Radio wymaga tylko jednego zasilania (bez podtrzymania pamięci) Podłączasz tylko jedno zasilanie 1 Zasilanie bezpośrednio z akumulatora-radio będzie grało również na postoju. 2. Zasilanie po stacyjce- radio będzie grało tylko po załączeniu stacyjki.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
Na Twoim zdjęciu nr1 masz kostkę zasilającą radio,są tam wszystkie potrzebne Tobie przewody do prawidłowego podłączenia radia.Tak jak kilka postów wyżej na żółtym przewodzie masz niezależne zasilanie +12v a na czerwonym zależne od stacyjki,czarny minus,niebieski podświetlenie(opcja).W radiu trzeba sprawdzić czy piny w ISO są prawidłowo rozlokowane.
Źle podpięte zasilanie. Brak zasilania po stacyjce i radio przechodzi w tryb grania maksymalnie 1 godziny po wyłączeniu zapłonu. System ten jest po to, by zapobiec wyczerpaniu akumulatora poprzez pozostawienie włączonego radia. Radio jest sprawne. Linków do aukcji NIE UMIESZCZAMY!
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
Radio Vanku AS0672-DE Pin 14 - zasilanie po stacyjce (do uruchamiania radia) pin 15 - masa pin 16 - stały plus (podtrzymanie pamięci)
Objawami nieprawidłowego podłączenia może być jak najbardziej opisywany przez kolegę brak prawidłowych wskazań zegara, mianowicie radio w większości przypadków ma stałe zasilanie oraz zasilanie po stacyjce, zamiana tych przewodów pozwoli na normalną pracę radia, problem pojawia się w momencie gdy wyjmiemy klucz że stacyjki, tam gdzie prawidłowo powinno...
G1 masa, G2 zasilanie stałe (30) G3 zasilanie po stacyjce (15)
Sprawdzić zasilanie po stacyjce.
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Musisz poczekać około 1h ale na włączonym radiu - przekręć stacyjkę aby poszło zasilanie na radio , i wtedy się odblokuje do wpisania kodu.
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
Możesz się podjąć niebieskim przewodem do czerwonego po stacyjce i wtedy wzmacniacz będzie działał. Ta wtyczka z tym schematem to nie jest czasem pod radio z innego modelu niż twoja.
Podepnij dodatkowo 7 pod zasilanie i testuj - to zasilanie po stacyjce.
Przełożyłem piny teraz radio się wyłącza lecz brak pamięci. Coś nie tak z tą instalacją, trzeba to sprawdzić. Radio powinno otrzymywać dwa zasilania, jedno bezpośrednio z akumulatora, a drugie zasilanie po stacyjce (rozłączalne). Trzeba to sprawdzić. Czy radio jest podłączone bezpośrednio do instalacji samochodowej, czy może przez jakąś przejściówkę...
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
no wlasnie a gdzie moge sprawdzic zasilanie z stacyjki ??
A radio CB masz jak (gdzie) podłączone? Bo coś mi się wydaje, że przez zasilanie CB zbocznikowałeś zasilanie przez stacyjkę.
Pewnie zasilanie radia jest źle podpięte. Powinny dochodzić dwa zasilania jedno stałe zasilanie z aku i drugie po stacyjce, sprawdź to.
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
Pomarańczowy przewód to zasilanie pamięci,jeśli radio będzie na stałe w aucie warto go podłączyć do zasilania niezależnego od stacyjki.
Koledze chodziło o to żeby radio samochodowe miało odcinane zasilanie poprzez kluczyk w stacyjce. Wtedy nie ma problemu z dodatkowym poborem prądu przez radio na postoju (bo bez kluczyka nie będzie ono zasilane). Tak jak napisałem w niektórych modelach samochodów jest to kłopotliwe. Jednak najpierw wypadało by sprawdzić czy to właśnie radio w twoim...
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
Widocznie nie macie pojęcia o tym co robicie - do czego służy zasilanie po stacyjce? Radio zachowuje się właściwie wyłączając po wyłączeniu zapłonu i nie dając się uruchomić ponownie...to na początek.
