Będę zasilał rozrusznik 12V z instalacji 24V z przetwornika DC 24V/12V. Plus z przetwornika pójdzie na styk solenoidu, a co z minusem? Dać go na masę solenoidu, czy zostawić niepodpięty, a minus pójdzie z obudowy? Ciekawe czy 30A 12V wytrzyma przy rozruszniku.
Nie wolno przerywać zapłonu. Odetnij zasilanie rozrusznika.
Czasami spalenie tej cewki powoduje lewe zasilanie rozrusznika i finalnie jego destrukcję. KOnstrukcja stosowana w wielu silnikach.
Czerwony to zasilanie rozrusznika. Przy takiej średnicy to nie będzie działać. A jeszcze tak zarobiony. Kolega niech poradzi się kogoś na miejscu z pojęciem. Na forum nie uzyska wiele pomocy z takim rozeznaniem w temacie.
Jakiś komentarz co do poboru prądu? Zależy od auta, modelu rozrusznika i jego stanu technicznego. Z mojej praktyki od 80A do 400A. Czy kondensatory dadzą radę? https://www.youtube.com/watch?v=z3x_kYq3...
Witam Odpowiedź na pytania: - kable mogą zostać skręcone i zaizolowane. - nic się nie stanie jeśli radio będzie włączone podczas rozruchu silnika - instalacja w tym miejscu na pewno jest gdzieś zabezpieczona - na pewno jest jakiś bezpiecznik, który zabezpiecza ten obwód. Bez zabezpieczeń jest tylko zasilanie rozrusznika.
Pokaż akumulator, głównie klemy. Takie "cienkie" przewody zazwyczaj łączą klemy z silnikiem, karoserią (masy) i zasilanie rozrusznika (plus).
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Jeśli wyeliminujesz prawdopodobieństwo zwarcia to możesz. Pamiętaj, że rozrusznik bierze duży prąd, nawet 200A. Bendix ma 3 podłączenia. 1 obudowa - masa 2 gruby kabel - zasilanie rozrusznika 3 cienki kabel - zasilanie bendixa. Gdy odłączysz gruby kabel, to będziesz słyszał tylko klikanie. Daj przez bezpiecznik 20A.
Może poprostu czopy akumulatora lub klemy są mocno zabrudzone ---zmierz spadek napięcia w czasie jak prubujesz odpalać --- podaj mase z akumulatora do masy silnika ---sprawdzić napięcie na zacisku 50 od rozrusznika w czasie pruby odpalenia ---sprawdzić zasilanie rozrusznika 30
Sprawdź dokładnie, dokąd prowadzą przewody od przekaźnika. Na jednym powinieneś mieć stałe 12V. Drugi to zasilanie rozrusznika. To będą te dwa grubsze. Dwa pozostałe to cewka. Możesz spokojnie podstawić każdy przekaźnik o odpowiedniej obciążalności styków. Są takie na 40, a nawet 70A. Te ostatnie na pewno mają dwa konektory 9 mm. Na zdjęciach od Banana...
A z czego zasilasz ten rozrusznik ?
Sprawdź zasilanie rozrusznika. Może naderwana masa (-), może (+). Wiem że w tym modelu wadliwy był też alternator; pękająca obudowa, zwarcie cewek, walnięta dioda. Miałem parę przypadków gdzie przy nowym aku auto nie paliło przy zerowych temp. .Powód złe zasil. rozrusznika, szczotki, komutator itp. Pzdr.
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
Sprawdź masę silnik-nadwozie -akumulator. Zasilanie (+) na rozrusznik (gruby przewód), oraz zasilanie na zacisk 50 automatu rozrusznika, po przekręceniu stacyjki na pozycję rozrusznik.
OK.Zrób zdjęcia.Mały z oczkiem sterowanie na automat ,gruby czerwony zasilanie rozrusznika.Czarny trochę problematyczne, może być masa rozrusznika lub zasilanie ,odejście.Daj jednak zdjęcie tego przewodu z blachą.Możesz zobaczyć gdzie on idzie ?.
