Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
No byłem i sami nie wiedzą mówią że naj lepiej kapitalne zrobić w takim starym aucie to trochę mija się z celem bo uszczelniacze sciepie bez ściągania głowicy ale też nie wiadomo czy to jest to czy nie tak zacza kopiec jak wyczyściłem odmę i jak odkrece korek to zasysa renke
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
https://obrazki.elektroda.pl/7164895500_... Jadę pociągiem i trzęsie ale myślę, że narysowałem czytelnie. Podzielam Twoje obawy dotyczące wysysania korka wodnego, wtedy z głębszego kolanka też może on zniknąć. Nie zauważyłem na Twoim zdjęciu syfonu z prawdziwego zdarzenia. Wygląda mniej więcej jak na rysunku. W przypadku zassania zasysa...
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Rozdrabniac pcha ścieki pod ciśnieniem a ono swoje ujście znalazło u sąsiada. Więc trzeba to, ujście ciśnienia zrobić inaczej. Zamiast korka napowietrzającego zamontuj wywiewke na dachu jak było. Korek, napowietrzający zasysa powietrze ale uniemożliwia ujście. Dla grawitacji ok działa ale rozdrabniacz wyrzuca ścieki pod ciśnieniem. Jest jeszcze jedna...
Należy powoli wlać wodę do rury ssącej (przed pompą) tak aby wypełniła ją całą. Zaobserwować czy nie obniża się poziom (jeżeli tak - wymienić zawór zwrotny w studni). Zakręcić szczelnie korek dostępu do rury ssącej i uruchomić pompę.
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
najlepiej tak sprubój i słuchaj jak odkręcasz korek czy zasysa powietrze. jeżeli tak to filter jest zatkany.
Mam pytanie do znawców Audi. Kręcę przy Audi A6C5 2.4BDV i zastanawia mnie, jak to jest z tą odmą?? Tam rzekomo jest słynny eżektor, czy jakoś tak, który lubi się zapychać. Ja mam u siebie tak, że lewy kolektor był cały zalepiony, więc wyskrobałem, co się dało. Kupiłem drugi przewód odmy, ale ja nie mam tego eżektora, tylko takie coś płaskie. I na rozgrzanym...
No to zmieniłem tą pokrywę zaworów. Ale dalej zasysa korek, po odkręcenia korka oleju porządnie się krztusi w dalszym ciągu. No i wywala dalej ten komunikat: "moc silnika ograniczona" oraz "skontaktuj się z serwisem". Czyli to nie pokrywa zaworów. To co to może być?
Układ EVAP odpowietrza zbiornik, nie korek. Silnik zasysa opary paliwa, bo na "świeże powietrze" nie wolno ich już wypuszczać, choć widziałem, że tym się ratowali, więc odkręć, poluzuj sobie korek wlewu, bo skrajne przypadki, to zassanie i zgniecenie zbiornika podciśnieniem z silnika, a masz coś nie tak, skoro leci nie to, co powinno.
Po odkręceniu korka od zbiornika paliwa nie słychać, że zasysa powietrze? Odpowietrzenie w korku drożne, maska nie "zaklepała" go?
Zapowietrzyłeś pompę, samo zalenie woda nic nie pomoże trzeba odpowietrzać korkiem na pompie, jaka to pompa.?
Należy uszczelnić korek wlewu oleju,przez który zasysa "lewe powietrze" i bije w odmę ponad normatywnie. Płaska uszczelka,bądź nowy oring w zależności od tego,czy 16V,czy 8V. Na oringu,korek po odkreceniu nie powinien podskakiwać w trakcie pracy silnika,tak należy dopasować w/w oring. Kupić zestaw oringów i pobawić się w odpowiednie dopasowanie. Taka...
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Witam mam pytanie zakupiłem audi a4b8 wszystko grało silnik pracował bardzo ładnie ale do czasu kiedy wyskoczyło że jest mało oleju więc został wymieniony razem z filtrem teraz jak odpalam auto i odkręcam korek wlewu oleju zasysa go a jak go całkiem wezmę to silnik tak jak by zaraz miał zgasnąć dławi się mechanik stwierdził że to odma więc została wymieniona...
