Skoro nie ma silniczka to steruje obrotami przepustnica tak jak mówisz.Chyba gościu nie jest aż tak głupi żeby tego nie zauważyć?Silnik na 100proc łapie lewe powietrze .Zatkaj kartonikiem szczelnie dolot i zobacz czy zgaśnie od razu prosty jak cep samochód.
Możliwe: - zła regulacja gaźnika - woda w filtrze powietrza - gaźnik ciągnie lewe powietrze - zatkany przewód paliwa lub filtr w baku
Kod 1 to brak startu pieca- nie dopływa paliwo lub uszkodzony palnik, zatkana rurka doprowadzająca powietrze. kod 3 za niskie napięcie zasilające, tego nie muszę chyba wyjaśniać. Kody mokrego webasta adekwatne do urządzenia powietrznego.
Zaraz zaraz ... na chłopski rozum sa tylko dla możliwe zdarzenia: a) zatkanie ruchu "wprost" b) lewe powietrze które "kradnie" podciśnienie
To nie pomoże. Kocioł jest całkowicie zatkany. Nawet powietrze nie przemija.
Może też być zatkany wąż odpowietrzający zbiornik , jak jest zatkany to powietrze nie ma gdzie uchodzić i woda nie ma miejsca i będzie wylatywać szufladą na wodę.
Błąd wygląda tak EDC 3925-11 Added after 5 Czy możecie mi powiedzieć, czy mały intercooler po prawej stronie silnika jest zatkany? A powietrze nie ochładza się. I czy można go umyć, czy po prostu wymienić?
Daj sobie spokój z tymi pomiarami, nic z nich nie wynika, ze względu na odprężnik na wałku rozrządu. Dwa szarpnięcia a masz już 4 atm jak byś pociągnął więcej to wynik byłby lepszy. To nie silnik samochodu. A regulator obrotów jest sprawny? Daj zdjęcie tego gaźnika, jak tam masz to podłączone. Jesteś na 100% pewien, że gaźnik jest nie zatkany? Powietrze...
To otwarty układ nawet bez pompy będzie grzał więc co ma do tego filtr? Tym bardziej że jeden pion idzie a w drugim gdzieś jest powietrze albo zatkana rura, zacięty zawór itp. Sprawdził bym czy gdzieś nie kapie woda. Przy odpowietrzaniu patrz jak tryska woda tam gdzie ledwo leci jest problem. Moim zdaniem oczywiście.
Z odkurzaczem, to jest inna sprawa - gdy jest odetkana rura, to odkurzacz pracuje na pełnej mocy, bo sprężarka pompuje powietrze. Dopiero po zatkaniu rury, sprężarka pracuje na luzie (powietrze nie przepływa) i silnik wytwarza mniejszą moc. Można to poznać o tym, że po zatkaniu rury, obroty silnika wzrastają. Ot, taka specyficzna sprężarka. W przypadku...
To na razie jedyne co przychodzi na myśl.Najważniejsze sa dysze w gazniku,w razie zatkanych sprężone powietrze na pewno nie czyścic drutem czy czymś podobnym.Warto sprawdzić tez pływak.
Witam, mam taki problem u narzeczonej w aucie a chodzi o lewe powietrze i to w ilosci takiej ze jak zatkam dolot to zero reakcji Zaślep dolot, ale wyprowadź sobie wężyk. Znajdź palacza papierosów (może być efajek) niech się dobrze zaciągnie ;) i przez wężyk "wpompuje" dym. Nieszczelność znajdziesz po wydobywającym się dymie.
witam czy jak ma sie popsuty termostat w filtrze powietrza, to czy jak jest zatkane cieple powietrze, to wtedy bedzie o wiele wieksze zuzycie paliwa
Uszkodzony czujnik przegrzania, pozaginane przewody rozprowadzające ciepłe powietrze, zatkany wlot (kratka) na wentylatorze
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
zatkany komin doprowadzający powietrze do spalania.