Interesują cię tylko kable zasilające , wyjmij radio i już będzie widać po kablach, zasilanie idzie do skrzynki bezpieczników i jeden po stacyjce .
Jaki czerwono-żółty? Tak, podłączyć zasilanie po stacyjce pod zapalniczkę.
Sprawdzaleś miernikiem czy zasilanie dochodzi?? Jakie to radio?? Nie działa wogóle, nawet po przekreceniu kluczyka w stacyjce??
Najwyraźniej masz źle podłączone radio. Odpowiedzialny jest za to przewód podtrzymania pamięci ustawień dźwięku i stacji radiowych. https://images.app.goo.gl/if8PGg6mx9bAqT... Żółty przewód musi mieć zasilanie cały czas, czerwony po stacyjce. Jak chcesz aby radio grało z wyciągniętym kluczykiem ze stacyjki, to żółty z czerwonym podłączasz pod stałe...
To radio oplowskie, ma więc zamienione w kostce ISO zasilanie stałe (tutaj główne, w innych radiach to podtrzymanie pamięci) z zasilaniem po stacyjce (w innych radiach to jest główne zasilanie, tutaj jest tylko sygnałem sterującym). Przy prawidłowym podłączeniu da się je włączyć przy wyłączonym zapłonie ale samo się wyłączy po 1h.
ACC zasilanie +12V po stacyjce
Zakupiłem radio na allegro i podłączyłem i wszystko spoko Czy mowa tu o tym radiu: Kenwood BT-302 ? Jeśli tak, to w ISO przyłącza radia, podłącz tylko konieczne przewody do działania radia, tzn.: żółty (+12V stale), czerwony (+12V po stacyjce) czarny (masa) i niebieski (zasilanie wzmacniacza antenowego).
To mogą być dwa różne obwody: zasilanie radia po stacyjce i zasilanie radia po stacyjce. Wystarczy popatrzeć na kolory kabli lub lepiej na opis bezpieczników. W Japończykach może być kilka skrzynek bezpiecznikowych. Skoro zegarek chodzi na biurku, to sprawdź, czy wszystkie napięcia w kostce są w porządku.
Radio zapewne posiada wyjście na cztery głośniki, jeżeli tak to sprawa wydaje się być prosta. Patrząc od lewej strony na zdjęcie kostki to wnioskuje że pierwszy segment górny i dolny to wyjście na pierwszy głośnik następny segment pinów to drugi głośnik trzeci segment to głośnik trzeci i czwarty segment to wyjście na głośnik czwarty, czerwony jeżeli...
Zobacz czy dochodzi zasilanie do radia w twoim samochodzie, tam musi być zasilanie przed i po stacyjce. Albo jak masz to radio już wyjęte, to podłącz je na stole.
Bez problemu wyciągniesz półkieszeń. Może być przykręcona na środku jednym torxem. Któryś opel tak miał. A półkieszeń najłatwiej wyjmiesz podważając ją w połowie długości dłuższych boków i łapiąc za nie tak mocno, by ścisnąć je ze sobą. Wtedy kieszeń powinna wyskoczyć. Kostka i wtyk antenowy są zatrzaśnięte z tyłu kieszeni. Ewentualnie podważ lekko...
Zamiana kabli z czerwonego na żółty nie pomaga A sprawdzałeś czy masz plusa na pinie 4 i 7 możliwe że te radio zakodowane nie posiada ACC i potrzebuje tylko zasilania z jednego pinu co przy tym drugim radiu już do prawidłowego działania potrzebny jest zasilanie z dwóch pinów "stały plus" 12 v i 12 v po stacyjce ACC (chyba że chcesz żeby radio ci grało...
Z jakich obu kostek? Czy jest na obu pinach we wtyku? Zasilanie +12 V z akumulatora i zasilanie po stacyjce .
Memory musi być podłączone na stale do +12V , ew. oba kabelki choć wtedy może być większy prąd spoczynkowy. :D Ty masz w samochodzie + który pojawia się dopiero po przekręceniu stacyjki i dlatego radio tak się zachowuje. (Philips pamiętał bo ustawienia miał w pamięci nieulotnej EEPROM , a tu musi być zasilanie na podtrzymanie pamięci). Tak że przełożyć...
