Jeśli wyeliminujesz prawdopodobieństwo zwarcia to możesz. Pamiętaj, że rozrusznik bierze duży prąd, nawet 200A. Bendix ma 3 podłączenia. 1 obudowa - masa 2 gruby kabel - zasilanie rozrusznika 3 cienki kabel - zasilanie bendixa. Gdy odłączysz gruby kabel, to będziesz słyszał tylko klikanie. Daj przez bezpiecznik 20A.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
W Passacie B5 1.9 TDI 90KM kombi cienki przewód na klemie plusowej akumulatora zasila sterownik silnika i służy do pomiaru napięcia przez alternator. Jaką pełni dokładnie rolę?
Podłącz rozrusznik kablem "na krótko" (zasilanie elektromagnesu) będziesz wiedział czy wina leży w rozruszniku czy w instalacji.
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
Witam działanie rozrusznika realizuje kabel na którym jest podany + od stacyjki . Czyli gruby kabel przykręcany na śrubę (zasilanie rozrusznika ) .Cienki kabel często na wtyczkę , to sterowanie (zasilanie cewki elektromagnesu ) ma spowodować połączenie rozrusznika z kołem zamachowym . Minus jest przez obudowę rozrusznika . Pozdrawiam miłego dnia SH....
Teraz pomiary. Sprawdzić jeszcze masę na karoserię, tą co idzie z ujemnej klemy akumulatora. Bez pomiarów to właśnie takie szukanie po omacku. Jak masz kable rozruchowe, takie porządne, nie supermarket, to podłącz masę z akumulatora, bezpośrednio do silnika. Zobacz czy zapali. Jak nie, to tym kablem, daj zasilanie na śrubę rozrusznika. Znowu spróbuj.
Co to jest według Ciebie "masa". Z akumulatora co idzie na" masę"? + czy -? Jeżeli - z akumulatora idzie na" masę pojazdu a ten gruby który pokazujesz też jest z "masy" to podłącz go do śruby mocującej rozrusznik do silnika.Do dolnej śruby na elektromagnesie rozrusznika podepnij gruby kabel+bezpośrednio z akumulatora (niedokręcona nakretka na zdjęciu)...
b28 wtyk większy, czarny kabel to 15 b2,b4,b6 wtyk większy,brąz to masa b1,b2 wtyk większy, kabel czerowony/czarny to prąd po przekaźniku z ECU pin b72-brąz/biały gdy dasz zasilanie (+) na b1 powinnien odpalić, nie trzeba pchać. Najczęściej urwany jest kabel z pinu b72.
Czerwony to zasilanie rozrusznika Poważnie??
Styki automatu albo kiepskie zasilanie na grubym kablu rozrusznika. Masę na silnik też bym sprawdził.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Tam są tylko 3 kable. 1. Zasilanie (+) 2. Zapłon 3. Rozrusznik Znajdź który to plus nawet zwykłą żarówką dotykają kabla zapewne czerwonego i minusa akumulatora. Jak znajdziesz plus łączysz go na chwilkę raz z jednym raz drugim i już wiesz który to zapłon który to rozrusznik. Stacyjkę musisz też sprawdzić który pin z którym się łączy. Jeden będzie wspólny....
Ludzie już nawet z maluchem nie potrafią sobie poradzić. . . :) Skoro kontrolki przygasają to albo masz akumulator złom, albo połączenia rozrusznika z zasilaniem są uszkodzone. Sprawdź to biorąc (dobry!) kabel rozruchowy i łącząc masę akumulatora z silnikiem, drugim plus akumulatora z rozrusznikiem.
