Jeżeli napięcie zasilania i masa sterownika są prawidłowe, to proponuję obejrzeć płytkę sterownika, czy nie popękały luty w okolicy gniazda - to zdarza się i bez wypadku. Podstawowe zasilanie bezpośrednie ECU jest podawane na pin A2 i A19 złącza, zaś zasilanie po stacyjce na A52.
Jeśli dwa różne urządzenia jednocześnie nie działają, to przyczyną jest to co mają wspólne czyli zasilanie (+ po stacyjce) albo masa.
kłopot może tkwić w styku W (napięcie 12v podczas gdy kluczyk jest w stacyjce. jesli masz np radio Philipsa nieorginalne - to po wyłączniu zapłonu kondensatory w radiu na styku zasilania po stacyjce podtrzymują jeszcze przez kilkadziesiąt sekund napięcie , co blokuje pracę pilota( jeśli na W jest napięcie to piloty nie działają ) sprawdź czy jak wyłączysz...
Jest tam styk oznaczony jako P albo 15a.Ale nie warto kombinować przy stacyjce-prościej wziąc ten prąd z zasilania radia.
wiec tak wszystkie potrzebne kabelki znajdziesz na lewym slupku po zdjeciu plastikowej oslony slupek-naproze na wysokosci stopy nogi lewej!kierunki maja dwa kabelki-nic nowego sa to te ktore ida do tylnych lamp(kolory mozesz odczytac patrzac na tyl lampy z tylu lub wlaczajac awaryjne probierka je namierzysz(ida +12v)sterowanie zamka jesli jest zamontowany...
u mnie na schemacie piny w jednej kostce mają oznaczenie jedna linijka A od 1 do 16 druga linia B 1-16 i w drugiej kostce C i D też po 16 pinow . Masa jest na B1,C9,D16 Zasilanie A6, diagnostyka B9 i D11 Ze schematu wychodzi ze masa B1 zasila też CKP-czujnik wału korbowego. wszystkie masy to brązowe kable.Prąd na A6 jest z 30tki czyli bez lub po stacyjce.pozdrawiam
Zmierzone: piny 68, 23, 45 - wynik 0,4V pin 38 - wynik 12,7V piny 1, 24, 46 - wynik masa jest pokazuje 12,7V Pomiar robiony na odpiętym ECU i włączonej stacyjce.
Kable czerwony i żółty zmasowalem ponieważ nie podawało pradu do radia. Jeżeli je połączyłeś (bo nie wiem co u ciebie znaczy zmasowałem) to podajesz cały czas "+" na radio. Kosta ISO ma takie oznaczenie (fragment): Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa
Jak niby miałaby działac potem cały czas?.Jakbyś mógł to rozwinąć to proszę. Działa wtedy gdy jest ładowanie, aż do zgaszenia samochodu.. Nie pamiętam dokładnie ale chyba od 13,5 V. Zasilanie tego układu to plus po stacyjce.
Miałem to samo. Masz źle podłączone radio. Ściągnij serwisówkę (do znalezienia na elektrodzie) i znajdź na niej złącze zasilania. Masz tam: - U-permanent - dołącz do napięcia, które występuje zawsze - U-Ignition - dołącz do stacyjki Teraz będzie tak, że dopóki masz włączoną stacyjkę, to radio się nie wyłącza, przechodzi tylko w stan uśpienia. Wyłączy...
Witam. Potrzebuje pomocy w sprawie zasilania na stacyjkę dochodźi tam czerwony kabel ojciec zmieniał stacyjkę i przez przypadek dotknął go do kolumny no tu cały problem teraz po przekręceniu stacyjki brak jakiegokolwiek odzewu. Jeśli ktoś miałby schemat lub wiedzę gdzie on idzie lub czy jest jeszcze gdzieś zabezpieczony bezpiecznikiem byłbym wdzięczny...
