Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Zasysa lewe powietrze. popryskaj plakiem w okolicach kolektora.
Wydaje sie ze pompą zasysa lewe powietrze. Skontrolować gniazdo zbiornika czy nie ma pęknięć czy uszczelka jest cała.
Nierowne obroty moga wynikac z luzniej przepustnicy. Gaznik zasysa lewe powietrze i to powoduje nierowna prace lub niespodziewane gasniecie.
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Witam - pisałeś że nie chodzi ci też na gazie a to raczej jest dziwne bo instalacja gazowa za bardzo nie ingeruje w instalacje samochodową(wtryski ,modół), po patrz dokładnie czy, masz szczelny układ , może gdzieś zasysa lewe powietrze .
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
Witaj Dokręć dwie śruby mocujące gaźnik często się odkręcają. Silnik zasysa tzw. lewe powietrze i i nie zasysa paliwa. Pozdrawiam
Rzadko się zdarza uszkodzenie pompki oleju. Serwis nie przewiduje wymiany co określony przebieg, jak to w samochodach bywa. W tych modelach (MS170, MS180) jedyny problem z pompką oleju to wężyk łączący zbiornik oleju z karterem plastikowym. Po latach guma zaczyna się kurczyć, a wtedy pompka zasysa lewe powietrze i nie działa smarowanie prowadnicy/łańcucha....
Witam niedawno mój samochód zaczął dławić się tz przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach zasysa powietrze i nie pracuje i gaśnie jak puszczę gaz przy dławieniu się to wraca na wolne obroty na ssaniu chodzi normalnie ale jak docisnę gaz to to problem się powtarza wykonałem parę operacji które miały pomóc to znaczy wyczyściłem gaźnik pompę paliwa wymieniłem...
Wydechu nie zrobiłem ale sprawdziłem uszczelkę pod przepustnicą! Niestety zasysa lewe powietrze tamtędy. Kupiłem środek do odpalania samochodów na zimno, prysnąłem nim w okolice uszczelki pod kolektorem (między kolektorem a przepustnicą).efekt - samochód wyraźnie próbował mi zgasnąć. Powtórzyłem tą czynność dla uszczelki pod kolektorem dolotowym i nie...
Dokumentacja o tym nie wspomina, a aż tak dokładnie nie znam tego ECU, żeby się sprzeczać. Nawet jeśli adaptacje nie są zapisywane do EEPROMu to podtrzymanie RAMu jest na kondensatorze i wystarcza na kilkadziesiąt sekund, nie minut. Tak czy inaczej raczej nie (tylko) rozjechane adaptacje są w tym aucie problemem... bardziej podejrzewam niesprawny reduktor...
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Należy uszczelnić korek wlewu oleju,przez który zasysa "lewe powietrze" i bije w odmę ponad normatywnie. Płaska uszczelka,bądź nowy oring w zależności od tego,czy 16V,czy 8V. Na oringu,korek po odkreceniu nie powinien podskakiwać w trakcie pracy silnika,tak należy dopasować w/w oring. Kupić zestaw oringów i pobawić się w odpowiednie dopasowanie. Taka...
To może być to. Prawdopodobnie pompa zasysa "lewe" powietrze. Trzeba dokładnie sprawdzić wszelkie połączenia przed pompą. Gdy znajdzie się miejsce zasysania powietrza, można to uszczelnić kitem hydraulicznym dwuskładnikowym.
Sprawa prosta - drobny błąd przy składaniu. Jeżeli dociskasz obudowę i zaczyna działać, oznacza to, że masz gdzieś nieszczelność, przez którą "podciśnienie" generowane przez silnik zasysa "lewe powietrze". Interesują Cię wszystkie uszczelki między silnikiem a obudową silnika i szczelność umieszczenia w/w w odkurzaczu - strona "ssąca".
Doczytałeś , że Zębiec KWKD nie posiada dolotu powietrza wtórnego (PW) nad palnikiem , oraz ma problemy ze szczelnością dopływu powietrza (montowany jest z dwóch członów ,górnego ( blok wodny) i dolnego (popielnik), a ich połączenia nie zawsze są szczelne i kocioł zasysa lewe powietrze).Poza tym posiada ruszt wodny , którego ja bym się wystrzegał ....
