Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
Być może wymyślili 2 różne polaryzacje zależnie od tego skąd świeci żarówka. Żarówce to nie przeszkadza a taśmie tak. Dodaj mostek prostowniczy. Druga opcja to mały przekaźnik cewka do żarówki i zasilanie taśmy ze stałego plusa.
Sprawdź czy cewka dostaje impulsy. Jak podałem wyżej. Poerw zasilanie.
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
Zasilanie na cewkach masz?
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
To nie UCH tylko USM,raczej nie ma nic wspòlnego z paleniem cewek,podaje zasilanie a masę cewka bierze z silnika.Kup Valeo i zamontuj,będzie ok.
Do sprawdzenia obwód przekaźnika pompy paliwa, on także zasila cewki.
zapnij wtyczkę do kompa i podaj zasilanie na pin 24 przez żarówkę ( próbówka) powinna odezwać się pompa paliwa i powinieneś mieć zasilanie cewek
znalazłem brak masy sterującej przekażnik pobudzający moduł silnika. zamykam temat
Witam.W czasie jazdy po bardzo wyboistej "autostradzie" od granicy Olszyna mój Scenic 1,6 16 v stracił możliwość dalszej jazdy ponieważ wystąpił brak zasilania cewek.Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ? Czy może mieć to jakiś związek z tym fatalnym odcinkiem autostrady np.w wyniku wstrząsów mógł się odlączyć jakiś kabel zasilający cewki ?
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
po przekręceniu kluczyka słychać jak załącza się pompa , następnie po przełączeniu w pozycję rozruch powinien kręcić rozrusznik a on nie kręci, kolega zmierzył czy na cewkę przychodzi zasilanie jest ok.11,9V ,a akumulator ma12,4 V
Witam Pisales ze masz kolegow w serwisie Renault , proponuje Ci abys pozyczyl od nich cztery nowe albo pewne cewki zaplonowe i jeszcze raz posprawdzal zasilanie kompa wtrysku i masowanie silnika.Ostatnio mialem klienta ktoremu uszkodzona cewka (przebicie na mase) "dobila" do przebiegu 300 000 km. Powodzenia
cewkę już podstawiałem i nadal nic, wymieniłem [przewód doprowadający wysokie napięcie do rozdzielacza pin wśrodku był zgnity, ale nadal nic, wiem że nie impulsów na tym zielonym kablu od cewki sprawdzam takim małym buzerem piezo jak sprawdzam w moim clio taka sama cewka to są impulsy słychać cykanie, palący się stop sygnalizuje problem w obwodach zasilania,...
Witam szukam schematu podłączenia zasilania cewki zapłonowej w Renault Safrane 2.5 20V 1998 rok. Poprzedni właściciel wyciął cewkę przy kablach kupiłam nową i nie wiem jak dobrze podłączyć wtyczkę które piny do czego bardzo proszę o pomoc zakupiona cewka na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/5621033400_...
jak brzydko pachnie trzeba zrobić odkażanie jakli filtr pyłkowy by był zapchany może powodować że powietrze z kratek nawiewu będzie słabo dmuchać ale to nie będzie powodować niedziałania klimatyzacji. odnajdź korek serwisowy i naciśnij na niego jeśli poleci gaz dość dobrze powinien fuknąć to sprawa będzie raczej z elektryką jeśli nie poleci nic trzeba...
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
Brak iskry i czegoś jeszcze? Wtrysk np? jezeli brak i masowania to sprawdż cpw. jezeli brak plusa na wtryski, to szukaj spalonego bezpiecznika lub przekaznika sterownika. Sonda ma zasilanie na grzałke brana z tego obwodu co wtryski cewka i ster.
To niema zasilania ECU. Jest 0v ?. Być może ECU jest wewnętrznie uszkodzone i nie podaje masy na cewkę przekaźnika mimo że dostaje masy i plus po 15.
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Tego nie wiedziałem, choć z pamięci gdy miałem R19, moduł elektroniczny zasilał po prostu cewkę i było niedostępne, choć w mojej wersji był jeszcze pomiar podciśnienia w kolektorze. Człowiek uczy się całe życie.
Do sprawdzenia impulsy sterujące na cewkę, możliwe zwarcie obu przewodów sterujących da takie objawy. Dodatkowo pomierzyłbym zasilania, masy i spadki napięć.