Zauważyłem że mam problem z 12V po stacyjce w kostce ISO. Kiedy nie jest nic podpięte utrzymuje się napięcie 12V. Kiedy podpinam oryginalne radio CDR2005 to uruchamia się, pracuje sekundę i gaśnie, ponownie się uruchamia i tak w kółko. Zauważyłem że przy gaszeniu radia następuje spadek napięcia zasilaniu po stacyjce z 12V do 5-6V i po chwili znowu wskakuje...
brak zasilania na sterownik, pompę paliwa itd..... czy to objaw standardowej usterki, od czasu do czasu zasilanie sie pojawia, może wiecie gdzie jest umiejscowiony przekaźnik główny zasilania po stacyjce? lampka check control oczywiście nie świeci
Nie radzę podłączać TID-a wg schematów z tych stron !!! jest tam błąd 3-ka to nie plus tylko minus !!! tak ma być: 1 – napięcie zasilające, 2 – sensor temperatury zewnętrznej (masa), 3 – masa, 4 – sensor temperatury zewnętrznej (sygnał), 5 – zasilanie po stacyjce, 6 – sygnał włączonych świateł pozycyjnych, 7 –...
u mnie tam jest wejście na podwójny przekaźnik a u Ciebie chyba to coś innego. Aby uruchomić silnik musisz podłączyć podwójny przekaźnik, podłączyć zasilanie pompki paliwowej do kabla czerwonego z niebieskim paskiem tylko uważaj bo u mnie są dwa takie kable sprawdź który daje + 12V jak ręcznie złączysz jeden z przekaźników musisz zdjąć obudowę, czarny...
Odcinać zasilanie sterownika,jest za schowkiem,kabel czarny to plus za stacyjką.
Jeśli to standardowy kiekert, to pomierz mu napięcia na złączu centralki. Możesz ewentualnie odciąć zasilanie po stacyjce i powinno wrócić do normy.
Proszę o porade. Czy może to być uszkodzona kostka w stacyjce? Krótko i treściwie: Nie. Opisane objawy mogą wskazywać na: zużyty rozrusznik ( zwarcie w uzwojeniu, wytarte tulejki), zbyt słaby rozrusznik, skorodowane połączenia elektryczne obwodu zasilania rozrusznika.
jest tam jedno zasilanie po stacyjce,a brak jego uniemożliwił by diagnozę ,a tu nie było problemu,raczej masy do przeglądu.
musisz przywrócić czujnk ABS w kole i: - albo dać sterownik od ABS i połączyć go z instalacją na tyle aby chociaż szczątkowo działał. czyli czujniki(i) + zasialania i wyjście sygnału prędkości - albo dać taki specprzetwornik sygnału z czujnika ABS na impulsy prędkości. Wygląda jak przekaźnik i można kupić w ASO za coś koło stówy. A tak poza tym to trzeba...
wada vectr często zdycha kostka przy stacyjce .kosztuje grosze -wymień(przez to uciekło ci zasilanie na cewkę)
Na dużej wtyczce do ecu są 3 piny większe od pozostałych na te piny wchodzą try przewody 2 brązowe i 1 czerwony na pierwszy rzut oka wygląda to na zasilanie ecu tam nie ma żadnego prądu czy to może te kable? Dodano po 16 Nadal brak komunikacji i brak check engin Dodano po 6 Ten czerwony kabel z ecu idzie gdzieś do środka niewiesz czy będzie szedł do...
masz zamontowany niefabrycznie alarm w tym samochodzie? jak tak to sprawdź jeszcze czy nie masz pomiędzy zasilaniem ze stacyjki a modułem podpiętego odcięcia zapłonu. może ci się alarm zepsuł i ci napięcie nie dochodzi...
Sprawdź wtyczki przy sterowniku czy nie za oksydowane. I napięcie po stacyjce czy jest na zasilaniu sterownika .
Słuchaj kolego, jeżeli nie doszedłeś jeszcze do rozwiązania tego problemu, to nie baw się ze stacyjką. Aby jak najszybciej dojść do sedna sprawy, to w pierwszej kolejności odłącz radio. Potem zaprogramuj z powrotem piloty (wejdź do auta, zatrzaśnij za sobą drzwi, przekręć kluczyk w pozycję 2 i na 3 sekundy przytrzymaj jeden z przycisków do sterowania...
Panel i przełączniki wyżej nie mają nic wspólnego poza zasilaniem,więc trzeba poszukać gdzie ono ginie.Sprawdź na odpowiednich bezpiecznikach czy na nich jest zasilanie.Możliwe że stacyjka nie podaje jednego (+)
Witam Miałem zwarcie w instalacji elektrycznej, przewód zasilający ECU (zacisk 15 ze stacyjki) do masy. Gdzieś z lewej strony kokpitu (obok bezpieczników) uniusł się dym. Teraz mam ciągłe zasilanie na przewodzie po stacyjce (jak odpale samochód i wyciągne kluczyk to silnik dalej pracuje i świecą się kontrolki). Stacyjkę sprawdziłem. Zauważyłem że jak...
