ja mam lexmarka z605 to jest praktycznie ten sam model w tamtym roku dokupiłem nowy tusz czarny 130zł bo musiałem mieć drukarke na prace dyplomową tusz wytrzymał ale dzisiaj głowice szlak trafił taki jest urok tych drukarek im drukarka tańsza tym tusz droższy i głowica jakby się ją chciało wymienić
Udało się rozkręcić i zlokalizować nieszczelność. Woda/para ucieka przez miejsce gdzie w zaworze plastik wchodzi w jego metalową część. Czy istnieje jakaś możliwość naprawy zaworu (np poprzez wymianę jakiejś uszczelki) czy raczej muszę myśleć o nowym zaworze? ****************************************... Nie znalazłwszy pomocy na "elektrodzie"...
Automat do kawy DELONGHI Czy nie bedzie probkemu dostac sie do d6sz od srodka ??????? Superrr bardzo pomocna rada.Bardzo dziękuje ,gdyż mamy ten sam problem.paliła się kontrolka aby wykonać odkamienianiu,niestety nie powiodło się gdyż ponownie dioda czerwona miga i co się okazało A to,że słabo leci kawa z jednej dyszy.Mąż próbował cieniutkie drucikiem...
Jeśli dysze są w kartridżach, to wszystko jedno. W przypadku zatkania dysz, po prostu wymieniasz kartridż. Jeśli dysze są w karetce drukarki, to stosuj raczej tusze oryginalne. Ewentualna wymiana karetki jest nieopłacalna. Tusze zamienne bywają różnej jakości. W przypadku tuszy czarnych, kilka razy spotkałem się z zatkaniem dysz.
Zatkana dysza lub brudny palnik (kurz wewnątrz).
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
to normalne jest powodem może być 1 za tluste mleko np 3.2 % 2 rurka ktora zasysa mleko jest wlozona odrotnie lub ,,nie do konca,, 3 zatkana dysza spieniacza mleka
Zatkana dysza rozprężna temat zamknięty
Może być zatkana główna dysza paliwowa.Dostęp do niej po zdjęciu górnej pokrywy z pływakiem.
Temat wielokrotnie poruszany na forum i dotyczy kilku modeli urządzeń ale zawsze z tym samym aparatem w środku - najczęściej uszkodzeniu ulega stacja dokująco-czyszcząca. Potrzebna jest fachowa pomoc serwisanta, niekoniecznie wymiana części ale dokładne mycie rozwiązuje problem. Dużo rzadziej uszkodzeniu ulega sama głowica drukująca - zatkanie dysz...
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
To są cztery możliwości: 1. brudna lub wadliwa elektroda jonizacyjna - nie wykrywa płomienia który się pojawia 2. wadliwy zespół gazowy lub jego sterowanie - nie podaje gazu to elektroda jonizacyjna nie wykrywa płomienia bo go po prostu nie ma 3. zamknięty zawór gazowy lub bardzo brudny filtr gazowy 4. zatkana dysza gazowa
Jeżeli drukarka to wykrywa, to przypuszczalnie masz uszkodzoną czarną głowicę i nie ma to nic wspólnego z zatkaniem dysz lub brakiem atramentu w środku. Nawet nie ma sensu odtykać - to nic nie zmieni. Większość Lexmarków działa jednak na jednym tuszu bez problemów - spróbuj. Czarny będzie wtedy składany z trzech kolorów (marnie to wygląda), ale będzie...
Odnośnie dysz w gaźniku - ja je wykręcam i każdą badam, czy otworek nie jest zatkany. Do udrażniania dysz mam przygotowane druciki o różnych średnicach, którymi przetykam zatkane otwory uważając, aby nie rozkalibrować otworów w dyszach. Udrożniona (oczyszczona) dysza, to taka, w której widoczne jest wyraźne "światło" w otworze.