1. zbyt drobno mielona kawa 2. problem z ciśnieniem wody: zepsuta pompka, zatkany dopływ, zasysa powietrze, wycieka bokiem itp. 3. zatkane sitko, albo coś innego
No tak, a poza tym nawet gdyby deflegmator byłby zatkany to powietrze i tak ucieknie przez zasobnik proszku, bo w żadnej pralce ta część nie jest hermetyczna. Poza nawiasem: Raz widziałem zatkany wąż odpowietrzający -skarpetką :D Właściciel pralki skarżył się że raz mu piana poleciała tamtędy :lol:
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
no dobra. Ale czemu nawet po zatkaniu egr cofa powietrze w filtr?
Tak u mnie był zatkany odpływ z wymiennika. Jak wlewałem przez komin wodę to dołem nic nie wylatywało. Zgorzelinami zatkał się odpływ i powietrze musiało być przepompowane na siłę. Z boku zdjąłem gumowy wąż na sropliny i udrożniłem wymiennik.
Ciśnienie paliwa ok. 3.5 bara, powietrze ok, wydech niezatkany, nie sprawdzałem ciśnienia na cylindrach, ale powinno być ok, pali bez problemu od strzała.
Najlepiej ustawić standardowo, czyli tak by tylny wentylator wyciągał powietrze z obudowy. Boczny otwór bym zatkał. Zasilacz jak masz możliwość to albo ustawiasz tak by zasysał powietrze od spodu obudowy, albo by zasysał z wnętrza obudowy. Osobiście wolę by było dodatnie ciśnienie w obudowie, w innym wypadku (jak jest podciśnienie) każdym otworem wlatuje...
No nie, zatkany właśnie, czuć jak delikatnie powietrze bez ciśnienia odpowietrzeniem wylatuje, to jako pierwsze sprawdziłem.
Sprawdzalem nieszczelności, jak zatkam ręką rurę ssącą powietrze to silnik gaśnie
to pewnie zatkany separator paliwo\powietrze, taki baniaczek na rurce czujnika podciśnienia. Wyciągnąć i dmuchnąc w niego, pewnie poleci trochę oleju
Wątpię ponieważ w pralce wymieniałem łożyska i krzyżak jakieś 2 miesiące temu czyściłem wszystkie przewody. Rurka od hydrostatu nie jest zatkana lekko przechodzi powietrze. Jeszcze podmienię hydrostat i sprawdzę.
hamulec jest twardy. Serwo Ok bo jak wyciągałem zatkany węzyk, to aż powietrze wsało.
Instalacja 1(2) generacji. Działanie zależy od podciśnienia w kolektorze i stanu reduktora. Może być to np. nieszczelność (lewe powietrze) albo zatkany filtr powietrza albo reduktor do regeneracji i regulacji. Cewka WN przy odpowiedniej dozie pecha... może działać na benzynie a na gazie dostawać przebicia. (zmniejsz testowo przerwę na świecach o 0,1-0,2...
Ja bym na wszelki wypadek sprawdził czy nie ssie fałszywego powietrza z serwa - wystarczy jakoś np. świskiem stolarskim na chwilę zacisnąć wąż od kolektora do serwa hamulców lub go zdjąc i zatkać. Fałszywe powietrze jak mi się wydaje może jakoś wpływać na komputer poprzez np. sonde lambda i być traktowane jako dodanie gazu.
Może podsysa sobie serwem lub evapem powietrze. Jak na wolnych zatkasz mu dolot to gaśnie ?
A wymieniać pompę tylko dlatego że albo był zatkany filtr, albo gdzieś powietrze łapała...
jakie moga być skutki zatkania odpowietrznika egr co idzie do filtra powietrza od zasysa powietrze jak go zatkam nie widzę różnicy takiej.