Czy membrana siłownika klap kolektora dolotowego jest cała? Jeśli nie to zasysa lewe powietrze poza przepływomierzem. Częsta usterka.
Może.ktoś sobie ubzdurał że gaz jako paliwo suche nie będzie w stanie odpowiednio smarować silnika i postanowił podać olej. Jeśli usunąłeś olej to zaślep rurkę bo może tamtedy zasysa powietrza.
Zasysa lewe powietrze na uszczelce między gaźnikiem a cylindrem. Wymień uszczelkę ( możesz wyciąć z grubego papieru, np. z pudełka po butach). Mogły się też poluzować śruby mocujące gaźnik.
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
a mogę tylko dodać że zasysa lewe powietrze na tym garze. Dlatego świeca jest czarna ? Ile brał oleju?
IMHO -kody odczytales poprawnie - masz za wysokie podcisnienie czyli bardziej zblizone do atmosferycznego czyli zasysa Ci gdzies lewe powietrze - a powyzsze potrafi mocno zubozyc mieszanke i sonda ma nieprawidlowe wskazanie wykraczajace poza zakres norm - zakladam ze gazu nie masz - sprawdz wszystkie uszczelki
Sprawdzałeś szczelność całego układu?, może zasysa gdzieś lewe powietrze i dlatego masz korekty..
Może jest gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze.
Sprawdź szczelność przepustnicy, może po czyszczeniu zasysa lewe powietrze? Jak silnik pracował dobrze przed czyszczeniem to po powinien tak samo a nawet równiej.
Zasysa lewe powietrze albo jakieś podciśnienie nie podłączone. A jak silniczek krokowy ?
Tak to prawda, problemy są nie tylko z tymi modelami Husqvarny, ale innymi też z racji karterów z tworzywa w których często odkręcają się śruby lub trzeba wymieniać uszczelniacze. Nie wspominając o chińskich gaźnikach, pilarka gdzieś zasysa lewe powietrze i postawił bym na wymianę uszczelniaczy z łożyskami, bo to idzie w parze żeby było "drożej".
Temat standardowy , sprawdz połaczenia przy przepustnicy i zaworze obejściowym (szczelność ) może zasysa lewe powietrze ... Oczywiście czyszczenie obesciowego , przepustnicy i tego nieszczęsnego kanału -- dyszy od pokrywy zaworów do kolektora .... Powinno pomóc chyba że obejśćiówka już umiera ....
Zobacz na mapa jakie wartości pokazuje i sprawdź lewe powietrze czy gdzieś nie zasysa ewentualnie egr się wiesza
A może wiecie którędy może lub najczęściej zasysa lewe powietrze. Proszę o sugestie.
Może nieszczelność w dolocie, zasysa "lewe" powietrze. Zrób kasowanie wartości adaptacyjnych.
Mi to wyglada na przegrzana swiece. Przegrzac moze sie na skutek zbyt ubogiej mieszanki np. bo zasysa lewe powietrze.
Sprawdz rurkę idącą do czujnika ciśnienia bezwzględnego czy nie jest gdzies dziurka i zasysa lewe powietrze. Pozdrawiam :)
wygląda mi to na nieszczelny dolot powietrza. auto zasysa "lewe" powietrze i właśnie takie objawy występują
Jeśli silnik zasysa lewe powietrze, to jak wzbogacisz je o jakiś palny dodatek, to zassaniu do silnika, zmienią się obroty.
Silnik zasysa lewe powietrze, wot i cały problem. Gdzie trzeba daj kit i będzie git, człowiek nie czuje jak mu się rymuje.
Spróbuj wymieniĆ uszczelki pod kolektorem sącym ,zczasem twardnieją i kolektor zasysa lewe powietrze dlatego usterka ustępuje po rozgzaniu umnie tak było. Objawy umnie były takie ze, trzęsło silnikiem tak jakby palił na trzy cylindry i kopcił bardzo ,koszt uszczelek pare euro . Pozdrawiam.
