "po kluczyku" na wentylator (styk FAN), plus na instalację (IG) na i zasilanie modułu zapłonowego - ten różowy...
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Ja mam ruszać głową? To co zdemontowałeś, to badziewne przetwornice do (nie urażając mieszkańców wsi) wieśniackich stroboskopów... Bierz ucinaczki i wywalaj wszystko nieoryginalne z instalacji motocykla. Alarm masz wpięty prawdopodobnie pod siedzeniem, podłączony do zasilania, kierunkowskazów i modułu zapłonowego. Po kablach znajdziesz.
Koledzy krzysiubeee oraz PZ IX sprawdźcie przewody modułu zapłonowego, zasilanie aparatu zapłonowego i modułu. Objawy podobne również do uszkodzonego halla w ap. zapłonowym.
A w moim przypadku ze statora wychodzą czerwony-zasilanie modułu zapłonowego, czarny masa na moduł, zielony-sygnał impulsatora i dwa żółte które idą na regulator, a do modułu przychodzi mi gaszenie czyli biało czerwony ze stacyjki, no i wychodzą 2 przewody na cewkę zapłonową. Ja u siebie jak robię rozruch wiertarką to na zasilaniu modułu mam jakieś...
Ok Danieloos, ale to auto też jest na gaz. Chciałbym odciąć np: zasilanie modułu zapłonowego, halotronu itp, lecz cięcie zrobić w obrębie kabiny-w okolicy bezpieczników. Odcięcie rozrusznika nic mi nie daje, ponieważ chcę uaktywnić funkcję antyporwaniową-chcę doprowadzić do gaszenia silnika przy nieuprawnionym rozruchu.
Witam. Mam proste pytanie, jaka powinna być w przybliżeniu rezystancja cewki zasilającej moduł zapłonowy w skuterku jak w temacie?
no tak za mało sprecyzowałem pytanie: tam nie było modułu zapłonowego, ja mam na myśli układ zapłonowy z modułem takim jak np. w VW Golfie Dodano po 3 czyli CZYSTO TEORETYCZNIE czy taki golf chodziłby gdyby zamiast zasilać moduł zapłonowy z akumulatora zasilalibyśmy go z 12V cewki/prądnicy (nawet pracującej zupełnie niezależnie)? Jak co to tu jest schemat...
Ehe brak napięcia na zasilaniu modułu. Gdzie przyczyna. Skąd idzie zasilanie do niego?
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Ponieważ nie znam silnika, napisałem ogólnie i nadal piszę ogólnie, gdzie należałoby szukać przyczyny. Jeżeli nie ma kabli WN, to przypuszczam, że na każdej świecy jest cewka zapłonowa. Więc spradziłbym czystość samych cewek ich połączeń ze świecą i samych świec. Sprawdziłbym zasilanie modułu zapłonowego - izolację w stosunku do masy, oporności, a właściwie...
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Moduł który przedstawiasz to zwykły moduł AC-CDI. Nie będzie działać w układzie zapłonowym zasilanym z akumulatora. PS. Nie daje się linków do aukcji na tym forum. Pytanie dlaczego usunięto numer aukcji który podałem?
Witam jeśli nie możesz sobie poradzić z tym zapłonem to polecam moduł ze simsona pasuje na 1000% podaje schemat blokowy wyprowadzeń zasilanie oczywiście z cewki zasilającej moduł zapłonowy pozdrawiam
Witam, chciałbym przedstawić mój problem z odpalaniem silnika w Megane 1.4 8V Problem pojawił się kilka dni temu po prawie całodziennym deszczu. Został wymieniony moduł zapłonowy z cewką i czujnik położenia wału. Zostało sprawdzone: - połączenie ECU - czujnik położenia wału - zasilanie modułu zapłonowego - połączenie ECU - moduł zapłonowy objaw jest...
Rzeczywiście na schematach najczęściej obwód zapłonu jest oznaczany czarnym kolorem. Przy podłączaniu alarmu nie kierowałbym się schematem tylko wzrokowo popatrzeć (upewnić się dodatkowo kontrolką - żaróweczka), który kabelek idzie na zasilanie modułu zapłonowego i w nim wpiąć ew. zabezpieczenie przed kradzieżą. Proponuję pod rozwagę wziąć jedna rzecz:...
dzieki zadobre chęci ale to jest chyba od skutera elektrycznego zasilanego 24V.
Podepnij zasilanie do modułu bezpośrednio z akumulatora. W tym samochodzie nie ma żadnego modułu zapłonowego. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Cewki zapłonowe są sterowane bezpośrednio ze sterownika wtrysku. Proponuję też czytać uważnie temat bo wyraźnie pisze wyżej, że zasilanie na cewce jest...