Ale silnik i tak powinien chyba się nagrzać do około 100 stopni. Chyba nawet przy tak niskiej temperaturze. Poza tym jak temp. pokazuje 80 to i tak powinno lecieć gorące powietrze. Może być tak, że nagrzewnica się zatkała jakimś syfem? Tylko jakim, jak tylko płyn jest lany.
do komory pływakowej dostaje sie benzyna ale dalej już nie. wężyk ciśnienie powietrze jest zatkane bo mam kranik bezciśnieniowy
Co jest z moim silnikiem ?: po tym jak się przegrzał 3 razy ( była zatkana rura doprowadzająca powietrze ) teraz kopci z tłumika (chyba bierze olej ?) a jak się nagrzeje to stuka w gaźniku (spalanie detonacyjne ). Co mu jest?? Proszę o odpowiedź
witam.... sprawdz zawor przy pompce, moze byc walniety, sprawdz czy nie jest dziurawa pompka, oraz czy rekaw nie jest juz dziurawy... najlepiej odlacz rekaw od aparatu i sprobuj delikatnie wdmuchnac powietrze z ust i zatkaj palcem wlot i zobacz czy gdzies nie uchodzi to powietrze, sprawdz tez droznosc wszystkich otworkow (czy nie sa zatkane), jezeli...
Hmm.. Podczas robienia kawy woda leci do tacki ociekowej ? Wyjmij elektrozawór i dmuchnij w niego.. - Zatkany czy swobodnie przelatuje powietrze ?
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
W sumie odma to dobry trop . Albo zatkana albo pęknięta i lewe powietrze dostaje się .
Nie da się podnieść obrotów, po za tym, nie usuwaj skutków, tylko przyczyny. Sprawdź szczelność dolotu, odmy, może gdzieś dostaje się lewe powietrze, zatkaj całkowicie dolot do filtra powietrza (np reklamówką), jak silnik nie zgaśnie to masz przyczynę.
Mała nieścisłość - przy zatkanym wydechu spada spada zapotrzebowanie silnika na powietrze. Ale z drugiej strony przy spadającej różnicy ciśnień po obydwu stronach wirnika, a co za tym idzie prędkości spalin, to to faktycznie może i miało by sens. Taniej rozkręcić wydech, niż ładować się w podmianę turbiny. U mnie prywatnie wirnik obraca się jak dla...
Witam, pytanie do znawców od Belarusów :) Po wymianie przewodu gumowego między preostatem (chyba tak to się nazywa) od butli i rurką od sprężarki wystąpił problem. Nie daje powietrza na wyjście do pompowania kół. Zauważyłem, że pod przyłączem do podłączenia przewodu jest jakby gruszka i u jej spodu leci powietrze, gdy zatkam powietrze idzie na wyjście....
nawet jak kompresor jest juz napędzany silnikiem mogę mocno dłonią zatkać rurkę wylotową, rozumiem ,że powietrze zgromadzone jest po prostu sprężone w obu odcinkach rurek ? ponieważ tak ma łatwiej niżeli popchać je do zbiornika ? dobrze myślę ...
to co trzeba zrobić niby powietrza nigdzie nie łapie fakt mam puszke wyjętą ta co wchodzi w filter ale to nic nie ma Dodano po 37 a jednak chyba łapie powietrze zatkałem ręką dolot a on chodzi normalnie
Jak łapie lewe powietrze, to nic dziwnego. Zatkaj, byle szczelnie. Zaworek ciśnieniowy masz wywalony?
Witam. W moim przypadku w expresie Siemens EQ.3 należało wyczyścić kruciec na który nakłada się rurkę do spełniania mleka. Jest tam malutki rowek przez które powietrze dostaje się do rurki. I to powietrze wytwarza pianę. Jeśli rowek był zatkany mleko robiło się tylko ciepłe.
Co Ci przeszkadza woda w rurze? Niech się skrapla. Zatkałeś kratkę wentylacyjną okapem. Którędy ma płynąć powietrze z nawiewników, przez pokoje i dokąd dalej? Gdzie jest kratka wywiewna? Jeśli już popełniłeś ten błąd, że zlikwidowałeś wentylację grawitacyjną zastępując ją wyłączoną mechaniczną to przynajmniej jej używaj. Zamontuj zegar czasowy na okapie...
Sprawdź dokładnie czy nie dostaje się lewe powietrze, uszkodzona guma rurka zatkana nagarem itp.
zrób tak : zdejmij filtr powietrza zatkaj go ręką tak żeby powietrze prawie nie dochodziło i kopnij go pare razy
Błąd 08 : Obwód kawy zatkany Termobloc zatkany Sprawdzić powietrze przechodzące przez termoblok Czyścić / wypłukać zdejmować termoblok powietrze do wtrysku przez gniazdo termobloka i sprawdzić, czy powietrze opuszcza zbiornik do perkolacji Cieknąca rura Sprawdzić zespół przewodów naocznie rur i zacisku Kremowe uszczelnienie Sprawdź, czy piana kawy...
