Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
jest tam jedno zasilanie po stacyjce,a brak jego uniemożliwił by diagnozę ,a tu nie było problemu,raczej masy do przeglądu.
Jeśli dwa różne urządzenia jednocześnie nie działają, to przyczyną jest to co mają wspólne czyli zasilanie (+ po stacyjce) albo masa.
Niestety ale ten TIS co posiadam nie ma informacji o autach poniżej 1997, w tym Calibry. To co Ty posiadasz to raczej zwykły TID (zegarek, temperatura i radio) więc podłączenie będzie prawdopodobnie takie samo jak w Astrze F czy Corsie C. Dodano po 34 Dokopałem się do schematów od Vectra A i Calibry. Ten wyświetlacz to DID i pokazuje jedynie temperaturę...
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Panel i przełączniki wyżej nie mają nic wspólnego poza zasilaniem,więc trzeba poszukać gdzie ono ginie.Sprawdź na odpowiednich bezpiecznikach czy na nich jest zasilanie.Możliwe że stacyjka nie podaje jednego (+)
Zasilanie na puszkę immo (ta z pętlą przy stacyjce) jest?
Jest tam styk oznaczony jako P albo 15a.Ale nie warto kombinować przy stacyjce-prościej wziąc ten prąd z zasilania radia.
Jeżeli napięcie zasilania i masa sterownika są prawidłowe, to proponuję obejrzeć płytkę sterownika, czy nie popękały luty w okolicy gniazda - to zdarza się i bez wypadku. Podstawowe zasilanie bezpośrednie ECU jest podawane na pin A2 i A19 złącza, zaś zasilanie po stacyjce na A52.
Używaj przynajmniej małych liter. Pompa palliwa jest umieszczona wewnątrz zbiornika paliwa. Sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dostaje zasilanie +12V.
Witam Skąd najprościej i najlepiej w oplu vectra B pociągnąć tzw + po stacyjce, chodzi mi o podłączenie zasilania do przekaźnika świateł dziennych.
Jeśli to standardowy kiekert, to pomierz mu napięcia na złączu centralki. Możesz ewentualnie odciąć zasilanie po stacyjce i powinno wrócić do normy.
wada vectr często zdycha kostka przy stacyjce .kosztuje grosze -wymień(przez to uciekło ci zasilanie na cewkę)
Jak niby miałaby działac potem cały czas?.Jakbyś mógł to rozwinąć to proszę. Działa wtedy gdy jest ładowanie, aż do zgaszenia samochodu.. Nie pamiętam dokładnie ale chyba od 13,5 V. Zasilanie tego układu to plus po stacyjce.
ja tez mam problem z tym tzn wymieniłem radio i acc jest za słabe by ruszyć go po stacyjce radio włącza się dopiero jak odpalę silnik
Kable czerwony i żółty zmasowalem ponieważ nie podawało pradu do radia. Jeżeli je połączyłeś (bo nie wiem co u ciebie znaczy zmasowałem) to podajesz cały czas "+" na radio. Kosta ISO ma takie oznaczenie (fragment): Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa
Radzę wymienić kostkę stacyjki "check" się nie świeci brak zasilania,nie dochodzi "15"-ka za stacyjką.
brak zasilania na sterownik, pompę paliwa itd..... czy to objaw standardowej usterki, od czasu do czasu zasilanie sie pojawia, może wiecie gdzie jest umiejscowiony przekaźnik główny zasilania po stacyjce? lampka check control oczywiście nie świeci
Czy nie majstrowałeś coś przy radiu? Pwnie zmostkowane zasilanie ACC z BU+ .
Antena powinna mieć zasilanie stałe (bez włanczania stacyjki) i zasilanie po włączeniu radia. Oczywiście jeszcze mase (-) do tego. Sprawdź czy masz zasilanie.
Odcinać zasilanie sterownika,jest za schowkiem,kabel czarny to plus za stacyjką.
Sprawdź wtyczki przy sterowniku czy nie za oksydowane. I napięcie po stacyjce czy jest na zasilaniu sterownika .