Witajcie, Temat co prawda nie dotyczy stricte samochodu ale elektryka to elektryka więc mam nadzieję że pomożecie :). Zamontowałem wczoraj w ciągniku rolniczym nową kabinę. Zgodnie z instrukcją, główny kabel zasilający kabinę, powinienem podłączyć do rozrusznika. Kabel ten zasila takie elementy jak lampy robocze led 4 sztuki po 50W każda, lampę błyskową...
zobacz wiązkę przy rozruszniku chyba kostka na dwa piny czerwony kabel tego co pamiętam, miałem podobny problem ostatnio
Klemy nie łączą, brak masy na silniku, brak jakiegoś głównego zasilania, sprawdź czy jest na grubym kablu plus przy rozruszniku, czy masa jest i pomyślimy dalej.
a mruga czerwona dioda? jak nie zobacz czy masz zasilanie na rozrusznik ( cienki kabel) w momencie kręcenia?
Główny kabel zasilania z rozrusznika
Z uszkodzonym immo nie zapali nawet " na po-pych " . Podejrzewam kostkę stacyjki , zdejm osłonę kierownicy, włącz zapłon i podaj zasilanie na kabel idący do rozrusznika . Chodzi o to że przekręcając na rozruch przy uszkodzonej kostce odcina zasilanie na sterownik silnika .
witam kolego mam taki sam problem mozesz troszki mnie bardziej poprowadzic chodzi jaki kolor kabla idzie na zasilanie ecu
Posłuchaj czy w momencie kiedy rozrusznik "cyka" to słychać tylko przesuw elektromagnesu, czy może rozrusznik obraca się a nie kręci kołem zamachowym. Jeśli by tak było, to trzeba wymienić sprzęgiełko /bendix/. Dodano po 11 Aha, zapomniałem. Powodem złej pracy może też być złe połączenie pomiędzy klemami a kablem doprowadzającym zasilanie do rozrusznika....
No do rozrusznika dochodzą dwa kable tzw zasilanie standardowo czerwony i cieńszy na załączenie elektrowłącznika który jest odpowiedzialny za zadziałanie rozrusznika podanie plusa na ten cienki spowoduje jego załączenie
30-główne zasilanie 50-rozrusznik 15-zasilanie po zapłonie W-radio 15a-wentylatory
Prosty temat, miernik ci nie potrzebny, wystarczy zwykła kontrolka (probówka samochodowa 12v) zacznij od czujnika wału bo w tych autach bardzo często padały najlepiej z kanału się dostać znajdziesz go nad misą z przodu silnika lub z tyłu obok półośki będzie wtyczka do niego z 3 kablami, na dwóch kablach ma być po załączeniu zapłonu plus i masa a na...
Witam, problem dotyczy Renault Vel Satis 2.2 dCi rocznik 2002. Wyciągany był z niego silnik i stał odpięty od akumulatora jakieś 2 miesiące. Po włożeniu silnika i założeniu akumulatora pojawił się problem - wszystko - cała elektronika samochodu działa - nie chce jednak zakręcić rozrusznikiem. Dodam jeszcze w tym miejscu że gdy podaje się zasilanie na...
Jeżeli nie słychać nawet cykania automatu, a jesteś pewien że akumulator dobry to możliwe, że plus idący po stacyjce na automat nie dochodzi. W każdym bądź razie zacznij od sprawdzenia klem, kabli idących od akumulatora aż po rozruszniki czy styk jest dobry, a kable nie nadają się czasem do wymiany. Przy rozruszniku, a właściwie na samym automacie sprawdź...
proponuje sprawdzic stan naładowania akumulatora i jak tez wczesniej pisano przedewszystkim stan -jakośc polaczenia elektrycznego co do kosztu bendixa ponad 50 zł -porównuje koszt do rozrusznika R11 nic nie zostało jeszcze powiedziane o kablu startu który załacza bendix jesli podasz zasilanie prosto z zacisku na rozruszniku i bedzie dobrze to kable...
