Dołączam schemat wtyczki pompy którym się sugeruje. Texa ma bardzo pokrętne i przede wszystkim bardziej analogowe niż ideowe schematy (niedokładne). Bo na tym po przekręceniu stacyjki nie mam plusa. Powinien być? Co do pinu 9, to tak, masz mieć tam zasilanie po zapłonie.
Witam, dziękuję za informację i wykonaną pracę. Mam podobny problem błąd niskie cisnienie mocznika (peugeot 508). Po krotkim rozłączeniu złącza przy zbiornku przez okolo 30 sek można wykonać test (diagbox) wydajność mocznika- słychać pracę pompy około 5,6 bar, sterowanie przekaznika wtryskiwacza- słychać tykanie . Po tych 30 sek słychać jak rozłącza...
Radio Sony C394-CDI w Ford Kuga wyłącza się po wpisaniu kodu. Czy to problem z kodem, zasilaniem, czy może oprogramowaniem? Jakie kroki podjąć, aby rozwiązać ten problem?
Witam. Mam problem z elektryką w Opel Astra K 2020 r. 1,5 D. Od razu mówię, schematów nie ma nigdzie, poza jakimiś mocno okrojonymi do rozrusznika i ABS. Sytuacja wygląda tak, że z skrzynki bezpieczników (modułu BSI) nie wychodzi napięcie na moduły NOx, moduł pompy paliwa i moduł AdBlue. Wszystkie bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone. Na jednym bezpieczniku...
Kolega nowe pompy też były wadliwe zobacz w parametrach jakie ciśnienie robi sprawdź zasilanie modułu ad blue
Renault master ad blue modul computer no message (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Wiele źródeł - niektóre offline i niektóre online - wskazuje, że błąd "brak komunikatu" lub "brak komunikatu" w module Renault Master AdBlue (SCR) można przypisać błędom komunikacyjnym, awariom sprzętowym modułu lub problemom z okablowaniem i zasilaniem....
1- Sig. 2- HS1_SCR 3- Pump_AdB 4- GND Dziękuje , masz może jeszcze rysunek z numeracją pinów w tej pompie ? p.s Koledzy orientujecie się co może oznaczać w tym opisie pinów : HS1_SCR I Pump_AdB? W załączniku zamieściłem zrzut ekranu ze schematu tej pompy . Pin 2 i 4 to zasilanie na silnik , ale nie wiem co oznacza symbol graficzny zaznaczony na czerwono.
Podczas podglądu parametrów wyjdzie co się dzieje i na tej podstawie można coś wnioskować, Jedyne co jeszcze, to taka uwaga: Podczas testu na wytworzenie ciśnienia nie bada się wydajności ukł. dozowania tylko jego zdolność do wytworzenia ciśnienia. Układ który może wytworzyć ciśnienie , a nie zapewni wydajności ilościowej przejdzie test na ciśnienie....
Zaraz po odpaleniu ciśnienie adblue pokazuje między 3, a 4 bary. Wyjąłem pompę i sprawdzałem po za autem ile daje Czyli w wiadrze woda, podane zasilanie i manometr i daje 10 bar. Elektroniki tej pompy nie mam jak sprawdzić. Czy może z nią coś być nie w porządku?
Texa pokazuje 2 błędy SAE J1939 odcięcie szyny danych urządzenia sterującego UDS MID128,PSID229,FMI9 MID 128 to jednostka ECU silnika a więc: Czy przewody 0463,0462 idą tylko do złącza diagnostycznego czy łącza się też z komputerem silnika ?? Więc jak sądzisz ? Zasilanie sprawdziłeś na złączu modułu pompy ???? Chciałem podłączyć emulator pod adblue...
witam , mam pytanie czy zasilanie na czujnik nox jest stałe? ja mam problem z brakiem zasilania - gdzie szukać przyczyny skąd wychodzi zasilanie na czujnik?
Zasilanie i powrót do zbiornika to już wiem który to króciec. I tak na chłopski rozum to po uruchomieniu silnika, bez podłączania tych przewodów,powinno się okazać który jest zasilający, bo obieg wypchnie płyn jednym przewodem?
