Witam. Według oznaczeń ze stacyjki do schematu: B - battery/zasilanie z akumulatora podłącz - d. G - ground/masa podłącz do - a. M - magneto/cewki zapłonowe podłącz do - b. S - starter/solenoid rozrusznika podłącz do - c. L - zasilanie po włączeniu stacyjki podłącz do - e.
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Co mam rozumieć przez pojęcie "50-tka" ? To pozycja "kręcenia rozrusznikiem" 30Zasilanie + (akumulator) 31Masa - (akumulator) 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 50Włącznik rozrusznika Żółta kostka BSM pin prawdopodobnie nr 2 - wyjście na rozrusznik... Zgadza się. Kolor może być różny, najczęściej czerwony, ale na przewodzie powinien być nr "100B"...
Problemem był opis instrukcji który jest trochę mylący - temat wyjaśniony z serwisem firmy Bury w Mielcu - bardzo profesjonalna pomoc : - PWR to realnie zasilanie stałe, które podtrzymuje pamięć ustawień - właściwie zasilanie to te Zapłon czyli zasilanie po włączeniu stacyjki Dziękuję też wszystkim za podpowiedzi - to był dobry trop. Trzeba było zamienić...
Do zasilania urządzeń, które mają działać po włączeniu stacyjki.
Na żółtym w kości iso auta ma być zasilanie po włączeniu stacyjki, na czerwonym stałe zasilanie, to do sprawdzenia jako pierwsze
Zasilanie stałe 12+, masa, zasilanie +12 po włączeniu postoju i zasilanie po włączeniu stacyjki +12. Rozchodzi się o to, żeby po włączeniu świateł w dzień nie przygasał bo wtedy nic nie widać. A jeśli odłączę przewód to znowu w nocy za mocno świeci.
Uważam, że wszystko podłączyłem należycie Jeden kabelek do wstecznego, drugi do masy, trzeci do prądu Chyba nie za dobrze przestudiowałeś schemat który zamieściłeś :cry: Już pisałem jak podpiąć, nie pod stały plus ale pojawiający się po przekręceniu kluczyka i będzie po temacie. Zgadzam się całkowicie z kolegą "enhanced" :D ACC to skrót od "accesories"...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Poszukaj norma DIN 72552 Akumulator 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 30Zasilanie + (akumulator) 30aZasilanie + (akumulator dodatkowy) 31Masa - (akumulator) 31aMasa - (akumulator dodatkowy) 31bMasa - (akumulator przez przełącznik odcinający instalację)
Złącza znalazłem i sprawdziłem, jest podtrzemanie 12 i zasilanie po włączeniu stacyjki. Wcześniej chodziło radyjko 22RC459 i było o'k, może to coś z radiem?
https://obrazki.elektroda.pl/5476497100_... Tak u mnie wygląda po włączeniu zapłonu. Jutro sprawdzę, jak zasilanie po stacyjce idzie.
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Nie mam pod ręką schematu, ale sądzę, że zasilanie na wtryskiwacze jest z jednego przekaźnika razem z pompą. Po włączeniu stacyjki na chwilę, a potem przy wykryciu obrotów silnika.
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
Cytat z ogłoszenia: ''W zestawie specjalny przekaźnik dzięki, któremu ringi będą włączać się po przekręceniu kluczyka w stacyjce, a wyłączać po włączeniu świateł mijania.'' Przecież można go wykorzystać do tego. Zasilanie ringów dać po zapłonie, a odcięcie z plusa np. światła pozycyjnego.
Tak najmniej inwazyjnie, nie znając instalacji samochodu, to przez przekaźnik NO/NC. http://obrazki.elektroda.pl/7500567600_1... Teraz, niezasilany i niewłączony przekaźnik zasilałby odstraszacz nóżkami 30 (+) i 87a (odstraszacz). Jak zasilisz cewkę przekaźnika 85 i 86 to rozłączysz zasilanie odstraszacza - włączony przekaźnik przełączy...
