Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Wg. logów N108 pracuje OK. Proponuję sprawdzić jedną rzecz a mianowicie jeśli obroty spadną i silnik zgaśnie to nie przekręcając kluczyka w stacyjce sprawdź czy na elektrozawór N109 (ten w linku http://obrazki.elektroda.net/46_12418806... dochodzi napięcie 12V - jeśli napięcie będzie to raczej wychodzi na to, że masz problem z układem zasilania...
Wymień filtr powietrz to się kolego przekonasz ,może nawet trochę kucyków przybędzie jak go dotlenisz nowym filtrem.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Co 200 km? Trochę często. Może dostawcę paliwa trzeba będzie zmienić. Przy wypalaniu załącza się 5 wtrysk i może dużo paliwa podaje przez co spada ciśnienie na pompie i szarpie. Ewentualnie filtr paliwa zatkany.
Sprawdź czy pompka paliwowa podaje paliwo. Może filtr paliwa zatkany.
Może masz poprostu filtr paliwa zatkany tak często się dzieje. Wymień filtr i będzie ok.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Jednopunkt pracuje na ciśnieniu 0,75 do 1,25 bara, tak, że 2 bary wystarczy, zmierz na nowej pompie. Filtr paliwa wymieniałes? Może być zatkany rdzą.
A jaki masz nr bł? Dodano po 14 "Under_Pressure" napisał: Ciśnienie zasilania paliwem powinieneś mieć ok. 5.5 bar Przy takim ciśnieniu jak piszesz myślę że nawet by nie odpalił. Gdzie to wyczytałeś? Opis techniczny czujnika ciśnienia fl6 (Informacje ogólne Poza ciśnieniem paliwa, czujnik ten mierzy take jego temperatur. W D16B czujnik umieszczony jest...
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
A kranik ? Przewód paliwowy drożny ? Może filtr paliwa zatkany ?
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
masz inst.gazową?wygląda na filtr paliwa zatkany!
Zabity filtr paliwa, zatkany wydech 100 innych rzeczy też powoduje spadek mocy.
Witam. Może filtr paliwa zatkany, [do wymiany]. Jest tuż przy zbiorniku. A przy okazji sprawdź czy pompa podaje paliwo. P.
Co do palenia: - zatkany kranik - zużyta pompa paliwa (zaworki membrana) - zatkany filtr paliwa - zatkane sitko na zasileniu pompy - zużyty zaworek przelewowy - nieszczelność na przewodach Co do sprzęgła to 2 z 1 stopniem trzeba zgrać i powinno działać chyba że inne cuda.
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa, ale nic to wiele nie dało, owszem filtr paliwa był zatkany na nic, deka przepustowości nie miał. Ale po zmianie nadal kręci żeby odpalić. Pozdrawiam, Artur
Może masz stara benzyne w baku?Jak długo jezdzisz na samym gazie? Pewnie filtr paliwa zatkany ! Sprawdz wpierw to.Zatankuj za 100zł swiezej benzyny zobaczysz co sie bedzie działo?
jak to czytam to mie głowa boli przyczyny mogą być następujące zaneczyszczony filtr paliwa,zatkane sitko w gażniku,żle wyregulowany skład mieszanki,albo nieszczelność na wale korbowym
Witam, właśnie wracam z serwisu, po podłączeniu kompa pokazało czujnik ciśnienia paliwa uszkodzony, filtr paliwa zatkany, ciśnienia paliwa=0. Wyciągneliśmy filtr paliwa-okazało się ze w tym chyba grzebieniu były połamane te plastikowe płytki, mechanik powiedział że to przez to, wymienili całą podstawę filtra paliwa i przy pompowaniu ta ręczną pompką...
Powodem takiego zachowania jest przytkany układ paliwowy tj.zatkany filtr paliwa,zatkany smok w baku lub uszkodzony ten plastikowy króciec na filtrze paliwa.Zrób test podając mu paliwo na pompę bezpośrednio z bańki bez filtra paliwa tak będzie najprościej.Moim zdaniem masz zanieczyszczony zbiornik
Witam. Paliwo jest, pompa działa? Filtr paliwa nie zatkany.
Opis naprawy błędu P0087 – Zbyt niskie ciśnienie szyny paliwowej / układu Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa Można tak jeździć?
Dzięki za pomoc wreszcie naprawiłem ,przyczyną było to że kiedy ściągłem wężyk od przelewu nie lało paliwo czyli uzgodniłem że pompa paliwa daje słabe ciśnienie ,wyciągłem pompe i filtr .Pompa słabo podawała i filtr paliwa zatkany,ale dzięki za potpowiedzi wszystkim forumowiczom
Słaba pompa paliwa, filtr, MAP, zatkany układ wydechowy...