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Tak auto miało stłuczkę Problem rozwiązałem W skrzynce rozdzielczej pod siedzeniem pasażera przy aku jest bezpiecznik "pirotechniczny" aktywowany jak airbag pod czas zderzenia który rozłącza zasilanie na rozrusznik Skrzynka do wymiany na sprawną Ciekawi mnie czemu tylko rozrusznik jest odłączany od aku a nie cały pojazd jest pozbawiany zasilania?
Próbował bym go uratować. Będzie potrzebna lepsza pasta lutownicza bo ta plecionka nie jest nowa i bez oczyszczenia mechanicznego nic ci nie przyjmie. Nie polecam kwasu solnego przegotowanego z cynkiem bo z czasem wszystko odleci, chyba że dobrze to zneutralizujesz po lutowaniu. :| Dodano po 3 Jak ci plecionka dobrze przyjmie cynę to nic nie będzie...
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Jak akumulator.sprawdz masę i zasilanie rozrusznika.
Z podnośnika, kanału sprawdz czy masz zasilanie na cienkim przewodzie rozrusznika.
nie wiem czy dokładnie w tym modelu tak będzie ale przekaźnikiem rozrusznika steruje moduł SAM-a o ile takowy masz w aucie.A który rok auta?
Czyli do czujnika deszczu potrzeba 24V 50Hz? Styk 3A - może wystarczy, może nie do zasilania elektromagnesu rozrusznika lub siłownika wciskającego starter. Wolę zasilanie elektromagnesu rozrusznika. Gdyby styki były zbyt słabe, to należy nimi zasilić inny przekaźnik ze stykami na większy prąd i one będą zasilać rozrusznik. Masz dostęp do środka generatora?...
Diagnostyka probówką przy braku reakcji odpowie na to pytanie. 4 opcje -kostka -instalacja na, odcinku kostka-rozrusznik -rozrusznik -problem z masą/zasilaniem rozrusznika
Mogę doradzić bardzo prosty test. Weź czarny przewód rozruchowy. Jednego krokodylka zapnij do skrzyni biegów, a drugiego do minusowej klemy akumulatora. Następnie spróbuj zakręcić rozrusznikiem. Jeżeli zapali, to byłoby wskazywało na przewiany przewód masowy, który już został wcześniej wspomniany, lub jego zaśniedziały konektor. Jeżeli nie zapali,...
Dziś nie stosuje się takich "rozruchów". Samochód się naprawia i musi odpalić z akumulatora. Kiedyś gdy nic nie było (oprócz kamunizma) i samochody były prymitywne, takie stosowanie "wspomagaczy" miało sens. Ale jeżeli autor już tak bardzo chce to najlepiej zdobyć trafo 230/12 symetryczne o mocy około 1kVA, do tego diody lub mostek o nominale około...
Hm... chyba akumulator samochodowy nie dałby rady zasilać rozrusznika przez 10 minut.
Wiesz w latach 70 sprawdzałem to przez transformator bezpieczeństwa na 24V. I było to opisane w podręcznikach elektromechaniki. Bierz miernik i sprawdź czy po demontażu wirnik nie ma przebicia pomiędzy komutatorem a osią wirnika Skoro kręci bez wtrysków stawiam na rozrusznik/zasilanie.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Skoro slychac stuk tzn cewka włącznika elektromagnetycznego została wysterowana , zanim zaczniesz rozbierać rozrusznik sprawdź czy styki wspomnianego włącznika przekazują zasilanie do rozrusznika. Prawdopodobnie to one są przyczyną problemu . Włącznik można kupić osobno . http://obrazki.elektroda.net/8_127671045...
Schemat instalacji rok 2014 Kolory mogą się różnić! Zasilanie + z baterii pin numer 4 do stacyjki Zasilanie po przekręceniu zapłonu pin numer 1 idący do płytki pin numer 10 Zasilanie rozrusznika w momencie startu pin numer 3 idący do płytki pin numer 11. Z płytki do selenoidu rozrusznika pin numer 9. Wykonaj pomiary sprawdzające. To tak według mojej...
Iskra standardowo (koło magnesowe - cewka) ale zasilanie rozrusznika elektrycznego oczywiście z akumulatora.