Silnik 2t próbowałem wypiąć ssanie i dalej tak samo zatkanie kanału powietrza który podaje powietrze do dyszy poprawia sprawę tak że skuter wchodzi na wysokie obroty
Rzeczywiście, masz rację. Jestem w szoku, że nie ma wentylatora. W tej kuchence gorące powietrze powinno uchodzić szparą na płycie z tyłu płyty. Sprawdź, czy nie jest zatkana i czy jest odpowiednia wentylacja za kuchenką, żeby chłodne powietrze mogło dojść.
Witam. Ekspres już ma swoje lata i duzo kaw zrobił. Przeczyszczony dokładnie, sprawdzone rurki, sprawdzony rozebrany przełącznik funkcji kawa/para - drożny. Po włączeniu ekspresu następuje napełnianie układu i cała woda zlatuje do tacki przez przeźroczysty pojemnik pod elektrozaworem. Elektrozawór sprawdzony - bez napięcia rurki zatkane palcem, powietrze...
Sprawdzę serwo. Ale sprawdzałem czy nie łapie fałszywego powietrza tzn ściągnąłem obudowę filtra powietrza odpaliłem auto i zatkałem rurę doprowadzającą powietrze do przepustnicy i auto zgasło. Właśnie sprawdzałem czy serwo działa ( na wyłączonym silniku naciskałem hamulec puki pedał nie zrobił się twardy i trzymając odpaliłem silnik i pedał hamulca...
Mam taką sugestię abyś wyjął chłodnicę i podłączył ją pod kompresor. tylko delikatnie dozuj powietrze bo jeżeli jest zatkana to możesz ją rozerwać. Jeżeli powietrze nie będzie chciało jej przedmuchać , podłącz kompresor z drugiej strony. W ten sposób przepychałem chłodnicę w polonezie. Pomóc Może też przy nagrzanym silniku kilkakrotne podtrzymanie go...
Ja bym stawiał na fałszywe powietrze. Na wolnych obrotach zatkaj wlot powietrza. Jeżeli silnik natychmiast zgaśnie to OK. Jeżeli nie, to masz fałszywe powietrze i szukaj nieszczelności.
Maszyny, są dobre na serwis klimy, czyli przegląd. Dla klienta co lubi mieć wszystko, w liściu. Podjedzie fachman podepnie maszynę ściągnie czynnik olej potem naładuje "swierzego" i jest git. Jak, łoch przyjedzie a w układzie bida to dopiero zaczynają się schody. Pół, bidy jak, zrobisz próżnię i, napełnisz to, z sezon polata i, z tym się pogodzi że...
W takim razie wyjmij wiazke, zatkaj konce, do jednego podlacz sprezone powietrze i wszystko do wody. Jesli jest dziura, to sie zdradzi.
Przy wyłączaniu silnika czuję (zatkanie węża palcem) jak wąż (od membrany) podczas gaszenia silnika zaciąga powietrze..... Wcisnąłem ten od klapy gaszącej następnie zatkałem palcem i nie trzyma mimo zatkania. A więc?
Do listy kolegi wyżej dodał bym jeszcze, brudny filtr, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzony map , zatkany katalizator, lewe powietrze, czujnik temp. plynu/powietrza. Objawy tylko na benzynie czy na gazie też. Jaki przebieg, jaki gaz. Dobra diagnoza komputerem i miernikiem i wiadome będzie co padło. Pomiar kompresji nie zaszkodzi, a pozwoli ocenić czy...