Witam mam samochód Fiat Seicento 900 rocznik 98 przebieg 134000. Problem jest tego typu że nie chce odpalić. A zaczęło się od tego że jadę do kolegi oddalonego o 16 km jeszcze wtedy było wszystko Ok. Dojechałem na miejsce po czym gaszę samochód jestem u niego ze dobre 2-3h po wyjściu od niego wsiadam do samochodu i chcę odpalić samochód a tu patrzę...
Nie dostaje dostatecznej ilości paliwa-zapowietrza się (do sprawdzenia filtry,pompka zasilająca,zatkane przewody paliwowe)
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Witam Wymień filtr paliwa pewnie zatkany Pozdrawiam
Napisze w skrócie. Ja też.Temat znany nie od dzisiaj.Masz zbiornik do wymiany/gruntownego czyszczenia z farby.
Ktoś miał pewnie podobny problem dlatego obejścia robił pająkami. Bo wymiana wiązek trochę kosztuje i trwa więc na szybko obejścia wstawiał. Dodano po 1 filtry paliwa nie zatkane? bezpieczniki zobacz. Rozrusznik gumowym młotkiem ostukaj. Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/4490393900_... Dodano po 1 Masz jakieś lepsze foty ? bo...
Witam ponownie Gazownik stwierdził, że ta instalacja LPG nie ma odcięcia pompy paliwa Sprawdziłem, że sygnał jednak dochodzi na przekaźnik, ale dopiero 1 sekundę od rozpoczęcia kręcenia rozrusznikiem. Czy tak powinno być? Auto w takim układzie nie odpala, natomiast jeśli zewrze się sygnał pompy na kilka sekund PRZED włączeniem zapłonu, auto odpala i...
Możliwe że jest zanieczyszczony gaźnik, filtr paliwa lub zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Mi w sumie w podciśnieniowym palniku który mam awaria zdarzyła się przez dwa lata (2500 godzin pracy) w sumie dwa razy. Raz jak zabrakło paliwa a drugi raz jak zatkał się filtr i w podgrzewaczu też zabrakło paliwa 😁
Mała wydolność pompy paliwa , zatkany filtr paliwa. Zadawaj pytania na forum nie na PW.
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
Zatkany filtr paliwa Dodano po 6 za wysokie ciśnienie na obwodzie niskiego ciśnienia
Zatkane w zbiorniku, często się zdarza grzyb po biopaliwach..
Zanieczyszczony filtr powietrza lub paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa, gaźnik do czyszczenia ewentualnie membrany do wymiany, nieszczelny wężyk paliwa, za bogata“ regulacja położenia śruby regulacyjnej H. Tyle do sprawdzenia.
Jak filtr paliwa byłby zatkany to problem z paleniem był by za każdym razem a nie tylko po czasie. Jak już sugerowałem sprawdź ciśnienie czy nie spada po czasie.
sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa. być może jakiś fus ze zbiornika zatkał pompę, filtr paliwa albo przewód. silniki z fusów (z baku) potrafią wróżyć tylko spore koszty :D pozdrawiam
pojawił się znany komunikat: "steering locked" Czy "steering not locked"? Bo to oznacza zapewne ustawienie kierownicy w takim połozeniu w którym nie mogła zostać zaryglowana. zakluczyłem, odkluczyłem, Masz na mysli wykluczenie i zakluczenie (z rosyjskiego - wyłączenie i załączenie) czyli zdjęcie klemy z akumulatora? Jak długo klema była zdjęta? Co...
Sprawdzasz iskrę, jak masz, zdejmujesz filtr powietrza i wtryskujesz na otwartą przepustnice 1cm3 benzyny i palisz, jak zaskoczy masz zatkany gaźnik, filtr paliwa, wtedy rozbierasz gaźnik.
Duże prawdopodobieństwo zatkane filtry paliwa
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem.....FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie, Zatkany filtr paliwa, zapowietrzony układ paliwowy lub wycieki z tego układu, usterka mechaniczna czujnika.
ja bym postawił na pompe paliwa, iwymień filtr paliwa może jest zatkany
Jeśli Fiacik stał długo bez paliwa to rozbieraj pompę paliwa. Ona ma w środku gumowe zaworki (membranę), które mogą być sparciałe i nie zaciągają paliwa. Do wyczyszczenia lub wymiany. Sprawdź, czy w ogóle popychacz w pompce pracuje jeśli silnikiem zakręcisz. Filtr paliwa do wymiany na dzień dobry. Koszt około 5 zł. W gaźniku jest jeszcze jeden filtr,...
Gaźnik raz, druga sprawa to filtr paliwa można jest już zatkany. Ewentualnie zaworek paliwa, te plastikowe potrafią się zastać i nie otwierać.
