Obawiam się że ten model jak większość japońskich nie ma takiej możliwości. Tzn. wyłączać z zapłonem się będzie , ale na postoju wtedy grać nie będzie. Są w nim tylko takie dwie opcje stałe zasilanie wtedy nie wyłączy się , albo logika ale wtedy nie włączy się na postoju. Oczywiście można zastosować różne kombinacje = przełącznik , przekaźnik na zasilaniu...
Miał, strzelił bezpiecznik od podtrzymywania pamięci w radiu, lub źle podłączone radio - zamienione zasilanie "+" po kluczyku ze stałym zasilaniem/pamięcią radia.
Radio 7023B. Nie było emulatora
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Bardzo prawdopodobne jest, że masz źle podpięte zasilanie radia (nie podpięte zasilanie "po kluczyku").
Czesc, Poszukaj odpowiedniego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej i dopnij sie przewodem z bezpiecznikiem albo blizej - podepnij sie pod podtrzymanie od instalacji radia. Pozdr
Możesz podłączyć zasilanie anteny pod przewód (czerwony lub żółty),w którym zasilanie pojawia się po przekręceniu kluczyka ,wtedy wzmacniacz niepotrzebnie nie pracuje gdy nie słuchasz radia.
Zasilanie radia po kluczyku?
Jedno zasilanie idzie na stałe do radia (podtrzymanie), a drugie po kluczyku.
Możesz poprostu podłączyć radyjko bezpośrednio pod akumulator ale najlepiej dać jakiś bezpiecznik do tego .Chyba że masz coś ze stacyjką pokićkane , masz imobilaiser ?? Może ktoś sprytnie podłączył zasilanie od radia do imobilaisera. Wtedy po wyjęciu kluczyka radio się będzie wyłanczać .
Koniecznie w obwody zasilania radia wstaw bezpieczniki.
Witam . Nie pamiętam dokładnie ,ale żółty powinien być na stałym zasilaniu a czerwony po kluczyku. Dodano po 9 Według instrukcji Twojego radia żółty stałe zasilanie ,czerwony po kluczyku.Teraz często odbiorniki samochodowe tak mają odmiennie,niż stare w których było odwrotnie.
Radio po przekręceniu kluczyka nie startuje Na B+ powinieneś mieć stałe +12V Na ACC powinio być +12V po przeleceniu kluczyka Na ILL powinno być +12V z podświetlenia oryginalnego radia/wyświetlacza to podstawowe podstawy....
Prawdopodobnie źle podpięte radyjko, spięte razem zasilanie stałe i po kluczyku po stronie radia. Radio może brać za durzo prądu i stąd te problemy. Albo odwrotnie podpięte plusy (zmaienić żółty z czerwonym) Pozdrowionka
Zasilanie radia po kluczyku to wystarczy dołożyć przekaźnik na 24V, sterowanie jego poprzez stacyjkę, a 30 dać do gniazdka zapalniczki 12V, a 87 na radio. Dołożyć bezpieczniki i cała robota.
Witam jak podłączyć to radio żeby działało bez przekręcenia kluczyka Oba przewody zasilające Red i Yellow łączysz razem i podłączasz do samochodu pod bezpośrednie zasilanie z Aku.
Jesli chcesz wlaczac radio niezaleznie od kluczyka podepnij oba plusy radia pod stale zasilanie. Jesli nie - zolty (z reguly, nie wiem jak w Chinach ;P) pod staly +12V, czerwony pod plus po stacyjce.
W złączu radia nie ma zasilania po kluczyku, żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
Centralny zamek/alarm z funkcją odcięcia zapłonu. Po rozbrojeniu załącza przekaźnik przez który puszczasz zasilanie radia (oczywiście zasilanie po kluczyku, nie podtrzymanie pamięci podłączone bezpośrednio do akumulatora) zamiast odcięcia zapłonu/rozrusznika
Ja wiem co miał na myśli ociz :) aby podłączyć pod stacyjke tzn. pod przewód w którym zasilanie pojawia sie dopiero po ustawieniu kluczyka w pozycję "zapłon" :) W ten sposób rozwiążesz problem wyłączania radia (wyłącznika przez Ciebie zamontowanego). Owszem ograniczy Cie to niestety do korzystania z radia tylko na włączonym zapłonie ale ma to w ostateczności...
