Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
A sprawdziłeś żarówką zasilanie sterownika?
Pękają połączenia wewnątrz sterownika ABS, ale dziwne, że błędy dotyczą tylko czujników. Ja bym sprawdził miernikiem czy mają zasilanie, i czy któryś nie robi zwacia
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Błędy w jaśkach jakieś są? Zobacz czy zamki życzą sobie się otworzyć. Zasilanie posprawdzaj na ABS. Mogły być odwrotnie podpięte kable rozruchowe, bardziej prawdopodobnie dostał szpilkę napięciową.
Zawsze na wstępie sprawdzamy błędy jakie zapisały się w sterowniku.
filtr paliwa to nie będzie bo zasilanie paliwa dałem z butelki . Został tez umyty w myjce regulator wysokiego ciśnienie i dalej to samo .
Po chwili na kokpicie pokazuje się "usterka hamulców" pali się kontrolka ABS. Całkiem możliwe, że wtedy ma zbyt niskie zasilanie lub traci komunikację. Tu bym się koncentrował. Ten błąd ABS nie bierze się z powietrza.
A jak napięcia wychodzące z sterownika, zasilające czujniki
Polecam to: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz... Dla doraźnego czyszczenia odpinamy zasilanie pompy paliwa oraz powrót i podpinamy wężyki wprowadzone do tej puszki. Odpalamy silnik i dajemy popracować co jakiś czas przytrzymując na wyższych obrotach. I tak jak pisze tzok, sprawdzić jakie dokładnie są błędy....
Moduł UPC (moduł komfortu) nie ma związku z immo (z tego modułu wychodzi zasilanie do blokady kierownicy - a to już ma związek z immo). Demontaż bardzo prosty tak samo jak i montaż. Do demontażu koniecznie wymontować akumulator. Na module jest numer fabryczny (początek 82 .... ) i małym drukiem x84 n1,2 lub3 należy kupić moduł o tym samym oznaczeniu...
Ja bym poszukał gdzie jeszcze jest 5V (na przykład na inny czujnik) i podał to zamiast tego co masz. Najlepiej przez oryginalną wiązkę. Miernik może oszukać, wiązkę należy sprawdzać z obciążeniem. Jeżeli dalej nie będzie prawidłowego zasilania, to wiązka. Jak błąd zniknie to sterownik. A najlepiej jak byś miał zasilacz laboratoryjny, żeby podać odpowiednie...
To popraw zasilanie pierścienia.
F Przed wymianą sondy krótko terminowa korekcja dawki wynosiła 0,00, a po wymianie od 10 do 20 %. Przy błędzie sondy tak będzie.Po prostu układ nie pracował w closed loop
Zazwyczaj pada przekaźnik zasilający sterownik silnika(takie objawy), powinno wywalić błąd brak zasilania.
A klucz (kartę) uch widzi , bo od tego trzeba zacząć że sprawdza klucz ,jako go widzi to załącza zasilanie na blokadę i testuje blokadę , jak ok, to ją puści i da zezwolenie na załączenie zapłonu . Nawet jak podasz zasilanie na blokadę nic to nie a ,bo nie zapyta się o nią jeśli inne parametry nie są spełnione .
albo ma pomysł od czego można zacząć sprawdzanie? Od diagnozy. Czy sterownik pokazuje błędy? Czy grzałka jest zasilana? Czy masa sondy i kabel do ECM są całe?
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
Czyli przekaźnik odpada bo całkowicie się odseparuje zasilanie sprężarki. Ale pozostaje kwestia małego kondensatorka.
Błędów nie będzie jak wypniesz tą wtyczkę,sprawdź czy pojawia się tam napięcie.
witam Posiadam renault scenic 1 2.0 16v ze skrzynią dp0 która pokazuje 2 błędy: - obwód czujnika prędkości wejściowej skrzyni biegów, - zasilanie elektrozaworów sekwencji, od jakiegoś czasu w losowych momentach i sporadycznie pojawiała się kontrolka skrzyni biegów i następowało rozłączenie sprzęgła lock-up, biegi wszystkie dalej zmieniała poprawnie,...
UPC to ten pod maska po prawej? Tam często zalewa modół woda. Sprawdź wiązke i zasilanie do stera silnika.
Opony jednakowe,pomiary na różnych prędkościach w granicach błędu,zasilanie na złączu pompy ABS sprawdzone,masa sprawdzona,wszystko jest ok.
