https://obrazki.elektroda.pl/7164895500_... Jadę pociągiem i trzęsie ale myślę, że narysowałem czytelnie. Podzielam Twoje obawy dotyczące wysysania korka wodnego, wtedy z głębszego kolanka też może on zniknąć. Nie zauważyłem na Twoim zdjęciu syfonu z prawdziwego zdarzenia. Wygląda mniej więcej jak na rysunku. W przypadku zassania zasysa...
Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
Należy powoli wlać wodę do rury ssącej (przed pompą) tak aby wypełniła ją całą. Zaobserwować czy nie obniża się poziom (jeżeli tak - wymienić zawór zwrotny w studni). Zakręcić szczelnie korek dostępu do rury ssącej i uruchomić pompę.
Skoda Octavia 2.0 TDI CEGA. Zasysa korek oleju delikatnie, w wężu odprowadzającym opary z odmy do dolotu spore ilości oleju. Czy to świadczy o uszkodzonej odmie?
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Jak Ci zasysa korek wlewu oleju to masz niesprawną odmę, nie może on być taki przyssany. Najlepiej w ogóle sprawdzić cały układ od filtra powietrza kompresorem czy jest szczelny, wszystko w takim starociu trzeba powymieniać, wszystkie zaworki jednokierunkowe, odma itd. Ten zawór odpowietrzający najlepiej z ASO, żeby był pewny. Co do coolera to jak już...
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
Rozdrabniac pcha ścieki pod ciśnieniem a ono swoje ujście znalazło u sąsiada. Więc trzeba to, ujście ciśnienia zrobić inaczej. Zamiast korka napowietrzającego zamontuj wywiewke na dachu jak było. Korek, napowietrzający zasysa powietrze ale uniemożliwia ujście. Dla grawitacji ok działa ale rozdrabniacz wyrzuca ścieki pod ciśnieniem. Jest jeszcze jedna...
Należy uszczelnić korek wlewu oleju,przez który zasysa "lewe powietrze" i bije w odmę ponad normatywnie. Płaska uszczelka,bądź nowy oring w zależności od tego,czy 16V,czy 8V. Na oringu,korek po odkreceniu nie powinien podskakiwać w trakcie pracy silnika,tak należy dopasować w/w oring. Kupić zestaw oringów i pobawić się w odpowiednie dopasowanie. Taka...
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
No byłem i sami nie wiedzą mówią że naj lepiej kapitalne zrobić w takim starym aucie to trochę mija się z celem bo uszczelniacze sciepie bez ściągania głowicy ale też nie wiadomo czy to jest to czy nie tak zacza kopiec jak wyczyściłem odmę i jak odkrece korek to zasysa renke
Witam, mam ten sam przypadek co opisaliście w postach w aucie peugeot 508 z 2015r 150km ,podejrzewam ze te zbiorniki są jedno razowe celowo ustawione tak jak czujniki np; nox itp,,, psują się po przejechaniu od 150tyś kilometrów są tak zrobione że żadne czary mary nic nie pomogą sprawdzałem to wszystko kontroli kasują się ale już po kilku kilometrach...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
Też zgłaszałem pompę do serwisu ponieważ na sezon zimowy spuściłem wodę a i tak zamarzła bo korek jest za wysoko (błąd konstrukcyjny) i mają to gdzieś.
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
No przecież miałeś już napisane że powietrze w pompie, musi je jakoś zasysać ze zbiorniczka. Zastanawiałem się już nad tym gdzie płyn miesza się z powietrzem. Wyraźnie widać że źródło powstawania piany jest w okolicy sitka, więc tam płyn miesza się z powietrzem, ewentualnie jakieś nieszczelności w maglownicy i tam zasysa powietrze ale nie widzę żadnych...
Kod silnika to bbz i przy okazji jak odpalę auto to zasysa mi korek wlewu oleju
Witam mam pytanie zakupiłem audi a4b8 wszystko grało silnik pracował bardzo ładnie ale do czasu kiedy wyskoczyło że jest mało oleju więc został wymieniony razem z filtrem teraz jak odpalam auto i odkręcam korek wlewu oleju zasysa go a jak go całkiem wezmę to silnik tak jak by zaraz miał zgasnąć dławi się mechanik stwierdził że to odma więc została wymieniona...
