Być może nie trzeba przykładać bezpośrednio do kabla antenowego. Jak wejście jest czułe a moc radyjka wystarczająca to będzie działać bez specjalnych zabiegów. Cewka przylutowana na krótko do wtyczki.
Normalne w nowszych silnikach, po "rezystancji" grzałki wyliczana jest temperatura sondy i komp pwm'em utrzymuje temperaturę.
zasilanie grzałki sondy jest Zasilanie jest, ale czy sama grzałka działa?
Przed katalizatorem pracuje prawidłowo. Ta za katalizatorem "stoi" Bład dotyczy obwodu więc przed wymianą sprawdź stan przewodów i zasilanie grzałki.
hi https://obrazki.elektroda.pl/2602938000_... https://obrazki.elektroda.pl/4729727900_... hi
W sumie to najbliżej masz zasilanie grzałki sondy lambda, tylko masę podłączyć i działa.
Bezpiecznik F43 10A, wisi na nim również zasilanie grzałki sondy lambda.
Musisz sprawdzić czy dochodzi zasilanie do sond. Na dwóch białych przewodach od sondy. Jeżeli tak to sondy do wymiany.
Nie musisz odłączać, bo i tak nie pracuje ta sonda! Brak masz w zasilaniu (lub uszkodzona sonda) i właśnie tak silnik pracuje. Do sprawdzenia zasilanie sondy manualnie, reszta tylko testerem diagnostycznym! P.S.: A i następnym razem zapoznaj się z tematyką zagadnienia o jakie pytasz, bo to forum techniczne i takie posty jak ten, lądują już z reguły...
Witam Panowie :) jak w temacie mam pytanie dotyczące właśnie kabla USB ale z jedną wtyczką coś jak tu : http://www.gimbu.eu/raspberry-kabel-usb-... nie znam się na elektronice i zastanawiam się czy mógł bym użyć taki kabel do zasilenia sondy wędkarskiej Garmin ma ona okrągłą wtyczkę nie przyglądałem się ile...
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
a masz zasilanie podgrzewania sondy?
Ale wszystko masz narysowane- nic dodać nic ująć!
Do sprawdzenia wiązka, zasilanie sond czy wogle jest
Zrobić wymianę DPF, sprawdzić zasilanie sondy lambda.
na banankach powinno byc oznaczenie + i - do miernika natomiast krokodylek łączysz do masy tv w moim um pomiar na 30mV aha zapomnialem dodac ze najpierw podłącz sonde a dopiero potem podawaj zasilanie
Witam , zasilanie sondy NOX wychodzi z osobnego przekaźnika znajdującego się w komorze silnika po prawej stronie w skrzynce gdzie znajduje się sterownik silnika moduł BSM. Masę sonda NOX ma podłączoną pod dywanikiem od strony kierowcy przy progu. Zasilanie sondy i masa idzie również na zbiornik z pompą ADBLUE.
zasilanie na wtyczce sond to około 1v Zasilanie z przekaźnika wielofunkcyjnego. Brakuje Ci plus 12V. Pewnie upalony styk lub uszkodzona wiązka. Sprawdzaj żarówką minimum 21W, miernik wyprowadzi Ciebie na manowce.
Bez przekaźnika zasilającego m.in sondy, pompa paliwa nie ruszy. Więc przekaźnika bym się nie czepiał, chyba że tam jest jakaś rzeźba zrobiona. Zobacz czy masz zasilanie na bezpieczniku F21, jak jest, to sprawdź czy zasilanie dochodzi na pin 1 sondy za katem, i pin 3 sondy przed katem. Od strony sond kabel prawdopodobnie szary, od strony auta niebiesko-czerwony....
Sonda dotarła - wszystko ok. Mam pytanie - nie korzystałem nigdy z takiej sondy. Jeśli badam punkt w układzie jak połączyć masę? Szczególnie jeśli zasilam sondę z powerbanka? Czy masa nie jest potrzebna - sonda ogarnie zmieniający się potencjał "wisząc" w powietrzu?
Jak zaczynasz temat to pisz jakie są błędy bo robi się przedszkole. Czy sprawdziłeś już bezpieczniki jak było pisane i zasilanie sondy żarówką?