Witaj, też to znalazłem. Tu też nie ma opisu wszystkich bezpieczników. Potrzebuję dowiedzieć się, który bezpiecznik jest od zasilania modułu zapłonowego.
Schemat w dłoń i sprawdź stacyjkę oraz przekaźniki. Jak wskazał przedpiśca, sprawdź napięcie na pompie (tam jest pompa?) i jak nie ma, to cofaj się po schemacie. Pewnie w którymś miejscu jest dziura, przez którą nie dochodzi zasilanie do pompy i modułu zapłonowego (raczej przekaźnik, ale może też być stacyjka). XJ600 było produkowane przez 20 lat, więc...
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Według mnie laika, wygląda na za niskie napięcie, a właściwie za duże spadki napięcia na zasilaniu modułu zapłonowego lub coś w samym module. Zacząłbym od tego pierwszego. Doraźnie powinno pomóc zmniejszenie przerwy na świecach.
Ta górna, w zasilaniu np 1N4001. Dolne to np 1N4148'
Jak wynika ze schematu wartości w nawiasach są dla napięcia zasilania wynoszącego 6V, bez nawiasów dla 12V.
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
To trzeba sprawdzić czy w ogóle iskra występuje. Przyczyn może być kilka. Świece, przewody WN, kopułka/palec rozdzielacza, cewka WN, moduł zapłonowy, przewody od impulsatora, zasilanie w instalacji elektrycznej. Masz w nim zamontowaną dyszę z elektrozaworem? Niektóre modele modułów zapłonowych miały problem z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy.
Sprawdzę jutro (auto u sąsiada/ale przez telefon mówi że nie były ruszane , ale było zmieniane koło zamachowe). Ogólnie to brak zasilania modułu zapłonowego(bezpieczniki dobre), skąd jest brane zasilanie , ze sterownika ??
Ok poczekam Ważne info będzie dla mnie. Bo jak nie odpalę to opyle go ze stosowną informacją Jeśli padł Ci, czy tam poprzedniemu właścicielowi, inwerter (klucze na wejściu), to Twój stojan może wyglądać jak u mnie: https://obrazki.elektroda.pl/8957851500_... A jeśli akurat zwarcie było na tej fazie, na której jest podpięte zasilanie...
Panowie moi, jeśli hall w aparacie jest dobry (bo pompka się włącza), to pozostaje moduł zapłonowy - albo nie ma zasilania, albo impulsy do niego nie dochodzą.
Czujnik 578-782Ω, szczelina 0,4- 1 mm.Cewka pierwotne 0,495- 0,605 Ω, wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie cewki ze stacyjki przewód pomarańczowy ,biało -czarny do modułu zapłonowego złącze nr 7 .Przewody z czujnika do modułu ,złącze nr 1 i 5. Zasilanie modułu ,złącze nr 4 plus 12 V, złącze nr6 -masa .Jak tu dobrze to uszkodzony jest moduł.
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
1 ( zielony) zacisk cewki 2 brązowy masa 3 brązowy z paskiem masa halla 4 czarny plus zasilania 5 czerwony zasilanie halla 6 zielony z paskiem sygnał z halla
Sprawdzić zasilanie na czujnika Halla, module zapłonowym i cewce. Sprawdzić czy z Halla wychodzi sygnał podczas kręcenia rozrusznikiem, czy dociera sygnał do modułu zapłonowego i czy z niego wychodzi na cewkę.
Witam Posiadam skuter Aprilia sr50. Brakuje mi modułu zapłonowego. Zasilany jest z aku, a nie z cewki wysokiego napięcia, jak w wielu innych skuterach. Od jakiego skutera moduł zapłonowy zasilany jest tak samo? Ewentualnie, proszę o schemat takiego modułu. Bardzo proszę o pomoc.
Moduł zapłonowy - przewody masowe - zasilanie modułu - trzeba sprawdzić wszystkie kable i sam moduł. Od tego bym zaczął w pierwszej kolejności
Witam! Pomysł dobry. Sam zrobiłem coś podobnego, a mianowicie immo na nadajniku i odbiorniku jednokanałowym z kodowaną transmisją sygnału. Nadajnik, to po prostu breloczek przy kluczach, odbiornik schowany za zegarami w trudnodostępnym miejscu wpięty w zasilanie modułu zapłonowego (wiem, że dla złodzieja to żaden kłopot) ale z zewnątrz nie widać żadnych...