Którego zasilania Ci brakuje? stałego czy po kluczyku? Bezpiecznik cały, nie zaśniedziały, podmień na próbę. Kostka stacyjki, jak sama nazwa wskazukje jest na końcu cylindra stacyjki, nie tu bym szukał problemu. Na Twoim miejscu wyłapałbym nowe zasilanie po kluczyku, nowe stałe zasilanie, zabezpieczył je bezpiecznikiem a stare przewody zaizolował i...
Witam. Koledzy potrzebna pomoc. Chodzi o vectre B 1,6 pełny wtrysk z roku 1996. Problem zaczął się od gazu. Mianowicie uszkodzeniu uległa instalacja gazaowa tj poszło zwarcie i uszkodził sie emulator. Objawy były takie ze nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki świeciła się kontrolka ładowania, auto nie odpalało. Po krótkiej walce udało się uruchomić...
Witam! Przepraszam ze podpinam sie pod temat, ale mam podobny problem z tym że... odwrotny;] Moje auto to Opel Vectra A (rocznik 92) zamontowałem w nim właśnie ten sam model sonego. Radyjko gra super i w ogóle ale niezależnie jak podłącze kable zasilania (testowałem wszystkie 3 kombinacje kabli żółtego i czerwonego) to radio i tak mogę włączyć dopiero...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam serdeczną prośę o pomoc być może ktoś z Was spotkał się z podobnym tematem. Posiadam Vectrę B z 1999r. jest to anglik po przekładce ale mechanik nie przełożył mi zamka na drugą stronę i teraz mam problem ponieważ gdy wyłączę silnik i wysiadam de facto (dawnymi drzwiami od pasażera) nie działa mi zamykanie zamka...
Witam. Prawdopodobnie stacyjka nie łączy na obwód "15+", czyli na zapłon i inne odbiorniki zasilane z tego obwodu. To, że masz wentylator, światła i rozrusznik, świadczy o tym, iż obwód "X" (z przekaźnika odciążającego styki) oraz obwód "51" (rozrusznik) działają po przekręceniu stacyjki. Trzeba dostać się do stacyjki od tyłu i sprawdzić, czy po jej...
Przepraszm że dopiero dziś, ale do rzeczy: - sprawdziłem jak pisał fuelinyourblood zasilanie na przekaznik pompy, i wygląda na to że miał racje, to znaczy np. gdy auto jest zimne i normlanie odpala po przekręczeniu stacyjki pokazuje sie tam masa, przekaznik zwiera normlanie pompa działa. Kiedy natomiast silnik sie zagrzeje, i zgaśnie masa jest na tym...
cewki nie wybuchaja tylko sie nagrzewaja i puchna/pekaja ok 3min.-4min- jesli chodzi o zasilanie cewki to jak sciagne przewód plusowy ten co idzie po stacyjce i włacze zapłon i go przyłoze do zasisku +12v i trzymam to czuc jak robi sie dosc ciepły/iskrzy zachowanie jak przy zwarciu jesli chodzi o modółek który jest w aparacie to jest wymieniony na nowy...
Po przekręceniu stacyjki nie gaśnie kontrolka ABS. Z przodu słychać jakiś przekaźnik, ale to może być od sterowania pompy paliwa albo wtrysków (X20XEV). Można się bez problemu połączyć ze sterownikiem, wejść w diagnozę, ale wywala błąd 35 - obwód przekaźnika pompy zwrotnej. W teście pompy oczywiście cisza, nie startuje. Kontrolka TC w ogóle nie świeci...
Witam. Mam taki problem. W samochodzie nie ma iskry. Cewka nowa, moduł nowy(wymienił właściciel ) lecz nic to nie dało bo jak się okazuje w ogóle nie dochodzi prąd do cewki i do modułu. Według schematu, na module po przekręceniu stacyjki, powinno się pokazać +12. Do ECU na pin 4 po przekręceniu stacyjki również prąd nie dochodzi. W stacyjce napięcie...
Czy nie majstrowałeś coś przy radiu? Pwnie zmostkowane zasilanie ACC z BU+ .
Co do grzebania przy prądach to mam małe pojecie:( ,jestem blacharzem auto miałem jakiś czas u elektryka to przez 4 miesiące nic nie zrobił (tylko powyciągał bezpieczniki)... A ja tylko grzebiąc przy aucie w weekendy po parę godzin mam jakieś postępy :) Calibra była bez immobilizera więc w vectrze go nie podłączałem czy ten zacisk 15 ze stacyjki muszę...