Witam. gaz4 napisał: Jeżeli chodzi o połączenie dwu różnych kolektorów to tylko i wyłącznie układ szeregowy. Nie wręcz odwrotnie, układ równoległy a na kolektorze "słabszym" zawór dławiący. Tak trzeba zdławić przepływ kolektora słabszego aby przepływem zrównoważyć temperatury. Temat był już wałkowany przy połączeniu kolektora płaskiego i próżniowego....
Popuściłem korek od paliwa ale nadal zasysa guzik :(
Witam. Silnik nie posiada LPG. Problem polega na tym, że od zakupu auta- 4 lata i przejechane przeze mnie prawie 50 000- głównie miasto, samochód gaśnie. Reakcja jak przy kończącym się paliwie. Jak jeżdżę po mieście/ krótkie trasy, jestem w stanie zejść do 1/4 baku, po czym mamy loterię. Albo po prostu przy 1/4 baku zgaśnie i zapali, jednak problem...
Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł Dodano po 5 Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCV https://obrazki.elektroda.pl/9075707600_...
dzień dobry, Jakie masz błędy w sterowniku silnika? Ile oleju Pali Twoje auto na 1000 km? -Co do błędów to nie ma ani jednego. sprawdziłem dziś po dłuższej przerwie i czysto. https://obrazki.elektroda.pl/2487057100_... -Natomiast jeśli chodzi o olej to wychodzi na to, że ok 300ml na 1K km. Olej 5W30 GM. I tak wiem, że powinienem wlać...
Mam problem z moim oplem ostatnio pękł mi maly przewód oo magistrali, przy okazji zauważyłem że zasysa mi przewód od chlodnicy do termostatu. Pomyslalem że jest słaby i trzeba wymienić obydwa. Po wymianie zasysa mi przewód który idzie od chlodnicy do bloku. Na zimnym silniku stan chłodziwa w zbiorniku jest do połowy po rozgrzaniu stan max. Dodam że...
Opisałeś prawie idealnie, ale jeszcze jakbyś opisał jak zachowuje się manometr przez kilka do kilkunastu minut tuż po zakręceniu odpływów wody od chwili zatrzymania się pracy pompy? Czy ciśnienie trzyma na ustawionym poziomie czy powoli spada? Wstępnie po opisanych objawach a zwłaszcza tym małym zapowietrzaniem można sądzić, że jest niesprawny zawór...
Witam, Proszę o poradę bo mam problem z układem chłodzenia w MB w 163 2.7 cdi. Robi się wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez korek w zbiorniczku wyrównawczym, również bombluje powietrze ( przy spuszczaniu ciśnienia w zbiorniczku przez odkręcenie korka ) z tego cienkiego węża który jest między termostatem, a zbiorniczkiem wyrównawczym...
Znalazłem zdjęcie z tej pompy . Korek na pompie?? Gdzie to znaleźć??
Rano, przed pierwszym uruchomieniem silnika, niech okręci korek wlewu paliwa (może go od razu z powrotem zakręcić, chodzi tylko o wyrównanie ciśnienia w zbiorniku) i dopiero niech spróbuje uruchomić silnik... niech też zwróci uwagę, czy odkręcając korek, ze zbiornika dmuchają opary benzyny (normalne), czy zasysa powietrze do zbiornika.
Układ EVAP odpowietrza zbiornik, nie korek. Silnik zasysa opary paliwa, bo na "świeże powietrze" nie wolno ich już wypuszczać, choć widziałem, że tym się ratowali, więc odkręć, poluzuj sobie korek wlewu, bo skrajne przypadki, to zassanie i zgniecenie zbiornika podciśnieniem z silnika, a masz coś nie tak, skoro leci nie to, co powinno.
