Nic lepszego nie było? Proszę. http://obrazki.elektroda.net/56_12587569...
A na module zapłonowym masz zasilanie, jest stały plus
Wtryski pracują? Zasialnia/masy na ECU i moduł zapłonowy zobacz i zasilanie na cewkę czy jest ECU steruje modułem?
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Wyglada na to że moduł jest zasilany prądem stałym prosto z akumulatora-czyli czarny to zasilanie modułu.
Koledzy krzysiubeee oraz PZ IX sprawdźcie przewody modułu zapłonowego, zasilanie aparatu zapłonowego i modułu. Objawy podobne również do uszkodzonego halla w ap. zapłonowym.
wyzwalasz- sygnał na input B+ B- zasilasz
Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą) Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka CDI) Biało czerwony - do impulsatora
czasem "lubi" się skiepścić styk w kostce obok modułu zapłonowego (zasilanie i obrotomież) kolory przewodów to żółty(obrotomierz) i brązowo biały(zasilanie modułu) za kolory nie ręcze ale chyba takie (u mnie na pewno)
Chodzi mi o cewkę z prądem który idzie z silnika, do modułu jako zasilanie modułu CDI Sama cewka zapłonowa WN jest na zewnątrz
Rozumiem że nie ma tam alternatora ze wzbudzeniem zewnętrznym tylko magneto? Ja zrobiłem do skutera mostek na diodach schotkiego (od zasilaczy komputerowych) i scalony stabilizator napięcia 12V podparty w 4- erma diodami i tranzystor mocy. Układ ładuje aku 12V do napięcia ok 14.4V. Zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio ze stabilizatora uważam za...
Takie pomiary są niewiele warte. Może z wyjątkiem ostatniego, który wskazuje, że może być dobrze, ale nie musi.. sprawdź kontrolką zasilanie na moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam, to dwa skrajne przewody. Kontrolką diodową ( albo diodą LED z odpowiednim rezystorem ) sprawdź sygnał na moduł. Sprawdź kontrolką, czy masz na włączonym zapłonie plusa na...
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Rezystancja czujnika położenia wału 578 -782Ω ,odległość od występów na kole pasowym 0,4 -1 mm.Rezystancja cewek pierwotne 0,495-0,805Ω ,wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie modułu zapłonowego pin 6 - ,plus 12V , pin 10- masa.Ciągłość połączeń pomiędzy elementami układu zapłonowego ,w szczególności pomiędzy czujnikiem położenia wału i modułęm...
Witam Posiadam skuter Aprilia sr50. Brakuje mi modułu zapłonowego. Zasilany jest z aku, a nie z cewki wysokiego napięcia, jak w wielu innych skuterach. Od jakiego skutera moduł zapłonowy zasilany jest tak samo? Ewentualnie, proszę o schemat takiego modułu. Bardzo proszę o pomoc.
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Moduł który przedstawiasz to zwykły moduł AC-CDI. Nie będzie działać w układzie zapłonowym zasilanym z akumulatora. PS. Nie daje się linków do aukcji na tym forum. Pytanie dlaczego usunięto numer aukcji który podałem?
Panowie moi, jeśli hall w aparacie jest dobry (bo pompka się włącza), to pozostaje moduł zapłonowy - albo nie ma zasilania, albo impulsy do niego nie dochodzą.
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Widzę że masz założony tuningowy moduł. Skutery Hondy z końca lat '90, zwłaszcza te przeznaczone na rynek niemiecki, miały w niektórych modelach nietypowe blokowane moduły zapłonowe, do których doprowadzone było zasilanie +12V po stacyjce. To samo w niektórych chińskich skuterach z rynku niemieckiego. Gdy założysz zwyczajny moduł zapłonowy, to robi...
Projekt całkiem dobry, ale czy nie lepiej do tego było dołączyć równolegle przekaźnik odłączający zasilanie modułu zapłonowego?
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
To sprawdź czy moduł zapłonowy ma zasilanie i czy ma impulsy na wejście gdy zanika iskra.
Witam serdecznie.Myslisz, że blokada autoalarmu może zdazaktywować całą centralkę sterującą silnikiem? Nie znam się na alarmach. Kiedyś odcinało się tylko pompę i ewntualnie moduł zapłonowy lub zasilanie wtryskiwaczy. Nie bardzo wiem jaksię za to zabrać. Pozdrawiam.