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
Masz tylko 4 przewody (patrząc od góry zdjęcia): - zasilanie wzmacniacza antenowego (pojawia się 12V po włączeniu radia) - zasilanie 12V przed stacyjką (z bezpiecznikiem) - masa - zasilanie 12V po stacyjce
Witam, Mam taki problem mianowicie zanika zasilanie pompy wtryskowej.Po włączeniu stacyjki zasilanie jest otwiera zawór, po chwili następuje klikniecie i zasilanie znika, mogę dodać że w tym samym czasie grzeje świece i w jednym momencie rozłącza świece i zasilanie pompy...
Poszukaj w sklepie z częsciami do ciezarówek elektronicznego regulatora do autobusu Autosan.Ma on zaciski D+...DF ....D-. Podłącz D+ do zacisku stacyjki zasilanego po włączeniu DF do szczotki alternatora D- do masy pojadu. Sterowanie kontrolką: Zacisk (oznaczony czerwona strzałką) podłącz do przekaznika 12V zacisk 85. Zacisk 86 do masy Zacisk 30 masa....
U mnie przy autronicu Al-700 było podobnie choć attuator pobierał troszkę mniej prądu. Nie wyjaśniłem tej sprawy , ale poradziłem sobie z tym w ten sposób że zasilanie inst gazowej dałem przez przekaźnik który włącza się dopiero po włączeniu stacyjki i jest wszystko ok.
Przez stacyjkę nie chcę tego robić bo stacyjka też ma jakieś swoje obciążenie przecież i nie chcę zjarać sobie instalacji. Nie przyszło Ci do głowy, że 99% samochodów ma zasilanie radia bezpośrednio ze stacyjki? (pomijając zasilanie pamięci radia)
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Właśnie sprawdziłem ten "kabel' który kiedyś robiłem i jest taki sam ja według Twojego schematu. Jedyna różnica to to , że zasilanie zrobiłem po włączeniu stacyjki. Na nim działały mi stare naczepy z 2007 a z 2017, 2018 już nie.
Antena powinna mieć zasilanie stałe (bez włanczania stacyjki) i zasilanie po włączeniu radia. Oczywiście jeszcze mase (-) do tego. Sprawdź czy masz zasilanie.
Bez przerywacza -Zasilanie do 49 czy to po włączeniu awaryjny czy stacyjką dochodzi. Z przerywaczem - po włączeniu stacyjki cały czas jest zasilanie na 49 i 49a, niezależnie od położenia przełącznika kierunków. Tak powinno być? Bez włączania stacyjka awaryjne ON 12v na 49 i 49a, awaryjne OFF brak napięcia na 49 i 49a. Dodano po 57 Bez przerywacza -Zasilanie...
Zółto-czerwone to +, brąz masa, bialy to powinien być standardowo w tym miejscu zasilanie stacyjka czyli do włączenia radia, czarno-czerwony to vol+ i vol-, jasny obok brązowego to mute, z kierownicy ? Warto zasilanie sprawdzić miernikiem
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Z tego co pamiętam to zasilane są po włączeniu stacyjki. Kiedyś zakładałem włącznik.
Na czarnym zasilającym cewkę przekaźnika jest prąd?
Pompa włącza się po kluczyku, ok, czyli sterownik dostaje zasilanie i "wstaje", teraz sprawdź czy pracuje również przy kręceniu rozrusznikiem, świadczy to o tym że sterownik czyta obroty wału korbowego. Jeśli działa to: Nie ma iskry, sprawdź żarówką, a nie miernikiem czy cewka (kaseta) zapłonowa ma zasilanie 12V po włączeniu stacyjki
wyłącza się centralny zamek nie ma możliwości włączenia lub wyłączenia (jeśli jest włączone) ogrzewania szyby tylnej Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki... Centralny jest zasilany cały czas - stacyjka nic nie ma do tego Szyba ogrzewana jak jest włączona to utrata zasilania ze stacyjki powinna spowodować jej wyłączenie . Prawdopodobnie uszkodzenie...
I nie będzie to działać. 1. Lampka kontrolna zaciągniętego hamulca jest na stałe zasilana z po stacyjce, a załączana masą. Czyli jest na niej stale 12V po kluczyku. 2. Zasilanie na przełączniku świateł mijania/drogowych pojawia się ZAWSZE po zasilaniu świateł pozycyjnych. Bo przecież masz przełącznik: zero - pozycyjne - główne. Czyli zasilanie pozycyjnych...
