Trzeba też dobrze sprawdzić zasilanie przepływomierza...
Zasilanie przepływomierza??
F29 pod kokpitem.
Zasilanie przepływomierza nie robi żadnego znaczenia dla reszty układu.
Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
Witam. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć skąd idzie zasilanie przepływomierza? Czy z ECU? Dziekuje
Kolego, zasilanie idzie z przekaźnika głównego poprzez bezpiecznik. Zasilanie jest to samo dla n75 i przepływki. Na przepływomierzu pin 3 to zasilanie.
Wersja 4...20 mA hart i laickie pytanie czy można zastosować zasilanie bezposrednio z zasilacza 24v czy trzeba zasilić przez ograniczenie oporowe , sprzęt będzie współpracował w komplecie tylko z czujnikiem jako licznik ilości przepływającej pary
Master 2.3 biturbo, brak zasilania na małą turbinę elektrozaworu. Po odpięciu przepływomierza zasilanie powraca?
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Zasilanie przepływomierza, zasilanie elektrozaworów turbo, egr, klapy gaszącej. Znika kilkadziesiąt sekund po zgaszeniu auta, więc jeszcze follow home będzie.
Do czujnika położenia wału masz mieć przy odpiętej wtyczce 12v sprawdzone żarówką bo to zasilanie czujnika, 5v jako sygnał i gnd. Napisałeś że masz tylko 5v czyli brak zasilania 12v które to łączy się do wielu czujników m.in przepływomierza i pewnie dlatego nie widzi sygnałów. Sprawdź czy nie masz zwarcia na pinie gdzie powinno być 12v i jeśli nie ma...
Grzałka sondy nie ma zasilania lub przepływomierz.
Więc , czas sprawdzić wiązkę . Zasilanie przepływomierza i parametry pozostałych czujników.
Witam, mam pytanie miał już ktoś do czynienia z zaniżonym zasilaniem przepływki, efekt jest taki że na podłączonej wtyczce na pinie gdzie ma być +5V mam 3.8V, ale po odłączeniu wtyczki od przepływomierza pomiar 5V, wychodzi że pod obciążeniem przepływomierza spada do 3.8V nawet czasem 3.5V, i mam problem bo przy pełnym otwarciu przepustnicy sygnał z...
Trochę dziwne, czujnik pedału gazu i doładowania mają osobne zasilania Sprawdź jeszcze zasilanie przepływomierza i regulatora ciśnienia paliwa, mają wspólne zasilanie System masz SID?
Według tego SCL do A5 ma iść https://obrazki.elektroda.pl/6866855600_... Dodano po 1 GND (- zasialania) i VCC (czyli + zasilania) masz opisane na płytce.
Witam. Jak w temacie. Prosiłbym o pomoc bo mam zgryz z takim autem. Losowo ginie zasilanie przepływomierza i auto odpala i gaśnie.
Sprawdź zasilanie przepływomierza, pin2-12V, pin3-masa, pin4-5V.
Skoro na każdym pinie przepływki masz jakieś napięcie to przyszło Ci do głowy że przepływomierz nie ma masy? Tam powinno być zasilanie po stacyjce, masa, sygnał z przepływomierza i sygnał z czujnika temperatury. Zazwyczaj w VAG brązowy przewód jest masą.
Kolego-schemat i jedziemy z koksem.
http://obrazki.elektroda.pl/5057106700_1... 2-zasilanie 12v 4-zasilanie 5v 5- wyjście 0-5v 3-masa
Pewnie przeciwzakłóceniowy, bo zasilanie idzie do czujnika Halla.
I sonda i przepływomierz zasilane są z ECU, albo wiązka gdzieś trzaśnięta albo coś zalało i zaśniedziało a w najgorszym wypadku uwalone ECU. I sonda i przepływomierz są zasilane z bezpiecznika F43 10A. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie....
Sprawdz ciągłośc przewody do ecu i zasilanie/mase
Witam w zeszłym roku swapowalem golfa mk1 na silnik z seata 2.0 8v 2e, lecz do tej pory nie udało mi się usunąć usterki z falowaniem na wolnych obrotach. Dowiedziałem się ze potrzebny jest przekaźnik z vw nr 30 którego nie mam. Podobno może to on być problemem, gdyż wyczytałem ze jest odpowiedzialny za zasilanie przepływki. Gdyby ktoś miał schemat takiego...