Moduł zapłonowy - przewody masowe - zasilanie modułu - trzeba sprawdzić wszystkie kable i sam moduł. Od tego bym zaczął w pierwszej kolejności
To trzeba sprawdzić czy w ogóle iskra występuje. Przyczyn może być kilka. Świece, przewody WN, kopułka/palec rozdzielacza, cewka WN, moduł zapłonowy, przewody od impulsatora, zasilanie w instalacji elektrycznej. Masz w nim zamontowaną dyszę z elektrozaworem? Niektóre modele modułów zapłonowych miały problem z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy.
Chińczyki mają zwykle zapłon CDI, więc zasilanie z akumulatora nie jest podawane na cewkę ani moduł zapłonowy. Te silniki mogą pracować nawet bez akumulatora.
I oznaczenia jakie tam powinny być: G- ground /masa S-starter/rozrusznik M-magneto/moduł zapłonowy B-battery/ zasilanie z akumulatora L-live/zasilanie po zapłonie A- alternator
Nie mamy sprezyzowanych danych silnika. Posprawdzaj najpierw przewody zwłaszcza WN ,cewkę, moduł zapłonowy, zasilanie. Może być Hall chociaż nie koniecznie w niemcach raczej żadka usterka. Jesli masz czujnik trójprzewdowy w aparacie zapłonowym, to dwa zewnętrzne przewody to zasilanie środek to sygnał , biegunowość zasilania ustalisz jeśli ściągniesz...
Ehe brak napięcia na zasilaniu modułu. Gdzie przyczyna. Skąd idzie zasilanie do niego?
Czarno - biały to masa załączana ze stacyjki po wyłączeniu zapłonu. Czyli blokowanie modułu zapłonowego. Zwiera się do zielonego. Natomiast czarny, to zasilanie po stacyjce i jest zwierane do czerwonego po włączeniu zapłonu. Jak czerwony - czarny się załącza, to zielony - czarnobiały się rozłącza i na odwrót.
Podepnij zasilanie do modułu bezpośrednio z akumulatora. W tym samochodzie nie ma żadnego modułu zapłonowego. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Cewki zapłonowe są sterowane bezpośrednio ze sterownika wtrysku. Proponuję też czytać uważnie temat bo wyraźnie pisze wyżej, że zasilanie na cewce jest...
Czarny może być masą sprawdzić miernikiem uniwersalnym czy jest przejście na masę, czerwony pewnie zasilanie można go podpiąć przez opornik 100 omów do 12 V i sprawdzić czy się nie grzeje ten opornik,
no tak za mało sprecyzowałem pytanie: tam nie było modułu zapłonowego, ja mam na myśli układ zapłonowy z modułem takim jak np. w VW Golfie Dodano po 3 czyli CZYSTO TEORETYCZNIE czy taki golf chodziłby gdyby zamiast zasilać moduł zapłonowy z akumulatora zasilalibyśmy go z 12V cewki/prądnicy (nawet pracującej zupełnie niezależnie)? Jak co to tu jest schemat...
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
Dzięki za dotychczasową podpowiedź, ale nie przyniosła spodziewanego efektu. Nadal brak iskry na 4 cylindrach. Masy sprawdzane. Kostki rozpięte i oczyszczone jakimś sprayem do styków. Moduł zapłonowy dostaje zasilanie na wszystkich wejsciach i jest masa,a cewka iskrzy tylko na jednej parze. Są jeszcze jakieś pomysły czy padł moduł?
Szukasz usterki w sprawnym motocyklu... Tak strasznie "duży" prąd 1.29A to zasilanie modułu zapłonowego/sterownika wtrysku (nie napisałeś rocznika), zasilanie zegarów, kontrolek... wymień olej, sprawdź opony przed sezonem, nie doszukuj się usterek gdzie ich nie ma.
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Szukam schematu modułu zapłonowego do WSK-i 175 na zasilanie 6V. Chciałbym ulepszyć swój motor i bardzo proszę o pomoc.
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto....
W tym chińskim Pełgocie do modułu zapłonowego dochodzi dodatkowy przewód — zasilanie po stacyjce, który znajduje się w tym miejscu, gdzie moduły standardowe posiadają masę, dlatego przepalają się bezpieczniki. Odłącz ten przewód (wyciągnij styk z wtyczki) i zaizoluj. To jest przewód koloru czarnego.
Od uciśnięcia dźwigienki zaworowej nie gasł by przy dodawaniu gazu. Czy moduł zapłonowy ma porządne zasilanie i masę? Sprawdzić żarówką 45W (reflektorową).