Zakręcasz napełniania wody do bufora redukujesz ciśnienie do zera w nim przez jakiś zawór i wykręcasz korek na grzałkę podstawiasz miskę chlupnie trochę wody a później bufor zassie powietrze wkładasz szybko grzałkę nie zapomnij i uszczelce i dokręcasz. Stracisz jak dobrze pójdzie litr wody jak gorzej pójdzie max 5 litrów chyba że wolisz sposzczać wszystko....
A po co kupowałeś przecież jest w samochodzie seryjnie montowana obok filtra paliwa. Napisałem, że nie mam tego w aucie, ktoś to wyciągnął juz dawno zanim ja kupiłem ten samochód. To mogę prosić o instrukcje jak to zamontować? edit. Zamontowałem tą gruche, podpompowałem, układ zapowietrzony, odkręcam korek od filtra paliwa zeby odpowietrzyć, wyleciało...
Jak go sprawdzic? Rok temu kupowalem caly nowy oryginalny bo rurka byla przetarta Dodano po 7 To co wymienialem rok temu to byl separator olejowy sam zaworek z rurką. Przeczyscilem dzis odmę o ile mozna tak to nazwac bo byla prawie czysta. Nie pomogło. Postanowilem odpiac w czasie pracy map sensor i o dziwo chyba wyrownalo obroty albo juz byl na tyle...
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Mam taki przypadek. po odpowietrzeniu układu jest ok przez ok! 500 km a potem zasysa mi płyn - w zbiorniczku z max jest min nawet troszkę niżej, czekam aż ostygnie odkręcam korek wlewu w zbiorniczku wyrównawczym i ponownie wraca do poprzedniego poziomu - może odrobinke jest mniej. odpowietrzam układ i jest tak ponownie. Proszę o rady czy to może być...
dodam jeszcze że jak odkręce korek wlewu oleju to silnik zaczyna nierówno pracować i zasysa powietrze do środka (czuć to jak przytykam ręką wlew oleju ) silnik ma przejechane 93 tys. km (oryginalny przebieg :) jestem pierwszym właścicielem )
najlepiej tak sprubój i słuchaj jak odkręcasz korek czy zasysa powietrze. jeżeli tak to filter jest zatkany.
oznaczenie silnika jest potrzebne... jest to część nr silnika.... np. C16NZ, X16XZ itp... a sparwdzić to mozesz w bardzo prosty sposób.. mianowicie gdy samochód Ci zgaśnie odkręć korek paliwa i słuchaj czy nie będzie słychać jak zasysa powietrze(nie powinno zasysać)...albo poprostu odkręć korek i bez korka pojeźdź trochę... pozdrawiam
Witam wszystkich . Pacjent jak wyżej problem po nagrzaniu gdy jest zakrecony korek od zbiornika wyrównawczego zasysa przewód górny od chlodnicy, gdy odkręcę korek wywala płyn górą .Do tej pory wymieniłem korki , zwaliłem głowice została zalozona nowa , po planowaniu i sprawdzeniu na szczelność i problem występuje nadal .Ma ktoś może jakieś pomysły -...
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
odpowietrzenie zbiornika paliwa najwidoczniej zasysa ciśnienie, gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa
Witam Proponuję preprowadzić następujące czynności: 1.po nabiciu do 2 atm. sprawdzić czy smok sprężarki zasysa powietrze,jeżeli nie to winny jest zaworek wdechowy 2.każdy silnik tłokowy musi mieć tzw.odmę-otwór przez który wchodzi i wychodzi powietrze napędzane dolną częścią tłoka.Najczęściej to korek wlewu oleju spełnia taką rolę.Jeżeli powietrze "ucieka"...
Mały update przed jutrzejszym testem na co2. Płyn który wlałem ten uszczelniacz nadal jest w aucie! Musiałem przestawić auto, zrobiłem jakieś 500m nim. Przed wyjazdem zbiorniczek był pusty. Po przedstawieniu auta z ciekawości odkręciłem korek i co się stało? Płyn wrócił do swojej normy. Może źle odpowietrzony że zasysa płyn a po odpowiednim ciśnieniu...
