https://obrazki.elektroda.pl/3871925400_... To dokładna specyfikacja tego wzmacniacza, w teorii w mostku ma 480w w praktyce za tą cenę powinieneś kupić używany i raczej lepszy monoblock jeżeli ma zasilać tylko subwoofer. Drugą kwestią jest to że Bora to tzw. sedan, zwróć uwagę na efektywność, przykładowo w hatchbacku dany głośnik zagra...
Sprawdź bezpiecznik F17 7.5 A w skrzynce pod maską. NIe masz zasilania na przełączniku kierowcy. Moduł kierowcy nie ma nic do pasażera tylko przełącznik i jego zasilanie.
Wspomniany intertechnik MDS08 , zasilany wzmacniaczem Audison SRX2 i masz na prawdę bas na swiatowym poziomie. Nie uwłaczając nikomu ... ale inżynierowie firm (wspomniany audison) mają wiele więcej doświadczenia i potrafią "dobrać" ogólną kondycję :D wzmacniacza lepiej niż nazwę to delikatnie "samorobna nie wróżąca sukcesów " konstrukcja którą bałbym...
Witam! Wpadłem na dość ciekawy, choć pewnie nie nowy pomysł. Przez dużą część roku musimy jeździć w ciągu dnia na światłach. Częstym problemem jest "skleroza", która prowadzi wielokrotnie do mandatu. Ludzie wymyślają różne urządzenia, piszczące, dzwoniące, migające, ale ogólnie za każdym razem należy i tak samodzielnie włączyć światła. Poprzednio miałem...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Cześć, Właśnie zmieniłem samochód. Jest to megane kombi. Kupiłem już do niego radio Alpine CDA-117Ri. Teraz będę robił wytłumienie drzwi (jeszcze nie wiem jak, ale to doczytam :). Głośniki, które chcę zamontować to 1)DLS-SP52 na przód 60W RMS, 200 MAX, 50-20000Hz 2)DLS-SB52 na tył 100W RMS, 400W MAX, 35-25000Hz 3)sub blaupunkta GTb 1200MkII 250W RMS,...
Przeważnie białe. A że u ciebie tylko jeden czerwony nie pasuje do standardowego schematu to bym stawiał na czerwony. Do tego jest jeszcze test grzałki multimetrem i przewody od strony auta(nie zawsze) są grubsze od grzałki. Więc multimetr i probówka 12 i sprawdzisz. Mając już taką "wiedze " chyba się nie pomylisz co?
jeżeli jest takie samo rozwiązanie jak w reno 19,to za akumulatorem jest taka gumowa uszczelka przez którą przechodzi wiązka,myślę że tam dasz rade ja mam tak u siebie
Witam, mam podobny przypadek. Podłączam zasilanie i cisza.
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Witam Zlacze czerwone (RG) licznika (247) pin 4 przez zlacze R34 (w komorze silnika) do bloku 120 (komputer wtrysku) Pozdrawiam
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Sprzedany zanim problem został sprawdzony.
Wprawdzie tego nie naprawiałem ale zwykle taki objaw daje brak świecenia zarówek(i) podświetlającej. A więc czy żarówka jest sprawna lub czy jest zasilana i ma zamknięty obwód.
Zasilanie na wyświetlacz jest ? +12v na żółtym masa na czarnym
Powinno starczyć. Pozdr. Plik ma hasło,jeśli potrzebujesz pisz na PW.
Zwykła kontrolka 12 V do bezpieczników. Załaczasz zaplon wypinasz wtyczke od wtryskiwacza i patrzysz czy masz zasilanie. Sprawdz przy okazji wszystkie bezpieczniki.
Za mało wachy dostaje wyjmij wtryski zobacz jak pylą tylko uważaj na łamliwe przewody zasilające.
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Zastanawiam się czy nie powinienem wzmacniacza wpiąć odrazu przy radiu Teoretycznie bez różnicy gdzie . Musisz przyjąć do wiadomości że wzmacniasz sygnał który jest dużo słabszy w porównaniu do zwykłej anteny z powodu osłabienia go przez układ wzmacniający wbudowany do anteny. Powiem tak . Ja zastosowałem taki wzmacniacz na kablu bo taki sobie klient...
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
Witam. Zobacz, czy nie ma zimnych lutów lub przegrzanych ścieżek prowadzących zasilanie w radiu oraz konkakt z panelem.
Jaka fakra??? Zwykłe ISO a ,,mute,, na pinie 2 kości zasilającej
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Silnik nie dostaje pełnej dawki paliwa i to jest skutek braku mocy silnika. Sprawdź zasilanie!!!