Bo Tobie Kolego zasilanie niknie. Linia po "kluczyku". Tutaj szukaj problemu. Nie wykluczyłbym kostki stacyjki.
http://obrazki.elektroda.net/63_12103096... może ci sie przyda opis pinów ecu powinien być na sterowniku lub na wtyczce do niego sprawdź tak jak napisał poprzednik - czyli zasilanie ecu (masę, +12V i +12V po stacyjce)
pin F jest zasilany bezposrednio z stacyjki, może to ona psoci
Spróbuj odłączyć zasilanie centralki na jakiś czas i podłaczyć znów.
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
Zmierzone: piny 68, 23, 45 - wynik 0,4V pin 38 - wynik 12,7V piny 1, 24, 46 - wynik masa jest pokazuje 12,7V Pomiar robiony na odpiętym ECU i włączonej stacyjce.
Pompa od diesla zalana benzyną zatrze się po czasie - ciekawe co będzie w odwrotnej sytuacji. Jak chcesz wyłączyć zasilanie pompy gdy silnik zgaśnie na włączonej stacyjce lub podczas wypadku? Lepiej zrobić w oryginale.
Którego zasilania Ci brakuje? stałego czy po kluczyku? Bezpiecznik cały, nie zaśniedziały, podmień na próbę. Kostka stacyjki, jak sama nazwa wskazukje jest na końcu cylindra stacyjki, nie tu bym szukał problemu. Na Twoim miejscu wyłapałbym nowe zasilanie po kluczyku, nowe stałe zasilanie, zabezpieczył je bezpiecznikiem a stare przewody zaizolował i...
Witam. Problem z radiem sony. Po wyłączeniu zaplonu i wyjeciu kluczyka ze stacyjki radio zaczyna wydawac z siebie charakterystyczny dzwiek beep przez okolo 5 sekund. Czy jest jakas mozliwosc, aby wylaczyc ten dzwiek. Samochod to opel vectra b, zasilanie radia odcinane jest wraz z przekreceniem stacyjki. Moze ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac?...
dwukrotnie widziałem w vectrze A spaloną +15 na zasilanie cewki od skrzynki beżpieczników, czy stacyjki. I po wymianie na większy przekrój i naprawy wszystkich dookoła było ok
musisz przywrócić czujnk ABS w kole i: - albo dać sterownik od ABS i połączyć go z instalacją na tyle aby chociaż szczątkowo działał. czyli czujniki(i) + zasialania i wyjście sygnału prędkości - albo dać taki specprzetwornik sygnału z czujnika ABS na impulsy prędkości. Wygląda jak przekaźnik i można kupić w ASO za coś koło stówy. A tak poza tym to trzeba...
Proszę o pomoc w następującym temacie: zabudowałem Clariona DB358RMP w Vectrze II i po każdym wyłączeniu kluczyka w stacyjce gaśnie zasilanie radia jak również następuje jego całkowity reset(resetują się stacje radiowe, ustawienia dźwięków, itp). Za wszelkie porady z góry serdeczne dzięki.
Jeśli mnie pamięć nie zawodzi, to masz usterkę przy wybieraku. Sprawdziłeś na kostce stacyjki czy pojawia się zasilanie po przekręceniu na rozrusznik? Tam przeważnie jest problem. Warto od tego zacząć.
Podaj zasilanie na cewke prosto z aku i zobaczysz czy odpali. Koledzy napisali juz ze masz problem ze stacyjka.
wszystko ladnie gra dziala funkcjonuje lecz po zamknieciu auta radio traci pamiec i nie zapisuje ustawien Czyli po zamknięciu auta zanika zasilanie z żółtego kabla i radio traci ustawienia. Albo jak wyłączysz radio na włączonej stacyjce i włączysz ponownie to ustawienia są zapamiętane? Lepiej pomierz jeszcze raz co się dzieje na zasilaniu.