Przecież przewody są kolorowe... Poza tym jest tam masa, sygnał i zasilanie grzałki (masa i 12V po stacyjce). Zasilanie grzałki to dwa przewody w tym samym kolorze (grzałka jest odizolowana od masy pomiarowej, nie ma znaczenia na który dasz masę, a na który zasilanie), masę sondy bez problemu ustalisz (połączona z masą nadwozia), ostatni przewód to...
sondę lub jak zrobić Sondy na pewno nie zrobisz , zbyt skomplikowana. Odnośnie napięcia zasilania to orientacyjnie możesz je określić sprawdzając napięcia elektrolitów w sekcji zasilania za mostkiem. Podejrzewam 24 VAC . W środku powinno też być miejsce na baterię , łatwo sprawdzić. .
A jaki masz błąd sondy. Może nie masz zasilania grzałki na sondzie?
https://obrazki.elektroda.pl/8104405600_... Jeżeli Twój silnik to EW12J4 to (założenie ogólne, bo podstawiłem parametry, których nie znam jak np emisja spalin): 1350 sonda przed katalizatorem 4VE: gniazdo 4 pinowe koloru zielonego 1351B - zasilanie ogrzewania sond lambda 122 - sterowanie ogrzewaniem sondy lambda A przed katalizatorem...
To są sondy czteroprzewodowe, zasilanie sond mierzyłem na kostce sondy, na przewodzie sygnałowym i masowym sondy, oraz na przewodzie sygnałowym i masą z akumulatora. I zasilanie sondy przy włączonym zapłonie wynosi 0.27v ,
Na sondzie piny: 4 - zasilanie grzałki +12V (z komputera, pin 17 złącze brązowe, poza tym zasila jeszcze grzałkę drugiej sondy, grzałkę odmy i zawór odsysania oparów z kanistra). 3 - masa PWM sterująca grzałką (z komputera, pin 30 złącze brązowe).
Z błędów, które masz (P0170, P0171, P0139, P1118), wynika, że warto koniecznie sprawdzić wiązkę elektryczną sondy lambda, zwłaszcza tej za katalizatorem (Bank 1 Sensor 2). Nawet jeśli sonda jest nowa, to: •może nie dostawać zasilania do grzałki (błąd P1118), •może mieć problem z masą (zła masa = zła reakcja sondy), •albo sygnałowy przewód daje przekłamania...
Proszę, to powinno pomóc: http://obrazki.elektroda.pl/8856713700_1...
jeździła na tym przekaźniku? Chcesz pomocy to precyzyjnie odpowiadaj na pytania. Dodano po 9 Pierwsze co, wtryski mają zasilanie, sonda ma zasilanie grzałki? Zasilanie na cewce przekaźnika pompy paliwa jest? Przecież to 10 minut i masz diagnozę. Łącząc pin 30 przekaźnika z pinami 87A i 87F możesz na próbę wyeliminować przekaźnik.
Pokaż który to bezpiecznik, bo mi 15 to wychodzi zasilanie sond Lambda i coś jeszcze. Chyba że to był bezpiecznik 15A... Rok i pojemność też możesz podać, choć to raczej będzie 3,5 litra.
Rok produkcji 2001. Silnik 1.4l 8zaworowy 75KM. Dodano po 11 typ silnika (TU3JP) BVM 5 sterownik SAGEM. Dodano po 28 Wg schematu przewód zasilający (minus) grzałkę sondy jest podłączony ze sterownikiem SAGEM S2000. Tzn, że zasilanie grzałką jest sterowane przez komputer. Pytanie czy stale czy impulsowo. Plus jest stały za bezpiecznikiem. Z komputera...
Gniazdo to służy do zasilania zewnętrznej sondy aktywnej, znajdującej się w komplecie oscyloskopu.
nastepny dzien i lipa,podejrzewam ecu ale nie na 100%,blad mozna wykasowac na zaplonie ale po uruchomieniu silnika pojawia sie ponownie ,zasilanie sondy + stabilne 12v lecz - jakis plywajacy ,jakies propozycje ??? pomocy
raczej masz problem z przekaznikiem głównym lub jego zasilaniem
Sonda pH potrzebuje wzmacniacza o małym prądzie polaryzacji wejścia; TL074 ma typowy 65pA, LF444 10pA; są wzmacniacze o prądzie poniżej 1pA. Osobna sprawa, czy uda się zrobić z tego użytek - bo jeśli przez izolację popłynie większy prąd, to na nic się nie zda mały prąd wejścia wzmacniacza.
