Układy CDI w motocyklach i skuterach są zasilane z cewki wysokonapięciowej w iskrowniku, taka cewka wytwarza ok 50V AC "na kopa". Jak chcesz zasilać układ poprzez transformator 230V to jego uzwojenie wtórne powinno wytwarzać porównywalne napięcie, 12V będzie zbyt niskie
no tak za mało sprecyzowałem pytanie: tam nie było modułu zapłonowego, ja mam na myśli układ zapłonowy z modułem takim jak np. w VW Golfie Dodano po 3 czyli CZYSTO TEORETYCZNIE czy taki golf chodziłby gdyby zamiast zasilać moduł zapłonowy z akumulatora zasilalibyśmy go z 12V cewki/prądnicy (nawet pracującej zupełnie niezależnie)? Jak co to tu jest schemat...
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Witam. Jestem w trakcie przeróbki iskrownika w Romecie Charcie 210. Krótko mówiąc cel jest taki - w iskrowniku tylko ładowanie + impulsator pełniący rolę przerywacza (jak w oryginale), przy okazji instalacja przerobiona została na 12V. W iskrowniku nie ma cewki zasilającej moduł, jest natomiast 6 cewek ładujących (zrobione wg. własnego pomysłu). W Charcie...
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
Tak. Faktycznie. Nie zauważyłem. Mój błąd. :cry: Co nie zmienia faktu, iż są małe szanse na zamontowanie zakupioych elementów tak, aby układ zapłonowy działał prawidłowo. Moim zdaniem musi to chodzić tylko muszę dobrze pokombinować z impulsatorem bo jest trochę spory lecz najmniejszy jaki znalazłem do kupienia. To jest tylko jeden z problemów i wg....
Witam. Mam proste pytanie, jaka powinna być w przybliżeniu rezystancja cewki zasilającej moduł zapłonowy w skuterku jak w temacie?
Rozumiem że nie ma tam alternatora ze wzbudzeniem zewnętrznym tylko magneto? Ja zrobiłem do skutera mostek na diodach schotkiego (od zasilaczy komputerowych) i scalony stabilizator napięcia 12V podparty w 4- erma diodami i tranzystor mocy. Układ ładuje aku 12V do napięcia ok 14.4V. Zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio ze stabilizatora uważam za...
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Nic lepszego nie było? Proszę. http://obrazki.elektroda.net/56_12587569...
Takie pomiary są niewiele warte. Może z wyjątkiem ostatniego, który wskazuje, że może być dobrze, ale nie musi.. sprawdź kontrolką zasilanie na moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam, to dwa skrajne przewody. Kontrolką diodową ( albo diodą LED z odpowiednim rezystorem ) sprawdź sygnał na moduł. Sprawdź kontrolką, czy masz na włączonym zapłonie plusa na...
wyzwalasz- sygnał na input B+ B- zasilasz
Wyglada na to że moduł jest zasilany prądem stałym prosto z akumulatora-czyli czarny to zasilanie modułu.
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
A na module zapłonowym masz zasilanie, jest stały plus
Cewka się nie spali. Prąd zwarcia to kilkanaście, kilkadziesiąt miliamperów. Cewka zasilająca CDI ma moc kilku watów.
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Projekt całkiem dobry, ale czy nie lepiej do tego było dołączyć równolegle przekaźnik odłączający zasilanie modułu zapłonowego?
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
Typowo w zapłonach AC-CDI silnik gasi się poprzez podanie masy na osobny pin modułu zapłonowego, lub poprzez zwarcie cewki zasilającej zapłon. Jedno i drugie to ta sama zasada działania. Natomiast w zapłonach DC-CDI silnik gasi się poprzez odłączenie zasilania (+12 V) modułu zapłonowego. Jeśli będziesz podawał zasilanie +12 V na wejście cewki zasilającej...
Jeśli to chinczyk ,to sprawdż cewke zasilającą moduł zapłonowy.
Oba przewody z cewki i prądowy i impulsowy idą do modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy w zależności od wersji albo jest zasilany bezpośrwdnio po kluczyku przez bezpiecznik ,albo za pośrednictwem przekaźnika tego samego co wtrysk.