W maluszkach fabrycznie nie było przekaźnikó zasilanie poprzez wyłącznik szło z dodatkowego bezpiecznika i to jest bardzo proste oczywiście napięcie było po włączeniu stacyjki. Oczywiście można to usprawnić ale to jest najprostrze. Co do świateł awaryjnych to jest wiele rozwiązań to zależy czy chcesz na jednym przerywaczu czy na wspólnym z kierunkami.
zobacz czy masz zasilanie w wtyczce bez włączenia stacyjki, ciekawa strona z podłączeniami http://www.studio24.prv.pl/
Znalazłem zasilanie z przekaźnika g 425 powinna isć masa a po włączeniu stacyjki zasilanie 24v do kostki e1 lub 5/1 czarny kabel. Co steruje tym przekaźnikiem przekaźnik przy włączniku akumulatorów. Dalej problem występuje z wyświetlaczem nic na nim niema. Pomocy.
podnieś auto - koła napędzające muszą być uniesione, na cujniku znajdź miernikiem zasilanie i mase ( po włączeniu stacyjki) - reszte sprawdzisz na oscyloskopie.
Na przekaźniku po włączeniu ,,masy,,powinno być zasilanie na 1 z 4 przewodów .Po przekręceniu stacyjki powinno się pojawić zasilanie na 2 [dwuch]przewodach.Jeśli po przekręceniu stacyjki nie pojawia się napięcie na przekaźniku to,, skrosuj,, połącz dwa przewody od czujnika skrzyni biegów -który znajduje się pod podłogą .Przekaźnik możesz wymontować...
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Witam! Kolega D214d3k wszystko Ci przedstawił (schemat poparty informacją); po włączeniu stacyjki zasilanie +12V ma być na pinie 4 i 7 w złączu ISO A, jeżeli po wyłączeniu stacyjki nie trzyma pamięć to zamienić miejscami kable 4 i 7 . Pozdrawiam.
No jeżeli idzie oddzielny przewód to znaczy że zasilanie nie idzie po kablu antenowym więc nie potrzebny separator. Podłącz ten kabel albo pod 12V po stacyjce albo najlepiej do niebieskiego kabla wychodzącego z radia (+12V po włączeniu radia). To jest kabelek od zasilania wzmacniacza antenowego umieszczonego w podstawie anteny.
Na sterownik idzie dopiero napięcie po włączeniu zapłonu. 35 po stacyjce, 29 stałe z akumulatora. Na I masz tylko zasilanie radia, dmuchawę itp o ile pamiętam. http://obrazki.elektroda.pl/3388272900_1...
Po włączeniu radia? Ty pisałeś o A7 a to zasilanie radia po stacyjce, ważne jest A5.
Kable powinny być opisane (po angielsku) więc przypatrz się im uważnie a wygląda to tak: kostka zasilania - czarny - masa - czerwony - zasilanie +12V (napięcie po włączeniu stacyjki) - żółty - zasilanie +12V (stale pod napięciem - podtrzymanie pamięci) - niebieski - wysuwanie anteny (opcja) kostka głośników - zielony - lewy tylni - biały - lewy przedni...
Potrzebuje odciąć zapłon albo coś w tym rodzaju za pomocą przekaźnika tak, aby nie narobić błędów itd. Ponieważ do tego auta nic nie mogę znaleźć i nie ma schematów modułu pod stacyjka proszę o pomoc może wie ktoś. Potrzebuję sygnały: zasilanie +12, +12 po włączeniu stacyjki, oraz informacje co mogę odciąć i gdzie.
Podświetlenie włącza się po przekręceniu stacyjki, a nie po włączeniu świateł. Dlatego trzeba szukać np. przepalonego bezpiecznika zasilanego po stacyjce.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
gdzie pod stacyjką podłączyć czarny kabel? Tam gdzie po włączeniu zapłonu pojawia się zasilanie.
Zależy do czego potrzebne, radio ma takie zasilanie.