Podłącz zapłon ze stacyjki auta albo jakiegokolwiek punktu w którym zasilanie pojawia się po kluczyku
Albo zamienić w złączu zasilania (A)- przewody czerwony (7) z pomarańczowym (4), albo je spiąć do kupy (bez wypinania ze złącz), wówczas napięcie podtrzymania pamięci i zasilanie radia będą obecne bez względu na położenie kluczyka. Opisuję opcję, gdy doprowadzone są napięcia zasilania i podtrzymania, ale zamienione przewody (co często mam okazję poprawiać...
Jeżeli radio grało tylko się resetowało to masz tylko zamienić zasilania stałe z tym po zapłonie.p
odgrzewam temat, ale mam dobre wiesci, przy takim problemie trzeba wymienic buffer IC ( ST microelectronic 8925901791), na schemacie D1800, uszkodzenie to jest spowodowane zlym podlaczeniem radia do zasilania, niestety radio jest czule na i ten ukald pada. prawidlowe podlaczenia radia : pin 8 - masa pin 4,6,7 - zasilanie z samochodu ( 6-ilumination,...
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Co ma wspólnego włączanie się radia automatycznie po przekręceniu kluczyka z wpisaniem kodu do radia :?: :?: :?: :?: :?: Sprawdź bezpieczniki F2 wg załącznika.
Należało by sprawdzić bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie radia w pojeździe?
Błąd w podłączeniu zasilania odbiornika. Na kostce wpinanej do radia musi być podpięte zasilanie w ten sposób: Pin 8 - Masa (-) kolor czarny Pin 4 - +12V stałe (napięcie obecne bez względu czy kluczyk jest włożony czy nie) kolor żółty ! Pin 7 - +12V po kluczyku (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka) ! Pin 5 - zasilanie wzmacniacza antenowego,...
Tak to ma wyglądać. Mam zasilanie w kierownicy klaksonu, dochodzi tam tez zasilanie 3V z radia samochodowego do przycisków w kierownicy. Zasilanie 3V pojawia się jak przekręcę kluczyk. Zasilanie 12V na klaksonie jest cały czas, nawet jak kluczyk jest wyjęty. Potrzebuję zasilić coś z tego 12V klaksonu, nie duży pobór bo to kilka diód. I teraz pomyślałem...
Czasami stoję na parkingu czekając na kogoś i chcę włączyć radio, które działa dopiero gdy przekręcę na zapłon. Po co miałyby wtedy zapalać się także światła dzienne? A ja kombinuję od innej strony. Też chciałbym słuchać radia na parkingu przy wyłączonej stacyjce więc chcę zamontować dodatkowy "pstryczek-elektryczek" który włączałby/wyłączałby mi zasilanie...
ogólnie widzę że zasilanie samego monitora powinno być podpięte pod kostkę radia . Czerwony stały plus żółty plus po stacyjce czyli ekran włącza się po przekręceniu kluczyka . masa wiadomo . Kable do kamery - zasilanie i masa podejrzewam że pod światło wstecznego a kabel nr . 2 tak jak kolega napisał wyżej pod Reversing trigger przy monitorze . Jeśli...
odszukaj kabel zasilania radia,rozłącz(tam gdzie napięcie pojawi się po przełączeni kluczyka),podaj bezpośrednie zasilanie
mam dobry nowy akumulator ale mam problem mam radio na CD i szybko mi pada akumlator podejrzewam ze przez to bo gdy wyłanczam kluczyki to moge normalnie słuchać na postoju radia itp. powiedzcie mi jak moge zmienic ze gdy wyłanczam kluczyki wyłancza mi się całkowicie zasilanie.
Witam! Jak nie masz miernika to zmierz zarowka nawet 12V. Jezeli zarowka bedzie swiecic bez przekrecania kluczyka tzn ze jest to podtrzymanie pamieci i polacz z pamiecia w radiu! Na drugim kabelku powinno swiecic po przekreceniu kluczyka i to jest zasilanie do radia. Zycze powodzenia! philsonik
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jesli nie masz wtyczki nowej to musisz utnac przewody ktore prowadza do pinow 4 i 7. Te dwa uciete od strony wtyczki razem skrecic i podlaczyc do tego ucietego przewodu z samochodu ktory prowadzil do pinu 4. Przewod ktory zostal zaizoluj i schowaj. Teraz nawet jak wylaczysz silnij bedzie radio dzialalo.. Tylko się nie zdziw jak za kilka dni będziesz...