Na komputerze wyszło mu brak napięcia na cewce sterownika. Masz może nr błędu lub jego dokładny opis. Bo nie wiadomo o jaką cewkę chodzi? Zapłonową. Moim zdaniem możliwy brak zasilania.
2.5 V AC przy prędkości obrotowej rozrusznika. To cewka czujnika wytwarza napięcie przemienne poprzez zmianę pola magnetycznego. Na tej podstawie sterownik ustala prędkość obrotów silnika.
Witam poprzekreceniu kluczyka Mobi mryga jak opętany i nie chce odpalić kluczyk reaguje otwiera i zamyka drzwi co teraz zrobić proszę o pomoc nr kluczyka PA66-GF-30 Renault Megane scenic 1.9 DTI Vin -VF1J-A0NL-5200-11551 góry dziękuję za pomoc Opcja 1 wypadł lub uszkodził się transponder albo cewka. Opcja 2 brak zasilania ECM albo uszkodzona linia...
Renault Laguna 3 kombi 2.0 96 kW Rozumiem że chodzi o 2.0 dci :?: wyświetla się błąd "'przerwany obwód z klimatyzacji' To jakiś wypasiony musi być ten komputer jak takie zdawkowe tłumaczenie błędu :D Sprawdzić zasilanie na wtyczce kompresora . Jak jest - a stawiam 90:1 że jest :D - to wymienić cewkę kompresora
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto....
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy. Dokładnie jak piszesz, zasilanie po zapłonie. Bydło w instalacji i wali bezpiecznik, normalka po tylu latach.
rozbierz plastik na przekaźniku i ręcznie naciśnij przekaźnik 2 osoba niech zakręci i zobacz czy odpali jak tak to wina komputera lub kabla idącego z kompa na przekaźnik Witam. Zrobiłem tak jak piszesz. Jest zasilanie na cewkę ale pompka paliwa buczy cały czas nawet przy wyłączonej stacyjce. Iskry nadal nie ma. Jak dam masę na przekaźnik pompka buczy...
Schematu nie dorwiesz. Karty niektore byly trafione jak kluczyki na RF, mozna probowac naprawiac,przelutowywac czasem pomaga. Batryjka jest oczywiscie do zasilania karty, jak inaczej bys otworzyl auto?
Gdyby nie było zasilania sterownika , to nawet na założonym "mostku" nie byłoby iskry , wtryski nie pracowały i.t.d. , a silnik byłby martwy. Gość pisze ,że samochód jeździ! W tym przypadku jest brak sterowania cewki drugiego przekaźnika masą z ECU / uszkodzony sterownik , kabelek pomiędzy ECU a cewką przekaźnika / albo brak zasilania cewki przek.12V...
Można dokładniej w co wpadło? Przepust taka dzura na wodę:):) sorry musiałem:) A może Wie ktoś co tu zrobić? A może napisać co sprawdzone, zasilanie cewki na przykład?
Chyba niezbyt ściśle wyrażasz się. Czy nie działa centralny zamek czy też immobiliser? Dwie oddzielne sprawy. Podejrzewam, że chodzi o immobiliser. Zatem można przypuszczać, że skapitulował czytnik transpondera. A przyczyny: kłopoty z zasilaniem, uszkodzona cewka .. Może się zdarzyć, że wadliwie działa sterownik silnika. Trochę trudne do szybkiego zdiagnozowania.
czyli jak zdejnmiesz przewód z czujnika to zegar dalej pokazuje max? To nie tak. We wskaźniku ilorazowym rolę "sprężyny" która cofa wskazówkę na zero spełnia druga cewka. jej uszkodzenie lub brak zasilania spowoduje pokazanie "max" niezależnie od prądu z czujnika. O czym mówił Aleksander. Trzeba sprawdzić czy obie cewki mają zasilanie i czy nie mają...
Dzięki za odpowiedź, problem już rozwiązałem opisałeś poprawnie błędy opisowo dotyczą nieprawidłowości w cylindrze pierwszym lecz rzeczywiście dotyczą wszystkich cylindrów, program diagnostyczny odnosi się do cylindra 1 i mówi o wypadających zapłonach tego cylindra, złej emisji spalin i możliwości uszkodzenia silnika lecz dotyczy to wszystkich 4 cylindrów...
zasilanie na cewki sprawdź, bodaj zółte kable.
