Przedmuchaj wszystkie kanały w gaźniku, samo moczenie lub mycie w myjce ultradźwiękowej jak masz zatkaną dyszę lub któryś z kanałów nie pomoże.
Miałeś po prostu zatkana dyszę jakimś świństwem z benzyny.
Jakby miała zamarznąć woda w gaźniku na tyle aby zatkać dyszę, to tym bardziej zatkałoby główną dyszę paliwową. A wtedy silnika by nie odpalił wcale :/ . Pomyśl... Bo co, niby woda sobie zamarzła w dyszy jałowej, ale w głównej to focha strzeliła? XD. A poza tym jeśli tej wody nie byłoby zbyt dużo, to silnik by ją po prostu "przepalił" i cześć. Trochę...
A spróbuj najpierw przeczyścić gaźnik i dopiero później go wyreguluj może mieć zatkaną dyszę wolnych obrotów i przede wszystkim gaźnik reguluje się na wyłączonych światłach- to taka mała wskazówka.
Wygląda na zatkaną dyszę możesz spróbować wymienić czarny tusz na nowy i ponowić test dyszy i czyszczenie głowicy nawet kilka krotnie. Ta metoda działała u mnie kilkakrotnie na podobnej drukarce. Zalecam aby co kilka dni 2-3 wydrukować przynajmniej test dysz aby nie dochodziło do zatkania szczególnie z nieoryginalnymi tuszami. Jeżeli to nie pomoże to...
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
nie wiadomo wlasnie, nic nie widac w srodku bo ta rurka od dyszy "od gazu" na srednice 0.01mm chyba
Wezwałem serwis, bo kocioł przestał działać, prawdopodobną przyczyną była zła jakość oleju zakupionego w innej firmie niż dotychczas. Stwierdził silne zabrudzenie filtra przy pompie (wymienił na nowy) oraz niedrożność dyszy wraz filterkiem (Danfoss 55/80), którą z braku nowej wymienił na używaną wczesniej przez 2 lata, która pracuje teraz dobrze. Chciałbym...
jak masz zatkaną dyszę to nie leci przez nią wystarczająca ilość gazu. i jeżeli zaczyna sprężarka ssać blisko 0-1 bar to wyłącza. Płukanie instalacji kosztuje średnio 300-500 zł zależy. a myślę że mocne przedmuchanie azotem powinno pomóc na dłuższy czas jeżeli nie chcesz sobie kosztów robić. koszt dyszy to jakieś 7 zł. Przynajmniej ja po tyle kupuje.
(at)balonika3 Tam jest zapłon CDI praktycznie nie regulowalny. Pewnie albo ma zatkaną dyszę w gaźniku, albo urwany klin na kole magnesowym.
Śmiem twierdzić że dysza Pablo jest teoretycznie niezniszczalna , natomiast delavan- nie miałem przyjemności wypróbować. Oczywiście zdarzają się przypadki zatkania dyszy , ale wystarczy tylko wyczyścić i hula dalej.
Witam. Takie objawy są typowe przy zatkanej głównej dyszy paliwa. Gaźnik trzeba przeczyścić i wyregulować. Pozdrawiam.
Na początku myślałem, że to problem z zatkaną dyszą i ją wymieniłem. Czy tę wymianę robiłeś zgodnie z procedurą opisaną w moim linku? Nic nie pomogło, dalej to samo. Jakoś nie wierzę. To typowy objaw szpary pomiędzy rurką a dyszą. W szczególności gdy pojawia się bez żadnych przyczyn zewnętrznych. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną, aczkolwiek...
ja mam lexmarka z605 to jest praktycznie ten sam model w tamtym roku dokupiłem nowy tusz czarny 130zł bo musiałem mieć drukarke na prace dyplomową tusz wytrzymał ale dzisiaj głowice szlak trafił taki jest urok tych drukarek im drukarka tańsza tym tusz droższy i głowica jakby się ją chciało wymienić
Dla PLA temperatura dyszy to zazwyczaj 205-220st. Zazwyczaj temperaturę druku dla danego filamentu znajdziesz na opakowaniu lub stronie producenta. Rozbierz całość i sprawdź czy nie masz problemów z zatkaną dyszą/bowdenem. Dodatkowo sprawdź czy w ekstruderze się nie wyrobiły jakieś zębatki i rolki podające filament.
