Sprawdź bezpiecznik F17 7.5 A w skrzynce pod maską. NIe masz zasilania na przełączniku kierowcy. Moduł kierowcy nie ma nic do pasażera tylko przełącznik i jego zasilanie.
Człowieku daj to komuś bo nie ogarniesz ty masz fizycznie zajrzeć pod maskę wziąć mierniki posprawdzać napięcia zasilania.
Witam, mam podobny przypadek. Podłączam zasilanie i cisza.
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Nie jest do niczego. Powinno być puste miejsce, stąd też brak zasilania.
Sprzedany zanim problem został sprawdzony.
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Czy z przełącznika wychodzi zasilanie? Często wypala się styk w skrzynce bezpiecznikowej i wtedy brak zasilania na dmuchawę.
Silnik nie dostaje pełnej dawki paliwa i to jest skutek braku mocy silnika. Sprawdź zasilanie!!!
Błędy w jaśkach jakieś są? Zobacz czy zamki życzą sobie się otworzyć. Zasilanie posprawdzaj na ABS. Mogły być odwrotnie podpięte kable rozruchowe, bardziej prawdopodobnie dostał szpilkę napięciową.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
Zasilanie cewki.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
A sprawdziłeś, co się dzieje z zasilaniem? Zmierzyłeś cokolwiek?
A sprawdziłeś żarówką zasilanie sterownika?
Zasilanie na wyświetlacz jest ? +12v na żółtym masa na czarnym
Dojedziesz do mechanika
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Masz strzelony kabel z ECU do usm (bsm) pomarańczowy kolor chyba prawy dolny róg akumulatora, dostaje zielonego aż w końcu nie puszcza napięcia.
Miałem kiedyś podobny przypadek, była rozerwana dioda w sterowniku silnika, sprawdź zasilanie sterownika
W razie wypadku nie odetnie zasilania pompy.
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
Blokada sie odblokowuje napewno nie jest wina immo. Bezpieczniki oczywiscie wszystkie sprawdzone akumlator 100% ok. Pompa sterowana mechanicznie jedyne co w niej elektronicznego to zawor regulacji cisnienia. Zasilanie do niego dochodzi a sam posiada 3.3 Ohma. Jak ewentualnie sprawdzic wtryski pod wzgledem elektronicznym i czy dostaja zasilanie?
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
Tam tester nic nie da, trzeba szukać dlaczego nie ma zasilania UCH
Nie do końca wiem, o jakim aucie mowa. Bo piszesz megane 2 ale 2001 rok i to mi się nie trzyma kupy bo 2 było od 2003. W megane 2 jest całkowicie inna elektronika niż w 1, ale skoro wszystko gaśnie i nie masz nawet awaryjnych, lampek w kabinie lub świateł postojowych to nie ma cudów. Nie masz zasilania glownego
Witam. Zobacz, czy nie ma zimnych lutów lub przegrzanych ścieżek prowadzących zasilanie w radiu oraz konkakt z panelem.
Silnik kręci ? Jezeli tak to podlaczyc kompa, sprawdzić rozrząd czy nie przeskoczył, czujnik uderzeniowy pod maską po stronie kierowcy, zasilania na czujniki ;-)
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
To popraw zasilanie pierścienia.
Skrzynka pod kierownicą, bezpiecznik ,,L,,-15A, niebieski, ma być na nim cały czas prąd,to zasilanie czerwonego kabla. https://obrazki.elektroda.pl/1051871300_...
Zawsze na wstępie sprawdzamy błędy jakie zapisały się w sterowniku.
Powinno starczyć. Pozdr. Plik ma hasło,jeśli potrzebujesz pisz na PW.
Bywało też że padało stałe zasilanie kompa wtrysku(było podawane z bezpiecznika z ucbica)
Wiesz co to znaczy ,,zasilanie po zapłonie,,?
W Renault Megane IV z 2019 roku, nie działają czujniki parkowania, brak komunikacji z modułem. Ma ktoś schemat modułu z jedną kostką? Jest zasilanie (plus), nie ma masy (minus).
Witam. Moj problem to błąd od wydechu i odliczanie 215km do STOP Wtyk z baku ma dwa Cany i zasilanie jeden CAN pracuje prawidłowo, natomiast kolejny nie na żadnego połączenia. Czy mógł bym prosić kogoś z was o wskazówki lub kawałek schematu, gdzie to dalej idzie? Elektryk powiedział ze na dwóch Canach powinno być zasilanie.