Przede wszystkim zacznę od wyjaśnienia sprawy silnika bo widzę że naprawdę nie daje wam to spokoju. Silnik zgodnie z tabliczkami znamionowymi to X20XEV. Dlaczego inaczej stoi w dowodzie nie wiem i nie chce mi sie tego dochodzić bo raczej nie uzdrowi to silnika. Układ ECU to Simtec 56. Instalacja to jednopunktowy wtrysk gazu (wiem że powinna być sekwencja...
Witam panowie mam problem z moją vectrą silnik 1.8 16V z 1997 roku. nie jestem na pewno tak biegły w tych sprawach jak wy panowie dlatego proszę was o pomoc i wyrozumiałość jeśli czegoś od razu nie pojmę. Opis usterki wygląda tak że miałem wcześniej problemy z pompką paliwową zawieszała mi się więc wymieniłem ja na inną akurat znajomy miał taką pompkę....
Przekaźnikiem startera steruje ECU , cewka przekaźnika zasilana przez bezpiecznik F7, styk przez F2 pod maską. Opcji jest kilka, w kolejności prawdopodobieństwa: ECU, wiązka, przekaźnik , skrzynka, bezpiecznik (niekontakt). Dodano po 1 Najpierw diagnostyka komputerowa. Bez tego to robota po omacku - bez sensu. Może być wkładka stacyjki, immo itp. Kolego,...
Nie odpala po dłuższym postoju...i ile postów tego typu jest w necie to chyba każdy wie. U mnie wygląda(ło) to trochę inaczej. Odpaliłem auto, paliwa z 10 litrów (byłem przed dłuższą trasą - tankowanie było zaplanowane) zaczęło krztusić, mulić i stop. Do domu, bańka 5 litrów ropy, dolewka - odpalenie od pierwszego. Po drodze tankowanie i 150 km poleciało...
Witam Panowie mam pytanko dotyczące LCD w Vectrze C 1.9 cdti 150km (CID).. a mianowicie problem polega na tym, że nie gaśnie wyświetlacz navi ani po godzinie ani po dwóch dniach i rozładowywuje aku. Znalazłem opis pinów i teoretycznie na 3cim i 5tym ma być 12v ale na opisie napisane jest 15 czyli po stacyjce (nie wiem czy dobrze interpretuję), ja mam...
Czyli od kostki fabrycznej muszę po kablu dojść gdzie jest zła instalacja ? Zobacz przy kostce stacyjki i bezpiecznikach od radia. Gniazdo zapalniczki też jest zasilane, nic tam nie masz wpięte ? W teorii, robią z zasilaniem "po kluczyku", i bez "kluczyka", czasem komuś jest potrzebne zasilanie bez kluczyka, i przerabia, a czasem na odwrót... Po drugie,...
Nie za bardzo rozumiem ? Silnik Isuzu, zgadza się . Jakaś pompa jest , zasilana wtyczką na dwa przewody , niebieski i brązowy. Zasilanie na nich to 5 Volt Dodano po 3 Odpiąłem przewody od filtra paliwa ,i po przekręceniu stacyjki nie jest podawany ON Dodano po 2 Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie...
Radzę wymienić kostkę stacyjki "check" się nie świeci brak zasilania,nie dochodzi "15"-ka za stacyjką.
dzięki wszystkim. Ambulans dzięki za pomoc. Radeon - czytaj posty-wiem jak się używa miernika i wiem co to zacisk +30 lub +15 w samochodzie. Pytałem o spis żeby ułatwić sobie życie a schematy są dla ludzi :) Yasiu - teraz wszystko jasne dlaczego nie mogłem namierzyć tego :) Pozdrowienia dla wszystkich. jutro działam - dwie vectry <lol> i Lagunka...
Myślę że zgubił się minus podaj na próbę kawłkiem dodatkowego przewodu minus z akumulatora i chyba wszystko ci ożyje,Stabilizator zasila urządzenia na desce jak popatrzysz po wyjściu ze stabilizatora to będziesz wiedział jakie!!Przy okazji zobacz czy daje napięcie./kontrolką max 1.2 W żarówka/ Brązowy kolor to minus w wtyku na lewym boczku masz przymocowaną...
