Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
Słysze po rozruszniku ,patrzę na obrotomierz. Czujnik masz koło koła pasowego z tyłu. Zasilanie 5v,masa, i trzeci to "sygna do kompa".
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Posprawdzaj zaciski prądowe jeszcze, klemry na akumulatorze przeczyść, główny zacisk prądowy przy rozruszniku (zacisk 30) też przeczyść. Spróbuj połączyć też zacisk 50 z 30 na rozruszniku, puścisz w ten sposób zasilanie na elektromagnes rozrusznika z ominięciem stacyjki. Jeśli nie zakręci dopiero wtedy wyjmuj rozrusznik.
Zgadzam sie z kolegami masz problem ze stacyjką odcina zasilanie od komputera na rozruszniku ...
Ja przypuszczam że akumulator w samochodzie jest uszkodzony. Aku wciąga prąd, ale napięcie utrzymuje się na poziomie 12.1 V, przy czym alternator się grzeje (pracuje z pełną wydajnością) ale też w takim przypadku akumulator powinien się mocno nagrzewać. Wyciągnij akumulator, podłącz pod prostownik i sprawdź jaki prąd pobiera, czy napięcie wzrasta podczas...
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
Opcje są dwie: możesz albo podłączyć jakieś zasilanie przez np zacisk na rozruszniku (minus do masy plus na śrubę rozrusznika) druga to kluczykiem - trzeba użyć trochę siły i dźwięk jest taki że wydaje się że połamaliśmy pół zamka, ale jeśli robimy to oryginalnym kluczykiem to oprócz dźwięku nic się złego nie dzieje (zamek się oczywiście otwiera). Sposób...
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Witam W capku masz + na mase wiec po 1 zamień bieguny po 2 zacisk 30 to ładowanie polaczgo przewodem przynajmniej 6 kwadrat z + na rozruszniku po 3 teraz wzbudzenie mozesz to zrobić na 2 sposoby 3.1 wtkorzystaj regulator z poldka --taka duza puszka zasil ja na 15 z + przez stacyjke tak zeby dostawala napiecie po włozeniu kluczyka drugi zacisk 67 polacz...
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
Zacznę może od tego że miałem takiego Golfa (1.3 benzyna, silnik 2G) i podobne problemy. Swoje umiejętności mechaniczne określam jako słabe, ale wśród krewnych i/lub znajomych jest paru fachowców co z takimi pojazdami radzą sobie nieźle, więc reperowaliśmy (ja odkręcałem śrubki i podawałem klucze). Z tego co zapamiętałem kolejność czynności jest mniej...
Masz rację uczysz się dlatego masz czytać i stosować to co piszę. Bezpieczników już nie musisz sprawdzać żarówką bo już napięcie Ci wróciło. Żarówką masz sprawdzać ,,sygnały" wychodzące na rozrusznik. Teraz tak jak będziesz ją odpalał to pierwsze sprawdź żarówką czy masz zasilanie w czasie rozruchu na kablu brązowym (wystarczy raz) a następnie podłącz...
Próbował bym go uratować. Będzie potrzebna lepsza pasta lutownicza bo ta plecionka nie jest nowa i bez oczyszczenia mechanicznego nic ci nie przyjmie. Nie polecam kwasu solnego przegotowanego z cynkiem bo z czasem wszystko odleci, chyba że dobrze to zneutralizujesz po lutowaniu. :| Dodano po 3 Jak ci plecionka dobrze przyjmie cynę to nic nie będzie...
Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
Od paru lat jeżdżę Hondą PC800, ale temat generalnie powinien obejmować chyba każdy starszy motocykl nieposiadający kopki startowej. W swojej Hondzie mam, jak można w necie zobaczyć, piękny bagażnik z tyłu, co bardzo kusi mnie do sprawdzenia zasadności zmiany układu elektrycznego na zasilanie z dwojga akumulatorów. I tu stary, ale jeszcze nigdy nie...
Można łatwo znaleźć zamienniki NTC 2,0. Po ok. 5 zł za sztukę. Ale przyczyna awarii jest inna, nie działa układ z mosfetem sterujący przekaźniki i całe zasilanie sprężarki idzie przez te termistory, które się grzeją i albo wylutowują albo odpadają im nogi. U mnie przyczyną była utrata pojemności kondensatorów 220nF, przez które układ jest zasilany....