Oczywiście, że może być z lampki w podsufitce :) może też być np. z kostki od radia - tam masz do wyboru aż dwa przewody +12V : stały "+" (czerwony przewód) oraz "+" po przekręceniu kluczyka (żółty przewód).
po zdjęciu taśmy izolacyjnej był tam połączony kabel i zlutowany wstępnie sprawdziłem probówką czy jest tam napięcie i jest na razie chciałbym odnaleźć źródło głównego problemu czyli braku napięcia na którymś z przewodów niżej dodam grafikę którą wyszukałem w internecie o 7 rano polecę i posprawdzam jeśli coś uda się to dam znać :) jestem dobrej myśli...
Witam. Wzmacniacz podłącz bezpośrednio pod akumulator,musi mieć dobre zasilanie. Remote wzmacniacza możesz podłączyć do plusa za stacyjką, wzmacniacz będzie się uruchamiał tylko po przekręceniu kluczyka. Możesz też podłączyć do sterowania wychodzącego z radia a samo radio podłączyć do plusa,który pojawia się po przekręceniu stacyjki,wtedy cały system...
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Poprowadź nową instalację do radia prosto z aku przewodami co najmniej 2x2,5mm2, Sony "lubią" mieć dobre zasilanie. Jeśli nie chce ci się bawić w kabelkologię, to połącz ze sobą czerwony i żółty przewód w kostce od radia, będzie działało bez kluczyka.
Na tym grubym czerwonym powinieneś mieć stały (+), to jest do podtrzymywania zasilania radia. Jeśli jest inaczej - przerabiaj. Nie wiemy jakie radio podłączasz.
Do radia idą dwa kable z zasilaniem, jeden ze stałym plusem drugi po kluczyku, sprawdź czy masz zasilanie na kablach żółtym i czerwonym w złączu ISO
Witam. Prosze o pomoc, kupiłem dwa dni temu Citroena C3 II 2010r. Chodzi o to że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki w samochod traci zasilanie, nie dziala radio oraz światła awaryjne. Nie wiem czy tak musi być czy coś jest nie tak, dlatego prosze o odpowiedź. W każdym aucie jakie miałem światła awaryjne dzialały bez kluczyka oraz zapłonu tak samo jak radio,...
Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
Można rozebrać i zregenertować styk w potencjometrze Trzeba to zrobić dość delikatnie. Albo założyć zworę na włączniku i włączać radio kluczykiem (+12V po kluczyku na zasilanie radia).
Trzeba poszukać odpowiedniego zasilania. Jak się nie mylę, w kostce stacyjki na styku 86s napięcie powinno pojawić się po przekręceniu stacyjki, a znikać po wyjęciu kluczyka. Zasilanie należy poprowadzić do czerwonego przewodu radia. Stały plus z ''aku'' do żółtego, dla podtrzymania pamięci.
No to powoli. Jak radio kupiłeś nowe, to w komplecie powinny być blaszki/pręty do wyjmowania radia. Wtykasz to w odpowiednie miejsce od przodu radia i możesz je wyciągnąć. We wtyczce ISO zasilającej masz dwa zasilania. Jedno na stałe, drugie pojawia się po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Ponieważ opel ma te dwa zasilania odwrócone, to musisz zamienic...
Dzięki za podpowiedzi, stacyjka była wymontowana i naprawiana, styki odpowiedzialne za zasilanie radia po włożeniu kluczyka - sprawne. Już jestem po wymianie potencjometru, naprawie stacyjki .....a terazi kolej na przekaźnik wewnatrz, trochę się tego nazbierało jak na jedno radio. Pozdrawiam.
W audi A4 B6 jak i w a6 c5 oryginalne radio w kostce iso na czerwonym kablu ma stałe zasilanie +12v, do podtrzymania pamięci. Za gaszenie radia po wyciągniecu kluczyka odpowiada komputer czy też magistrala CAN. Jak podepnie sie zwykle radio pod czerwone zasilanie bedzie cały czas grało, chyba ze ma jakis dodatkowy przycisk on/off Zeby zwykle radio gasło...
Z tego co zrozumiałem to poidłączyłeś to DVD do zasilania radia i po wyjęciu kluczyka wyłącza się zasilanie. Najprościej to podłączyć to DVD bezpośrednio do akumlatora przez dodatkowy włącznik i bezpiecznik.