Miałam podobny problem dwa razy samochód podczas wilgoci i deszczu po kilku kilometrach zgasł i nie chciał zapalić. A gdy zapalił miałam wrażenie że chodzi na jeden gar no i jechał ja zduszony tak góra kilometr. Zmieniłam a. cewkę b. filtr paliwa był zatkany, więc wymiana c. filtr powietrza Zobaczymy ....... dzisiaj było ok.
ja miałem tak w omedze przy zatkanym filtrze paliwa
Skoro nie puszcza paliwa do wężyka ze zbiornika to wymień przewód i filtr.
A czy to może powodować zatkany filtr paliwa?
Trochę trwało nim pompa pojechała do naprawy. Ale po naprawie pompy zakończył się problem z gasnącym perkinsem. Tak że już wiem że to była wina pompy wtryskowej, nie zatkany dopływ paliwa ani filtr.
Wymień filtr paliwa ,ma wodę albo zatkany
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
To znaczy że układ wtryskowy i pompa działają poprawnie być może masz zatkany filtr paliwa przyczyna raczej jest od filtra do baku.
Za wysoki. Rozrząd skłądany na flamaster, uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa.
Witam podaj oznaczenie silnika. Sprawdź pompe paliwa zobacz dlaczego nie podaje paliwa moze być coś zatkane a moze pompa siadła.... a napewno na gaźniku jest? pompa jest w baku?
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
Okazało się, że zatkał się filtr paliwa. Wrzucam film z rozbiórki składania pompy do F2L 511 https://www.youtube.com/watch?v=iH6hfhgf...
Witam nie wiem jak to możliwe ale był zamieniony powrót z zasilaniem. Auto u mnie jeździło prawie dwa lata jak to możliwe, co pompa pchała do filtra i obieg był tylko przez filtr.
Mozna gdybać wygląda na padniętą pompe paliwa lub zatkany filtr ale moge sie mylić.
Może zatkane filtr paliwa, uszkodzona pompka zasilająca uszkodzona pompa wtryskowa
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
Czyli pompa paliwa, zatkany filtr lub przewody? Jak sprawdzić ciśnienie paliwa jakimiś prostymi przyżądami (manometrami itp) i ile powinno ono wynosić dla tego silnika?
Sprawdź filtr paliwa i gaźnik. Trzeba rozebrać może być zatkany filtr.
Rzeczywiście raz zatkało mi stary filtr paliwa w zakupionym używanym samochodzie. Systematycznie dolewam naprzemiennie preparaty Diesel Fuel Treatment Prestone i Super Diesel Additiv Liqui Moly. Żadnych problemów z wtryskami, zatkanych filtrów i problemów z rozruchem.
Witam.Sprawdz,czy do wtryskiwacza dochodzi paliwo z pompki.Mozesz miec zgnieciony gdzies przewod lub zatkany filtr paliwa.
A czy przypadkiem nie masz odłączanej pomy paliwa na czas pracy na gazie? Jeśli do tego dodamy zatkany filtr paliwa i trochę wody w paliwie to da się to wytłumaczyć.
napisz mi ilu pinowy masz czujnik co do pompy paliwa w ciągu minuty powinno wylecieć ok 1.5 l możesz to sprawdzić na początek tak jak i filtr paliwa może być zatkany i pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do wtrysku :)
Objawy wskazują na zatkany filtr paliwa lub inne problemy z układem paliwowym. Zacznij od wymiany filtra i sprawdzenia ciśnienia paliwa.
Ja proponowałbym jeszcze sprawdzić: 1. czujnik położenia wału korbowego (podstawowy czujnik w układzie sterowania silnikiem) + jakość połączenia w złączce, 2. czy dochodzi do silnika paliwo, tj: - czy pompa paliwa ma wystarczającą wydajność, - czy filtr paliwa nie jest zatkany, - czy regulator ciśnienia paliwa utrzymuje ciśnienie paliwa na odpowiednim...
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Walnięta pompa paliwa ,zatkany filtr, niesprawny układ zapłonowy lub częsta wada tego silnika czyli nieszczelna odma.
Przypuszczam że mamy tutaj brak wzrostu ciśnienia paliwa wewnątrz pompy wraz z obrotami. Silnik wtedy będzie zachowywał jakby był zatkany filtr paliwa.
Witam mam problem jak w temacie.Auto w czasie jazdy zgasło i już nie odpaliło.Poniewaz zgasł jakieś 5km po tankowaniu uznałem,że filtr paliwa został zatkany bo drugie auto z podobnym silnikiem pracuje tankowane na tej samej stacji ale bez efektu.Auto podskakuje zupełnie jak na sekundę przed odpaleniem i tyle.Dodam też że na autostart auto łapie a jedyne...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
zrobilem nie wiem czy dobrze jak wlaczam zaplon to w pompie pstryka tak ma byc? ale nie odpala . Aha napelnilem filtr paliwa do pelna nawet do wezyka co paliwo dochodzi wlalem do pelna .Pare razy zakrecilem i filtr prawie pusty zero paliwa.Filtr jest zatkany?