Sprawdź czy masz zasilanie na zaworze od ogrzewanie zbiornika adblue płynem chłodniczym. Znajduje się wewnątrz ramy po prawej stronie na wysokości skrzynie. Jeśli nie ma na nim prądu to szukaj między pompa adblue a zaworem. Kabel z tym prądem wychodzi z pompy i w peszlu się rozgałęzia na 3 zasilanie często tam dostaje się woda I wyłazi zielenina.,jedno...
Panowie potrzebuje Waszej pomocy. Po powrocie z trasy i odstawieniu auta, po dłuższym czasie zaświeciła się belka ostrzegawcza (sam montowałem, podając zasilanie przez bezpiecznik z zabudowy - startuje z kluczykiem. Po otwarciu auta - choinka na licznikach (błąd funkcji silnika i kod kluczyka), włączony nawiew, tacho i inne. Na pierwszy ogień poszły...
Sprawdzone zostały zasilanie pompy AbBlue - jest OK. Rano na zimnym silniku po przekręceniu stacyjki wskaźnik AdBlue wskazywał prawidłowy poziom. Przez kilka godzin jazdy działało wszystko poprawnie do momentu wyłączenia stacyjki i ponownego uruchomienia samochodu. Wskaźnik poziomu wskazywał 0 i urywała się komunikacja CAN. Okazało się, że przyczyną...
Po szczegółowej analizie wielu potencjalnych przyczyn usterki okazało się, że źródło problemu było stosunkowo błahe. Bezpośrednią przyczyną błędów oraz szeregu związanych z nimi problemów było przytkanie przewodu zasilającego pompę AdBlue, był to skrystalizowany płyn, co uniemożliwiało pobieranie płynu ze zbiornika. Ładowarka wróciła do żywych, pompa...
Czy ktoś z was ma schemat systemu AdBlue z Megane IV 1.5? Interesuje mnie wszystko, co można sprawdzić, aby usunąć usterkę tego systemu. Tzn. pomimo pełnego zbiornika wyświetla się komunikat „uzupełnij AdBlue” 0 km. Szukam filtra, czujników do sprawdzenia. Czy multimetrem można sprawdzić pompę? Jak sprawdzić zasilanie? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Sterownik eas jest wewnątrz głównej pompy Adblue- koło zbiornika Adblue.Duża aluminiowa skrzynka z rurkami, kopułką piltra i kostką od spodu.To koło resoru przy o/s/F kole to jest moduł miksujący- to nie to. Wysokie biegi zostają jako default range w przypadku, jak elektrozawór do niskich straci zasilanie elektryczne, chociaż nie wykluczam i usterki...
Ten odczyt z urzádzenia diagnostycznego DELPHI jest typowym przykładem bezużyteczności takich "interfejsików" Pomijając kod błędu 5, Drugi błąd - 61 tłumaczony jest jako błąd w przewodzie powrotnym związany z odmrażaniem przewodów AdBlue. Zupełnie wyprowadza odbiorcę w pole. Według opisu kodów błędu DFA-a, Jest to błąd o następującym tytule: AdBlue...
jedyne co zauważyłem jest zwarcie do masy na CANie wewnątrz kabiny, przewód 195-196. tyle że 195-196 to nie can, to jest zasilanie idące z bezpiecznika F894, kolejne dwa zasilania to F737 i F738 do modułu pompy. Po wyciągnięciu bezpiecznika F 894 7,5A zwarcie między CANem znika pozostaje zwarcie do masy na przewodzie 196. Czasem nie ma tam założonego...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Wtyczka przy pompie: 5 CAN-B 12 +15 16 CAN-A 21, 22 masa 28 i 29 - mostek CAN 30 CAN-L 31 CAN-H 32, 33 zasilanie +30
Witam , zasilanie sondy NOX wychodzi z osobnego przekaźnika znajdującego się w komorze silnika po prawej stronie w skrzynce gdzie znajduje się sterownik silnika moduł BSM. Masę sonda NOX ma podłączoną pod dywanikiem od strony kierowcy przy progu. Zasilanie sondy i masa idzie również na zbiornik z pompą ADBLUE.