Ja też walczyłem z tym problemem. Jedynie co mogę podpowiedzieć, to pod deską rozdzielczą, gdzie łączy się instalacja radia, w związku z główną jest kostka. Tam jest stałe zasilanie, po kluczyku i podświetlenie. Jeżeli radio masz fabryczne z wyświetlaczem, to wyświetlacz robi za tzw. moduł BIC. Do tego wyświetlacza jest podpięte sterowanie z kierownicy,...
Najlepiej zastosować przekaźnik który po pojawieniu się plusa rozłączy zasilanie diody a po wyjęciu kluczyka czyli zniknięci (+) załączy zasilanie. Możesz to zrobić uzywając np zasilania od radia na którym pojawia się (+) po kluczyku.
Puki co, to może demontaż radia na początek i oględziny okablowania. Na obudowie radia jest opis pinów poszczególnych gniazd. Na razie interesuje nas, czy na czwartym pinie złącza ''A'' zasilania oznaczonego jako ACC, znajduje się jakieś zasilanie. Najlepiej jeżeli byłoby to zasilanie 12V po zapłonie. Bo jeszcze jest taka opcja, że występuje tam stałe...
Sprawdź czy 15 minut po wyłączeniu kluczyka masz na którymś pinie w kostce zasilania radia +12V. Jak dobrze pamiętam, to w instalacji Peugeot'a po kilku minutach od wyłączenia kluczyka, zanikają wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
Prawdopodobnie jest to fabryczne radio Na pierwszym zdjęciu widzę radio dedykowane do Fiat'a. Podłącz żarówkę 12V/10W do pinów 7 i 8 w kostce zasilania radia i sprawdź czy zaświeca się pełną mocą po przekręceniu kluczyka. Jeśli będzie świeciła słabo, to spróbuj przekręcać kluczyk wciskając go wgłąb stacyjki. Jak się poprawi, to będziesz wiedział, że...
Witam! Mam mały problem w scenicu I 1997 r. Samochód od pewnego czasu po wyłączeniu kluczyka ze stacyjki odcina całkiem zasilanie, wyłącza się radio resetuje godzina i nie ma podświetlenia deski. po trzaśnięciu drzwiami wszystko się zaświeca i daje rade od razu odpalić. w czym tkwi problem ? ps. akumulator wymieniony na nowy.
Podłączyłeś tylko głośniki, musisz podłączyć zasilanie radia: Czarny -masa żółty +12V stały, nie zależny od kluczyka czerwony +12V po kluczyku pomarańczowy illumination, podświetlenie
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Kupiłem radio odtwarzać samochodowy. Podłączyłem go, niestety, po wyłączeniu stacyjki i wyciągnięciu kluczyka zasilanie z radia wyłącza się, wszystkie ustawienia kanałów znikają i po ponownym uruchomieniu radia trzeba je na nowo ustawiać. W czym tkwi problem? Jak należy podłączyć sprzęt aby, radio było zasilane ( dioda migała cały czas ) nawet po wyciągnięciu...
Zasilanie stałe do radia jest?Po wyciągnięciu kluczyka na kabelku ma byc zasilanie.Na którym pinie nie pamiętam-sprawdzę jutro.
Czerwony przewód z radia podepnij po stacyjce zasilanie 12V.
Musisz być pewien na 100% poprawności podłączenia, żółty z radia- zasilanie stałe, czerwony- pierwsza pozycja kluczyka (ACC)
Witam . Połączenie złe.Radio powinno posiadać zasilanie po kluczyku ,gdyż może ono powodować rozładowywanie akumulatora na postoju ,mimo że masz radio wyłączone.Przewód zasilanie anteny służy do zasilania anteny teleskopowej wysuwanej elektrycznie(na ogół).Można tym wyjściem z radia zasilić antenę ze wzmacniaczem ,lecz jest to raczej bez sensu,ponieważ...
Pendrive swieci jak wyciagniesz kluczyk ze stacyjki ?? Zasilanie radia masz stale czy po zaplonie ??
Chyba że masz na koste + na pamięć to wejś z niej + na zasilanie radia bo tam masz ciągle +.
Pewnie pod stacyjkę był podłączony po prostu. Czyli napięcie na tym kablu było dopiero jak przekręcisz kluczyk. Ogólnie radio ma 2 kabelki. Zasilanie i pamięć. I oba muszą być podłączone bo inaczej radio nie zadziała. Jak chcesz mieć z kluczykiem to pamięć musi być podłączona do miejsca gdzie napięcie jest cały czas. Zasilanie pod stacyjkę. Jak gubi...