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Wadliwy impulsator lub cewka zasilająca moduł zapłonowy.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Witam. Napięcie mierzę miernikiem, multimetrem firmy DPM. Napięcie które przykładam to jest albo kabel od ładowania z zapłonu lub ten zasilający moduł zapłonowy. W obu przypadkach iskra się pojawia.
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Zasilany cewką
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
Z iskrownika wyprowadzone będą 4 przewody: zasilanie modułu zapłonowego, sygnał z impulsatora oraz dwa przewody od cewek świetlnych. Dostaniesz instrukcje montażu wraz ze schematem - podłączenie zajmie dosłownie chwilę. Tylko będziesz musiał sobie zamocować cewkę zapłonową. Mam na myśli zapłon CDI z chińczyka.
Czarny może być masą sprawdzić miernikiem uniwersalnym czy jest przejście na masę, czerwony pewnie zasilanie można go podpiąć przez opornik 100 omów do 12 V i sprawdzić czy się nie grzeje ten opornik,
1 zdjęcie - przewód czerwono-czarny i masa? Mierzysz napięcie prądu DC, masz zmierzyć AC, bo będą bzdury, a nie wyniki. Miałeś zmierzyć też rezystancję tego przewodu czerwono-czarnego z masą, ale nie doczekam się. 2 zdjęcie - rezystancja impulsatora prawidłowa. Niestety widzę, że nie masz bladego pojęcia o budowie motocyklowego układu zapłonowego. Mierzysz...
Spróbuj zblokować zasilanie modułu zapłonowego. Pompy paliwa tam nie odetniesz, bo jest gaźnik.
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Witam jeśli nie możesz sobie poradzić z tym zapłonem to polecam moduł ze simsona pasuje na 1000% podaje schemat blokowy wyprowadzeń zasilanie oczywiście z cewki zasilającej moduł zapłonowy pozdrawiam
Szukasz usterki w sprawnym motocyklu... Tak strasznie "duży" prąd 1.29A to zasilanie modułu zapłonowego/sterownika wtrysku (nie napisałeś rocznika), zasilanie zegarów, kontrolek... wymień olej, sprawdź opony przed sezonem, nie doszukuj się usterek gdzie ich nie ma.
Elementy zapłonu ,które można sprawdzić to cewka zapłonowa- pierwotne około 1.2Ω, wtórne -6500Ω,czujnik obrotów -160Ω,cewka zasilająca moduł zapłonowy-560Ω.Jeśli te elementy są sprawne uszkodzony jest moduł zapłonowy.
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Widzę że masz założony tuningowy moduł. Skutery Hondy z końca lat '90, zwłaszcza te przeznaczone na rynek niemiecki, miały w niektórych modelach nietypowe blokowane moduły zapłonowe, do których doprowadzone było zasilanie +12V po stacyjce. To samo w niektórych chińskich skuterach z rynku niemieckiego. Gdy założysz zwyczajny moduł zapłonowy, to robi...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Moduł który przedstawiasz to zwykły moduł AC-CDI. Nie będzie działać w układzie zapłonowym zasilanym z akumulatora. PS. Nie daje się linków do aukcji na tym forum. Pytanie dlaczego usunięto numer aukcji który podałem?
Jaka jest rezystancja impulsatora i cewki zasilającej moduł zapłonowy? Edit: Dopiero doczytałem ze to jakiś składak. Jeździł ten skuter czy to od nowości nakombinowane? Dlaczego stacyjka jest na 2 kable a wiązka ma 5? Jeżeli trafiłem na dobry schemat to bez odpowiedniej stacyjki lub zrobienia zworki w kostce nie odpali.
Podepnij zasilanie do modułu bezpośrednio z akumulatora. W tym samochodzie nie ma żadnego modułu zapłonowego. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Cewki zapłonowe są sterowane bezpośrednio ze sterownika wtrysku. Proponuję też czytać uważnie temat bo wyraźnie pisze wyżej, że zasilanie na cewce jest...
Dziękuję za informacje. Niestety podpięcie tylko 2 przewodów do tego regulatora nie daje rozwiązania. Zasilanie modułu zapłonowego jest automatyczne na wyjściu z prądnicy osobnymi przewodami.