Witam ponownie dziś zrobiłem testy sond i tak pierwsza sonda w grupie 34 test ON i wynik B1-S1 not OK następnie druga w grupie 36 test ON i wynik B1-S2 OK chciałem wykonać test katalizatora w grupie 46 i niestety cały czas TEST OFF zasilanie pierwszej sondy 0,448 V drugiej około 0,8 V Panowie pomóżcie :) co dalej ? wiem że zasilanie sondy pierwszej...
Nie chodzi mi o zasilanie grzałki sondy tylko sygnał i masa bo nie wiem czy jest prawidłowo podłaczona
Multimetr ustawiasz na 20 V napięcia DC. Sondy pomiarowe powinny być wpięte: czarna do GND, czerwona do pomiar napięcia (V). Czarną sondą dotykasz masy końcówki zasilania (zwykle to metalowa obręcz), natomiast czerwona sond do środka wtyczki zasilania.
Jeżeli to jest sonda z podgrzewaniem, to najprawdopodobniej uszkodzone jest zasilanie podgrzewacza sondy (to najczęściej powoduje świecenie lampki "chech engine") - jeżeli wykluczyć uszkodzenie sondy, to należy dobrze sprawdzić przewody zasilające. Miałem taki przypadek.
Dawno temu bawiłem się sondami w.cz do różnych typów woltomierzy i z tego co pamiętam możesz śmiało użyć diody półprzewodnikowej np. GD-507 lub podobnej a nawet całą sondę stosowaną w V 640. Trzeba tylko odłączyć zasilanie lampy EA 52 / żarzenie /. Powodzenia.
Ta czteropinowa wtyczka z zasilacza nazywa sie "molex". Masz tam: 5V i 12V. Natomiast ta od płyty głównej ma dwa lub trzy piny, dwa to zasilanie (12V) a trzeci pin to sonda obrotów wentylatora.
Rzeczą, której nie wspomniałem jest to, że droższe/lepsze oscyloskopy cyfrowe potrafią automatycznie wykryć typ sondy i dokonać odpowiednich zmian parametrów, ale tylko ze współpracującymi sondami. Plus, aktywne sondy mogą być zasilane przez bardziej zaawansowane oscyloskopy. Zasilić to pikuś. Dobra aktywna sonda jest w pełni sterowalna z oscyloskopu....
W inter data megana 1.4 16v od 10/2000> sirius 34 jak wół zasilanie sond idzie z pinu przekaźnika co zasila wtryskiwacze.
Sterownik LPG jest podpiety pod sondę? Sprawdził bym zasilanie grzałki sondy, może to zbieg okoliczności a coś nie łączy? Dodano po 1 Sterownik LPG jest podpiety pod sondę? Sprawdził bym zasilanie grzałki sondy, może to zbieg okoliczności a coś nie łączy?
... nie bardzo rozumiem dlaczego w tej małej dziurze chcesz też "upychać" zasilanie sondy (przecież te funkcje można chyba rozdzielić) ??
Grzałka sondy nie ma zasilania lub przepływomierz.
Tak, istnieje. Można to zrobić przez modem (opcja "transparent mode"), ale musisz zapewnić zasilanie dla modemu. No i zasilanie sondy optycznej: jeśli modem nie będzie w stanie jej zasilić, to musisz lekko zmodyfikować jej schemat (chodzi o ten z mojego poprzedniego wpisu) i dodać zasilanie symetryczne +/0/-.
Witam, patrząc na schemat to zasilanie sondy nie jest na tym samym co pompa, po drugie czytając KTSem masz dostęp do ESI
Witam,spaliny z LPG sa poza normą.Komputer nie radzi sobie z takimi danymi i zglupiał. Dlatego masz alarm.... Jak zresetujesz kompa i zrobisz adaptacje tylko na benzynie zasilanie sondy powinno wrócic do normy.
no tak, podłączona pod przekaźnik I sterowana z 4 pinu ecu , podobnie jak przepływomierz, sonda i Evap ? Zasilanie na pin : 1,3 i reszta poprzez czujniki?
17524 i 17526 to problem z grzałkami sond obu. Czyli albo grzałki w sondach kaput albo zasilanie do nich. Jak silnik chodzi normalnie i tylko te błędy są problemem to dwa pomiary do wykonania. 1. Rezystancja grzałek sondy 1 i 2 2. Napięcie zasilania grzałek sondy 1 i 2. Jak będzie ok to pomiar pod obciążeniem np żarówką 12V 5W. Bo w ECU jest przerwa...
Zasilanie sondy z przekaźnika pompy paliwa po bezpieczniku 20A. Jaki kod silnika, więcej danych: rocznik...