Kod silnika to bbz i przy okazji jak odpalę auto to zasysa mi korek wlewu oleju
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Jeśli przy odkręcaniu korka zbiornik zasysa powietrze do środka,to znaczy że wytwarza się podciśnienie.
W takim razie w moim silniku zasysanie korka i trzęsienie silnikiem po odkręceniu jego w trakcie uruchomionego silnika to dobry objaw ?
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Witam wszystkich . Pacjent jak wyżej problem po nagrzaniu gdy jest zakrecony korek od zbiornika wyrównawczego zasysa przewód górny od chlodnicy, gdy odkręcę korek wywala płyn górą .Do tej pory wymieniłem korki , zwaliłem głowice została zalozona nowa , po planowaniu i sprawdzeniu na szczelność i problem występuje nadal .Ma ktoś może jakieś pomysły -...
Po mojemu to lewe powietrze ciągnie gdzieś blisko tego jednego gara. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym co opisałem wyżej, ale jak odkręcam korek od oleju, zasysa powietrze do środka i na chwile auto spada z obrotów i przygasa. To normalne z klapową przepływką.
Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł Dodano po 5 Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCV https://obrazki.elektroda.pl/9075707600_...
Korekty jak się mają ? Dwumasa zmieniana była dawno temu ? Sprzęgło jednokierunkowe alternatora ok napinacz nie szaleje?
Też zgłaszałem pompę do serwisu ponieważ na sezon zimowy spuściłem wodę a i tak zamarzła bo korek jest za wysoko (błąd konstrukcyjny) i mają to gdzieś.
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
Witam zakupiłem właśnie opla astrę h 1.6 z lpg wywala mi błąd 0172 za bogata mieszanka bank 1 czy ktoś miał taki problem? auto ma brak mocy na zimnym potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu szarpie podczas jazdy wymieniłem świecę, cewkę czujnik temperatury i wraz to samo i mam pytanie bo to 1 opel jaki mam czy to mormalne że na odpalonym silniku jak odkręce...
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
Dużo masz paliwa w baku ? Zobacz jeszcze czy jak odkręcasz korek to czy nie zasysa powietrza. Czasami problem z zapchanym filtrem odpowietrzania zbiornika powodował mulenie silnika. Mam prawie ten sam silnik co Ty X16SZR Po 200tys filtr u mnie był cały zawalony.
oznaczenie silnika jest potrzebne... jest to część nr silnika.... np. C16NZ, X16XZ itp... a sparwdzić to mozesz w bardzo prosty sposób.. mianowicie gdy samochód Ci zgaśnie odkręć korek paliwa i słuchaj czy nie będzie słychać jak zasysa powietrze(nie powinno zasysać)...albo poprostu odkręć korek i bez korka pojeźdź trochę... pozdrawiam
Jak by była nieszczelność na kolanie, to spadek ciśnienia trwał te 2-3 miesiące, a czasami nawet dłużej? I czy jak by zaciągało gdzieś powietrze, to robiło by się takie podciśnienie na korku od zalewania? Po odkręceniu słychać jak zasysa powietrze do rury.
świece też były sprawdzane, a aso coś przymajstrowali i teraz mają grzać nawet przy plusowych Dodano po 1 przy odkręcaniu korka nie zasysa powietrza, pozostawienie z otwartym zbiornikiem też nic nie dało
Witam. Silnik nie posiada LPG. Problem polega na tym, że od zakupu auta- 4 lata i przejechane przeze mnie prawie 50 000- głównie miasto, samochód gaśnie. Reakcja jak przy kończącym się paliwie. Jak jeżdżę po mieście/ krótkie trasy, jestem w stanie zejść do 1/4 baku, po czym mamy loterię. Albo po prostu przy 1/4 baku zgaśnie i zapali, jednak problem...
falujace obroty i zapowietrzania uklady chlodzacego,rzadka przypadlosc, co do obrotow mozesz miec uszkodzona uszczelke przy kolektorze ssacym, jesli sie zxapowietrza uklad a nie ma wyciekow to moze byc uszkodzona membrana wodna w reduktorze,ale wtedy masz gaz w ukladzie chlodzenia, jezeli to nie gaz sprobuj wymienic zakretke chlodnicy,jest t5am sprezynka...