Zasilanie pojawia się po przekręceniu kluczyka.
Chce podłączyć zasilanie odbiornika bluetooth pod zasilanie radia samochodowego tak żeby się razem włączały po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Bluetooth jest zasilany z usb i teraz pytanie jak z przewodu zasilania radia połączyć się z wtyczką usb kabla odbiornika bluetooth? http://obrazki.elektroda.pl/6811368200_1...
F24 to zasilanie po zapłonie a F35 to sygnał obecności kluczyka.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
a dokładniej to do radia dochodzą dwa plusy +12V. Jeden stałe zasilanie (podłączone aby radio pamietało ustawienia) i drugi +12V który pojawia się po przekręceniu kluczyka. Masz dwa wyjścia zamienić te dwa plusy bo są zapewne odwrotnie połączone, lub podłączyć oba plusy "stałe". Przeważnie plusy sa prowadzone przewodami żółtym i czerwonym, a oryginalne...
Odłącz niebieski przewód (zasilanie autom. ant.) wyprowadzony z radia. Ale żeby radio odbierało poprawnie musisz zastosować separator antenowy. I właśnie do kabelka od separatora podłącz ten niebieski kabelek z kostki radia.
Podłączyć zasilanie (+) radia w ten sposób, żeby odłączało się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Pozdrawiam.
Radio z instalacją w astrze jest dość mocno zintegrowane. Np. radia nie fabrycznego nie podepniesz pod sterowanie z kierownicy. W twoim przypadku myślę że jest w kostce +12 stby. Zobacz w wielu radiach jest plus cały czas zasila radio pomimo wyłączonego kluczyka, chodzi o to aby nastawy i strojenie radia nie ginęły po wyłączeniu zasilania (kluczykiem...
Sprawdź czy masz zasilanie na żółtym i czerwonym kablu po przekręceniu kluczyka
Skoro nie masz podtrzymania, to prawdopodobnie nie masz podłączonego stałego plusa. Jeśli go znajdziesz, to możesz do niego dołączyć kabelek z radia, który jest podłączony do plusa po stacyjce jeśli chcesz mieć radio niezależne od kluczyka.
Tak, jeśli są dwa + to wystarczy zamienić plus "staly" z plusem że stacyjki wtedy radio będzie grało z kluczyki a stacje będą zapamiętane - jeśli chcesz żeby radio grało również bez kluczyka wtedy pamięć radia i zasilanie trzeba podpiąć pod przewód że stałym prądem 😉
Sprawdź zasilanie. Oprócz zasilania głównego radia jest też podawane zasilanie podtrzymujące pamięć. To napięcie nie powinno zanikać po wyjęciu kluczyka
Radia samochodowe mają dwa zasilania: stałe do optrzymania pamięci i po kluczyku, które załącza radio w momencie przekręcenia kluczyka (jesli nie wyłączyliśmy go sami). W niektórych samochodach instalacja elektryczna jest tak skonstruowana, ze w momencie załączenia rozrusznika odcinane są poza zapłonem wszystkie inne systemy: światła, wycieraczki, nawiewy......
W fabrycznej instalacji radia masz zarówno ACC (15) jak i BAT (30), tylko jak to w Oplu, są zamienione miejscami względem standardu ISO. Czemu chcesz się gdzieś "wpinać", co się stało z fabryczną wiązką radia? Oprócz zwykłego "12V po stacyjce" masz też obwód "accessory", w którym zasilanie znika dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
A ja bym wywalił parchatego Pioneera i założył coś oryginalnego. Tam może nie być przewodu ACC czyli takiego który pojawia się po włożeniu kluczyka który zasila osprzęt jak zapalniczka itp. Oryginalne radio może sygnał o włożeniu kluczyka otrzymywać przez szynę cyfrową. Jeśli się upierasz to sprawdziłbym czy zasilanie w zapalniczce znika po wyjęciu...
Najprawdopodobniej: Brązowy - masa Czerwony - zasilanie radia +12V (brak napięcia po wyjęciu kluczyka ze stacyjki) Zielony - podtrzymanie pamięci (napięcie akumulatora utrzymuje się na nim po wyjęciu kluczyka ze stacyjki) Napisz jeszcze jakie to jest radio.