Cewka ma około 35 ohm. Fachowiec mówi, że kluczyk jest sprawny. Przejście od pętli przy stacyjce do UCH jest. Pętla ma zasilanie. Jutro będę miał nowy układ PCF7946AT do kluczyka. Wlutowię go i zobaczę, czy będę mógł programem DDT2000 przypisać. Oby tak się stało. Dziwne jest to, że centralny działa, a z tego, co mi wiadomo, to immo i centralny zamek...
Witam Was serdecznie, a więc znów potrzebuję Waszych rad. Przedmiotem naprawy jest Renault Thalia 1,4 8V 75KM z 2000r (cewka z elektronicznym modułem na pokrywie zaworów) Wymieniłem silnik, przed wymianą silnik odpalał i pracował poprawnie pomijając, że smarowany był mazią (woda, olej) przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Tak czy owak silnik wymieniony...
Witam Problem polega na tym ze auto jak sie nagrzeje do normalnej teperatury pracy nie mozna uruchomic,poprostu zanika napiecie przed cewka zaplonowa.Probowalem zdiagnozowac to auto euroscanem ale nie ma zadnej komunikacji jak i silnikiem tak i nawet poduszkami. Gdzie moze lezec przyczyna w tym ze zanika zasilanie na zaplonie Za pomoc bede bardzo wdzieczny.
proponowal bym udac sie do elektryka chyba ze jestes w stanie sprawdic czujnik i cewke WN a jak nie to chociaz sprawdz zasilanie na cewce i czujniku
Nie miał zasilania (12V) na cewkę czy na styki robocze.? Jeżeli na cewkę ; jest zasilana przez kostkę stacyjki (15) i przez bezpiecznik. Jeżeli na styki robocze to bezpośrednio z akumulatora(30) przez bezpiecznik. Na tych liniach szukaj przyczyn , a takie krosowania nie wypada elektronikowi!
Zamontuj, będzie działać. Podłącz tylko zasilanie cewki elektrozaworu. Weź pod uwagę fakt, że prawdopodobnie przy demontażu rurek miedzianych ukręcisz końcówki.
Więc wnioskuje z pierwszej części posta ,że po poruszaniu kabelkami odpalił ? czy tak ?... skoro tak to nasuwa mi się jedna myśl przetarty przewód zasilający cewkę to tłumaczy wszystko spróbuj dokładnie odtworzyć ''ruszanie kabelkami'' który dokładnie ruszałeś spróbuj to jeszcze raz zrobić najlepszym wyjściem była by zamiana kabli zasilania cewki na...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
Zasilanie daj przez styki bierne przekażnika a cewkę zasil masą i + po włączeniu zapłonu Gdy włączysz zapłon przekażnik rozewrze styki i dioda nie będzie migać
witam . tak po fotce to wydaje mi sie ze pod sterownikiem powinny być dwa przekazniki jeden jest od pompy paliwa a drugi to główne zasilanie na cewki i wtryski.pozdrawiam
Wzmacniacze leżą na wykładzinie pod fotelami. Obudowy wzmacniaczy są połączone masą ale to już fabrycznie. Zrobiłem taki myk, że soprany podłaczyłem bezpośrednio do radia a mid basy do wzmacniacza. Zakłócenia są słyszalne ale w niższym stopniu. Sopran czysty. We wzmacniaczu mam podłączenie aux - wpinam mp4 i zakłócenia są prawie żadne, dopiero powyżej...
Znalazł się spec widzę - sam polecałeś podawać zasilanie na krótko. Wolno, tylko z głową, a wierz mi, że wiem co robię. Dziękuje wszystkim, którzy przesłali schematy. A usterka była bardzo prosta - podstawki przekaźników były pozamieniane miejscami i przekaźnikiem głównym okazał się być przekaźnik, który brałem za przekaźnik od świateł. Uszkodzeniu...
Witam. Koledzy mam problem z Magnum kąpieli, mianowicie po opadach deszczu jest problem z odpaleniem tzn. Akumulatory nie mają mocy, szaleją zegary i tacho wyświetla brak zasilania. Zegary potrafią gasnąć nawet w czasie jazdy. Jak jest dłuższy czas bez opadów, odpala ładnie i nic z zegarami się nie dzieje. Dodam, że ostatnio regenerowany był rozrusznik....
A sprawdzałes jakie zasilenie idzie do cewek skoro mówisz ze słabo iskra jest widoczna. Cewki oraz świece podmieniales. Sprawdź zasilanie i masę cewek skoro już idziesz takim tropem.