Witam. Mam pytanko. Naprawiam Leonka 2007r. brak światła wstecznego. Kostka, tester (Delphi DS100). Wykasowanie starych błędów. Robię test dochodzę do momentu "WŁĄCZ ŚWIATŁO WSTECZNE" robię wykonać i załączyły czujniki parkowania i zaświeciło sie światło wsteczne. Wchodzę w parametry rzeczywiste patrzę i ECU przyjmuje sygnał ze skrzyni, że jest wrzucony...
To za mało pompa powinna bez wysiłku dać do tych 1500bar (odepnij wtryskiwacze i SCV); może przewody pomylone zasilanie i powrót z pompy? Zawór bezpieczeństwa mimo wszystko przy ok 1200 powinien się uchylić, jak przy 500 daje to też złom. Oj będzie przeprawa z tym złomkiem... Dzięki za pomysł z wtryskami. Z odłączonymi wtyczkami i bez SCV pompa na...
Najlepiej to by było zapiąć oscyloskop pod zasilanie ECM albo od bidy żarówkę . Warto może by sprawdzic przekaźnik w skrzynce pod ECM czasem pływały albo padały. Ogólnie zasilanie w paliwo ,zasilanie ECM i sygnał na wtryski. Synchro też by się zdało no ale jak brak błędów? synchro na rozruszniku 0.8, przekaźniki czyściutkie suchutkie. Jak będę przy...
Rozrusznik do przeglądu. Podepnij kontrolkę pod kabel sterujący na rozruszniku i obserwuj czy pojawia się napięcie miałem podobny przypadek z bmw okazało się że miał poluzowany szczotko trzymacz i brakowało mu zasilania masy. Była to ciekawa zagadka bo rozrusznik kręcił gdy podawałem mu bezpośrednio zasilanie na styk sterujący, a z kluczyka rozrusznik...
Plus po stacyjce na 1 pin i plus po rozruszniku na drugi pin kostki? Dodano po 6 A jak sprawdzić na który pin cewki mam dać zasilanie po stacyjce a I który po rozruszniku?
Na przewodzie przykręconym do rozrusznika masz mieć zasilanie ,idzie ono bezposrednio z akumulatora. Przy rozruszniku idzie też przewód masy silnik-podłuznica , warto go sprawdzić. I czy w ogole idzie ten obrócić silnik kluczem. :)
Skąd wiesz czy zasilanie na stacyjce jest w dobrym miejscu? Sprawdź zasilanie żarówką a nie miernikiem - pod obciążeniem może ginąć. Sprawdź zasilanie na rozruszniku i na stacyjce za pomocą żarówki.
Rozrusznik ma elektrowłącznik sterowany przez przekaźnik. Kliknięcie słychać przy rozruszniku czy w skrzynce przekaźników? Dp rozrusznika dochodzą najczęściej dwa przewody, jeden gruby zasilanie z akumulatora i drugi cieńszy sterowanie elektrowłącznikem. Sprawdź próbówką czy na cieńszym pojawia się napięcie, jeżeli tak problem leży w elektrowłączniku,...
A gdzie jest te zasilanie rozrusznika. Tam przy rozruszniku sa 2 kable . Jeden idzie od akumulatora a drugi ? O te Kable Chodzi ? Dodano po 2 Ale jak odłacze akumulator to kontrolka ładowania dalej swieci jak jade po nie równej drodze . Takie moga byc obiawy jesli rozwalone jest zasilanie rozrusznika ?
Cześć, wiem że było już kilkadziesiąt tematów na temat immobilizera w tej marce ale odbiegające od mojego, a więc sprawa wygląda tak: w samochodzie zmieszała się woda z płynem chłodniczym i trzeba było wszystko rozbierać bo zatykało kanały olejowe, po skręceniu moment odpalenia niestety bez rezultatów, silnik kręcił ale nie palił. Okazało się że świece...
