Skoro nie ma silniczka to steruje obrotami przepustnica tak jak mówisz.Chyba gościu nie jest aż tak głupi żeby tego nie zauważyć?Silnik na 100proc łapie lewe powietrze .Zatkaj kartonikiem szczelnie dolot i zobacz czy zgaśnie od razu prosty jak cep samochód.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Zaraz zaraz ... na chłopski rozum sa tylko dla możliwe zdarzenia: a) zatkanie ruchu "wprost" b) lewe powietrze które "kradnie" podciśnienie
Kod 1 to brak startu pieca- nie dopływa paliwo lub uszkodzony palnik, zatkana rurka doprowadzająca powietrze. kod 3 za niskie napięcie zasilające, tego nie muszę chyba wyjaśniać. Kody mokrego webasta adekwatne do urządzenia powietrznego.
Witam, mam taki problem u narzeczonej w aucie a chodzi o lewe powietrze i to w ilosci takiej ze jak zatkam dolot to zero reakcji Zaślep dolot, ale wyprowadź sobie wężyk. Znajdź palacza papierosów (może być efajek) niech się dobrze zaciągnie ;) i przez wężyk "wpompuje" dym. Nieszczelność znajdziesz po wydobywającym się dymie.
Może też być zatkany wąż odpowietrzający zbiornik , jak jest zatkany to powietrze nie ma gdzie uchodzić i woda nie ma miejsca i będzie wylatywać szufladą na wodę.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
To otwarty układ nawet bez pompy będzie grzał więc co ma do tego filtr? Tym bardziej że jeden pion idzie a w drugim gdzieś jest powietrze albo zatkana rura, zacięty zawór itp. Sprawdził bym czy gdzieś nie kapie woda. Przy odpowietrzaniu patrz jak tryska woda tam gdzie ledwo leci jest problem. Moim zdaniem oczywiście.
To nie pomoże. Kocioł jest całkowicie zatkany. Nawet powietrze nie przemija.
Błąd wygląda tak EDC 3925-11 Added after 5 Czy możecie mi powiedzieć, czy mały intercooler po prawej stronie silnika jest zatkany? A powietrze nie ochładza się. I czy można go umyć, czy po prostu wymienić?
Z odkurzaczem, to jest inna sprawa - gdy jest odetkana rura, to odkurzacz pracuje na pełnej mocy, bo sprężarka pompuje powietrze. Dopiero po zatkaniu rury, sprężarka pracuje na luzie (powietrze nie przepływa) i silnik wytwarza mniejszą moc. Można to poznać o tym, że po zatkaniu rury, obroty silnika wzrastają. Ot, taka specyficzna sprężarka. W przypadku...
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Najlepiej ustawić standardowo, czyli tak by tylny wentylator wyciągał powietrze z obudowy. Boczny otwór bym zatkał. Zasilacz jak masz możliwość to albo ustawiasz tak by zasysał powietrze od spodu obudowy, albo by zasysał z wnętrza obudowy. Osobiście wolę by było dodatnie ciśnienie w obudowie, w innym wypadku (jak jest podciśnienie) każdym otworem wlatuje...
Daj sobie spokój z tymi pomiarami, nic z nich nie wynika, ze względu na odprężnik na wałku rozrządu. Dwa szarpnięcia a masz już 4 atm jak byś pociągnął więcej to wynik byłby lepszy. To nie silnik samochodu. A regulator obrotów jest sprawny? Daj zdjęcie tego gaźnika, jak tam masz to podłączone. Jesteś na 100% pewien, że gaźnik jest nie zatkany? Powietrze...
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Błąd 08 : Obwód kawy zatkany Termobloc zatkany Sprawdzić powietrze przechodzące przez termoblok Czyścić / wypłukać zdejmować termoblok powietrze do wtrysku przez gniazdo termobloka i sprawdzić, czy powietrze opuszcza zbiornik do perkolacji Cieknąca rura Sprawdzić zespół przewodów naocznie rur i zacisku Kremowe uszczelnienie Sprawdź, czy piana kawy...