Kolega mówi, że ma schemat jednak nie wie gdzie dokładnie idzie brązowy kabelek, dlatego poniżej dołączam znaleziony schemat, może bardziej przejrzysty. http://obrazki.elektroda.pl/5022775800_1... Z tego co zauważyłem brązowy służy do zasilania lamp sygnału i innych odbiorników dla pewności sprawdź na nim też napięcie. ;) Co do białego...
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
Znalazłem opis sterowania takim(podobnym) modułem dla silnika 1,9 dCi . W opisie tym jest że na jednym z przewodów sterujących po włączeniu stacyjki przez 5 sec 0-1V a później napięcie zasilania a na drugim przez 10 sec 0-1V a później napięcie zasilania. U mnie jest tak że na jednym z przewodów jest napięcie zasilania i po włączeniu stacyjki nic się...
Doprowadzić sygnał podświetlenia zegarów, czy ideogramów, czy nawet świateł pozycyjnych. A jak chcesz już zupełnie prosto, to połącz to z zasilaniem po stacyjce i będziesz mieć podświetlone na stałe po włączeniu zapłonu. W sumie na jedno wyjdzie, patrząc na obowiązek całodobowej jazdy na światłach.
czas grzania 120 minut. Czas ten zosta³ fabryczne ustawiony przez producenta zegara. Czas ten mo¿e zostaæ jednorazowo lub trwale zmieniony. można zmieniać zakres czasu ale tylko w od 10 min do 120 min tak jest zaprogramowany fabrycznie sterownik i tego nie zmienisz Urządzenie pozostaje tak długo w trybie pracy, jak długo włączony jest...
Światła wsteczne jakoś są przecież włączane w kabinie, czyż nie? Zasilanie bierzesz normalnie z głównego plusa (ale tego po włączeniu stacyjki), a masę możesz dać gdzie tylko zechcesz i tak, możesz te kable połączyć. Sygnałem wyzwolenia powinno być zasilanie świateł wstecznych, konkretnie ich plus, ale kto wie, czy producent tych kamer nie wymyślił...
Ale jak podłączę zasilanie na piny 5 i 7 to radio już się włącza więc co daje podłączenie zasilania na pin 4? A ja podłączyłem zasilanie stałe na pin 7 ub+, po włączeniu stacyjki na pin 5 na naklejce radia opisany jako + i po włączeniu świateł na pin 6 opisany symbolem żarówki.
Elementy które wymieniłeś są zasilane z przekaźnika styku X. Do sprawdzenia ten przekaźnik bądź kostka stacyjki która nim steruję. Przekaźnik nr 100 w gnieździe nr 2 nad nogami kierowcy. Zobacz czy na jednej z grubych nóg jest zasilanie i czy te nogi zwierają po włączeniu zapłonu - można też włożyć zworke zamiast przekaźnika.
Dwa grube przewody to zasilanie. Dwa cienkie to plus po stacyjce i sygnał PWM. Ten po stacyjce nie ginie od razu po wyłączeniu zapłonu. Skoro włączają się po włączeniu zapłonu to plus po stacyjce jest. Zobacz czy na tym drugim cienkim masz PWM, wtedy będziesz wiedział czy to wiązka czy wentylator. Możesz też wysterować wentylator na stole, tam chyba...
Nie da się tylko rozłożonego parasola z D wyciągnąć. Zmień elektryka. Taki straszny problem pomierzyć napięcie które jest przy wyłączonym radiu pojawiające się po włączeniu stacyjki. Do zrobienia nawet żarówką.
Kolego cepilek , po co było się tak wysilać tym pisaniem? Przecież jest taki upał. :D Kolego mati2608 , jeśli jako włącznik zapłonu masz zastosowaną stacyjkę to wyszukaj tam przewód w którym napięcie pojawia się po włączeniu zapłonu i tam dopnij zasilanie na światła.
OK. Super. Tego nie wziąłem pod uwagę. Środkowy przewód jest bardzo cienki. Natomiast niezdrowe jest raczej trzymanie całego silnika pod napięciem akumulatora. Mogą być też spieczone styki przekaźnika (zwarte) o ile w tym układzie zasilanie było by podawane na silnik po włączeniu stacyjki. Pytanie : piszesz o pinie 23 steronika - masz jakieś schematy...