No i co kobiecie po moim tłumaczeniu jak i tak sobie nie poradzisz ? Wydrukujesz temat i zaniesiesz mechanikowi żeby zrobił tak jak napisze ? No ale żeby nie było, żeby nie było ! Sprawa jest dziecinnie prosta. Trzeba sprawdzić czy rozrusznik ma zasilanie i czy przychodzi sterowanie ze stacyjki. Jeżeli powyższe spełnione i kontakt przy rozruszniku dobry,...
Ciekawe czy 30A 12V wytrzyma przy rozruszniku. Nie wiem jaki to rozrusznik, ale wg mnie nie wytrzyma. Dobrze dać rozrusznik z jednego akumulatora, a instalacja zostaje na 24V.
Sprawdź cienki kabel przy rozruszniku (50) Czy dochodzi do niego zasilanie po przekręceniu kluczyka. Bo rozumiem, że rozrusznik w ogóle nie kręci? jeśli 50 będzie to do sprawdzenia gruby + (30) i masy
Skoro na początku był taki problem: Po wykręceniu i podaniu napięcia na główny styk12v i połączeniu ze stykiem bendiksa wyrzucało sam bendiks. Po podaniu napięcia bezpośrednio na styk silnika (plecionka do szczotek) nie było reakcji. Po wymianie szczotek był taki objaw: Po wymianie szczotek rozrusznik działa. Ale... działa zarówno po podaniu napięcia...
Zmierz jak spada napięcie na tym przewodzie w czasie kręcenia rozrusznikiem a jak na grubym przewodzie przykręconym do rozrusznika. Jeżeli jest duża różnica to można koło pompy zamontować dodatkowy bezpiecznik i przekaźnik, który będzie załączał ten przewód a zasilanie będzie szło z przewodu na alternatorze lub rozruszniku. Z napięciem dobrze byłoby...
Nie wolno przerywać zapłonu. Odetnij zasilanie rozrusznika.
Zasilana jest ze stacyjki a dodatkowy kabel idzie do przekaźnika priorytetowego który w momencie odpalania odłącza większość odbiorników (dmuchawa, światła, wycieraczki).
Przepraszam. Źle sprawdziłem. Zrobiłem jeszcze jedna próbę. Mam zasilanie na wejściu do sterownika J519 po włączeniu rozrusznika.
Skoro jesteś pewien, że automat stuka, a rozrusznik nie kręci, więc stacyjkę zostaw. Jest sprawna. Natomiast sprawdź główne zasilanie na rozrusznik, ten gruby przewód i masy na silnik. Jeśli i tu jest dobrze, to albo szczotki na rozruszniku albo wypalone styki automatu.
podłącz kontrolkę pod stacyjkę przy rozruszniku - wyeliminujesz stacyjkę i instalację sprawdź masę na silnik, i zasilanie na rozrusznik rozbierz rozrusznik: sprawdź elektromagnes, jakość połączeń i resztę... ..może jakieś odcięcie dokładane zadziałało
Jest problem jaki to rocznik Fiata 126. Starsze roczniki miały rozdzielacz i bezpośrednie zasilanie cewki zapłonowej 12V. Kiedy wprowadzono układ bezrozdzielaczowy, to wprowadzono także cewkę o nominalnym napięciu zasilania ok. 8V i zasilono ją przez odcinek przewodu oporowego - na załączonym schemacie oznaczony jako opornik R (w rzeczywistości wygląda...
Dobrze było by sprawdzić dokładnie zasilanie bezpośrednio na rozruszniku w momencie jak słabo kręci. Wtedy będzie wiadomo czy szukać usterki w zasilaniu, (np masa na silniku) czy w samym rozruszniku.
podłacz swiece przy rozruszniku -podaj zasilanie i jak zagrzeje dobra-- poce mierniki... jesli OK sprawdzic przewód od swiec do włacznika
+ do konektora elektromagnesu, masa do śruby zasilającej rozrusznik, nie tej do akumulatora
Stukanie to pierwsza procedura może się udać ale gdyby nie to sprawdzić czy cienki przewód nie zsuną się z automatu rozrusznika jeśli jest na miejscu to sprawdzić czy podczas przekręcenia stacyjki w pozycję start pojawia się prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku (najlepiej żarówką reflektorową by od razu wykluczyć możliwy spadek napięcia. Jeśli...