1. Sprawdź przekaźnik do zasilania rozrusznika, to taki element bezpośrednio połączony z akumulatorem i stacyjką. Zdemontuj, otwórz, sprawdź styki czy nie zaśniedziały, przepaliły itp. 2. Sprawdź włącznik elektromagnetyczny tzw. bendix w rozruszniku; niestety trzeba zdemontować rozrusznik i sprawdzić szczotki, czy wszystko czyste, nie zaśniedziałe....
Nie potrzeba interfejsu, trzeba natomiast sprawdzić czy w momencie nie działania rozrusznika jego automat dostaje zasilanie sterujące po przekręceniu kluczyka
Posprawdzaj zaciski prądowe jeszcze, klemry na akumulatorze przeczyść, główny zacisk prądowy przy rozruszniku (zacisk 30) też przeczyść. Spróbuj połączyć też zacisk 50 z 30 na rozruszniku, puścisz w ten sposób zasilanie na elektromagnes rozrusznika z ominięciem stacyjki. Jeśli nie zakręci dopiero wtedy wyjmuj rozrusznik.
Układ podobny do tego z malucha, gdzie też był przewód oporowy zasilający cewkę zapłonową. Cewka podczas pracy rozrusznika dostaje zasilanie wraz z rozrusznikiem, po odpaleniu przez drut oporowy ze stacyjki ograniczający prąd cewce, celem oszczędzania cewki. Cewka dostaje pełne zasilanie tylko podczas odpalenia, później do dalszej pracy starcza już...
A ecu w ogóle ma zasilanie? Może jak kręcisz to stacyjka odłącza zasilanie na ECU. Daj rozrusznik bez stacyjki podaj własne +12V na cewkę rozrusznika.
Co do rozrusznika to zobacz czy na tym cienkim przewodzie który do niego idzie jest zasilanie jak włączasz rozrusznik. Jak nie ma to raczej kostka stacyjki uszkodzona a jak jest to rozrusznik do naprawy. Nie masz czasem zbyt mało płynu hamulcowego?
Poszukaj w internecie, są wyłączniki na 250A prądu ciągłego, odizolowane od masy, nawet z wyjmowanym kluczem, ceny od 50 zł. Taki wyłącznik możesz zastosować w miejsce oryginalnego, wtedy nie będziesz musiał nic przerabiać. A spadek napięcia na nim jest naprawdę minimalny. Jeszcze przyszło mi do głowy inne rozwiązanie. Mianowicie zastosować 2 akumulatory...
http://obrazki.elektroda.net/65_11711877... Wg oznaczeń masz 30 stałe zasilanie, S zasilanie po włożeniu kluczyka/ tego tobie brakuje/, 15 i X zasilanie po zapłonie, 50 rozrusznik, P parking zasilanie po wyjęciu kluczyka.P
I spali co dopiero naprawiony rozrusznik! Zapewniam Ciebie, że nie spali rozrusznika. Za to na 100% będzie wiadomo, czy zasilanie rozrusznika jest sprawne. Ja bym ten silnik uruchomił wkrętarką, ale autorowi bez doświadczenia nie polecam tego sposobu. Robiąc to nieumiejętnie łatwo uszkodzić nakrętkę.
Sprawdź czy dochodzi zasilanie na elektromagnes rozrusznika po przekręceniu stacyjki na rozrusznik. Podłącz tam żarówkę. Wtedy będziesz wiedział czy to wina rozrusznika czy instalacji po stronie auta.
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
Pompa działa po zapłonie przez kilka sekund i się rozłącza, potem zasilanie dostaje jak kręcisz rozrusznikiem (czyli dopiero jak czujnik położenia wału stwierdzi że rozrusznik kręci i chcesz odpalić). Jest jeszcze opcja że pompa dostaje zasilanie tylko jak kręcisz rozrusznikiem (np w Oplach tak jest).
Zasilanie cewki przez przewód oporowy miało też tą zaletę ze mozna było tak zmienić instalację że w momencie włączenia rozrusznika zasilanie na cewkę było podawane z pominięciem przewodu oporowego. W Suzuki Maruti było to zrobione fabrycznie.