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Prąd na czujniku jak i cewce jest po włączeniu zasilania na stacyjce.
Zrób tak jak mówi milejow i po kilku dniach postoju możesz nie nepalić auta ;) . Zrób może tak zamiast przez stacyjkę to daj zasilanie przez włącznik który możesz używać jako stacyjki po włączeniu radio się budzi.
Miernik w łapki i sprawdź które z tych przewodów mają zasilanie, przed i po przekręceniu stacyjki, jak i po włączeniu świateł.
W moim Peugeocie stwierdziłem brak zasilania napędu szyby kierowcy. Napęd posiada złącze 6-pinowe. Jest na nim masa i sygnał od przełącznika ale zasilanie +12v po włączeniu stacyjki nie działa. Ten przewód nie dochodzi do panelu przełączników ale wchodzi z drzwi do samochodu. Czy ktoś wie gdzie moge szulac drugiego konca tego przewodu lub czy podaje...
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Witam, mam problem z podłączeniem stacyjki w silniku Volvo Penta B30. Stara stacyjka jest rozwalona i odpalana na wkrętak płaski, więc musiałem zakupić nową. Oto stara stacyjka: https://obrazki.elektroda.pl/5848833800_... Oznaczenia to : R - ? 15/54 (tak 15 jest łamane na 54 na jednym styku) - zasilanie plusem z akumulatora po włączeniu...
To prawdopodobnie masz tak jak ja w wersji 2006 czyli: - nawigacja po fotelem pasażera - ekran wyświetlający i sterujący nawigacja, radiomagnetofonem, CD i klimatyzacją - radiomagnetofon pod ekranem - wzmacniacz pod siedzeniem kierowcy Chyba, że w 2007 wprowadzili jakieś zmiany w audio/nawigacji. Cały system ma kilka linii zasilania zabezpieczone następującymi...
To dziwne, że jest simensa, bo według AutoComa powinien być w silniku APF boscha. Oznaczenia 15, 30, 31 nie dotyczą sterownika, są to oznaczenia instalacji według normy DIN 72552 Akumulator 15 zasilanie plusem z akumulatora po włączeniu stacyjki 30 zasilanie plusem bezpośrednio z akumulatora 30a zasilanie plusem bezpośrednio z drugiego akumulatora przez...
Przekaźnik K8 doprowadza dodatkowe napięcie zasilania do ECU (po włączeniu stacyjki) i jest sterowany wyprowadzeniem z ECU. Zwierając piny na przekaźniku k9 i k8 auto bez problemu odpala Czy wystarcza tylko zewrzeć jeden przekaźnik aby odpalało?
ILL to wejście oświetlenia zegarów (to przewód na którym pojawia się 12V po włączeniu świateł postojowych). B+ to stałe zasilanie 12V. ACC to zasilanie 12V po stacyjce. ...ale co radio to rozmieszczenie sygnałów może się różnić.
nie biorę za to odpowiedzialności ale jak sądzę jest tak: 1 dzwiek L 2 dzwiek R 3 RGB red 4 RGB green 5 chyba do wyciszania radia jak gps daje komunikat ? 6 dzwiek GND 7 RGB blue 8 RGB GND 9 nie mam pojęcia co to jest (RXD ?) 10 zasilanie (chyba podawane po włączeniu stacyjki) 11 chyba kominikacja zwiazana z funkcjami dotykowymi 12 synchronizacja (V...
Zweryfikuj również podłączenie masy (-) radia z masą samochodu Uważam to za dobry trop. Czasami się zdarza, że masa radia jest brana z nadwozia poprzez ekran kabla antenowego. I teraz jeżeli antena jest zamocowana z tyłu auta i ma tą samą masę co tylne lampy to wystąpi spadek napięcia po włączeniu wstecznego biegu lub przy hamowaniu. Trochę zbyt dużo...