Witam. Ktoś kiedyś połamał kostkę kabla plusowego od stacyjki, którą wpina się do rozrusznika i zarobił kabelek konektorem, wsunął na pin w gnieździe kostki rozrusznika. Pin wypadł razem z konektorem na kablu. Czy jest jakiś sposób, by wzbudzić rozrusznik dając zasilanie ze stacyjki, aby silnik odpalił i dojechał na warsztat? https://obrazki.elektroda.pl/3216981400_...
witam jak z jednym kablem to zasilanie cewki rozrusznika,pisałem ci że w czasie palenia silnika ma tam być 12v sprawdz bo może kostka w stacyjce nawala i napięcia nie bedzie,albo połacz to kawałkiem przewodu z + akumlatora i zobacz czu ruszy,cudów tam nie ma
Objawy wskazują na problemy z rozruchem. Skora na kable tez nie działa to nie akumulator tylko problemy w zasilaniu rozrusznika. Może zgnił jakiś kabel? Może problem ze stykiem na rozruszniku? Jeżeli gaśnie wszystko przy odpalania to styk - pobór prądu przez rozrusznik jest duży i napięcie spada z powodu dużych spadków napięcia.
A gdzie jest te zasilanie rozrusznika. Tam przy rozruszniku sa 2 kable . Jeden idzie od akumulatora a drugi ? O te Kable Chodzi ? Dodano po 2 Ale jak odłacze akumulator to kontrolka ładowania dalej swieci jak jade po nie równej drodze . Takie moga byc obiawy jesli rozwalone jest zasilanie rozrusznika ?
czesto w tych omegach gnije i sniedzieje zasilanie rozrusznika...ten gruby kabel od akumlatora do rozrusznika w miejscu przykrecenia do cewki na rozruszniku...a druga sprawa to pompa wtryskowa...gdy ciepla niechce zapalic polej zimna woda okolo 2-3 litrow po samej pompie aby ja troche ochlodzic i powinna zapalic bez problemu...moj znajomy tak sobie...
Piszę o stacyjce bo miałem podobne objawy w golfieII tylko że u mnie "losowo" raz palił raz nie. To była stacyjka - wytarł się styk zapłonu "na wysokości rozruchu" (głupio to brzmi ale może się domyślasz o co chodzi :) ). możesz mieć to samo stąd upieram się przy stacyjce. Jak nie chce zapalić możesz spróbować zrobić w stacyjce zapłon "na stałe" mostkując...
ok rozumiem jednak jeszcze jest kabel do rozrusznika na schemcie pisze ''do zasilania rozrusznika + lub -'' to jest jasne ale drugi kabel pisze ''do rozrusznika'' ten gdzie mam podpiąć?
Nie wiem - jakoś mam wrażenie że mówimy o dwóch różnych autach. Ja ci coś sugeruję, ty i tak robisz i szukasz po swojemu, potem coś się znajduje (jak te bezpieczniki pod siedzeniem), nic z tego co piszesz nie zgadza się z moimi schematami (np bezpiecznik 60 A z którego wychodzi fioletowy kabel i którego zwarcie do masy powoduje uruchomienie rozrusznika)...
]Odświeżam temat :) dziś był potrzebny wózek , [nie miałem jeszcze czasu pogrzebać w tych kablach] no i oczywiście nie zakręcił , zapalają się tylko kontrolki ,a potem po przekręceniu dalej nic się nie dzieje :( wziąłem więc starą stacyjkę która się blokuje ,ale zapaliłem wózek , i potem jak zgasiłem ,drugi raz już nie chciał zapalić :( Mógłby ktoś...
Twój kabel - jeśli jest z Alu, to ma oporność 2,86 miliohma, więc jeśli głośnik ma 4 ohmy, to na kablu tracisz 0,07% mocy. Z czego zasilasz ten wzmak w samochodzie? Bo 150A to tyle bierze rozrusznik w dieslu...
Samochód odpala dopiero gdy przekręci się kluczyk i zewrze na rozruszniku plus aku i zacisk po stacyjce(bez kabla). Nie wiem czy dobrze rozumiem ale to wskazuje na to, że rozrusznik wraz z elektromagnesem są sprawne. Proponuję podłączyć żarówkę 50W do końcówki zasilania elektromagnesu rozrusznika i sprawdzić czy się zaświeci po przekręceniu kluczyka.
odetni zasilanie pompy wtryskowej kabel plusowy
Jak wkładam miernik napięcia do styku gdzie wchodzi gruby kabel i drugi koniec do drugiego gdzie wchodzi gruby to nie ma zasilania. Nie zapomnij właczyć zapłonu i lub pokręcić rozrusznikiem.