Wynieniłem filtr paliwa. Prawdopodobnie był zatkany. Znalazłem kilka dziwnych plastikowych odłamków. Dzień wcześniej brakło paliwa. Może poszedł jakiś brud . Zobaczymy co będzie dalej. Problem powstaje gaśnięcia powstaje czasem po przejechaniu nawet 200 km.
Może być zatkany filtr paliwa, ale obstawiam przepływomież. Podłacz waga i zobacz co poaże.
Czy sprawdzałeś filtr paliwa? Czasem, gdy jest zatkany daje takie objawy. Jeżeli to jego wina musisz dokładnie wymyć bak.
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
Do filtra dochodzi 5 bar, za filtrem 1 bar. O co chodzi ? Zatkany nowy filtr Bosch czy pompa CR nie trzyma i puszcza na przelew ?
Ciśnienie paliwa nie zostało zmierzone ale jeśli silnik po odłączeniu przepływki i lambdy chodzi dobrze to znaczy że układ paliwowy jest ok. To znaczy że w trybie awaryjnym silnik pracuje na zalożonych z gory parametrach. Nie oznacza to że nic sie nie dzieje z ukladem paliwowym tym bardziej że na lpg jest ok. Na zimnym silniku ecu mocno wydłuża czasy...
-odpowietrzenie zbiornikow masz zatkane -albo filtr paliwa
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
W Audi to normalne że pompa działa dopiero przy odpaleniu. Uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa bądź brak paliwa.
Zainteresuj się filtrem paliwa bo może jest zatkany. Druga sprawa to jak pompa nie działała dłuższy czas to zaraz się okaże że wtrysk/wtryski są pozapiekane.
Cos z paliwem - może zatkany filtr i na wolnych obrotach paliwa wystarcza a jak dodasz gazu to poziom w gaźniku spada albo coś ze świecą i jak się zagrzeje to przerywa. PC
Sprawdź filtr paliwa może spadł lub jest zatkany i sprawdź te uszczelniacze. Czasem się zdarzało, że i nowe gaźniki do tych kos były niesprawne.
Filtr paliwa won , pompa może pompować ciśnienie ale robić to za wolno jak jest zatkany filtr paliwa . Poza tym w autach z gazem bardzo częstą usterką jest zapychanie się wtrysku benzyny bo paliwo odparuje ale syf w nim zostaje i jeśli nie używasz benzyny po pewnym czasie rozruch na benzynie i praca jest beznadziejna. Spotkałem się też z sytuacją gdy...
Z opisu wynika że zatkany jest filtr paliwa, albo pompa podaje za mało paliwa.
Witam Zasadnicze pytanie do tego tematu czy wymieniałęś filtr paliwa w tym samochodzie ?????Częstą przyczyną takiego zachowania samochodu z wtryskiem gdy komputer nie wykrywa żadnych błędów jest włąśnie zatkany filtr paliwa i przy dużym zapotrzebowaniu silnika na paliwo podczas przyspieszania pompa nie jest w stanie wydolić bo filtr zabrudzony stawia...
A może to zatkany filtr paliwa ,woda ,przewody lub uszkodzona pompa paliwowa. Wtedy na wolnych obrotach dobije ciśnienie .
Wystarczy przeczytać można się domyślić wymieniłem FILTR PALIWA Właśnie się domyślam, że filtr cząstek stałych może być zatkany. Parametry które wiem to że pompka paliwa pompuje ciśnienie 3.2bara Która? Wstępna czy wysokiego ciśnienia? Dalej się mamy domyślać?
Witam. Kontynuuje temat po krótkiej przerwie. Kilka rzeczy zostało sprawdzonych. Pompka jest sprawna, filtr paliwa nie zatkany. Moduł zapłonu i wtryski będą rozebrane i sprawdzone do poniedziałku. Nieszczelności nie dostrzegliśmy, ale będzie wszystko jeszcze sprawdzane. Zauważyliśmy także że jakoś kiepsko chodzi na pierwszej świecy i jej wymiana nic...
zatkany filtr paliwa zatkany filtr paliwa objawy zatkany filtr
żarówka mruga podłączeniu zimny kaloryfer falownik prąd silnika
antena pokojowa entering recovery system
Komunikat "Dostrój przez menu" na telewizorze Roomba serii J ładuje, ale nie włącza się - przyczyny i rozwiązania