Witam !!! mam identyczny błąd i problem co krzys_27 z tym że u mnie jest wrenault premium 450dxi euro4 , na 99% bo jutro to mam zamiar rozebrac ale prawdopodobnie zatkany jest katalizator . Czytałem że są tam jakieś porcelany które mogą się obsunać i zatkać . Mam pytanie jak juz okaże się że jest tam przytkane to mam pousuwać te części i czy można je...
sprawdź czy nie jest zatkany katalizator albo tłumik
Dziękuję. Jest w sklepie niedaleko mnie . Coś takiego: https://www.eurocarparts.com/p/klarius-e... Jeszcze poczytałem, że warto taką pastą dodatkowo to przesmarować przed skręceniem: https://www.eurocarparts.com/p/holts-fir... Więc myślę, że wymienię te uszczelkę. Dam znać jak poszło. Potem kolejne roboty....
Miałem kiedyś taka zagadkę. Brak błędów i brak mocy. Winny był zatkany katalizator i brak swobodnego przepływu spalin przez turbo.
Jeżeli nie ma błędów EDC to może być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,zatkany katalizator.Trzeba zrobić komputerem podgląd parametrów podczas jazdy.
Co ja mam poradzić na to ze ty nigdy się z tym nie spotkałeś??:( Ja nie jednokrotnie.. Chyba w jakiejś rzeczywistości alternatywnej. Katalizator lubi się zatkać sam z siebie - popękanym wsadem. Ponadto w tym wozidle katalizator stoi pionowo, zaraz pod kolektorem - czego by tam nie wlać, to wycieknie.
Nie ma za co przepraszać :) EGR ogólnie jest po to aby ograniczyć ilosć CO2 do atmosfery, odpowiada za częściowy powrót spalin do silnika i są one mieszane ponownie z świeżym powietrzem i spalane powtórnie, mało kto wymienia EGR, dużo osób woli go zatkać wtedy auto odżywa i często zauważalnie Katalizator czy tez tłumiki z czasem się zapychają, zatkaj...
Dołączam się i stawiam również na katalizator mógł się rozsypać i zatkać wylot spalin ewentualnie przeskoczył pasek rozrządu. Warto sprawdzić. Co do katalizatora to wykręć sondę lambda i wtedy zobacz czy się silnik wkręca. UWAGA może być bardzo głośno.
???? emeryt2 - dziwne sugestie. Nawet nie słychać spalania stukowego (a wiem co to i nieraz słyszałem) - poza tym od początku piszę wyraźnie, że demontuje go CHWILOWO w pewnym celu, ustaleniu innych niedomagań silnika a ten błąd skutecznie mi przeszkadzał, teraz wiem że to falowanie obrotów nie powodowała ingerencja czujnika w zmianę konta wyprzedzenia...
Niestety katalizator układu scr może zatkać się jeszcze skrystalizowanym mocznikiem. Należy sprawdzić przeciwciśnienie , Podłączyć tester diagnostyczny i porobić podstawowe pomiary. Kolego Patafian. Daj spokój z sondą Lambda, Ta sonda mierzy zawartość tlenu w spalinach, natomiast tu występuje czujnk NOX czyli tlenków azotu. Dodano po 1 jaki powód może...
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
a katalizator ??? jak jezdziłeś na walnietej sądzie to mógł się zatkać kurcze przecież nie ma cudów musi być jakaś przyczyna a już chyba nie masz co wymieniać
Sprawdź kopulkę i palec.Piszesz o przewodach rozumiem, że świece też wymieniaeś. Rozsypany może być również katalizator przez przegrzanie spowodowane spalaniem się w nim bęzyny, odamki potrafią skutecznie zatkać ukad wydechowy, ale wtedy poza spadkiem mocy silnik ma tendencję do przegrzeania się.
Czujnik NOx wykryje szybko że woda zamiast reduktora, patent nie przejdzie.
jest to błąd stały
Jeżeli chcesz koniecznie "usprawnić" instalacje to raczej proponowałbym oszukiwać ten czujnik na reduktorze. Ale proponowałbym to zrobić "z głową". Najczęściej są to czujniki oparte na zmianie rezystancji - więc należy zmierzyć rezystancje w różnych temperaturach i wstawić odpowiedni opornik który oszuka. Działać to będzie na podobnej zasadzie jak "tuning"...
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
wpadłem na pomysł że może po prostu mam zatkany katalizator Co za błyskotliwa myśl, serio popuść wydech przed katem i zobacz czy przybędzie mu mocy, wykręcenie sondy też pomaga.
Ze slychu ale nie z doswiadczenia wiem ze to moze byc poczatek problemow z pompa wstryskowa, a tez wiem ze to nie jest tanie w naprawie. proponowal bym wizyte w warsztacie. Napisz na forum jak naprawisz.
przyjechał do mnie gość z tym samym problemem. Wpierw stawiałem na przepływkę ale po wymianie samochód dalej był w tym samym stanie co przed wymianą. Potem podjechałem do znajomego który zajmuje się tylko i wyłącznie silnikami diesla i powiedział ze samochód ma częściowo zatkany katalizator a z nim filtr cząstek stałych.
Może nie zamarzniety a katalizator zatkany. Już tak kiedyś miałem, że auto nie chciało ładnie śmigać i winny był katalizator.
miałem ten sam problem wymieniłem połowe auta a okazało się że to zatkany katalizator
Zatkane katalizatory. Spalanie większe?