Kocioł nie był wyłączany z zasilania? Obróć wtyczkę na próbę. Przyczyn jest kilka: -uszkodzona armatura gazowa -zużyte elektrody -zatkana dysza palnika pilotującego
Czy butla jest oszroniona? Jesli tak należy ją ogrzać;sposoby różne.Ciepła woda,postawienie w ciepłym miejscu... Czy jesteś pewien,że to co jest w butli to gaz? Może to być woda z innymi cuchnącymi rzeczami. I czy jest dopływ powietrza do pomieszczenia? Bo to jest jeden z czynników gaśnięcia płomienia(ognia) i płomienia .......życia. Ostatnie to uszkodzenie...
Nie są pozatykane ponieważ tusz łatwo z nich wylatuje, zostawiają odciski na kartce. Sądzisz że mimo to mogą być przytkane, wtedy choćby część grafiki byłaby w kolorze. Regenerowałem sam. Zatkanie dysz to nie jest jedyne możliwe ich uszkodzenie, tak samo jeśli z dysz cieknie tusz to jest jedynie oznaka tego że dysza nie jest zatkana, ale nie oznacza...
Po każdym użyciu przepłucz pompki czystą wodą. Wlej do zbiornika wodę, włącz pomki a wode wylewaj, np. do wanny. Rozmiar dysz jest niewielki i łatwo zatyka je zaschnięty proszek. Przepływająca woda z proszkiem piorącym (podczas pracy) jest także naturalnym chłodziwem uzwojen pompki. Zatkanie dysz i dłuższa praca pomp bez przepływu wody powoduje przegrzanie...
Witam rydzez wszystko na to wskazuje że nie dochodzi paliwo tak jak powinno- jest jego za mało może kranik zatkany dysza w gaźniku albo za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
Patrząc na budowę po zdjęciach google to wygląda jak zwykła kuchenka turystyczna. Możliwości jest kilka: zatkana dysza, zastany zawór, ciało obce na gnieździe butli.
Jaka to kuchenka? Model? Dodano po 2 Może takie jest ustawienie na pokrętle. W innym przypadku może być zatkana dysza od zewnętrznej korony.
Zatkana dysza rozpylacza włókniną z filtra powietrza, standard. Dmuchanie tam nie pomoże, igłą trzeba wybrać strzępy.
Wygląda na zatkaną dyszę możesz spróbować wymienić czarny tusz na nowy i ponowić test dyszy i czyszczenie głowicy nawet kilka krotnie. Ta metoda działała u mnie kilkakrotnie na podobnej drukarce. Zalecam aby co kilka dni 2-3 wydrukować przynajmniej test dysz aby nie dochodziło do zatkania szczególnie z nieoryginalnymi tuszami. Jeżeli to nie pomoże to...
Zatkana dysza bądź rozpylacz.
Problem rozwiązany zatkana dysza
Mocno zabrudzony lub zapylony palnik, zatkana dysza?! No ale jeśli 2 m-ce temu był serwisant ...
Prawdopodobnie dysza się zużyła lub głowica. Sprawdź też czy dysza i złączki nie są zatkane.
To jest nowa kawiarka, dopiero co kupiona wiec nie miała prawa sie zatkać dysza ?
Np. na alleee 2800,- Dodano po 3 Koszt własnej budowy duuuużo mniejszy ... Dodano po 17 Pozostaje kwestia ewentualnego "serwisu" ... Zatkana dysza, coś z którąś grzałką etc .. i co wtedy? Sam zbudujesz - sam serwisujesz ... po to jest to forum - ZRÓB SE SAM ;-) Dodano po 4 A olej masz? Moje ostatnie "zakupy" wczoraj się skończyły ... ;-( Jest następne...
Przy długim użytkwaniu może się zatkać dysza zaworu ciśnieniowego -powoduje to pracę ciągłą hydroforu , i wyłączenie termiczne (o ile jest)
Przyczyną jest zatkana dysza główna w gaźniku. Przy okazji wymień filtr paliwa - znajduje się przy zbiorniku paliwa.