W gaźniku niewiele się moze popsuć. Przeważnie wina leży w zatkaniu którejś dyszy lub kanału. Ewentualnie uszczelki, membrana, zaworek iglicowy. W twoim przypadku gaźnik nie powinien być zbytnio drogi. A kup identyczny jak masz. Będziesz miał pewność że wszystkie sprężynki będą pasować. Możesz najpierw spróbować porządnego czyszczenia tego którego masz.
Zaworek z dętki myślę że bedzie ok, ale to musiałbyś sprawdzić doświadczalnie i na czas znoszenia zakrecasz i potem odkręcasz, bo czy bedzie to na stałe działać to watpiłbym. Fsoliebhaber Sprawdzałeś klin na wałku zdawczym , pierścieniu na tłoku ? Filtr paliwa stosowałeś ? Może jakiś paproch wpadł i zatkał dyszę.
Sprawdz czy przypadkiem dyszy nie masz zatkanych
Ja swój ekspres ogarnąłem. U mnie woda zamiast do zaparzacza lała się w przelew, a to dlatego, że trójnik z zaworem był niesprawny. Rozłożyłem wszystko na części pierwsze, następnie złożyłem i wszystko działa. Przy czyszczeniu dyszy cienki drucik trzeba naprawdę głęboko wcisnąć. U mnie pomogło. A proces odkamieniania kończy się normalnie, bo u mnie...
pacjent chodzi perfekcyjnie na wolnych obrotach ale po dodaniu minimalnie gazu gaśnie. Jest to wina powietrza lub paliwa bo jak psikam samo startem i daje gazu to nawet chce się wkręcać. Czyściłeś gaźnik i dyszę w gaźniku?Jeśli nie to wyczyść powinno być ok. Nie wiem dokładnie co to za gaźnik ale możesz wstawić foto. Zapewniam Cię ze każdy gaźnik ma...
Automat do kawy DELONGHI Czy nie bedzie probkemu dostac sie do d6sz od srodka ??????? Superrr bardzo pomocna rada.Bardzo dziękuje ,gdyż mamy ten sam problem.paliła się kontrolka aby wykonać odkamienianiu,niestety nie powiodło się gdyż ponownie dioda czerwona miga i co się okazało A to,że słabo leci kawa z jednej dyszy.Mąż próbował cieniutkie drucikiem...
Mam problem. Jedna dysza palnika w kuchence gazowej AMICA jest zatkana. Dyszy nie moge wykręcić bo się gwint wyrobił. W jaki sposob można wymienić dyszę albo może cały palnik. Czy to lepiej zlecić serwisowi.
Wyżej i zatkaj otwór na dyszę , bo opiłków trochę będzie.
Zatkany adapter dyszy lub któryś elektrozawór lub ciało obce w wężyku (gdy grzałka pary mocno zakamieniona / skorodowana - drobinki Al).
Przycisk kropla w xsmall'u? reset? Zobacz czy nie masz zatkanej dyszy mlekiem.
Witam, objawy wskazują na zatkaną dyszę w gaźniku lub problemy z pompką paliwową.
Króciec ssący nie jest pęknięty, nie zaciąga lewego powietrza? Z tym gaźnikiem Mikuni jest zwykle problem z prawidłowym wyregulowaniem poziomu paliwa, bo serwisówka podaje niejednoznacznie, nawet producent gaźnika nie wie dokładnie, a robi się to na dwa różne sposoby. Przy zbyt niskim poziomie paliwa będzie problem w tym, że silnik trzeba bardzo długo...
Szukać w Aparacie zapłonowym, zatkaną dyszą wolnych obrotów (ta w zaworku),ustawieniu zaworów, niedomykającym się ssaniem.
Wysokie obroty też są przy zatkanej dyszy wolnych obrotów, ale kolega czyścił.
