Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Napisze w skrócie. Ja też.Temat znany nie od dzisiaj.Masz zbiornik do wymiany/gruntownego czyszczenia z farby.
Wymień filtr powietrz to się kolego przekonasz ,może nawet trochę kucyków przybędzie jak go dotlenisz nowym filtrem.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Zatkany filtr paliwa Dodano po 6 za wysokie ciśnienie na obwodzie niskiego ciśnienia
Duże prawdopodobieństwo zatkane filtry paliwa
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
To znaczy że układ wtryskowy i pompa działają poprawnie być może masz zatkany filtr paliwa przyczyna raczej jest od filtra do baku.
Za wysoki. Rozrząd skłądany na flamaster, uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa.
Objawy wskazują na zatkany filtr paliwa lub inne problemy z układem paliwowym. Zacznij od wymiany filtra i sprawdzenia ciśnienia paliwa.
ja miałem tak w omedze przy zatkanym filtrze paliwa
A czy to może powodować zatkany filtr paliwa?
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Witam Przyczyną był zatkany filtr paliwa https://obrazki.elektroda.pl/1500931200_... to zostało wylane z powrotu filtra
W zasadzie to może być bardzo dużo rzeczy np. przepływomierz, lewe powietrze albo nawet mocno zatkany filtr paliwa lub powietrza. Najlepiej zobaczyć czy są błędy jakieś w sterowniku, bo bez tego można szukać długo i niepotrzebnie wymienić sprawne części. Pozdrawiam
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Witam.Sprawdz,czy do wtryskiwacza dochodzi paliwo z pompki.Mozesz miec zgnieciony gdzies przewod lub zatkany filtr paliwa.
Może być zatkany filtr paliwa, ale obstawiam przepływomież. Podłacz waga i zobacz co poaże.
Masz zamiar zrobić coś z tymi silnikami czy czekasz aż coś się spali?(pytanie retoryczne) Jak się nie zepsują to nie Auto mojego wujka i nie przeszkadza to jemu tak jest od dawna już. Przy okazji tam zobaczyłem to tylko jak miałem inny problem, ze auto gasło przez zatkany filtr paliwa. ale to nie w temacie już opanowane. A silniczki to narazie dałem...
Mała wydolność pompy paliwa , zatkany filtr paliwa. Zadawaj pytania na forum nie na PW.
Przypuszczam że mamy tutaj brak wzrostu ciśnienia paliwa wewnątrz pompy wraz z obrotami. Silnik wtedy będzie zachowywał jakby był zatkany filtr paliwa.
Okazało się, że zatkał się filtr paliwa. Wrzucam film z rozbiórki składania pompy do F2L 511 https://www.youtube.com/watch?v=iH6hfhgf...
W Audi to normalne że pompa działa dopiero przy odpaleniu. Uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa bądź brak paliwa.
Sprawdzasz iskrę, jak masz, zdejmujesz filtr powietrza i wtryskujesz na otwartą przepustnice 1cm3 benzyny i palisz, jak zaskoczy masz zatkany gaźnik, filtr paliwa, wtedy rozbierasz gaźnik.
A czy przypadkiem nie masz odłączanej pomy paliwa na czas pracy na gazie? Jeśli do tego dodamy zatkany filtr paliwa i trochę wody w paliwie to da się to wytłumaczyć.
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
na końcówce baku takie zaskoczenie. Co sądzicie?? zatkany filtr paliwa , wytracenie parafiny czy jakaś inna przyczyna ? Parafina raczej nie bo za małe mrozy ale jak końcówka paliwa to może zassało z dna zbiornika jakiś szmulc z wodą i powstał korek lodowy w układzie zasilania paliwa .
A może to zatkany filtr paliwa ,woda ,przewody lub uszkodzona pompa paliwowa. Wtedy na wolnych obrotach dobije ciśnienie .
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Niestety 9% to bardzo zły rezultat powyżej 10% zawsze wali błędem. Wskazuje to na to że musisz wykluczyć wtryski robiąc próbę przelewową oraz sprawdzić czy zawór awaryjny na listwie nie puszcza paliwa. Jeśli wyjdzie że wszystko jest ok to proponuję wymienić zawór MORP gdy to nie przyniesie rezultatu dopiero wtedy należy sprawdzić pompę mając pewność...