Twoja skrzynka ma ~35L i strojenie w okolicy 50Hz, więc zrób nową skrzynkę 45-50L(at)40Hz, bo z tej nic nie wyciśniesz, ewentualnie zatkaj szczelnie port i ciesz się closed'em.
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Witam. W moim przypadku w expresie Siemens EQ.3 należało wyczyścić kruciec na który nakłada się rurkę do spełniania mleka. Jest tam malutki rowek przez które powietrze dostaje się do rurki. I to powietrze wytwarza pianę. Jeśli rowek był zatkany mleko robiło się tylko ciepłe.
Tak u mnie był zatkany odpływ z wymiennika. Jak wlewałem przez komin wodę to dołem nic nie wylatywało. Zgorzelinami zatkał się odpływ i powietrze musiało być przepompowane na siłę. Z boku zdjąłem gumowy wąż na sropliny i udrożniłem wymiennik.
Powinno to wyglądać mniej więcej jak na zdjęciu. Jeśli nie masz gdzie tej rury podłączyć to ją zaślep bo inaczej silnik ssie niefiltrowane powietrze.
To na razie jedyne co przychodzi na myśl.Najważniejsze sa dysze w gazniku,w razie zatkanych sprężone powietrze na pewno nie czyścic drutem czy czymś podobnym.Warto sprawdzić tez pływak.
Mała nieścisłość - przy zatkanym wydechu spada spada zapotrzebowanie silnika na powietrze. Ale z drugiej strony przy spadającej różnicy ciśnień po obydwu stronach wirnika, a co za tym idzie prędkości spalin, to to faktycznie może i miało by sens. Taniej rozkręcić wydech, niż ładować się w podmianę turbiny. U mnie prywatnie wirnik obraca się jak dla...
Główny winowajca to połączenie od zbiornika oleju do pompy. Łapie powietrze i wpycha w siłowniki. Po zgaszeniu silnika "żurek" powoli wraca przez pompę i rozpręża się powodując wycieki. Sprawdź "smok" w zbiorniku - może komuś "przypadkiem" wpadła jakaś szmatka i zatkała sitko.
Ciśnienie paliwa ok. 3.5 bara, powietrze ok, wydech niezatkany, nie sprawdzałem ciśnienia na cylindrach, ale powinno być ok, pali bez problemu od strzała.
Uszkodzony czujnik przegrzania, pozaginane przewody rozprowadzające ciepłe powietrze, zatkany wlot (kratka) na wentylatorze
witam czy jak ma sie popsuty termostat w filtrze powietrza, to czy jak jest zatkane cieple powietrze, to wtedy bedzie o wiele wieksze zuzycie paliwa
Co Ci przeszkadza woda w rurze? Niech się skrapla. Zatkałeś kratkę wentylacyjną okapem. Którędy ma płynąć powietrze z nawiewników, przez pokoje i dokąd dalej? Gdzie jest kratka wywiewna? Jeśli już popełniłeś ten błąd, że zlikwidowałeś wentylację grawitacyjną zastępując ją wyłączoną mechaniczną to przynajmniej jej używaj. Zamontuj zegar czasowy na okapie...
Ale silnik i tak powinien chyba się nagrzać do około 100 stopni. Chyba nawet przy tak niskiej temperaturze. Poza tym jak temp. pokazuje 80 to i tak powinno lecieć gorące powietrze. Może być tak, że nagrzewnica się zatkała jakimś syfem? Tylko jakim, jak tylko płyn jest lany.
No nie, zatkany właśnie, czuć jak delikatnie powietrze bez ciśnienia odpowietrzeniem wylatuje, to jako pierwsze sprawdziłem.