Oczywiście zakładam że akumulatory są minusem na masie B+- zasilanie stałe /do akumulatora lub rozrusznika/ D- -masa L-kontrolka R+-zasilanie po zapłonie czyli po włączeniu stacyjki.P
Poprawić masy i zasilanie idące na rozrusznik, Wyczyścić klemy, jeśli nie pomaga, możliwe uszkodzenie akumulatora wewnątrz.Sprawdzić na drugim akumulatorze.
To tak, najpierw sprawdzasz ciśnienie paliwa, potem wysterowanie i zasilanie wtryskiwaczy, na koniec sprawdzasz, czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem nie spada zasilanie. I wszystko stanie się jasne.
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Podłącz rozrusznik kablem "na krótko" (zasilanie elektromagnesu) będziesz wiedział czy wina leży w rozruszniku czy w instalacji.
Po wymianie BSM pali. Może się komuś przyda. Biały gruby przewód który wychodzi z żółtego gniazda BSM to zasilanie cewki rozrusznika .
Ten pojedynczy przewód pom/czarny podpinasz podpom/czarny z alarmu natomiast fioletowe wpinaszw obwód który chcesz przerwać (zasilanie cewki zap, rozrusznik ,pompa paliwowa)
Czy to cykanie moze byc powodem braku prądu? Nie tak dosadnie. Po przekręceniu stacyjki uruchamia się elektro magnes (i to jest to "cyknięcie") Elektro magnes załącza styki zasilania rozrusznika (on potrzebuje dużo prądu). Fakt to może być również wina akumulatora, który ma już małą wydajność.
Jak wspomniał kolega wystarcza tradycyjne siłowniki 3,5 kg, odcięcie zasilanie cewki lub rozrusznik, pompa jest tam mechaniczna. Robiłek kilka tych skód i nie było wiekszych problemów.
Witam serdecznie! Jak w opisie,brak zasilania na bezpieczniku rozrusznika.Dwa dni temu moja dziewczyna odpalala auto a ze wzgledu ze jezdzi na codzien automatem nie wcisnela sprzegla i probowala odpalic auto.Samochodem szarpnelo i puscila kluczyk.Po wcisnieciu sprzegla po mojej reakcji i proby startu wielka cisza.Po popchnieciu auto odpalilo ale do...
Mnie tu wychodzi że masz normalną kostkę stacyjki, i ona padła, lub rozrusznik, jego zasilanie. Z pozycji prawie wyprostowanej zapewne znajdziesz przewód do rozrusznika w skrzynce bezpieczników, jakkolwiek by się nie nazywała, ale czy warto tam coś ruszać przed sprawdzeniem rozrusznika ? http://obrazki.elektroda.pl/9487948200_1...
" Może to być za słabe zasilanie komputera EDC przerwa w przewodach rozrusznika , coś ze sterowaniem rozrusznika po stronie zasilającej albo zła masa rozrusznika ewentualnie silnika . Może to być za słabe zasilanie komputera EDC przerwa w przewodach rozrusznika , coś ze sterowaniem rozrusznika po stronie zasilającej albo zła masa rozrusznika ewentualnie...
Zgadzam sie z kolegami masz problem ze stacyjką odcina zasilanie od komputera na rozruszniku ...
Demontaż osłony pod silnikiem,zasilanie:+ na najgrubszy przewód w rozruszniku,- na karoserie.
Witam działanie rozrusznika realizuje kabel na którym jest podany + od stacyjki . Czyli gruby kabel przykręcany na śrubę (zasilanie rozrusznika ) .Cienki kabel często na wtyczkę , to sterowanie (zasilanie cewki elektromagnesu ) ma spowodować połączenie rozrusznika z kołem zamachowym . Minus jest przez obudowę rozrusznika . Pozdrawiam miłego dnia SH....
Czy jest zasilanie na wtryski + jak kręcisz rozrusznikiem :?:
Czyli mam sprawdzić czy jest zasilanie na przekaźniku rozrusznika ?? przepraszam ale jestem ciemny :D Po wciśnięciu "start" ma być napięcie na obu śrubach.