Witam. Na ryzyko kolegi kupiłem moduł zapłonowy do chińskiego skutera. Zasilanie DC z akumulatora. Quad już poskładany i wszystko działa. Były jeszcze problemy z włączaniem napędu 4x4, ale to drobnostka i sukcesywnie każda funkcja, która przestaje działać, jest przejmowana przez prostsze rozwiązania. Moduł kosztował niecałe 60 zł, choć są i tańsze....
To teraz masz do przerobienia instalację elektryczną. Światła muszą zostać przerobione z systemu zasilania ze silnika na zasilanie z akumulatora. Nowy regulator trójfazowy podłączyć ze statorem. Wymienić moduł zapłonowy 2T na moduł zapłonowy 4T. Inna opcja, to wymienić w tym silniku alternator (stator+koło magnesowe) na wersję o uzwojeniu przystosowanym...
Ta górna, w zasilaniu np 1N4001. Dolne to np 1N4148'
Łatwo możesz sprawdzić ,podłącz do zasilana 3 i do 1 lub 2 żarówkę 1.2W i zakręć rozrusznikiem jeżeli będą mignięcia żarówki tzn. że uszkodzona cewka moduł dobry jak będzie brak tzn że moduł. Zakładam że zasilanie na 3 masz.P
Ja mam ruszać głową? To co zdemontowałeś, to badziewne przetwornice do (nie urażając mieszkańców wsi) wieśniackich stroboskopów... Bierz ucinaczki i wywalaj wszystko nieoryginalne z instalacji motocykla. Alarm masz wpięty prawdopodobnie pod siedzeniem, podłączony do zasilania, kierunkowskazów i modułu zapłonowego. Po kablach znajdziesz.
Czujnik 578-782Ω, szczelina 0,4- 1 mm.Cewka pierwotne 0,495- 0,605 Ω, wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie cewki ze stacyjki przewód pomarańczowy ,biało -czarny do modułu zapłonowego złącze nr 7 .Przewody z czujnika do modułu ,złącze nr 1 i 5. Zasilanie modułu ,złącze nr 4 plus 12 V, złącze nr6 -masa .Jak tu dobrze to uszkodzony jest moduł.
Musi być moduł zapłonowy, impulsator i oczywiście zasilanie z magneta oraz cewka WN. Obwód świateł nie musi być podłączony.
Artur-A a co mogę Ci jeszcze napisać i jak pomóc? Że musisz sprawdzić czy do przekaźnika dochodzą wszystkie napięcia stałe (na wejścia 8,11,15) po stacyjce (2 i 14), na 10 masa stała a na 7 masa ze sterownika, a po załączeniu przekaźnika jest napięcie na 9,1,5,4,6,13. Czy jest masa na module zapłonowym i zasilanie po stacyjce? Zakładam, że to zrobiłeś.
Jak wynika ze schematu wartości w nawiasach są dla napięcia zasilania wynoszącego 6V, bez nawiasów dla 12V.
Spróbuj zblokować zasilanie modułu zapłonowego. Pompy paliwa tam nie odetniesz, bo jest gaźnik.
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Co było u mnie przyczyną. Oczywiście napięciowe klimaty. Pogrzebałem jeszcze w forum elektroda i znalazłem gdzieś posta z info o tym że to moduł padł, ale też może... i tu uwaga moduł może mieć złe umasowienie - więc postanowiłem to sprawdzić. I faktycznie zdjąłem moduł przeczyściłem wszystkie miejsca... założyłem - odpalił! To jest właśnie to o czym...
1 ( zielony) zacisk cewki 2 brązowy masa 3 brązowy z paskiem masa halla 4 czarny plus zasilania 5 czerwony zasilanie halla 6 zielony z paskiem sygnał z halla
Tak, jeden kabel to plus zasilania, drugi to kluczowanie cewki ( kolektor tranzystora mocy).
To jest cewka zapłonowa Zasilanie na środkowy.
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Tam pada moduł, zasilanie na wtyczce podwojnej masz?
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Schemat pokazuje, że wszystkie 4 piny lecą z ECU, na ktorym to też nie ma nic więcej na tych pinach... Immo może mieszać? Chyba nie zgasl by od tego...no i jezt moduł zapłonowy, ktory ma zasilanie, masę, 2 przewody do cewki ( czyli bezposrednio do aparatu???)...
a sprawdziłeś czy do modułu zapłonowego dochodzą sygnały sterujące i zasilanie? Wydawało mi się że w 323 1,3 cewka jest zespolona z rozdzielaczem?
schemat polega na podłączeniu do jednej nóżki kontrolera np ATMEL ATtiny23 sygnału z hala, a do drugiej przewodu do modułu zapłonowego. No i zasilanie ze stabilizatorem 5V. To wszystko. Reszta jest w samym mikrokontrolerze. No i programik. Dla jednego sygnału można nawet w Bascomie napisać.