Niestety, nadal po odkręceniu zbiorniczka od razu po wyłączeniu silnika ciśnienie jest bardzo duże i płyn z praktycznie pustego zbiornika, zaczyna sie przelewać. Miałeś napisane już wyżej nie odkręcaj korka gorącego silnika (płyn może mieć ok 100 stopni ) zobacz w instrukcji obsługi samochodu .... Jak zasysa przewód to często jest źle odpowietrzony...
Luz turbiny rzecz normalna, olej w wężach turbo zasysa olej z odmy.Odłącz odmę wyczyść węża od turbo odkręć korek od wlewu oleju załóż szmatkę na wlew i próba.Jeśli olej dalej występuje to turbo.
Witam Iskra jest tylko sprawdzam na innej tzn.wkładam do fajki inną bez wykręcania bo gorąca, co do luzów zaworowych sprawdzałem są OK. Wczoraj jeszcze sprawdzałem układ chłodzący i - Gdy pochodzi na wolnych obrotach około 10 minut to zaczyna skwierczeć jak placki na patelni a po zgaszeniu słychać jak zasysa powietrze przez korek wlewowy, i na dodatek...
Witam. Dzisiaj wypozyczyem auto z wypożyczalni fiata pande. I mam takie troszke gupie pytanie jak odkrecic wlew paliwa w tym modelu samochodu nie ma kluczyka, dzwigni otwierajacej kiedy przekrecam korek, po lekkim ruchu nie wychodzi. Wiem ze zasysa sie powietrze musze zrobic to mocniej?? boje sie ze uszkodze... jak to zrobic prosze o pomoc
Po mojemu to lewe powietrze ciągnie gdzieś blisko tego jednego gara. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym co opisałem wyżej, ale jak odkręcam korek od oleju, zasysa powietrze do środka i na chwile auto spada z obrotów i przygasa. To normalne z klapową przepływką.
Witam kupiłem corse tydzien temu i mam z nią delikatnie nie pokojący problem. Uszczelka pod głowicą myśle ze jest jeszcze cala.. Mianowicie gdy staje nią tylko w korku na 2 minuty temperatura dobija nawet do 105 stopni... Po zgaszeniu auta podczas odkrecania korka wyrzuca plyn ale co JEST NAJBARDZIEJ zaskakujące zasysa go po odpaleniu w tej samej minucie...
Dużo masz paliwa w baku ? Zobacz jeszcze czy jak odkręcasz korek to czy nie zasysa powietrza. Czasami problem z zapchanym filtrem odpowietrzania zbiornika powodował mulenie silnika. Mam prawie ten sam silnik co Ty X16SZR Po 200tys filtr u mnie był cały zawalony.
close fuel tank cap - To znaczy zamknij korek wlewu paliwa nie klapkę bo klapka po angielsku to Flap prawdopodobnie jest nie szczelny korek i w zbiorniku nie ma podciśnienia a przez zawór przewietrzania zbiornika paliwa silnik zasysa fałszywe powietrze i z tąd to rozpoznaje , po otwarciu tego zawory zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym a sterownik...
Może jak się nagrzeje wali do zbiornika, stygnie i nie zasysa z powrotem. Jak masz za dużo płynu w zbiorniczku wymień korek i bd git. Swoją drogą podmień korek na próbę jeśli wycieków nie widzisz. Pozdrawiam
Witam Widzę, że brak jest w miarę rzetelnych informacji na temat agregatów prądotwórczych Kruzer tak więc pomyślałem, iż będąc posiadaczem takowego generatora napiszę co nie co - no to zaczynamy: Kilka dni temu przyjechał do mnie Kruzer TH3900. Dziś wytargałem go z pudła. Pierwsze wrażenie - hmm... "ładny". Ale żeby nie było tak różowo to na stronie...
Witam, mam fabie z tym silnikiem oraz takimi samymi błędami .Odnalazłem usterkę -uszkodzona membrana zaworu odmy. Można to poznać po otwarciu korka wlewu oleju na pracującym silniku : jeśli go zasysa to najprawdopodobniej to . Jako że auto miało problem z wolnymi obrotami i niekiedy gasło szukałem rozwiązania aby auto było na chodzie do czasu wymiany...
