Myślę że zadziała, różnica napięć nie jest taka duża, a zasilacz laptopowy ma sporą moc.
Jeśli to jest pod DirectPad i na LPT to z portu gier jest brane tylko zasilanie i kierownica nie jest przeznaczona dla PC a dla jakieś konsoli (najpewniej Playstation). Poszukaj sobie informacji n/t konfiguracji tego sterownika, ale o ile pamiętam to z XP on niezbyt dobrze działa.
Tak Jest zasilanie w Gnieźnie
Połóż płytkę na czymś biały, zrób jeszcze raz zdjęcia w dobrym świetle na których coś będzie widać, zaznacz gdzie przychodzi zasilanie z zewnątrz...
A co sprawdziłeś? Na początek proponuje bezpiecznik pod kierownicą SC7 . Potem zasilanie i masę przy panelu i CAN. Poradzisz sobie?
Zasilanie jest standardowe jak we wszystkich innych radyjkach. W kostce są przeowdy: - czerwony - żółty - i czarny masa, mogą być dwie Czerwony to +12V zasilający główny a żółty to pamięć radia, także +12V Oba przewody musisz podłączyć w miejsce w którym jest napięce +12 po wyłączeniu stacyjki. Najprościej podłączyć radio bezpośrednio do akumulatora...
Przejściówka jest nierozbieralna ? Jak podłączysz samą przejściówkę to też wykrywa ? Na kierownicy są jakieś diody świecące aby stwierdzić czy dochodzi zasilanie ?
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Kolega sprawdzi stacyjkę.
na wyjściu zazwyczaj powinienes mieć 24 v to jest standardowe zasilanie kierownic i szczerze nie spotkałem się z innym jak masz adapter przetwarzający na to napięcie to problem z głowy ;)
Może dostaje zasilanie przez USB?
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
bezpiecznik nr 26 pod kierownicą
Zasilacz, silniki, zasilanie FF. W takiej kolejności do sprawdzenia. Kierownica do zrobienia pod warunkiem, że posiadasz odpowiednią wiedzę oraz części zapasowe do niej. Bez tego nie masz nawet co się zabierać za naprawę.
Odepnij kierownicę od komputera, odepnij zasilacz z gniazdka. Zostaw kierownicę bez podpinania do komputera i podłącz samo zasilanie. Sprawdź czy zrobi autotest sama. Tak samo gdy masz wszystko podpięte, uruchom ponownie komputer na podłączonej kierownicy do komputera. Kierownica zawsze po włączeniu komputera jeszcze przed załadowaniem się systemu...
P1610 Przekaznik zasilania napieciem Sprawdź zasilanie do stera, zwróć uwage na skrzynke z bezpiecznikami pod kierownicą.
Uszkodzone są ślizgi przenoszące zasilanie na kierownicę, na przyciski sygnału
Każdy brak zasilania czy podłączenie do USB wyzwala kalibrację.
Nikt Ci nie powie jaki przewód gdzie przylutować. Musisz sam rozmontować kierownicę i pedały w celu ustalenia znaczenia tych przewodów. Należy np. sprawdzić, który przewód w kierownicy to masa, zasilanie itd. Nie sądzę by sprawa była skomplikowana. Warto byłoby choćby wstawić dobre zdjęcia płytek w obu urządzeniach.
OMG, teraz się dowiedzałem, ze autor ma laptopa. Cały czas myślałem o stacjonarce! :( Spróbować kierownicę w komputerze stacjonarnym. Laptop może nie mieć siły jej zasilać.
Można tam zmostkować 2 piny lub przełożyć dwa przewody i będzie to działo. Może tak ma zrobione. Chodzi o to że ten włącznik podaje na jeden pin zasilanie na światła mijania a na drugi podaje zasilanie na przełącznik pod kierownicą który włącza światła drogowe. Tu można to pozamieniać lub zmostkować ale przy zamianie drogowe przestaną działać. Passat...