Przepraszm że dopiero dziś, ale do rzeczy: - sprawdziłem jak pisał fuelinyourblood zasilanie na przekaznik pompy, i wygląda na to że miał racje, to znaczy np. gdy auto jest zimne i normlanie odpala po przekręczeniu stacyjki pokazuje sie tam masa, przekaznik zwiera normlanie pompa działa. Kiedy natomiast silnik sie zagrzeje, i zgaśnie masa jest na tym...
Nominalnie to swieca ma pobór około 8 A x 4 32A wiec coś jeszcze musi zasilać , a w VW faktycznie tylko swiece pozdrufka
Sprawdź czy masz napięcie po przekręceniu stacyjki na przewodach od pompy czy chodzi i czy masz zasilanie 12V bo jeśli jest to pompa ci się zatarła jak jeździłeś z pustym bakiem?
Proszę o porade. Czy może to być uszkodzona kostka w stacyjce? Krótko i treściwie: Nie. Opisane objawy mogą wskazywać na: zużyty rozrusznik ( zwarcie w uzwojeniu, wytarte tulejki), zbyt słaby rozrusznik, skorodowane połączenia elektryczne obwodu zasilania rozrusznika.
A nie ma pod maską dużego bezpiecznika na przewodzie zasilającym który idzie do stacyjki?
Sprawdź czy nie brakuje mu zasilania na ster. Moze kostka pod stacyjka? Jezeli brakuje mu iskry moze to byc czujnik wału lub wałka.
Nie masz łączyć tych kabli tylko je zamienić miejscami w kostce ISO. Ew. możesz zostawić niepodłączony 12V po stacyjce, a oba zasilania wziąć ze "stałego" 12V. Co to za radio?
silnik benzyna 1.6, oznaczenie silnika C16NZ "Czy jest iskra w momencie gdy nie chce odpalić. Czy przypadkiem prąd nie znika z zasilania cewki w momencie włączania rozrusznika (jeśli tak poleciała kostka stacyjki) " jak sprawdzic ten prad?
Witam Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej, przewód zasilający ECU (zacisk 15 ze stacyjki) do masy. Gdzieś z lewej strony kokpitu (obok bezpieczników) uniusł się dym. Teraz mam ciągłe zasilanie na przewodzie po stacyjce (jak odpale samochód i wyciągne kluczyk to silnik dalej pracuje i świecą się kontrolki). Stacyjkę sprawdziłem. Zauważyłem że jak...
Co do grzebania przy prądach to mam małe pojecie:( ,jestem blacharzem auto miałem jakiś czas u elektryka to przez 4 miesiące nic nie zrobił (tylko powyciągał bezpieczniki)... A ja tylko grzebiąc przy aucie w weekendy po parę godzin mam jakieś postępy :) Calibra była bez immobilizera więc w vectrze go nie podłączałem czy ten zacisk 15 ze stacyjki muszę...
Czyli od kostki fabrycznej muszę po kablu dojść gdzie jest zła instalacja ? Zobacz przy kostce stacyjki i bezpiecznikach od radia. Gniazdo zapalniczki też jest zasilane, nic tam nie masz wpięte ? W teorii, robią z zasilaniem "po kluczyku", i bez "kluczyka", czasem komuś jest potrzebne zasilanie bez kluczyka, i przerabia, a czasem na odwrót... Po drugie,...
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
wiec tak wszystkie potrzebne kabelki znajdziesz na lewym slupku po zdjeciu plastikowej oslony slupek-naproze na wysokosci stopy nogi lewej!kierunki maja dwa kabelki-nic nowego sa to te ktore ida do tylnych lamp(kolory mozesz odczytac patrzac na tyl lampy z tylu lub wlaczajac awaryjne probierka je namierzysz(ida +12v)sterowanie zamka jesli jest zamontowany...
A co do innego radia w tym aucie to należy zastowować przejście gniazdo/wtyczki DIN gdzie są oczywiście wszystkie głosniki, a z dolnej kostki tylko ACC, BATT, AntAut,GND i ILL. Oczywiście ACC z BATTm bywają zamienione lub radia różnie to wymagają i niekiedy należy je zamienić ze sobą. Właśnie pozostałe sygnału blokują niekiedy różne funkcje radia, np...