Prąd i alternator więc ok, Nie zawsze, dzisiaj miałem (z ciekawości sprawdziłem...) corsę 1.4 16V i z alternatora kabel bezpośrednio do akumulatora szedł, a na rozruszniku tylko jego zasilanie było.... Myślę, że chłopak ma strasznie małą wiedzę w tym zakresie, że nasze porady o "kant.."...
proponuje sprawdzic stan naładowania akumulatora i jak tez wczesniej pisano przedewszystkim stan -jakośc polaczenia elektrycznego co do kosztu bendixa ponad 50 zł -porównuje koszt do rozrusznika R11 nic nie zostało jeszcze powiedziane o kablu startu który załacza bendix jesli podasz zasilanie prosto z zacisku na rozruszniku i bedzie dobrze to kable...
Elektrowłącznik ,wyłącznik, cewka to nazwy często używane zamiennie, ale ogólnie chodzi o ten"cypel" do którego idą przewody na rozruszniku ;) Działa on tak jak elektromagnes, po podaniu napięcia, przyciągając umieszczoną w środku zworę, która zwiera styki główne (te dwie śruby 10 do jednej podłączony przewód od akumulatora, do drugiej krótka splotka...
Czasami spalenie tej cewki powoduje lewe zasilanie rozrusznika i finalnie jego destrukcję. KOnstrukcja stosowana w wielu silnikach.
sprawdz bespiecznik 30 czy jest dobry i czy masz na nim zasilanie . jeśli bespiecznik dobry to pewnie brak zasilania na nim wiec szukaj urwanego kabla albo przy rozruszniku albo przy kabinie pod maską, kilka oczek jest przykreconych na śrubę fi 10 sorki za pisownie
Ja osobiście spotkałem się z podobną usterką mianowicie po przekręceniu kluczyka załączało się zasilanie zapłonu a w momencie włączenia rozrusznika zasilanie zapłonu ginęło oczywiście nie za każdym razem sprawdzić to można bardzo prosto włącz zapłon i odpal go śrubokrętem przy rozruszniku podając + na styk stycznika. Jeśli odpali w ten sposób to na...
Witam. Stacyjka była ok, stałe zasilanie na rozruszniku pod napięciem, na przewodzie sygnałowym pojawiało się napięcie w pozycji "start"stacyjki. Winny był elektromagnes rozrusznika - zrobił sobie spory skrót i nie był w stanie zazębić rozrusznika. nowy rozrusznik 160 zł. elektromagnes 60. Jako że stary rozrusznik wyglądał nieźle i miał prawie nietknięte...
Kolego miałem podobny problem i przyczyną był rozrusznik on na postoju jest cały czas pod napięciem pozostałości z opiłków szczotek które się nagromadziły w rozruszniku robiły mi przebicie można to sprawdzić odłączając przewód od rozrusznika na jakiś czas i sprawdzić czy jest ten sam efekt rozładowywania akumulatora A słyszałeś o tym, że automat zapina...
C330 ma połączenie od akumualtora do stacyjki. Jak się alternator przyłączy do tejże stacyjki to prąd ładowania będzie od stacyjki przez amperomierz do akumulatora. Kolega nie doczytał co tam napisałem. Zasilanie świateł w C330 i C360 jest z tego właśnie połączenia między akumulatorem za stacyjką. Na rozruszniku jest połączenie do alternatora i to wszystko.
Sprawdź dokładnie stacyjkę a później zobacz czy dochodzi zasilanie do cewki elektromagnesu na rozruszniku (bendixa).
Sprawdź zasilanie i masy,oraz napięcie na rozruszniku i instalacji.
Do cewki zapłonowej dochodzą cztery przewody dwa z nich to zasilanie, a dwa pozostałe sterowanie cewki z ECU, wiec zasilanie na cewkę powinno się pojawić miedzy dwoma przewodami po przekręceniu stacyjki gdy kontrolki są zapalone. Jeśli dochodzą trzy przewody do cewki to dwa są od sterowania, a jeden to zasilanie po stacyjce +12V masę bierze ze śrub...
coś więcej kolego bo nie wiem co to za model Mk3 czy Mk4, przynajmniej wiemy, że jest na pompie wtryskowej więc jeśli brak jest napięcia na elektrozaworze N109 to musisz sprawdzić przekaźnik 109 na listwie przekaźników pod deską rozdzielczą od strony kierowcy, najlepiej zdjąć z niego plastikową obudowę i poprawić lutownicą luty na płytce drukowanej...