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
Jeśli jest słaby to może wydmuchało simmering na wale ale wtedy w ogóle nie dałoby się jechać. Na pewno nie ma jakiegoś paprocha w dyszy głównej lub na dnie gaźnika? Jeśli zatkana jest dysza główna to właśnie da się jechać na lekkim ssaniu
Przyczyn może być kilka. Po pierwsze zobacz jak masz ustawioną temperaturę na termoregulatorze (musi być wyżej niż temperatura wody w kotle), podejrzewam że to akurat sprawdziłeś (zobacz czy pokrętło nastawiania temperatury nie poluzowało się, czy w ogóle reaguje na obroty) Może być uszkodzona membrana zaworu (należy wymienić), ewentualnie zatkana dysza...
mulek ma racje to najprędzej dysza główna częściowo zatkany otwór, oraz masz za bogato ustawiony skład mieszanki na dyszy biegu jałowego. Dokładne czyszczenie i regulacja gaznika.
U mnie ciśnienie było bardzo słabe 3/4kresek po paru dniach wszystko ok, komputer nic nie pokazał okazało się że dysza z adblau jak się całkowicie zatkała wyszedł komunikat dysza wyczyszczona i hula jak nowka
Żeby było tak, jak opisałeś, to wystarczy ZATKANA DYSZA np.
Zatkana dysza główna i rurka emulsyjna
Pewnie zatkana dysza główna paliwa. Jeśli nie da się jej przedmuchać z zewnątrz (po odkręceniu śruby - zaślepki) to konieczne rozmontowanie gaźnika, wymycie w benzynie ekstrakcyjnej i przedmuchanie sprężonym powietrzem.
Przedmuchaj wszystkie kanały w gaźniku, samo moczenie lub mycie w myjce ultradźwiękowej jak masz zatkaną dyszę lub któryś z kanałów nie pomoże.
Dokładnej budowy piecyka Ariston nie znam. Może rzeczywiście sterownik, ale na początek warto sprawdzić, czy aby świeczka nie jest zatkana. Może ta dysza się zapchała i gaz nie wypływa? Uwaga: nie przepychać jej zbyt grubą szpilką czy igłą. Musi być bardzo cienka, gdyż inaczej można rozkalibrować otworek. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem...
Gaźnik do czyszczenia, jest zatkana dysza wolnych obrotów.
Witam. Problem został rozwiazany uszkodzenie znajdowało się w elektrozaworze ze zdjęca zatkana dysza. Po oczyszczeniu ekspres działa prawidłowo. https://obrazki.elektroda.pl/4306131100_...
Co do braku koloru czarnego widzę trzy możliwości: 1. Zatkana dysza w głowicy (sekcja koloru czarnego) 2. Zapchana pompa nie zaciąga tuszu (sekcja koloru czarnego) 3. Zatkana dysza w głowicy i zapchana pompa Co do braku koloru magenty są dwie możliwości: 1. Zatkana dysza w głowicy (sekcja koloru Magenta) 2. Wadliwy tusz Jeżeli nie masz żadnego pojęcia...
Przyczyn może być kilka np. niedostateczna ilość wody czyli np brudny filtr wody (oczyścić ,przedmuchać) zatkana dysza lancy (przedmuchać sprężarką ,tylko od strony wylotu) Napisz czy pomogło , będę pisać dalej . Jeszcze jedno czy są jakieś wycieki ??
Widzisz, że wężyk i jego opaski nie są do ciśnienia. Wyrwało go bo się pojawiło ciśnienie, pewnie zatkana dysza pary. Musisz szukać zatoru w bojlerze, może zaworek wewnątrz.