Przede wszystkim należy całkowicie otworzyć nagrzewnicę. Rozprowadzenie płynu ułatwia ugniatanie węży chłodnicy (tych grubych), przez co wyciska się powietrze z układu. Potem należy na chwilę uruchomić silnik (pompa płyny chłodniczego musi przepchać ciecz). Następnie należy systematycznie uzupełniać płyn chłodniczy aż do osiągnięcia wymaganego poziomu....
Ostatnio w skodzie miałem wręcz identyczny przypadek. Błędy wyskakiwały od lewego powietrza. U mnie chrzanił zawór odmy. Na pracującym silniku spróbuj odkręcić korek wlewu oleju i napisz czy go nie zasysa.
OK dziękuję za odpowiedź. U mnie silnik niby chodzi ok przy bardziej dynamicznej jeździe, ale na wolnych obrotach i przy ruszaniu, zmianie na 2 bieg silnik dziwnie się zadławia. Poczytałem już wiele tematów i kolejnym etapem jest odma. Wygląda na to, że coś jest nie tak z powietrzem. Samochód też dość sporo pali, może brak powietrza rekompensuje dawką...
Może sitko, może nieszczelność na przewodach i zasysa powietrze, posprawdzaj, a może masz problem z odpowietrzeniem zbiornika? zobacz czy bez korka będzie dobrze? Dodano po 1 Może także być wina już wytartej krzywki zmierz skok popychacza!
Test głowicy zrobiony. Test głowicy zrobiony. Brak CO2 w układzie chłodniczym. Temperatura 90 stopni na pulpicie. W termostacie zrobiliśmy kilka dziurek jak w poprzednim. Wymieniony korek.Problemem jest twardy wąż od chłodnicy a po ostudzeniu go zasysa. Myślę że nowy korek do kitu.
Mam taki przypadek. po odpowietrzeniu układu jest ok przez ok! 500 km a potem zasysa mi płyn - w zbiorniczku z max jest min nawet troszkę niżej, czekam aż ostygnie odkręcam korek wlewu w zbiorniczku wyrównawczym i ponownie wraca do poprzedniego poziomu - może odrobinke jest mniej. odpowietrzam układ i jest tak ponownie. Proszę o rady czy to może być...
Tylko jak porządnie odpowietrzyć jak nie zasysa paliwa..? Zalać pod "korek" pompę aż pójdzie rurkami od wtrysków i próbować odpalać na "krótko" z bańki? W filtrze opiłków nie ma...
Rano, przed pierwszym uruchomieniem silnika, niech okręci korek wlewu paliwa (może go od razu z powrotem zakręcić, chodzi tylko o wyrównanie ciśnienia w zbiorniku) i dopiero niech spróbuje uruchomić silnik... niech też zwróci uwagę, czy odkręcając korek, ze zbiornika dmuchają opary benzyny (normalne), czy zasysa powietrze do zbiornika.
Ostatni pomysł jaki mi przychodzi do głowy to odpal z odkręconym korkiem zbiornika paliwa. Może być taka sytuacja że ta wkładka w korku paliwa jest zabrudzona i nie zasysa powietrza przez co nie może się wytworzyć ciśnienie do zassania paliwa . Jak to nie pomoże gaźnik na all. 40 dych.
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
odpowietrzenie zbiornika paliwa najwidoczniej zasysa ciśnienie, gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa
witam miałem podobne problemy zasysało mi wodę lub powietrze przez odpowietrzniki automaty powoli już obłędu dostawałem ale dzięki Wam dotarłem do sedna sprawy otóż rury przelewowe są za cienkie robi się w tym momencie korek co powoduje zasysanie przy załączonej pompie ROZWIĄZANIE !!!!!!!!!!!!!! zrobić dodatkowy odpowietrznik w zbiorniku wyrównawczym
Witam. Dzisiaj wypozyczyem auto z wypożyczalni fiata pande. I mam takie troszke gupie pytanie jak odkrecic wlew paliwa w tym modelu samochodu nie ma kluczyka, dzwigni otwierajacej kiedy przekrecam korek, po lekkim ruchu nie wychodzi. Wiem ze zasysa sie powietrze musze zrobic to mocniej?? boje sie ze uszkodze... jak to zrobic prosze o pomoc
Mam problem z moim oplem ostatnio pękł mi maly przewód oo magistrali, przy okazji zauważyłem że zasysa mi przewód od chlodnicy do termostatu. Pomyslalem że jest słaby i trzeba wymienić obydwa. Po wymianie zasysa mi przewód który idzie od chlodnicy do bloku. Na zimnym silniku stan chłodziwa w zbiorniku jest do połowy po rozgrzaniu stan max. Dodam że...