Z tego co wiem a nie jestem od wentylacji, to buczy silnik bo powietrze się cofa jakoś tak. Harmann jest wynalazcą tego typu silnika, reszta to są podróbki. I prawie nic się nie zmienia w jego pracy gdy całkowicie zatkasz wylot, tak skonstruowany. No i ma trzy biegi II-231m3
Witam. To służy do awaryjnego zatkania wylotu z odpowietrznika. Normalnie ta zatyczka powinna być poluzowana, aby ewentualne powietrze mogło uchodzić. W przypadku gdyby odpowietrznik się zaciął, uszkodził, itp. i zaczęła z tamtąd wyciekać woda, zatyczkę tę się dokręca, w celu zatamowania wycieku, do czasu wymiany odpowietrznika na sprawny. Dopóki odpowietrznik...
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
zatkany komin doprowadzający powietrze do spalania.
Jak zatkałem ręką dolot to silnik nie gaśnie No jaki wniosek? powietrze silnik dostaje za pośrednictwem silnika krokowego Przepustnica elektryczna. Po mojemu oringi zwykłe nie serwisowe bo szkoda było 90zł.
Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
1. zbyt drobno mielona kawa 2. problem z ciśnieniem wody: zepsuta pompka, zatkany dopływ, zasysa powietrze, wycieka bokiem itp. 3. zatkane sitko, albo coś innego
Może podsysa sobie serwem lub evapem powietrze. Jak na wolnych zatkasz mu dolot to gaśnie ?
Sprawdzalem nieszczelności, jak zatkam ręką rurę ssącą powietrze to silnik gaśnie
Przy dużych głośnościach występuje większe ciśnienie w obudowie i nawet najmniejszą szczeliną może dmuchać powietrze robiąc przy tym świst. Dodatkowo sam tunel bass reflex zazwyczaj generuje świsty, tutaj nie da się tego ogarnąć by całkiem nie wydawał dźwięków niepożądanych bo taka jego natura. Za to można je ograniczyć przez zastosowanie łagodnego...
No tak, a poza tym nawet gdyby deflegmator byłby zatkany to powietrze i tak ucieknie przez zasobnik proszku, bo w żadnej pralce ta część nie jest hermetyczna. Poza nawiasem: Raz widziałem zatkany wąż odpowietrzający -skarpetką :D Właściciel pralki skarżył się że raz mu piana poleciała tamtędy :lol:
no dobra. Ale czemu nawet po zatkaniu egr cofa powietrze w filtr?
Prawdopodobnie masz uszkodzony zawór dawkowania adblu Gdzie dochodzi do cofania się ciśnienia powietrza z komory mieszalnika. Jeśli mam racje to aby wykryć trzeba zaobserwować parametry systemu gdzie mogło dojść do zatkania wtryskiwacza (24) i wzrost ciśnienia za zwężką (12). Co spowodowało że przez zawór (20) i filtr (17) przedostaje się powietrze...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
cały dół silnika pasuje od Uno 1.0 Fire, taki silnik kosztuje ze 200zł a nawet taniej, głowice od Pandy załóż (uniakowa niema mocowania na poduszkę silnika) robiliśmy tak z kolega w Pandzie 2 bo miałem silnik od Una i wszystko pasuje :) co do "odpalania" bez wtryskiwaczy to śmiało, jak go złapało to i tak na panewkach a nie na pierścieniach zapewne,...
hamulec jest twardy. Serwo Ok bo jak wyciągałem zatkany węzyk, to aż powietrze wsało.
Rzeczywiście, masz rację. Jestem w szoku, że nie ma wentylatora. W tej kuchence gorące powietrze powinno uchodzić szparą na płycie z tyłu płyty. Sprawdź, czy nie jest zatkana i czy jest odpowiednia wentylacja za kuchenką, żeby chłodne powietrze mogło dojść.