Podłączyłem diody pod wyjscie z czujników cmp i ckp względem ich zasilania ,po włączeniu stacyjki świecą,w trakcie kręcenia delikatnie mrugają obydwa i nic się nie zmienia (niby wszystko jest ok) w trakcie gdy ginie sterowanie na cewkę,nie mam pojęcia co dalej ;( obok stał drugi taki sam sprawny voyager i tak samo mrugały !?
Pod osłoną kolumny kierownicy z kostki stacyjki wychodzi 7 przewodów, w jednym złączu jest ich 4 a w drugim 3, w złączu z trzema przewodami są kolory, czerwony-stałe zasilanie, brązowy-sygnał rozrusznika i pomarańczowy-prąd po włączeniu stacyjki, pod ten pomarańczowy się podłącz.
jeśli masz negative ground to minus podłączasz do czarnego. żółty podłączasz do plusa na stałe (podtrzymanie) czerwony powinien dostawać plus po włączeniu stacyjki pomarańczowy służy zapewne do zmiany jasności wyświetlacza po włączeniu świateł mijania
Witam :) Czerwony kabel- Zasilanie stałe napięcie 12/24V po włączeniu stacyjki Żółty kabel- Zasilanie stałe "podtrzymujące" - napięcie 12/24V bezpośrednio z akumulatora. Czarny kabel - masa sygnałowa. Teraz jest kilka opcji podłączenia. Ja proponuje wybrać taką znaleźć w tablicy bezpiecznikowej samochodu (powinna być gdzieś koło kierownicy) jeden kabel...
Zasilanie na czujniki masz po stacyjce, włącz zapłon i sprawdź, czy masz zasilanie na czujnikach, czujniki są łączone równolegle. Do tyl ej lampy masz trzy przewody, masa, pozycyjne i interesujący Cię stop. Posprawdzaj wtyczki, czy się nie wysunęła któraś i czy nie ma korozji. Który rok tej Sendy, lampa na żarówkę, czy diodowa?
Na allegro masz stary typ przerywacza. W nowszym GM powinien być przerywacz z wąskimi pinami w jednej linii. Przestań spekulować i idź wyciągnij przerywacz z samochodu. Do sprawdzenia instalacji elektrycznej w samochodzie potrzebujesz mocniejszej żarówki z przewodami, np. H7. Potrzebujesz tylko określić pod którymi pinami co jest co. Na początek sprawdzić...
Jak w tytule: Galant E52/model 93-97/manual Usterka o tyle oryginalna, że trudna do wykrycia - dlatego temat tutaj poruszam. Sporadycznie , z zasady po zgaszeniu silnika, ginie prąd w niemalże całej instalacji. Resetuje się zegarek, radio, nie działa oświetlenie kabiny. Po ponownym włączeniu stacyjki zasilanie pojawia się tylko w gnieździe zapalniczki,...
Czerwony kabel » Zasilanie stałe napięcie 12/24V po włączeniu stacyjki kurcze dziwna sprawa
Po pierwsze sprawdź czy dochodzą wszystkie zasilania do modułu w drzwiach , stałe zasilanie powinno być bo piszesz ,że centralny działa , szyby są " po stacyjce" więc sprawdź dokładnie czy dochodzi zasilanie po włączeniu zapłonu do modułu , jak są wszystkie zasilania posłuchaj czy przy włączaniu tej szyby słychać jakieś cykanie przekaźnika.
Podłączałem kilka razy radia we francuzach. Nie pamiętam dokładnie, ale jest kilka różnic. Zasialanie na rodio idzie po włączeniu zasilania stacyjką. Jest tam jeden przewód, który ma cały czas napięcie i ten podłączamy na podtrzymanie pamięci w radiu.Łatwo go zlokalizujesz zwykłą kontrolką. Potem poszukaj przewód na którym pojawia sie napięcie po włączeniu...
Panowie, czy aby nie daliście ciała? Wydaje się że uszkodziła się kosteczka w stacyjce lub padło zasilanie. W Golfie tak jest to zrealizowane, że po wyjęciu klucza ze stacyjki, włączeniu kierunkowskazu, świeci się postojówka po jednej stronie pojazdu ;)
Trudno będzie zgadnąć czy się przepali ponownie. Radio jest podłączone bezpośrednio do zasilania czy włącza się dopiero po włączeniu stacyjki? (o ile jest🙂).