Odpowiem sam sobie . Zatkana dysza, wszystko zafajdane olejem. zamykamy
Dobry Wieczór. Uprzejma prośba o pomoc. Walczę z czarnym wydrukiem. Początkowo myślałem, ze jest to kwestia zatkanych dysz. Były wykonane wszystkie możliwe zabiegi i faktycznie uzyskałem spory postęp. Olśniło mnie dopiero gdy zauważyłem że widoczny jest co drugi rząd / kolumna dysz. Przeczyściłem elektronikę i styki elektroniki głowicy. Niestety bez...
Witam Może ten mechanik jednak ma rację---zatkana dysza obrotów biegu jałowego.
Witam,kolego a filtr powietrza sprawdziłeś czy jest czysty lub może być zatkana dysza powietrza w gażniku pozdrawiam
Zbyt duża przerwa na stykach przerywacza, uszkodzony kondensator, zatkana dysza gaźnika.
może wystarczy przeczyścić gaźnik może być zatkana dysza wolnych obrotów abo łapie lewe powietrze
Witam Może być zatkana dysza rozpylajaca albo sam dozownik. Duuuużo ciepłej wody i Adblue się rozpuści.
Witam , kwestia jest dosyć trudna … Jest możliwa jakaś przyczyna czy stało się to nagle ? Jedyne co na chwile obecna przychodzi mi do głowy to jakiś błąd czujnika , zatkana dysza bądź przycisk potwierdzający nie działa .
Bardziej byłbym skłonny twierdzić że zamiennik spowodował zatkanie dysz drukujących dla danego koloru a nie zapowietrzenie.
Witam ponownie. Za namową wielu użytkowników w 2016 zakupiłem myjkę kreanzle 1050 TS, wtedy kosztowała koło 2,2 tys zł. Praktycznie po dwóch latach ciągle mam z nią problemy. Najnowszy problem jaki mam na tą chwilę jest nie do pokonania przeze mnie samego. W chwili gdy zwalniam pistolet i jest wypływ strumienia pod ciśnieniem to na zmianę myjka się...
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
Może być również uszkodzony kondensator przy aparacie ;) a jeśli nie to zatkana dysza główna w gaźniku(ta na dnie komory pływakowej)
Pragnę tylko zauważyć jedną rzecz: woda utleniona jest roztworem H202. Ten utleniony związek reaguje z niektórymi tłuszczami w sposób "burzliwy". Atrament, jak tworzywo zastosowane na cartidge może się zburzyć (podobnie jak na ranie). Niewielkie kanały dysz mogą zostać zatkane! Wynikiem czego jest utrata jednej lub kilku dysz. Odradzam więc wodę utlenioną...
Miałeś po prostu zatkana dyszę jakimś świństwem z benzyny.
Zapewne zatkane dysze. spróbuj wyczyścić dysze oraz zrób wyrównywanie dysz drukujących
Co może być nie tak? Sporo rzeczy. Może być zatkana dysza paliwa biegu jałowego. Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Ile obrotów masz wykręconą śrubę składu mieszanki biegu jałowego?
Zatkana (częściowo) dysza ?
Jakby miała zamarznąć woda w gaźniku na tyle aby zatkać dyszę, to tym bardziej zatkałoby główną dyszę paliwową. A wtedy silnika by nie odpalił wcale :/ . Pomyśl... Bo co, niby woda sobie zamarzła w dyszy jałowej, ale w głównej to focha strzeliła? XD. A poza tym jeśli tej wody nie byłoby zbyt dużo, to silnik by ją po prostu "przepalił" i cześć. Trochę...
Na pewno gaźnik. Mogła się zatkać dysza biegu jałowego czy główna, może być źle wyregulowany. Osobiście bym zaniósł do sklepu. Niech grzebią. Jak nic nie zrobisz a znajdą ślady kręcenia to się przyczepią.
Można kupić różne preparaty i rozpuszczalniki do zatkanych dysz , ale nie licz za bardzo na ich działanie. Przeważnie taka usterka kończy się wymianą głowicy (lub drukarki :-) ) Niestety ... urok atramentówek... C.