Z pinu 19 idzie masa na przekaźnik pompy. Zasilanie cewki z bezpiecznika razem z pinami 30 i 32.
Bywało też że padało stałe zasilanie kompa wtrysku(było podawane z bezpiecznika z ucbica)
W Renault Megane IV z 2019 roku, nie działają czujniki parkowania, brak komunikacji z modułem. Ma ktoś schemat modułu z jedną kostką? Jest zasilanie (plus), nie ma masy (minus).
A sprawdziłeś żarówką zasilanie sterownika?
Sprawdź jakie napięcie zasila żarówki
Miałem kiedyś podobny przypadek, była rozerwana dioda w sterowniku silnika, sprawdź zasilanie sterownika
Kolorów nie znam ale łatwo to sprawdzić bo zasilanie pojawi się po włączeniu ogrzewania tylnej szyby. Tak, połączenie w przednim słupku
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Czy z przełącznika wychodzi zasilanie? Często wypala się styk w skrzynce bezpiecznikowej i wtedy brak zasilania na dmuchawę.
hmm..jesli nie ubywa plynu chlodniczego i nie przybywa oleju to nie koniecznie oznacza uszczelke pod glowica. Tak maja auta, ktora sa eksploatowane na krotkich odcinkach bez osiad\gniecia optymalnej temperatury. Czyszczenie korka i zmiana oleju. W lato nie powinno byc tego problemu. Drugie poytanie- hmm...w bagazniku, zasilanie z kabla swiatel cofania.
Zawsze na wstępie sprawdzamy błędy jakie zapisały się w sterowniku.
Wiesz co to znaczy ,,zasilanie po zapłonie,,?
Czy sprawdzałeś, czy w czasie kiedy świeci kontrolka to świece na pewno są zasilane?
Blokada sie odblokowuje napewno nie jest wina immo. Bezpieczniki oczywiscie wszystkie sprawdzone akumlator 100% ok. Pompa sterowana mechanicznie jedyne co w niej elektronicznego to zawor regulacji cisnienia. Zasilanie do niego dochodzi a sam posiada 3.3 Ohma. Jak ewentualnie sprawdzic wtryski pod wzgledem elektronicznym i czy dostaja zasilanie?
Z tego wynika , że Młody Byczek , który na łączce miał " styczek" , jest elektryczny. Napiszcie , aby sprawdził czy ma zasilanie na podświetlanie zegarów po włączeniu świateł i skąd to jest zasilane!
Błędy w jaśkach jakieś są? Zobacz czy zamki życzą sobie się otworzyć. Zasilanie posprawdzaj na ABS. Mogły być odwrotnie podpięte kable rozruchowe, bardziej prawdopodobnie dostał szpilkę napięciową.
Witam.Jeśli dasz zasilanie na elektrozawór to załączysz wszystkie.Grozi to niekontrolowanym wypływem gazu.Centralka padnięta albo przewód zasilający zawory.
30A na aku sprawdzony, ale wezmę go jeszcze dokładnie pod uwagę. Według schematu to niby z niego jest zasilany ten przewód.
Ciekawe czy bez CBOX można jakoś zasilić moduł żeby było 5V na gniazdach USB? Nie, zasilanie 5V podaje C-BOX. Jak chcesz żeby wyglądało na oryginał to możesz kupić ładowarkę USB i z niej zasilić gniazdo
Witam. Moj problem to błąd od wydechu i odliczanie 215km do STOP Wtyk z baku ma dwa Cany i zasilanie jeden CAN pracuje prawidłowo, natomiast kolejny nie na żadnego połączenia. Czy mógł bym prosić kogoś z was o wskazówki lub kawałek schematu, gdzie to dalej idzie? Elektryk powiedział ze na dwóch Canach powinno być zasilanie.
podłaczałem żarówkę i swieci, nie rozumiem. Też nie, jak tego nie widzę . :D Wtyczka jest 3 pinowa - tam gdzie czarny przewód jest stała Masa z nadwozia- to jest PIN 2. Na pin 3 przychodzi zasilanie z UCH a PIN 1 jest zwierany do masy przez silnik wycieraczek gdy osiągnie pozycję spoczynkową . Ten minus jest syganałem do UCH aby wyłączył zasilanie...
Pod maską nie ma bezpieczników dmuchawy, a na start sprawdź zasilanie na przełącznik, żółte kable- wypalało złącze na ucebiku. Temat oklepywany z 200 razy, sam nawet dawałem fotki gdzie co sprawdzić, no po co ja to robię?