Ok masz rację. W kaszdej grupie ludzi są ludzie i ludziska! Zrobię tak: Odczytam kod błędu (znalazłem opisy jak odczytać i co oznaczają z podziałem na różne układy zasilania). Może usterka będzie określona, a przynajmniej za jaką grupę podzespołów się zabrać. Biorę pod uwagę aparat zapłonowy i umieszczony w nim modół. Mam podejrzenie, że może się on...
Witam serdecznie.Myślę ze wina leży po stronie alarmu który sterował centralnym zamkiem.Z tego co opisałeś wynika że alarm nie działa i nie steruje siłownikami.Sprawdź zasilanie sterownika alarmu (bezpieczniki lub sam sterownik) -powinien znajdowac się gdzieś pod konsolą przeważnie od strony kierowcy, sprawdż czy dochodzi do niego12v-powodzenia.
może ci sie przyda opis pinów ecu powinien być na sterowniku lub na wtyczce do niego sprawdź tak jak napisał poprzednik - czyli zasilanie ecu (masę, +12V i +12V po stacyjce)
Komputer powinien działać od razu po podłączeniu. U mnie tak było, i tak samo było u mojego kolegi. Jeśli nic nie wyświetla, to chyba coś jest z nim nie tak. Kostkę można oczywiście sprawdzić miernikiem: - pin nr. 14 (czerwony przewód) to +12V zasilania elektroniki BC doprowadzone z bezpiecznika F8 15A, - pin nr. 11 (czarny przewód) to +12V po stacyjce...
Mam problemik z ABS wymigałem sobie , ale miga tylko 12. Problem jest tego typu że podczas jazdy zapala sie kontrolka i wyłacza sie System, powodując brak hamulców :( . Obmierzyłem z braku kodów: czujniki ,zasilanie, pedał zasilanie cewki m odulatorów podmieniłem 2 przekaźniki w pompce i bez rezultatu. A jak wyłacze stacyjkę i włacze system działa kontrolka...
jezeli mozesz diagnozowac auto to rozumiem ze zaplon sie zalacza czyli stacyjka jest ok, dalej jesli nie mozesz nawet uruchomic rozrusznika to prawdopodobnie brak komunikacji ze sterownikiem jest jednoznaczny z tym ze body-komputer nie wysyla info o zwolnionej blokadzie odjazdu<immoz> natomiast problemy moga byc dwa i teraz moze byc brak zasilania...
W jaki sposób chciałeś się połączyć z centralką voila plus?Używam do tego interfejsu i łączy się elegancko. Nadmieniam jeszcze ważną rzecz. Program pod voila chodzi w DOS-ie.Może tu jest problem że nie połączyło z centralką.Jeśli masz taka centralkę to masz instalację II generacji. Ten sterownik używa silnika krokowego (attuatora) na przewodzie z parownika...
Witam Problem jak w temacie autko nie gaśnie po wyjęciu kluczyka. Co już sprawdziłem: - Kostka stacyjki ok ( po odłączeniu nadal jest zapłon) - Alternator odłączony - Odłączyłem całą tylną wiązkę ( problem nie ustąpił ) - Odłączone radio ( także bez zmian ) - Odłączyłem przełącznik świateł ( bez zmian ) Co zaobserwowałem: Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki...
W OPEL VECTRA C KOMBI w gnieździe elektrycznym nie mam zasilania. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki jakie znalazłem w samochodzie i wszystkie są sprawne (zwłaszcza 17 w bagażniku). Napięcie nie pojawia się niezależnie czy jest przekręcony kluczyk w stacyjce, czy też nie. Proszę o pomoc w ustaleniu w czym może leżeć problem.
ja tez mam problem z tym tzn wymieniłem radio i acc jest za słabe by ruszyć go po stacyjce radio włącza się dopiero jak odpalę silnik
Witam. Nie piszesz czy radio działa bez kluczyka w stacyjce czy też po włączeniu zapłonu. Niektóre moduły sterowania po odłączeniu zasilania podają na wyjściu rezystancję która akurat odpowiada za ściszanie radia. A więc jeżeli moduł nie ma zasilania a radio jest włączone to może być taki efekt jaki opisujesz. Rozwiązaniem może być zasilenie modułu...
Witam, usterka jak w tytule, nie działa włącznik dmuchawy, czasem jak na jakimś dołku podskoczy to załapie na tydzień, dwa albo pare godzin, nie wiem gdzie szukać przyczyny, cały wiatrak z silnikiem wymontowałem i w domu działa wszystko jak należy po podpięciu do 4-pinowej kostki zasilania, w aucie nie działa nic, tak jakby nie dochodził prąd ze stacyjki,...