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
Nie są pozatykane ponieważ tusz łatwo z nich wylatuje, zostawiają odciski na kartce. Sądzisz że mimo to mogą być przytkane, wtedy choćby część grafiki byłaby w kolorze. Regenerowałem sam. Zatkanie dysz to nie jest jedyne możliwe ich uszkodzenie, tak samo jeśli z dysz cieknie tusz to jest jedynie oznaka tego że dysza nie jest zatkana, ale nie oznacza...
W instrukcji powinno być napisane co oznaczają dokładnie ale takowej nie widzę więc podejrzewam że chodzi o zatkaną dyszę lancy lub zbyt małe ciśnienie wody wchodzącej do myjki ewentualnie poziom oleju jeśli posiada zbiornik do smarowania pompy lub kończy się środek czyszczący jeśli posiada zbiornik na środek ale to tylko moje sugestie bo osobiście...
To masz zatkaną dyszę biegu jałowego. Rozbierz gaźnik na części pierwsze, wykręć ją i wyczyść
Może przy tych manewrach jakiś paproch wpadł do gaźnika i zatkał dyszę.
Jeśli dysze są właściwie dobrane do rodzaju gazu, to drugą przyczyną może być zatkanie dyszy. Wykręć dyszę i przetkaj otwór
Udało się rozkręcić i zlokalizować nieszczelność. Woda/para ucieka przez miejsce gdzie w zaworze plastik wchodzi w jego metalową część. Czy istnieje jakaś możliwość naprawy zaworu (np poprzez wymianę jakiejś uszczelki) czy raczej muszę myśleć o nowym zaworze? ****************************************... Nie znalazłwszy pomocy na "elektrodzie"...
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie sprawą i przepraszam za zwłokę w udzieleniu odpowiedzi o usunięciu usterki. W naszym przypadku był rozłączony wężyk w lewym tylnym słupku, chyba ze względu na zatkaną dyszę spryskiwacza, którą też udało się udrożnić. Temat zamykam.
Jedyna różnica pomiędzy tym wynalazkiem a standardową atramentówką, to większa szybkość wydruku oraz pionowe zamiast poziomych linii przy zatkaniu dyszy.
W mojej scani po naprawie chłodnicy oleju wpadł poprok i zatkał dyszę chłodzenia tłoka co skutkowało zatarciem tłoka i pęknięciem tulei
Jeśli dysze są w kartridżach, to wszystko jedno. W przypadku zatkania dysz, po prostu wymieniasz kartridż. Jeśli dysze są w karetce drukarki, to stosuj raczej tusze oryginalne. Ewentualna wymiana karetki jest nieopłacalna. Tusze zamienne bywają różnej jakości. W przypadku tuszy czarnych, kilka razy spotkałem się z zatkaniem dysz.
Dzień dobry. Mam problem z urządzeniem HP 3525. Nagle przestała drukować w kolorze czarnym. Czyszczenie głowicy wbudowane w urządzeniu nie pomagało, więc wyjąłem głowicę i przeczyściłem gorącą wodą. Po wysuszeniu i zamontowaniu zaczęła drukować czarnym jak na zdjęciu 1. Niestety na zdjęciu 2 już widać na wydruku ten czarny pas jakby czarny tusz się...
A gaźnik standardowy czy sportowy, myślę że masz źle wyczyszczony gaźnik lub rozregulowany. Objawy o których piszesz wskazują na zatkana dyszę główną.
Najpierw możesz spróbować odkręcić główkę od sprayu i przeczyścić ją ciepłą wodą. Czasem to pomaga. Możesz też spróbować trochę wstrząsnąć sprayem, może coś się ruszy. A jeśli to nie działa, to może spróbuj delikatnie przepłukać główkę w ciepłej wodzie albo w alkoholu izopropylowym. Ale uważaj, żeby nie zniszczyć całkiem tej główki. Jeśli nadal nie...