W OPEL VECTRA C KOMBI w gnieździe elektrycznym nie mam zasilania. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki jakie znalazłem w samochodzie i wszystkie są sprawne (zwłaszcza 17 w bagażniku). Napięcie nie pojawia się niezależnie czy jest przekręcony kluczyk w stacyjce, czy też nie. Proszę o pomoc w ustaleniu w czym może leżeć problem.
To zobacz czy przewód jest cały może się uszkodził . Po drugie z tego co pamiętam to na pompę idzie plus po stacyjce więc jak podaż plus na pompę to świece nie powinny się grzać.
Meta System HPB Top Can czyta z magistrali can krańcówki szyb. Jeżeli są uchylone, to czujnik ultradźwiękowy jest automatycznie odcinany. Syrena nie potrzebuje stacyjki, bo jest cyfrowa. Przy rozbrojonym systemie można odpinać akumulator i złącze syreny. Własne zasilanie działa dopiero przy uzbrojonym alarmie.
masz zamontowany niefabrycznie alarm w tym samochodzie? jak tak to sprawdź jeszcze czy nie masz pomiędzy zasilaniem ze stacyjki a modułem podpiętego odcięcia zapłonu. może ci się alarm zepsuł i ci napięcie nie dochodzi...
Witam Panowie mam pytanko dotyczące LCD w Vectrze C 1.9 cdti 150km (CID).. a mianowicie problem polega na tym, że nie gaśnie wyświetlacz navi ani po godzinie ani po dwóch dniach i rozładowywuje aku. Znalazłem opis pinów i teoretycznie na 3cim i 5tym ma być 12v ale na opisie napisane jest 15 czyli po stacyjce (nie wiem czy dobrze interpretuję), ja mam...
jezeli mozesz diagnozowac auto to rozumiem ze zaplon sie zalacza czyli stacyjka jest ok, dalej jesli nie mozesz nawet uruchomic rozrusznika to prawdopodobnie brak komunikacji ze sterownikiem jest jednoznaczny z tym ze body-komputer nie wysyla info o zwolnionej blokadzie odjazdu<immoz> natomiast problemy moga byc dwa i teraz moze byc brak zasilania...
prędkościomierz nie działa bo jest sterowany z czujników ABS a jak pisałeś ten nie działa posprawdzaj zasilania [ bezpieczniki ] , zobacz do stacyjki czy wychodzą napięcia i sprawdz przekażniki chociaż trudno znależc taką usterkę która raz jest a raz nie
Witam czy blokada bz30 nadaje się do odcięcia zapłonu w oplu vectra c 2.2 dti na przewodach od stacyjki do rozrusznika ?, tu podaję parametry techniczne \• napięcie zasilania:=12V • pobór prądu (blokada):1...2 mA • pobór prądu (odblokowanie):180 mA • przekaźnik wykonawczy:max. 30 A chodzi mi głównie czy przekażnik wytrzyma napięcie
zalozylem do auta radio pioneer'a deh-7700 i okazalo sie, ze na czuwaniu pobiera 170mA. podlaczone jest pod oryginalna kostke iso w aucie(vectra b) z tym, ze czerwony przewod zmostkowany jest z zoltym czyli zasilanie jest stale bez wzgledu na to czy stacyjka jest przekrecona czy nie. w archiwum znalazlem info, ze radio na podtrzymaniu powinno brac max...
Słuchaj kolego, jeżeli nie doszedłeś jeszcze do rozwiązania tego problemu, to nie baw się ze stacyjką. Aby jak najszybciej dojść do sedna sprawy, to w pierwszej kolejności odłącz radio. Potem zaprogramuj z powrotem piloty (wejdź do auta, zatrzaśnij za sobą drzwi, przekręć kluczyk w pozycję 2 i na 3 sekundy przytrzymaj jeden z przycisków do sterowania...