Tam bardzo lubi się rozpaść odma i przepływomierz pokazuje bzdury, bo silnik zasysa lewe powietrze
"a jak ma pełny zbiornik to nawet rano nie ma większych problemów. " Może zasysa lewe powietrze ze zbiornika, oberwany króciec.
moze gdzies zasysa lewe powietrze . podlacz 12v sptzwdz czy sie otwiera zwroc uwage na biegunowosc.
aby pozbyć się powietrza z instalacji? Należałoby wodę pompować do hydroforu większego i okresowo upuszczać powietrze tylko: pompa pracuje jakby miała tarcie Wcześniej czy później spowoduje to jej uszkodzenie. Serwisant twierdzi że przed pompa ma gdzieś nieszczelność Sprawdziłem i nic takiego niema Wszystkie złączki przed pompa przekonałem i dodatkowo...
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Problem masz w lewym powietrzu gdzieś zasysa lewe powietrze i dlatego tyle pali Ten rocznik ma zapłon elektroniczny. A czy filtr powietrz ma aż taki wpływ na spalanie(11litrów)? Da j więcej info.
Może zasysa lewe powietrze gdzieś na dolocie , rozpylacz np bezyną ekstrakcyjną , psikać na cały układ dolotowy i zwróć uwage czy znienia sie praca silnika
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Przeczytaj ten wątek poniżej ; https://www.google.com/url?sa=t&source=w... The FIAT Forum https://www.fiatforum.com › threads grrrrr stilo fault code p1653 judder? engine light...
Ale rzeźba :) to się kupuje normalne rury i kolana nastawne na daną średnicę i z wyczystką. Można wtedy wyczyścić każdy odcinek aż do samego komina. A tu widzę jakieś spawanie i do tego nie taka średnica jak wylot z kotła. Większa oczywiście może być, ale są do tego odpowiednie redukcje, a nie jakieś zakitowanie zaprawą szamotową. Brak ciągu to nie...
No więc tak: silnik w mojej Hondzie to B20Z1, ale chyba nie jest to orginalny silnik Miałem takie podejrzenie i właśnie po VIN chciałem sprawdzić :-D problem braku regulacji wolnych obrotów nadal nie rozwiązany.... Zakładając, że od strony elektryki, mechaniki i układu paliwowego jest wszytko sprawdzone i sprawne, pozostaje jedna sekcja - dolot i układy...
falowanie może być spowodowane -przepływomierz -sonda -czujnik położenia wału -silniczek krokowy -zbyt mały poziom płynu w chłodnicy -zasysa lewe powietrze w kolektorze ssącym
Jeżeli skuter pali z zasłoniętym filtrem czyli bez powietrza to prawdopodobnie ma dziurę na silniku, simering albo uszczelka, zasysa lewe powietrze i nie odpala na zimnym silniku, a po rozgrzaniu jak się zachowuje ??
Ostatnio walcząc z Honda Accord (podobne problemy), ktoś polecił mi spryskać silnik PLAKiem, aby sprawdzić, czy ciągnie lewe powietrze. PLAK nie pomógł, więc kupiłem spray rozruchowy do diesl'a StartPilot. Na włączonym silniku spryskiwałem wszelkie miejsca dolotu, podciśnień itp. W końcu usłyszałem zmianę pracy silnika i zlokalizowałem gdzie zasysa...
jak będzie w przystępnej cenie Trzeba się trochę przyłożyć i wyszukać taką cenę, która jest akceptowalna. jak go poprawnie ustawić Mocowany jest dwoma śrubami. Śruby ustaw pośrodku owalnych otworów. B. ważny jest stan samej przepustnicy. Jeżeli jest np. mocno brudna, to zasklepia szczeliną powietrza i silnik gaśnie. Jeżeli ma duży luz na osi, to zasysa...
Radze zabrać się za sprawdzenie połaczeń przewodów elektrycznych w pobliżu silnika ,pewnie złączki są zasniedziałe lub bardzo luzne ,wszystkie przewody podcisnieniowe też bym sprawdził może który jest już zmurszały lub uszkodzony i zasysa lewe powietrze :idea::idea::|
Mysle ze to moze byc dobry trop, i na pewno to sprawdze. Slysze jakies piszczenie i mam wrazenie ze wlasnie zasysa lewe powietrze. I pomysl z zadymiarka jest tez bardzo pomocny. Takich odpowiedzi oczekiwalem. Dzieki wielkie. Opisze potem co zrobilem i czy pomoglo. Ewentualnie jak ktos ma jeszcze jakies pomysly to bede wdzieczny. Wiedzy nigdy za wiele...