Twoja skrzynka ma ~35L i strojenie w okolicy 50Hz, więc zrób nową skrzynkę 45-50L(at)40Hz, bo z tej nic nie wyciśniesz, ewentualnie zatkaj szczelnie port i ciesz się closed'em.
witam z miejsca proszę nie usuwajcie mojego tematu i nie wysyłajcie mnie do innych proszę pomóżcie mi kupiłem WSK w stanie opłakanym odrestaurowałem ją no i po złożeniu silnika mam taki mały problem WSK pali mi niby ale gdy zatkam jej ręką powietrze w gaźniku czym może to być spowodowane: dodam iż jeszcze wymieniłem wszystkie simeringi tłok pierścienie...
Przyczyna musi być. Albo jest w nim powietrze, albo coś go zatkało (nowy też może być czymś zatkany).
To pewnie obaj macie termostaty do wymiany :-) Rzeczywiście, po 10 km już dawno silnik powinien mieć około 90 stopni. Gdyby był zatkany filtr przeciwpyłkowy ciepłe powietrze by leciało ale zarówno na ciepłym i na zimnym siła nawiewu byłaby co najmniej ledwo wystarczająca. Ale zgodzę się, że przydałoby się nieco więcej informacji.
Albo zatkany gdzieś przepływ powietrza ciepłego a zimne powietrze dobrze chłodzi.
To jest prawdopodobnie podciśnienie i nie wiem przypadkiem czy nie do sterowania podgrzewaniem powietrza przy zimnym silniku. Jak ktos wymienił filtr z obudową to zrezygnował z tego patentu. Jeśli to podciśnienie to trzeba zatkać bo ciągnie lewe powietrze bez filtrowania.
dzięki za pomoc. już wprawdzie wcześniej próbowałem od przodu, ale brakło mi odwagi ;) teraz wyjąłem pompę, nic jej nie blokuje. Podłączyłem bezpośrednio do prądu i się kręci, a więc działa. rurka od pompy w stronę tego zbiornika wodnego na lewej ściance też nie jest zatkana, bo przez nią już spuszczałem wodę (po odłączenie od tegoż zbiornika). Odpływ...
zapchana dysza ta obok drazka przepustnicy. wykrecic wydmuchac wkrecic. nie trzeba rozbierac gaznika itp. mam eleganta i dzieje sie tak samo. Ta dysza to dysza wolnych obrotów i gdyby była zapchana gasł by po odpuszczeniu gazu, a autor tematu pisze ze dusi go przy dodawniu gazu, wiec albo zatkany przewód doprowadzjacy powietrze, albo dysze od mieszanki...
Witam, pytanie do znawców od Belarusów :) Po wymianie przewodu gumowego między preostatem (chyba tak to się nazywa) od butli i rurką od sprężarki wystąpił problem. Nie daje powietrza na wyjście do pompowania kół. Zauważyłem, że pod przyłączem do podłączenia przewodu jest jakby gruszka i u jej spodu leci powietrze, gdy zatkam powietrze idzie na wyjście....
wydaje mi się ze lewe powietrze Ci gaźnik łapie. weź zatkaj(nie cała) dziurę filtra powietrza co ciągnie powietrze i daj znać co się dzieję... zatkaj np najpierw ćwierć dziury zobacz jak pali, jedź się przejedź, później, pół dziury, całą dziurę i opisz jak skuter chodzi jak to zrobisz. to jest dwusuw 50 pojemność? Dodano po 7 Albo za mało powietrza.....
Jednak fałszywy alarm. Dalej nie dawała pary. Jak zdjąłem wąż z zaworu trój drożnego to zaczęło podawać. Po rozebraniu lancy okazało się że mnóstwo kamienia było w samym wężu a kompletnie zatkane było w samej dyszy. Sprężone powietrze udrożniło bez problemu i wszystko już działa
A czy podczas czyszczenia był całkiem rozkręcany? bardzo często w miejscu przykręcania dyszy, tam gdzie jest gwint zostają resztki farby, jak również sprawdź czy otworki którymi wypływa powietrze nie są zatkane.
Chyba znalazłem problem Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć Coś może być zatkane? Sory za tak durne pytania ale dopiero zaczynam z motocyklami
Zostaje jeszcze EGR może być brudny lub nawet zatkany. Przewody podciśnienia któryś urwany i zasysa powietrze.