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Jest to układ PLD (czasami określany MR) Ze schematem będziesz mieć problem: na tej samej zasadzie działa Atego oraz Vario; są pewne podobieństwa w schemacie elektrycznym, szczególnie na podłączeniu małej wtyczki sterownika (służy ona do połączenia sterownika z pojazdem - zasilanie, CAN, rozrusznik) Duża wtyczka łączy sterownik z silnikiem - tu zaczynają...
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Potencjalnie to może być wszystko. Jeśli w momencie wystąpienia usterki nie będzie możliwa diagnostyka czy dochodzi zasilanie na rozrusznik to pozostaje strzelanie na ślepo. Tak bywa po prostu. Szklanej kuli nie ma nikt.
http://obrazki.elektroda.pl/6734021500_1... Naukowcy z Uniwersytetu Stanforda wszczepili królikowi rozrusznik serca o rozmiarach ziarnka ryżu, zasilany bezprzewodowo z baterii od telefonu komórkowego umieszczonej kilka centymetrów ponad ciałem zwierzęcia. Jest to pierwszy przypadek zasilania rozrusznika w ten sposób i niewykluczone,...
Kolego, nie sprawdzaj miernikiem, tylko kontrolką! To najważniejsze, bo miernik Ciebie oszuka. Tak samo masy i zasilania na sterowniku. Przecież to jest kilka przewodów.
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Berlingo, problem prawdopodobnie ze stacyjką, bo gdy dociskam kluczyk ta pojawiają się kontrolki a jak odpuszczam to tylko od smarowania i absu zostaje, ponadto brak zasilania na rozrusznik (na tzw. wsuwke). 4 przewody ze stacyjki, czerwoby, zołty, pomarańczowy i niebieski, na czerwonym stały plus, na pomarańczowym po zapłonie, na pozostałych nic sie...
Przekaźniki są w module UCH, te pod maską to klima, zasilanie ECM,rozrusznik i wentylator
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
Masa silnika i zasilanie rozrusznika do sprawdzenia.
Nawet by mi do głowy nie przyszło, żeby zasilać rozrusznik przez reduktor napięcia. :) Moc rozrusznika jest podawana dla pewnych ustalonych warunków. Jak przyjdzie zima albo coś się zblokuje to ten pobierany prąd poleci w kosmos. Przetwornica puści dym, a rozrusznik będzie dalej stał w miejscu. Aaaa! Przypowieść też jest! Kiedyś miałem Sierrę diesla....
Witam . W pierwszej kolejności sprawdź; -czy dochodzi napięcie na automat rozrusznika,po przekręceniu kluczyka -sprawdzenie połączeń (masa akumulator -silnik) -zasilanie rozrusznika ,gruby (+) -czy wychodzi napięcie ze stacyjki na rozrusznik
Zasilanie z akumulatora, wyjście na zasilanie po stacyjce (możliwe, że dwa - rozłączane przy rozruchu i nie rozłączane), wyjście na rozrusznik. Sprawdź najpierw za pomocą miernika lub próbnika z żarówką, gdzie masz ciągłe zasilanie, gdzie jest zasilanie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu, a gdzie przy rozruchu. Połącz zasilanie z wyjściami,...
! A wystarczyło tylko zresetować serwis przyciskami na kierownicy! reset serwisu trzymał auto ? Szczerze nie wierze. Przyjeżdzają merce nie kasowane od x czasu . Naprawa alterantora, rozrusznika, odpiete zasilanie i nie trafilo sie nigdy takie coś
A przy klemie plusowej nie ma bezpiecznika?
Sterownik silnika lub jego zasilanie częsta przypadłość fordów,rozrusznik nie działa po zezwolenie na rozruch idzie z sterownika silnika. Wiązka-skrzynka bezpieczników-sterownik.
rozrusznik ok przerobilem ich setki bardziej bym stawial na zasilanie ?sam jestem głupi:D
Teraz pomiary. Sprawdzić jeszcze masę na karoserię, tą co idzie z ujemnej klemy akumulatora. Bez pomiarów to właśnie takie szukanie po omacku. Jak masz kable rozruchowe, takie porządne, nie supermarket, to podłącz masę z akumulatora, bezpośrednio do silnika. Zobacz czy zapali. Jak nie, to tym kablem, daj zasilanie na śrubę rozrusznika. Znowu spróbuj.
włącznik sprzegła lub hamulca?