Zasilanie idzie przez stacyjkę. JR
Który Polo, który rocznik? Możliwe że nie masz oryginalnie plusa po stacyjce tylko seryjne radio bierze sygnał z linii CAN. Jeśli tak jest to musisz dołożyć zasilanie po stacyjce.
Radio posiada dwa zasilania przed i po stacyjce. Prawdo podobnie zgubiło się zasilanie radia przed stacyjką.
A mogę podłączyć zasilanie (czerwony) razem z pamięciom pod stałe zasilanie? Ponieważ chcę aby radio grało również przy wyłączonej stacyjce. Tak możesz, ale z PAMIĘCIĄ. Nie mniej jednak zacznijmy od tego czy instalacja w tym kombajnie to 24V czy 12V? Pozdrawiam
Bezapelacyjnie być musi by radio zagrało i włączyło się najsampierw :) +12V stale podłączone to tak zwane BATTERY/PERMANENT/MEMORY - główne zasilanie . +12V po stacyjce to ACCESORY/IGNITION/POWER - zasilanie podawane dopiero po przekręceniu stacyjki aby nie zżarło Ci akumulatora jak zapomnisz wyłączyć radia ;) Masz tu np. co nieco opisane -> http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Żółty kabel musi mieć zasilanie, nawet po wyłączeniu stacyjki. Podepnij go w miejsce gdzie jest +12V (po wyłączeniu stacyjki)
- pod 17 podłączasz sygnał z kamerki' - pod 9 podłączasz +12v od cofania - i zasilanie do kamerki + 12v i - (ma być po stacyjce gdzieś z tyłu)
Generalnie przewodem zasilającym radio po stacyjce jest przewód czerwony. Jednak wpięcie miernika czy też {z braku miernika} zwykłej żarówki 12V da jasną sytuację zasilania. Prawidłowe podłączenie jest opisane w instrukcji aczkolwiek wykorzystanie zasilania bezpośrednio z akumulatora nie powinno przynajmniej w tym modelu pożerać bezcennych amperów na...
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Potrzebujesz miernik lub kontrolkę do sprawdzania napięcia i opis kostki ISO. Kostki już masz, choć dziwaczne jeśli chodzi o kolorystykę przewodów (będzie trudniej amatorowi) i w średnim stanie. Musisz dopasować zasilanie stałe z zasilaniem po stacyjce do kostki ISO.
Zasilasz radio przez stacyjkę czy masz połączone czerwony i żółty razem do plusa.
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
zestaw podaje do radia sygnał wyciszania,bierzesz przekażnik np.taki od blokady zapłonu 30A z podstawką-ok.10zł,przez styki 30-87a puszczasz czerwone zasilanie radia Dodano po 9 we wszystkich panasonicach oryginalny kolor wyciszania radia to pomarańczowy luzem w powietrzu,ale były wersje z wbudowanym złaczem iso bez wyjścia na wyciszanie.
Chyba żeby może zrobić sobie osobny wyłącznik na tym stałym plusie w kostce..?? Można przełącznik, można też przy dłuższym postoju po prostu wyciągać bezpiecznik z tablicy bezpieczników odpowiadający za zasilanie radia. Pamiętać wtedy o kodzie. Dla jasności - to radio nie ma wejścia dla sterowania napięciowego z obwodu stacyjki. Ta informacja była...
Kostkę stacyjki sprawdź. Radio szaleje, jak zaczniesz ruszać kluczykiem?
ILL to wejście oświetlenia zegarów (to przewód na którym pojawia się 12V po włączeniu świateł postojowych). B+ to stałe zasilanie 12V. ACC to zasilanie 12V po stacyjce. ...ale co radio to rozmieszczenie sygnałów może się różnić.
Jesli chcesz wlaczac radio niezaleznie od kluczyka podepnij oba plusy radia pod stale zasilanie. Jesli nie - zolty (z reguly, nie wiem jak w Chinach ;P) pod staly +12V, czerwony pod plus po stacyjce.