Zasilanie modułu tloczacego sprawdz. Moze ginie zasilanie i rozłącza. Dlatego pokazuje raz 0 raz poziom. czyli od pompy? ta kaseta była sprawdzana. 2 czerwone, 2 brązowe i 1 nie pamiętam. obwód cały.
Sprawdze w poniedzialek. Jeśli zasilanie ok to awaria pompy ?
A mycie/ płukanka przy odłączonym przewodzie zasilającym od dołu zbiornika?
Poradziles sobie z tym problemem? Dozownik podmieniony, bledu nadal nie mozna skasowac za pomoca sdp3. Test 123 nie rusza z powodu aktywnego bledu. Siadl sterownik w pompie adblue?
Ciśnienie przed kryzom ma być cały czas ok 8 bar, za kryzom ok 3 bar, ciśnienie adblue 3,5bar. Problem z powietrzem zasilającym pompe adblue. Dodano po 2 ale to parametry przy teście obwodu powietrza pompy adblue
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
Już ręce opadają powoli Albo chcesz oszczędzać i robisz sam, jak nie to oddaj na warsztat. Sprawdź we wtyczce do pompy: 32, 33 zasilanie kl. 30 12 zasilanie kl. 15 22, 29 masa 5, 16, 30, 31 cany
Witam, potrzebuję schematu podłączenia modułu adblue, zasilanie i CAN. Moduł 39179644. Opel Astra K Błędy: U029D komunikacja z czujnikiem 1 NOX U029E komunikacja z czujnikiem 2 NOX U010E utrata komunikacji z modułem sterującym czynnika redukującego U0109 utrata komunikacji z modułem kontroli pompy paliwa P16D7 obwód sterowania przekaźnikiem szyny czyjnika...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Pierwsza porada spedytora na wszystkie bolączki mechaniczne i elektryczne odepnij zasilanie Aku na 10 minut odlacz klemy a nie wylacznik masy. Podłącz kompa i sprawdź. Ogólnie nie ma błędów i bawisz się - w wykasowanje starych Ściągnij kostka pod pompa adblue i zobaczymy czy pojawia się błędy komunikacji! Jak podlaczyles mancats jaki kolor ikon z którymi...
Nie łączy sie kolego bo jest emulator . Sprawdź bezpiecznik 59 w kabinie on zasila czujnik NOX 10a i bezpiecznik w skrzynce akumulatorów ta jest 25a on jest od zasilania pompy ad blue .
Tak błąd kasuje sie i pojawia podczas kręcenia rozrusznikiem. Auto nawet od czasu do czasu na 1-2 sekundy zapala i gaśnie. Wygląda tak jakby paliwa brakowało albo sterownik odcinał zapłon. Adblue wyłączone (wprogramowane) ze sterownika już po awarii aby wyeliminować problem z Adblue. Sprawdziłem zasilanie paliwa, przy silniku, normalnie leci. Sprawdziłem...
Opel Insignia B D 20 DTR 2017 r. problem z ADBLU i SCR. Po wszystkich próbach, praniu, wymianie sondy inox SCR melduje brak skuteczności, więc padła decyzja na OFF. Niestety w tym "cudzie inżynierii" jest to dość skomplikowane i już kilka prób kończy się niepowodzeniem. Próbowano różnie. Z odpiętym modułem adblu, z podpiętym, błędów już nie sypie, ale...
Zasilanie, cany sprawdzone i jest ok. A czy to jest normalne, ze gdy padnie pompa to nie wyświetla się żaden błąd na wskaźnikach?
zasilanie bezposrednio na egr+zarowka 70W 24,5V napięcie na CAN z EGR; High 2,49V / Low 2,28V bez egr CAN high 2,40V/ low 2,40V (bez egr Jest przerwana linia CAN) {Pompa adblue działa, temperature spalin odczytuje} ta sama linia CAN
Witam, Pacjent: Audi Q5 80A 2018 2.0tdi DETA Pojawił się komunikat o usterce AdBlue - brak możliwości uruchomienia silnika za 1000km. Kody usterek w silniku i J880(sterownik Adblue): 196688 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208B 00 P2AD7 00 SCR_HAL_Sensor_Shortcut_phases Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona:...