Co do cewki aby się wolniej otwierała możesz zapisać kondensator elektrolityczny z 22000uF możliwe że trochę to złagodzi gwałtowne otwieranie i zamykanie, kondensator musi być na wyższe napięcie niż występujące w instalacji. Oraz dobrze by było wstawić jeszcze diodę równolegle do cewki aby gasiła samoindukcję cewki przy odłączeniu jej od zasilania....
Najczęściej to wina karty, może coś w niej nie łączy np cewka. Jest druga karta? Gdyby to była karta to zapłon by się nie właczył . Świecąca na stałe dioda IMO sygnalizuje problem z " dogadaniem się " pomiędzy sterownikiem silnika a sterownikiem kabiny (UCH) - brak zasilania tego pierwszego lub uszkodzona linia CAN
Jeżeli nie ma iskry to musisz sprawdzić świece, obwód wysokiego napięcia cewkę i rozdzielacz zapłonu. Cewkę mozesz sprawdzić miernikiem. UZwojenie pierwotne ma 1 kΩ a wtórne 10 kΩ. Proponowałbym odłączenie zasilania instalacji gazowej - powinny być dodatkowe kable podłączone do akumulatora; wtedy samochód powinien chodzić jak przed instalacją...
Domyslam sie ze chodzi o pierscien z cewka koło stacyjki który niby był poprawiany,ale jak sie okazuje nieskutecznie,jesli zle mysle to poprawcie mnie,może ktos miał podobny problem, z góry dziękuje za info. pozdrawiam
Siemens s105300204 A to sterownik , Pojawia się zasilanie . Również zasilanie jest na cewkach ale nie steruje masą .
Chyba centralka ci sie nieswieci.Niemasz zasilania na wtryskach np.A tj to samo zasilanie co na cewce i wiele innych.
Złożyłem układ z [url=http://hektor.umcs.lublin.pl/~kskro... Po podpięciu cewki samochodowej z Renault Megane marki Sagem w/w układ grzeje się bardzo tranzystor BU2525, aż parzy. Cały układ nie dział nie ma iskry Gdy do układu nie jest podłączona cewka BU2525 jest lekko ciepły. Układ i cewkę zasilam DC 12V. Zasilacz 3A. Z BU2525...
wynika ze to wzmacniacz cewki zintegrowany jest z cewka choc nie wiem jaki masz tam uklad podejrzewam ze renixa Dodano po 9 jeszcze ewentualnie brak zasilania zerknij ile masz kostek i przewodow do cewki to ci powiem jak sprawdzic
To posprawdzaj po kolei, poczyść styki, podstawki przekaźników - a jak chcesz mieć pewność, to pociągnij zasilanie jeden przewód min 2,5mm2 spod aku, przekaźnik, a cewkę przekaźnika pod istniejącą złączkę żarówki. Druga opcja - zainwestuj w porządne żarówki o podwyższonej jasności i wyczyść klosze - efekt od razu widać. OSRAM NightBreaker i od razu...
Chodzi o to że mam 2 cewki w aucie.Jeśli kupie jedną to czy w razie czego będzie pasowała pod jedną i pod drugą .czy wejścia (gniazda)na montaż cewek są takie same?.Już chciałbym żeby to było to bo już mi psychika siada przez to auto.Dobrze że chociaż ściśle pomogliście mi określić że to coś z zapłonem. Jeśli chodzi Ci o przewody które dostarczają...
Sterownik widzi obroty? Myślę że gdyby nie widział obrotów to nie podawał by paliwa. Czy cewki zapłonowe mają zasilanie po stacyjce?
Wyprowadzenia cewki mam ustalone. Jest to pięknie rozrysowane na przekaźniku. Cewka ma około 85Ω. Mierzyłem. Ociz, trafiłeś. Jest to Thalia 1.4 benzyna. Po części już odpowiedziałeś na moje pytanie. Rozumiem, że + jest na stałe, a załączanie odbywa się pomiędzy masą a przekaźnikiem. Pozostaje mi do ustalenia problem obciążenia komputera na tym...