Jeżeli nie działa radio i zegar no to mu brakuje zasilania ,musisz poszukać gdzie je wcięło
Ten sterownik twój , zachowuje się dokładnie tak jak by go immo trzymało , albo zasilanie zgubił.
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Schemat do zasilania silniczka?
Przewody ok,ewidentny brak zasilania
nie miał jednak zasilania
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Witam drodzy forumowicze. Szukam opisu przewodów sondy lambda wg. kolorów. Jest tego mnóstwo w internecie i tutaj na forum, jednak nie udało mi się znaleźć rozpiski sondy, którą mam ja. Jest to sonda za kątem Renault Megane 4 i ma przewody: czarny, szary, biały i czerwony. Czy ktoś wie, które zasilają grzałkę?
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Podłączasz się bezpośrednio do pompy. Zdejmujesz złączki z pompy i zamiast nich wpinasz się tymi z kupionego kompletu. Filterek wepnij na zasilaniu.
Witam. Miałem Focusa diesla, tam zamontowany był Alan 28 wraz z anteną Przełożyłam zestaw do Megan benzyna. Anteną ideał, odbiór spoko A nadawanie dramat. Zakłócenia i buczenia. Na warsztacie radio działa idealnie, a podłącza zasilanie w Megane, nawet bezpośrednio od akumulatora silnik zgaszony i znowu nadawanie dramat... nic nie kumam.... co się porobiło...
Ma być czysta masa(łapana z wiązki silnika) http://obrazki.elektroda.net/65_12743741...
Jesli chodzi o UCH to szału z zasilaniami to nie ma . Jedno zasilanie gruby czerwony pojedynczy przewód. Dwie masy . Tyle. Sprawdzałeś czy na bezpiecznikach odpowiadających za niedziałające funkcje są zasilania ?
Stary alarm dał o sobie znać po odłączeniu i ponownym podłączeniu zasilania.
Czasem bezpiecznik termiczny leci, ale skoro twierdzisz, że nie dochodzi tam zasilanie trzeba się pewnie cofnąć do bezpieczników.
Idąc wzdłuż kabla poszukaj centralki i odłącz zasilanie.
A clip widzi opornośc poduszek,napięcie zasilania.....?
Manetka jest sprawna, jeśli prawa pozycja działa to nie jej wina(włącznik ma tylko jeden obwód pozycyjnych), problem masz z lewym obwodem pozycji który zasila też podświetlenie zegarów i nawiewów. Sprawdź dokładnie bezpiecznik lewych pozycyjnych czy po włączeniu świateł pojawia się na nim zasilanie
Jak cie to nurtuje,zrob diagnostyke systemu,pewnie zarejestrowal,,niskie napiecie zasilania,,
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze. Wygląda na klasyczny brak zasilania...
Pomysł dobry tylko weź zasilanie po zapłonie.
http://allegro.pl/item185415543_automaty... np. taki automatyczny włącznik świateł, który będzie realizował funkcję włączania po odpaleniu silnika. a co do wyłączania dziennych po włączeniu drogowych to można zastosować przekaźnik dwustykowy który po załączeniu odetnie zasilanie automatycznego włącznika świateł
powiem tak-nie wiem jak w renault,ale w Oplu i VW sterownik rejestruje usterkę związaną z napieciem zasilania.
Witaj. Sprawdź czy masz zasilanie na kostkach ISO
Przekaźniki są w module UCH, te pod maską to klima, zasilanie ECM,rozrusznik i wentylator
Zazwyczaj pada przekaźnik zasilający sterownik silnika(takie objawy), powinno wywalić błąd brak zasilania.
Kolorów nie znam ale łatwo to sprawdzić bo zasilanie pojawi się po włączeniu ogrzewania tylnej szyby. Tak, połączenie w przednim słupku
30A na aku sprawdzony, ale wezmę go jeszcze dokładnie pod uwagę. Według schematu to niby z niego jest zasilany ten przewód.
Pękają połączenia wewnątrz sterownika ABS, ale dziwne, że błędy dotyczą tylko czujników. Ja bym sprawdził miernikiem czy mają zasilanie, i czy któryś nie robi zwacia
Na klapce od bezpieczników powinien być opis. Szukaj bezpieczników opisanych jako ALIM UC BIC i MEMO INJECT. Sprawdź czy są dobre i czy jest na nich zasilanie.