Witam Samochód został naprawiony, powodem był zatkany filtr paliwa, oraz siateczki na pompie paliwa. Najgorsze jest to że wskaznik paliwa mi się zaczął zawieszać i w tej chwili nie wiem ile w ogóle jest paliwa w baku. Mam pytanie czy ktoś z was się orjentuje jak wydobyć wskaznik paliwa z tego modelu auta??
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Witam Zasadnicze pytanie do tego tematu czy wymieniałęś filtr paliwa w tym samochodzie ?????Częstą przyczyną takiego zachowania samochodu z wtryskiem gdy komputer nie wykrywa żadnych błędów jest włąśnie zatkany filtr paliwa i przy dużym zapotrzebowaniu silnika na paliwo podczas przyspieszania pompa nie jest w stanie wydolić bo filtr zabrudzony stawia...
Filtr paliwa won , pompa może pompować ciśnienie ale robić to za wolno jak jest zatkany filtr paliwa . Poza tym w autach z gazem bardzo częstą usterką jest zapychanie się wtrysku benzyny bo paliwo odparuje ale syf w nim zostaje i jeśli nie używasz benzyny po pewnym czasie rozruch na benzynie i praca jest beznadziejna. Spotkałem się też z sytuacją gdy...
Może masz coś z zasilaniem paliwa nie tak. Jak obroty się zwiększają i po chwili gaśnie silnik to takie objawy daje np. zatkany filtr paliwa. albo dostaje się "lewe" powietrze do gaźnika w raz z paliwem. Lub pompka paliwa szwankuje. nic mi więcej do głowy nie przychodzi.
Byłem świecie przekonany ze wystarczy ok 5 Jeśli pytasz jakie ciśnienie wystarczy do odpalenia auta to jest około 2.5-3 bara. Zawór utrzymania ciśnienia ma za zadanie utrzymania ciśnienia na pracującym silniku 6 bar. Jeśli ciśnienie jest wyższe powodem tego może być zatkany filtr paliwa.
Jednopunkt pracuje na ciśnieniu 0,75 do 1,25 bara, tak, że 2 bary wystarczy, zmierz na nowej pompie. Filtr paliwa wymieniałes? Może być zatkany rdzą.
Świece żarowe na przykład, zapowietrzający się układ zasilania (zatkany filtr paliwa), przestawiony rozrząd (słynne kółko na wale korbowym) Jak zapali nie "kuleje" ?. Yaro, uboga mieszanka w dieslu ???
moze i moduł zapłonowy a moze zatkany filtr paliwa poszukaj dokładnie kable świec wymieniłes a jest jescze kabel który lecy do uządzenia z którego wychodza te kable u mnie to pomogło
Ciśnienie paliwa nie zostało zmierzone ale jeśli silnik po odłączeniu przepływki i lambdy chodzi dobrze to znaczy że układ paliwowy jest ok. To znaczy że w trybie awaryjnym silnik pracuje na zalożonych z gory parametrach. Nie oznacza to że nic sie nie dzieje z ukladem paliwowym tym bardziej że na lpg jest ok. Na zimnym silniku ecu mocno wydłuża czasy...
sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa. być może jakiś fus ze zbiornika zatkał pompę, filtr paliwa albo przewód. silniki z fusów (z baku) potrafią wróżyć tylko spore koszty :D pozdrawiam
Moze tez być zawór bezpieczeństwa, przewód doprowadzający (przetyczka), zatkany filtr paliwa niskie ciśnienie po niskiej stronie zasilania paliwa (pompka wstępna) lub przeciek wewnątrz wtryskiwacza. Sprawdzisz zaslepiajac kolejno wyjścia listwy i obserwując wartość MPROP, o sprawdzając ciśnienie przed filtrem paliwa.
Może masz poprostu filtr paliwa zatkany tak często się dzieje. Wymień filtr i będzie ok.