10A, taki masz pewnie bezpiecznik w radiu. ACC to nie "sygnał", to główne zasilanie radia, jest tam zawsze po przekręceniu kluczyka. B+ jest tylko podtrzymaniem pamięci. Choć prądu też może dać sporo ;)
Już miałem nadzieje, że to takie proste, ale niestety nie. Właśnie rozebrałem i sprawdziłem i kable są ok. Jak tylko wyjmę kluczyk to tak jak by nie dochodziło zasilanie do radia. Wcześniej siedział pioneer i było ok
To radio mam akurat na stole. To radio się wyłącza od razu po wyjęciu kluczyka. Przy wyjętym kluczyku można je włączyć na 20 min, i tak w kółko. Jeśli podłączysz piny na odwrót to może być taki objaw jak u Ciebie. Skoro miałeś wcześniej radio nie fabryczne, to mógł ktoś zamienić piny w kostce iso lub gdzieś w instalacji. UB - stacyjka, +15 - stałe,...
Ja na początek podłączyłbym radio pod stałe zasilanie nie odłączane kluczykiem i zobaczył czy jest pamięć nastaw,niektóre radia pamiętają nastawy po odłączeniu zasilania [twoja alpina mogła taka być]a niektóre się rozprogramowują.
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. Witaj Irek! Opisany przez Ciebie problem z utratą pamięci stacji radiowych oraz daty i zegara w radiu samochodowym po wyjęciu kluczyka ze stacyjki najprawdopodobniej...
Tutaj można by było książkę napisać :) Kolor żółty przewodu to podtrzymanie pamięci wewnętrznej +12V podawane ciągle nie zależnie od pozycji kluczyka w stacyjce, kolor czerwony przewodu to główne zasilanie radia +12V pojawiające się po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Teraz w zależności od modelu radia lub auta i jego instalacji mamy oznaczenie takie...
+12V batt zasilanie pamięci radia ( cały czas) +12acc po załączeniu kluczyka w stacyjce auta (chroni przed rozładowaniem aku)
Witam . Musisz sprawdzić zasilanie dochodzące do radia. Muszą być dwa zasilania,jedno stałe i drugie po włożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycję-1.Radio musi działać w pozycji 1-2-0.Po wyjęciu kluczyka radio powinno się wyłączyć .
Oryginalne radio było sterowane przez CAN. Trzeba dołożyć ekstra przewód zasilający z miejsca gdzie pojawia się 12V po zapłonie do pinu ACC radia. I tu do wyboru czy radio ma się wyłączać wraz z wyłączeniem zapłonu, czy dopiero po wyjęciu kluczyka. Jak po wyjęciu kluczyka to trzeba pobrać zasilanie z kostki stacyjki.
Może zwarliście zasilanie stałe z zasilaniem po kluczyku? Po odłączeniu radia sytuacja wraca do normy? Czy samochód nie chce zgasnąć po przełączeniu na gaz czy na samej benzynie też nie gaśnie?
Witam!Radio przy po odpaleniu samochodu wchodzi w tryb vf i dotychczas przypisane stacje pod klawisz znikają.Podłączyłem podtrzymanie, brak poprawy(główne zasilanie z kluczyka)Czyżby to usterka radia?Pozdrawiam
Dzięki, czyli na jednym z CAN powinno pojawić się 12 V po kluczyku?
Czyli rejestrator ma pracować 24h/dobę ? Jeśli nie - lepiej podłączyć pod układ włączający się po włożeniu (przekręceniu kluczyka), lub świateł (postojowe). Najprościej jednak USB radia.
jak juz pisalem po podlaczeniu radia do samochodu dziala sprawie lecz w momencie przekrecenia kluczyka w stacyjce radio sie wylacza - nie dostaje zasilania, sprawdzalem inne radia i mialem to samo , wyswietlacz ktory posiadam chodzi nawet przy wlaczonym aucie wiec tylko same radio nie dziala w momencie odpalenia silnika - co to moze powodowac ?
Problem polega na braku napięcia podtrzymania pamięci radia, obecne jest tylko zasilanie po kluczyku. Nie dysponuję schematem elektrycznym, ani doświadczeniem napraw w ciężarówkach. Byłbym wdzięczny za kawałek schematu. Auto jest "moje", tzn. pracuję na nim.
włączenie radia kluczyka zasilanie kluczyka renault zasilanie wyjeciu kluczyka
głośniki przenośne ładowanie zasilanie dwubiegunowe oring tłoka
elektryczny samochód miska olejowa wymiana
Pilot zdalnego sterowania do Lenovo M10 - alternatywy Czy można wyłączyć zamrażarkę na zimę?