Włączający się went to coś z zasilaniem ECM albo CAN. Trzeba pomierzyć zasilania na ECM.
Słaby akumulator albo uszkodzona blokada. Potrzebna diagnoza UCH.
Karta Ok. Szukaj problemów w zasilaniu itp.
ale motasz! normalnie wyjmij przelotkę i wykrój tak jak ci się będzie podobało! użyj szukajki- chyba nie tak trudno. masz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91...
Impulsator bądź jego zasilanie do sprawdzenia.
Nie pod niego tylko pod zasilanie i plus pozycji.
diodą święcącą! Pomiędzy plus zasilania a przewodem transmisji danych, wszystko przy odbiorniku!
Wiesz co wszystkich nie sprawdzałem ale np. na MAP-ie jest 5v np. ster też ma stabilne napięcie bez spadów. Dodano po 4 Jutro jeszcze sprawdzę te co mają 12v zasilanie.
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Zasilanie syreny znajdz jak wyje.
z komputera wtrysku pozdrawiam
Jak kontrolka immo nie mruga to zaczął bym od sprawdzenia zasilań.
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
No cóż, dzisiaj powtórka z rozrywki, pojazd po 24 godzinach nie odpalania nie odpalił z powodu braku zasilania z aku..?
Do przełącznika dochodzi zasilanie?
Panowie, zanim zaczniecie pruć pół auta, lutować procesory, wywalać immo, może tak wziąć i sprawdzić zasilania? Żarówką, minimum 21W. Zaręczam, że pomoże:)
Może być przekaźnik podtrzymujący, tak jest np. w Megane, ale usterka leży gdzieindziej. Sprawdź zasilania i masy na przełącznikach, ale nie miernikiem tylko żarówką. Tak samo żarówkę podłącz zamiast silnika, sprawdź czy ginie masa czy zasilanie przy podnoszeniu przedniaj szyby. Podpowiadam jak zdiagnozować żeby nie szukać po omacku i nie zgadywać co...
Podaj zasilanie bezpośrednio na silnik i sprawdź czy dmuchawa pracuje. Jeśli tak to sprawdzaj po kolei układ zasilania.
A sprawdziłeś bezpieczniki, skoro kontrolka się nie zapala, może być problem z zasilaniem.
Przekaźnik zasilania dmuchawy.
witam potrzebny schemat sterownika silnika renaut megane 2.0 16v 2003r nie mam komunikacji potrzebne zasilania.
nie wiem po co robisz z tego "doktorat", podłącz i zobacz co się będzie działo
Czyli ecu dalej nie ma zasilania.
Brak świecenia kontrolki od immo, albo uszkodzenie w UCH albo brak zasilania, bezpiecznik we wnętrzu pojazdu, chyba 5A. Podaję z pamięci.
Witam, poszukuję schematu lub informacji na temat zasilania sterownika VALEO czujników parkowania Renault Megane III 2010. Licznik i Clip nie wykrywa sterownika znalazłem tylko jedno zasilanie (12V). Nie widzę drugiego "po kluczyku" w prawdzie to automat, ale chyba powinno coś być.
Umiesz czytać, co mogą blokować zegary, skoro nie są w linii diagnostycznej? Nie do wymiany tylko zasilanie do sprawdzenia
Andiv chyba masz racje. Podmieniłem panel i nadal nic więc to pewnie uch. Tylko od czego zacząć? sprawa załatwiona przyczyna leżała po stronie zasilania panelu.
Jest możliwość dokupienia przekaźnika i podłączenia go bezpośrednio. Sprawdź jeszcze czy po zapłonie do pompy paliwa dochodzi prąd stały. Jeżeli nie to problem tkwi w przewodzie doprowadzającym zasilanie do pompy.
Zasilanie idzie przez stacyjkę. JR
megane błąd zasilać renault megane wtyczka zasilać megane schemat instalacji megane
zmywarka whirlpool instrukcja obsługi oświetlenie kurnika spawarka normy
echosonda lowrance polecane odkurzacze
Regulacja silnika zaburtowego Volvo Penta - szczegółowy przewodnik Prędkości pamięci DRAM: DDR3, DDR4, DDR5