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Witam Panowie, pozwólcie, że i ja się włączę do tematu. Otóż jakiś czas temu miałem podobny zamysł jak pawelec5, wykonałem nawet prototypowy egzemplarz, stosując wkład z rury szklanej. Do zakorkowania rur użyłem grubego (2 cm) naturalnego korka, korki owe toczyłem na tokarni, na obwodzie nacinałem niewielką szczelinę, którą to wypełniałem silikonem...
dodam jeszcze że jak odkręce korek wlewu oleju to silnik zaczyna nierówno pracować i zasysa powietrze do środka (czuć to jak przytykam ręką wlew oleju ) silnik ma przejechane 93 tys. km (oryginalny przebieg :) jestem pierwszym właścicielem )
bmw 525 - tak sie robi, poniewaz po odkreceniu korka wlewu oleju silnik zasysa powietrze przez odme a nie przez filtr - przeplywomierz nie mierzy tego powietrza i silnik dostaje za malo paliwa.
Witam, Proszę o poradę bo mam problem z układem chłodzenia w MB w 163 2.7 cdi. Robi się wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez korek w zbiorniczku wyrównawczym, również bombluje powietrze ( przy spuszczaniu ciśnienia w zbiorniczku przez odkręcenie korka ) z tego cienkiego węża który jest między termostatem, a zbiorniczkiem wyrównawczym...
zobacz także czy silnik nie jest mokry bo jeśli tak mogła ci siąśc uszczelka pod głowicą No i tego się właśnie obawiam :-( , a nie wiem jak sprawdzić uszczelke pod głowica... Płyn "sączy się" gdzieś w okolicach zaworu trójdrożnego, tak jakby pod cewką ( z tym, w okolicach 3 śrub mocujących zawór jest suchuteńko) to tak jakby przciekał przez scinkę...
Witam, Sprawdź: - czy po wyjeżdżeniu powiedzmy 100km i odkręceniu korka wlewu paliwa zasysa powietrze do środka baku (słyszalne syknięcie) - kiedy ostatnio wymieniałeś filtr powietrza, paliwa? - kąt wtrysku jak masz możliwość (zakładam że jest na wtrysku)
Tak jak na fotce kolega opisał i kręcąc nią tak właśnie zasysa olej korka nawet nie zakręcam jak odpowietrzam a to się dzieje z uszczelniaczem koła pasowe mam na napędzie 55mm x 120mm pasek 13mm jeszcze nie ma tego zaworu więc nie próbuję nawet nic z tym robić
Marcin Z.: Dzięki ale problem polega na tym że jak już odpali to potem można zgasić i nie ma dalej żadnych problemów z odpaleniem nawet po godzinnej przerwie. Raczej chodzi tu o to że jest nieużywane przez więcej niż kilka chwil. Tak mi się wydaje. momik12: Jeśli po włączeniu zapłonu oczko mruga regularnie co około 2,5 sec to jest w porządku? Pytanie...
Mały update przed jutrzejszym testem na co2. Płyn który wlałem ten uszczelniacz nadal jest w aucie! Musiałem przestawić auto, zrobiłem jakieś 500m nim. Przed wyjazdem zbiorniczek był pusty. Po przedstawieniu auta z ciekawości odkręciłem korek i co się stało? Płyn wrócił do swojej normy. Może źle odpowietrzony że zasysa płyn a po odpowiednim ciśnieniu...
Na włączony silniku korek od wlewu oleju jest lekko zasysany. Może ciśnienie? Bo nie wiem czy lekko może być zasysany czy nie powinno być zasysania?
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
...i prawidłowo, że nie pociągnie. Musisz mieć specjalny przyrząd do odpowietrzania układu paliwowego albo wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa (korek od dymionu do wlewu paliwa + pompka do materaca w ten korek). Ewentualnie możesz popuścić przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach.