To warystor od ograniczenia przepięć na zasilaniu modułu. Bez tego też powinno działać. https://obrazki.elektroda.pl/6057573500_...
dzieki zadobre chęci ale to jest chyba od skutera elektrycznego zasilanego 24V.
Z iskrownika wyprowadzone będą 4 przewody: zasilanie modułu zapłonowego, sygnał z impulsatora oraz dwa przewody od cewek świetlnych. Dostaniesz instrukcje montażu wraz ze schematem - podłączenie zajmie dosłownie chwilę. Tylko będziesz musiał sobie zamocować cewkę zapłonową. Mam na myśli zapłon CDI z chińczyka.
Witam jeśli nie możesz sobie poradzić z tym zapłonem to polecam moduł ze simsona pasuje na 1000% podaje schemat blokowy wyprowadzeń zasilanie oczywiście z cewki zasilającej moduł zapłonowy pozdrawiam
A ten moduł z trabanta, to jakie ma zasilanie? Jaki to w ogóle model, bo oni tam chyba dwa wkładali, właśnie ze względu na zasilanie.
I takim napięciem zasilasz LM393? Jeśli tak, to się nie dziw, że przy napięciu na wejściu ponad 4V nie działa...
Sprawdzę jutro (auto u sąsiada/ale przez telefon mówi że nie były ruszane , ale było zmieniane koło zamachowe). Ogólnie to brak zasilania modułu zapłonowego(bezpieczniki dobre), skąd jest brane zasilanie , ze sterownika ??
Schemat w dłoń i sprawdź stacyjkę oraz przekaźniki. Jak wskazał przedpiśca, sprawdź napięcie na pompie (tam jest pompa?) i jak nie ma, to cofaj się po schemacie. Pewnie w którymś miejscu jest dziura, przez którą nie dochodzi zasilanie do pompy i modułu zapłonowego (raczej przekaźnik, ale może też być stacyjka). XJ600 było produkowane przez 20 lat, więc...
Witam, przeszukałem cały internet i nic nie mogę znaleźć, mianowicie poszukuję opisu pinów modułu zapłonowego 2JA do skutera Aprilia. Pod który z pinów podpiąć: http://obrazki.elektroda.pl/7364536600_1... - impuls zapłonowy - zasilanie CDI - cewkę zapłonową - masę - gaszenie silnika Proszę o pomoc :|
Poszukuje schematu takiego modułu. Jest on zintegrowany z cewką zapłonową i niestety sprzedawany tylko w komplecie :-( Wtyk trzy piny - zasilanie, masa i sterowanie.
Dziękuję za informacje. Niestety podpięcie tylko 2 przewodów do tego regulatora nie daje rozwiązania. Zasilanie modułu zapłonowego jest automatyczne na wyjściu z prądnicy osobnymi przewodami.
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Schematu nie mam,ale w modułach zapłonowych POLONEZ-a najczęstszą usterką jest przepalenie diody na (+) zasilania.
jeśli masz silnik ADP to jest tam zwykły moduł zapłonowy który ma zasilanie na pin 1 na 3 jest masa z 4 wychodzi impuls na cewke na cewce musisz miec zasilanie po 15 no i masa oczywiście popatrz czy wszystko jest rozdzielacz masz na palcu tak ?
Jak widać moduł zapłonowy wbudowany w cewkę, ma wewnętrzne podciąganie do plusa zasilania. Dlatego stopień wyjściowy Twojego układu powinien mieć niską impedancje wyjściową dla prądu wpływającego. Stopniem wyjściowym powinien być MOSFET N, albo bipolarny NPN w układzie WE. Grzeje się dlatego, że czas włączenia cewki jest zbyt długi i/lub częstotliwość...
Witam zasilanie rt/sw-czerwono-czarny,gaszenie sw/ws-czarno-biały,impulsator ws/rt-biało-czerwony
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
Trabant nie ma cewkomodułu, tylko zwykłą butelkową cewkę i moduł zapłonowy. Sprawdź rezystor na cewce (jeśli naprawdę jest zasilanie cewki i modułu)
Sprawdzić zasilanie na czujnika Halla, module zapłonowym i cewce. Sprawdzić czy z Halla wychodzi sygnał podczas kręcenia rozrusznikiem, czy dociera sygnał do modułu zapłonowego i czy z niego wychodzi na cewkę.