Tak ,ciemniejszy kolor to poziom wody przy napompowaniu 2.2 bara Co zauważyłem jeszcze to ,to że raz na 3 cykle trzeba zalewać pompę ,iż sama pompa nie ciągnie wody W tym wypadku odkręcam korek ,dolewam wody zakręcam i pompuje . W jaki sposób mogę sprawdzić pompę oraz czy na odcinku studnia - pompa jest nieszczelność bo jeśli pompa raz na 3 cykle zasysa...
Drodzy koledzy. Zatankowałem golfa pod korek i problem przestał występować ,auto już nie gaśnie po odpaleniu. O czym to może świadczyć? To świadczy, że miałeś za mało paliwa i zasysał powietrze. Domyślam się że masz gaz, więc to standardowy problem z pompką paliwa. Standardowo na LPG uszkadza się pompka, a nie zasysa paliwo. I to tylko i wyłącznie...
Jak to trudno Ci powiedzieć czy zasysa czy dmucha!?! Przecież czujesz czy korek Ci przyciąga Ci wydmuchuje, poza tym jakby zasysało powietrze nie śmierdziało by benzyną, a skoro czuć paliwem to wydmuchuje opary i to jest prawidłowe i normalne. Układ paliwowy jest szczelny, nie ma odpowietrzenia, bo nie może być (przepisy!) i powstaje w nim nadciśnienie...
Objawy wskazują na dziurę w dolocie i sporą dawkę lewego powietrza (przy drobnych nieszczelnościach kuleje lae odpala maks za 3 razem i po kilku s sabilizuje obroty). Zachowanie kontrolek prawidłowe, na zimnym silniku olej nie spływa tak łatwo i dlatego kontrolka wskoczyła po chwili. Silnika nie uszkodziłeś ale dobrze, że nie próbowałeś dalej bo nie...
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
Witajcie ! , niedawno nabyłem dla swojej narzeczonej Compacta z końcówki 1999 r po swapie na m42b18 (140KM), wcześniej był m43b19. Po kupnie było z nim troche problemów a to węże a to podciśnienia itp (z podciśnieniami nie jestem jeszcze pewien ale wszystko jest podłączone), wymieniłem czujnik temperatury w bloku , założyłem nową sondę lambda , odmę...
Witam, Samochód to Volvo FL 618, silnik TD61F. Kilka dni temu kierowca zjechał bo zapaliła się kontrolka temperatury silnika. Odkręciłem korek zbiornika wyrównawczego aby sprawdzić poziom płynu. Poziom był ok, ale w płynie był olej. Rozebraliśmy silnik, wymienione uszczelki pod głowicą (na starych nie było widać ewidentnych oznak przebicia między kanałami...
Przepływomierz musi być. Bez przepływomierza jazda jest możliwa ale trudna. Prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz. Falowanie najczęściej występuje od zasysanego lewego powietrza w kolektorze dolotowym czyli gdzieś za przepływomierzem. Możesz mieć uszkodzoną odmę, korek oleju, uszkodzony bagnet oleju, uszkodzone uszczelki silnika przez które...
zobacz także czy silnik nie jest mokry bo jeśli tak mogła ci siąśc uszczelka pod głowicą No i tego się właśnie obawiam :-( , a nie wiem jak sprawdzić uszczelke pod głowica... Płyn "sączy się" gdzieś w okolicach zaworu trójdrożnego, tak jakby pod cewką ( z tym, w okolicach 3 śrub mocujących zawór jest suchuteńko) to tak jakby przciekał przez scinkę...
W celu sprawdzenia czy pompa nie zasysa powietrza przeprowadziłem drugi test (schemat w załączeniu): 1. odłączyłem od pompy zbiornik i wąż ssący 2. w dużej beczce napełnionej po brzegi wodą zamontowałem pionowo pompę na głębokość aby silnik znajdował się na powierzchnią wody (cześć wału wchodzącego do pompy znajdowała się pod wodą - na zdjęciu widać...