Czy Astra H posiada skrzynkę bezpieczników zintegrowaną z modułem elektronicznym (wykonawczym) sterowanym po magistrali, tak jak Vectra C? Odbiegając trochę od tematu. Peugeot 405 miał skrzynkę bezpieczników w której dwa bezpieczniki można było włożyć na dwa sposoby. Bezpiecznik od gniazda zapalniczki i bezpiecznik od radia. W zależności od położenia...
jeśli dawca nie jest automatem to podłączenie wiązki sprowadza się do podłączenia zasilania bezpośredniego, + po stacyjce, kontrolka MIL, pompka paliwa, czujnika prędkości który oryginalnie jest w liczniku i to chyba wszystko bo pewnie gniazdo diagnostyczne ci nie potrzebne
Witam. Potrzebuje pomocy w sprawie zasilania na stacyjkę dochodźi tam czerwony kabel ojciec zmieniał stacyjkę i przez przypadek dotknął go do kolumny no tu cały problem teraz po przekręceniu stacyjki brak jakiegokolwiek odzewu. Jeśli ktoś miałby schemat lub wiedzę gdzie on idzie lub czy jest jeszcze gdzieś zabezpieczony bezpiecznikiem byłbym wdzięczny...
Witam. Standardowe złącze iso to: -sekcja zasialania: czerwony - zasilanie po stacyjce żółty - zasilanie stałe pomarańczowy - illumination niebieski - auto antena czarny - masa sekcja głośników fioletowy - tył prawy + fiolet/czarny - tył prawy - zielony - tył lewy + ziel/czarny - tył lewy - szary - przód prawy + szary/czarny - przód prawy - biały -...
u mnie na schemacie piny w jednej kostce mają oznaczenie jedna linijka A od 1 do 16 druga linia B 1-16 i w drugiej kostce C i D też po 16 pinow . Masa jest na B1,C9,D16 Zasilanie A6, diagnostyka B9 i D11 Ze schematu wychodzi ze masa B1 zasila też CKP-czujnik wału korbowego. wszystkie masy to brązowe kable.Prąd na A6 jest z 30tki czyli bez lub po stacyjce.pozdrawiam
Połączenia altka raczej odpadają ale i tak warto sprawdzić. Moim zdaniem to zasilanie z aku do tablicy bezpieczników i stacyjka - są duże spadki i stąd te objawy. Nawiasem mówiąc w tych Vectrach włączenie wentylatora na max wiąże się z przygaśnięciem świateł i z racji wieku auta i oszczędnej w przekrojach przewodów można powiedzieć "to normalne". Mam...
Po przekręceniu stacyjki nie gaśnie kontrolka ABS. Z przodu słychać jakiś przekaźnik, ale to może być od sterowania pompy paliwa albo wtrysków (X20XEV). Można się bez problemu połączyć ze sterownikiem, wejść w diagnozę, ale wywala błąd 35 - obwód przekaźnika pompy zwrotnej. W teście pompy oczywiście cisza, nie startuje. Kontrolka TC w ogóle nie świeci...
Miałem to samo. Masz źle podłączone radio. Ściągnij serwisówkę (do znalezienia na elektrodzie) i znajdź na niej złącze zasilania. Masz tam: - U-permanent - dołącz do napięcia, które występuje zawsze - U-Ignition - dołącz do stacyjki Teraz będzie tak, że dopóki masz włączoną stacyjkę, to radio się nie wyłącza, przechodzi tylko w stan uśpienia. Wyłączy...
u mnie tam jest wejście na podwójny przekaźnik a u Ciebie chyba to coś innego. Aby uruchomić silnik musisz podłączyć podwójny przekaźnik, podłączyć zasilanie pompki paliwowej do kabla czerwonego z niebieskim paskiem tylko uważaj bo u mnie są dwa takie kable sprawdź który daje + 12V jak ręcznie złączysz jeden z przekaźników musisz zdjąć obudowę, czarny...
Witaj, Sprawdź jeszcze dokładnie przewody od zasilania i od masy przy akumulatorze oraz przy skrzynce bezpieczników i przy połączeniach masowych miałem u siebie podobny objaw winien był plus przy akumulatorze po prostu sie obluzował.
kłopot może tkwić w styku W (napięcie 12v podczas gdy kluczyk jest w stacyjce. jesli masz np radio Philipsa nieorginalne - to po wyłączniu zapłonu kondensatory w radiu na styku zasilania po stacyjce podtrzymują jeszcze przez kilkadziesiąt sekund napięcie , co blokuje pracę pilota( jeśli na W jest napięcie to piloty nie działają ) sprawdź czy jak wyłączysz...