Reno Clio II roczni 2002 - sterownik DELPHI, sterownik nie zasila przekaźnika "Engine control relay" (brak masy na drugim końcu cewki przekaźnika), który to podaje na sterownik zasilanie +12V. Po rozebraniu uszkodzony tranzystor w wersji smd o symbolach PH28 niżej 127GT - czy ktoś wie co to za tranzystor ??? Dodam, że na cewkę przekaźnika przychodzi...
Witam, Tak jak w temacie. Mam scenica ph1 2002 rok po face liftingu, motor 1.9 dci 90KM. Problem jest tego typu, że po nocy nie odpala. Rozrusznik kreci, kontrolka od immo gaśnie, brak jest kontrolki grzania świec żarowych i nie załącza pompy w ogóle. Trochę już podlubałem i mam pytanie odnośnie zasilania przekaźnika od świec żarowych, ponieważ jest...
Znalazłem uszkodzenie i chyba naprawiłem - jutro zamontuję moduł, to się okaże. Przekaźnik szyby drzwi kierowcy to ten: http://obrazki.elektroda.pl/5003056500_1... Po podaniu napięcia na moduł przekaźnik był od razu włączany w pozycji "podnieś szybę". W przekaźniku jest dwie cewki, zasilanie cewek idzie z nogi 16 i 15 układu ULN2008,...
Każdy pracujący przekaźnik będzie ciepły,ze względu na cewkę,jak również gdy będzie zły styk na jego stykach wykonawczych,lub przez przepływający znaczny prąd przez jego styki.Może to być również spowodowane znacznym napięciem zasilania odbiegającym od normy,czyli zbyt duże ładowanie.Być może jesteś zbyt przewrażliwiony,co nie oznacza że należy to bagatelizować.Gdy...
W autku jak wyżej 1,8i rok 1994 zginęła iskra, moduł i cewka sprawdzone. Ze sterownika z 27 nóżki brak impulsów na cewkę, czytnik wału dobry i do sterownika impulsy z niego dochodzą. Podejrzewam uszkodzony sterownik. Czy ktoś dysponuje może opisem złącza do tego sterownika? Chcę sprawdzić wszystkie zasilania i masy. Sterownik SIEMENS S11170513 C B 18U....
Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć uściślenia definicji cewki podwójnej, więc proszę o pomoc. Nie będę się rozpisywał na temat usterki samochodu, bo raczej siedzi w cewce lub komputerze, ale chciałbym się dowiedzieć, jak działa cewka podwójna w samochodzie takiej klasy, jak stara meganka 1.6 8v z roku 1997. Dokładniej to chodzi mi o to, że z tego co wiem,...
Przepustnica na linkę czy elektryczna bo nr. ze stera nic mi nie mówi? I to jest clio III(całkowicie nowy model ale silnik 8V????) czy II po lifcie(model od 2001r)? Jak ten drugi to pasuje od rocznika 2003 z motorkiem D7F: Szpryce: http://obrazki.elektroda.pl/3276811700_1... I cewka: A,B-sterowanie C-zasilanie http://obrazki.elektroda.pl/9228026100_1...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Nie wiem co za fora czytasz i co użytkownicy tam palą ale towar mają dobry. W tej bajce jest trochę prawdy ale nie w przypadku Twingo.W przedliftowych Lagunach2 i Megankach/Scenicach2 z xenonami przy lewym przednim wahaczu był czujnik ugięcia zawieszenia w którym siedział moduł sterujący siłownikami pozycjonującymi wiązki xenonów, leciało do niego...
witam mam problem z renault 19 91r 1.4 benzyna chodzi dokładnie o brak iskry kable świece nowe jest to samochód wujka mówił on że zdarzały się czasem takie rzeczy że kręcił a nie palił mówił że ruszał kostką od czujnika położenia wału i palił ja najpierw pomierzyłem czujnik ma 2,2 Kohm kostkę wyrzuciłem kable polutowałem i nic cewkę pomierzyłem miernikiem...
Jak bede mial auto u siebie jeszcze to bede sie meczył moze cos trafie. Ale przypadek ciezki dałem dotakowe zasilania na cewke( nie pomogło) dodatkowe plusy i masy na sterownik, baypas na kazdy przewod i nic. Nowa cewka tak jak by robiła za duze obciazenie dla sterownika. zalozylem 4 nowe i problem tak wielki ze jak wciskałem gaz to odrazu auto gasło....