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
wszystko ladnie gra dziala funkcjonuje lecz po zamknieciu auta radio traci pamiec i nie zapisuje ustawien Czyli po zamknięciu auta zanika zasilanie z żółtego kabla i radio traci ustawienia. Albo jak wyłączysz radio na włączonej stacyjce i włączysz ponownie to ustawienia są zapamiętane? Lepiej pomierz jeszcze raz co się dzieje na zasilaniu.
Przepraszam za zamieszanie ale problem rozwiązany mieliśmy kilka stacyjek i przez przypadek zamieniliśmy pętle przy montażu stacyjki z innej. A tak poza tym na przyszłość jeśli chciałbym przerzucic pamięć do drugiego sterownika to co polecacie?
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. To to ja wiem, dlatego zacząłem od sprawdzenia czujnika obrotów wału korbowego i on był faktycznie uszkodzony. W pewnym położeniu w jego korpusie pojawiała się przerwa w cewce, prawdopodobnie w trakcie hamowania przy jeździe z górki. Wymiana nie pomogła, tzn. wystąpiła równolegle...
ja mam NCDR 1100 w Astrze G.I to radio jest zabezpieczone na dwa sposoby: 1. działa tylko ze specjalnymi wyswietlaczami innymi niż standartowe / kolorowy lub monochromatyczny jak u mnie / 2.radio jest zabezpieczone przez wpisanie do pamieci numeru nadwozia.ja kilka razy wyciagalem swoje i nic się nie dzialo.Mam orginalną niemiecką instrukcje do tego...
DIesel czy benz?? Jeśli benz sprawdz zasilanie układu zapłonowego (cewka) Czy jest iskra w momencie gdy nie chce odpalić. Czy przypadkiem prąd nie znika z zasilania cewki w momencie włączania rozrusznika (jeśli tak poleciała kostka stacyjki) jeśli diesel sprawdź czy elektrozawór się nie przycina
Zrobiłem jak kolega podpowiedzial,ale sprawa nie przedstawiała sie tak różowo. Nie szukajcie w tym aucie kostki stacyjki i standardowej grubości przewodów do niej dochodzących. Jak narazie autko jeździ i myśle że nie wprowadzilem żadnych błędów. Wygląda to tak:obwód zamknięty autko normalnie odpala i wszysto jest ok,obwód otwarty autko nie odpala ale...
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
prędkościomierz nie działa bo jest sterowany z czujników ABS a jak pisałeś ten nie działa posprawdzaj zasilania [ bezpieczniki ] , zobacz do stacyjki czy wychodzą napięcia i sprawdz przekażniki chociaż trudno znależc taką usterkę która raz jest a raz nie
dwukrotnie widziałem w vectrze A spaloną +15 na zasilanie cewki od skrzynki beżpieczników, czy stacyjki. I po wymianie na większy przekrój i naprawy wszystkich dookoła było ok
Witam. Standardowe złącze iso to: -sekcja zasialania: czerwony - zasilanie po stacyjce żółty - zasilanie stałe pomarańczowy - illumination niebieski - auto antena czarny - masa sekcja głośników fioletowy - tył prawy + fiolet/czarny - tył prawy - zielony - tył lewy + ziel/czarny - tył lewy - szary - przód prawy + szary/czarny - przód prawy - biały -...
A nie ma pod maską dużego bezpiecznika na przewodzie zasilającym który idzie do stacyjki?
tak te pozostałe lampki też są zasilane z 12V po stacyjce CHECK dostaje minus ze sterownika wtrysku , kontrolka oleju z czujnika ciśnienia oleju który jak wiadomo jest zwarty do masy jeśli ciśnienia nie ma
czerw plus -wiadomo a rozrusznik to chyba czerw z czarnym,podanie 12 z czerw. na którykolwiek nic nie spali natomiast przez żarówke też może nie być dobrze(jesli stacyjka zasila bezpośrednio automat) ,lepiej bez.Przekreć klucz w poz zapłon(zmierz -plusy bedą na czarnych i czerwonym ,podaj nastepnie plus na ten który został.
Używaj przynajmniej małych liter. Pompa palliwa jest umieszczona wewnątrz zbiornika paliwa. Sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dostaje zasilanie +12V.