Źle jest schemat narysowany - dren do masy, rezystor pomiarowy do źródła, baza do źródła, kolektor gdzie jest a emiter do drugiego końca rezystora pomiarowego i dalej na obciążenie. Jest jednak pewna warta uwagi rzecz - jeśli prąd będzie powoli narastał zabezpieczenie zadziała. Jednak jeśli prąd wzrośnie natychmiast (np zwarcie) to jest niezła szansa,...
to pewnie zatkany separator paliwo\powietrze, taki baniaczek na rurce czujnika podciśnienia. Wyciągnąć i dmuchnąc w niego, pewnie poleci trochę oleju
Witam.... Chyba w domu najprosciej to w lazience... Zraszaczem spryskaj powietrze albo pusc goraca wode tak zeby nazbieralo sie duuuzo pary. Zatkaj wszelkie dziury, wywietrzniki, szpary w drzwiach... najlepiej czyms mokrym. Poczekaj az para zniknie i w takich warunkach rozbierz dysk. Tylko nie wierc w lazience tylko w innym pomieszczeniu. Chyba prosciej...
Chyba znalazłem problem Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć Coś może być zatkane? Sory za tak durne pytania ale dopiero zaczynam z motocyklami
Opel Zafira C Tourer 1.4 Turbo A14NET. Test szczelności dolotu powietrza: z jednej strony zatkana rura powietrza — odłączona od filtra powietrza, z drugiej strony zatkana rura odłączona od przepustnicy i tam została zaślepiona. Przez wentyl jest wtłaczane powietrze, które ucieka przez silnik, czyli po wyjęciu bagnetu poziomu oleju pojawia się ciśnienie....
witam.... sprawdz zawor przy pompce, moze byc walniety, sprawdz czy nie jest dziurawa pompka, oraz czy rekaw nie jest juz dziurawy... najlepiej odlacz rekaw od aparatu i sprobuj delikatnie wdmuchnac powietrze z ust i zatkaj palcem wlot i zobacz czy gdzies nie uchodzi to powietrze, sprawdz tez droznosc wszystkich otworkow (czy nie sa zatkane), jezeli...
jakie moga być skutki zatkania odpowietrznika egr co idzie do filtra powietrza od zasysa powietrze jak go zatkam nie widzę różnicy takiej.
W sumie odma to dobry trop . Albo zatkana albo pęknięta i lewe powietrze dostaje się .
Jak łapie lewe powietrze, to nic dziwnego. Zatkaj, byle szczelnie. Zaworek ciśnieniowy masz wywalony?
nawet jak kompresor jest juz napędzany silnikiem mogę mocno dłonią zatkać rurkę wylotową, rozumiem ,że powietrze zgromadzone jest po prostu sprężone w obu odcinkach rurek ? ponieważ tak ma łatwiej niżeli popchać je do zbiornika ? dobrze myślę ...
Tam nie ma gaźnika tylko przepustnica bo to silnik na wtrysku jednopunktowym. Odma nie ma nic do tego, nie było to lewe powietrze bo nie ma w tym układzie przepływomierza. Lewe będzie wtedy jak będzie zaciągał miedzy przepustnicą a głowicą. Nic tam się nie zabrudziło/zatkało. Sprawdzić ciśnienie benzyny oraz stan układu zapłonowego - przewody, świece,...
Lałem 1:40 jak w markowych kosach, a tu jest zalecane 1:25. Że co? Makita zaleca użycie mieszanki 1:50. Mieszanka 1:40 jest zalecana do chińczyków, ale mimo tego mogą pracować bez problemu na mieszance 1:50 z użyciem dobrej klasy oleju. Na jakim oleju użytkowałeś tą kosę? Myślę że nie tyle olej spowodował uszkodzenia, tylko przegrzanie silnika. Widać...
Wątpię ponieważ w pralce wymieniałem łożyska i krzyżak jakieś 2 miesiące temu czyściłem wszystkie przewody. Rurka od hydrostatu nie jest zatkana lekko przechodzi powietrze. Jeszcze podmienię hydrostat i sprawdzę.
Może jeszcze być wina uszczelki głównej na połączeniu części dolnej i górnej. Najlepiej zdjąć górną pokrywę, tą na 4 wkręty przykrywającą układ otrzepywania, zatkać wlot powietrza i słuchem zlokalizować nieszczelność, gdzie syczy powietrze. Dziwna usterka. Z reguły po wykonaniu czynności opisanych wcześniej odkurzacz powinien działać. Pozdrawiam.