Witam wszystkich: jako nowy użytkownik: Moja prośba jest o pokazanie ,lub nakierowanie mnie gdzie znajdę takie coś co podaje prąd na cewkę zaworu odcinającego paliwo.Czytałem ,szukałem ale nie ogarniam już takiej ilości tematów.A po dziwnych dla mnie skrótach brzmiących coś na ten rodzaj"ucp,ac",lub tym podobne stwierdziłem że po mimo mojego wieku jeszcze...
Witam wszystkich użytkowników tego działu, pisze tu pierwszy raz. Auto na luzie po wciśnięciu sprzęgła lub hamulca i START rozrusznik nie startuje. Podczas pierwszego uruchomienia po włożeniu karty słychać kliknięcie odblokowania kierownicy, przy kolejnych cisza a wnętrza samochodu nie słychać czy bendiks rozrusznika działa. Wszystkie inne elementy...
1 funkcja-brak ciśnienia,nie załączy kompr/1 biegu wiatraka 2 funkcja-wysokie ciśnienie,załączy 2bieg wiatraka 3 funkcja-ciśnienie krytyczne,rozpina zasilanie cewki kompresora Po mojemu tak to lata
Witam, w moim samochodzie (Renault Megane II 2003r 1.4) straciłem oba światła mijania. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Poniżej co już sprawdziłem i co udało mi się ustalić: 1. Żarówki i bezpieczniki sprawne. 2. Czarna wtyczka PPA podłączona do UPC sprawna. 3. Gdy przekręcę pokrętło świateł, zapala się kontrolka świateł mijania, lecz świateł brak. 4. Na...
Przy wejściu oleju do siłownika jest zaworek odpowiedzialny za upust oleju podczas opuszczania oraz podnoszenia. I wydaje mi się, że to jego wina lecz prawidłowo pracuje. Jak została stwierdzona prawidłowość jego funkcjonowania? Na wstępie może trochę powierzchownej teorii z hydrauliki przemysłowej: Ten ‘zaworek’ to nic innego jak wg zdefiniowanej...
Witaj sprawdż zasilanie (żarówką max 3waty bo większą wyłączy i nic nie pokaze) do elektrozaworu dolna/mała skrzynia czesto brak zasilania gdzieś koroduje kabel lub sama cewka elektrozaworu ma przerwę. Tak często jest w DAF-ach , możesz podać zasilanie +24V i masę wprost na cewkę elektrozaworka tylko nie można tak jeżdzić !!!!!!!bo wtedy brak jest zabezpieczenia...
Raczej powinien sie znajdowac w kabinie pod panelami jakos box sterujacy reversshiftem i jego ominieciw bedzie niemozliwe ,postaraj sie na poczatek poprowadzic mase prosto z baterii i podepnij ja do punktu masowego w poblizu w.w boxa To nie będzie trudne, box jest w dostępnym miejscu. Ale będzie to wymagać trochę czasu . Nie wiem czy dobrze rozumiem...
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
A nie jest tak że trzeba wcisnąć albo sprzęgło albo hamulec do odpalenia? Może czujnik padł i przerwał obwód. do sprawdzenia bezpiecznik pod maską 25A zasila cewkę rozrusznika. Do rozrusznika dojście z kanału.
Tak jest z sonda,jeden przewód wychodzi i jest połączony z sterownikiem gazu,ale to wiem że nie od sondy,jak załapie na bęzynie od czasu to jak sie przełączy na gaz to pompka paliwowa działa,jak mu odbije i przestaje chodzic na bęzynie to przy odpaleniu na gazie nabiera 2,5 tys obrotów,a po przełączeniu na benzynie brakuje sterowania na cewkę przekaznika...
napisz czy po włączeniu zapłonu uruchamia się pompą paliwa i czy przez chwilę pojawia się zasilanie cewki (cewek) bo podejrzewam uszkodzenie przekaźnika zasilania głównego
Witam. Przypadek to clio IV z silnikiem 1.2 benzyna. Problem polega na nie załączającym się sprzęgle klimatyzacji. Pierwszy problem jaki udało się ustalić to spalona dioda w skrzynce bezpieczników pod maską. Z racji tego, że nie mogę zdobyć oryginalnej diody w obudowie bezpiecznika mini wlutowałem tam 1n4007. Natomiast na przekaźnika sprzęgła nie mam...