Zweryfikuj również podłączenie masy (-) radia z masą samochodu Uważam to za dobry trop. Czasami się zdarza, że masa radia jest brana z nadwozia poprzez ekran kabla antenowego. I teraz jeżeli antena jest zamocowana z tyłu auta i ma tą samą masę co tylne lampy to wystąpi spadek napięcia po włączeniu wstecznego biegu lub przy hamowaniu. Trochę zbyt dużo...
Czerwony przewód z radia podepnij po stacyjce zasilanie 12V.
Co zrobić by radio w Kia Cerato działało bez kluczyka w stacyjce i bez zapłonu? Radio powinno mieć dwa zasilania. Jedno na stałe, kolejne właśnie po stacyjce. Trzeba te zasilania (oba) podłączyć pod zasilanie stałe, to z baterii.
A takie pytanie z innej beczki, sprawdzałeś w opcjach ( menu -> konfiguracje) tam są chyba opcje ustawienia komunikatów systemowych ? Założyłem po wyglądzie że to carminat 8000. Albo może wystarczy jak w zwykłym radiu podać na któryś pin radia zasilanie przed stacyjką i radio pozostanie z ostatnimi nastawami.
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Zasilanie ma stałe czy po stacyjce?
Źle rozumiesz. Przełącznik na postoju dołącza radio do zapalniczki. W czasie jazdy może być zasilane z zapalniczki albo z instalacji. Po zakończeniu jazdy przełącznik nastawiasz na pozycję zasilania ze stacyjki i radio nie działa. To najprostsze rozwiązanie.
sprawdż po zasilaniu +12V po stacyjce tam może być tranzystor załączjący oraz układ stabilizacji moze tam tkwi problem
Zasilanie jest standardowe jak we wszystkich innych radyjkach. W kostce są przeowdy: - czerwony - żółty - i czarny masa, mogą być dwie Czerwony to +12V zasilający główny a żółty to pamięć radia, także +12V Oba przewody musisz podłączyć w miejsce w którym jest napięce +12 po wyłączeniu stacyjki. Najprościej podłączyć radio bezpośrednio do akumulatora...
Fabryczne radio Blaupunkta gra BEZ i ZE "stacyjką" - taki to świetny sprzęt. Jeśli styk na przewód "żółty" (bo to nie jest kolor VW: właściwy to żółto-czerwony) - jest sprawny, radio włącza się kluczykiem lub manualnie na ok. 1 godzinę pracy. Gdy ten styk nie jest czynny/sprawny, radio też pójdzie, lecz jedynie przez godzinę a włącza się TYLKO manualnie....
Podłącz zasilanie które jest odłączane ze stacyjki.
Najprawdopodobniej podłączyłeś radio zasilanie i pamięć pod przewód za stacyjką. Pod ten przewód podłącza się zasilanie radia a pamięć do +12v przed stacyjką. Podłącz pamięć i zasilanie radia pod przewód +12v przed stacyjką(najczęściej czerwony i żółty jw.) iradio będzie pamiętało i grało niezależnie od zapłonu.
Witam Ta musisz wyciąc ta plastiowa kieszen. jak wytniesz bedą dwie kostki, pierwsza kostka z czterema wtykami na głosniki przednie natomiast druga kostka na zasilanie radyjka (3 przewody tzn masa, + i + ze stacyjki Narka
Musisz zamienić zasilanie stałego "+" z zasilaniem po stacyjce, na kostce zasilającej radio.
Trzeba znaleźć zasilanie po stacyjce i podpiąć w odpowiednie miejsce w radiu
W zasadzie to z działaniem, a polega on na tym, że radio działa wyłącznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Jest to wg mnie działanie nieprawidłowe i chcę to zmienić. Ale to właśnie jest poprawne działanie radia samochodowego :) W radiu masz: 1. +12V 2. Zasilanie po stacyjce 3. Masa "zasilanie po stacyjce" podłącz do +12V i radio będzie działać...
No właśnie - zasilanie po stacyjce... A co z zegarkiem, radiem, przepustnicami? W normalnej pracy te urządzenia powinny mieć zasilanie cały czas żeby się nie resetowały po przekręceniu stacyjki...