Witam Co do kabelków od sondy, to ten czarny jest "przewodem sygnałowym" i idzie do komputera, szary to "zasilanie" sondy a dwa białe to podgrzewanie. Sprawdz w starej sondzie pomiedzy którymi szarymi kablami jest przejście (omomierzem)-to będzie podgrzewanie. Ten szary co został to "zasilanie". Upewnij się jakie jest ułorzenie kabli w kostce, żebyś...
Jest tak jak pisze /ociz/ zasilanie obydwu sond z przekeznika pompy i bezpiecznik F 43. Tylko niema schematu do silnika 1,2. Zaczynaja sie od 1,4. Szukaj po przewodzie moze przerwany?
Podepnę się. Widzę że na pin 15 idzie +12V zasilania. Przy takim podłączeniu grzałka sondy jest zasilana cały czas, do czego w takim przypadku służy pin 14 stacyjki?
Posiadam kocioł Beretta Quadra x 25c. Od pewnego czasu spada mi ciśnienie nawet do wartości 1,1, dodatkowo temperatura wody nie jest stała, waha z letniej do wrzątku. W tym momencie piec jest ustawiony tylko na wodę, ale problem zaczął się jak piec był jeszcze ustawiony dwufunkcyjnie. Od wczoraj włączył się alarm A70, czyli usterka sondy zasilania -...
Ot imasz podobny do ,,Rydzyka,, a za przeproszeniem durnowaty. Zasilanie sondy nie musi być z ECU możesz sam to podłączyć.
Witam ponownie skupiłem się na obwodzie sondy lambda znalazłem schemat podłączenia komputera 37820-P1J-E11 który zamieszczam dla potomnych https://obrazki.elektroda.pl/2158161700_... wg schematu sonda 4 przewodowa zacisk nr 1 kolor przewodu biało-czerwony +ekran leci do komputera na zacisk D14 (sygnał) zacisk nr 2 przewód zielono-niebieski...
(at)bastek89 Jaki używasz oscyloskop i zasilacz? Gdzie przykładasz sondy do układu? Nie zaznaczyłeś na schemacie. Jak zasilasz raspberry?
Grzałki OK, sonda ta zaznaczona. Należy jeszcze sprawdzić, czy podczas pracy jest podawane zasilanie na grzałki górnej komory.
Za bezpiecznikiem jest jeszcze zlacze na podszybiu, za silnikem wycieraczek,patrzac na zlacze 6pinowa kostka brazowa po prawej stronie (6 pin niebiesko-czerwony).Zlacze 87a to stale polaczenie przewodow w wiazce,prawdopodobnie w okolicy akumulatora,to zlacze to zasilanie 1 i 2 sondy.
A poco mam przecinać wiem że żyła to jest cienka ale powiedzmy se prawdę kto takimi przewodami puszcza 1A 5A czy 10A. Do tego się stosuje inne przewody strikto do zasilania a nie sondami pomiarowymi nawet jak są krokodylki. Nie wyobrażam se zasilać układ sondami pomiarowymi. Więc żyła pracuje na uA w pomiarze napięcia czy testu diody. Wiec nie ma co...
niebiesko-biały sygnał brązowy masa grzałki drugi brązowy masa sondy czerwono-czarny zasilanie grzałki
Hmm, ja bym jednak dodał miganie pinem z timerka, chociaż wydaje się że procek idzie w maliny. Jeśli siada wszystko jak wygląda zasilanie? Może tu tkwi problem. Wepnij sondę zaraz przy zasilaniu ustaw wyzwalanie na 4.9V np i sprawdź czy się wyzwoli. Czym taktujesz procesor? Może warto wstawić generator. Ustaw BOR dodatkowo. gaskoin, volatile czy nie,...
czyli na sondę zasilanie jest cały czas ?
Sprawdź zasilanie grzałki sondy i przejścia przewodów sygnałowych pomiędzy wtyczką ecu a wtyczką sondy
F57 25 A czerwono zielony kabel. To samo zasilanie co AFM.
Zabierasz się chyba za to od strony pleców... Po pierwsze- taka sonda- o ile pamiętam- powinna być zasilana napięciem przemiennym aby zapobiec błędom wynikającym z elektrolizy. Pewnie zasilanie jest dostarczane do sondy a wewnątrz jest jakiś przetwornik albo i wzmacniacz wstępny. Pokaż sygnał wyjściowy widziany oscyloskopem. Ważne jest zwłaszcza to...