Witam Odpowiedź na pytania: - kable mogą zostać skręcone i zaizolowane. - nic się nie stanie jeśli radio będzie włączone podczas rozruchu silnika - instalacja w tym miejscu na pewno jest gdzieś zabezpieczona - na pewno jest jakiś bezpiecznik, który zabezpiecza ten obwód. Bez zabezpieczeń jest tylko zasilanie rozrusznika.
Brak zasilania rozrusznika, zobacz co jest na grubym kablu. Podłącz kontrolkę z żarówki H4 (gruby kabel rozrusznika i masa silnika ) i załącz elektromagnes.
Rozrusznik do przeglądu. Podepnij kontrolkę pod kabel sterujący na rozruszniku i obserwuj czy pojawia się napięcie miałem podobny przypadek z bmw okazało się że miał poluzowany szczotko trzymacz i brakowało mu zasilania masy. Była to ciekawa zagadka bo rozrusznik kręcił gdy podawałem mu bezpośrednio zasilanie na styk sterujący, a z kluczyka rozrusznik...
Witam Zrobione, mniej więcej tak jak Kolega na schemacie odręcznym rozrysował! Faktycznie brakowało na styczniku kabelka zasilającego +. Stacyjka w pozycji OFF robi zwarcie do obudowy i wyłącza silnik. Na schemacie połączeń jest mała różnica miedzy połączeniem u mnie. Mianowicie, Pierwszy gruby kabel czerwony "+" z zamocowania śrubowego od stycznika...
Cześć, wiem że było już kilkadziesiąt tematów na temat immobilizera w tej marce ale odbiegające od mojego, a więc sprawa wygląda tak: w samochodzie zmieszała się woda z płynem chłodniczym i trzeba było wszystko rozbierać bo zatykało kanały olejowe, po skręceniu moment odpalenia niestety bez rezultatów, silnik kręcił ale nie palił. Okazało się że świece...
Sukces , po mimo iż pół dnia wył mój alarm na dzielnicy żeby rozładowac aku co i tak nie pomogło to udało mi się odciąc zasilanie podniosłem auto lewarkiem od strony kierowcy odkręciłem kabel + od rozrusznika i przeciełem kabel od + (taki cieńszy niż ten od rozrusznika) i po zasilaniu centralnego , wreszcie mogłem otworzy kluczykiem drzwi . Lecz co...
Kierowcy różne historie opowiadają jak muszą coś naprawić w drodze. Myślę że należy dokładnie sprawdzić przewody i połączenia dochodzące do rozrusznika. Szczególnie kable zasilające cewkę lubią się utlenić. Nagła śmierć rozrusznika rzadko się zdarza aczkolwiek jest możliwa. Bezpieczniki itp rozumiem że sprawdzone.
Witam A troche więcej informacji o tej stacyjce ile tam jest kabli. napewno masz zasilanie po stacyjce i na rozrusznik o i jedno ACC bez zapłonu i to wszystko żadna filozofia. Chyba że to jakaś wyjątkowa Stacyjka????
6. 350A to sugieruje że na głównym zasilaniu a zasilanie na elektromagnes w chwili rozruchu to inny obwód. Odłacz tem cienki kabel od rozrusznika i wtedy sprawdź.
tylko serwis może być droższy od laptopa w sumie działa tak już rok czasu ciągle pod kablem zasilania bateria jako rozrusznik.
Witam!! Byc moze ze panowie od alarmow nie przewidzieli ze w aucie znajduje sie tzw "gasnacy plus" podczas krecenia rozrusznikiem i wpieli sie wlasnie pod ten kabel. Znajdz np. kontrolka gdzie jest jakis staly plus do zasilania stalego do alarmu, przepnij go z tamtego; tak samo sprawdz czy plus po stacyjce jest "niegasnacy". To powinno pomoc na Twoje...