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Temat ten jest wałkowany na dziesiątkach tematów, ale nie znalazłem dokładnie mojego przypadku. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu (ponoć był podejrzany) 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) nie widać nigdzie wycieków 5) auto pali ładnie, temp. max...
Te silniki tak nie mają, jeżeli ciśnienie mają co najmniej 30 barów przy nominalnym 34 (pomiar na zimnym silniku) - palą wtedy bardzo dobrze nawet na dużym mrozie, także bez działającej świecy... Problem w tym, że prawie wszystkie mają już wielosettysięczne przebiegi przy fatalnym serwisowaniu, lejących straszliwie wtryskach i na kiepskich olejach (najczęściej...
Ta puszka to tylko trójnik. Jest osadzona na gumowym pierścieniu w pokrywie zaworów i ma specjalnie ukształtowaną komorę, która powinna zbierać skraplający się z oparów olej i zapobiegać jego przedostawaniu się do kolektora ssącego. Powinno być swobodne przejście między oboma wyprowadzeniami. Ten wąż co idzie w dół odprowadza pary oleju z komory korbowej...
Pacjent: Porsche Cayenne 2010 r. 4,8 V8 293 kW. Objawy: Nierówna praca silnika na wolnych i podwyższonych obrotach. Wibracje wyczuwalne zwłaszcza w zakresie 1800-2000 rpm. W sterowniku ECU zapisuje błędy: P1361 P1362 P1363 sporadycznie P0304 oraz P1372 Według kodów Audi jest to problem z trzecią cewką zapłonową, ostatni dotyczy cewki 6 cylindra. Cewki...
mi się wydaje jak by mi płyn wylatywał przez rurę wydechową i zastanawiam się czy to nie ma coś wspólnego z uszczelką od głowicy. umówiłem się na środę tak że będę wiedział co i jak. jeżeli ktoś ma jakieś propozycje to chętnie przeczytam dzięki z góry Dodano po 3 aha jeszcze sobie przypomniałem że za każdym razem zasysa mi płyn od chłodnicy dopiero...
Byłem dzisiaj w trasie civiciem i sprawdziłem jak działa rzeczywiście włącza się po długim postoju ale prawie go nie słychać. I myśląc o twoim civicu , pisałeś że jak ściągniesz wąż to wtedy jest cicho więc zawór może być ok a coś dzieje się z układem wietrzenia zbiornika ! Sprawdzałeś może kiedy zaczyna stukać i odkręcisz korek paliwa to jest inny...
W tych pilarkach często ludzie przeciągali szpilki trzymające prowadnicę od zbyt mocnego dokręcania wychodziły one z plastiku przez co również były problemy ze smarowaniem (odkształcone tworzywo w okolicach kanałów smarujących prowadnicę). Sprawdź jeszcze raz ten wałek pompki oraz sprężynkę umiejscowioną na czopie walu korbowego ona ma zadanie napędzać...
Witajcie , mam problem z odpowietrzeniem baku . Mianowicie w momencie odkręcania korka wlewowego " chce mnie wciągnąć niemal do środka " zasysa tak bardzo że na chwilę obecna profilaktycznie mam niedokręcony korek wlewowy . Co dziwne nie mam na razie jakiś problemów z strony pompy ( posiadam instalacje gazową ) ale jeśli pozostawię to tak nadal to się...
Marcin Z.: Dzięki ale problem polega na tym że jak już odpali to potem można zgasić i nie ma dalej żadnych problemów z odpaleniem nawet po godzinnej przerwie. Raczej chodzi tu o to że jest nieużywane przez więcej niż kilka chwil. Tak mi się wydaje. momik12: Jeśli po włączeniu zapłonu oczko mruga regularnie co około 2,5 sec to jest w porządku? Pytanie...
jak zaleje to woda ucieka do rur . Jak ucieka, co to znaczy? Jeśli wlewasz wodę do trójnika nad pompą, to rury się mają napełnić i woda ma stać w trójniku,dopiero wtedy trzeba wkręcić korek i uruchomić pompę. Mnie chodzi o to, jaka była przyczyna (co się stało),ze pompa nie chce ciągnąć? wylacznik sie spalil w koncu . Bzdura! wszystkie styki się spaliły?Do...