Odkręć rurkę przy głowicach, włącz, sprawdź czy bije powietrze (czy dasz radę zatkać palcem). Jeżeli dasz utrzymać palec, mogą być uszkodzone zaworki w głowicy. Dodano po 2 Zazwyczaj w głowicy są zaworki płytkowe (takie blaszki).
Mam taki odkurzacz i u mnie początkowo też występowały podobne problemy. Sprawdź czy dysza przez, którą wylatuje woda nie jest zatkana. Najprościej dmuchając w wężyk powietrze powinno bez większego wkładu siły dmuchać z dyszy. W razie potrzeby, dyszę można delikatnie przetkać igłą do szycia.
Generalnie kod 33 mówi że czujnik podciśnienia w kolektorze wykrył ciśnienie zbliżone do atmosferycznego ,więc albo wężyk od czujnika dynda albo jest lewe powietrze w kolektorze. Ten dyndający zatkaj na razie. A odpinając wężyk od czujnika powinieneś zassać powietrze z kolektora.
Zgadzam się z kwok. Tak jest przy zgaszonym silniku. Stawiam na fałszywe powietrze. Zrzucić dolot przed przepustnicą, odpalić, zatkać deską i zobaczyć czy zgaśnie. I będzie wszystko wiadomo. 😉
Myślę, że przy zatkanym tłumiku gdzieś by pchało powietrze, a cały dolot mam zlany pianą "wulkanizacyjną" (czytaj ludwik do naczyń), a nieszczelność na wydechu pokazałaby sadza. Rano rozpinam i dam znać. Po 1,5 miesiąca szukania wszystkie sugestie sprawdzę:)
( bo sory bardzo frost czy nie frost raz na jakis czas kazda jedna przydaloby sie odlaczyc i przemyc od czasu do czasu ) (...) raz w roku rozmrozenie zamrazarki na swieta wystarczy albo i dluzej Wystarczy. Ale lepiej pamiętać o tej czynności, bo zatkanie kanału doprowadzającego powietrze z zamrażarki do chłodziarki spowoduje brak chłodzenia w lodówce....
Dzięki za odpowiedź nie stety emulatora nie mam zamontowana jest VOILA ale nawet po restarcie kompa nic nie jest lepiej . Jeśli chodzi o trzepanie silnikiem to to że buda sie trzęsie to przesada ale szarpie zaówarzyłem że jak sonda pokazuje ok500mV to jest lepiej a jak spada to bardziej trzęsie ciekawe jest to że gaz i bena wszystkie obiawy są identyczne...
nie, wysoki poziom był spowodowany wlaniem 3,3 litra zamiast 3 litry przez tych którzy wymieniali...olej zassał odpowietrznik i zasrał całą przepustnice...moje pytanie polega na tym czy moge se rozebrac tą przepustnice i wyczyścić,czy jak ją otworze to sie rozsypią jakies części i czy nie będzie trzeba tego póżniej resetować w komputerze ?...i czy ten...
Witam, Problem dotyczy pralki Hotpoint-Ariston AWM 129 EU. Pralka wylewa wodę bardzo bardzo powoli i kończy z wodą w bębnie i oczywiście nie wiruje. Wypompowywaniu wody towarzyszy buczenie, które występowało jak jeszcze wylewała wodę bez problemu. Sprawdziłem filtr i jest czysty. Sprawdziłem wąż odpływowy i nie jest zatkany - wtłoczyłem powietrze od...
Na tym sitku u mnie był jeszcze oring. Od zimnej strony. Uszczelniał on podawanie paliwa tak aby lało się przez sitko. Dym to zły skład mieszanki. Może ta uszczelka od paleniska ci się rozwarstwiła co spowodowało zatkanie dopływu powietrza. Powietrze było pchane przez ten malusieńki otworek na świece, co spowodowało wypalanie dziury. Osobiście nie pamiętam...