Chodzi mi o cewkę z prądem który idzie z silnika, do modułu jako zasilanie modułu CDI Sama cewka zapłonowa WN jest na zewnątrz
Wykręć fajkę z przewodu zapłonowego i sprawdź, czy bez jest iskra. Ściągnij koło magnesowe, sprawdź klin na wale korbowym. Obejrzyj dokładnie koło magnesowe, stator, impulsator, przewody. Zmierz rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy, rezystancję impulsatora. Sprawdź wszystkie masy. Zmierz napięcie prądu AC cewki ładującej moduł zapłonowy w trakcie...
Nie sprawdzisz go . Zmierz cewke impulsu aparatu na oporność. Modułu padały często. Nowy ok.50zł. Cewka aparatu 10-25zł. Zasilanie cewki zapłonowej i aparatu sprawdz próbówką. Podczas kręcenia rozrusznikiem również.
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
Z tego co pamiętam to tam są dwa rodzaje cewki zapłonowej - z wbudowanym modułem zapłonowym i z osobnym modułem. Cewka zasilana jest z modułu zapłonowego który zasilany jest ze stacyjki przez skrzynkę bezpiecznikową. Najprawdopodobniej masz cewkę z wbudowanym modułem (tylko 3 przewody przy cewce, płaska wtyczka). 3 to plus po stacyjce, 1 masa, 2 połączenie...
Czyli dobrze rozumiem, że cdi zasila przewód zielony?
Moduł ma być zasilany z akumulatora,czy bezpośrednio z cewki zasilającej ?
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
Blokadę montujesz na przewodzie zasilającym moduł zapłonowy Przeważnie jest to przewód czerwono-czarny. Pamiętaj by kupić czuły potencjometr na pewno gdzieś ok. 10kΩ. Rozumiem, że zakładając blokadę zastosowałeś kondensator?
Koledzy krzysiubeee oraz PZ IX sprawdźcie przewody modułu zapłonowego, zasilanie aparatu zapłonowego i modułu. Objawy podobne również do uszkodzonego halla w ap. zapłonowym.
Witam Posiadam skuter Aprilia sr50. Brakuje mi modułu zapłonowego. Zasilany jest z aku, a nie z cewki wysokiego napięcia, jak w wielu innych skuterach. Od jakiego skutera moduł zapłonowy zasilany jest tak samo? Ewentualnie, proszę o schemat takiego modułu. Bardzo proszę o pomoc.
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
To jest SR50 C czy SR 50/1? Bo mi pewne rzeczy nie pasują. To jest wersja eksportowa czy normalna wschodnioniemiecka? Po wymianie statora na nowy, niestety Ciebie rozczaruję. Nowe cewki zasilające są wykonane niezgodnie z oryginałem i są przyczyną palenia modułów zapłonowych, a ja widzę u Ciebie jeszcze oryginał DDR. Obecnie widziałem że są dostępne...
Łatwo możesz sprawdzić ,podłącz do zasilana 3 i do 1 lub 2 żarówkę 1.2W i zakręć rozrusznikiem jeżeli będą mignięcia żarówki tzn. że uszkodzona cewka moduł dobry jak będzie brak tzn że moduł. Zakładam że zasilanie na 3 masz.P
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
1 ( zielony) zacisk cewki 2 brązowy masa 3 brązowy z paskiem masa halla 4 czarny plus zasilania 5 czerwony zasilanie halla 6 zielony z paskiem sygnał z halla
Wygląda na to, że plus zasilania po właczeniu zapłonu (stacyjka) dostarcza. Ten "ignition switch" to w tym przypadku stacyjka. Stykiem BAT1 przychodzi stały plus z akumulatora (brany z przekaźnika rozrusznika - trochę dziwnie). Wychodzi plus "po kluczyku" na wentylator (styk FAN), plus na instalację (IG) na i zasilanie modułu zapłonowego - ten różowy...
A w moim przypadku ze statora wychodzą czerwony-zasilanie modułu zapłonowego, czarny masa na moduł, zielony-sygnał impulsatora i dwa żółte które idą na regulator, a do modułu przychodzi mi gaszenie czyli biało czerwony ze stacyjki, no i wychodzą 2 przewody na cewkę zapłonową. Ja u siebie jak robię rozruch wiertarką to na zasilaniu modułu mam jakieś...