Błędy czujnika wałka rozrządu i wtryskiwacza. Sprawdź kable i zasilanie. Syczenie raczej nie powinno występować. Może jest nieszczelność w dolocie.
Witam, patrząc na schemat to zasilanie sondy nie jest na tym samym co pompa, po drugie czytając KTSem masz dostęp do ESI
Jezeli jest problem z czujnikiem położenia pedału gazu to zapali, ale nie będzie reagował na gaz, przy problemach z EGR nie, bo problem w tym zaworze polega na tym, że dostaje on zwarcia w obrębie lini +5V i nie jest też zasilany wtedy czyjnik ciśnienia paliwa.
Schemat jest z książki sam naprawiam renault . Pod spodem są bardzo grube kable , pewnie ponad 2,5 przekrój raczej zdrowe . Zakładam błąd od stacyjki ( kostka) lub coś z kablami od gazu bo to widać ( jakiś słaby fachowiec ) Dodano po 47 Silnik to bęzyna 1,6 16 V z 1999 roku ale to teoria bo mogło być coś zmieniane auto to awaryjny zakup jak widać niezbyt...
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że po wymianie wtryskiwaczy (po pół godziny pracy na wszystkie cylindry) auto przestało pracować na 1 wtryskiwacz.Przy szukaniu awarii auto jeszcze dwa razy przez krótki czas pracowało na wszystkie wtryskiwacze . Zamiana wtryskiwaczy z 1 na 2 dalej to samo. Kable zasilające sprawdzone do komputera . Błąd wyświetla...
2 przekaźniki są łącznie 3 przewody, czyli albo masę, albo +12V mają wspólne? Oba przekaźniki: pompy paliwa i wtrysków mają wspólny "+". Czy ten wspólny może "iść" od wyłącznika uderzeniowego? Uderzeniowy nie ma zasilania ze wspólnego. Czujnik uderzeniowy odcina zasilanie "+" na pompie paliwa, które idzie od przekaźnika pompy paliwa. Ten sam przekaźnik...
Kasowanie nie naprawia. Branie oleju raczej nie ma nic wspólnego z LPG. Przebiera i słabo pali bo ma problem z czujnikami. Zobacz czy widzi obroty silnika. Trzeba sprawdzić czy czujnik wału jak i wałka mają zasilanie, podają sygnały i czy instalacja pomiędzy ECU a czujnikami jest sprawna.
Witam. Moj problem to błąd od wydechu i odliczanie 215km do STOP Wtyk z baku ma dwa Cany i zasilanie jeden CAN pracuje prawidłowo, natomiast kolejny nie na żadnego połączenia. Czy mógł bym prosić kogoś z was o wskazówki lub kawałek schematu, gdzie to dalej idzie? Elektryk powiedział ze na dwóch Canach powinno być zasilanie.
Brak napięcia na grzałkach sond , przed i za katalizatorem. Są zasilane przez bezpiecznik - szukaj spalonego bezpiecznika. Jeżeli bezpieczniki dobre , to sterownik silnika , który dla sond podaje masę.
Po co zakładasz drugi temat, skoro w poprzednim już sporo napisano. Usunąłeś to zwarcie czy tylko odłączyłeś kostkę? Pzywróciłeś brakujące zasilanie z poprzedniego postu? Dodano po 1 Bardziej istotny błąd który jest na zdjeciu to Egr. Najbardziej istotne jest to, że piszesz nie na temat. - dioda od IMMO nie świeci w ogóle Główka niech popracuje.
Trochę mi się zeszło z odpisaniem, ale już wam piszę co było. Zawlokłem go do elektronika, ten od razu go pod kompa, no i nie było zasilania na komputer. Rozpruł wiązkę i się okazało że kabel zasilający, jak to określił "zgnił" więc wymienił kawałek kabla, usunął błędy, zgarnął 200zł i pojechałem do domu.
Witam! nie mam dokładnego schematu dla tego sterownika, ale z tego co przemierzyłem wyjścia z kostki stawiam na uszkodzone wyjście grzania z ECU. Ma ktoś może pinout takiego sterownika albo spotkał się z podobnym problemem? Sytuacja wygląda tak z objawów somatycznych to wchodzi na wysokie obroty a po naciśnięciu hamulca z nich schodzi a błąd to grzanie...