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
sprawdz dokładnie instalacje i zasilanie przed włącznikem
Jak masz zamiar rozcinać zasilanie rozrusznika spod zacisku 30 to pewno tak...
Sprawdzałeś sam rozrusznik? Wystarczy podać napięcie na cewkę elektromagnesu.
Jeżeli nie słychać nawet cykania automatu, a jesteś pewien że akumulator dobry to możliwe, że plus idący po stacyjce na automat nie dochodzi. W każdym bądź razie zacznij od sprawdzenia klem, kabli idących od akumulatora aż po rozruszniki czy styk jest dobry, a kable nie nadają się czasem do wymiany. Przy rozruszniku, a właściwie na samym automacie sprawdź...
Jeśli jesteś pewny, że zasilanie rozrusznika ma prawidłową biegunowość, to dla pewności napisz, albo zaznacz na zdjęciu w którą stronę kręci się u Ciebie rozrusznik. Jeśli faktycznie będzie w przeciwna strona to być może magnesy w rozrusznziku są zamienione...
Według Internetu w żadnym kraju nie jest używana taka kolorystyka w instalacjach. Za to jest wykorzystywana na łodziach jako zasilanie cewki przekaźnika rozrusznika ze stacyjki.
Zasilanie na elektrozawór pompy i rozrusznik, jak masz alternator, to przynajmniej B+ do akumulatora.
Jeżeli twoja listwa nie bierze za dużo prądu to możesz ją podłączyć zamiast tej jednej diody. W innym przypadku najlepiej użyć tranzystora i możesz zasilać prawie wszystko, nawet rozrusznik :)
Masa na silniku oraz sprawdź zasilanie rozrusznika.
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Witam. Według oznaczeń ze stacyjki do schematu: B - battery/zasilanie z akumulatora podłącz - d. G - ground/masa podłącz do - a. M - magneto/cewki zapłonowe podłącz do - b. S - starter/solenoid rozrusznika podłącz do - c. L - zasilanie po włączeniu stacyjki podłącz do - e.
Ale jak znika Ci zasilanie rozrusznik kręci ?
Mam to samo. Odpalanie na przycisk. Rozrusznik przestaje kręcić w momencie kiedy znika zasilanie cewki przekaźnika od rozrusznika. Pytanie dlaczego ecu zasila przekaźnik , kiedy silnik juz odpalił ?Czy znaleźliście rozwiązanie ?
Witam.Dzisiaj przechodząc ulicą zdobyłem tę lampę od osób które wymieniają lampy w latarniach na drogach.Wiem że działa bo jest nowiutka.Chciałbym ją uruchomić tylko nie wiem czy nie wymaga ona czasem jakiegoś specjalnego tzw. rozrusznika i czy jest zasilana przez 230V.Kiedyś ktoś mi powiedział również że jak się rozbije zewnętrzną szklaną bańkę to...
C4, podobnie jak wszystkie późniejsze pojazdy PSA o tzw. "architeklturze full CAN" nie ma klasycznej kostki stacyjki. Jest tam zwykły niskoprądowy, trójpozycyjny przełącznik dający sygnał do BSI, które z kolei uruchamia poszczególne przekaźniki zasilań i rozrusznika. Przekaźnik zasilania wentylatora dmuchawy zlokalizowany jest w PSF (inaczej zwanym...
mercedes zasilanie rozrusznika zasilanie rozrusznika megane zasilanie kable rozrusznika
uszkodzenie głowicy przyczyny lodówka mrozi mocno przyczyna rozbiórka skrzyni
schema podlaczenia zamka centralnego
Jak zmienić kod serwisowy na kopiarce Kyocera? Przerwa w obwodzie 3 wtryskiwacza Opel Astra H 1.9 CDTI