Panowie stycznik jest sprawny, podłączyłem zewnętrzne zasilanie do do tych wsuwek - rozrusznik kręci, okazało się, że kabel zasilający stycznik wychodzi z włącznika sprzęgła eletromagnetycznego napędu noży, rozebrałem ten włącznik, przeczyściłem, złożyłem, traktorek odpala z kluczyka. :spoko: Dzięki za wszystkie podpowiedzi i sugestie, bez Was bym sobie...
Ja bym wymienił przekaźniki zasilające 15 czyli te w skrzynce bezpieczników dwa pierwsze od lewej. To akurat można łatwo sprawdzić bo gdy wydarzy się usterka to wystarczy sprawdzić czy jest zasilanie na pierwszym i drugim rzędzie bezpieczników. Ale same w sobie to niewielki koszt więc można wymienić w ciemno. Sprawdziłbym też bardzo dokładnie kable...
Do przewodu zasilania rozrusznika.
rozrusznik nie kręci, bendyks raz łapie raz nie.. Jak na moje oko, to sam sobie odpowiedziałeś. Skoro bendiks próbuje załapać, a nie kręci to trzeba się skupić na rozruszniku i jego zasilaniach. Weź kable rozruchowe i zapnij dodatkową masę i + z baterii do rozrusznika i sprawdź ponownie. Jak nie pomoże to najpierw do kontroli rozrusznik.
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Kabel do rozrusznika jest przerobiony na krótki. Po odpięciu kabla zasilającego od cewki (po odłączeniu zapłonu) rozrusznik kręci bezproblemowo. Akumulator 77 Ah.
komora silnika strona lewa stojac przed autem, kable bialo/czerwone steruja przekaznikiem -raczej chodzi o zasilanie do ecm (?) szukam scxhematow do w213
Sprawdź cienki kabel przy rozruszniku (50) Czy dochodzi do niego zasilanie po przekręceniu kluczyka. Bo rozumiem, że rozrusznik w ogóle nie kręci? jeśli 50 będzie to do sprawdzenia gruby + (30) i masy
Nie pomyślałem o tym. Zmierzyłem i na zasilaniu do rozrusznika dochodzi 12,3 V, a przy kręceniu rozrusznikiem wychodzi 11 V. Przy kostce, która wychodzi ze stycznika, na jednym kablu jest 0,7 V, a na drugim ok. 9 V. Aku na pewno jest ok, bo na samochodowym sprawdzam.
Teraz mi się przypomniało, przecież w punto jest taki porąbany system zasilania cewki automatu. Coś a la kabel oczko o dużej średnicy, i tam najczęściej nie ma dobrego kontaktu. Ja to zawsze przerabiam, do tego kółeczka dolutowuję kabelek i łącze z dochodzącym. Ci co robili takie rozruszniki wiedzą o co chodzi.
tak chodzi o gruby zasilający kabel między rozrusznikiem a akumulatorem
Ale przy rozruszniku są kable zasilające sprawdź czy nie są luźne często przez to wywala też błąd z pedału gazu. Domniemywam że ten ciągnik jest już na commonrail i to że dodasz gazu nic nie da program jest napisany tak że po uruchomieniu jeśli trzymasz wciśnięty gaz obroty i tak wzrosną dopiero po chwili.
jak dla mnie w tym agregacie jest za dużo kabelków To je odepnij, będzie prościej. Prościej nie można, odłącz cały osprzęt bo nie wiadomo czy sprawny i tak zbadaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Tak się sprawdza także czy agregat da się uruchomić i w jakim stopniu jest sprawny i czy warto go wykorzystać.. A potem...
Naładuj akumulator. Masz wszystkie objawy niedomagań układu wysokoprądowego :brak ładowania-rozładowany akumulator, uszkodzony rozrusznik , kable-uszkodzona masa lub główne zasilanie z akumulatora
Witam potrzebuje poprowadzić do kabiny ciagnika dobry prąd z akumulatora lub rozrusznika kabla Jeśli masz sprawny alternator to proponuję dla Twojego bezpieczeństwa wziąć zasilanie z niego. Rzecz jasna zabezpieczyć dodatkowy obwód bezpiecznikiem.