Przy wyłączaniu silnika czuję (zatkanie węża palcem) jak wąż (od membrany) podczas gaszenia silnika zaciąga powietrze..... Wcisnąłem ten od klapy gaszącej następnie zatkałem palcem i nie trzyma mimo zatkania. A więc?
Sprawdź dokładnie czy nie dostaje się lewe powietrze, uszkodzona guma rurka zatkana nagarem itp.
A wymieniać pompę tylko dlatego że albo był zatkany filtr, albo gdzieś powietrze łapała...
zwróć uwagę jest kilka pytań do wyjaśnienia. - czy kominek był używany intensywnie przez poprzednika? - czy jest odbierane w jakiś sposób ciepło, nadmuchy, podkowa? - czy powietrze do spalania doprowadzane z pomieszczenia czy z zewnątrz? - czy zapach jest tak samo odczuwalny zaraz po rozpaleniu jak i po kilku godzinach? - czy masz czujkę CO? jeśli chodzi...
Pioneer w tej seri głośników troche oszukał ludzi, co do skrzynki to zrób sobie 50litrów wsadź jakomś długą rurke najmniej 10cm średnicy żeby powietrze nie świstało, będziesz mógł sobie ją zatkać i porównać, co do tej twojej teori to nie mam bladego pojęcia skrzynia BR robi większy hałas w samochodzie, a skrzynia zamknięta gra lepszym bassem, co do...
Przyczyna musi być. Albo jest w nim powietrze, albo coś go zatkało (nowy też może być czymś zatkany).
Na pierwszym zdjęciu jest gniazdo mocowania turbiny z fotki nr 4. Czy ten okrągły plastikowy talerz to jakaś dodatkowa ruchoma część tak blisko wlotu powietrza ? Z tej perspektywy nie widać bocznych otworów, przez które jest zasysane powietrze. Jeżeli turbina jest na wierzchu to można sprawdzić czy jest stabilnie zamocowana na osi silnika. Więcej pomysłów...
może łapie lewe powietrze
do komory pływakowej dostaje sie benzyna ale dalej już nie. wężyk ciśnienie powietrze jest zatkane bo mam kranik bezciśnieniowy
Witam, to zadne 'lewe powietrze', bo skoro musisz wszystko w gazniku pozatykac, zeby sie odezwal w ogole - to zwyczajnie benzyna nie dochodzi do dyszy glownej/rozpylacza paliwa i tyle, cos jest ewidentnie zatkane w gazniku - przy doplywie paliwa do dyszy glownej...Przy 'lewym powietrzu' - silnik czesto zaskakuje / odpala, ale wchodzi na wysokie obroty...
Hmm.. Podczas robienia kawy woda leci do tacki ociekowej ? Wyjmij elektrozawór i dmuchnij w niego.. - Zatkany czy swobodnie przelatuje powietrze ?
Podłączam się z rozwiązaniem. Zrobiłem tryb serwisowy. Bez filtra odpowietrzyłem układ, uruchamiając pompę kilka razy. Zasugerowałem się waszymi radami, że filtr, który kupiłem (zamiennik), może brać lewe powietrze i jak sprawdziłem jego szczelność w misce (zatkałem jeden otwór i dmuchałem w drugi, gdy filtr był pod wodą), okazało się, że był uszkodzony...
Maszyny, są dobre na serwis klimy, czyli przegląd. Dla klienta co lubi mieć wszystko, w liściu. Podjedzie fachman podepnie maszynę ściągnie czynnik olej potem naładuje "swierzego" i jest git. Jak, łoch przyjedzie a w układzie bida to dopiero zaczynają się schody. Pół, bidy jak, zrobisz próżnię i, napełnisz to, z sezon polata i, z tym się pogodzi że...
Albo zatkany gdzieś przepływ powietrza ciepłego a zimne powietrze dobrze chłodzi.