Witam Jestem nowa na forum , więc proszę o wyrozumiałość Podłączyłam sobie zestaw głośnomówiący Nokia CK-15W z blut. do radia pioneer DEH-3000MP. Wszystko ok ale pojawił się jeden problem: podłączenie wyciszenia do przewodu MUTE w radiu powoduje całkowite wyciszenie radia przy włączonym zestawie. Jak zrobić , żeby wyciszenie występowało tylko podczas...
Masz rację. Ze stacyjki wychodzi styk X który zasila włącznik świateł oraz przekaźnik styku X. Czyli światła mijania/drogowe zasilane są prosto ze stacyjki a z przekaźnika: wycieraczki, nadmuch kabiny, ogrzewana tylna szyba, podgrzewane spryskiwacze, światła przeciwmgłowe, spryskiwacz szyb. Skoro autorowi przestają działać światła, wycieraczki i nadmuch...
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Na chyba środkowym pinie ,ale moge się mylić jest zasilanie czujnika.Dodam że bardzo dziwne zasilanie bo prądem zmiennym.Na oscyloskopie po włączeniu stacyjki powinieneś mieć sinusoide o napieciu szczytowym ok 2,5 v.Teraz nie wiem czy zdołam przelać moje myśli na papier sensownie i ze zrozumieniem dla innych ale próbujemy.Zrob podziałkę czasową na ok...
W każdej instalacji gazowej są 3 podstawowe kable do zasilania instalacji,przeważnie takie same kolory ,czyli czarny (-)masa do bieguna (-) na aku,czerwony z bezpiecznikiem -zasilanie 12V do bieguna (+) na aku,i przeważnie czerwony z czarnym paskiem 12V po kluczyku ,czyli włączający prąd z chwilą włączenia zapłonu (przeważnie też na nim jest bezpiecznik...
Witam Mam pytanko czy ktoś posiada schemat licznika do polo 2008 1,4 TDI silnik BMS. Interesuje mnie wyłącznie zasilanie czyli 30 i 15. Czy ktoś potwierdzi że ma być A20, A1 i A23? Brak zasilania stałego licznik cały czas się restartuje i zaczyna działać po włączeniu stacyjki.
Jeden przekaźnik podwójny powinien wystarczyć. Bez zasilania napięcie "zamykania" popłynie przez styk NZ, po włączeniu stacyjki i zasileniu przekaźnika zadziała druga para styków. Lusterko zasilasz ze styków środkowych przekaźnika. Pobierają one napięcie albo ze styków NZ w konfiguracji +- lub NO podłączonych odwrotnie -+.
Zauważ, że migają ci kontrolki, które są załączane masą, a zasilane na stałe po stacyjce.
Witam kupilem nowe radio ma ono kable z oznaczeniami: Czerwony kabel- Zasilanie stałe napięcie 12/24V po włączeniu stacyjki Żółty kabel- Zasilanie stałe "podtrzymujące" - napięcie 12/24V bezpośrednio z akumulatora. Czarny kabel - masa sygnałowa Fioletowy kabel - wyjście do sterowania anteny automatycznej (na tej końcówce pojawia się +12V po włączeniu...
u mnie na styku nr 3 pokazuje jakieś 0,88V Jeżeli na styku nr 2 masz 12V to masz popsuty wyłącznik Przestańcie robić człowiekowi zamęt. Na styku 1 i 2 masz mieć zasilanie. Włącz stacyjkę! Zasilanie jest podawane na sterownik a nie odwrotnie. Powinieneś się podszkolić to fakt. Prawdopodobnie masz uszkodzony włącznik. Piszecie tu elaboraty na dwie strony...
resetuje włączeniu stacyjki zasilanie stacyjki renault zasilanie stacyjki laguna
mieszanka paliwo kyocera m2035dn części żelazka
kospel serwisowy kospel serwisowy
Detonacja płomienia w palniku Hansa: przyczyny i diagnostyka Yamaha DRX-730 - Słabo świecący wyświetlacz: przyczyny i rozwiązania