Lewe powietrze ci ciągnie, szukaj nieszczelności pod przepustnicą, możliwe że podstawa wtrysku sparciała/pękła i tamtędy zasysa lewe powietrze, albo przewody podciśnienia gdzieś spadły, widzę ze silnik wymontowany z auta, podciśnienie od serwa zaślepione ??
Prawdopodobnie silniczek krokowy regulujący wolne obroty z tym ze w tym modelu nie wystepuje jako częsc zamienna jest razem z całą przepustnicą , spróbuj umyc przepustnice moze cos pomoze , a jeszcze inna możliwosc to ze zasysa lewe powietrze gdzies za przepustnicą.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
Proponuje zobaczyć do podstawy gaźnika ,czy przypadkiem nie jest pęknięta guma uszczelniająca kolektor z jego podstawą , może zasysać lewe powietrze.
Jeśli pilarka nie reaguje na regulację wolnych obrotów biegu jałowego i kręci łańcuchem to znaczy iż ma zbyt ubogą mieszankę ''L'' bądź zasysa lewe powietrze, proponuję sprawdzić szczelność wszystkich złączek, czułe ucho pozna pracę silnika jego taktowanie tzn. mieszankę, sprężyny sprzęgła mogą być wyciągnięte, lecz nie należy wykluczać gaźnika samo...
Witaj Dokręć dwie śruby mocujące gaźnik często się odkręcają. Silnik zasysa tzw. lewe powietrze i i nie zasysa paliwa. Pozdrawiam
Prawdopodobnie zasysa Ci lewe powietrze gdzieś między przepustnicą, a wtryskiem gazu lub przy filtrze powietrza.
Przy niskim poziomie paliwa pompa paliwowa z paliwem zasysa tzw."lewe" powietrze. Rozwiązaniem jest niedopuszczanie do niskiego poziomu paliwa lub wymiana ssaka paliwa który zapewne ma dziury.
Dzięki za podpowiedz w najbliższym czasie zakupie, a co do nierównej pracy silnika? Jest możliwość ze auto zasysa lewe powietrze, jak tak to gdzie najczęściej są te nieszczelności? Ostatnio usłyszałem ze jest lekko nieszczelny wydech, ale to raczej nie ma wpływu na obroty, czy się myle?
Wydaje mi się, że to może być elektryka, bo nie pali na wszystkich garach(ja tak mam jak jest wilgotny i dostaje przebicia), ale z tym luźnym filtrem jest też prawdopodobne, bo zasysa lewe powietrze i mieszanka jest zbyt uboga, co świadczy o mułowatości auta. Pozdrawiam i powodzenia
spawdz wtryski, czujnik temp chlodziwa ECT poprawnie dziala, wyczysc przepustnice, sprawdz czujnik przepustnicy, rowniez sprawdz czujnik temp. zasysanego powietrza IAT, moze gdzies zasysa lewe powietrze ew jeszcze czujnik wstrzasowy KS Pozdr. Procekkk i powodzenia
zasysanie powietrza jest to mozliwe. jezeli zasysa lewe powietrze to te skoki obrotow nie byly by chyba rownomierne ? Dodano po 14 zasysanie lewego powietrza chyba nie bo na ssaniu autko chodzi idealnie tak jak npowinno. tylko jak sie nagrzeje to jest zle. prosze o rade
kolego w twoim przypadku to może być dużo przyczyn takich objawów nie równiej pracy silnika sprawdź jak możesz wszystkie połączenia czujników może jakieś wtyczka się zabrudziła podczas wymiany uszczelki albo gdzieś jakiś wężyk nie jest podłączony albo przetarty i silnik zasysa lewe powietrze
Może zasysa gdzieś lewe powietrze. Sprawdz jakimś starterem.
sprawdż szczelność połączeń pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym może uszkodzona jest uszczelka kolektor_głowica i zasysa lewe powietrze mógł ktoś wczesniej to naprawiać i pokręcil wkrętem ustalającym polożenie spoczynkowe przepustnicy i teraz jest za bardzo uchylona na wolnych obr sprawdż tez ustawienie linki gazu.