Zakładając że nie kręciłeś śrubami regulacyjnymi ,przyczyną jest brak zasilania ,uszkodzenie lub zatkanie dyszy biegu jałowego elektrozaworu iglicowego.
mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
A po co demontować?Odpinasz wężyk doprowadzajacy płyn,i wtłaczasz w niego powietrze z kompresora,a w dyszę wbijasz drucik i "brandzlujesz" :D nim otwór.100% skuteczności
Witam! Prawdopodobnie masz zatkaną dyszę wylotową, gdyż pompka po pobraniu wody, gdy nie ma jej odbioru (wylotu) cichnie. Odłącz samą ssawkę i wtedy włącz pompkę - woda winna wypływać (nie jest to wtedy wypływ ciśnieniowy tylko laminarny). Sprawdzenie poprzez odłączenie wszystkich rur od odkurzacza nic nie da, gdyż tam jest zaworek zwrotny przytrzymujący...
Witam znalazłem usterkę tj winowajca był zatkany przelot do dyszy do parzenia kawy wyciągnąłem cała ta grzałkę z ekspresu od strony wylotu wody do parzenia włożyłem drut miedziany i zacząłem świdrować po czy podłączyłem pod to wyjscie kompresor z dysza do przedmuchiwania i wydmuchało cały syf na zewnątrz pozdrawiam
Zatkana dysza lub brudny palnik (kurz wewnątrz).
W tym silniku jest gaźnik pływakowy, więc niema w nim membrany. Przygasanie po dodaniu gazu jest spowodowane zatkaniem dyszy w gaźniku. Trzeba go rozebrać i dokładnie przedmuchać sprężonym powietrzem. Sprężynki regulatora wyglądają na zdjęciu OK. Po zdjęciu głowicy cylindra trzeba przeczyścić zawory (strzelanie do tłumika)
Przetestowałem to na w miare młodym Termo Topie. Wymiana elektroniki, a przede wszystkim pompki zasilającej wystarczyła (inna wydajność na skok); Pozdrawiam PS Radzę uważać z polskim olejem opałowym. W starszych piecach ładnie niszczy siatkę katalityczną, a w nowszych potrafi na amen zatkać dyszę (siatki brak).
Witam, to zadne 'lewe powietrze', bo skoro musisz wszystko w gazniku pozatykac, zeby sie odezwal w ogole - to zwyczajnie benzyna nie dochodzi do dyszy glownej/rozpylacza paliwa i tyle, cos jest ewidentnie zatkane w gazniku - przy doplywie paliwa do dyszy glownej...Przy 'lewym powietrzu' - silnik czesto zaskakuje / odpala, ale wchodzi na wysokie obroty...
Wychodzi na to że masz zatkaną główną dyszę paliwową. Schemat gaźnika z miejscem w którym się ona znajduje znajdziesz w sieci.
_JF_ nawet gdy kupisz polgrit o granulacji do 1,4 mm to i tak znajdą się tam kawałki dużo większe, więc należy przesiać nawet świeżo kupione ścierniwo. Zwróć też uwagę, że w polgridzie znajdują się cienkie, ale dosyć długie (nawet do 9mm) włoski, które też przyczyniają się do zatykania, a dodatkowe przesianie część z nich odfiltruje. A ma twoja piaskarka...
Drukarka to Canon MG5350, ma już chyba 3 lata, używałem zamienników ActiveJet. Od jakiegoś czasu nieużywania mam zatkaną dyszę na tuszu PGBK. Próbowałem w obsłudze drukarki robić "czyszczenie", potem "dokładne czyszczenie", kupiłem nowy tusz, maczałem głowicę w ciepłej wodzie - dalej to samo. Jak to naprawić? Wszystkie kolory drukuje prawidłowo poza...
Jaka to kuchenka? Model? Dodano po 2 Może takie jest ustawienie na pokrętle. W innym przypadku może być zatkana dysza od zewnętrznej korony.
Opisany przypadek to nic innego jak zatkanie dysz koloru niebieskiego. Tak sie zdarza w drukarkach atramentowych jeśli przez jakiś czas urzadzenie nie jest eksploatowane - atrament przysycha zatykając otworki przez które wystrzeliwany jest tusz. W opisanym przypadku nastąpiło częściowe zatkanie dyszy koloru niebieskiego. Jeśli programowa operacja czyszczenia...