Wyjmij radio sprawdz bespiecznik. przekrec kluczyk aby po stacyjce było 12v i wcisnij radio.Powinno pomoc i kodu nie zawola chyba ze juz kabinowales z AS-em to "cos" wpisac musisz. Pozdrawiam
Komputer powinien działać od razu po podłączeniu. U mnie tak było, i tak samo było u mojego kolegi. Jeśli nic nie wyświetla, to chyba coś jest z nim nie tak. Kostkę można oczywiście sprawdzić miernikiem: - pin nr. 14 (czerwony przewód) to +12V zasilania elektroniki BC doprowadzone z bezpiecznika F8 15A, - pin nr. 11 (czarny przewód) to +12V po stacyjce...
Witam, usterka jak w tytule, nie działa włącznik dmuchawy, czasem jak na jakimś dołku podskoczy to załapie na tydzień, dwa albo pare godzin, nie wiem gdzie szukać przyczyny, cały wiatrak z silnikiem wymontowałem i w domu działa wszystko jak należy po podpięciu do 4-pinowej kostki zasilania, w aucie nie działa nic, tak jakby nie dochodził prąd ze stacyjki,...
mam w vectrze b 1.6 lpg 2gen. z centralka AL700. raz na kilkanascie odpalen zdarza sie, ze po przejsciu na zasilanie gazem silnik jest duzo slabszy i auto ledwo jedzie. przelaczanie benz/lpg nic nie daje. pomaga dopiero calkowiet zgaszenie silnika z wylaczeniem zaplonu i jego ponowne odpalenie. filtr gazu wymieniony. zacinajacy sie jeden z elektrozaworow...
cewki nie wybuchaja tylko sie nagrzewaja i puchna/pekaja ok 3min.-4min- jesli chodzi o zasilanie cewki to jak sciagne przewód plusowy ten co idzie po stacyjce i włacze zapłon i go przyłoze do zasisku +12v i trzymam to czuc jak robi sie dosc ciepły/iskrzy zachowanie jak przy zwarciu jesli chodzi o modółek który jest w aparacie to jest wymieniony na nowy...
Witam Mam problem z moim Oplem Vectra A. Mianowicie po przekręceniu stacyjki na sterowniku od gazu diody nie świecą jak powinny (ledwo co ale się świecą) i samochód nie chce odpalić (rozrusznik kręci). Gdy podłączę +12v na kabel zasilania sterownika który prawdopodobnie leci do cewki kontrolki zapalają się i słychać załączenie przekaźnika, wtedy samochód...
w alarmie Prestige 150MX jest zwykły hebelek ON-OFF (czyli można po prostu zwierać kabelki bez wyłącznika), ale pamiętaj, że wyłączenie awaryjne może być stacyjką + hebelkiem, albo kodem (jest to ustawiane pętlą zieloną lub szarą w centralce - przecięta lub zwarta - jedna jest od czujnika spadku napięcia, a druga od wyboru wył. awaryjnego kod lub hebelek)....
Mam pytanko (jestem laikiem zupełnym w tych sprawach), co miałeś na myśli pisząc : 1)-drzwi kierowcy-przewód niebieski. ??? 2)-zasilanie +12V przy wł. zapłonie - cienki czarny od stacyjki. Podłączenie wykonać za odcięciem immo tzn. od strony obwódów a nie stacyjki. ??? Możesz mi to troche dokładniej opisać, tzn. czego dotyczy ten niebieski przwód i...
Nie radzę podłączać TID-a wg schematów z tych stron !!! jest tam błąd 3-ka to nie plus tylko minus !!! tak ma być: 1 – napięcie zasilające, 2 – sensor temperatury zewnętrznej (masa), 3 – masa, 4 – sensor temperatury zewnętrznej (sygnał), 5 – zasilanie po stacyjce, 6 – sygnał włączonych świateł pozycyjnych, 7 –...