Sprawdzałeś szczelność zbiornika. Dwa błędy od EVAP to może być wyciek, lub też silnik zasysa "lewe powietrze" przez ten układ wtedy kiedy nie powinien. Prowizorycznie można zaślepić dolot EVAP do silnika, błędu to nie usunie ale może wpłynąć na spalanie. Sondy nie powinny mieć podobnych wykresów. Jak wyglądają świece?
izyr. Sprawdź czy nie pojawiła Ci się nieszczelność na mocowaniu stożka albo czy po prostu stożek nie jest zabrudzony jakimś syfem. Błahostka ale może pomóc. Ponadto warto też zerknąć pod uszczelkę kolektora ssącego i ogólnie przyjrzeć się całemu układowi dolotowemu. Może po prostu zasysa lewe powietrze.
A takie buty :) Ale muszę mocniej naciskać by hamować niż tydzien temu przed awarią. Czyli jeśli mi płynu nie ubywa to zostaje tylko przeciek wewnętrzny w pompie hamulcowej ? Czy regułą jest że jeśli jest nieszczelność w dolocie i silnik zasysa lewe powietrze to zawsze obroty będą podwyższone ? Potem falowanie obrotów itp.
Popieram docenta silnik zasysa " lewe powietrze"sprawdż wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego wąż podciśniowy serwa,uszczelkę pod zespołem wtryskowym itp.Kod nr. 35 nie oznacza tylko uszkodzenia silnika krokowego ale również nieszczelności w układzie dolotowym silnika.
wyczyść filtr powietrza ( kompresorem), jeśli w pilarce zostawiłeś paliwo na zimę to wylej je, wlej czystej benzyny ( nie mieszanki), napompuj gaźnik ( jeśli nie masz pompki wspomagającej to poszarp troszkę by benzyna przepłukała gaźnik) następnie wylej paliwo wlej nową mieszankę. Jeśli od ostatniej wizyty w serwisie nie pracowałeś nią dużo to to może...
Witam.Nie zatarł się przypadkiem w niej cylinder?Ódkręć tłumik i przez okienko wydechu sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra i tłoka,oraz pierścienie.Jeśli są rysy albo ślady przypalenia,to silnik masz przegrzany,wymiana cylindra i tłoka.Możesz też mieć nieszczelną piłę,uszczelniacze wału się rozsypały.Po odkręceniu sprzęgła będziesz miał pod sprzęgłem...
Super, dziękuje jeszcze raz za liczne podpowiedzi i pomoc. Panowie cewki wyczyszczone, świece również. Silnik pracuje teraz okej, lecz pojawił się inny problem albowiem na biegu jałowym podczas strzelenia gazem (raptowne wciśnięcie gazu) silnik tak jakby zasysa lewe powietrze i lekko dławi. Okolice filtru powietrza. Jakieś pomysły? Dodam że może tam...
Prawdopodobnie należy oczyścić silnik krokowy wolnych obrotów. Przykręcony jest na dwa wkręty torx20 pod wtryskiwaczem od strony dźwigni gazu. Często on jest odpowiedzialny za taką sytuację. Sprawdź również złączki podciśnienia podłączone pod wtryskiem fajka przyłączeniowa w kształcie L potrafi pęknąć i tędy zasysa lewe powietrze.
Masz kolego problem bo to charakterystyczna praca przy nie szczelnym silniku, zasysa sobie lewe powietrze i dlatego chce chodzić tylko na ssaniu. A regulacje robi się bez ssania. Nie mylisz może w którą stronę ssanie włączasz? To na ssaniu właśnie powinien Ci przygasać na rozgrzanym silniku. A jeśli masz dziurę, czyli zasysa lewe powietrze to bez remontu...
skoro obroty i tak kolo 1500 to może jest jakaś nieszczelność na ssącym, co może tłumaczyć oba problemy - zasysa lewe powietrze więc przepływomierz przekłamuje, zasysa tak dużo ze ma podwyższone obroty biegu jałowego, a MAF'em jak sie bedziesz bawił to nawet jak jeszcze jest dobry to go pewnie uszkodzisz (a propo jest specjalny spray do przepywek....ale...