Witam . Mam problem z samochodem j/w . Nie odpala diagnoza ktsem wykazała bład "zasilanie napięciem cewki pierścieniowej zwarcie do plusa" czy ktoś pomoże zinterpretować błąd i naprowadzi na trop jak naprawić usterkę. Rozebrałem plastiki koła kierownicy i na korpusie stacyjki cewki immo nie widać.Z góry dziękuję i pozdrawiam
Ciekawe, ciekawe. Mam właśnie podobny problem. Sprawdziłem już masy i zasilanie na 40W żarówce, silnik na krótko pracuje, a sterownik wyrzuca cały czas błąd Silnik pompy. Sterownik jest już na stole, otwarty, będę modził. Mòj żyje. :-)
Nawet gdyby błąd przepustnicy spowodował tryb awaryjny, to raczej nie ma to nic do drgań silnika czy nie równej pracy? Załóżmy że jest to wypadanie zapłonu/nierówna praca, przez uszkodzone inne rzeczy jak np wtryski? Trzeba wykonać pomiary. Sprawdź wiązkę i zasilanie na przepustnicy , pokaż "korekty" wtrysków na ciepłym jak i MAF . Dodano po 1 A,i jeszcze...
Witam, szybkie pytanie: Jak oszukać czujnik wody w filtrze? Do kostki dostała się woda i zgniły dwa piny - zasilanie i sygnałowy. Cały czas wali błędem wykrycia wody. Nowy czujnik to koszt około 400zł. Gdzieś znalazłem info o podłączeniu 1k5 pod dwa białe przewody (pin 1 i 2)ale to nie działa.
No to zaczynamy. Ta usterka którą opiszę powstała w naturalny sposób. Samochód to Kia Ceed. Problem polegał na tym, że po zamknięciu samochodu z pilota wszystkie drzwi się zamykały, ale kontrolka żółta na desce nie świeciła. Dodatkowo gdy zamykałem samochód nie było długiego błysku kierunkami. Otwieranie działało normalnie. Na testerze błąd zamka kierowcy,...
Wydaje mi się że padł zasilający, ale jeszcze raz sprawdzę. To w takim razie nie trzeba by było programować komputera? Dodano po 9 To jeśli padła ta kostka 29f200BB, to wystarczy ją wymienić i nie trzeba nic wgrywać? Wylutować stary a wlutwać nowy to dał bym sobie rade. Wyczytałem gdzieś że programowanie sterownika kosztuje 200-300 zł, co jest mało...
Witam Auto Renault Megane 2000r. 1.6 16V, nie odpala, czujnik czyta impulsy z wału, Błędy sterownik wyświetla : DF261 obwód przekaźnika pompy paliwa, df061 obwód cewki zap. 1-4 df062obwod cewki zap.2-3, po skasowaniu powracają wszystkie trzy. Zasilanie na cewkach jest, brak jest wysterowania , sprawdzałem próbówką. Podpowiedzcie czy to cewki mogą powodować...
Też nic nie pomogło - błąd czujnika oznaczenia cylindra jest cały czas, a auto ma od czasu do czasu problem z odpalaniem. W czym może być problem? i co jeszcze sprawdzić? -źle ustawiony rozrząd -podróbka paska -nieprawidłowe zasilanie czujników
To zastanów się nad czujnikiem obrotów wału i jego okolicami. Kluczem są wskazania obrotomierza. Czemu masz przekłamany sygnał i wywala błąd. Dla mnie to masz gdzieś gubioną masę lub zasilanie na 100%. Dla pewności możesz podmienić czujnik wału... Dodano po 4 Pomierz spadki napięć w momencie kręcenia rozrusznikiem. Zwłaszcza masa silnika, masa na czujnik...
Wymień przekażnik lub zasteruj nim przekażnik zewnętrzny do którego podłącz zasilanie i przewody świateł Post był raportowany. Co da wymiana lub wysterowanie zewnętrznego przekaźnika skoro UPC podaje zbyt niskie napięcie na oryginalny przekaźnik. Problem w sterowaniu a nie w elemencie wykonawczym 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą...
Witam pacjent renault megane 1 2002 , 1.6 16v k4m 107 KM objawy : 1. Na rozgrzanym Obroty falują między 500 -1000 obr 2. Na zimnym, jak i minusowych temperaturach obroty ustawiają się powyżej 1200 / 1500 obr 3. Silnik nierówno pracuje na wolnym biegu zauważalne trzęsienie jakby na 3 gary chodził ale nie to . Sprawdzono / wymieniono : - Silnik krokowy...