Zgadzam się z kwok. Tak jest przy zgaszonym silniku. Stawiam na fałszywe powietrze. Zrzucić dolot przed przepustnicą, odpalić, zatkać deską i zobaczyć czy zgaśnie. I będzie wszystko wiadomo. 😉
Silnik 2t próbowałem wypiąć ssanie i dalej tak samo zatkanie kanału powietrza który podaje powietrze do dyszy poprawia sprawę tak że skuter wchodzi na wysokie obroty
Nie wiem jakie tam masz ogrzewanie czy klimę, ale skoro piszesz o czwartym biegu to chyba jakiś "basic" No więc w W126 można zrobić taki test: ustawiamy kręciołek rozdziału powietrza na "okienka" ustawiamy dmuchawę na "max" i wszystkie okienka zamykamy. Jeżeli wszystkie wyjścia są zamknięte, to powinien być słyszalny wyraźny wzrosty obrotów silnika...
Odpowietrzniki ( mam kaloryfery aluminiowe z odpowietrznikiem jak na jednym z pierwszych postów) nie działają tzn odkręcam je (nawet do końca) i nic ani powietrze ani woda nie wylatuje. Może być tak,że zatkane są otworki w zaworach,albo jest niski poziom wody w instalacji.
Co jest z moim silnikiem ?: po tym jak się przegrzał 3 razy ( była zatkana rura doprowadzająca powietrze ) teraz kopci z tłumika (chyba bierze olej ?) a jak się nagrzeje to stuka w gaźniku (spalanie detonacyjne ). Co mu jest?? Proszę o odpowiedź
W takim razie wyjmij wiazke, zatkaj konce, do jednego podlacz sprezone powietrze i wszystko do wody. Jesli jest dziura, to sie zdradzi.
zrób tak : zdejmij filtr powietrza zatkaj go ręką tak żeby powietrze prawie nie dochodziło i kopnij go pare razy
Ja bym stawiał na fałszywe powietrze. Na wolnych obrotach zatkaj wlot powietrza. Jeżeli silnik natychmiast zgaśnie to OK. Jeżeli nie, to masz fałszywe powietrze i szukaj nieszczelności.
Nie da się podnieść obrotów, po za tym, nie usuwaj skutków, tylko przyczyny. Sprawdź szczelność dolotu, odmy, może gdzieś dostaje się lewe powietrze, zatkaj całkowicie dolot do filtra powietrza (np reklamówką), jak silnik nie zgaśnie to masz przyczynę.
Sprawdzić czy pierwsza sonda pracuje prawidłowo jeśli nie to napewno trzeba ją wymienić, oraz odpal auto zatkaj ręką przepustnicę i powinno auto zgasnąć jeśli zatkasz i będzie chodzić dalej to lewe powietrze zasysa, można by było diagnostykę zrobić.
Jednak fałszywy alarm. Dalej nie dawała pary. Jak zdjąłem wąż z zaworu trój drożnego to zaczęło podawać. Po rozebraniu lancy okazało się że mnóstwo kamienia było w samym wężu a kompletnie zatkane było w samej dyszy. Sprężone powietrze udrożniło bez problemu i wszystko już działa
Ja bym na wszelki wypadek sprawdził czy nie ssie fałszywego powietrza z serwa - wystarczy jakoś np. świskiem stolarskim na chwilę zacisnąć wąż od kolektora do serwa hamulców lub go zdjąc i zatkać. Fałszywe powietrze jak mi się wydaje może jakoś wpływać na komputer poprzez np. sonde lambda i być traktowane jako dodanie gazu.
Nie mam pomysłu co to ale odpływ byłby inaczej usytuowany - na pewno bez syfonu. Z drugiej zaś strony (niezależnie od tego co to jest) ta folia nie wygląda na nic co miałoby być trwałe - raczej wygląda jak "zabezpieczenie w transporcie przed zabrudzeniem". No... ale to tylko domysły. Edit: Może to być doprowadzenie powietrza w celu wyrównania ciśnienia...
to co trzeba zrobić niby powietrza nigdzie nie łapie fakt mam puszke wyjętą ta co wchodzi w filter ale to nic nie ma Dodano po 37 a jednak chyba łapie powietrze zatkałem ręką dolot a on chodzi normalnie
Zostaje jeszcze EGR może być brudny lub nawet zatkany. Przewody podciśnienia któryś urwany i zasysa powietrze.