Dzieki za odpowiedz, czyli generalnie nie ma możliwości by był uszkodzony ECU ?! Mam jeszcze pytanie, skąd bierze zasilanie sonda i jaka jest jego wartość ? Bo na moj gust powinna miec jakieś napięcie by móc je przetworzyć ...
Mariusz ma rację. Zasilanie grzałki sondy jest 12 V . Natomiast zasilanie czujnika tlenu jest 5 V. Jest to typowa sonda oporowa - zimna 100 kΩ, ciepła 10 kΩ.
Zapomniałem dodać iż to studia naprawdę głębinowa, nie mam mowy o "dołożeniu" pływaka. Decyzja zapadła. Będzie kopanie kabla. Zamykam temat
A nie pytałeś czy kasowali ci adaptację, jak byłeś w aso? Trochę mnie dziwi ten czas wtrysku, bo u mnie przy 3,2-3,3ms sonda już zaczyna reagować, więc niby nie wiele ci brakuję. Ja zimą postaram się zabawić i poeksperymentować na sondzie chcę zamontować drugą cyrkonową i emulator, by porównać pracę silnika, cyrkonowa jest podobno sporo szybsza, ale...
Projekt odnosi się jedynie do alternatywy czystej energii. Projekt psu na budę bo grawitacja ziemska działa jednakowo na wszystkie elementy "urządzenia" które będzie działać (a raczej nie działać) tak samo na ziemi jak i w kosmosie. Czystą energię w postaci fali elektromagnetycznej już od dawna przekształcamy w energię elektryczną. PV działają zarówno...
Uno ma dwie sondy z lewej na zasilaniu c .o. i z prawej strony nagrzewnicy na powrocie c.o.
Dziekuję za odpowedź a czy sterownik może się uszkodzić i nie zasilać ogrzewania sondy lambda? Podobno w VW jest to częsta usterka? U mnie jest taki objaw, że silnik działa ładnie, ale spalanie jest wielkie. Mam VW Polo Classic 1,4 16V z 2000r. kod silnika APE. Wymieniałem wielokrotnie sondy lambda. Dopiero jeden z elektromechaników się zorientował,...
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
Z tego tematu natomiast wynika, ze zasilanie do sondy pojawia sie i zniki, steruje tym ECU. Nie caly czas jest napiecie.
Różowy zasilanie grzałki +12V po bezpieczniku. Biały masa grzałki ze sterownika silnika. Siwy i brązowy czujnik sondy ze sterownika. Podałem dane w aucie a teraz trzeba poszukać jaka to sonda i dopasować kable kolorami.
Mają rację uszkodzenie sondy powinno skutkować błędem. Sondę można sprawdzić choćby multimetrem. Pierwsza sonda na biegu jałowym powinna falować w zakresie 0,2-1V. Czerwony od miernika do przewodu sygnałowego sondy a czarny do masy i odpalić auto. Druga powinna oscylować w zakresie 0,4V. Dodatkowo sprawdzić zasilanie grzałki sondy.
Polecam interfejs OBD2 na bazie ELM327 , pełno tego na każdym portalu aukcyjnym, obejrzysz nim pracę sondy czy korekty zasilania . Oznaczenia przewodów w Twojej sondzie typowe : Czarny- sygnał wyjście (0-5V) Czerwony- (+) grzałka Biały- (-) grzałka Żółty- sygnał wejście Na biegu jałowym sonda może nie oscylować, najlepiej jej działanie sprawdzać na...
Sprawdz zasilanie grzałki sondy (przewody białe) po odpaleniu ma świecic kontrolka wpięta w te przewody. Miernikiem sprawdz napiecie na czarnym. Ma na rozgrzanym oscylować od 0,1-0,8V. Jeśli ma tylko 0,4V lub niżej mimo obrotów raczej sonda trup. Mierz to na benzynie bez lpg. Kup sondę Bosch ,NTK,Magneti. Żadnego dziadostwa.
Zakłócenia mogą być przyczyną. Z czego zasilasz?
Jeżeli masz instalację z emulatorem sondy i komputerem sterującym pracą gazem to tak, może nie w takim stopniu jak przy zasilaniu benzyną ale ma to wpływ.