Już odpowiadam. W stacyjce sa 3 pozycje - 0, I, II zapłon Na 0 zasilania brak - tak jak brak kluczyka. Na 1 włącza się radio. Na pełnym zapłonie cała elektryka jest aktywna. Próbowałem, po wyjęciu radia nadal nie działa... W obwód radia wpięta jest jeszcze dioda kontrolna na przekaźniku - czerwony, żółty, czarny. Dioda wpięta po stornie przewodów ISO->RADIO....
Witam Problem jak w temacie autko nie gaśnie po wyjęciu kluczyka. Co już sprawdziłem: - Kostka stacyjki ok ( po odłączeniu nadal jest zapłon) - Alternator odłączony - Odłączyłem całą tylną wiązkę ( problem nie ustąpił ) - Odłączone radio ( także bez zmian ) - Odłączyłem przełącznik świateł ( bez zmian ) Co zaobserwowałem: Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki...
Nie za bardzo rozumiem ? Silnik Isuzu, zgadza się . Jakaś pompa jest , zasilana wtyczką na dwa przewody , niebieski i brązowy. Zasilanie na nich to 5 Volt Dodano po 3 Odpiąłem przewody od filtra paliwa ,i po przekręceniu stacyjki nie jest podawany ON Dodano po 2 Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie...
Zakupiłem alarm Mat Autofit Can-2 do Vectry C. Otrzymałem rozpiskę podłączenia. Podłączyłem zasilanie, linię can H (bo tylko ta miała być podłączona) Zwarłem trzy przewodu według schematu w celu poszukania kodów Can. Zaczeła mrugać dioda po jakimś czasie zgasła i słychać było dźwięk przekaźnika. Nie podłączałem kierunków, bo należy w/g instrukcji przeprogramować...
Witam. Mam taki problem. W samochodzie nie ma iskry. Cewka nowa, moduł nowy(wymienił właściciel ) lecz nic to nie dało bo jak się okazuje w ogóle nie dochodzi prąd do cewki i do modułu. Według schematu, na module po przekręceniu stacyjki, powinno się pokazać +12. Do ECU na pin 4 po przekręceniu stacyjki również prąd nie dochodzi. W stacyjce napięcie...
Witam. Nie piszesz czy radio działa bez kluczyka w stacyjce czy też po włączeniu zapłonu. Niektóre moduły sterowania po odłączeniu zasilania podają na wyjściu rezystancję która akurat odpowiada za ściszanie radia. A więc jeżeli moduł nie ma zasilania a radio jest włączone to może być taki efekt jaki opisujesz. Rozwiązaniem może być zasilenie modułu...
Nie działa mi otwieranie i zamykanie centralnego zamka z pilota w oryginalnym kluczyku ([url=https://i.imged.pl/kluczyk-pilot-o... Mam dwa takie piloty, w jednym po naciśnięciu przycisku zapala się dioda (nic się nie dzieje, po ponownym naciśnięciu dioda się nie zaświeca - muszę odczekać chwilę i gdy...
Witam panowie mam problem z moją vectrą silnik 1.8 16V z 1997 roku. nie jestem na pewno tak biegły w tych sprawach jak wy panowie dlatego proszę was o pomoc i wyrozumiałość jeśli czegoś od razu nie pojmę. Opis usterki wygląda tak że miałem wcześniej problemy z pompką paliwową zawieszała mi się więc wymieniłem ja na inną akurat znajomy miał taką pompkę....
Ogólnie mówiąc radio ma ruszyć na 3 przewodach: - czerwony +12V zasilanie główne - żółty +12V - zasilanie pamięci - czarny - masa resztę można pominąć. Weź radyjko podłącz bezpośrednio pod akumulator pod maską. Żółty i czerwony - wychodzące z radia połącz razem i daj na PLUS do akumulatora, a CZARNY na minus. Jeśli włączy się - będzie oznaczało że coś...