Witam może być nieszczelność na przewodzie gumowym w okolicach pompy ,zasysa powietrze. kup na cpn środek uszczelniający do chłodnicy , oczywiście sprawdzenie na wodzie. i korek chłodnicy do sprawdzenia. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika....
Jak to trudno Ci powiedzieć czy zasysa czy dmucha!?! Przecież czujesz czy korek Ci przyciąga Ci wydmuchuje, poza tym jakby zasysało powietrze nie śmierdziało by benzyną, a skoro czuć paliwem to wydmuchuje opary i to jest prawidłowe i normalne. Układ paliwowy jest szczelny, nie ma odpowietrzenia, bo nie może być (przepisy!) i powstaje w nim nadciśnienie...
Może jak się nagrzeje wali do zbiornika, stygnie i nie zasysa z powrotem. Jak masz za dużo płynu w zbiorniczku wymień korek i bd git. Swoją drogą podmień korek na próbę jeśli wycieków nie widzisz. Pozdrawiam
Napisał że szczelność dolotu sprawdzana, a przepustnica nie otwiera się raczej 1/4 po odpaleniu. A nawet jak ,to nie ma możliwości całkowitego braku podciśnienia nie wspomnę już o hamulcach. Jak coś ciągnie to albo ze skrzyni korbowej, (to i korek by zasysało),Evap, oringi na wtryskach ,klapki wirowe,albo jak jest egr to też coś tam wpada. Tak czy tak...
Niestety, nadal po odkręceniu zbiorniczka od razu po wyłączeniu silnika ciśnienie jest bardzo duże i płyn z praktycznie pustego zbiornika, zaczyna sie przelewać. Miałeś napisane już wyżej nie odkręcaj korka gorącego silnika (płyn może mieć ok 100 stopni ) zobacz w instrukcji obsługi samochodu .... Jak zasysa przewód to często jest źle odpowietrzony...
Luz turbiny rzecz normalna, olej w wężach turbo zasysa olej z odmy.Odłącz odmę wyczyść węża od turbo odkręć korek od wlewu oleju załóż szmatkę na wlew i próba.Jeśli olej dalej występuje to turbo.
Witajcie , mam problem z odpowietrzeniem baku . Mianowicie w momencie odkręcania korka wlewowego " chce mnie wciągnąć niemal do środka " zasysa tak bardzo że na chwilę obecna profilaktycznie mam niedokręcony korek wlewowy . Co dziwne nie mam na razie jakiś problemów z strony pompy ( posiadam instalacje gazową ) ale jeśli pozostawię to tak nadal to się...
Chłodnica tylko w połowie jest ciepła tzn. od strony akumulatora jest ciepła a od strony zbiornika jest zimna. Płynu nie wywala ale zasysa go i dopiero po odkręceniu korka płyn powraca.
Witam kupiłem corse tydzien temu i mam z nią delikatnie nie pokojący problem. Uszczelka pod głowicą myśle ze jest jeszcze cala.. Mianowicie gdy staje nią tylko w korku na 2 minuty temperatura dobija nawet do 105 stopni... Po zgaszeniu auta podczas odkrecania korka wyrzuca plyn ale co JEST NAJBARDZIEJ zaskakujące zasysa go po odpaleniu w tej samej minucie...
Nie teraz jest końcówką 031 czyli taki jak był fabrycznie ale podstawiałem też 0 280 218 119 i było to samo. Właśnie sprawdziłem filtr węglowy i "można dmuchać w każdą z trzech dziur" Natomiast przewód odpowietrzający do zbiornika puszcza powietrze tylko w stronę zbiornika - i tu zgłupiałem ( czy to jest prawidłowe ? )- skoro może zasysać powietrze...
Witam Iskra jest tylko sprawdzam na innej tzn.wkładam do fajki inną bez wykręcania bo gorąca, co do luzów zaworowych sprawdzałem są OK. Wczoraj jeszcze sprawdzałem układ chłodzący i - Gdy pochodzi na wolnych obrotach około 10 minut to zaczyna skwierczeć jak placki na patelni a po zgaszeniu słychać jak zasysa powietrze przez korek wlewowy, i na dodatek...
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
Witam.No takie mam pytanko czy da się jakoś wyczyścić odmę czy tez trzeba kupić nową ponieważ myślę że to ona jest powodem szarpania skoków obrotów jak też patrzałem to zasysa mi powietrze z korka jak walnięty i przy tym chlapie olejem,no chyba że macie jakieś inne sugestie?Dodam iż mechanik wymieniał mi olej i tak troche jeździłem z ponad 0,5 litra...