Filtr w dmuchawie jest zatkany i ja miałem podobny problem. Otóż pralko suszarka pobiera mokre powietrze z bębna przepuszcza przez grzalke i wpuszcza do bębna. Najczęściej niedosusza przez zatkany filtr brak cyrkulacji.
Odkręć rurkę przy głowicach, włącz, sprawdź czy bije powietrze (czy dasz radę zatkać palcem). Jeżeli dasz utrzymać palec, mogą być uszkodzone zaworki w głowicy. Dodano po 2 Zazwyczaj w głowicy są zaworki płytkowe (takie blaszki).
wydaje mi się ze lewe powietrze Ci gaźnik łapie. weź zatkaj(nie cała) dziurę filtra powietrza co ciągnie powietrze i daj znać co się dzieję... zatkaj np najpierw ćwierć dziury zobacz jak pali, jedź się przejedź, później, pół dziury, całą dziurę i opisz jak skuter chodzi jak to zrobisz. to jest dwusuw 50 pojemność? Dodano po 7 Albo za mało powietrza.....
Sprawdź metalowy spiralny przewód, łączący sprężarkę z podstawą ( ma to chyba spełniać rolę chłodnicy powietrza). Miałem taki przypadek u siebie, że przewód zatkał się "syfem", olejem z wodą lub innym "glutem". Zrobi się w nocy -0,5 i nie masz powietrza w podstawie, tylko kompresor awaryjnie zrzuca. Wtedy będziesz słyszał taki dźwięk, jakby ktoś młotkiem...
Mam taką sugestię abyś wyjął chłodnicę i podłączył ją pod kompresor. tylko delikatnie dozuj powietrze bo jeżeli jest zatkana to możesz ją rozerwać. Jeżeli powietrze nie będzie chciało jej przedmuchać , podłącz kompresor z drugiej strony. W ten sposób przepychałem chłodnicę w polonezie. Pomóc Może też przy nagrzanym silniku kilkakrotne podtrzymanie go...
Witam, cieszę sie że pomogło. Są dwa przewody powietrza do gażnika jeden podaje powietrze zimne z przodu a drugi z nad kolektora wydechowego ciepłe. W praktyce po zatkaniu wlotów powietrza do gażnika powinno się zadławić silnik. Przewód (srednicy ok 12mm)z pokrywy zaworów to przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej (w fiacie 125 był prowadzony z dołu...
Mam to samo. Podpowiadano mi egr. Wyjałem, rozebrałem i w zasadzie wyglądał jak nowy. Natomiast u mnie błedom w komputerze towarzyszy smród spalin w kabinie. Zatkałem wydech i okazało się ze "syczy" pod silnikiem. No i faktycznie w okolicy turbiny ucieka powietrze i dookoła wszystko uwalone jest spalinami. Także będę oddawał do mechanika bo znając życie...
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
To pewnie obaj macie termostaty do wymiany :-) Rzeczywiście, po 10 km już dawno silnik powinien mieć około 90 stopni. Gdyby był zatkany filtr przeciwpyłkowy ciepłe powietrze by leciało ale zarówno na ciepłym i na zimnym siła nawiewu byłaby co najmniej ledwo wystarczająca. Ale zgodzę się, że przydałoby się nieco więcej informacji.
klimatyzator powiatr powiatr pompa powiatr powiatr zatkać wtrysk
ustawić pompa wtryskowy renault mazda adaptacja prosty regulator prądu ładowania
sprawdzenie schematu delomghi eam3250
Rozszyfrowanie daty produkcji z kodu 43049N4135 Citroën C3 HDi błąd P1113 – niskie ciśnienie common-rail, regulator DRV, czujnik ciśnienia