Rozumiem ze napięcia mierzysz względem masy? Na pinie 4 masz mieć plusa po bezpieczniku F2. A z Twój pomiarów wychodzi ze masz 0V, wiec warto go sprawić. buczi82 opisał wtyczkę tak jak ją widzi a nie zgodnie z numerami na wtyczce :cry: U niego "3" to właściwe pin 4 w wtyczce i ma zasilanie +12V . U niego numer "5" to właściwie PIN 6 - sygnał przepływomierza...
Zasilanie przepływomierza, ciągłość przewodu miedzy EDC a przepływomierzem. Jeżeli powyższe jest ok to wymiana przepływomierza. Jaki rocznik, ile przewodów ma przepływomierz? Tam były dwa różne rozwiązania.
Czyszczenie nic nie pomoże bo to problem po stronie elektrycznej. Przed wymianą należało by sprawdzić zasilanie przepływomierza jak i jego polaczenie z komputerem silnika bo problem może leżeć w instalacji a nie przepływomierzu. Ten ostatni błąd nie tyczy się modułu komfortu a sterownika silnika.
Na moim schemacie ten bezpiecznik zasila: -przepływomierz -przepustnica -regulator ciśnienia doładowania -EGR -zawór regulacyjny wtrysku Nie wiem czemu ale jakoś czuje że to może być wina EGR bądź faktycznie wiązki.
Panowie, zwróćcie uwagę że te elementy mają zasilanie z jednego bezpiecznika - nr 34. Tyle że pod ten bezpiecznik podpięty jest też przepływomierz a o nim nie ma mowy w błędach. Kolejna rzecz jest taka że w błędach jest też problem z zasilaniem cewki przekaźnika świec żarowych. On jest zasilany bez bezpiecznika ale z tego samego zasilania co bezpiecznik...
A po odpięciu przepływomierza pojawia się zasilanie elektrozaworu?
Właśnie te niskie zasilanie przepływomierza mnie zastanawia i te zwarcia do masy. Jednak pomysły z szukaniem ich przyczyn wyczerpały mi się. Może oddać go do elektryka i on coś zdziała. Sondę wymienię na dniach jednak nie jestem pewien czy dalej nie będzie wyskakiwał jej błąd bo zamiast kata jest strumienica.
Potrzebuje zasilania około 12V, sygnał liniowy.
Dokopałem się do wtyczki zaworu par paliwa i tam także napięcia brak. Czy mogę wyprowadzić przewód +12V po zapłonie przez bezpiecznik i podłączyć np. pod zasilanie przepływomierza ? Kopanie wiązki na podszybiu było by uzasadnione jakby nie było silnika i skrzyni biegów :|
Przyczyną okazał się niesprawny czujnik jak na zdjęciu. W skrzyni są jescze dwa inne czujniki prędkości ale one odpowiadają za pracę skrzyni automatycznej. Nowy czujnik zamówiłem u chińskich przyjaciół. O dziwo.okazało się że czujnik to nie wszystko bo jescze nie dochodzilo.zasilanie do niego. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok wobec czego podpiąłem...
Mam vaga na laptopie i kabel z aledrogo. Pokazuje mi 2 błędy 1 sonda lambda ten błąd mam od kiedy mam auto. A trząś się zaczął niedawno 2 to niskie zasilanie przepływomierza przekładałem przepływki. Jutro spróbuje po kolei odłanczać czujniki może coś pomoże
jedno wejście bezpiecznika to +12V z przekaźnika pompy paliwa(ten sam "przewód" co biegnie do pompy paliwa) a drugi to niebiesko-żółty przewód na instalację silnika, do grzałko sony lambda, zasilanie przepływomierza i elektrozaworu zbiornika z węglem aktywnym.
Spokojnie montuj ten licznik tak jak Ci pasuje, pamiętaj o zachowaniu prostych odcinków przed i za przepływomierzem jak wyżej kolega EnergyAID przytoczył z instrukcji, zamontuj czujniki z czerwonym oznaczeniem na zasilaniu z niebieskim na powrocie i będzie coś tam liczył. Jak masz możliwość poszukaj licznika z ultradźwiękowym przepływomierzem to będzie...
no tak, podłączona pod przekaźnik I sterowana z 4 pinu ecu , podobnie jak przepływomierz, sonda i Evap ? Zasilanie na pin : 1,3 i reszta poprzez czujniki?
Zasilanie referencyjne 5V z komputera , sygnały masy i powietrza 0-5V
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
Środek (czarny) powinien być masa, jeden (czerwony) zasilanie 12V, drugi (żółty/różowy/inny) wyjście 0-5V Sprawdź miernikiem.
Daruj takie zabawy, niczego w ten sposób nie zdiagnozujesz. Pompa musi pompowa gdy dostaje zasilanie, a przepływomierz musi mierzyć przepływ czyli nie może generować błędów.