Byłem ponownie na diagnostyce komputerowej. Okazuje się, że samochód ma dwa błędy. df023 obwód czujnika koła zamachowego i df0054 zasilanie pierścienia. Ten pierwszy po wykasowaniu i ponownym zapaleniu samochodu się nie pojawił. Natomiast problem leży prawdopodobnie w tym drugim błędzie, gdyż jest to błąd związany z immobilizerem. Myślę, że kiedy jest...
Witam Też chcę coś przeciąć w megane2 dci. Możesz podpowiedzieć który przewód ciołeś i czy wystąpiły jakieś błędy. Ja mam schemat megana i dowiedziałem się że można + po stacyjce i pompe paliwa. Niestety nie są to pewne informacje. Odwiedziłem ASO i nic nie chcą powiedzieć poza tym że nie zakłada się. Pozdrawiam
Nie pokazuje zwarcia, to ile ohm pokazuje? Na probe podlacz radio tylko pod zasilanie i podepnij byle jaki glosnik aby sprawdzic radio. Jesli bedzie grac normalnie to podlacz glosniki z auta i juz bedziesz wiedzial jednak po Twoim opisie to na 99% winna jest instalacja glosnikowa (przelamany kabel w przelotce drzwiowej).
Z Autem nadal walczę. Co do bezpieczników na akumulatorze sprawdzone, napięcie wychodzi i zasila UPC, co do błędów nie mam nic, nie widzi sterownika silnika. Ciekawi mnie tylko to że akurat nie mam wysterowania na te 2 piny, któymi jak przyglądałem się UPC w środku steruje ten micro moduł. Sprawdzę jeszcze can między UCH-->UPC-->ECU.
Witam ponownie Na początku pierwszego posta pisałem że mam błąd immobilizera i że tym się nie martwię jakoś specjalnie ale powoli zmieniam zdanie. Wyskakują mi dwa błędy jako stałe ale do usunięcia i po 4-5 km na ciepłym silniku nie pojawiły się. - 054 Zasilanie czytnika, zwarcie do zasilania +12v Jako stały - 054 Zasilanie pierścienia czytnika, przerwa...
Przeczytałem cały ten post i moje przemyślenia są takie. Zająłbym się testem przelewowym wtryskiwaczy i testem wydajności pompy CR. Test wtryskiwaczy wszyscy dają sobie rade, ale jest jeszcze test dla pompy - odpięte elektrycznie wtryskiwacze, odpięta wtyczka z regulatora ciśnienia i zamiast regulatora wpięta do wtyczki oporność zastępcza - np. żarówka...
Może mi ktoś powiedzieć co mają wtryski do tej usterki? Może by tak czytać ze zrozumieniem i trochę myśleć. Komunikat jest na wyświetlaczu i brzmi "CHECK INJECTION", chyba że tam jest język polski. Tutaj nie chodzi o wtryskiwacze ale o problem w układzie wtryskowym. Popatrzcie na błędy. Jest zwarcie w instalacji lub na jakimś z czujników. Trzeba podłączyć...
winien jest korektor wtrysku, timing control na allegro chodza po 230 zeta, 5 min roboty i po sprawie, możesz odpiąć mu zasilanie i sprawdź czy jest jakaś różnica jeśli w tym momencie praca nie zrobi się wyraźnie twardsza-max przysp.kąt wtrysku tow łaśnie on trak miesza, jest to bardzo częsta usterka wtym motorze i dziwę się że żaden mechanior Ci tego...
Renault Megane IV, 2022 r., 1,6 l, sterownik BEM542 Hitachi — potrzebny opis zasilania. Ktoś pomoże? AI: Do czego dokładnie potrzebujesz schematu zasilania sterownika BEM542 – masz jakiś problem, błąd, czy chodzi o coś innego? Interesuje mnie zasilanie — utrącona wtyczka.
Witam. Nie będę zakładał nowego tematu a mam problem z palącymi się kontrolkami abs,servis i ręczny. Samochód Renault Megane 1.6 16v 2000 r. Po włączeniu zapłonu bądź odpaleniu auta kontrolki gasną. W momencie przekroczenia prędkości około 5 km/h kontrolki się zapalają. Sprawdziłem we wtyczce od pompy abs zasilanie (miernikiem i żarówką dla pewności)...