Jeśli się nie mylę to właśnie tamtędy wlatuje powietrze do wnętrza i zatkanie tego podszybia pewnie nie przyniesie dobrych efektów,myśle że ciężko będzie pozbyć się parowania szyb
może wystarczy przeczyścić gaźnik może być zatkana dysza wolnych obrotów abo łapie lewe powietrze
Proszę o radę. Kupiłęm wspomniany w temacie akumulator. Postępowałem zgodnie z instrukcją na pojemniku z kwasem. Od razu po zalaniu zatkałem zatyczką (powietrze dochodziło może kilka minut max, bo brzeżne segmenty wyzerowały się szybciej plus czas na dokładne założenie zatyczki). Nie było informacji o odczekaniu pół godziny, aby "aby zapewnić absorpcję...
No tak ale palcem zatkałem też wężyk i tak ciągło powietrze ze malo silnik nie zgasł. Gdyby nie był szczelny to powinien pociągnąć gdzieś inne powietrze prawda?
Zatkać z dwoch stron?. A powietrze jak pociagnie to bedzie na powietrzu i sie nie dowiem. Tłok w silowniku puszczać bedzie ch6ba wtedy jak bedzie przelewać przez niego. Dodano po 27 A jak spradzić sekcje z rozdzielaczu?.
Filtr w dmuchawie jest zatkany i ja miałem podobny problem. Otóż pralko suszarka pobiera mokre powietrze z bębna przepuszcza przez grzalke i wpuszcza do bębna. Najczęściej niedosusza przez zatkany filtr brak cyrkulacji.
Zdejmij i zatkaj szczelnie przewód (aby nie szło powietrze do kolektora) i pompuj. Powinno chodzić ciężko, ale nie mieć wpływu na pracę silnika.
Miałem coś takiego u siebie 406 1,8 16v miałem nieszczelną rurę doprowadzajacą powietrze do filtra( dziurka ok 1,5 cm kwadratowego) jak zatkałem to było ok. tam powietrze jest wsysane od spodu auta i idzie najpierw chyba do czujnika przepływu a potem długą rurą do filtra przy którym u mnie jest taka komora rezonansowa i tam mi wchodziło obce powietrze....
Wyczyściłem chłodzenie, był jednak zatkany wylot kratek wentylatora i mieszało powietrze zamiast je wydmuchiwać. Paste zastosowałem MX4 i temperatura spadła znaczaco co mnie cieszy, z 90 kilku stopni na 68 stopni.
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Sprawdzić czy pierwsza sonda pracuje prawidłowo jeśli nie to napewno trzeba ją wymienić, oraz odpal auto zatkaj ręką przepustnicę i powinno auto zgasnąć jeśli zatkasz i będzie chodzić dalej to lewe powietrze zasysa, można by było diagnostykę zrobić.
cały dół silnika pasuje od Uno 1.0 Fire, taki silnik kosztuje ze 200zł a nawet taniej, głowice od Pandy załóż (uniakowa niema mocowania na poduszkę silnika) robiliśmy tak z kolega w Pandzie 2 bo miałem silnik od Una i wszystko pasuje :) co do "odpalania" bez wtryskiwaczy to śmiało, jak go złapało to i tak na panewkach a nie na pierścieniach zapewne,...
Witam. To służy do awaryjnego zatkania wylotu z odpowietrznika. Normalnie ta zatyczka powinna być poluzowana, aby ewentualne powietrze mogło uchodzić. W przypadku gdyby odpowietrznik się zaciął, uszkodził, itp. i zaczęła z tamtąd wyciekać woda, zatyczkę tę się dokręca, w celu zatamowania wycieku, do czasu wymiany odpowietrznika na sprawny. Dopóki odpowietrznik...
Hej, wyglada na to, ze problem był faktycznie w silniczku krokowym. Został wymieniony i na razie pracuje jak marzenie i na benzie i na LPG. Ten map sensor dla pewności był sprawdzany z innym ale było bez zmian, wiec narazie został. Pojeżdżę z tydzień lub dwa i dam znać, czy to na pewno to. Profilaktycznie zamowilem również zegar i jak trafi się jakiś...
klimatyzator powiatr powiatr pompa powiatr powiatr zatkać chłodnica
automatyczna skrzynia biegów naprawa hormann instrukcja rotamatic pralka mastercook moduł schemat
Oznaczenie bezpiecznika prędkościomierza Hyundai ix35 Schneider CDP 7104 - Jaki laser wybrać?