Jesli faluja obroty to moze byc tez jakas nieszczelnosc i silnik zasysa lewe powietrze. Np pod kolektorem ssacym (zobacz czy sie sruby nie poluzowaly), albo pod tym nieszczesnym gaznikiem. Moze tez byc tak ze os przeustnicy ma luzy i powietrze sobie tamtedy wpada (przynajmniej takie objawy sa w durzych fiatach i w poldkach).
chcesz sprawdzić tą gumę to podaje sposób. zapal golfa i niech pracuje na wolnych obrotach. Otwórz maskę i spróbuj poruszać mocno gaznikiem w lewo pożniej w prawo. Jak zgaśnie silnik to masz dziurę w gumie i tedy zasysa lewe powietrze. A ten filtr paliwa jak pisze kolega to też bym zmienił razem z gumą. Powodzenia!!!
Trudno jest coś zasugerować ,ale skoro gaśnie na wolnych obrotach już podczas jazdy ,to warto posprawdzać wszystkie węzyki podcisnieniowe może którys jest nie podłaczony lub jest dziurawy i zasysa lewe powietrze ,warto sprawdzić kabelki czy są odpowiednio podłaczone lub przykręcone :idea::idea: po prostu trzeba teraz raz jeszcze wszystko sprawdzić to...
zbyt uboga mieszanka - sonda stoi na zero albo 0.1V ,może zasysa lewe powietrze,zmierz napięcie sygnału po przegazowaniu,wtedy przez chwilę podniesie się napięcie albo z innej beczki-może czarny z szarym zamienione,wtedy sygnał zwarty do masy,mogę sie mylić bo późno ale na wypiętej kostce na sygnałowej od str. sterownika (czarny od str sondy) pow być...
Kolega Wróblewski wie na jakiej zasadzie działa dwu sów? Jeśli będzie nie szczelność np na uszczelniaczach (simeringi na wale) to zamiast zasysać mieszankę paliwowo powietrzną z gaznika zasysa lewe powietrze i nigdy nie odpali, to że kolega adamuss34 odpalił maszynę z tzw "kielicha" nasuwa na myśl właśnie tą jedyną usterkę jaką są nieszczelności w silniku...
Kup na CPN za 5 PLN dodatek do benzyny , zastosuj 5-8 razy bardziej stężony niż pisze to wyczyści dysze ,rurki emulsyjne.Jeśli pomogła wymiana w/w - proponuję wymianę tulejek osi przepustnicy.Tam się "wyrabia" ,tam gdzie najczęściej pracuje , zasysa "lewe powietrze"i brak przejścia , niestabilne wolne obroty. Brak możliwości ustawienia w/g sprzętu pomiarowego...
sebolm Witam. Temat dość stary ale mam pytanko. Czy ta sprężynka jest w samym zespole odmy, czyli tym elemencie z tworzywa z okrągłym "talerzem", który jest przykręcony do pokrywy zaworów?. Od niego odchodzi przewód do kolektora wlotowego. U mnie jest taki sam przypadek z silnikiem BZB. Prawdopodobnie zasysa lewe powietrze przez ten przewód z odmy...
Kiedyś to przerabiałem może pomogę:D jaki masz zapłon przez akumulator czy na krótko??jak na krótko to wzrost obciążenia na silniku powoduje na wyższych biegach spadek iskry silnik nie spala wtedy paliwa i sie dławi. Jak ustawiony jest pływak?? jak za bardzo zmniejszony poziom na pływaku to podobnie się będzie zachowywał za małą dawkę paliwa dostaje.....
sprawdź czy na pb jest podobny objaw, jeśli tak to powinno ci pokazać wypadanie zapłonu na kilka cylindrach, a to jest efekt odcinania wtryskiwaczy benzyny przez komp wtrysku, jednoczeście odetnie ci gaz bo nie będzie impulsu z orginalnych wtryskiwaczy. a to wszystko jest wynikiem złej emisji spalin( za dużo powietrza przypuszczam), częstym problemem...
