Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
https://obrazki.elektroda.pl/7164895500_... Jadę pociągiem i trzęsie ale myślę, że narysowałem czytelnie. Podzielam Twoje obawy dotyczące wysysania korka wodnego, wtedy z głębszego kolanka też może on zniknąć. Nie zauważyłem na Twoim zdjęciu syfonu z prawdziwego zdarzenia. Wygląda mniej więcej jak na rysunku. W przypadku zassania zasysa...
Należy powoli wlać wodę do rury ssącej (przed pompą) tak aby wypełniła ją całą. Zaobserwować czy nie obniża się poziom (jeżeli tak - wymienić zawór zwrotny w studni). Zakręcić szczelnie korek dostępu do rury ssącej i uruchomić pompę.
Skoda Octavia 2.0 TDI CEGA. Zasysa korek oleju delikatnie, w wężu odprowadzającym opary z odmy do dolotu spore ilości oleju. Czy to świadczy o uszkodzonej odmie?
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
A zaworek odpowietrznika zbiornika OK ? Bo może się zasysa i brakuje mu paliwa. Uchyl trochę korek wlewu i zobacz czy się dalej dusi.
Jak Ci zasysa korek wlewu oleju to masz niesprawną odmę, nie może on być taki przyssany. Najlepiej w ogóle sprawdzić cały układ od filtra powietrza kompresorem czy jest szczelny, wszystko w takim starociu trzeba powymieniać, wszystkie zaworki jednokierunkowe, odma itd. Ten zawór odpowietrzający najlepiej z ASO, żeby był pewny. Co do coolera to jak już...
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
Rozdrabniac pcha ścieki pod ciśnieniem a ono swoje ujście znalazło u sąsiada. Więc trzeba to, ujście ciśnienia zrobić inaczej. Zamiast korka napowietrzającego zamontuj wywiewke na dachu jak było. Korek, napowietrzający zasysa powietrze ale uniemożliwia ujście. Dla grawitacji ok działa ale rozdrabniacz wyrzuca ścieki pod ciśnieniem. Jest jeszcze jedna...
Należy uszczelnić korek wlewu oleju,przez który zasysa "lewe powietrze" i bije w odmę ponad normatywnie. Płaska uszczelka,bądź nowy oring w zależności od tego,czy 16V,czy 8V. Na oringu,korek po odkreceniu nie powinien podskakiwać w trakcie pracy silnika,tak należy dopasować w/w oring. Kupić zestaw oringów i pobawić się w odpowiednie dopasowanie. Taka...
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
No byłem i sami nie wiedzą mówią że naj lepiej kapitalne zrobić w takim starym aucie to trochę mija się z celem bo uszczelniacze sciepie bez ściągania głowicy ale też nie wiadomo czy to jest to czy nie tak zacza kopiec jak wyczyściłem odmę i jak odkrece korek to zasysa renke
Witam, mam ten sam przypadek co opisaliście w postach w aucie peugeot 508 z 2015r 150km ,podejrzewam ze te zbiorniki są jedno razowe celowo ustawione tak jak czujniki np; nox itp,,, psują się po przejechaniu od 150tyś kilometrów są tak zrobione że żadne czary mary nic nie pomogą sprawdzałem to wszystko kontroli kasują się ale już po kilku kilometrach...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
Też zgłaszałem pompę do serwisu ponieważ na sezon zimowy spuściłem wodę a i tak zamarzła bo korek jest za wysoko (błąd konstrukcyjny) i mają to gdzieś.
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
No przecież miałeś już napisane że powietrze w pompie, musi je jakoś zasysać ze zbiorniczka. Zastanawiałem się już nad tym gdzie płyn miesza się z powietrzem. Wyraźnie widać że źródło powstawania piany jest w okolicy sitka, więc tam płyn miesza się z powietrzem, ewentualnie jakieś nieszczelności w maglownicy i tam zasysa powietrze ale nie widzę żadnych...
Kod silnika to bbz i przy okazji jak odpalę auto to zasysa mi korek wlewu oleju
Witam mam pytanie zakupiłem audi a4b8 wszystko grało silnik pracował bardzo ładnie ale do czasu kiedy wyskoczyło że jest mało oleju więc został wymieniony razem z filtrem teraz jak odpalam auto i odkręcam korek wlewu oleju zasysa go a jak go całkiem wezmę to silnik tak jak by zaraz miał zgasnąć dławi się mechanik stwierdził że to odma więc została wymieniona...
Witam. gaz4 napisał: Jeżeli chodzi o połączenie dwu różnych kolektorów to tylko i wyłącznie układ szeregowy. Nie wręcz odwrotnie, układ równoległy a na kolektorze "słabszym" zawór dławiący. Tak trzeba zdławić przepływ kolektora słabszego aby przepływem zrównoważyć temperatury. Temat był już wałkowany przy połączeniu kolektora płaskiego i próżniowego....