Witam Jutro biorę się za zakładanie emulatora adblue w eurocargo e6. Czy ktoś może już to robił i ewentualnie może mnie lekko naprowadzić bo nie do końca rozumiem instrukcję. Czy wystarczy podłączyć się w can w jednym miejscu na wtyczce od pompy adblue, czy trzeba też wpiąć się w nox? INSTRUKCJA: "Przewody CAN, które musimy podłączyć osobno Najlepszym...
Moim zdanie ciśnienie 14859 jest to ciśnieni zasilające pompę i jest za duże powinno być do 8,5 a na pewno ciśnienie 7933 jest za duże powinno być ok 3 bar zredukuj ciśnienie powietrza dochodzące do pompy adblue na 8,5 bar. i wykonaj jeszcze raz test. Dodano po 1 Chodzi o parametr 7933 i jest za duże.
Witam ponownie. Układ przejrzany. Wtrysk drożny jak nowy, przewody drożne ( zasilanie, powrót i do wtrysku), przedmuchane, adblue po odpaleniu leci na powrocie po zdjęciu przewodu przelewowego z pompy i widać jak ten przewód "pulsuje". Filtra na króćcu wejściowym nie ma, jedyny jaki może być to w zbiorniku, bo innych nie znalazłem. Po przejechaniu ok...
Jeśli nie ma temperatury w parametrach to wnioskuje że funkcja ta może być opcjonalna. Z schematu mogę się domyślać że elementy zastosowane w dozowniku ADBLU połączone są bezpośrednio do modułu pompy. Niestety nie posiadam takiego modułu ani takiego pojazdu aby moja teorię potwierdzić. Moduł ten posiada trzy masy i dwa plusy oraz zasilanie 5v. Mogę...
Zajmuję się ostatnio Variem z 2011r, ma adblue, tempomat i masę innych dziwnych rzeczy. Dziwi mnie jednak sposób podłączenia pompy ABS. Zasilana jest z mostka akumulatorów tak że nie 24 tylko 12V. W skrzynce z akumulatorami są 3 bezpieczniki podłączone do mostka, 2 z nich idą właśnie do pompy abs a trzeci do takiego komputerka: http://obrazki.elektroda.pl/7720319000_1...
Jakim sprzętem Kolega to diagnozuje ??? Mam jeszcze jedno pytanie co to jest blok modułów zaworów sterujących SCR 7905 Rząd zaworu proporcjonalnego 'Moduł ramy SCR' ma zwarcie z biegunem dodatnim. Seria zaworów proporcjonalnych układu SCR, może to być moduł pompy (elektrozawór akumulatora ciśnienia, elektrozawór powrotny AdBlue) jak również dozownik....
Zaczynasz od demontażu filtrów; https://obrazki.elektroda.pl/8453550700_... Następnie odkręcasz śruby mocujące obudowę filtra i podstawę pompy do obudowy; https://obrazki.elektroda.pl/7746951400_... Teraz przykładając np. deskę na część obudowy filtra i króciec zasilający próbuj wcisnąć je do wnętrza obudowy. Tu uważaj...
Nie, woda nie uszkodzi systemu AdBlue, ale wygeneruje błąd mówiący o wysokim stężeniu NOX w spalinach.To po krótce działa tak: System dostrzegł warunki pracy silnika, przy których ma zacząć dozować AdBlue do układu wydechowego (temperatura spalin za i przed katalizatorem, prędkość obrotowa silnika w odpowiednim zakresie, położenie pedału gazu w odpowiednim...
Sprawdzałeś zasilania na pompie żarówką? Mam tylko dokumentację z DAFa, nie wiem czy jest tak samo: PIN1 i 2 zasilanie stałe PIN 9 po kluczyku PIN 3 i 4 masa CANów bym się chyba nie czepiał bo skoro się nie łączy przez OBD (pin14) ani nie widzi poziomów pojazd (pin 7 i 8) to chyba nie ma zasilania. Jeszcze może być że coś zwiera, np. sondy NOX albo...