Winą okazał się zatkany katalizator
Jeżeli nie zatkany (lub zamarznięty katalizator) to możliwe, że coś nie tak z czujnikiem podciśnienia.
Może katalizator się zatkał, czy lata już zrobił tak, że wyleciał na zawsze do środowiska? xd
Wydaje mi się że winnemu będzie katalizator, gość rozebral turbo I powiedział ze wszystko jest do wymiany wirnik na wydechu ma duze ubytki tak jakby bylo wypalolone jutro wrzucę foto jak to wyglada. Powiedzieli ze to może być od zatkanego katalizatora.
Cześć wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem nigdy bym się nie spodziewał. Pozdrawiam.
bez skanu szukanie w ciemno przyczyn wiele od nagaru do zatkanego katalizatora a nawet . opony złej klasy z dużym oporem toczenia i nie wyważone. na spalanie praktycznie bez podstawowej diagnostyki nie da się określić czy powód jest elektroniczny / czy mechaniczny
Przez przytkany katalizator będzie taki problem? Kiedyś słyszałem, że zatkanie katalizatora odczuwalne jest na wyższych obrotach...
Połączy fakty - błąd sprawności katalizatora, katalizator spawany. Wniosek może nasunąć się jeden - brak wkładu katalizatora. Ktoś go wyjął. Może kiedyś się zatkał, oberwał lub komuś był potrzebny środek katalizatora. By mieć pewność to wystarczy zajrzeć do środka katalizatora. Najłatwiej to odkręcić sondę i włożyć kamerę lub można delikatnie jakimś...
Jeśli katalizator został rozwalony o kamień, to może jego kawłki poleciały dalej i masz zatkany trochę układ wydechowy????????????????
Zła jakość paliwa, nieszczelności za przepustnica, zatkany katalizator.
Jak masz stopiony/zatkany katalizator to spaliny nie mają jak "uciec" z silnika i wracają z powrotem do komory spalania, a to powoduje błąd podciśnienia w kolektorze ssącym
Hmm. Pomysły mi się kończą. Jak wyeliminujesz wszystko to o czym piszemy, to pozostaje chyba sprawdzanie wydajności układu paliwowego (pompa w zbiorniku - jeżeli jest, tandem sprawdzony itd...). A układ wydechowy ??? Może coś mocno zatkane ? Jakiś katalizator bo to chyba Euro III ? Tłumik ? Może coś w elektryce ? Sterowanie pompkami ? W VW zdarza się...
U mnie finał!!!jest moc,,,,a już prawie silnik miałem wymienić!!! zatkany katalizator,, Nie DPF (Ten też był zawalony) katalizator,!!wymiana na nowy i jest pełna moc 4 miesiące walki!!!
Witam pod cewkami masz moduł apłonowy często on powodował takie objawy i sprawdz katalizator czy nie zatkany a silnik oleju nie bierze?
Witam czy uszkodzenie zaworu egr może mieć wpływ na wyświetlanie błędu p0505 (podobno w aucie był zatkany katalizator który wymieniono )?
Brak mocy na rozgrzanym i nie pali od razu jak na zimnym Niewiele sprawdziłeś samodzielnie, pozostaje więc zgadywać ... Np. zatkany katalizator ...
nie odpowiem bezpośrednio na twoje pytanie ale wydaje się mi,że masz zatkany katalizator ten błąd jest zazwyczaj zwi,azany z zatkanymi katalizatorami i objaw jest właśnie taki sam,spróbuj zmierzyć cisnienie za katem przez otwór po sądzie i to dużo wyjaśni
Sprawdz katalizator może go zatkało i dlatego przestał kopcić i spaliny mulą silnik czego efektem jest brak mocy.
Mapa zrobiona dobrze nie dtc nie zostało wywalone na oślep . Przyczyną okazał sie dodatkowo zatkany katalizator ,który mimo wszystko wizualnie wyglądał bardzo dobrze.
Cześć u mnie wypadanie zapłonu było spowodowane zatkanym katalizatorem po wyczyszczeniu wszystko śmiga. Pozdrawiam
Temat został rozwiązany wyjaśniony, objawy takie powodował zatkany katalizator i co ciekawe ani zapachu "zgniłych jaj" czy brzęczenia ze strony katalizatora nie było słychać. Pozdrawiam
Zawór jest zamknięty, ale przez zatkany katalizator ciśnienie spalin podnosi grzybek zaworu. Coś niezrozumiałe?
Zatkany katalizator
a co powiecie na zatkany katalizator? Bo przy dużych obrotach na luzie to prostuje mi ta złączkę przed katalizatorem a czarny dym z tylu nie idzie, poza tym turbo jakby do końca nie wykonywało swojej pracy
Zatkany katalizator ewentualnie zacinający się zawór EGR... Jedż do kogoś innego, aby to sprawdzić....
Witam. Miałem taki sam problem. Masz zatkany katalizator. Dla pewności zrób test ciśnienia na wypiętym tłumniku. Trzeba oczyścić katalizator pod zewnętrznym deklem tłumnika. Powodzenia. Pozdrawiam.
Zatkany katalizator, wydech?
zatkać katalizator renault lambda zatkać katalizator katalizator objaw katalizator
automatyczny regulator napęd wieża kluczyk centralnego zamka ibiza
proste artykuły tematy elektronika lafayette instrukcja
Audi A4 B5 Avant 1.8T 2001 brak napięcia na lusterkach, demontaż włącznika grzania szyby Microsoft Office 365, Word, Excel – nie otwierają się pliki .docx i .xlsx na Windows 10/11