To popraw zasilanie pierścienia.
http://allegro.pl/item185415543_automaty... np. taki automatyczny włącznik świateł, który będzie realizował funkcję włączania po odpaleniu silnika. a co do wyłączania dziennych po włączeniu drogowych to można zastosować przekaźnik dwustykowy który po załączeniu odetnie zasilanie automatycznego włącznika świateł
A jak napięcia wychodzące z sterownika, zasilające czujniki
Jaki prąd powinien pobierać na czuwaniu pilot od Megane zasilany 2 szt. baterii Cr2016 /razem 3V/?. Mój bierze 2,4mA.
Ten sterownik twój , zachowuje się dokładnie tak jak by go immo trzymało , albo zasilanie zgubił.
Pękają połączenia wewnątrz sterownika ABS, ale dziwne, że błędy dotyczą tylko czujników. Ja bym sprawdził miernikiem czy mają zasilanie, i czy któryś nie robi zwacia
Jeżeli silnik nawiewu jest sprawny a po prostu nie dochodzi zasilanie to łatwo można taka usterkę naprawić. Wystarczy pociągnąć przez bezpiecznik zasilanie bezpośrednio do przewodu doprowadzającego prąd, do panelu nawiewu. Tu masz opisane http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79...
Najprawdopodobniej źle podpoiłeś zasilanie i wypaliło ci styki gdzieś poszukaj napięcia bezpośredniego z aku + i masy . Sprawdzisz ten sposób czy dalej radio samo się wyłącza i daj znać .
Przekaźniki są w module UCH, te pod maską to klima, zasilanie ECM,rozrusznik i wentylator
Witam. Miałem Focusa diesla, tam zamontowany był Alan 28 wraz z anteną Przełożyłam zestaw do Megan benzyna. Anteną ideał, odbiór spoko A nadawanie dramat. Zakłócenia i buczenia. Na warsztacie radio działa idealnie, a podłącza zasilanie w Megane, nawet bezpośrednio od akumulatora silnik zgaszony i znowu nadawanie dramat... nic nie kumam.... co się porobiło...
Pomysł dobry tylko weź zasilanie po zapłonie.
Manetka jest sprawna, jeśli prawa pozycja działa to nie jej wina(włącznik ma tylko jeden obwód pozycyjnych), problem masz z lewym obwodem pozycji który zasila też podświetlenie zegarów i nawiewów. Sprawdź dokładnie bezpiecznik lewych pozycyjnych czy po włączeniu świateł pojawia się na nim zasilanie
Witaj. Sprawdź czy masz zasilanie na kostkach ISO
Słaby akumulator albo uszkodzona blokada. Potrzebna diagnoza UCH.
Skrzynka pod kierownicą, bezpiecznik ,,L,,-15A, niebieski, ma być na nim cały czas prąd,to zasilanie czerwonego kabla. https://obrazki.elektroda.pl/1051871300_...
Jak te bezpieczniki sprawdzałeś?Napięcia na kostce zasilającej są?
Zobacz czy nie masz opisanych bezpieczników w kabinie jak są opisy poszukaj F13 jak pamiętam chyba 7,5A on jest od centralnego, jak bezpiecznik ok sprawdź czy w ogóle do jego styków dochodzi zasilanie stałe 12V. Jak nie będzie zasilania do sprawdzenia duży bezpiecznik w komorze silnika 60A.
Dziękuję Ale który to zasilający a który powrotny Podpowiem Ci tylko tyle że przelewy z wtryskiwaczy łączą się z powrotem z pompy. Wykaż się trochę i sam znajdź.
z komputera wtrysku pozdrawiam
Zasilanie syreny znajdz jak wyje.
Zasilanie do sterownika dochodzi ? Masz tam fenix5. Dodano po 6 Piny: 2 i 3 -masa 32 +12V stałe 24 +12V po właczeniu zapłonu
Nie pod niego tylko pod zasilanie i plus pozycji.
Impulsator bądź jego zasilanie do sprawdzenia.
W inter data megana 1.4 16v od 10/2000> sirius 34 jak wół zasilanie sond idzie z pinu przekaźnika co zasila wtryskiwacze.
bezpiecznik nr 11 ;7,5A zasila jeszcze oświetlenie wew. i buczek od nie wyłączonycz świateł Dodano po 3 i bezpiecznik nr 13 ,bo oświetlenie jest z dwóch stron licznika
Do przełącznika dochodzi zasilanie?
Sterowanie przekaźnika z pinu 68 - zasilanie pompy i cewek.