Witam. Mam problem z palącymi się kontrolkami abs,servis i ręczny. Samochód Renault Megane 1.6 16v 2000 r. Po włączeniu zapłonu bądź odpaleniu auta kontrolki gasną. W momencie przekroczenia prędkości około 5 km/h kontrolki się zapalają. Sprawdziłem we wtyczce od pompy abs zasilanie (miernikiem i żarówką dla pewności) i jest ok, sprawdziłem na tejże...
Witam wszystkich przeczytałem wszystkie wypowiedzi i zainteresowało mnie to ponieważ mam taki sam problem w scenicu 99' 16V. Byłem na badaniu komputerem wykazało błąd czujnika położenia wału więc go wymienili i 200zł poszło. Miało być OK i było do momentu pierwszego odpalania po dłuższej przerwie czyli do rana następnego dnia.Obiaw ten sam na zimnym...
Właśńie żadnych błędów w kompie nie ma, albo launch pokazuje głupoty. Auto odpala na zaciąg , tak powiedział znajomy, podczas kręcenia zero paliw ana wtryskach,ale sam nim przyjechałem. Najlepsze jest to że czasami odpala od strzała ( nie u mnie, ani razu ). Wstrząsowegpo nie znalazłem. Ale on na schemacie sprawdzony i napicie dochodzi do kompa. Podczas...
jest tylko że drukowanymi literami, każdy z nas wie o co chodzi Chodzi o to, że syrius 32N to sterownik silnika, UCH siedzi pod kierownicą i na nim nie masz zasilania. Wydłubać UCH z deski i sprawdzić zasilania plus stały(czerwone/grube kable) i zapłon (żółte) Sorry mój bład. Wszystko jest powyciągane i podłączone, wiec nie będzie problemem sprawdzić,...
Witam Od kilku dni męczę się z moją Megane 4, a mianowicie wyskoczył mi błąd sprawdz wydech potem oczysc wydech i odlicza km. Po podlaczeniu komputera jest brak komunikacji Nox a i b i ze zbiornikiem adblue. Komunikacja wraca gdy na chwile odlacze akumulator, po wlaczeniu zaplonu i odczekaniu kilku minut przekaźnik wylącza zasilanie do adblue i problem...
Czujnik temp. paliwa również zmienia swoją rezystancję podczas nagrzewania. Przy odczycie błędów został wyświetlony błąd czujnika temp. cieczy chłodzącej. Temp. paliwa -50C (ale nie jako błąd) pokazała się w parametrach. Czujnik temp. cieczy został podmieniony na nowy - nic się nie zmieniło. Odpinanie wtyczki z czujnika pozwala na odpalenie auta (świece...
ta wtyczka zasila pradem pompe ABSu ok... ale przeciez pompa sie nie zalacza po przekroczeniu 25 km/h tylko podczas dzialania ABSu czyli chamowanie blokada kół, ja tylko napisalem ze kontrolki przygasaja to nie daje 100% pewnosci ze to brak styku.... koledzy ..hm.. co sie zmienia po przekroczeniu 25 km/h dla ABSu wedlug mnie nic tylko czestotliwosc...
Jakie bajki dowiedz się chłopie w serwisie reno, lub poszukaj w internecie. Stukające koło zmiennych faz rozrządu - najpierw wgrywają soft jak nie pomoże to koło zawór rozrząd pompawody i czujnik wałka rozrządu (te wiadomości też można znależć na stronach angielskich). pozdrawiam. Dodano po 31 tak soft trzeba zmienić walczyłem z tym w tamtym tygodniu...
Hmmm, to faktycznie ciekawy temat, ale skoro jest skutek, musi być i przyczyna. Więc, ja na początek zrobiłbym na Twoim miejscu prowizoryczne podłączenie się do pompy paliwa (zasilanie + - jakąś żaróweczką np.) i tak samo pod cewki, no i pojeżdziłbym do momentu, aż problem się pojawi. Jeśli zgaśnie np. na pompie - wiadomo zanik napięcia- można szukać...
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
W końcu ktoś kto rozumie temat ;) Pisałem o tym już w pierwszym moim poście. ale jakie mogą być tego przyczyny ? Nie znam tej instalacji, więc jednoznacznie nie odpowiem. Nie wiem jak i przez co, w tej instalacji realizowane jest odłączanie wtrysków benzynowych przy przechodzeniu na zasilanie gazowe. U mnie w corolli w Prinsie odpowiedzialny za to...