Sprawdź czujnik pompę zasilająca i zawor przelewowy, tam masz ponad sto razy bład ciśnienia- może też błąd czujnika, Skasować i pojeździć z laptopem pdglądajac zachowanie cisnienia. Z Ad blue.. jedź na serwis i podpatrz trochę, gdzie rozkręcają i co czyszczą, jeśli chcesz samodzielnie z tym grzebać. Zgłoszone błędy są mało naprowadzające- taki program-...
Koledzy mam ten sam błąd pomiędzy którymi pinami trzeba zmierzyć tą oporność? Witam. Tak od razu oporność? A bezpieczniki kolega sprawdzał? Zasilanie kl.30 na A1 F1? i kl.15 na głównej centralce F25? Jeśli uszkodzone to sprawdź zawór podgrzewania modułu, i silnik pompy. CAN szybki bedzie pracował w systemie jednoprzewodowym i bedzie wyświetlać np....
Podczas migającego checka nie diagnozowałem komputerem błędów,w samochodzie w trybie diagnostyki też nie pokazywał żadnych błędów lecz teraz check zapalił się na stałe i syczy wyżej wspomniany zawór A szkoda. Małe ciśnienie powietrza, może nie wysterować zaworu przelewowego w pompie, bo ten już np. nie domaga i się przycina. To znowu powoduje niskie...
Może zawór regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Popatrz jak rośnie ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Podejrzewam że nie osiąga 200-250 bar aby silnik zaskoczył. Odpalając na plaka ignorujesz zasilanie paliwem. Silnik pracując na wysokich obrotach utrzymuje obroty pompy na takim poziomie aby jakoś się kręcić, lecz mocy z takiej pracy...
Witam Panowie. Powracam do tematu. W naszym manie TGX euro 6 jak się okazało uszkodzona była wiązka od pompy ad blue tam pod spodem pompy 2 kable przerwane. Ok. To zrobione komp podłączony chyba Manowski interfejs nie jestem pewien ale po sklejeniu kabli błędy wykasowane usterki znikły przy odpalonym aucie na postoju wszystko było ok. Naprawa była wczoraj....
Odczytaj błędy nie przez EOBD tylko przez pojazd. Wydaje mi się że to coś będzie związane z zasilaniem pompy adblue przy zbiorniku
oznaczenie kolorow przewodow komponent A62 ( jednostka sterujaca SCR -- pompa aDbLUE ) PIN A 01 KOLOR BIAłY/ZIELONY GRUBOść 1.5 PIN A 02 KOLOR RóżOWY/BIAłY GRUBOść 1.5 PIN A 03 KOLOR BIAłY/CZARNY GRUBOść 1.5 PIN A 04 KOLOR BIAłY/NIEBIESKI GRUBOść 1.5 PIN A 05 KOLOR POMARAńCZOWY GRUBOść 0.75 MAGISTRALA CAN PIN A 06 KOLOR CZERWONY/CZARNY GRUBOść 0.75...
Cześć wszystkim, chcę poinformować, że to naprawiłem. Przepraszam za Google Translator. Samochód zaczął wyświetlać coraz więcej błędów po problemie z niską wydajnością SRC. Na przykład wewnętrzny błąd ogrzewania filtra, przerwane dozowanie itp. Następnie błąd CAN SAE J1939 - brak komunikacji ECU AdBlue Wymieniliśmy katalizator i pompę AdBlue W końcu...
Panowie włączę się do dyskusji, ponieważ znam poprzednie a właściwie początkowe wersję dozowanie adblue w mercedesach. Tam była zastosowana pompa Danfos napędzana silnikiem elektrycznym szczotkowym na dwa przewody. Teraz mercedes, a właściwie Bosch chwali się systemem Denoxtronic z elektromagnesową pompą membranową, która jak z nazwy wydaje się że nie...
pompy adblue mercedes pompy adblue naprawa pompy adblue
połączenia przewodów audio podgrzewanie przedniej szyby szyby zasilanie zmywarka silnika pompy
wsteczna kamera cofania pompa ciepła ogrzewanie strefowe
Wyłączenie diody LED w telewizorze Blaupunkt 24" Przekształcenie wzoru: B = m * d / 2