Zasilanie idzie przez stacyjkę. JR
Które jeszcze czujniki mam sprawdzić? Sonda ma coś do tego? Żadne. Masz sprawdzić zasilanie. Apka za 5 zł ci tego nie pokażę.
Oj, decybel91 . Poszedłeś po bandzie. :D Już prostszego układu spryskiwaczy jak megane to nie można sobie wyobrazić . :D Do zespołu przełączników dochodzi +12v i masa . W przełączniku styki zwierają się odpowiednio w zależności który spryskiwacz załączasz . Z przełącznika wychodzą dwa przewody na których jest zamiennie +12v i masa . Leci to przecz jedno...
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Odnaleźć alarm, odłączyć zasilanie i spiąć ewentualną blokadę
Może być przekaźnik podtrzymujący, tak jest np. w Megane, ale usterka leży gdzieindziej. Sprawdź zasilania i masy na przełącznikach, ale nie miernikiem tylko żarówką. Tak samo żarówkę podłącz zamiast silnika, sprawdź czy ginie masa czy zasilanie przy podnoszeniu przedniaj szyby. Podpowiadam jak zdiagnozować żeby nie szukać po omacku i nie zgadywać co...
Podejdźmy do tematu inaczej - jeśli posiadasz zdolności manualne możesz nabyć najtańszy wideo rejestrator, wymontować z niego kamerę, przedłużyć jej fabryczne kable(z reguły 3 lub 4 żyły), urządzenie zamontować w wygodnym dla Ciebie miejscu, zasilanie podpiąć pod +12V za stacyjką (np.radio). Niestety nie będziesz miał opcji zapisu aktualnej pozycji...
Sprawdź zasilanie, lub odetnij i załóż nowe.
nawet w zamku przeciąłem kable co idą do silniczka i odwrotnie podłączyłem i dalej tak samo jest Jak dla mnie to piszesz rzeczy przeczące prawom fizyki . :D Jak silnik prądu stałego z stałym magnesem może się kręcić w tą samą stronę po zamianie biegunowości :?: :!: Zmieniają ci się biegunowości przy otwieraniu zamykaniu na dwóch przewodach zasilających...
Ok:) Sprawdzę zasilanie do siłownika :) Dziękuje
Zasilana jest? ECU zapina masę.
Na początek sprawdzić, czy dochodzi zasilanie do wtyczki lampy. Często tam śniedzieją styki.
czyli to jest zwykły ne 555
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Kolego skoro twierdzisz że to sprawdziłeś to chyba znalazłeś w którym miejscu ginie zasilanie tak ?
, Pin G1 W-g Autodaty to jeden z przewodów przepływki Dodano po 3 Podmienione UCH To nie UCH zasila ECM tylko USM obok akumulatora
Idąc wzdłuż kabla poszukaj centralki i odłącz zasilanie.
Umiesz czytać, co mogą blokować zegary, skoro nie są w linii diagnostycznej? Nie do wymiany tylko zasilanie do sprawdzenia
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika nr.35, w dolnym rzedzie drugi od lewej strony. Musi byc zasilany przed zaplonem.
do silniczka dochodzą dwa grubsze to zasilanie plus i minus Jest tam plus i masa?
Jest możliwość dokupienia przekaźnika i podłączenia go bezpośrednio. Sprawdź jeszcze czy po zapłonie do pompy paliwa dochodzi prąd stały. Jeżeli nie to problem tkwi w przewodzie doprowadzającym zasilanie do pompy.
Nim rozpoczniesz programowanie pilotów - zacznij od bardzo czestej usterki w tym samochodzi , która ma wpływ na działanie centralki od centarlnego i imobilaizera a objawia sie utrata wspołpracy pilotów . Na podszybiu koło ramin wycieraczek masz umiejcowioną skrzynke z bezpiecznikami - jedno z napiec odpowiada za sterowanie i zasilanie centralki w samochodzie...
Któryś z komponentów zasilanych z tej magistrali ci przywiera lub sama linia.
Na początek to sprawdz czy dochodzi ci napięcie na kostki zasilające światła mijania(lampy),a potem sprawdzaj manetki itd.
Ten sam na szybę i lusterka, wymontuj wkłady i sprawdź zasilanie kontrolką. Wszystkie dwójki miały lusterka grzane.
megane błąd zasilać zasilać rozrusznik megane renault megane wtyczka zasilać
microsoft windows ultimate rejestrator point kontrolka silnik focus
passat sygnał dźwiękowy lodówka samsung
Zamiana tranzystora BD135 gr10 na BD135 gr16 w stabilizacji termicznej Głośnik Harman Kardon IC6132A Esquire nie włącza się - miga czerwona i biała dioda