Odnośnie ciśnienia turbiny nie wiem,jakie daje. Jak sprawdzali parametry podobno wszystkie w normie Dodano po 2 Auto ma 170 tys i turbina najprawdopodobniej nie była ruszana Dodano po 2 jak sprawdzić czy jest prawidłowe zasilanie przepływomierza
Słyszałem od znajomych że to wina przepływomierza Nie wiadomo czy w tym silniku jest przepływomierz, bo jak jest układ zasilania PMS to go nie ma.Układ HFM z przepływomierzem wszedł dopiero w drugiej połowie 1997 r.
Freddie Chopin - czy zmieniałem typ na OD/PP, czy podciąganie na UP/DOWN/NOPULL, to nie miało znaczenia. atom1477 - akurat jako wejście ADC skonfigurowałem PC0, ale faktycznie podaje na PA1 sygnał o amplitudzie 5V. Jednak jak zasilam przepływomierz z 3V, to i tak mój system raz działa a raz nie. Dzisiaj również przez kilkanaście minut nie działało,...
Tak chciałem tylko delikatnie przypomnieć, że w tym aucie zasilanie przepływomierza posiada swój oddzielny bezpiecznik. Jeżeli nie masz możliwości przejechania się z komputerem, to chociaż wprowadź sterownik w tryb basic settings na postoju w grupach 003 i 011 i zobacz czy otwiera się i zamyka egr oraz czy siłownik macha sztangą vgt
Temat zamykam. Problem rozwiązany. Zle podlaczone było zasilanie wody do przepływomierzy.
Obserwuj parametry w trakcie anomalii, wtryski z odczytów nie są jeszcze najgorsze ( widziałem gorsze i jeździły). Wachnięcia obrotów mogą być spowodowane np EGR-em lub regulatorem ciśnienia paliwa, lub też powietrzem w paliwie, lub klimą, dużo tego jest, nie przejmuj się tym. Dodano po 2 Jakieś dziwne zasilanie przepływomierza widzi, możliwe ze przekłamanie...
Sterownik zostaje z AGU? Nie mam dokładnych danych, ale z tego co widzę po pinout to chyba się nie da tego pożenić. Twój 4 pinowy jest zasilany 12 V z przekaźnika pompy paliwowej, natomiast 5 pinowy zasilany jest 5V ze sterownika. To chyba nie będzie takie proste, uciąć wtyczkę, zlutować kable i podłączyć. Można próbować brać zasilanie z innego pinu,...
Koledzy, widzieliście z bliska pompkę dozującą? Posiada ona własne zasilanie sieciowe (przepływomierz nie musi niczego zasilać!). Wejście sterujące pompą podciągane jest przez rezystor pull-up do tych +5V ze stabilizatora w sterowniku pompki, które wyprowadzone są na wtyczce. Dawka podawana jest w momencie zwarcia wejścia sterującego do masy. +5V na...
Sprawdziłem multimetrem całą wiązkę i winny okazał się uszkodzony przewód zasilania przepływomierza. Przeciągnąłem nowy przewód z okolic przekaźnika świec, po przywróceniu zasilania wszystko wróciło do normy.
sądzę że przepływomierz moze dawać takie objawy.na początek spróbuj odłączyć kostkę od zasilania przepływomierza:)
Czujnik temp. jest raczej ok bo wskazówka płynnie pokazuje aktualny stan. Co do wtrysków to zajże bo samochód pare latek ma, mógł ich szlak trafić, ale tak z dnia na dzień??? Z mojej wiedzy wynika że ten silnik był tylko w ostatnim roczniku, a później był w omegach i frontrierach, a do tych opisy mówią o 5V na zasilanie przepływomierza, tylko nikt nie...
Po skanie ze wskazań 003 statycznie widać tylko tyle, że EGR w chwili podglądu wartości MAF nie jest aktywny - normalny objaw po 2 minutach pracy silnika na biegu jałowym od czasu uruchomienia silnika lub ostatniego wciśnięcia pedału gazu. Pierwszy błąd to wiadomo - trzeba wykręcić elektrozawór N109 głowiczki pompy wtryskowej i go wypłukać, przedmuchać...
Koś pisał że w taki sposób może działać (odcinać) immobiliser. Dodanie gazu też nie pomaga? Odcina całkiem zasilanie?
Po odczytaniu błędów jest jeden - P0104, dotyczący przepływu masy powietrza. Dziś kupiłem nowy przepływomierz Continental i problem nadal występuje. Po co kupiłeś nowy jak nic nie sprawdziłeś? Np zasilania ,sygnały,szczelność od MAF do sprężarki? Sprawdź coś.