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
Nie, opcja zatkanej dyszy niestety odpada, be tenn żółty to aż z niej wycieka jak przyłożę chusteczkę. to jest jakaś inna przyczyna i płyn do czyszczenia nic nie pomógł :( może spróbuję oddać na gwarancje, chociaż tusz sam dolewałem i nie wiem, czy sie nie będzie koleś czepiał tego :/
Program wchodzi na płytkę 700MB Sprawdź najpierw sondę lambda, ewentualnie możesz podłączyć jej symulator. Mam schemat. Sprawdź także wszystko w kolektorze ssącym, możesz mieć zatkaną dyszę regulacji biegu jałowego. Sa,m mam audi 80, 1.9E z takim wtryskiem. U mnie to pomogło, ale poszukam jeszcze info...
Kolego, albo mam przywidzenia, albo nad dyszą jest miejsce na podłączenie zbiornika od góry, zaraz za pokrętłem do regulacji,(....) Zbiorniki górne mocuje się pionowo, nie ukośnie. To niby miejsce do mocowania zbiornika górnego to zaślepiony otwór technologiczny po wcześniejszych wierceniach w korpusie pistoletu. Bulgotanie w zbiorniku raczej na pewno...
Jeśli z dyszy wylatuje para, to problem jest w zatkanym spieniaczu. Sprawdź z dyszy bez spieniacza wydostaje się para.
Sługa WSI miałeś rację z tym zatkanym wylotem dyszy czyszczącej. Dzięki za pomoc.
Jeśli jest słaby to może wydmuchało simmering na wale ale wtedy w ogóle nie dałoby się jechać. Na pewno nie ma jakiegoś paprocha w dyszy głównej lub na dnie gaźnika? Jeśli zatkana jest dysza główna to właśnie da się jechać na lekkim ssaniu
to normalne jest powodem może być 1 za tluste mleko np 3.2 % 2 rurka ktora zasysa mleko jest wlozona odrotnie lub ,,nie do konca,, 3 zatkana dysza spieniacza mleka
Kiedyś też kupiłem oryginalny niemiecki gaźnik, ale takiej firmy której podróbek nie ma na rynku. Odpaliłem, chodzi. Przejechałem się, a pod obciążeniem zachowuje się jakby miał zatkaną dyszę, na ssaniu chodzi. Przejrzałem, niby wszystko ok. Zmierzyłem przepustowość dysz. Oddałem do sprzedawcy. Sprzedawca sprawdził, ale na silniku zamontowanym w imadle,...
Wygląda, że masz zatkaną dyszę paliwową (!) ssania. Trzeba "chodzić" po wszystkich kanałach i szukać. Nie zamieściłeś schematu/zdjęć gaźnika, więc ciężko cię nakierować. Znajdź w sieci schemat gaźnika jak najbardziej podobnego do twojego i zamieść. Nie znam tego gaźnika, ale gdzieś w nim dysza ssania musi być. Może to być tylko zwężka. Czy iglica zamykająca...
Panowie ani termopara ani membrana nie ma nic wspólnego z brakiem swieczki. Moze to byc spowobowane trzema usterkami: Brak gazu w rurze lub zatkana dyszą lub uszkodzeniem zesp. gazowego. Sprawdź czy masz gaz. Jeżeli tak to odkręć tą rurkę od dyszy i posłuchaj czy jest w niej gaz po wciśnięciu pokrętła. Jeżeli nie, to będzie uszkodzony zespół gazowy....
Zatkana dysza rozprężna temat zamknięty
Temat wielokrotnie poruszany na forum i dotyczy kilku modeli urządzeń ale zawsze z tym samym aparatem w środku - najczęściej uszkodzeniu ulega stacja dokująco-czyszcząca. Potrzebna jest fachowa pomoc serwisanta, niekoniecznie wymiana części ale dokładne mycie rozwiązuje problem. Dużo rzadziej uszkodzeniu ulega sama głowica drukująca - zatkanie dysz...
Ja rozwalilem emiteca na czesci i tak to wygladalo. Wypiety zaworek a poza tym pelno cukru https://obrazki.elektroda.pl/1077693700_... https://obrazki.elektroda.pl/8084226900_... https://obrazki.elektroda.pl/7661375500_... https://obrazki.elektroda.pl/4962981600_... https://obrazki.elektroda.pl/5706029100_...