Witam czy blokada bz30 nadaje się do odcięcia zapłonu w oplu vectra c 2.2 dti na przewodach od stacyjki do rozrusznika ?, tu podaję parametry techniczne \• napięcie zasilania:=12V • pobór prądu (blokada):1...2 mA • pobór prądu (odblokowanie):180 mA • przekaźnik wykonawczy:max. 30 A chodzi mi głównie czy przekażnik wytrzyma napięcie
pin F jest zasilany bezposrednio z stacyjki, może to ona psoci
Moje auto to Vectra B DTI 2.0 1997r X20DTH. Chciałem dziś sprawdzić czy mój fabryczny autoalarm działa no i wsiadłem do auta, zaryglowałem zamek 2 razy pilotem, odczekałem aż alarm sie zaktywuje (dioda czerwona z "ludzikiem" przestała mrugać) i się poruszyłem. Alarm zawył i uradowany wyłączyłem go z pilota przyciskiem otwierania drzwi. I nagle okazało...
Chciałem zaprezentować mój projekt komputerka samochodowego... Jako procesor wykorzystałem Atmega168, jako że napisałem całość w BASCOM ciężko było zmieścić się w 8kB... Na przyszłość dobrą alternatywą będzie Atmega328 hehe ;P - LCD 4x16 biało-niebieski - 4 wejścia 12V ( dzielnik 3:1 ) - 1 wejście 5V ( bezpośrednio do procesora ) - 3 przyciski Menu/OK...
Problem wygląda tak: Podczas jazdy zapalała sie kontrolka silnika, auto nie gasło ale wyłączało sie wspomaganie i zero reakcji na pedał gazu. PO ponownym odpaleniu było ok, ale tylko do momentu ponownego zapalenia się kontrolki. Działo się tak w różnych momentach, nie ma reguły. Później autko zaczęło gasnąć, no i w końcu nie chciało odpalać (dopiero...
Już odpowiadam. W stacyjce sa 3 pozycje - 0, I, II zapłon Na 0 zasilania brak - tak jak brak kluczyka. Na 1 włącza się radio. Na pełnym zapłonie cała elektryka jest aktywna. Próbowałem, po wyjęciu radia nadal nie działa... W obwód radia wpięta jest jeszcze dioda kontrolna na przekaźniku - czerwony, żółty, czarny. Dioda wpięta po stornie przewodów ISO->RADIO....
Witam wszystkich, mam problem z oplem vectrą A 1.6 benzyna, model silnika x16sz, sedan, jednopunktowy wtrysk. Mianowicie nie odpala przy rozruchu, dopiero jak da się przysłowiowego kielicha (samostart) odpala i pracuje, jeździ normalnie, po wyłączeniu silnika nie ma szans na jego ponowne uruchomienie czy to z pedałem gazu wciśniętym czy nie, iskra na...
jeśli dawca nie jest automatem to podłączenie wiązki sprowadza się do podłączenia zasilania bezpośredniego, + po stacyjce, kontrolka MIL, pompka paliwa, czujnika prędkości który oryginalnie jest w liczniku i to chyba wszystko bo pewnie gniazdo diagnostyczne ci nie potrzebne
Podaj zasilanie na cewke prosto z aku i zobaczysz czy odpali. Koledzy napisali juz ze masz problem ze stacyjka.
Bo Tobie Kolego zasilanie niknie. Linia po "kluczyku". Tutaj szukaj problemu. Nie wykluczyłbym kostki stacyjki.
Witam na forum. Mam problem z oplem vectrą c 2004 silnik z19dt,a mianowicie : -po przekręceniu stacyjki w pozycję start rozrusznik nie kręci -brak połączenia z magistralą CAN ster. silnika -po zmostkowaniu pinów 30 i 87 przekaźnika sterownika silnika samochód odpala ale zostaje bład "zbyt wcześnie załączonego przekaźnika sterownika silnika, a na szafie...
Nie masz łączyć tych kabli tylko je zamienić miejscami w kostce ISO. Ew. możesz zostawić niepodłączony 12V po stacyjce, a oba zasilania wziąć ze "stałego" 12V. Co to za radio?
w alarmie Prestige 150MX jest zwykły hebelek ON-OFF (czyli można po prostu zwierać kabelki bez wyłącznika), ale pamiętaj, że wyłączenie awaryjne może być stacyjką + hebelkiem, albo kodem (jest to ustawiane pętlą zieloną lub szarą w centralce - przecięta lub zwarta - jedna jest od czujnika spadku napięcia, a druga od wyboru wył. awaryjnego kod lub hebelek)....