Zacznijmy od początku do pracy silnika są potrzebne 3 podstawowe rzeczy ciśnienie sprężania mieszanka paliwowo-powietrzna i oczywiście iskra w odpowiednim momencie zakładając, że nie jest przestawiony rozrząd i ciśnienie nie idzie ale w gwizdek. kolego jeśli nie chce ci odpalić to sprawdź w tym momencie czego jej brakuje. Czy paliwa aby wytworzyć mieszankę...
- Błąd P0638 - Sterownik przepustnicy zakłócenia działania opór, silnik regulacji przepustnicy: 2 - 8 omów Sprawdzić złącze, w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z silnika regulacji przepustnicy. Zmierzyć opór pomiędzy oboma wtykami silnika sterowania. Porównać z podanym...
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Kolega przeczytał całość tematu czy tylko po łapkach? O Delphim pisałem, błędy były odczytane DTT4ALL i są zamieszczone ich screeny. Sam autor podejrzewał odwrotne podłączenie akumulatora. Kolegami nie będziemy to jedno. Dodano po 8 No to niestety ale ja nie jestem w stanie nic więcej doradzić. Możliwe że źle interpretuje te błędy ale wydaje mi się...
Witam serdecznie! Mam problem z Meganką mojej żony. Problem powstał nagle przyjechała wieczorem normalnie, rano nie odpaliła i tak od półtora już tygodnia. Wykonane diagnozy i operacje: 1) wymiana czujnika położenia wału 2) wszystkie złącza potraktowane kontakt spray 3) wyjmując cewkę ze świecą stwierdzam że nie ma iskry 4) immo działa poprawnie 5)...
Dzięki za wypowiedź! Dziś kombinowałem dalej, bo zauważyłem, że silnik nie tylko schodzi na niskie obroty ale i wchodzi na zbyt wysokie (dodam czasami) tak na 2000 obr. Tak więc odkręciłem "pierdułke" pewnie to cewka, która otwiera zawór powietrza biegu jałowego, by wyeliminować zawieszanie się tego elementu! Zaworek domknięty na 100%, wczoraj wyczyszczona...
Jak w temacie chcę założyć odcięcie pompy paliwa podczas pracy auta na LPG . Odcięcie rozwiązałem najprościej jak się da czyli na przekaźniku ze stykiem NC . Zasilanie cewki tego przekaźnika wziąłem z elektrozaworu na parowniku . W momencie przejścia pracy na gaz wszystko załącza się prawidłowo jednak silnik gaśnie . Podejrzewam że jest to coś związane...
Witam, Problem występuje na wszystkich wtryskiwaczach, po podpięciu pokazuje coś takiego- "błąd połączenia badź przerwany chwilowo układ elektryczny zasilania wtryskiwaczy" Są to wtryski Bosch, nabyłem jeden w celu wymiany bo pierwsza diagnoza wskazywała na 5ty wtryskiwacz, sądziłem, że cewka jest uszkodzona. Niestety okazuje się, że błąd występuje...
napięcie na module sterującym cewką jest czujnik halla który podaje impuls do modułu jest ok orginalna cewka jest na stałe podłączona do modułu u mnie usunąłem cewkę orginalną i założyłem tradycyjną więc gazownicy nie mieli problemu i podłączyli się centralnie do cewki z zasilaniem sterownika gazu bez przekaznika mechanicznie auto jest sprawne motor...
W moim Fordzie zapalniczka zostaje pod napieciem po wylaczeniu zaplonu ale po 5-10 minutach zasilanie jest odlaczone. Tez chcialem juz budowac jakis uklad ale najpierw zostawilem rejestrator dzialajacy i sprawdzilem jak dlugo nagrywa. Nagrania konczyly sie dokladnie po 5 (albo 10) minutach. Sprawdz u siebie. tak na poczatku zrobię. Pierwsze sprawdzę...
To nie K4J z cewkami palcowymi? No ta, zasilanie do cewki 2, z cewki 2 do cewki 3, z cewki 3 na sterownik-szereg. to samo układ cewek 1-4, układ identyczny jak w 8V(bo i te same sterowniki), jedno zasilanie, dwa sterowania tylko cewki cztery i trochę namieszane :D
renault zasilać cewka zasilać cewka renault scenic cewka renault
denon rezystor hasło wygasa silnik asynchroniczny kondensator
układ opóźnienia załączenia lodówka haier
Lodówka turystyczna z kompresorem działa w jednym aucie, a w drugim nie - przyczyny Szarpanie obrazu w poziomie - przyczyny i rozwiązania