Popuściłem korek od paliwa ale nadal zasysa guzik :(
Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł Dodano po 5 Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCV https://obrazki.elektroda.pl/9075707600_...
Witam. Silnik nie posiada LPG. Problem polega na tym, że od zakupu auta- 4 lata i przejechane przeze mnie prawie 50 000- głównie miasto, samochód gaśnie. Reakcja jak przy kończącym się paliwie. Jak jeżdżę po mieście/ krótkie trasy, jestem w stanie zejść do 1/4 baku, po czym mamy loterię. Albo po prostu przy 1/4 baku zgaśnie i zapali, jednak problem...
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Mam problem z moim oplem ostatnio pękł mi maly przewód oo magistrali, przy okazji zauważyłem że zasysa mi przewód od chlodnicy do termostatu. Pomyslalem że jest słaby i trzeba wymienić obydwa. Po wymianie zasysa mi przewód który idzie od chlodnicy do bloku. Na zimnym silniku stan chłodziwa w zbiorniku jest do połowy po rozgrzaniu stan max. Dodam że...
Opisałeś prawie idealnie, ale jeszcze jakbyś opisał jak zachowuje się manometr przez kilka do kilkunastu minut tuż po zakręceniu odpływów wody od chwili zatrzymania się pracy pompy? Czy ciśnienie trzyma na ustawionym poziomie czy powoli spada? Wstępnie po opisanych objawach a zwłaszcza tym małym zapowietrzaniem można sądzić, że jest niesprawny zawór...
Witam, Proszę o poradę bo mam problem z układem chłodzenia w MB w 163 2.7 cdi. Robi się wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez korek w zbiorniczku wyrównawczym, również bombluje powietrze ( przy spuszczaniu ciśnienia w zbiorniczku przez odkręcenie korka ) z tego cienkiego węża który jest między termostatem, a zbiorniczkiem wyrównawczym...
Znalazłem zdjęcie z tej pompy . Korek na pompie?? Gdzie to znaleźć??
Układ EVAP odpowietrza zbiornik, nie korek. Silnik zasysa opary paliwa, bo na "świeże powietrze" nie wolno ich już wypuszczać, choć widziałem, że tym się ratowali, więc odkręć, poluzuj sobie korek wlewu, bo skrajne przypadki, to zassanie i zgniecenie zbiornika podciśnieniem z silnika, a masz coś nie tak, skoro leci nie to, co powinno.
Rano, przed pierwszym uruchomieniem silnika, niech okręci korek wlewu paliwa (może go od razu z powrotem zakręcić, chodzi tylko o wyrównanie ciśnienia w zbiorniku) i dopiero niech spróbuje uruchomić silnik... niech też zwróci uwagę, czy odkręcając korek, ze zbiornika dmuchają opary benzyny (normalne), czy zasysa powietrze do zbiornika.
Zakręcasz napełniania wody do bufora redukujesz ciśnienie do zera w nim przez jakiś zawór i wykręcasz korek na grzałkę podstawiasz miskę chlupnie trochę wody a później bufor zassie powietrze wkładasz szybko grzałkę nie zapomnij i uszczelce i dokręcasz. Stracisz jak dobrze pójdzie litr wody jak gorzej pójdzie max 5 litrów chyba że wolisz sposzczać wszystko....
A po co kupowałeś przecież jest w samochodzie seryjnie montowana obok filtra paliwa. Napisałem, że nie mam tego w aucie, ktoś to wyciągnął juz dawno zanim ja kupiłem ten samochód. To mogę prosić o instrukcje jak to zamontować? edit. Zamontowałem tą gruche, podpompowałem, układ zapowietrzony, odkręcam korek od filtra paliwa zeby odpowietrzyć, wyleciało...
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Mam taki przypadek. po odpowietrzeniu układu jest ok przez ok! 500 km a potem zasysa mi płyn - w zbiorniczku z max jest min nawet troszkę niżej, czekam aż ostygnie odkręcam korek wlewu w zbiorniczku wyrównawczym i ponownie wraca do poprzedniego poziomu - może odrobinke jest mniej. odpowietrzam układ i jest tak ponownie. Proszę o rady czy to może być...
dodam jeszcze że jak odkręce korek wlewu oleju to silnik zaczyna nierówno pracować i zasysa powietrze do środka (czuć to jak przytykam ręką wlew oleju ) silnik ma przejechane 93 tys. km (oryginalny przebieg :) jestem pierwszym właścicielem )
Jak go sprawdzic? Rok temu kupowalem caly nowy oryginalny bo rurka byla przetarta Dodano po 7 To co wymienialem rok temu to byl separator olejowy sam zaworek z rurką. Przeczyscilem dzis odmę o ile mozna tak to nazwac bo byla prawie czysta. Nie pomogło. Postanowilem odpiac w czasie pracy map sensor i o dziwo chyba wyrownalo obroty albo juz byl na tyle...
najlepiej tak sprubój i słuchaj jak odkręcasz korek czy zasysa powietrze. jeżeli tak to filter jest zatkany.