Objawy wskazują na dziurę w dolocie i sporą dawkę lewego powietrza (przy drobnych nieszczelnościach kuleje lae odpala maks za 3 razem i po kilku s sabilizuje obroty). Zachowanie kontrolek prawidłowe, na zimnym silniku olej nie spływa tak łatwo i dlatego kontrolka wskoczyła po chwili. Silnika nie uszkodziłeś ale dobrze, że nie próbowałeś dalej bo nie...
close fuel tank cap - To znaczy zamknij korek wlewu paliwa nie klapkę bo klapka po angielsku to Flap prawdopodobnie jest nie szczelny korek i w zbiorniku nie ma podciśnienia a przez zawór przewietrzania zbiornika paliwa silnik zasysa fałszywe powietrze i z tąd to rozpoznaje , po otwarciu tego zawory zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym a sterownik...
Te silniki tak nie mają, jeżeli ciśnienie mają co najmniej 30 barów przy nominalnym 34 (pomiar na zimnym silniku) - palą wtedy bardzo dobrze nawet na dużym mrozie, także bez działającej świecy... Problem w tym, że prawie wszystkie mają już wielosettysięczne przebiegi przy fatalnym serwisowaniu, lejących straszliwie wtryskach i na kiepskich olejach (najczęściej...
Powiem ci kolego tak, ja problem rozwiązałem. Wymiana pompy pomogła. Ale wiem teraz że robiąc to można to popsuć. ściągnij sobie tę pokrywkę w bloku gdzie jest pompa i popatrz na zgaszonym zimnym aucie tam nie kapie u mnie było widać kropelki płynu. Aha i czy nie masz na korku wlewu oleju masełka.
Odpowiedziałeś sobie niejako sam - czujnik temperatury zasysanego powietrza informuje komputer o temperaturze zasysanego powietrza :D Mając nawet minimalne pojęcie o prawach fizyki wiesz na pewno że wraz ze wzrostem temperatury zwiękrza się objętość powietrza w jednostce pojemności. Co za tym idzie w stałej jednostce objętości będzie go wraz ze wzrostem...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
Podczas schładzania się płynu i powstawania podciśnienia korek pozwala, by powietrze było zasysane Lub płyn chłodzący, zależy od układu chłodzenia.
Pacjent: Porsche Cayenne 2010 r. 4,8 V8 293 kW. Objawy: Nierówna praca silnika na wolnych i podwyższonych obrotach. Wibracje wyczuwalne zwłaszcza w zakresie 1800-2000 rpm. W sterowniku ECU zapisuje błędy: P1361 P1362 P1363 sporadycznie P0304 oraz P1372 Według kodów Audi jest to problem z trzecią cewką zapłonową, ostatni dotyczy cewki 6 cylindra. Cewki...
Sonda NB, ale nie jest zwykła. Jest to silnik na ubogą mieszankę - taki wynalazek Toyoty sprzed lat, aby zmniejszyć spalanie. Dlatego sonda jest specjalna i trudno o dobry zamiennik. Ta sonda jednak żyje, tylko traci parametry - zrobiła się bardziej tępa. Wymyśliłem więc, że wstawię po drodze nieliniowy wzmacniacz, którym spróbuję skorygować jej charakterystykę....
witam mam dafa 460KM 2010r EEV auto po tygodniwej trasie po PL ładunki po 10-15(firana) Ton, ośka naczepy ani razu nie została opuszczona, naprawdę miał lekki tydzień jak nigdy, przejechał 1900km z czego 300km na pusto i norma wyszła 33.5L Auto jest naprawdę głaskane, kierowcę wykluczam , samochód sprawuje się idealnie zadnych błedów ,kopcenia lub brak...
Tego właśnie nie wiem, korek pełni funkcje zasysania powietrza jedynie to zdołałem zaobserwować. A fakty na dziś są takie, że po odkręceniu korka pompkaa nie jest wstanie zassać paliwa ? ktoś ma jakiś pomysł, wychodzi na to, że problem istnieje w gaźniku. Membrana jednak ?