Witam. U mnie sterownikiem jest Digifant jest to odmiana L-jetronika, tak przynajmniej doczytałem się w instrukcji.Napięcie sterowania jest prawdopodobnie 12V. Jeszcze nie mierzyłem ale pomierzę. Z ogólnego zarysu mogę przypuszczać że jest to zmodyfikowana wersja motronika. Jeśli jest to wersja L-Jetronica to raczej nie będzie pasować. To był system...
http://www.autoelectric.ru/auto/audi/a4/... może to . Mierzysz zasilania i sygnał wyjściowy.
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
Witam, czy zostały sprawdzone wartości zasilania przepływomierza i przepustnicy?
Zasilanie paliwem i przepływomierz powietrza do sprawdzenia.
witam. ja mam pytanie z troche innej strony. gdzie dokladnie jest umieszczony ten zawor i jak go poznac. nie znam sie zbyt dobrze na tym, ale mam to samo i jeszcze jedna wada. bardzo ciezko mi pali samochod :( i moze wiecie jak ustawic popme wtryskowa. bo dowiedzialem sie, ze moge miec zaszybki wtrysk paliwa do cylindrow :( Kolego przeczytaj uważnie...
Na logikę masz zatkany przepływomierz, albo tak duże ciśnienie wody w sieci, że węże nie są w stanie tego przenieść.
Przepływomierz zasilony jest przez bezpiecznik razem z zaworem z węglem aktywnym i sonda lambda . Z ECU nie wychodzi żadne zasilanie +12V na przepływomierz. https://obrazki.elektroda.pl/2473529200_...
Stawiam na brak zasilania przepływomierza
Wspólne zasilanie mają : EGR,przepływomierz i czujnik wysokiego ciśnienia na listwie CR.Może być uszkodzony jeden z tych elementów,zdejmij wtyczki poogladaj,może być też uszkodzona wiązka, po sprawdzeniu tych elementów pozostaje jeszcze uszkodzenie sterownika.
Witam. Zgadza się, układ można zasilać pojedynczym, niesymetrycznym napięciem, np. tak: http://obrazki.elektroda.net/36_12337398... Transformatorek na wejściu jest tylko dla symulacji cewki przepływomierza i oczywiście nie wystąpi w rzeczywistym układzie. Pozdrawiam.
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
Pięknie Ci dziękuje. Właśnie miałem dylemat czy jest standardowo 12v czy może tylko 5v. Dodano po 3 Problem był z zasilaniem przepływomierza. Po przywróceniu do stanu pierwotnego linii 12v auto działa jak należy. Dzięki
Sprawdź wszystkie bezpieczniki, nie masz zasilania 12V na drugim pinie po zapłonie.
Zasilanie na przepływomierz jest cały czas po stacyjce i podczas rozruchu. Mam problem z lokalizowaniem czujnika wału. Czy jest on w tym silniku nad kołem pasowym wału pod obudową rozrządu jak w 2.0 CRDi?. AD pokazuje, że ma być w okolicy pompy, ale chyba będę go z endoskopem szukać.
Sprawdziłem również w tej mojej Zafirze zasilanie i sygnały na przepływomierzu. Zasilanie jest ok, sygnały również. Zamówiłem przepływomierz z firmy HELLA i sprawdzę jutro jaka będzie sytuacja. Sprawdziłem zasilanie na sondę nr 1 lambda i jest prawidłowe. Sprawdziłem oporność grzałki i jest ok. Zobaczę jeszczę sondę nr 2 pod podwoziem w wydechu. Zrobiłem...
Witam. Mam problem z moją zmywarką SMV58L60EU/46 Bosch nie pobiera wody. A raczej pobiera 1-2 sekundy i zawór Aqua Stop zamyka wodę bo na tyle dostaje zasilanie. Wymieniłem przepływomierz na nowy i to samo. Nie wiem co steruje poziomem wody. Nic nie przecieka, a zmywarka mało używana i czyściutka w środku. Po pobraniu tak małej ilości wody zaczyna jednak...
A czy 2,3 to nie zasilanie i masa??