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
Zatkane dysze spryskiwaczy, brak płynu, zamarznięty płyn, zatkana pompa, urwany przewód doprowadzający płyn do dyszy, uszkodzona pompka, zatkany gdzieś przepływ. Wszystko sprawdzaj po kolei.
To są cztery możliwości: 1. brudna lub wadliwa elektroda jonizacyjna - nie wykrywa płomienia który się pojawia 2. wadliwy zespół gazowy lub jego sterowanie - nie podaje gazu to elektroda jonizacyjna nie wykrywa płomienia bo go po prostu nie ma 3. zamknięty zawór gazowy lub bardzo brudny filtr gazowy 4. zatkana dysza gazowa
Jeżeli drukarka to wykrywa, to przypuszczalnie masz uszkodzoną czarną głowicę i nie ma to nic wspólnego z zatkaniem dysz lub brakiem atramentu w środku. Nawet nie ma sensu odtykać - to nic nie zmieni. Większość Lexmarków działa jednak na jednym tuszu bez problemów - spróbuj. Czarny będzie wtedy składany z trzech kolorów (marnie to wygląda), ale będzie...
Do sporadycznego użytkowania polecam drukarki z dyszą drukującą w kartridżu. Brother i ten Epson chyba też, mają dysze drukujące montowane w urządzeniu. Zaletą takiego rozwiązania są właśnie bardzo tanie tusze. Wadą natomiast to, że gdy przy rzadkim używaniu dysze zaschną, naprawa staje się nie opłacalna. W przypadku drukarek z dyszami w kartridżu (np...
Jeżeli pompa pracuje trzeba sprawdzić wężyk i dyszę czy nie jest zatkana
Na razie nic nie wymieniać a znaleźć przyczynę spadku podciśnienia. Może nią być, tak jak przypuszczasz, nieszczelność ale może też być problem np. w zatkanej częściowo dyszy lub przewodzie doprowadzającym podciśnienie. Czyli albo podciśnienie ucieka albo nie dochodzi. Mając pistolet do pomiaru podciśnienia znajdziesz usterkę w kilka(naście) minut.
Może być zatkana główna dysza paliwowa.Dostęp do niej po zdjęciu górnej pokrywy z pływakiem.
zastosowano tusz niezgodny z zalecanym przez producenta, co doprowadziło do zatkania (przytkania) dyszy drukującej, co wpływa bezpośrednio na pogorszenie się jakości wydruku W tym temacie - wszystko. Zamykam.
Witam. Wyświlił się błąd E 01 a 1 85 17 za pare minut zgasł. Może ktoś pomoże. Pozdrawiam 1 85 17 Wartość zmierzona przez czujnik ciśnienia sprężonego powietrza SCR jest nieprawidłowa. Witam wszystkich serdecznie 1. zmierzyć ciśnienie powietrza na module wtryskiwacza (dyfuzor) ok.5,5bar(±0.2). Jeśli jest za małe, przyczyna w regulatorze cisnienia...
Jeżeli nie startuje może to świadczyć o uszkodzeniu płytki elektronicznej. Raczej o niesprawnym kompresorku i/ lub zatkanej (uszkodzonej) dyszy, lub zapchanej drodze paliwowej. A fotokomóki faktycznie brak .... ale jest do kupienia. Mimo wszystko najpierw musi zapalić, fotka ma utrzymać płomień. Bez fotki powinna zapalać.
Jeżeli dźwiek pompy po właczeniu kawy jest "tłumiony", że prawie milknie.. A z dyszy natomiast jest głośny i leci prawidłowo świadczy to prawdopodobnie o zatkaniu układu wody..
Kocioł nie był wyłączany z zasilania? Obróć wtyczkę na próbę. Przyczyn jest kilka: -uszkodzona armatura gazowa -zużyte elektrody -zatkana dysza palnika pilotującego
Prawdopodobnie zespół ciśnieniowy zatkany. Spróbuj odwapnić urządzenie ale nie przez dyszę a przez płukanie z wylewki tam gdzie kawa leci.