Po podaniu sygnału z generatora i zasilaniem zasilaczem, sonda pokazywała 2,8V, co( jak przypuszczam) jest przydzwiekiem sieci z powodu nieodpowiednie zasilacza. Po przejściu na zasilanie z akumulatora sonda nawet nie drgnęła a przy podsłuchu znikło "buczenie".
nie do końca te Twoje metody są dobre. raz że w PSA kolory mają małe znaczenie - istotne jest oznaczenie numerowe nadrukowane na przewodach, dwa że zasilanie grzałki nie jest "stałe", trzy - masa dla sondy jest z reguły wirtualna ;) podaj więc kod silnika, i ktoś wesprze Cię schematem typu nr przewodu->nr pinu wtyczki sondy. 10 min i po bólu.
Sondę do VΩmA, zakres na 20VDC
ma wbudowany przetwornik ? Stag 300 ma wbudowaną obsługę sond szerokopasmowych UEGO. Ale nie zastąpi sterownika sondy. Po prostu można tą sondę wpiąć do staga, ale odpowiednie zasilanie sondy to inna sprawa. Tutaj trochę teorii. http://www.performancetrends.com/wide_ba... i instrukcja STAGA http://www.ac.com.pl/autogaz/programy/pl...
Ustaw 0.8 zwykłym szczelinomierzem. A wszystkie świece czarne świadczą o złej pracy układu zasilania paliwem np. sonda , filtr powietrza ,kąt zapłonu itp.
Jak opis mówi że electrical malfunction to raczej sterownik albo sama sonda. Bo gdyby były problemy z CAN albo zasilaniem to powinno wywalić błąd brak komunikacji lub coś podobnego. Co możesz potwierdzić odpinając wtyczkę od modułu od strony auta tak?
Sprawdziłem zasilanie na sondzie lambda . Grzałka grzeje po podłączenie zasilania pod białe przewody. Jest to sonda NTK JAPAN 9 G 7 Prosze o pomoc , co mam zrobic dalej
Odłacz na chwile zasilanie z akumulatora i sprawdz samą benzyne. Napewno emulacja sondy lambda rozwala mape benzyny.
Odcięcia pompy paliwka gazownik nie wstawił przypadkiem? Czasami w gratisie przy okazji odcięcia pompy obcinają też zasilanie grzałki sondy.
Witam. Prawdopodobnie zawilgotniał. Trzeba dokładnie wyczyścić okolice anody wymienić kapę na przewodzie WN. Dobrze by było sprawdzić sondą WN wysokie napięcie i zasilanie trafopowielacza. Pozdrawiam.
Podpowiedź: obudowa radia to nie minus zasilania. M
Żadne pomiary napięcia bez obciążenia, tylko żarówka min 55W na główne zasilania. I nie pchaj grubych sond miernika w te piny bo łatwo je uszkodzić.
Mam powracający błąd 16514 uszkodzenie obwodu i czasem z grzałka błąd sondy lamda która ma 5 przewodow i 6 pinow o następujących kolorach Czarny Srebrny lub siwy Żółty Różowy lub fioletowy Biały I chciałbym sprawdzić oporność grzałki a pytanie na jakich pinach sprawdzać żeby jej nie uszkodzić na siwym i białym? I ile powinien wskazać multimetr żebym...
Witam drodzy forumowicze. Szukam opisu przewodów sondy lambda wg. kolorów. Jest tego mnóstwo w internecie i tutaj na forum, jednak nie udało mi się znaleźć rozpiski sondy, którą mam ja. Jest to sonda za kątem Renault Megane 4 i ma przewody: czarny, szary, biały i czerwony. Czy ktoś wie, które zasilają grzałkę?
czy tam jest sterownik hybrydowy bo te właśnie często lobia opalać sobie piny i widza błędy Dodano po 4 zapomniałem dodać ze samo zasilanie sond lambda w tym peugeocie leci przez przekaźniki to tez zobacz czy nie ma wypaleń na stykach czy przekaźnik nie wymiękł i zobacz ich bezpiecznik
Wygląda na strzelony układ scalony, po podmianie kwarcu dalej brak przebiegów. Co ciekawe gdy zasilam napęd z przytkniętą sondą oscyloskopu do jednej z nóg kwarcu to potrafi czasami zaskoczyć przebieg 😅
sonda lambda zasilanie zasilanie sonda pieca sonda logiczna zasilanie
daewoo ustawienia serwisowe pianka klimatyzacja komora rezonansowa
kupowanie unitra kupowanie unitra
Tryby A i B na liczniku Yamaha Kodiak 400: Wyjaśnienie Parametry lampy oscyloskopowej 8SJ31J