Jak pracuje silnik na luzie, na wolnych, jak się wkręca na obroty? Czy praca jest równa?Trzeba sprawdzić świece, iskrę, platynki kable kopułkę, kondensator w aparacie, nie wiem jaki masz typ auta, czy z modułem zapłonowym czy clasic. Zasilanie paliwem gażnika i drożność dysz. masz już co robić. Zanim zaczniesz dalej pytać.
Witam! Marzy mi się zapłon tranzystorowy do motorowera z instalacją 12V. Przerobiłem nieco popularny w sieci schemat tranzystorowego modułu zapłonowego. Nie pasuje mi w nim zasilanie z akumulatora i chciałbym dostosować go do zasilania z cewki 12V w prądnicy silnika, która w zależności od obrotów daje napięcie mniej-więcej 8-16V. Stosowany w oryginalnym...
Po podpięciu nowego strzelił bezpiecznik Moim zdanie to jest (ma być) moduł DC-CDI, przy normalnym module zasilanym wysokim napięciem zmiennym nie ma zadnego bezpiecznika
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Zasadniczym elementem tego modułu jest "cewka", czyli transformator z wysokoprądowym uzwojeniem pierwotnym i wysokonapięciowym wtórnym. Podajesz impuls prądowy i dostajesz iskrę. Są też cewki zapłonowe niewymagające zasilania z zewnątrz, np. w piłach spalinowych, gdzie wystarczy zmienne pole magnetyczne.
Co to za dedykowany zamiennik modułu zapłonowego? W NSR75/CRM75 jest specyficzny zapłon, jak i większość części silnika/nadwozia, ciężko wstawić tam co innego. Moduł zapłonowy na wejściu zasilania posiada podwajacz napięcia. Stosując inny moduł trzeba pamiętać że nie może posiadać na wejściu diody blokującej ujemną połówkę napięcia zasilającego. Trzeba...
Jak brak zasilania pompy , i w dodatku rozłączony moduł zapłonowy , to sprawdź immobiliser .
Co do zdjęcia silnika: Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Czarno/czerwony - do zasilania modułu zapłonowego C.D.I AC (jeśli go nie ma i jest mniej przewodów moduł prawdopodobnie C.D.I DC zasilany z akumulatora)...
Odłącz przewód czarno-biały od modułu (od gaszenia). Jeśli nadal przy podłączonym module napięcie zasilające moduł spada do zera, to prawdopodobnie winny jest moduł zapłonowy - do sprawdzenia wejście zasilania miernikiem na teście diody.
Daj na zasilanie cewki napięcie zmienne.
A w moim przypadku ze statora wychodzą czerwony-zasilanie modułu zapłonowego, czarny masa na moduł, zielony-sygnał impulsatora i dwa żółte które idą na regulator, a do modułu przychodzi mi gaszenie czyli biało czerwony ze stacyjki, no i wychodzą 2 przewody na cewkę zapłonową. Ja u siebie jak robię rozruch wiertarką to na zasilaniu modułu mam jakieś...
Witam, temat nadal mam aktualny i do tej pory nie uporałem się z nim. Wymieniłem sterownik ale nadal to samo, w aucie jest moduł zapłonowy koło akumlatora zasilanie do niego dochodzi, na krótko próbówka z plusa iskre daje cały czas a na wtyczce od aparatu nie daje i nie zaącza pompy. Może mial już ktoś podobny problem i wyszedl z tego.
No, z takim podejściem... Ponawiam pytanie, moduł w aparacie zapłonowym dostaje zasilanie 12V? http://obrazki.elektroda.net/11_12825891...
Za iskrę odpowiada moduł zapłonowy i komputer. A za zasilanie tego wszystkiego odpowiadają przekaźniki, bezpieczniki i stacyjka. Przekaźnik steruje bezpośednio pompą paliwową.
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
zasilać moduł zapłonowy zasilać zapłonowy honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy
wyrzuca internet drukarka laptop bezprzewodowy gamma kalkulator
sterowanie grzałek sterowanie grzałek
Renault Master 3 DF569 – zbyt niskie ciśnienie doładowania, diagnostyka, typowe usterki Schemat elektryczny skuter Magnus GY6 139QMB, Ampere EX – instalacja, kolory przewodów