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Czerwony to zasilanie rozrusznika. Przy takiej średnicy to nie będzie działać. A jeszcze tak zarobiony. Kolega niech poradzi się kogoś na miejscu z pojęciem. Na forum nie uzyska wiele pomocy z takim rozeznaniem w temacie.
Niestety brak ,lub słaba masa na samym silniku ,niekoniecznie będzie powodować przygasanie kontrolek.Jak sprawdzi masy i zasilanie (jakie napięcie jest na rozruszniku i akumulatorze)i będzie dobrze to będzie automat (jego styki główne)lub sam rozrusznik.
Miałem w maluchu tak że czasem kręcił czasem nie (pod koniec wcale). Oddałem do elektryka który stwierdził że stacyjka daje za mały prąd wstawił przekaźnik który był sterowany ze stacyjki i podawał zasilanie na automat w rozruszniku wszystkie problemy zniknęły. Potem zastosowałem podobną przeróbkę u znajomego w bisie również pomogło więc może warto...
To gdzieś nie ma dobrego styku, może na rozruszniku trzeba poprawić końcówkę. Dognij dobrze styki w gnieździe przekaźnika i obciąż jego zasilanie (noga 30) żarówką 55W.
Moje auto to Vectra B DTI 2.0 1997r X20DTH. Chciałem dziś sprawdzić czy mój fabryczny autoalarm działa no i wsiadłem do auta, zaryglowałem zamek 2 razy pilotem, odczekałem aż alarm sie zaktywuje (dioda czerwona z "ludzikiem" przestała mrugać) i się poruszyłem. Alarm zawył i uradowany wyłączyłem go z pilota przyciskiem otwierania drzwi. I nagle okazało...
To zabezpieczenie zasila tylko cewkę przekaźnika rozrusznika a nie sam rozrusznik! Ok. Masz rację. Mój błąd. Przepraszam. :cry: Wreszcie obejrzałem cały schemat i zorientowałem się w sensie tego urządzonka. Na pewno uniemożliwia pracę rozrusznika gdy dźwignia sprzęgła nie jest wciśnięta. Czy sprawdza napięcie w instalacji podczas pracy rozrusznika?...
Pokaż akumulator, głównie klemy. Takie "cienkie" przewody zazwyczaj łączą klemy z silnikiem, karoserią (masy) i zasilanie rozrusznika (plus).
Witam . Ile przewodów dochodzi do rozrusznika?. Zrób zdjęcia przwodów.Mogą dochodzić trzy przewody ; -gruby zasilający rozrusznik -znacznie cieńszy z dużym oczkiem ,pod ten sam zacisk -przewód do automatu(sterujący ),na końcówkę oczkową ,lub konektor w zależności od wykonania automatu rozrusznika.
Przełącznik zrobiłem sobie na przewodzie z cewki, żeby go nie dusić na biegu, po starym silniku nic nie zostało w komorze, wiązki były wyciągane komplet łącznie z wiązką lamp itp, Do rozrusznika idą: zasilanie z aku, grubszy plus z altka ni i czerwono żółty chyba idzie na elektromagnes, przy rozruszniku jest jeszcze jedna wolna wsówka ale jak tam sie...
Zaczynam szukać w elektryce raz jeszcze .. Słusznie. Schemat w rękę i zacząć od sprawdzania zasilań, żarówką! Potem połączenie ECU z pompą. Też prześwietlić przewody. Masz zasilanie sterownika w momencie kręcenia rozrusznikiem? Nawet jakby na rozruszniku nie miał, bo padnięta kostka to po plaku by zalapał, po puszczeniu rozrusznika.
Zęby na kole zamachowym nie uszkodzą sie tak łatwo. Prędzej by ten cały rozrusznik zmieliło niz zerwało te zęby. Koło jest masywne a zęby wytszymałe i myśle ze one sa ok. Problem tkwi w rozruszniku albo po stronie mechanicznej albo elektrycznej. Należałoby sprawdzić czy bendix jest dobry, podłączyć zasilanie i zaobserwować czy jest wypyhany na MAXA
Dzięki. Na oscylogramie widzę ok. 3obr/5ms, czyli 600obr/min, a więc bieg jałowy. Jak myślisz, na rozruszniku amplituda będzie wiele niższa?