Jeżeli występują jednocześnie błędy pedału gazu, przepustnicy i przepływomierza to trzeba się przyglądnąć zasilaniu ww podzespołów, sprawdzić wiązkę i w ostateczności wysłać ecu do naprawy. Zabawy z adaptacją przepustnicy nic nie dadzą
https://obrazki.elektroda.pl/2527677600_... Y68 zawór regulacji turbo B30 przepływomierz Zasilanie idzie z bezpiecznika F34 10A ECM pin 62 podłączyc wszystko możesz ale tak jak kolega napisał zmiana sterownika i bedzie wszystko hulac
pytanie zasadnicze czy 3,5V to napięcie zasilania przepływomierza czy wyjście do sterownika??? jakiż to silnik piękny i młody....więcej informacji....będziemy mogli pomóc...jakiś schemat znajdziemy....
tylko czy nie m roznicy w zasilaniu +5V lub +12V
Witam, poszukuje schematu instalacji silnika gdzie przepływomierz ma zasilanie 12v na 2 pinie a nie jak w AD na pierwszym.
Ja bym to urzeźbił w ten sposób. Otworzył "komputerek" znalazł zasilanie na rezystory przepływomierza i zamontował na nich przekaźnik sterowany z elektrozaworu benzyny. Jak praca na benzynie to włączony jak na gazie to wyłączony.
Jeżeli pytasz w kontekście standardu 4-20 mA to tak, pasywne czujniki nie mają swojego zasilania, aktywne mają swoje własne zasilanie.
Czyszczenie nic nie da, przepływomierz trup, lub jak napisał przedmówca, brak jego zasilania
Sprawdź czy przepływomierz oraz map sensor mają masę i zasilanie
Więc właśnie o tym piszę, może zmienili soft i widzi co innego, w każdym razie w moim przypadku auto chodziło tylko na wolnych, tester uparcie wskazywał na przepływkę - testuje ją jako pierwszą i jeśli nie miała zasilania widział uszkodzenie. Sprawdz napiecie 5V zasilające przepływomierz i map
Jest jakieś wspólne zasilanie przepustnicy , EGR-a, przepływomierza i czujnika temperatury na wyjściu chłodnicy ?
Sprawdzić zasilanie sterownika, sprawdzić zasilanie przepływki na odpowiednim pinie sterownika, jeśli wszystko zawiedzie, sterownik jest do naprawy.
523 to czujnik temperatury na dolocie 520 to przepływmierz Oba te elementy są zintegrowane w jeden moduł. Pierwsze to zasilanie na wtyczę 5 pin przepływomierza.
co do maksymalnej liczby impulsów to wynosić ona będzie do 10 - 15 na sekundę (teoretycznie dla tego przepływomierza około 30 na sekundę) z jaką największą częstotliwością mogą pracować przekaźniki Rozumiem, że jest to pytanie ? Z mojego doświadczenia wynika, że 30Hz nie będzie zbyt dużą częstotliwością dla małego przekaźnika. Rozwiązanie z przekaźnikiem...
Podmiana przepływki i ten sam objaw oraz błąd 18170 czyli P1761 wskazują na zwarcie w instalacji, sprawdź sobie najpierw instalację zasilania przepływomierza w poniższy sposób a jeśli pomiary nie będą adekwatne to szukaj zwarcia na instalacji jednej i drugiej wiązki : http://obrazki.elektroda.net/33_12797836...
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Tak przepływomierz ma zasilanie,bezpiecznik od przepływki to drugi od góry
Przepływomierz - ECU 1 - 47 2 - 48 3 - 64 4 - zasilanie po stacyjce http://obrazki.elektroda.pl/5778448600_1...
tak 2 pin to zasilanie , ma byc 12 v po zapłonie
Opis błędu się zgadza, ale dotyczy silników benzynowych. To jest kod definiowany przez producenta, a tego nie mogę znaleźć dla Boscha i Siemensa. Inne strony w internecie podpowiadają, że może to być „zasilanie modułu poza zakresem”, dla 1.6 hdi to błąd wewnętrzny modułu. Jednakże może to być problem z uszkodzonym przepływomierzem, albo...
Cześć Chciałem zapytać o taką kwestię. Kiedy Wyświetlacz przepływomierza ustawione ma zakresy 4-20 mA a ze źródła zasilającego leci więcej wody niż są ustawione zakresy to w takim przypadku blokowane mam sumatory i nie wiem ile tak naprawdę tej wody przeleciało...nie mogę obliczyć błędu....czy ktoś mi jest w stanie pomóc jak i gdzie w ustawieniach trzeba...
przepływomierz zasilać zasilać przepływomierz mercedes przepływomierz corsa przepływomierz
livebox router bezprzewodowo honda civic sterownik schemat prosty regulator oświetlenia
obdii interfejs obdii interfejs
Ariston Fast - Słabe Grzanie Wody: Przyczyny i Rozwiązania Change Language on Satel INTEGRA 64 Alarm Panel