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
Łatwo możesz sprawdzić ,podłącz do zasilana 3 i do 1 lub 2 żarówkę 1.2W i zakręć rozrusznikiem jeżeli będą mignięcia żarówki tzn. że uszkodzona cewka moduł dobry jak będzie brak tzn że moduł. Zakładam że zasilanie na 3 masz.P
Jak mniemam iskrownik kupiony made in china, albo inny wynalazek nie wiadomo skąd za grosze. W takich iskrownikach dość często impulsatory nie trzymają parametrów, stąd kwiatki. Jeśli masz jeszcze stary iskrownik, spróbuj przełożyć z niego impulsator. Aaa, no i pamiętaj, że w nowym iskrowniku, przewody niekoniecznie muszą mieć takie same kolory jak...
Witam. możesz przerwać obwód pompy paliwa albo zasilania modułu zapłonowego. Ja mam tak zrobione w CC, tylko że u mnie pompa jest mechaniczna więc jest wstawiony zawór elektromagnetyczny na przewód paliwowy. Wszstko załączane z ukrytego włącznika dopiero po załączeniu stacyjki.
Witam!! Ostatnio zmieniłem żarówkę w motocyklu, przejechałem się i co?? Nie mam świateł!! Nic, zero, null. Sprawdzałem przewody (nie mam ładowania, bo regulator napięcia jest padnięty) a tu moje zdziwienie- są długie i kontrolki, reszta popalona- nawet żarówka od stopu!!!). Sprawdzałem opory na cewkach- 9om!! Chyba za mało.... Napięcie jest, tylko strasznie...
Tak, jeden kabel to plus zasilania, drugi to kluczowanie cewki ( kolektor tranzystora mocy).
Szukam schematu modułu zapłonowego do WSK-i 175 na zasilanie 6V. Chciałbym ulepszyć swój motor i bardzo proszę o pomoc.
Dziękuje za pomoc i cenne rady chłopaki Smile A szczególnie koledze ociz i koledze carrot. Byłem wczoraj u znajomego i po podłączeniu próbówki do zacisków cewki w ogóle nie miga jak się zwiera środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowego do masy. Po odłączeniu zielonego kabla od cewki i podłączeniu do próbówki a drugi koniec próbówki do plusa też nie migała....
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
To jest cewka zapłonowa Zasilanie na środkowy.
Sprawdź spadki napięć na zasilaniu modułu zapłonowego i masę na silniku. Przerwa na świecy ? Poza tym, moduł oryginalny czy chiński ? może ma złe wyprzedzenie przy odpalaniu, "elektroniki" mają na "zapłon" inny kąt wyprzedzenia jak do pracy, kto wie co chińczyk tam ustawił.
Malaguti F12 w wersji, którą musiałem przetrawić, ma prądnicę jednofazową z jednym końcem uzwojenia na masie. Wytwarza napięcie nawet do 200V w szczycie z 80 omowym obciążeniem i wysokimi obrotami silnika. Połówki dodatnie wykorzystywane są do ładowania akumulatora oraz zasilania świateł przez regulator napięcia (115zł), ujemne zasilają moduł zapłonowy...
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
Tam pada moduł, zasilanie na wtyczce podwojnej masz?
. Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Może jeszcze to ktoś zweryfikować, ale zobacz sobie na zdjęciach jak wygląda czujnik biegów i jego instalacja w tym silniku. Opis kolorów kabli Kuby Ok. Na zdjęciu nie widac...
Schematu nie mam,ale w modułach zapłonowych POLONEZ-a najczęstszą usterką jest przepalenie diody na (+) zasilania.
czasem "lubi" się skiepścić styk w kostce obok modułu zapłonowego (zasilanie i obrotomież) kolory przewodów to żółty(obrotomierz) i brązowo biały(zasilanie modułu) za kolory nie ręcze ale chyba takie (u mnie na pewno)
Chciałbym zamontować sobie lampę w motocyklu typu CROSS. Motocykl nie ma klasycznego alternatora czy prądnicy dającego 12 Volt i regulatora napięcia. Ma zespół kilku niedużych cewek które wytwarzają od 30-40 Volt w zależności od obrotów silnika. Jest to zasilanie modułu zapłonowego (rodzaj procesora z mapą dobierającą kąt wyprzedzenia zapłonu). Chciałbym...
Wiesz, że dzwonią... Rozrusznik nie ma osobnego uzwojenia, bo by je spalił. Jest podłączony pod akumulator i z niego czerpie energie do rozruchu. A akumulator jest ładowany przez istniejący regulowany blok zasilania. Dodatkowo są tam jeszcze cewki: zasilania świateł - którą chcesz przerobić, zasilania modułu zapłonowego (rozwiązanie stosowane w większości...