Witam Mam problem z moim Oplem Vectra A. Mianowicie po przekręceniu stacyjki na sterowniku od gazu diody nie świecą jak powinny (ledwo co ale się świecą) i samochód nie chce odpalić (rozrusznik kręci). Gdy podłączę +12v na kabel zasilania sterownika który prawdopodobnie leci do cewki kontrolki zapalają się i słychać załączenie przekaźnika, wtedy samochód...
Jeśli mnie pamięć nie zawodzi, to masz usterkę przy wybieraku. Sprawdziłeś na kostce stacyjki czy pojawia się zasilanie po przekręceniu na rozrusznik? Tam przeważnie jest problem. Warto od tego zacząć.
Brak iskry bezpieczniki=>dobre. przekaźniki=>dobre. entralka od benzyna/gaz=>brak reakcji(telefon i trucie d*** ludziom) cewka=>brak iskry=>forum=>czujnik położenia wału=>miernik w rękę -pin 1-2 (~630ohm) -pin 1-3 (~1700ohm) -pin 2-3 ( brak) kolejny pomiar niedziela :-( -1-2: brak -1-3: 1700 -2-3 brak ------------- -1-2 630 -1-3 brak -2-3 brak Mechanik...
Pompa od diesla zalana benzyną zatrze się po czasie - ciekawe co będzie w odwrotnej sytuacji. Jak chcesz wyłączyć zasilanie pompy gdy silnik zgaśnie na włączonej stacyjce lub podczas wypadku? Lepiej zrobić w oryginale.
Sprawdź czy nie brakuje mu zasilania na ster. Moze kostka pod stacyjka? Jezeli brakuje mu iskry moze to byc czujnik wału lub wałka.
Zasilanie "jakieś tam" jest. Niestety nie potrafię na 100% stwierdzić ponieważ nie wiem dokładnie na jakich pinach mam je sprawdzać a nie mam żadnego schematu. Jakby ktoś był w stanie pomódz to sterownik to delco d99004 - 09364599. Co do kontrolki silnika - tuż po awarii przepaliło bezpiecznik i nie świeciła. Po wymianie bezpiecznika znów świeci. Mówię...
Auto odpala na autostarcie i jeździ, bez problemu, po zgaszeniu silnika nie ma probelmu z odpaleniem. Jest problem po dłuższym postoju. Kody błedów P0400 P1222. Znaczenie podanych kodów błędów: P0400 - Układ recyrkulacji spalin, nieprawidłowy sygnał zaworu. P1222 - Traction Control Output Circuit Malfunction / Sieć CAN, kontrola trakcji, awaria obwodu....
Jeśli spada ciśnienie zmierzone czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat poniżej) w zasobniku (7) , to może być ten czujnik podejrzany jako pierwszy. Elektrozawór regulujący ciśnienie paliwa w zasobniku, o którym prawdopodobnie mówisz (regulator wydatku 3) nie działa tylko hydraulicznie , ale i elektrycznie . Samo więc czyszczenie mogło nie wystarczyć,...
Sprawdź czy masz napięcie po przekręceniu stacyjki na przewodach od pompy czy chodzi i czy masz zasilanie 12V bo jeśli jest to pompa ci się zatarła jak jeździłeś z pustym bakiem?
Witam Skąd najprościej i najlepiej w oplu vectra B pociągnąć tzw + po stacyjce, chodzi mi o podłączenie zasilania do przekaźnika świateł dziennych.
Nie działa mi otwieranie i zamykanie centralnego zamka z pilota w oryginalnym kluczyku ([url=]TAKIM) Mam dwa takie piloty, w jednym po naciśnięciu przycisku zapala się dioda (nic się nie dzieje, po ponownym naciśnięciu dioda się nie zaświeca - muszę odczekać chwilę i gdy nacisnę to znowu się zaświeca) w drugim nawet ta dioda nie działa Oba piloty kiedyś...
wiązki instalacji i włączniki też mam ale jak to wpiąć nie wiem, z tego co zauważyłem sterowanie na silnik jest podawne za pomocą masy, ale silnik ma 4 przewody, więc jeśli ktoś to umie spiąć w całość to proszę o pomoc. Z tego co pamiętam (co prawda z vectry) to te grubsze przewody to zasilanie (+12 podłącz na stałe),a te dwa cieńsze to sterowanie...