Dzień dobry piszę w sprawie swojego motoru suzuki GN 250 ,szukam pomocy...mam z nim taki problem że po dłuższej jeździe zaczął mi słabo odpalać na rozruszniku jakby z trudem ale odpalił a potem podczas jazdy znikło zasilanie, motor zgasł ,światła też i du..a. Poszedłem do pobliskiego gospodarza żeby mi podładował akumulator bo myślałem że akumulator...
Robimy następująco: -na przewód od rozrusznika przy stacyjce podajemy plus bezpośrednio z akumulatora -zdejmujemy wsuwkę z rozrusznika -wsuwkę podłączamy do żarówki H4, a jedną z dwóch pozostałych nóżek żarówki dotykamy masy -jeśli żarówka świeci, do sprawdzenia zasilanie stacyjki, bądź jej kostka do wymiany -jeśli nie świeci, przewód przerwany i trzeba...
Mogę doradzić bardzo prosty test. Weź czarny przewód rozruchowy. Jednego krokodylka zapnij do skrzyni biegów, a drugiego do minusowej klemy akumulatora. Następnie spróbuj zakręcić rozrusznikiem. Jeżeli zapali, to byłoby wskazywało na przewiany przewód masowy, który już został wcześniej wspomniany, lub jego zaśniedziały konektor. Jeżeli nie zapali,...
Witam Odpowiedź na pytania: - kable mogą zostać skręcone i zaizolowane. - nic się nie stanie jeśli radio będzie włączone podczas rozruchu silnika - instalacja w tym miejscu na pewno jest gdzieś zabezpieczona - na pewno jest jakiś bezpiecznik, który zabezpiecza ten obwód. Bez zabezpieczeń jest tylko zasilanie rozrusznika.
Nie wiem co tak stuka czy jest to automat z rozrusznika? Jeśli tak to winą mogą być przewody zasilające rozrusznik oraz przewód masy. Akumulator też oczywiście może być rozładowany. Sprawdź napięcie na akumulatorze.
A jaki to problem na szybko zrobić mostek kluczem czy jakimkolwiek kawałkiem przewodnika na rozruszniku żeby zapalić przy odcięciu jego przekaźnika? To rozwiązanie dobre przy Golfie 2. Jestem elektrykiem , więc sobie poradzę, tylko proszę o dokładniejsze wyjaśnienie, bo nie mam doświadczenia w instalacji scirocco , a jedyny F13 jaki znalazłem to ten...
Przekaźnik główny powinien się załączyć po przekręceniu kluczyka więc go łatwo namierzysz jeśli jeszcze słychać jego załączanie. Na twoim miejscu zaczął bym od oczyszczenia styków przy rozruszniku i głównej masy. Przewód od klemy dodatniej idzie prosto do rozrusznika a dopiero od rozrusznika rozdzielany jest na dalsze obwody więc tam może być nie kontakt...
Witam wszystkich. Podlacze sie pod ten watek bo jest on najblizszy temu co wystepuje u mnie. Fiat cinquecento 700 - i wszystko jasne (choć kocham to auto) od jakiegos czasu odpalam auto na pych ponieważ rozrusznik nie kręci w ogole, tzn po wlozeniu kluczyka i przekreceniu na pozycje 1 - swiatla sie zapalaja, zegarek podswietla slowem elektryka sprawana...
Wytłumacz mi swoje pomiary: Przy zakręceniu rozrusznikiem spada do około 11.60V. Na rozruszniku przed kręceniem jest 12.60V, przy kręceniu spada do około 10V. Widzisz? Na akumulatorze dużo mniejszy spadek, niż na rozruszniku. teraz sprawdź czy spadek masz na masie, czy na zasilaniu. Jedna końcówka miernika do dodatniego słupka akumulatora, druga do...
Dziękuję za pomoc. IMO odcinało pompę paliwa (zielono żółty w słupku) i rozrusznik w stacyjce. Sama kontrolka IMO była za lewym głośnikiem. Odnalazłem miejsca gdzie fabryczna instalacja była przecięta i zmostkowalem oraz zaizolowałem. Następnie poprzecinalem resztę przewodów od IMO (byly wpiete w instalację - pewnie zasilanie itp, nie wnikałem) Jako...