Weźcie przestańcie...w golfie 3 rozrusznik jest jak na "stole" i łatwo podać zasilanie, aby się przekonać czy to rozrusznik czy akumulator, czy stacyjka.. Przecież napisał, że na kable odpalił.
i jeszcze 1 rzeczy nie napisałem a może być to istotne gdy badałem rozrusznik podpinałem na krótko obracał się wolno wiem czy nie jest to przyczyna cienkich kabli jakimi sprawdzałem. Wydaje mi się że obroty rozrusznika powinny być bardziej energiczne. Przeglądałem filmiki w internecie i u mnie tak nie obrała Masa silnika i zasilanie rozrusznika do sprawdzenia....
To sprawdzić czy w czasie kręcenia starterem nie znika zasilanie z pomarańczowych kabli cewki.
Polonez Caro 1,6 GLE MR93 z końca roku- nie kręci rozrusznik Problem z zapłonem. Rozrusznik sprawny, ponieważ odpala na krótko po podaniu zasilania na zacisk wzbudzania. Brak napięcia na kablu wzbudzenia po przekręceniu stacyjki. Nie znalazłem schematu i nie wiem co jest po drodze. Proszę o sugestię w tym temacie. Gdzie szukać uszkodzenia?
Nie mam pojęcia czym było sprawdzane ale wiem że taki był i rozrusznik dziala kręci silnikiem i akumulator też dobry i kluczyki też dobre . I wyczytalem że może się wkruszyć kabel od zasilania sterownika zaplonu
sprawdz bespiecznik 30 czy jest dobry i czy masz na nim zasilanie . jeśli bespiecznik dobry to pewnie brak zasilania na nim wiec szukaj urwanego kabla albo przy rozruszniku albo przy kabinie pod maską, kilka oczek jest przykreconych na śrubę fi 10 sorki za pisownie
Dobry wieczór. Miałem zawsze auta benzynowe gdzie założenie ukrytego wyłącznika na zasilaniu cewki zapłonowej załatwiało wiele. Auto nie odpalało. Słyszałem że w dieslach najlepiej "przeciąć" kabel zasilania rozrusznika ukrytym wyłącznikiem. Moje auto ma pompe paliwa w zbiorniku, jednak słyszałem że to nienajlepszy pomysł bo zapowietrzę układ paliwowy....
Witam, serdecznie dziękuje za pomoc, faktycznie okazało się że była uszkodzona klema, a konkretnie wyjście grubego kabla zasilającego silnik (chyba rozrusznik). Po wymianie wszystko wróciło do normy zasilanie 13,8 V na akumulatorze, no i przede wszystkim klema przestała się grzać. Temat zamknięty, bardzo dziękuje.
ale przy zastosowaniu rozrusznika dajmy na to że z audi musiałbym zrobić na prawde solidną przekładnie. Rozrusznik domniemam że ma około 1000 obr/min i na dwóch kołach zębatych było by to praktycznie nie wykonalne by zredukować obroty do ~60/min. Poza tym kwestia kabla zasilania rozrusznika, musiałby to być na prawdę sporego przekroju przewód. Wolałbym...
Ogólnie akcja dotyczy kabla zasilania bezpieczników. A jak ubywa ci płynu chłodzącego to wymienią chlodniczke egr za free 😀
Nie masz zasilania na alternatorze śruba M6. Sprawdż kabel na rozruszniku .P
Czyli wyjąć ją włożyć świece kręcić i do masy ?? Da się, tylko nie odpinaj zasilania od wszystkich cewek bo tam po dwie są łączone w szereg (1z4 i 2z3) Sprawdź tak jak kolega wcześniej pisał czy sterownik silnika widzi obroty wału, bez tego sygnału nie poda zasilania na pompę, nie otworzy wtrysków i nie zasili cewek. Podczas kręcenia rozrusznikiem...