Sprawdziłem radio w nastepujacy sposob: Podlaczylem radio do auta, ale samo zasilanie i antene, wszystko ok, nastepnie podpialem kolumne od wierzy do kostki audio wychodzacej z radia i na wszystkich stykach kolumna grala, czyli z radiem jest wszystko ok. Po podlaczeniu kostki audio z auta nadal nie ma glosu. Czyli jest cos nie tak w aucie. Tylko co...
Niestety nic nie pomaga :) Jak już wcześniej mówiłem. Nie będę tam grzebał żeby nie popsuć czegoś bo szczerze mówiąc jestem w tym bardzo zielony. W serwisie powiedział mi koleś że wina może stać po stronie czujnika na wale ... Samochód w środę będzie podłączony pod urządzenie diagnostyczne i wtedy będę wiedział o co chodzi. A Tym czasem wyjąłem akumulator...
Witam wszystkich, Od dłuższego czasu świeci mi się kontrolka silnika. Komputer wypluwa błąd czujnika położenia wałka. Wymieniłem czujnik ale problem jest wciąż te sam. Wyjąłem dziś czujnik i przetestowałem go na stole. Podpiąłem 5 i diodę która migała gdy zbliżałem do czujnika coś metalowego. Wygląda mi więc na to, że czujnik jest sprawny. Następnie...
dołączam się do tematu z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mam taki sam przypadek w takim samym renault, 1996r. licznik bez komputera wskazującego spalanie itp.. Myśląc, że kostka przy akumulatorze została zjedzona obciołem ją i polutowałem kable na krótko, nie pomogło. Następnie sprawdziłem przewody idące do impulsatora, masa jest, prąd dochodzi,...
Witem. Mam problem z ABS w Reno Megane Scenic z1998 2.0PB.Nie działał prędkościomierz został wymieniony czujnik i jest ok,ale cały czas świeci się ABS i pokazuje błąd nr 5 zasilanie elektrozaworów jaka może być tego przyczyna gdzie szukać usterki prosił bym o pomoc??Po skasowaniu błędu kontrolka nie gaśnie po mimo iż błędu nie ma,błąd ukazuje się dopiero...
Zamówiłem drugi sterownik o taki samych numerach. Wyciąłem immo, i auto nie odpala na nowym sterowniku. Ma taką chwilę jakby chciał zapalić, ale nie odpala. Immo w clipie pisze, że jest nieaktywne. Błędy jakie się wyświetlają to napięcie sterownika i przerwa w obwodzie benzyna - gpl Napięcie na sterowniku komputer diagnostyczny pokazuje 8V. A na starym...
wspomaganie 1546 Mój drogi - 1546 to włączniki przy kierownicy . Wspaomaganie ma numer1232 - masz to opisane na twoich zdjęciach z testów CLIP - integralność sieci multipleksowej. Działanie wspomagania na zapłonie bez odpalonego silnika jest działanie prawidłowym wspomagania- tak działa w każdym Megane II i Scenic II . Masz poniżej schemat wspomagania...
Witam. Tytuł to trochę taki może przesadny, ale... Mam podłączony alarm w Megane Coupe 1996r. Jako, że osobno są lewe, prawe drzwi i klapa bagażnika to zastosowałem diody wg. wskazówek jakie tutaj znalazłem http://obrazki.elektroda.pl/2151681600_1... Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. PS. Jak zmierzyłem teraz w momencie gdy wejście alarmu...
Widać, że brakuje napięcia na przekaźnik, zastanawiam się nad ominięciem przekaźnika, podając bezpośrednio 12V na pin, który załącza przekaźnik. EDIT: Zorganizowałem drugie wspomaganie, działa jak trzeba także wykonałem kilka pomiarów. Okazało się, że w większości napięć wyjściowych się zgadza. Na poniższym zdjęciu zaznaczyłem kilka informacji: 1....
megane błąd błąd megane zasilać megane
pilot bramy dorobienie glowica laserowa koszt remontu
blaupunkt cancheck pralka hisense
Kamera samochodowa: ustawienie 50/60 Hz – do czego służy, jak działa anti-flicker? Volvo XC60 diesel – bezpieczny demontaż przewodów przelewowych z wtryskiwaczy D3 D4 D5