Witam! Przepraszam ze podpinam sie pod temat, ale mam podobny problem z tym że... odwrotny;] Moje auto to Opel Vectra A (rocznik 92) zamontowałem w nim właśnie ten sam model sonego. Radyjko gra super i w ogóle ale niezależnie jak podłącze kable zasilania (testowałem wszystkie 3 kombinacje kabli żółtego i czerwonego) to radio i tak mogę włączyć dopiero...
Mam problemik z ABS wymigałem sobie , ale miga tylko 12. Problem jest tego typu że podczas jazdy zapala sie kontrolka i wyłacza sie System, powodując brak hamulców :( . Obmierzyłem z braku kodów: czujniki ,zasilanie, pedał zasilanie cewki m odulatorów podmieniłem 2 przekaźniki w pompce i bez rezultatu. A jak wyłacze stacyjkę i włacze system działa kontrolka...
Zauważyłem że mam problem z 12V po stacyjce w kostce ISO. Kiedy nie jest nic podpięte utrzymuje się napięcie 12V. Kiedy podpinam oryginalne radio CDR2005 to uruchamia się, pracuje sekundę i gaśnie, ponownie się uruchamia i tak w kółko. Zauważyłem że przy gaszeniu radia następuje spadek napięcia zasilaniu po stacyjce z 12V do 5-6V i po chwili znowu wskakuje...
Mozna odciac zaraz po stacyjce lub wyjscie na cewke
na pewno bez problemów czujnik obrotów wału,ale w niektórych furach może wtedy wywalić błąd przy próbie odpalenia silnika,najlepiej odciąć wtedy również plusa po stacyjce,sterownik nie zauważy wówczas odciętego czujnika obrotów wału bo bedzie bez zasilania i jednocześnie zmyli to ewntualnego złodzieja. Dodano po 2 dobrym sposobem jest tez odcięcie zasilania...
Mam dla ciebie rozwiązanie,kup stacyjkę,a do zamków załóż centralny zamek na pilota.Taki zamek na 5 drzwi to koszt około 150 za montaż około 100.Ja tak miałem przy oplu vectra teraz mam przynajmniej drzwi na pilota i alarm.A dodatkową rzeczą jest to aby wyprowadzić kable w ukrytym miejscu w razie jak zostawisz jakieś urządzenie włączone i rozładujesz...
W tym czujniku jest bimetal, styki które się zwierają w tempreaturze 90 stopni celcjusza. Nie wiem jak jest w oplach ale styki zwierają się w czujniku po osiągnięciu 90 stopni celcjusza, załączając cewke przekaźnika. Plus zasilania jest podany po stacyjce. No i wiadomo, przekaźnik załącza wentylator. Ja mam opla astre z 92 roku, u mnie do czujnika wchodzą...
Zasilanie "jakieś tam" jest. Niestety nie potrafię na 100% stwierdzić ponieważ nie wiem dokładnie na jakich pinach mam je sprawdzać a nie mam żadnego schematu. Jakby ktoś był w stanie pomódz to sterownik to delco d99004 - 09364599. Co do kontrolki silnika - tuż po awarii przepaliło bezpiecznik i nie świeciła. Po wymianie bezpiecznika znów świeci. Mówię...
150KM mam dowód rej. Próbowałem chlasnąć 15stkę koło tej stacyjki na tunelu środkowym ale wywalało błędy blokady kierownicy,natomiast jak odcięłem przekaźnik pompy paliwa to również wywalało byki! Więc żeby to miało ręce i nogi trza ciąć 15stkę po zapłonie na ECU.Rozrusznik odpada.W dziale zabezpieczenia tylko Emeryt 2 podrzucil pomysł z cięciem zasilania...
prądu stacyjce vectra focus zasilanie stacyjce styki stacyjce
schemat wtyczki zestawu słuchawkowego wskazania wilgotności czarny ekran toshiba
grzałka nadprodukcja sofar grzałka
Pralka Indesit D 61052 W nie odwirowuje prania Citroen C4 Picasso 1.6 HDi gaśnie pod górkę