Gaźnik jest zamocowany do cylindra i mieszanka jest najpierw zasysana do skrzyni korbowej a komora spalania jest w głowicy . Więc jakie uszczelki pomiędzy gaźnikiem a komorą spalania ? Jesteś kolego w błędzie gaźnik jest przymocowany do krócica ssania a następnie do cylindra. Między krócicem a cylindrem znajduje sie uszczelka i podkładka izolująca...
No ja bym na twoim miejscu przede wszystkim sprawdził serwo ,i przewód łączący serwo z kolektorem.Podejrzewam że jest tam gdzieś nieszczelność przez które zasysa lewe powietrze i to na wolnych obrotach powoduje spadek obrotów i gaśnięcie. Obsłuchaj dobrze czy nigdzie tam nic nie syczy ,niech ci ktoś podepcze na hamulec przy zapalonym silniku .A w ogóle...
Nie jest to "normalne" ani w tym ani w żadnym innym silniku... Syczy... W sensie że pobiera powietrze. Czy to syczenie jest powiązane ze wzrostem prędkości obrotowej silnika ? tzn chodzi mi o to czy np trzymając silnik na np 3 tyś obrotów syk ten jest jednostajny i słychać go dopóki gazu nie ujmiesz ? Bo na filmiku to jedynie chwilowo "gazujesz" więc...
Witam ponownie, wracam do tematu. Dzisiaj miałem okazję sprawdzić ile wody jest w zbiorniku zanim ciśnienie zacznie rosnąć. Wygląda na to, że jest to około 10 l wody, a więc stanowczo zbyt mało. A więc we wtorek spróbuję wymienić membranę w zbiorniku. Jeżeli wody jest 10 l to trzeba ustalić co jest przyczyną. Czy to, że pompa nie wyrabia i jest dławiona,...
Duże spalanie benzyny może powodować: - sonda lambda, która podaje zbyt niskie napięcie, co oszukuje komputer sterujący iż silnik zasilany jest ubogą mieszanką - co w konsekwencji powoduje dłuższy czas wtrysku paliwa i większe spalanie. - zasysa "lewe" powietrze , i wtedy sonda lambda będzie podawać sygnały o mieszance zbyt bogatej w powietrze - wtedy...
Ja zrobiłem raczej konserwę niż regenerację, papierowe uszczelki wyciąłem z kartonu, nie wiem tylko którędy zasysa to lewe powietrze. Może przez serwo ? Ale hamuje poprawnie.
Ja mialem ten sam problem w moim audi b4 2.0 silnik ABT. Wystaczylo wymontowac silniczek krokowy i wyczyscic go WD-40. Podobny przypadek mial koles w renault megane z jednopunktowym wtryskiem. tez mu czyszczenie pomoglo. Moze to rowniez byc nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia. Obejrzyj przewody i posluchaj czy nie ssie Ci gdzies lewego powietrza....
Chociaż jeśli na 1 pozycji leci okey to zasysa gdzieś lewe powietrze od napowietrzania. Sprawdził bym uszczelki oraz sam adapter dyszy. Aczkolwiek - systemy spieniania są na tyle hmm.. Uciążliwe że nie wykluczyl bym elektrozaworow.
Morze sparciały uszczelki w kominie i miesza powietrze ze spalinami,lub zasysa lewe powietrze. Może po prostu siadła ci cela w analizatorze, radzę sprawdzić na innym urządzeniu , moja rada nie ustawiaj na co2 tylko na o2 i obserwuj tlenki, co2 jest wyliczane nie mierzone, w kondensatach o2 jest zazwyczaj w granicach 4,5 do 5,5(zazwyczaj 5-5.5) i tego...
Uszkodzona redukcja wpuszczała lewe powietrze.
pompa zasysa powietrze renault zasysa powietrze hydrofor zasysa powietrze
nieprzydzielony obszar dysku lampa kamerę zakodowany kanał
zmywarki whirlpool firmware ml2160
Zamiennik woofera dla JVC S-PX3: Kluczowe parametry Migająca czerwona kontrolka i słaby udar w młotowiertarce Milwaukee