Jest na pilota tylko go nie masz, teraz trzeba odnaleźć centralkę alarmu i odłączyć jej zasilanie a blokadę zapłonu z alarmu połączyć. Szukaj alarmu pod kierownicą
Nie wiem czy jest przetwornica przeznaczona do, podpięcia do, gniazda zapalniczki co potrafi ekspres zasilić. Musiała by, mieć ze 2kW. A to wyklucza zasilanie z gniazda zapalniczki, zabezpieczonego 15 A bezpiecznikiem. Trzeba by ze skrzynki pod kierownicą pobrać zasilanie. Jaki, ten ekspres. Jaka moc. Wtedy będzie można coś więcej napisać.
Witam mam problem posiadam kierownice logitech g29 wczoraj normalnie działała dziś nie ma z nią "kontaktu" podłączona pod zasilanie nie działa nie ma nawet diody która świeci na kierownicy może ktoś miał taki przypadek? Dzięki za pomoc.
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Jeśli to EDC15C3 to trzymaj, powinno pasować.
Stałe zasilanie przyrządów to bezpiecznik piąty od dołu,pierwszy z lewej w centralce pod kierownicą.
Licznik nie ma jednego z zasilań po stacyjce. Sprawdź bezpieczniki mini pod kierownicą i czy jest na nich zasilanie po włączeniu zapłonu. Przed 2002r bezpiecznik pod kierownicą nr 41 podaje zasilanie na pin 10 26-pinowego złącza licznika. Bezpiecznik 61 podaje zasilanie na 16/26 licznika a 36 na 14/23. Przed 2002r zasilanie licznika jest identyczne...
Drogowe są? Z tego co kojarzę to z włącznika idzie zasilanie na przełącznik pod kierownicą. Jeżeli nie ma drogowych i mijania to sprawdź czy z włącznika wychodzi zasilanie.
konrad zaproponował chyba najtańsze i najlepsze rozwiązanie-PMR. Widziałem w Lidlu nawet specjalne zestawy na motor z przyciskiem na kierownicę i mikrofonem do kasku. Do tego zasilanie z sieci pokładowej. Wszystko w granicach 130 zł. W związku z tym, że ta sieć lubi przemieszczać towar pomiędzy sklepami szukaj u siebie. Pozdrawiam.
Pierwsze po podłączeniu zasilania kierownica sama powinna wykonać kalibrację czyli max w praw potem max w lewo i ustawić się na środku. Dwa Jeśli pomimo prawidłowej kalibracji tak wygląda z niej odczyt to albo coś w ustawieniach jest sknocone albo padł enkoder.
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
kolego bezpieczniki masz z lewej strony otwierasz dzrzwi i ściągasz boczną osłone kokpitu tam są bezpieczniki tak wogóle to śćiąg sobie osłonę pod kierownicą i tam znajdziesz stałe zasilanie poco ciągnąć kable od akumulatora.
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Przełącznik pod kierownicą zmienia zasilanie drogowych bez zapłonu ze stałego plusa np. do flash albo po zapłonie z włącznika świateł po włączeniu mijania. Mijania są zasilane bezpośrednio z włącznika, czy na zapłonie po włączeniu mijania wychodzi zasilanie na pin 4 i 7 (żółtozielony)?
Sprawdź przełącznik pod kierownicą. Oraz zasilanie obwodu kierunkowskazów. To nie ten sam, co awaryjne!
Zanim rozbierzesz całe auto sprawdź dokładnie bezpieczniki pod kierownicą.
Cześć, wyłącza mi się po kilkunastu sekundach podgrzewanie kierownicy. Potrzebuje, żeby mi ktoś podał jaka powinna być wartość z czujnika temperatury przed włączeniem podgrzewania. W temperaturze około 15 lub 20 stopni. W moim jest 160: https://obrazki.elektroda.pl/1847425700_... mam inną kierownicę w niej odczyt jest 147 ale też podgrzewanie...
Pad wyłączony? Samo zasilanie to za mało - sprawdź z innym przewodem.