FIESTA MK6 2003 benzyna 1.4 Problem z odpalaniem po chłodnej nocy. Czasem po redukcji i dodaniu gazu szarpnie i strzeli. Co zauważyłem: 1) Po każdej chłodniejszej nocy występuje problem z odpaleniem chyba że: a) kilka razy przekręcę kluczyk na zapłon tak aby było słychać pracę pompki paliwa (tak z 3-4 razy) to wtedy od razu zapali b) wcisnę pedał gazu...
Immobilizer w euro 3 nie dopuści do odpalenia, a po odpaleniu już nie potrzebuje immobilisera do dalszej pracy. Masz prawdopodobnie problem z układem paliwowym.Sprawdź zbiornik paliwa, czy przypadkiem nie robi się podciśnienie (odpowietrznik).Po zgaśnięciu, po parunastu minutach ciśnienie wyrównuje się z atmosferycznym i dalej ciągnie paliwo.Łatwo sprawdzić-zdejmij...
Witam mam niby prosty ale zarazem skomplikowany problem z wyżej opisanym silnikiem. Po rozgrzaniu się silnik kopci na biało jest to olej dostający się do tłumika przez turbinę na pierwszy ogień poszło odpowietrzenie silnika gdzie nie stwierdziłem uszkodzeń. Dodam że turbina ma 4ry lata i luz poprzeczny trudno mi zmierzyć dokładnie , ale łopatki nie...
...hmmm, mówisz żeby dmuchnąć? Spróbuje tego, a jak to nie pomoże, tj. nie bedzie chciało lecieć normalnie paliwo, spróbuje wlać do jakiegoś pojemniczka benzyny niech pompka zasysa ze zbiorniczka paliwo, jak bedzie ok tzn. ze coś jest nie tak, od zbiornika do filtra czy pompki. A jesli nie bedzie chciało zasysać tak jak powinno tzn. że coś z pompką....
Witam! Temat pewnie dosyć śmieszny, ale sprawa jest wałkowana już przez 5 serwis i nic to nie daje. W czasie jazdy czuć w środku zapach bęnzyny( nie da się normalnie dłużej jeździć). Wymieniony na nowy taki elektrozawór przy silniku, który niby zasysa opary, ale to nic nie dało. Jeden mechanik, mówi że ten zawór raz ssie, a raz nie -opary z baku. Kupiłem...
Otwórz układ w suchym pomieszczeniu ! Odłącz kapilarę od osuszacza i sprawdź drożność- najlepiej podaj jej dla sprawdzenia ciekły aceton- kilka cm3 i zobacz czy przy pracującej i podłączonej do układu pompie zasysa ten aceton przez kapilarę. Jeśli tak to odłącz osuszacz od skraplacza i oddaj go na złom-honorowo i nie od razu. Załącz sprezarkę w ciepłym...
Lenistwo górnego lotu.... Google wie wszystko... http://instrukcja.pl/i/mazda_626_rocznik... ... Jaja sobie Panowie robicie? A czemu nie leje się do wyrównawczego? A po co on tam jest? Masz tupet chłopie, nie masz pojęcia jak taki układ działa, w jaki sposób nadmiar płynu uchodzi do zbiorniczka i w jaki sposób z powrotem dostaje...
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) auto pali ładnie, temp. max ~90 st., zawsze odpala 5) nie ma "masła" pod korkiem od oleju 6) nie ma białego dymu 7) płyn chłodniczy jest delikatnie zabrudzony ale w serwisie wykluczyli,...