Ehe brak napięcia na zasilaniu modułu. Gdzie przyczyna. Skąd idzie zasilanie do niego?
A ten moduł z trabanta, to jakie ma zasilanie? Jaki to w ogóle model, bo oni tam chyba dwa wkładali, właśnie ze względu na zasilanie.
Ponieważ nie znam silnika, napisałem ogólnie i nadal piszę ogólnie, gdzie należałoby szukać przyczyny. Jeżeli nie ma kabli WN, to przypuszczam, że na każdej świecy jest cewka zapłonowa. Więc spradziłbym czystość samych cewek ich połączeń ze świecą i samych świec. Sprawdziłbym zasilanie modułu zapłonowego - izolację w stosunku do masy, oporności, a właściwie...
Przecież ta prądnica ładuje akumulator i zasila światła mijania, drogowe i pozycyjne. A teraz policz moc wszystkich żarówek jakie masz w tym skuterze - do tej mocy jest przystosowany akumulator, Panowie, ogarnijcie się trochę. W 99% tych chińskich skuterów w prądnicy są 3 cewki, jedna zasila moduł zapłonowy, druga ładuje akumulator poprzez regulator...
to nie jest czujnik Halla tylko zwykły indukcyjny! Cewka zasilająca moduł zapłonowy, a zatem także "iskre" nie daje 6 czy 12V tylko okolo 1kV (różnie ludzie pisza, tak czy inaczej nawet przy delikatnym "kopnięciu" silnika ma Cię to napięcie kopać)! Zacznij od tego sprawdzenie bo może Ci dali cewke do zwyklego zapłonu na platynki. Do electronica ma mieć...
Ok Danieloos, ale to auto też jest na gaz. Chciałbym odciąć np: zasilanie modułu zapłonowego, halotronu itp, lecz cięcie zrobić w obrębie kabiny-w okolicy bezpieczników. Odcięcie rozrusznika nic mi nie daje, ponieważ chcę uaktywnić funkcję antyporwaniową-chcę doprowadzić do gaszenia silnika przy nieuprawnionym rozruchu.
Cewka zasilana po stacyjce a "odczep" do zasilenia modułu cena około 100zł (na alle... taniej)
Jak jesteś dalej zainteresowany naprawą to: 1. Znajdź wyczyść i zrób zdjęcia (może lepszym aparatem) modułu zapłonowego i właściwej cewki zapłonowej - tej z której wychodzi kabel WN. Może być dwa w jednym. Na zdjęciach tego nie widać. 2. Odtwórz schemat układu zapłonowego z zaznaczeniem kolorów przewodów i połączeń masy. Jak sądzę jest banalnie prosty....
Trzeba było zainwestować w zapłon LK a nie starego elektronika. Problem polega na tym że nowe cewki zasilające są źle wykonane i z ich powodu przepalają się moduły zapłonowe - nawet te wzmacniane. Możesz spróbować założyć inną cewkę zasilającą i moduł zapłonowy, ale nikt Ci nie da gwarancji że to będzie działać poprawnie. Niedziałający impulsator teoretycznie...
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
To trzeba sprawdzić czy w ogóle iskra występuje. Przyczyn może być kilka. Świece, przewody WN, kopułka/palec rozdzielacza, cewka WN, moduł zapłonowy, przewody od impulsatora, zasilanie w instalacji elektrycznej. Masz w nim zamontowaną dyszę z elektrozaworem? Niektóre modele modułów zapłonowych miały problem z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy.
Witam zasilanie rt/sw-czerwono-czarny,gaszenie sw/ws-czarno-biały,impulsator ws/rt-biało-czerwony
dzieki zadobre chęci ale to jest chyba od skutera elektrycznego zasilanego 24V.
I takim napięciem zasilasz LM393? Jeśli tak, to się nie dziw, że przy napięciu na wejściu ponad 4V nie działa...
Witam, chciałbym przedstawić mój problem z odpalaniem silnika w Megane 1.4 8V Problem pojawił się kilka dni temu po prawie całodziennym deszczu. Został wymieniony moduł zapłonowy z cewką i czujnik położenia wału. Zostało sprawdzone: - połączenie ECU - czujnik położenia wału - zasilanie modułu zapłonowego - połączenie ECU - moduł zapłonowy objaw jest...