Witam, Jak w temacie. Podłączam zestaw głośnomówiący i potrzebuję do wtyczki ISO radia, dociągnąć zasilanie 12V ze stacyjki. Fabrycznie w Alfie 147 radio nie używa zasilania ze stacyjki. Skąd najlepiej podciągnąć to zasilanie? Może być też rozwiązanie podciągnięcia zasilania niskoprądowego, zamontuję w takim przypadku przekaźnik. pozdrawiam Marcin
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
Źle podłączone radio. Masz tam dwa przewody od zasilania - jeden to zasilanie po stacyjce, drugi to podtrzymanie (w tym napięcie jest zawsze, chyba, że wyjmiesz akumulator). Albo zamieniłeś te przewody ze sobą, albo ten od potrzymania jest niepodłączony, albo połączone są razem (a nie powinny).
Mam taką kostke "A" jak podłączam PIN-y- 7 (GND) i PIN-8 (+12V) to wyświetla sie napis "SAFE". Jesteś pewien tej rozpiski? Bo wygląda mi ona jak z innego radia. Jak wspomniałem do plusa pin7 stałe zasilanie z akumulatora, pin4 jest to zasilanie po zapłonie uruchamiające radio po przekręceniu stacyjki, i pin5 powinien to być SAFE, bez którego radio...
1. Spalone żarówki pod wyświetlaczem. 2. Na górze działu masz link do strony z wyprowadzeniami radii. Musisz połączyć w radiu razem zasilanie główne z podtrzymaniem i to do plusa na stałe w aucie.(plus po stacyjce odpiąć.)
Jeśli masz +12V ,,sztywne ,,To 1)odcinasz przewód+12v który poprzednio podłączyłeś (prawdopodobnie czerwony) 2)w miejsce tego przewodu podłącz przewód +12V to ,,sztywne,, Powodzenia.radio ma grać bez przekręcenia kluczyka w stacyjce.
Witam, szukam sposobu jak podłączyć radio sony aby włączało się po przekręceniu stacyjki. W kostce iso mam tylko stałe zasilanie i masę. Jak i skąd mam podpiąć zasilanie aby radio włączało się po przekręceniu stacyjki. Miałem B5 i tak było a tu jakieś lipne radio i brak kabli we wtyczce.
Ok i rozumiem, że z radia sterczą Ci przewody z pierwszego zdjęcia i tam powinna się zgadzać kolorystyka. W tamtej wiązce widać BLUE/WHITE, który powinien być sygnałem dla remote chyba. A podłączyłeś do LIGHT BLUE/YELLOW z naklejką widoczną na pierwszym zdjęciu, czy faktycznie do granatowo/białego?? Aha, i możesz zrobić jeszcze jedną próbę. Bo wg rozpiski...
Obstawiam małą rezystancję zestawu głośników + cienkie kable do głośników i zasilający radio (masa też się liczy). Żeby kopnąć 200 wat w głośniki radio ciągnie 30 amper. Dodatkowo fabryczne zasilania radia idzie przez stacyjkę, przekaźniki odcinające napięcie kiedy kręci rozrusznik w efekcie oporność tego wszystkiego jest dość spora.
Tyle że Andrzej pewnie licytuje radio i jeszcze go nie ma :-) Myślę że źle było podłączone. To radio nie ma baterii w środku. Pamięć podtrzymuje zewnętrzne zasilanie (stałe, nie po stacyjce).
Zastanawia mnie jeszcze to,ze w kostce (A) ,w przejsciówce sa 4 spiny a w kostce od samchodu idą 3 kabelki,które tylko 2 dotykaja spinów.Czy 3 kabelek moze byc wazny i trzeba go przepiac? W kostce zasilania (A) potrzebne są w standardowym przypadku 3 przewody - masa, zasilanie ciągłe i zasilanie wyłaczane stacyjką
Batt (akumulator) i Acc (stacyjka) nigdy nie zaszkodzą - mamy pewność, że radio na pewno dostaje właściwe zasilanie, natomiast sam Batt - zazwyczaj Blaupunkty dawały się włączyć na skończony okres czasu np. 1H, ale po co się zastanawiać, czy ten model na pewno tak ma. Na samym obwodzie Acc raczej żadne radio nie ruszy.