Witam wszystkich . Pacjent jak wyżej problem po nagrzaniu gdy jest zakrecony korek od zbiornika wyrównawczego zasysa przewód górny od chlodnicy, gdy odkręcę korek wywala płyn górą .Do tej pory wymieniłem korki , zwaliłem głowice została zalozona nowa , po planowaniu i sprawdzeniu na szczelność i problem występuje nadal .Ma ktoś może jakieś pomysły -...
oznaczenie silnika jest potrzebne... jest to część nr silnika.... np. C16NZ, X16XZ itp... a sparwdzić to mozesz w bardzo prosty sposób.. mianowicie gdy samochód Ci zgaśnie odkręć korek paliwa i słuchaj czy nie będzie słychać jak zasysa powietrze(nie powinno zasysać)...albo poprostu odkręć korek i bez korka pojeźdź trochę... pozdrawiam
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
odpowietrzenie zbiornika paliwa najwidoczniej zasysa ciśnienie, gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa
Witam Proponuję preprowadzić następujące czynności: 1.po nabiciu do 2 atm. sprawdzić czy smok sprężarki zasysa powietrze,jeżeli nie to winny jest zaworek wdechowy 2.każdy silnik tłokowy musi mieć tzw.odmę-otwór przez który wchodzi i wychodzi powietrze napędzane dolną częścią tłoka.Najczęściej to korek wlewu oleju spełnia taką rolę.Jeżeli powietrze "ucieka"...
Mały update przed jutrzejszym testem na co2. Płyn który wlałem ten uszczelniacz nadal jest w aucie! Musiałem przestawić auto, zrobiłem jakieś 500m nim. Przed wyjazdem zbiorniczek był pusty. Po przedstawieniu auta z ciekawości odkręciłem korek i co się stało? Płyn wrócił do swojej normy. Może źle odpowietrzony że zasysa płyn a po odpowiednim ciśnieniu...
Luz turbiny rzecz normalna, olej w wężach turbo zasysa olej z odmy.Odłącz odmę wyczyść węża od turbo odkręć korek od wlewu oleju załóż szmatkę na wlew i próba.Jeśli olej dalej występuje to turbo.
Niestety, nadal po odkręceniu zbiorniczka od razu po wyłączeniu silnika ciśnienie jest bardzo duże i płyn z praktycznie pustego zbiornika, zaczyna sie przelewać. Miałeś napisane już wyżej nie odkręcaj korka gorącego silnika (płyn może mieć ok 100 stopni ) zobacz w instrukcji obsługi samochodu .... Jak zasysa przewód to często jest źle odpowietrzony...
Witam Iskra jest tylko sprawdzam na innej tzn.wkładam do fajki inną bez wykręcania bo gorąca, co do luzów zaworowych sprawdzałem są OK. Wczoraj jeszcze sprawdzałem układ chłodzący i - Gdy pochodzi na wolnych obrotach około 10 minut to zaczyna skwierczeć jak placki na patelni a po zgaszeniu słychać jak zasysa powietrze przez korek wlewowy, i na dodatek...
Witam. Dzisiaj wypozyczyem auto z wypożyczalni fiata pande. I mam takie troszke gupie pytanie jak odkrecic wlew paliwa w tym modelu samochodu nie ma kluczyka, dzwigni otwierajacej kiedy przekrecam korek, po lekkim ruchu nie wychodzi. Wiem ze zasysa sie powietrze musze zrobic to mocniej?? boje sie ze uszkodze... jak to zrobic prosze o pomoc
Po mojemu to lewe powietrze ciągnie gdzieś blisko tego jednego gara. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym co opisałem wyżej, ale jak odkręcam korek od oleju, zasysa powietrze do środka i na chwile auto spada z obrotów i przygasa. To normalne z klapową przepływką.
Witam kupiłem corse tydzien temu i mam z nią delikatnie nie pokojący problem. Uszczelka pod głowicą myśle ze jest jeszcze cala.. Mianowicie gdy staje nią tylko w korku na 2 minuty temperatura dobija nawet do 105 stopni... Po zgaszeniu auta podczas odkrecania korka wyrzuca plyn ale co JEST NAJBARDZIEJ zaskakujące zasysa go po odpaleniu w tej samej minucie...
korek zasysa zasysa korek płynu chłodniczego zasysa korek wlewu oleju
sformatowana nawigacja fałszywy płomień roleta pilot somfy
problemy diagbox zawor trojdrogowy
Lenovo ThinkVantage, ThinkPad – opinie, trwałość, funkcje bezpieczeństwa Zamienniki tranzystora ST GW40H65DFB – Infineon IKW40N65H5, ON FGH40N65SMD, IXYS IXGH40N65B3