A jak ma działać jak nie podłączyłem pada przewodowego do wolnego gniazda USB na kierownicy . Tym kablem idzie plus 5 V na zasilanie kierownicy dlatego pad musi być podłączony ale nie włączony
Konstrukcja tego urządzenia jest bardzo prosta, wszystko jest opisane w internecie od kilku lat a autor chyba ma ban na google. Kierownica powinna być zasilana napięciem 24V bo takie jest napięcie nominalne silnika. Oryginalny zasilacz nie ma stabilizacji napięcia i wychodzi z niego napięcie w przedziale 18-30V w zależności od aktualnego obciążenia...
W jakim sensie sprawdzic zasilanie proszę o odp ?
Jeżeli masz gwarancję to reklamuj, nie ma sensu grzebać. Jeżeli nie masz to usterki należałoby zacząć szukać od zasilacza ale jest on wbudowany w kierownicę. Podłączyłeś zasilanie?
masz zwarcie w instalacji i zasilanie na ecu idzie poprzez obwód zwiazany ze stopami., co sie dzieje w skrzynce z bezpiecznikami pod kierownica?
Tak, jak napisałem, zasilić stałym plusem po zapłonie. W 10-cio pinowej, pomarańczowej kostce przy sterowniku silnika na podszybiu, pin 3 przewód niebieski, dajesz mase, tak steruje 2,5tdi, plus przekaznik dostaje od głównego przekaznika silnika znajdującego się na podszybiu, w 1.9 też powinien dac plus, ja zasilałem przekaźnik na krótko z listwy pod...
Kolega milejow pisze ok sprawdzić zasilanie skrzynki pod kierownicą no może troszkę z boku a zwłaszcza sprawdzić mase.
A może dałoby się jakoś to zasilanie klaksonu zmienić na uruchamiane po przekręceniu kluczyka? Tak sobie myślę, przewód idzie pod kierownicą przy stacyjce, może wykorzystać zasilanie ze stacyjki i tam zamontować jakiś układ? Prawdopodobnie to 3 V z radia jest właśnie od sterowania. Nie wiem, czy jak go użyję, to radio nie będzie wariować. Albo przy...
Dzisiejszy test był na magnesówce przy innym kablu niż ten założony na stałe w aucie. Zasilanie gdzieś pod kierownicą jest wzięte. I w pierwszej kolejności będę chciał właśnie zmienić źródło zasilania np pod radio samochodowe. SWR skakał przez te przebicia na zasilaniu i miganiu kontrolek na liczniku.
Dwóch ekspertów się zebrało i kierownice będzie naprawiało. Nawet nie potrafisz nazwać elementu urządzenia za które bierzesz się do naprawy. To jest silnik szczotkowy zasilany napięciem 24V. Z tego co widać na nim ładnie został obciążony, że aż dym z niego szedł. Dodatkowo upalone jest zasilanie FF. Kierownica nie będzie reagować na skręcanie bo? Co...
A czy do skrzynki z bezpiecznikami pod kierownicą dochodzi zasilanie bezpośrednio z akumulatora, czy jest odcinane wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki?
Koledzy, jak w temacie, nie działa radio i wyświetlacz od niego, dodatkowo brak dźwięku kierunkowskazów, bezpieczniki nr 1, 4, 5, 18, w skrzynce pod kierownicą całe, zasilanie na nich jest, wszystko stało się po odpaleniu auta z przewodów rozruchowych, uszkodzone radio? czy może wsad pamięci? Ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam
Pewnie poprzedni właściciel wymontował ... A na poważnie to jeżeli kierownica jest żółta to nie posiada ona funkcji force feedback więc zasilania nie potrzebuje. Czerwona kierownica ma funkcję FF.
Owszem w wyłączniku awaryjnych jest punkt wspólny, jak awaryjne wyłączone wtedy idzie dopiero zasilanie na wyłącznik pod kierownicą, tak w skrócie zasada działania. Popatrz na schemat to zrozumiesz.
Przydałby się link do twojego radyjka bo wyskakują podobne , ale czy takie same ? 1. głośniki mogą być źle podłączone 2. brak połączenia CAN lub niewłaściwe ustawienia 3. opel stosował wzmacniacz antenowy zasilany kablem antenowym , być może brak tego zasilania
Sprawdź zasilanie sterownika, często pada przekaznik pod kierownicą.