Czego brakuje? Iskra jest ? Pompka paliwa pracuje? Schemacik w dłoń i kolejno analizować masy i zasilania do sterownika wpierw, potem kolejno zasilanie i sterowanie modułu zapłonowego itd.
To warystor od ograniczenia przepięć na zasilaniu modułu. Bez tego też powinno działać. https://obrazki.elektroda.pl/6057573500_...
Po podpięciu nowego strzelił bezpiecznik Moim zdanie to jest (ma być) moduł DC-CDI, przy normalnym module zasilanym wysokim napięciem zmiennym nie ma zadnego bezpiecznika
Poszukuje schematu takiego modułu. Jest on zintegrowany z cewką zapłonową i niestety sprzedawany tylko w komplecie :-( Wtyk trzy piny - zasilanie, masa i sterowanie.
Witam, przeszukałem cały internet i nic nie mogę znaleźć, mianowicie poszukuję opisu pinów modułu zapłonowego 2JA do skutera Aprilia. Pod który z pinów podpiąć: http://obrazki.elektroda.pl/7364536600_1... - impuls zapłonowy - zasilanie CDI - cewkę zapłonową - masę - gaszenie silnika Proszę o pomoc :|
W tym chińskim Pełgocie do modułu zapłonowego dochodzi dodatkowy przewód — zasilanie po stacyjce, który znajduje się w tym miejscu, gdzie moduły standardowe posiadają masę, dlatego przepalają się bezpieczniki. Odłącz ten przewód (wyciągnij styk z wtyczki) i zaizoluj. To jest przewód koloru czarnego.
I takim napięciem zasilasz LM393? Jeśli tak, to się nie dziw, że przy napięciu na wejściu ponad 4V nie działa...
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
Witam posprawdzaj wtyczki i czy niema poprzecieranych kabli do sprawdzenia przewód WN od cewki do świecy i prawidłowe zasilanie cewki,możliwe że uszkodził się moduł zapłonowy
Nie bardzo mi się widzi ten schemat. A gdzie podajesz zasilanie?
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Daj na zasilanie cewki napięcie zmienne.
A ten moduł z trabanta, to jakie ma zasilanie? Jaki to w ogóle model, bo oni tam chyba dwa wkładali, właśnie ze względu na zasilanie.
zasilanie jest brane z akumulatora 12v
I oznaczenia jakie tam powinny być: G- ground /masa S-starter/rozrusznik M-magneto/moduł zapłonowy B-battery/ zasilanie z akumulatora L-live/zasilanie po zapłonie A- alternator
Jak masz abimexa to mam patent. Za schowkiem pasażera jest komputer. Obok niego takie dwa gniazda z przekaźnikami i 4 bezpieczniki. Najpierw skombinuj sobie schemat wtrysku do twojego auta(taka odzielna kartka albo strona w instrukcji). Napewno jeden bezpiecznik jest do wtryskiwacza(+), następny do zasilania modułu zapłonowego(+ tego przy silniku),...
Witam zasilanie rt/sw-czerwono-czarny,gaszenie sw/ws-czarno-biały,impulsator ws/rt-biało-czerwony
Napisz jaki masz tam silnik oraz jaki jest model i rok produkcji tego traktorka! To może znajdzie się schemat instalacji do tego. Ogólnie oznaczenia i ich znaczenie to; B - zasilanie z baterii G -masa S -rozrusznik M -moduł zapłonowy L -to zależy od modelu,silnika i jego wyposażenia.
Witam, 1 to zasilanie CDI, 2 i 3 to zasilanie ładowania.
Witam. Na ryzyko kolegi kupiłem moduł zapłonowy do chińskiego skutera. Zasilanie DC z akumulatora. Quad już poskładany i wszystko działa. Były jeszcze problemy z włączaniem napędu 4x4, ale to drobnostka i sukcesywnie każda funkcja, która przestaje działać, jest przejmowana przez prostsze rozwiązania. Moduł kosztował niecałe 60 zł, choć są i tańsze....
Jeśli to chinczyk ,to sprawdż cewke zasilającą moduł zapłonowy.
tester modułów zapłonowych naprawa modułów zapłonowych pinout modułów zapłonowych
marshall footswitch compaq 6720s bateria przewody wysokiego rezystancja
lodówka bosch rower elektryczny
Kłódka na telewizorze Xiaomi z DVB - przyczyny i rozwiązania Telewizor OLED Finlux 55" - Czy to możliwe?