OK, dzięki za odpowiedź, to już dla mnie jakaś informacja, ale wciąż nie wiem jaka ma być prawidłowa rezystancja cewki zasilającej moduł zapłonowy i nie wiem jak ją zmierzyć na wymontowanym statorze. Domyślam się, będzie to pomiędzy czerwono czarnym przewodem ( bo to on zasila CDI) i którymś z pozostałych. No i jaka ma być rezystancja ( i jak ją zmierzyć...
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Czujnik 578-782Ω, szczelina 0,4- 1 mm.Cewka pierwotne 0,495- 0,605 Ω, wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie cewki ze stacyjki przewód pomarańczowy ,biało -czarny do modułu zapłonowego złącze nr 7 .Przewody z czujnika do modułu ,złącze nr 1 i 5. Zasilanie modułu ,złącze nr 4 plus 12 V, złącze nr6 -masa .Jak tu dobrze to uszkodzony jest moduł.
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Zapłon "bezimpulsatorowy". Proponuję spróbować z następującym schematem: http://www.motelek.net/andere/cdi/kontak... . Unterbrecher to nie przerywacz zapłonu jak podano, tylko wyłącznik zapłonu. Zasada działania jest dość prosta. Dodatnia połówka napięcia zasilającego ładuje kondensator w układzie CDI. Ujemna połówka napięcia zasilającego wyzwala...
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Jak chcesz odpalić silnik bez układu zapłonowego? W tym silniku występuje zapłon CDI, składający się z następujących komponentów: - cewki statora wraz z podstawą (do zapłonu potrzebne są dwie cewki - zasilająca, jeśli to układ AC i wyzwalająca), - koło magnesowe, - moduł CDI, - cewka zapłonowa dedykowana do układu CDI, nie może być samochodowa, bo układy...
Sprawdzić zasilanie na czujnika Halla, module zapłonowym i cewce. Sprawdzić czy z Halla wychodzi sygnał podczas kręcenia rozrusznikiem, czy dociera sygnał do modułu zapłonowego i czy z niego wychodzi na cewkę.
Schemat w dłoń i sprawdź stacyjkę oraz przekaźniki. Jak wskazał przedpiśca, sprawdź napięcie na pompie (tam jest pompa?) i jak nie ma, to cofaj się po schemacie. Pewnie w którymś miejscu jest dziura, przez którą nie dochodzi zasilanie do pompy i modułu zapłonowego (raczej przekaźnik, ale może też być stacyjka). XJ600 było produkowane przez 20 lat, więc...
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Jest jeden zespół cewek który zasila moduł zapłonowy (bezpośrednio) i reszte instalacji (przez regulator napięcia). Nie moge dać zwykłego regulatora ponieważ on ogranicza napięcie w calej instalacji i motocykl traci iskrę. Potrzebuje zaslić tylko wentylator chłodnicy a oryginalny regler kosztuje 950zł dlatego próbuje coś wykombinować. http://obrazki.elektroda.pl/1109494800_1...
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Szukam schematu modułu zapłonowego do WSK-i 175 na zasilanie 6V. Chciałbym ulepszyć swój motor i bardzo proszę o pomoc.
Moduł zapłonowy - przewody masowe - zasilanie modułu - trzeba sprawdzić wszystkie kable i sam moduł. Od tego bym zaczął w pierwszej kolejności
Rzeczywiście na schematach najczęściej obwód zapłonu jest oznaczany czarnym kolorem. Przy podłączaniu alarmu nie kierowałbym się schematem tylko wzrokowo popatrzeć (upewnić się dodatkowo kontrolką - żaróweczka), który kabelek idzie na zasilanie modułu zapłonowego i w nim wpiąć ew. zabezpieczenie przed kradzieżą. Proponuję pod rozwagę wziąć jedna rzecz:...
moduł zapłonowy zasilać zasilać zapłonowy honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy
ustawić pompa wtryskowy renault zakłócenia sieć elektryczny gramofon przydźwięk
sprawdzenie schematu delomghi eam3250
Wózek widłowy odpala, ale nie jedzie i brak hydrauliki - diagnostyka i przyczyny Jak sprawdzić temperaturę silnika w Renault Trafic 2020?