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
Mi w sumie w podciśnieniowym palniku który mam awaria zdarzyła się przez dwa lata (2500 godzin pracy) w sumie dwa razy. Raz jak zabrakło paliwa a drugi raz jak zatkał się filtr i w podgrzewaczu też zabrakło paliwa 😁
Posluchaj kolegi! Dokładnie sprawdź moduł zaplonowy(cewka), ale ja postawiłbym na pompę paliwa, taki objaw występuje również jak pompa ma za małą wydajność i nie trzyma ciśnienia. Być może że masz zatkany filtr paliwa, ale to trzeba sprawdzić. A wtakim przypadku i VAG i VAS nie pomogą.Powodzenia!
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
-odpowietrzenie zbiornikow masz zatkane -albo filtr paliwa
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Witam. Czy tojest SPI, czy już MPI ? Przyczyn może być kilka. 1. Zatkany filtr paliwa i brak wystarczającej ilości na wyższych obrotach. 2. Zbyt niskie ciśnienie paliwa spowodowane zacierającą się pompą paliwa ( dość częsty przypadek w tych samochodach, zwłaszcza kiedy się jeździ na głębokiej rezerwie :) . 3. Poległ regulator ciśnienia paliwa. 4. Jest...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Z opisu wynika że zatkany jest filtr paliwa, albo pompa podaje za mało paliwa.
Przyczyn może jeszcze być przynajmniej kilka: zadziałanie immobilisera, uszkodzenie ECM (sterownik - "komputer"), uszkodzenie (zanieczyszczenie optyki) aparatu zapłonowego, zatkany filtr paliwa itd. Mam taki pojazd z przebiegiem 120kkm i ostatniej zimy wyjmowałem alternator (pod blokiem) bo autko nie chciało zapalać rankiem z braku energii w akumulatorze,...
Może masz zatkany filtr paliwa(jest pod spodem auta,koło zbiornika),sprawdz jeszcze rurkę gumową,która idzie od reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego(ma za zadanie zwiększą ciśnienie paliwa w momencie kiedy wzrastają obroty silnika)-lubi ta rureczka spadać,no i jak to nie pomoże to dobrze byłoby zmierzyć ciśnienie z jakim pompa podaje paliwo.Pozdrawiam.
Trochę trwało nim pompa pojechała do naprawy. Ale po naprawie pompy zakończył się problem z gasnącym perkinsem. Tak że już wiem że to była wina pompy wtryskowej, nie zatkany dopływ paliwa ani filtr.
Trzeba podlaczyc scanner ODBII i odczytac kody bledow. Powodem moze byc zatkany filtr powietrza, zatkany filtr paliwa, swiece zaplonowe(alfa jest na to wrazliwa), czujnik przeplywu powietrza, czujnik temperatury silnika, sonda lambda, to te najprostsze usterki. Na poczatek proponuje zresetowac komputer odlaczajac akumulator na godzine (i wlaczyc swiatla,...
Renault Thalia 1.4, rocznik 2003 - silnik nie palił. Po przekręceniu kluczyka wszystkie diody na liczniku ślicznie gasły, pompka była słyszalna, że działa. Od jakiegoś czasu, najpierw nie paliła za pierwszym razem, potem po kilku razach, wreszcie zapalała dopiero jakby rozrusznik "wyciągnął" silnik na odpowiednie obroty, wreszcie przestała palić w...
Witam, Po przejechaniu 20km na mrozie -17 *C zgasł mi silnik, i już nie zapalił. Około 1km przed zgaśnięciem zaczął nierówno pracować. Zaświeciła się kontrolka rozładowanego akumulatora, zatkania filtru paliwa, uszkodzenia silnika. Myślałem że zamarzło mi paliwo, lub filtr zaszedł parafiną więc wymieniłem filtr paliwa. niestety nie pomogło. Kontrolki...
Poldek na pełnej szprycy? Jak tak to ciśnienie od 2,8 do 3 bar włączona szeregowo w obieg. Jeśli zaślepiona daje 3,5 to mizernie, lub też ewentualnie zatkany filtr paliwa, lub wąż z paliwem gdzieś zagięty po drodze. Dla przykładu, u mnie w fordzie pompa, na której auto zrobiło 200 tys przy zaślepieniu potrafi nabić do 6 barów bez problemu.