Zobacz jak jest doprowadzone zasilanie Tzw."po stacyjce" , aby radio pracowało wciąż wystarczy zasilanie "po stacyjce " podłączyć pod stale +12 V. Zielony to (przeważnie jest to przewód sygnału audio do głośnika). W temacie z linku poniżej dołączam rozpis złącza radioodbiornika wraz z instrukcja instalacji, by łatwiej było znaleźć wtyk "po stacyjce...
Witam, Radio Zasilanie - żółty: +12V Permanent -> biało-czerwony: +12 - czerwony: +12V Power V -> niebiesko-żółty: ACC (+12V) Ignition W tym układzie radio zadziała po włączeniu stacyjki (może jest położenie RADIO). Po wyłączeniu stacyjki odbiornik można załączyć. Jeżeli odbiornik ma działać niezależnie od stacyjki, należy od strony złącza odbiornika...
Przepraszam że nie doczytałem dokładnie twojego podłączenia przy radiu. Piszesz że podłączyłeś przewód Back z czerwonym kabelkiem i do zasilania po stacyjce. Niestety przewód Back musi być podłączony do żarówki cofania. Ty podłączyłeś go do zasilania po stacyjce i wtedy gdy wyłączysz wsteczny to radio nadal dostaje na Back +12V i radio pozostaje w trybie...
Radio mam dopiero po przekręceniu zapłonu Radio ma dwa zasilania, bezpośrednio z aku i po stacyjce. Pewne sprawdzenie, to odłączenie kostki od radia.
zasilanie ze stacyjki. A radio na srodkowej konsoli na gorze.Innego miejsca tam chyba nikt nie przewidzial. Przed montazem glosnikow drzwi zaopatrz sie w dystanse pod glosnik 165mm, bo wdrzwiach jest dziura i nic wiecej
Standardowo radio jest zasilane 2 napięciami, oba 12V, ale: jedno podłączone przez cały czas, służy do podtrzymywania pamięci a drugie to właściwe zasilanie, które może być podłączone bezpośrednio do instalacji lub przez stacyjkę. Kable to żółty i czerwony
witam Serdecznie i jaka była przyczyna bo mam cos podobnego.pozdrawjam
Witam, ostatecznie też trafiłem na forum na informację - że radio - metalowe pudło za tym panelem trzeba rozebrać i przemyć płytkę ( u mnie były widoczne liczne czarne plamki które najprawdopodobniej zwierały ) użyłem spirytusu złożyłem i pomogło. Teraz po kilku latach gdy problem powrócił (podjąłem inne działanie by znów nie grzebać w radiu - zasilanie...
Jedyne co ma wspólnego kolego Radio z nawiewem to masa. Na odległość nie da się powiedzieć dokładnie co i jak. Na bank przewód masowy gdzieś odskoczył. Często w podobnych usterkach mam coś takiego że jest sterta przewodów za radiem. Przewody niezaizolowane. Różne dziwne podłączenia robione przez każdego z właścicieli. Gdybym to Ja miał brać się za to...
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Musisz zamienić przy kostce radia żółty przewód z czerwonym. Żółty jest pamięcią (podtrzymanie) radia i musi mieć zasilanie ciągle aby radio nie gubiło ustawień. Oba te przewody są + ale jeden jest stały drugi od stacyjki- nie piszesz jaki to konkretnie model ale obecnie raczej każde radio (a przynajmniej większą większość) na tych kabelkach ma złączki...
Mógł ulec uszkodzeniu bezpiecznik, lub styk w stacyjce podającyb zasilanie na radio "po zapłonie". W przyłączu ISO zewrzyj pin 4 i 7 sprawdź, czy ruszy.
W beczce zwykle był tylko plus po stacyjce. Pociągnij przewód od akumulatora.
Możesz podłączyć podtrzymanie pamięci pod stały + a zasilanie +po stacyjce może to być zapalniczka
octavia zasilać stacyjka zasilać stacyjka nissan focus zasilać stacyjka
bd243 bd244 wzmacniacz zamel kabel wycieraczek renault scenic
napęd przemysłowy napęd przemysłowy
Silniki w Renault Kangoo I 2006: benzyna i diesel Podłączenie prądnicy amerykanki w układzie jednofazowym