Zrobiłem pomiar przy aku,wolne obroty 13.5V wyższe obroty 13.7V Napraw sobie ładowanie, bo tak być nie może. Zmierz napiecie na akumulatorze samochodu. A o kompensacji temperaturowej napięcia ładowania Kolega słyszał? Ja nie słyszałem. Bardzo bym prosił o napisanie o co w tym chodzi :-). Przyda się na przyszłość. A jeśli chodzi o napiècie to było...
Zwykle w motocyklach japońskich przewód plusowy od akumulatora jest podłączony do stycznika rozrusznika. W nim jest zamontowany bezpiecznik MAIN na całą instalację, zasilanie z niego idzie poprzez złącze 4-pinowe.
Zobacz czy nie urwał się kable od zasilania tacho i vecu przy heblu w skrzynce aku . Blad 92 i blad 200 to błędy od braku zasilania
Regulator napięcia nie powinien wpływać na zapłon. Bo jeśli masz instalację AC CDI, to zasilanie jest bezpośrednio z cewek, ale dziś bardziej w modzie jest DC CDI zasilane bezpośrednio z akumulatora. Zakładam że masz sprawny akumulator. Bez akumulatora DC CDI nie działa. Do tego mówisz regulator - masz na myśli to, co jest z cewkami w silniku? No i...
Ten bezpiecznik zasila również ESOS i myślę że tam jest problem sądząc po objawach.Albo przetarty przewód najbardziej prawdopodobne) albo zwarcie w cewce.Obejrzyj przewód przy pompie wtryskowej i dalej czy nie leży gdzieś na gorącej rurze.Skoro nie odpalał a kręcił to zawór na pompie najbardziej podejrzany(i jego zasilanie) Bezpiecznik ten nie zasila...
Nie tędy droga szanowny panie, ponieważ jak to pisałem w tym pierwszym, wstępnym, poście przez cały czas sprawdzam działanie tego rozrusznika na stole, ciągnąc zasilanie z akumulatora kablami rozruchowymi bez obciążenia w postaci napędu koła zamachowego, więc jakiś błąd w stylu trwałego zwarcia obwodu stacyjki nie wchodzi w grę. Oglądałem dzisiaj b....
Kable wychodzące z radia: +12V podtrzymanie (BATT) żółty / +12V zasilanie (ACC) czerwony / masa czarny. Więc zanim zaczniesz przerabiać instalację sprawdź czy w trakcie pracy rozrusznika zanika napięcie w czerwonym kablu, jeżeli tak się dzieje to to radio będzie się wyłączać.
Człowieku przewód zasilający stacyjkę ma być podpięty pod gruby przewód prądowy od akku do rozrusznika.Odkręć nakrętkę (klucz 17mm) na elektromagnesie zdejmij kabel prądowy i załóż kabel od stacyjki i z powrotem podepnij gruby prądowy zakręć nakrętkę dokręć i ma działać.Co to za bzdurny pomysł by podpinać zasilanie stacyjki pod masę jak to niby ma działać???
Diodę led z rezystorkiem bezpośrednio pod piny, żarówkę może być ciężko wypatrzeć jak rozrusznik wolno kręci - te impulsy są bardzo krótkie. Możliwości są dwie, no powiedzmy trzy - pompka paliwa wyje, ale nie pompuje paliwa, brak zasilania na wtryskiwacz -> urwany kabel, spalony bezpiecznik, skopany "przekaźnikowy emulator" lub jak to się w motronicach...
Masz trzy kable: 1. Zasilanie od akumulatora - napięcie jest ciągle. 2. Napięcie załączające zapłon i kontrolki, pierwsza pozycja kluczyka. 3. Napięcie załączające elektromagnes rozrusznika. Bierz miernik i mierz, bo ja muszę zgadywać. Leczenie na odległość to trudna sprawa.