Zatkane w zbiorniku, często się zdarza grzyb po biopaliwach..
Witam mam samochód Fiat Seicento 900 rocznik 98 przebieg 134000. Problem jest tego typu że nie chce odpalić. A zaczęło się od tego że jadę do kolegi oddalonego o 16 km jeszcze wtedy było wszystko Ok. Dojechałem na miejsce po czym gaszę samochód jestem u niego ze dobre 2-3h po wyjściu od niego wsiadam do samochodu i chcę odpalić samochód a tu patrzę...
pojawił się znany komunikat: "steering locked" Czy "steering not locked"? Bo to oznacza zapewne ustawienie kierownicy w takim połozeniu w którym nie mogła zostać zaryglowana. zakluczyłem, odkluczyłem, Masz na mysli wykluczenie i zakluczenie (z rosyjskiego - wyłączenie i załączenie) czyli zdjęcie klemy z akumulatora? Jak długo klema była zdjęta? Co...
A może alarm blokuje pompę paliwa skoro silnik klekocze na samostarcie, możesz zobaczyć czy jest iskra na świecach(czy świece sa mokre po kręceniu rozrusznikiem) albo wygrzebać schemat alarmu z netu i zobaczyć co konkretnie blokuje, nie koniecznie to może być wina alarmu. W SC lubi siadać czujnik położenia wału bez ostrzeżenia, może zatkany filtr paliwa...
Rzeczywiście raz zatkało mi stary filtr paliwa w zakupionym używanym samochodzie. Systematycznie dolewam naprzemiennie preparaty Diesel Fuel Treatment Prestone i Super Diesel Additiv Liqui Moly. Żadnych problemów z wtryskami, zatkanych filtrów i problemów z rozruchem.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Nie dostaje dostatecznej ilości paliwa-zapowietrza się (do sprawdzenia filtry,pompka zasilająca,zatkane przewody paliwowe)
To może ja się też wygłupię dla tych 2 punktów i opiszę mój kliniczny przypadek. Miałem starego esioka w samochodzie 1.6 TD i szykowała się wymiana motoru lub poważny remont, zważywszy fakt że palił prawie tyle samo ON co oleju, tak że wszyscy w okolicy wiedzieli, kto najszybciej i bez grymasów zutylizuje im nawet przepracowany olej. Wlewałem to do...
Witam Jak masz podłączoną pompę w samochodzie na krótko ,sprawdź przewody paliwowe czy nie zatkane ,oraz filtr paliwa.
Witaj. Kiedy Ci się to dzieje? Ile masz paliwa w baku? Pompa paliwa jest przy silniku, jest wbudowana w pompe wtryskową. Należało by najpierw sprawdzić szczelność układu paliwowego? Silnik sam wchodzi na obroty gdy zaczyna mu brakować paliwa. Może być tak, że rurka którą jest zasysane paliwo z baku jest za krótka i jak masz mało paliwa w baku to przy...
Wg. logów N108 pracuje OK. Proponuję sprawdzić jedną rzecz a mianowicie jeśli obroty spadną i silnik zgaśnie to nie przekręcając kluczyka w stacyjce sprawdź czy na elektrozawór N109 (ten w linku http://obrazki.elektroda.net/46_12418806... dochodzi napięcie 12V - jeśli napięcie będzie to raczej wychodzi na to, że masz problem z układem zasilania...
Co 200 km? Trochę często. Może dostawcę paliwa trzeba będzie zmienić. Przy wypalaniu załącza się 5 wtrysk i może dużo paliwa podaje przez co spada ciśnienie na pompie i szarpie. Ewentualnie filtr paliwa zatkany.
W moim polonezie mam problem z lewym powietrzem , po zatkaniu dolotu filtr paliwa auto nie gasnie , przy dodawaniu gazu slychac swist, system wtrysku to bosch , gdzie szukac nieszczelnosci?
Witam, podjechałem swoim peugeotem pod dom i stał tak przez dwa wekendowe dni niestety w mrozie -20. Gdy chciałem go odpalić zakręcił tylko i nic. Myślałem ze to akumulator, ale okazało się ze jest ok. Słyszałem ze podobno mogła parafina zatkać filtr paliwa, ale nie wiem jak to sprawwdzić bo nie wiem gdzie on jest. Wie ktoś może gdzie szukać filtra...