Ja może powtórzę pytanie z postu #2. Czy kierownica się kalibruje. Zwłaszcza czy po podłączeniu zasilania i inicjalizacji sterownika kierownica robi pełen obrót w lewo i w prawo.
Moim zdaniem na początek sprawdz masy i zasilanie wszystkie,potem rozłącz zasilanie skrzynki bezpicznikowej pod kierownicą
Witam, może być kilka powodów takiego zachowania. Naprawiam te wspomagania od dawna. Jak ktoś ma problemy to chętnie pomogę. Tel. 500221858 witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak...
Mam problem, kiedy kierownica jest połączona do zasilania, feedback jest "zakleszczony" w każdej grze i nie da się tego zmienić. Kiedy odłączam zasilanie, mogę grać ale już bez sprzężenia zwrotnego. Kierownicę kupiłem używaną jakiś czas temu. Zasilacz leciutko śmierdzi spalenizną. Czy to wina zasilacza? Nie wiem czy nowy kupić zasilacz
Zasilanie z przekaźnia podwójnego pod kierownicą przez bezpiecznik do przeplywomierza.
czy kierownica może się zablokować podczas jazdy? Nie może. Jak kluczyk jest przekręcony na zapłon to styk w stacyjce odpowiedzialny za zasilanie blokady jest ROZWARTY. Blokada jest wtedy bez prądu i silniczek który jest wewnątrz nie może spowodować jej zablokowania. To, co określasz jako „pobieranie kluczyka” to właśnie dźwięk silniczka blokady który...
Podmieniony n75 na pewno jest sprawny? Wyjmij czujnik ciśnienia w ssacym i sprawdź czy przypadkiem nie ma w nim oleju. A najlepiej sprawdź w parametrach ciśnienie doładowania z czujnika z żądanym. I sprawdź czy n75 po włączeniu zapłonu ma przez chwilę pełnej zasilanie 12V.
Dzień dobry, mam problem z kierownicą g920 otóż, przez pewien czas , musiałem poprawiać kabel zasilający kierownicę u jej spodu ponieważ czasami nie łączył (trochę pograłem i schowałem ją do szafy), po jakimś czasie stwierdziłem że ja podłącze i tu się zaczyna. Kierownica zatrybiła przy pierwszym uruchomieniu, zaczęła się kalibrować etc. po podłączeniu...
Swieci bo ma zasilanie, nie oznacza to, ze kierownica jest sprawna. Sprawdz w innym komputerze, jezeli bedzie to samo to rozkrec, sprawdz przewod usb miernikiem, zobacz czy nic sie nie urwalo w srodku.
Sprawdź kontrolką czy na bezpieczniku f28 masz zasilanie. Skrzynka wewnątrz pojazdu pod kierownicą.
witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak jak było na początku , i gdy ruszę kierownicą wyłącza się jest cisza tak jak by zasilanie urwało , po wyjęciu kluczyka i włożeniu startuje...
Niestety nadal nie. ale jest cos na rzeczy pod obudowa pod kierownica. czasem jak ja rusze radio i zasilanie wraca....czyli moze jakis kabelek...
"kierownica nie odblokowana" i zaświeca się lampka "serwis" No i tutaj szukaj, wycieraczki i inne zostaw w spokoju. Blokada jest w "obwodzie" immo, nie ma odpowiedzi od blokady - nie ma zapłonu. Sprawdź zasilania, poruszaj kierownicą, zdemontuj ją i popatrz czy się nie przyciera rygiel.
Diagnoskopu nie używałem, ale wygląda, że kontakt jest. Sprawdzając nastawy VCDS, kiedy ruszałem kierownicą, zmieniały się stopnie. Jak sprawdzałem, czy jest zasilanie na zaciskach, to pokazuje wartości. Poza tym wyjąłem ją z auta całego u nas na placu.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
W małej kostce zasilanie też jest ? Idzie z bezpiecznika nr. 1 7,5A. Jak nie jest uszkodzony sterownik wystarczy wykasować usterkę wypadku. Czujnik do doświetlania jest pod kierownicą, czujnik skrętu do wspomagania jest w przekładni.