Sprawdz wszystkie przewody z podciśnienia, głównie przy gaźniku. Może przyda sie czyszczenie gaźnika(zatkana dysza biegu jałowego )
Czy konieczny jest ten demontaż i co mu dolega? Rozbiórka jest problematyczna gdyż tam chyba jest połączenie stożek na stożek "uszczelniany potrawami, które wykipiały i tam spłynęły", a wszystko to znajduje się pod płytą i tam by to należało podgrzewać jakimś palnikiem na P-B. Łatwiejszy dostęp byłby do tego palnika od fronty po zdemontowaniu panela...
Witam, posiadam drukarkę Canon Pixma mg2455. Mam do niej resztkę czarnego tuszu oryginalnego. Drukarka nie była włączana przez około 5 miesięcy. Czy przed zakupem tuszu da się jakoś sprawdzić czy głowica się nie wysuszyła lub nie zatkała dysz? Próbowałem już robić wyrównywanie głowicy bez skutku Pozdrawiam
Możliwe że trzeba przeczyścic dyszę w lancy. Zatkana dysza jest powodem małego wypływu wody w stosunku do wydajności pompy i hydrostat załącza i wyłącza silnik.
Zatkana dysza główna w gaźniku. Zdejmij pokrywę komory pływakowej i wykręć dyszę. Przedmuchaj ją sprężonym powietrzem, oraz oczyść dno komory pływakowej.
Witam. Mam problem z kodem podanym w temacie. Dodam, że auto przestało pobierać ad-blue. W kodach usterek dostępnych na forum nie występuje ten kod. Może ktoś pomoże mi zdiagnozować tą usterkę? Czy jest to problem zatkanych dysz czy coś poważniejszego?
A co ma elektrozawór do częściowej i pełnej mocy silnika? Albo za mały poziom paliwa, albo newydajna pompka albo po prostu zatkana dysza paliwa bądź paproch w dyszy rozpylacza.
Miałem to szczęście jeździć maluchami składanymi w garażu od podwozia, żaden nigdy nie stanął w trasie a jeździły w poprzek polski nie raz. Zatkana dysza wolnych obrotów czy inne 5 minutówki to w zasadzie nie awarie ;) - to maluch.
z tego co tu napisales to trzeba by bylo wyjac gaznik,wymyc go w benzynie uprzednio rozbierajac na czesci,byc moze zatkana jest ktoras z dysz,uszczelnic mixer jak wczesniej pisalem i nie wiem w jakim stanie jest sam mixer(najlepiej tez go wymyj) Dodano po 1 z tego co tu napisales to trzeba by bylo wyjac gaznik,wymyc go w benzynie uprzednio rozbierajac...
Dysza nie może być zatkana cyną , przecież za dyszą masz katalizator. Zatkana zapewne kiespkiej jakosći gazem z zanieczyszczeniami , najlepiej by było przepłukać w jakimś środku myjącym np IPA i przedmuchać sprężonym powietrzem. Pozatym w tym modelu czasem uszkadza się zawór .
Rozebrałem ponownie gaźnik i była zatkana dysza ssania. Wykręciłem śruby regulacyjne L i H. Zatkałem palcem otwór z pod membrany prowadzący do L do otworu po śrubie L przystawiłem wężyk paliwowy i dmuchałem ustami. Powietrze nie chciało przechodzić. Po pociągnięciu zaczęło lepiej przepływać. Z dyszami od H jest gorzej bo trudno zatkać otwór pod membraną....
Opisany przypadek to nic innego jak zatkanie dysz koloru niebieskiego. Tak sie zdarza w drukarkach atramentowych jeśli przez jakiś czas urzadzenie nie jest eksploatowane - atrament przysycha zatykając otworki przez które wystrzeliwany jest tusz. W opisanym przypadku nastąpiło częściowe zatkanie dyszy koloru niebieskiego. Jeśli programowa operacja czyszczenia...