1) Solenoid to sama cewka - urządzenie jako całość nazywa się elektromagnetycznym włącznikiem rozrusznika. To co z niego wystaje to cięgno, które pociąga za widełki, które przesuwają zębatkę sprzęgła (bendiksu). 2) Ten na zdjęciu wygląda na nierozbieralny, tzn. rozebrać oczywiście można ale ze ze złożeniem to już może być problem. Cewka jak cewka, nic...
Podczas nieudanej próby rozruchu silnika, na nowym rozruszniku zasilanym zewnętrznie, wydawał takie dźwięki: łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-łe-ł..... Te łe łe, oznacza słabego kręcenia rozrusznika, a nie jakieś tam liczenie co jest błędne myślenie i nie zdając sprawy, że w tym czasie załącza się "economy mode active, co wówczas przy tej komunikacie...
z alternatora wychodzi gróby kabel(podłączony do sróbki fi6)na tym przewodzie powinno być napięcie 12V ,sprawdz połączenie przewodów na rozruszniku powinny byc dwa gróby (główne zasilanie ) i ten z alternatora , jeżeli ten z alternatora będzie urwany lub przegnity objaw będzie dokładnie taki jak opisujesz
Jeśli wyeliminujesz prawdopodobieństwo zwarcia to możesz. Pamiętaj, że rozrusznik bierze duży prąd, nawet 200A. Bendix ma 3 podłączenia. 1 obudowa - masa 2 gruby kabel - zasilanie rozrusznika 3 cienki kabel - zasilanie bendixa. Gdy odłączysz gruby kabel, to będziesz słyszał tylko klikanie. Daj przez bezpiecznik 20A.
Ja by sprawdził czy głòwny przewòd zasilający do rozrusznika nie założyłeś odwotnie niż powinin być, i teraz ramie wybieraka opiera siẹ o niego gdy wybierasz wsteczny!
Skoro słychać cykanie to automat coś tam działa, ale czy przekazuje plusa i czy w ogóle dociera tam plus zasilający rozrusznik... Zapodaj prądu na rozrusznik jak Kolega wyżej napisał i zobaczysz. Jeśli masz z tym problemy to jedź do byle mechanika i postawi diagnozę w mig.
Bo elektromagnes ma 2 uzwojenia: robocze, które go wciąga i podtrzymujące, to które mierzyłeś. Robocze jest podłączone drugim końcem do śruby zasilającej rozrusznik, jak skończyły się szczotki to nie było masy na tej srubie i uzwojenie nie działało. Zamiast kupować nowy elektromagnes kup nowy wirnik, albo zawieź Twój do tokarza, bo komutator w takim...
Różnice jakie znalazłem między silnikiem zwykłym asynchronicznym, a pierścieniowym asynchronicznym to takie, że ten drugi jest rodzajem pierwszego. Silnik pierścieniowy – rodzaj silnika asynchronicznego o uzwojonym wirniku, w którym końce uzwojeń wirnika wyprowadzone są poprzez pierścienie ślizgowe i szczotki na zewnątrz maszyny. Wyprowadzenie...
wykręć zaślepkę w tandemie i zmierz ciśnienie wstępnego tłoczenia. Na pompkach są oringi. Jak padnie dolny, to zasilanie wraca do powrotu. Jak nie ma ciśnienia, to zablokuj na chwilę powrót przed filtrem. Na rozruszniku powinno osiągnąć 1-2,5 Bara. Wygląda źle. A powietrze na pewno idzie?
Z tym radiem... nie pada czasem kostka stacyjki ? Skąd wentylator ma zasilanie ? Radio ? http://corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG tu wentylator zasila się ze styku 15A kostki stacyjki, dodatkowego obok styku 15. Włączanie radia mogło by być efektem uszkodzenia kostki, bo chyba przyznacie, że to WYŁączanie radia przy rozruszniku byłoby bardziej naturalne ?...
pomierzone na razie koło stacyjki... Przewód który idzie do rozrusznika (żółto czarny) po włączeniu na zapłon miał napięcie 0.07V a po przekręceniu w pozycję START było 11,90 V. Reszta przewodów miała zasilanie 11,98V w pozycji zapłonu z tego jeden z nich (gruby czerwony) miał cały czas napięcie. Jednak po zerknięciu pod maskę, wcześniej wspomniany...