Witam, przychodzę z problemem dotyczącym oporów kierownicy Logitech G923, kierownica jeszcze wczoraj działała normalnie a dzisiaj lipa. Kierownica stawia opór od razu po kalibracji i nie da się nic zrobić, opór występuje w grach jak i na pulpicie. Gdy odłączę zasilanie kierownicy od prądu to kierownica działa luźno, ale jak tylko podłączę je ponownie...
Przede wszystkim jak na schemacie, zasilanie idzie ci bezpośrednio na sygnał przez bezpiecznik a drugi przewód od sygnału wraca na kierownice gdzie poprzez "łyżwy" łączy się z masą, jak masz inaczej to albo ktoś kombinował albo masz zamiast zworki w skrzynce bezpieczników założony przekaźnik.
Mam podobny problem , przestało działać . Piny 5 i 7 ido do ecu Mam pytanie czy w to miejsce można podłączyć interface OBD2 ? Na 5 i 7 który by był do którego w obd2 ? Bym m sie z tym połączył tak jak w samochodzie - elektryczne wspomaganie diagnostyka , kasowanie błędów itp.. witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało...
Standardowo na początek do sprawdzenia zasilacz, mosfety sterujące silnikami - jak są uszkodzone mosfety to dodatkowo do sprawdzenia i czyszczenia silniki w szczególności komutatory.
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
Na włącznik klawiszowy świateł powinno dochodzić zasilanie stałe przewodem brązowym oraz zanikające po wyłączeniu stacyjki przewodem czarnym. Przewód zielony z włącznika klawiszowego świateł idzie na przełącznik zespolony pod kierownicą. Biały natomiast na bezpieczniki 7 i 8 od świateł pozycyjnych. Z przełącznika pod kierownicą zasilanie idzie (w zależności...
Ciekawe, że sterownik wskazuje zbyt niskie zasilanie 8V i po odłączeniu zasilania od magla kierownica idzie lżej... tak jakby silnik był zablokowany??
Piszczy Ci po otwarciu drzwi z kluczykiem w stacyjce? Odepnij kostkę stacyjki bo pewno nie rozłącza styku albo gdzieś zamyka Ci się obwód i masz stale zasilanie. Sprawdź na listwie zasilającej pod kierownica jakie napięcie Ci zostaje.
Jezeli kodowanie nic nie daje, sprawdź zasilanie na module pod kierownica. Jezeli wszystko ok wymień modółz wbudowanym czujnikiem skretu. Zakoduj go, skasuj błedy, zrób test drogowy.
z dynama o mocy 3W chcesz ogrzewanie zrobic? Nierealne.
Bezpieczniki sprawdzone wszystkie, pod maską i pod kierownicą?
Trzeba wejść w parametry i zobaczyć jaki jest prąd pobierany przez silnik (bez ruchu kierownicą około 4A, jak się nagle nią ruszy to wzrośnie nawet i do 40) i jakie jest zasilanie pompy. Zobacz tez na obroty pompy, jak się nie rusza kierownicą to będzie około 1360 obr/min. Dodatkowo po odpaleniu sprawdź czy masz zasilanie na tym przewodzie co pisałem...
Pod kierownica bedziesz miał zaciski 30 wszedzie sa zasilania ?
Nie masz tam wymienianych wskaźników w desce rozdzielczej, to jest prawdopodobnie układ zasilania do zegarów.
Zacząłbym od sprawdzenia na których przewodach jest napięcie. Sądząc po kolorach będzie to czarny i zielony (tak jak boczniki przy potencjometrach). Czerwony i żółty do środkowych końcówek a zasilanie do bocznych. Jak zasilanie dasz na na skrajne wyprowadzenia to nic nie powinno się uszkodzić i wtedy metoda prób i błędów dojdziesz jak ma być.
zamek za 54 zł sprawdzi się napewno dużo ich zamontowałem i 3 lat z żadnym nie miałem problemu zasilanie znajdziesz pod kierownicą jedy problem jaki będziesz miał to przednie drzwi trzeba trochę pokombinować żeby znaść miejsce do zamontowania siłownika tapicerkę zdemontujesz ściągając podłokietniki na wcisk przód i tył pod spodem są śruby pozostałe...