Drukarki atramentowe mają tylko jedną zasadnicza wadę - nie mozna drukarki pozostawić na dluzszy czas w bezczynności. Część dysz drukujących jest zatkana - mycie w płuczce ultradzwiękowej powinno rozwiązać problem lub pozostaje alternatywa zakupu nowych wkladów drukujących.
Uszkodzony elektrozawór upustu powietrza albo jego dysza się zatkała. Przykre, ale to trudny sprzęt do naprawy przez laika Chyba serwis niezbędny.
Dziękuję za rady. Była zatkana dysza gaźnika, ponieważ pilarka pracowała bez oleju do smarowania łańcucha, myślałem że to było przyczyną. Zgodnie z poradą sprawdziłem pokolei łańcuch, prowadnicę, gaźnik. Winien gaźnik. Dziękuję i zamykam temat.Pozdrawiam wszystkich
No no wychowałem się na maluchach to były czasy. Sprawdź poziom paliwa w gaźniku, obadaj zaworek zwrotny, sprawdź podkładkę pod gaźnikiem, regulacja zaworów. I powinien chodzić. Może jest zatkana dysza dlatego na ssaniu rusza a bez nie bo nie ma na czym pracować.
Tak Okazało się że w gaźniku była dysza zatkana Ale która to dokładnie nie wiem
Czy ktoś spotkał się już z sytuacją gdy drukarka zaczyna pokazywać że tusz się skończył podczas gdy w pojemnikach jest jeszcze połowa. Po resecie chwilę działa ale po kilku stronach znowu się zatrzymuje z powodu końca tuszu. Zastanawiam się czy przyczyna może być zatkana dysza czy pompa powietrza się kończy? Będę wdzięczny za podpowiedź.
Dzięki za podpowiedzi... ciekawie wyglądają te o zatkanej dyszy. Bardzo możliwe z uwagi na fakt pustego układu przez dłuższy czas. Prośba jeszcze tylko do was o podanie orientacyjnego kosztu naprawy tj ewentualnego płukania. Pojawia się jednak pytanie czy ta zatkana dysza powoduje taki spadek ciśnienia przed sprężarką, że czujnik "niskiego ciśnienia"...
To sprawdź poziom paliwa komorze pływakowej, sprawdź czy nie jest zatkana główna dysza paliwa, sprawdź czy nie zatkany rozpylacz.
Otwór po automacie ssania koniecznie trzeba przytkać palcem, w przeciwnym razie dochodzi do zubożenia mieszanki (gaźnik zamiast tworzyć mieszankę rozruchową, zasysa czyste powietrze wprost do króćca ssącego silnika). Pewnie zatkana dysza ssania która zapewne jest umieszczona w pokrywce komory pływakowej. Podobną sytuację przerabiałem w gaźniku Dellorto...
Moga być dwie przyczyny takiego objawu: 1. zaschnięte dysze drukujące. 2. Niewlasciwy atrament moze zatkać dysze. Zwykle w pojemniku pozostaje jakas ilośc ataramentu. Jezeli dolejemy niewłaściwy atrament może powstac w pojemniku coś w rodzaju galarety co doprowadza do zatkania dysz drukujących.
Czy to znaczy, ze myslisz, iz takie zachowanie, tz. ustawianie sie po srodku swiadczy o zatkaniu dysz glowicy? Jak ja sie demontuje? Dzieki, Kazik p.s. Jak ja sie demontuje, czy musze zdjac ten walek na ktorej ona sie porusza?
Sprawdź czy przelewa na 1 cy na 2 tzn sprawdz ustawiając pokrętło na 1 i zobacz , a potem analogicznie na 2 i zobacz. Można przy tym lekko uchylić szufladę i zajrzeć, jak leje z dużym impetem i przelewa przez zasobnik to zatkana dysza. Trzeba wtedy ją oczyścić.