Witam.Sprawdz dokladnie,a najlepiej odkrec,wyczysc papierem sciernym lub czyms podobnym i przykrec dokladnie mase na akumulatorze,"+" na akumulatorze,mase przy silniku,oraz "+" przy rozruszniku i przy alternatorze.Sprawdz tez poziom naladowania akumulatora.Wczesniej dla 100% pewnosci poodlaczaj calkowicie zasilanie alarmu("+" i "-").
Błędna Logika Spadek napięcia na samym rozruszniku nie ma wpływu na funkcjonowanie jednostki ECM, jedyny problem jaki występował to niska prędkość obrotowa wału korbowego napędzanego z rozrusznika przy tak niskim zasilaniu, poza tym usterka kabla była już do wywnioskowania po samym ładowaniu na B+ alternatora i Klemie +, natomiast kolega Kortyleski...
A z czego zasilasz ten rozrusznik ?
Jak się bawisz (bo zakładam, ze warsztatu nie prowadzisz) w elektromechanikę to zaopatrz się w miernik cęgowy DC... w rozruszniku nie ma co pobierać prądu, może brać alternator, a jak nie to wróć do BCM, możesz mu odpiąć zasilanie licznik migał nie będzie choć jeśli z odpiętym BCM spróbujesz włączyć zapłon to trochę błędów się narobi.
Witam a sprawdz czy wszędzie jest dobry styk na masie i na innych kablach moim zdaniem podciaganie nowych kabli to nie rozwiązanie trzeba znaleśc przyczynę czemu stara instalacja szfankuje poczyść i sprawdz wszystkie masy i na akumulatorze na klemach i na alternatorze i na rozruszniku czy nie są zasniedzałe Dodano po 2 jesli gdzieś nie ma dobrego styku...
To że kręcił i nie zapalał, to jedno ale to że nie kręci rozrusznik to zupełnie inna sprawa. Podstawowa sprawa czy na rozruszniku jest 30-ka (tzn napięcie z akumulatora na grubym przewodzie) najlepiej podłączyć tam woltomierz i sprawdzić napięcie w odniesieniu do masy wziętej z silnika przy jednoczesnej próbie uruchomienia. Jeżeli jest ok (tzn napięcie...
W rozruszniku trzeba zamienić przewody, prądnica się przemagnesuje, a regulator napięcia i przerywacze od kierunkowskazów są mechaniczne... tylko zasilanie wskaźników temperatury i paliwa trzeba teź odwrócić, niemniej zrobienie "-" na masie w tym aucie nie jest jakimś specjalnym problemem. Wiem, że ojciec to przerobił i wszystko działało a orłem z elektryki...
Nie straszę. Wzmacniacz rzeczywiście jest dobry i godny polecenia. Jednak prawda jest taka, że wytrzymałość najmocniejszego łańcucha jest tylko taka, jak jego najsłabszego ogniwa . A najsłabszym ogniwem w tym łańcuchu jest zasilanie (akumulator i alternator), które nie były zaprojektowane do takiego obciążenia. Jeżeli dla przeciętnego użytkownika samochodu...
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto....
Niestety - trochę mało danych. Wypadnięcie rurki powoduje, że rozszczelnia się układ ssący za przepustnicą, co powoduje, że klapa przepływomierza otwiera się dopiero przy dużym przepływie powietrza - dlatego pali na zaciąg, i nie chce chodzić na wolnych obrotach. W tej chwili może być usterka zasilania elektroniki silnika: silnik zimny nie będzie miał...
dźwięk rozruszniku cewka rozruszniku przebicie rozruszniku
focus instrukcja automatyczne zamykania serwis drukarka xerox
ekspres bosch ctl636 tesla instrukcja
Hotpoint-Ariston XH9 T3Z XOJZH – opadające szuflady zamrażarki, wymiana prowadnic, naprawa Drukarka nie włącza się - możliwe przyczyny i rozwiązania