Zmierz na zasilaniu orbitrola i na powrocie bez kręcenia kierownicą.
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Chodziło mi o to że w innym aucie ten sam model centralki założyłem bez problemu ;) Dodam jeszcze że np radio bez zapłonu też mi nie działa. Zasilanie podłączyłem do środkowej śruby pod kierownicą. Może szukać gdzieś indziej stałego 12V?
Dobrze by było podpiąć go pod komputer i zrobić test elementów wykonawczych. Moduł komfortu jest pod kierownicą z tego co wiem, na samym początku sprawdź czy ma zasilanie.
Miałem kiedyś taka usterkę w Iveco Daily, ma takie samo body comp. Trzeba sprawdzić czy zasilanie na przednie kierunki wychodzi z samego body pod kierownicą, jak tak to przebite drivery przednich kierunków w body. Wyjść na kierunki jest 6 pod dwa na przód, lusterka i tył
Witam. Pacjent VW Caddy 2010 1.6tdi. Gdzie idzie niebieski przewod z kostki stacyjki tzw s-kont, który załącza zasilanie po stacyjce a wyłącza dopiero nie po przekreceniu na pozycję off tylko po wyjęciu kluczyka? Potrzebuje podłączyć nieoryginalne radio po kluczyku z racji iż na skrzynce bezpiecznikowej pod kierownicą niema takowego zasilania, które...
Witam, Posiadam kierownicę Logitech Driving Force GT. Podczas jej użytkowania poczułem silny opór, a potem jego brak. Kierownica kręci się normalnie w lewo, lecz w prawo ma lekki opór, mimo wyłączonego w oprogramowaniu (kiedy jest odłączona od zasilania występuje to samo). Poza tym kierownica jest sprawna, można normalnie z niej korzystać. Jest jednak...
Witam Jeśli mogę zadam troszkę inne pytanie bo nie chcę zaczynac nowego tematu. Czy Audi 100 C4 z rocznika 92 też wyposażone jest w taką pompę w baku?? ew jak się do niej dobrać?? Jeszcze jedno małe pytanie skąd bierze się zasilanie na tej listwie pod kierownicą w pkt oznaczonym 15A. Nagle znikło z tego pkt zasilanie.
Panowie mam pytanie odnośnie kolumny od clio mam przy nim kabel biegnący bezpośrednio od silnika ( dwie żyły) oraz wtyczkę czteropinową z kablem do "puszki" na kolumnie (jak myślę to czujnik skrętu. Jeżeli podłączam zasilanie to tej wtyczki od silnika to kierownica lata w koło- zależnie od polaryzacji w tą lub wewte. czy potrzebuje do niej coś [url=takiego]http://img02.allegroimg.pl/...
Witam przekaznik zasilania kompa pod kierownicą 109 zimne luty sprawdzałeś ?
Witam, A jakie to były przewody, kolory tez mam nadpalone dwa wejscia w takiej szerokiej wtyczce co wchodzą do jakiegoś sterownika pod kierownicą?
Piny przerywacza; 2-kontrolka kierunkowskazów 3-wyjście z przerywacza (49a)na przełącznik pod kierownicą 4-masa(-) 1- to(+30)zasilanie stałe 5-to (+15)zasilanie po kluczyku Te dwa ostatnie piny należy sprawdzić.
ok dzięki (at)ste jutro bede działał. (at)mansky BCM driver czyli? cały moduł pod kierownicą? W tym przypadku jest to element elektroniczny w BCM sterujący prądem zasilania żarówek.
silnik wspomagać kierownica zasilać kierownica tracer kalibracja kierownica
rozrusznika matiz podłączyć domofon tabela zasilacz napiecie kondensator
piezoelektryczna zapalniczka płyta indukcyjna zwarcie
Tryb zabezpieczający w urządzeniach elektronicznych - przyczyny i rozwiązania Błąd F79 w zmywarce Miele - nie pobiera wody