Masa na silnik nowa, sprawdzenie spadków napięcia w czasie rozruchu pomiędzy grubym, zasilającym kablem na rozruszniku i plusem akumulatora.
pompa zazwyczaj załącza się podczas kręcenia rozrusznikiem,nie po zapłonie ew,na chwilę,na pompie dwa grusze kable to zasilanie,pozostałe czujnik ilości paliwa.
A przed wymianą było dobrze za nim padł palił normalnie bo jesli tak to problem tkwi przy rozruszniku może masy nie ma lub zasilania na kablu do cewki
Ale dlaczego tak na siłę trzeba ciągnąć te informacje? Dalej nie wiemy czy jest problem z zasilaniem czy sterowaniem? Co ustaliłeś ? Mamy dalej wróżyć? Jak tak to zgnity kabel między ECM a Przekaźnikiem albo korozja w skrzynce.
Witam auto już pali. Popełniłem błąd podpinając zaworek pompy pod stacyjkę. Po przekręceniu kluczyka zaworek był zasilany ale podczas kręcenia rozrusznikiem stacyjka go rozłączała. Przepiąłem kable i puściłem zasilanie zaworka przez osobny włącznik. Autko pali z kluczyka ale włącznikiem muszę go gasić :) Bardzo wam dziękuję za pomoc pozdrawiam Sławek
Witam forumowiczów, posiadam renault master 3 2015rok 2.3dci i mam z nim problem opisywany tu na forum ale nie ma odpowiedzi ani nawet podpowiedzi. Auto odpala lub nie odpala jak go naleci jedyny błąd jaki pokazuje lunch to df164, jest to błąd w uch. Rozrusznik sprawdzony działa a brak jest zasilania na kablu sterującym, prosił bym o jakiś schemat do...
Obstawiam małą rezystancję zestawu głośników + cienkie kable do głośników i zasilający radio (masa też się liczy). Żeby kopnąć 200 wat w głośniki radio ciągnie 30 amper. Dodatkowo fabryczne zasilania radia idzie przez stacyjkę, przekaźniki odcinające napięcie kiedy kręci rozrusznik w efekcie oporność tego wszystkiego jest dość spora.
tzn ktore kable przy rozruszniku?
Prąd i alternator więc ok, Nie zawsze, dzisiaj miałem (z ciekawości sprawdziłem...) corsę 1.4 16V i z alternatora kabel bezpośrednio do akumulatora szedł, a na rozruszniku tylko jego zasilanie było.... Myślę, że chłopak ma strasznie małą wiedzę w tym zakresie, że nasze porady o "kant.."...
Czyli jakiś postęp.Tydzień wcześniej silnik szybciej się wyłączał. Tak Zresztą z tego co czytam od początku zauważam korelację występowania awarii i temperatury Jeżeli ma to przełożenie na czas to owszem. Obecnie (przynajmniej u mnie ) się ochłodziło U mnie też ale nie odczuwam tego , bo mam temp. ponizej 36 st., - heheheh. Raz jeszcze wspomnę o rozruszniku,...
Chodzi o kable od zasilania ?? Tzn. dac taki przewod jak od rozrusznika ;)??
Ostatecznie tak przerobię. Żeby było ciekawiej przestał odpalać silnik ale to już się stalo jeszcze na starym bsm . Kręci rozrusznik i pompa paliwa ma zasilanie. Błędów brak . W parametrach :Sterownik zablokowany . Oczekiwanie na odpowiedź z BSI. Podpowiedzcie czy to się rozsypała symchronizacja bsi z czy moga być winne kable przy tym objawie? Załączam...
kable rozrusznika zasilanie rozrusznika kable akumulatora rozrusznika
podłączyć dekoder internet ciśnienie r407c iveco daily problemy klimatyzacja
mikrofalówka przestała grzać traker sloneczny
Modulator dźwięku Federal Signal, Whelen, Elfir – lokalizacja w karetce, montaż, parametry Marantz SA-11S2 nie odtwarza płyt SACD – przyczyny, diagnostyka, laser 650 nm, firmware