Witam serdecznie! Mam problem z układem paliwowym w audi a4 z 1995 roku z silnikiem 1.8 125KM z gazem (od ok pół roku). Jakiś czas temu ułamała mi się przy pompce paliwa rurka, która podaje paliwo do silnika. Byłem daleko od domu więc auto odpalałem wlewając paliwo przez wężyk bezpośrednio do przepustnicy do momentu aż automatycznie przełączył się na...
z praktyki wiem że pierścienie raczej nie (za mały przebieg), po odpaleniu jak solidnie zakopci wykręć świece i zobacz czy jedna lub dwie nie odbiegją wyglądem od pozostałych (syf/nagar) ja bardziej stawiam na góre (uszczelka lub głowica) poza tym jak zdejmiesz góre to obejżysz cylindry, pomacasz tłoki czy pierścienie nie stoją, a może "tylko" usczelka...
Spoko jak zatrzesz pompę to będziesz wiedział skąd ten szum :) Na pewno dobrze zamontowałeś pompę paliwa? Po włączeniu zapłonu pompa słychać przez ok sekundę pompkę? Na pewno dobrze zamontowałem ją. Dodano po 1 Zapytaj jeszcze czy ta pompa to nowa czy ze szrotu. Czy żaby w zbiorniku czasem nie pływają.:D Bez sensu ten wątek i bez sensu każda porada....
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
No to zmieniłem tą pokrywę zaworów. Ale dalej zasysa korek, po odkręcenia korka oleju porządnie się krztusi w dalszym ciągu. No i wywala dalej ten komunikat: "moc silnika ograniczona" oraz "skontaktuj się z serwisem". Czyli to nie pokrywa zaworów. To co to może być?
Dzieki chciałem sie upewnić. Bo niektórzy mówią, że powinny być przedmuchy i korek powinen skakać a nie być zasysany...
Tyle że szarpanie powinno być widać w korektach. Problem z zasilaniem paliwem również (wtedy szaleją BIP-y znacznie spadają) wiązka elektryczna daję błąd sterownika. Jeśli to jest tylko lekkie poszarpywanie wyczuwalne "siedzeniem" bez nawet zmian obrotów to ten typ tak ma. Wynika to z regulacji EGR ( wartość otwarcie nie jest stała tylko lekko faluje...
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Na włączony silniku korek od wlewu oleju jest lekko zasysany. Może ciśnienie? Bo nie wiem czy lekko może być zasysany czy nie powinno być zasysania?
witam miałem podobne problemy zasysało mi wodę lub powietrze przez odpowietrzniki automaty powoli już obłędu dostawałem ale dzięki Wam dotarłem do sedna sprawy otóż rury przelewowe są za cienkie robi się w tym momencie korek co powoduje zasysanie przy załączonej pompie ROZWIĄZANIE !!!!!!!!!!!!!! zrobić dodatkowy odpowietrznik w zbiorniku wyrównawczym
Który to zawór bezpieczeństwa bo jakaś ślepa jestem. W układzie zapewne są zawory zwrotne i dlatego zbiornik się nie odpowietrza. Poluzuj korek w który chcesz wkręcić grzałkę tylko tak żeby przez gwint zasysał powietrze, możesz również zamiast tego poluzować śrubunek od ciepłej wody użytkowej u góry zbiornika .
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
Test głowicy zrobiony. Test głowicy zrobiony. Brak CO2 w układzie chłodniczym. Temperatura 90 stopni na pulpicie. W termostacie zrobiliśmy kilka dziurek jak w poprzednim. Wymieniony korek.Problemem jest twardy wąż od chłodnicy a po ostudzeniu go zasysa. Myślę że nowy korek do kitu.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Podczas schładzania się płynu i powstawania podciśnienia korek pozwala, by powietrze było zasysane Lub płyn chłodzący, zależy od układu chłodzenia.
korek zasysa zasysa korek płynu chłodniczego zasysa korek wlewu oleju
drukarki canon zakleszczenie papieru lutować rurka miedzianych nafta oczyścić
brumienie laptop uziom fundamentowy
Programowanie nawigacji w Peugeot 607: RT3, RT4, RT5, WIP Com Telewizor Toshiba wyświetla logo i gaśnie - diagnoza i naprawa