Prawdopodobnie dostała się woda do palnika i zatkała dysze, Zdjąć dekielk palnika i i widac będzie dyszę szmatka sucha i odkurzacz możę pomóc z wyciągnięciem zanieczyszczeń. Tu masz filmik jak to zrobić [url=https://www.youtube.com/watch?v=6vv...
Możliwe że trzeba przeczyścic dyszę w lancy. Zatkana dysza jest powodem małego wypływu wody w stosunku do wydajności pompy i hydrostat załącza i wyłącza silnik.
Dzięki za pomoc. Wstyd się przyznać, ale po sprawdzeniu pompy, zaworów, chwytem desperata zobaczyłem to od czego powinienem zacząć, czyli od dyszy - była zatkana. Jeszcze raz dzięki. Temat na wszelki wypadek zamykam.
Czy butla jest oszroniona? Jesli tak należy ją ogrzać;sposoby różne.Ciepła woda,postawienie w ciepłym miejscu... Czy jesteś pewien,że to co jest w butli to gaz? Może to być woda z innymi cuchnącymi rzeczami. I czy jest dopływ powietrza do pomieszczenia? Bo to jest jeden z czynników gaśnięcia płomienia(ognia) i płomienia .......życia. Ostatnie to uszkodzenie...
zatkany był przewód metalowy co idzie do dyszy wtryskowej, powietrzem się nie dało przedmuchać, trzeba było lać ciepłą wodą i wtedy puściło. Moduł dozowania zaczął działać.
Też mi sie zatkało ten palnik... W tej dyszy jest takie supergęste siteczko, a na wylocie gazu tej dyszy jakis jakby 'dekielek' i jak go przebiłem/przepchałem igłą, to gaz leci ale juz w bardzo dużej ilosci i płomień ma z 20cm... Niebezpiecznie sie zrobiło i przestało spełniac funkcje bo 'płomień nie ma ciśnienia'.. Ide kupic nowy panik
Po każdym użyciu przepłucz pompki czystą wodą. Wlej do zbiornika wodę, włącz pomki a wode wylewaj, np. do wanny. Rozmiar dysz jest niewielki i łatwo zatyka je zaschnięty proszek. Przepływająca woda z proszkiem piorącym (podczas pracy) jest także naturalnym chłodziwem uzwojen pompki. Zatkanie dysz i dłuższa praca pomp bez przepływu wody powoduje przegrzanie...
A co ma elektrozawór do częściowej i pełnej mocy silnika? Albo za mały poziom paliwa, albo newydajna pompka albo po prostu zatkana dysza paliwa bądź paproch w dyszy rozpylacza.
Odnośnie dysz w gaźniku - ja je wykręcam i każdą badam, czy otworek nie jest zatkany. Do udrażniania dysz mam przygotowane druciki o różnych średnicach, którymi przetykam zatkane otwory uważając, aby nie rozkalibrować otworów w dyszach. Udrożniona (oczyszczona) dysza, to taka, w której widoczne jest wyraźne "światło" w otworze.
Sprawdź dyszę w piekarniku może osad rdza z rur piekarnika zatkało.
Jednak fałszywy alarm. Dalej nie dawała pary. Jak zdjąłem wąż z zaworu trój drożnego to zaczęło podawać. Po rozebraniu lancy okazało się że mnóstwo kamienia było w samym wężu a kompletnie zatkane było w samej dyszy. Sprężone powietrze udrożniło bez problemu i wszystko już działa
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Witam rydzez wszystko na to wskazuje że nie dochodzi paliwo tak jak powinno- jest jego za mało może kranik zatkany dysza w gaźniku albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
Zatkana dysza główna w gaźniku. Zdejmij pokrywę komory pływakowej i wykręć dyszę. Przedmuchaj ją sprężonym powietrzem, oraz oczyść dno komory pływakowej.
wkręcić dyszę wyczyścić dyszę rozebrać dyszę
zamiennik pilota alarmu regulacja obrót szlifierka samsung wymiana klawiatury
wzmacniacz audio oscyloskop hantek
Regulacja hamulca ręcznego Citroen C4 B7: mechaniczny i elektryczny Jak podłączyć regulator DR2-6/1FE i polerkę DR2-8/1FE?