Z wyłącznikiem antykolizyjnym ? co kolwiek to jest , sugerując się nazwą twierdze ze powinno być wszystko ok (auto nie miało żadnej, nawet drobnej kolizji), Zatkał się filtr paliwa wysokiego ciśnienia ? tzn. ze poza filtrem paliwa znajdującym się pod autem , jest gdzieś jeszcze jeden ? jeśli tak to gdzie ?
Opis naprawy błędu P0087 – Zbyt niskie ciśnienie szyny paliwowej / układu Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa Można tak jeździć?
ściągnij no wężyk paliwowy na wejściu i niech ktoś Ci przekręci kluczyk na zapłon - bez uruchamiania silnika Masz wtrysk jednopunktowy - czyli LPG 1 lub 2 generacji Jesli jeździłes dużo na LPG a w zbiorniku było mało beny lub wcale - to pompka paliwowa mogła sie spalić Musisz miec w zbiorniku zawsze tyle paliwa - aby pompka miała co pompować bo paliwo...
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
Witam, moj (2.5 CRD) gaśnie przy dodaniu gazu a nawet na luzie. Zatankowałem do pełna na Orlenie przejechałem ok. 80 km i nazajutrz zgasł mi podczas wyprzedzania - jakieś 120 km/h. Powtórzyło się to kilka razy na 30 km odcinku. Następnego dnia, czyli dziś, gaśnie najczęściej powyżej 2000 obrotów, a czasem nawet na wolnym biegu. Teraz typowanie przyczyny...
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
mi pomogła zmiana świec koszt około 45zł jeśli ci nie pomoże to kable nie szukaj po szrotach bo to bez sensu możesz trafić tez 1 z 4 padniętych przewodów wtedy wydasz o wiele więcej niepotrzebnie -Mi wydaje się że jest to---kable---świece---zatkany filtr paliwa---bezpiecznik---masa karoserii ---lub zwarcie nic mi nie przychodzi do głowy piszę odruchowo...
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa, ale nic to wiele nie dało, owszem filtr paliwa był zatkany na nic, deka przepustowości nie miał. Ale po zmianie nadal kręci żeby odpalić. Pozdrawiam, Artur
Czyli pompa paliwa, zatkany filtr lub przewody? Jak sprawdzić ciśnienie paliwa jakimiś prostymi przyżądami (manometrami itp) i ile powinno ono wynosić dla tego silnika?
Witam nie wiem jak to możliwe ale był zamieniony powrót z zasilaniem. Auto u mnie jeździło prawie dwa lata jak to możliwe, co pompa pchała do filtra i obieg był tylko przez filtr.
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Witam podaj oznaczenie silnika. Sprawdź pompe paliwa zobacz dlaczego nie podaje paliwa moze być coś zatkane a moze pompa siadła.... a napewno na gaźniku jest? pompa jest w baku?
A kranik ? Przewód paliwowy drożny ? Może filtr paliwa zatkany ?
Cos z paliwem - może zatkany filtr i na wolnych obrotach paliwa wystarcza a jak dodasz gazu to poziom w gaźniku spada albo coś ze świecą i jak się zagrzeje to przerywa. PC
Słaba pompa paliwa, filtr, MAP, zatkany układ wydechowy...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Tak na początek sprawdź, czy podczas zgaśnięcia silnika widoczne jest paliwo w przezroczystej rurce przy pompie. Może masz zamulony zbiornik paliwa i zatkany smok lub filtr paliwa. Musisz ustalić, czy jest to usterka elektryczna, czy związana z brakiem paliwa. Może komputer kończy żywot lub pompa paliwa.
filtr paliwa zatkany zatkany filtr paliwa objawy zatkany filtr
schemat podłączyć silnik fazowy sonda pomiarowy częstotliwość naprawa pilota sharp
statecznik świetlówki partycjonowanie dysku
Kerstner – obsługa sterownika agregatu chłodniczego, tryby pracy, kody błędów Skoda Fabia 1.6 TDI 2014 – lokalizacja czujnika położenia kierownicy G85