Witam. BMW E30 2.5 12v. Pytanie mam co do przepływomierza. W nim jest czujnik temp zasysanego powietrza. Jaki ma zakres prac ? Lub jaki mogę zamontować zamiennik na zewnątrz w dolocie po usunięciu przepływomierza. Użyłem ecumastera det 2 do konwersji MAF > MAP. Ale muszę dopracować mapę po korekcji temp.
witam:) w megance 1 1,4 podczas odpalania zasysa prawie wszystki płyn chlodniczy podczas jazdy temperatura rosnie i po chwili spada do 2 kreski, przy szybszej jezdzie wywala płyn korkiem(nowy korek) , po zgaszeniu silnika syczy z korka, a ten płyn jest tlusty ale nie ma oznak ze jest w nim olej
Pilarka pali aż miło..ale gdy się jej robi transfuzje z benzyny.Tzn.z jakiegokolwiek innego zbiornika,który wcale nie musi być wyżej.Gaźńik normalnie zasysa paliwo.Odpowietrznik w korku,sprawny.Zbiornik nie puszcza benzyny do przewodu paliwowego.Przewód drożny,sprawny,podłączany do metalowego króćca będącego częscią zbiornika.Żeby było ciekawiej..integralna...
Jak odkrecam korek wlewu to jest syk zasysanego powietrza, lecz tak bylo zawsze odkad pamietam nawet przed ta usterka teraz. Czy zawór odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest w korku?
Kolego w baku ma być powietrze no i paliwo, jeżeli masz zatkany odpowietrznik w korku od wlewu to pompka zasysa z największą siłą ponieważ ciągnie benzynę na siłę i stąd może powstawać szarpanie i głośna praca pompki. 1/4 czy rezerwa ? Boi jeśli jest mało paliwa to wiadome że ciągnie paliwo z powietrzem. Jaki tam jest bak plastikowy czy nie ? może bak...
Może zacznij od odpowietrzenia zbiornika paliwa. Może zatkane i robi się podciśnienie. Nie wiem jak u Ciebie jest to rozwiązane, może być wężyk odpowietrzający a może być tylko przez korek wlewu paliwa. Jak będziesz miał niepełny zbiornik to popuść korek żeby zasysało powietrze. Dodano po 4 U mnie w firmie jest jedno auto które raz paliło 20/100 a raz...
mi się wydaje jak by mi płyn wylatywał przez rurę wydechową i zastanawiam się czy to nie ma coś wspólnego z uszczelką od głowicy. umówiłem się na środę tak że będę wiedział co i jak. jeżeli ktoś ma jakieś propozycje to chętnie przeczytam dzięki z góry Dodano po 3 aha jeszcze sobie przypomniałem że za każdym razem zasysa mi płyn od chłodnicy dopiero...
Przepływomierz musi być. Bez przepływomierza jazda jest możliwa ale trudna. Prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz. Falowanie najczęściej występuje od zasysanego lewego powietrza w kolektorze dolotowym czyli gdzieś za przepływomierzem. Możesz mieć uszkodzoną odmę, korek oleju, uszkodzony bagnet oleju, uszkodzone uszczelki silnika przez które...
Bardzo dzięki. Tylko, że jak założę korek, to ciśnienie go wyrzuca, aż pod sufit. Ale taka metodą jeszcze nie próbowałem. Spróbuję dziś... Jesli znacznie zwieksza sie cisnienie w zbiorniczku to moze pompka zasysa powietrze przez zaworek do opuszczania lewarka. Dokrec go troche mocniej przed pompowaniem. Taka pompka bez oleju jest niezbyt szczelna i...
Witam mam pytanie do posiadaczy escort,czy ktoś orientuje się gdzie w escorcie czy i gdzie znajduje się odpowietrzenie zbiornika paliwa. Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem ponieważ w zbiorniku wytwarza się podciśnienie, jak odkręcę korek to słychać zasysanie powietrza. Dzięki za podpowiedź.
zasysa korek zasysa korek płynu chłodniczego zasysa korek wlewu oleju
gniazdka angielskie ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora uzwojenie robocze
ogranicznik przepięć ogranicznik przepięć
Komunikat PF 7 na urządzeniu Elstat - co oznacza? Podłączenie stycznika immobilizera w VW T4 2.5 TDI