Jeżeli przy dodawaniu gazu robi buuu to oznacza ze jest niedobór paliwa czyli zatkana główna dysza paliwa lub za mały poziom paliwa w gażniku . Przeczyszczenie gaźnika wraz z przewodami paliwowymi powinno rozwiązać problem . Jak nic nie było dłubane w gaźniku to poziom paliwa sam się nie przestawi a więc stawiam na czyszczenie dysz paliwa .
Zdemontować ramiona myjące (instrukcja) i dokładnie przeczyścić. Nie może być zatkana ani jedna dysza.
Witam Panowie od kilku miesięcy mam problem z drukarką EPSON L3150 mianowicie problem polega na ciągle zapychającej się głowicy. Jak uda ją się udrożnić w 100% to jakieś 2-3 tygodnie jest okej po czym problem ponownie powraca. Dotyczy to głównie tonerów kolorowych, czarny jest w większości przypadków okej. Posiadam płyn do czyszczenia głowic atramentowych....
(at)desmo17 Chętnie zobaczę "tzw wieczne kartridże" do HP 2515. Ciekaw jestem też szczegółów gdzie reset pampersa powoduje odetkanie zatkanych dysz. A wszystkich fanów teorii spiskowych proszę o podanie modeli drukarek w których montowany jest ten tajemniczy chip, który uśmierca drukarki.
Z opisu wynika że zastosowanie tuszu o niewiadomych cechach spowodowało zatkanie dysz drukujacych. W tym przypadku dotyczy to jednego koloru. Według mojej wstępnej oceny nalezy wymienić głowicę drukującą. Mozna spróbować udrażniania głowicy ale pewnosci nigdy nie ma i rzadko skutkuje owa metoda.
Witam! Mam problem z epsonem dx4050, otóż gdy drukuję tekst to co 5 linijka tekstu jest jakby zamazana, wydrukowana do połowy tak, że nie mogę się rozczytać. Podejrzewam że dysza jest zatkana ale czy drukowałaby tylko co 5 linijkę zamazaną? Reszta tekstu jest w porządku. Proszę o pomoc!
Po pierwsze zastosuj rade kolegi ion-tichy .drugie -zatkana dysza wolnych obrotów (mosiężna śrubka pod zwykły wkrętak , odkręcić przedmuchać zakręcić) . Trzecie padł kondensator przy aparacie zapłonowym(po odłączeniu silnik chodzi bez zmian) . Dymi na biało- ropa w baku lub popękane pierścienie .
Płyn Epsona do udrażniania dysz używałem i złego słowa o nim powiedzieć nie mogę, oczywiście nie każdą głowicę udało się udrożnić. Skoro jest dedykowany do drukarek Epsona to możesz być spokojny, że na pewno jej nie uszkodzi a czy uda się udrożnić głowicę to też zależy od stopnia zatkania dysz. Tego drugiego płynu nie miałem okazji sprawdzić więc o...
To nie zaklejenie styków w głowicy spowodowało uszkodzenie płyty elektroniki, uszkodzenie płyty nastąpiło jeszcze przed zaklejeniem styków. Błąd B200 powstaje w wyniku przegrzania zatkanych dysz w głowicy. W niektórych przypadkach uszkodzeniu ulega również płyta elektroniki. Zainstalowanie nowej głowicy w tak uszkodzonej drukarce może spowodować jej...
Wielkie dzieki, nie moglem rozkrecic ekspresu bo nie mialem torxow z otworem, wlasnie sprawdzilem i okazalo sie ze zatkana byla dysza przetkalem igla i smiga jak trzeba ;)
zatkać dysza epson ekspres zatkać dysza zatkać chłodnica
cyfra moduł naprawić wzmacniacz kraków regulacja obrót szlifierka
amica instrukcja mascott schemat
Najlepsza karta graficzna do Intel Core 2 Duo Liczba impulsów na obrót silnika Stiga 384 ST