Mam podtlenek butanu Gdzie ten gaz kupujesz ? Na Kosmodromie Bajkonur ? :D :D
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
Zatarty zawór ssący w prowadnicy. Po chwili lekko ostygł i się zluzowało.
Sprężarka sterowana elektrozaworem jest na stałe sprzężona (ma tylko sprzęgło zrywalne na wypadek gdyby się zatarła). Zawór steruje wydajnością tłoczenia.
Hmmm...w moim przypadku owszem byly zatarte zawory lecz zrobilem remont silnika i po okolo 1 tys Km znow pojawil sie problem.Oczywiscie teraz zdarza sie to znacznie rzadziej ale... wiec przyczyna musi lezec gdzies jeszcze. nadal czekam na mojego mechanika aby dokladnie sprawdzic parametry wtryskiwaczy..
rozrząd na pewno nie przeskoczył bo by wcale nie chodził albo byle jak, ale na wszystkie cylindry odepnij przewody od pompy wtryskowej i zakręć go rozrusznikiem - jeśli nie ma kompresji na jednym garku to będziesz słyszał chwilową różnicę w pracy rozrusznika (jeśli nie spręża to rozrusznik kręci z dużo mniejszym oporem) jeśli już zdejmowałeś dekiel...
Zawór ma opór prawidłowy tylko może byc zatarty. Jakie sa błedy w sterowniku?
Mój niestety po pierwszej naprawie działał jakieś 15 minut,po drugiej,zakręcił na chwile i znowu to samo.. Mnie właśnie też zastanawia czy jest sens wymieniać tranzystor skoro coś (przytarty/zatarty zawór) powoduje jego uszkodzenie. Strach takim autem jezdzić jeśli pozornie działa. Szczerze to nie wiem co dalej zrobić,czy podłaczenie pod komputer teraz...
Sprawdź czy nie jest zatarty na cięgle, czy swobodnie pracuje na wahadle w zaworze.
Witam, zaryzykowałem i oszlifowałem zaworek poskładałem wszystko i ciśnienie spadło, teraz jest na biegu jałowym 1,7 a przy 2/3 obr. około 6bar czyli może być. Ale problem jest nadal ubywa na trasie sporo oleju ciągle trzeba dolewać, ma ktoś pomysł, dalej mocno dmucha przez odmę wraz z olejem.
.Czasem się trafił zatarty zawór przelewowy i pompował popychacze,ale po postoju takie coś na chwilę ma ciśnienie i nawet odpala.Jednemu rozleciał się kat i śmieci poszły z pulsacjami przez EGR do cylindra.Podlazło pod dwa zawory,ale żeby na czterech cylindrach to mało prawdopodobne. Też obstawiam przestawiony rozrząd. Bez kombinacji da się określić...
Zawór nadmiarowy jest zatarty,przeszukaj moje posty już pisałem jak to naprawić przy myjce k520.Pzdr.
Do takiego zużytego silnika olej 5W30 jest zbyt rzadki. U mnie VW Golf 2 1,3 klekotał do momentu przytrzymania na najwyższych obrotach z powodu braku ładowania alternatora i słabego akumulatora. Połamała się zębatka pompy oleju bapędzana łańcuchem. Wtedy zrobiło się gķośno. Później przejecał 10 km i trzeba było przycìągnąć do domu. Na najgęstszym oleju...
Przy pracującym silniku będzie tam ok 13,5v ale nawet te 11v powinno wystarczyć do prawidłowej pracy EGR. Więc jednak najprawdopodobniej to EGR będzie uszkodzony - zatarty mechanizm.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Jeśli kompresor zasila unit stomatologiczny, i jest z 2016 r, to polecam się zastanowić czy warto. Tydzień temu naprawiałem ten sam model, z tym, że z 2018 r. Do wymiany było: - Oba węże - pęknięte. - Spalony jeden silnik. - Zużyte uszczelniacze tłoków i zatarty cylinder w drugim. - Uszkodzony zawór zwrotny. - Uszkodzony presostat (pęknięta membrana)....
Przecież to dwusuw, jakie luzy zaworowe... Zatarty, zawór membranowy, ewentualnie uszczelnienie wału, tak na początek.
Witam, Te nastawniki są nie rozbieralne, otwarcie nastawnika następuje po podaniu 230v. Można go odkręcić od zaworu (srebrna nakrętka) zawór całkowicie się otworzy jeżeli nie jest zatarty , zamiast niego można na czas prób zastosować głowicę termostatyczną od kaloryfera.
Przeładowanie turbo na przykład. Uszkodzony czujnik ciśnienia. Uszkodzony zawór sterujący. Problem z vacum. Zatarta geometria. I szereg innych rzeczy.
Na moje to ta sprężarka jest tylko z zaworem zmiennej wydajności. Jeżeli się nie mylę że jest taka sprężarka to trzeba podpiąć zegary i wysterować zawór wtedy będzie coś więcej wiadomo. Jeżeli zawór da się wysterować i sprężarka będzie pracowała i reagowała na wysterowanie zaworu to wtedy można szukać dlaczego nie wysterowany jest zawór. Jeżeli tego...
Witam ponownie. Klimatyzacja działa jak należy. Geometria wewnątrz sprężarki zatarta. Zawór zmiennej wydajności nie potrafił zmieniać wydajności płynnie.
Gdzie pomiary ciśnień? Bez tego nie ma co wróżyć. Autocom trochę słaby do tego wozu. Jeżeli Autocom pokazuje ten parametr poprawnie to masz uszkodzony kompresor (możliwe że jest zatarty i zerwane jest sprzęgło) lub uszkodzony zawór regulacji wydajności kompresora. Tutaj nie ma żadnego przekaźnika. Kompresor działa cały czas a zawór zmienia wydajność...
Zatarte zawory w prowadnicach.
Jeśli błąd się nie świeci to prawdopodobnie tłoczek elektromagnesu jest zatarty. Zawór elektrycznie będzie sprawny a pneumatycznie nie będzie działał. Sprawdź czy pojawia się na nim napięcie przy wyzwalaniu podnoszenia osi.
Witam Naprawilem Karcher K5 który się nie zalączał. Przyczyna zatarty zawór ciśnienia, ktory pod ciśnieniem zalącza i wyłącza silnik. Po złożeniu wszytko działa ale zaczeła lać się woda spod plastikowej czarnej osłony silnika, która jak podejrzewam chłodzi silnik. Ja w ogóle tej oslony nie zdejmowałem. Są tam duże okragle gumowe pierścienie czy musze...
Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy dodaniu gazu kopci na biało tak przyczyna jest wadliwy kąt wtrysku . Masz dwie opcje sprawdzić i ustawiic poprawnie kąt. Przyczyna moze być w tkwic w pompie . np czujnk obrotów pompy , badz zawór sterujący kątem wtrysku, zatarcie elementów zmianiajacych kąt.
Pompa pracuje cały czas pod obciążeniem na ciśnieniu ok 150bar w trybie STANDBY lekko dusząc silni Rozerwałoby cały układ hydrauliczny na strzępy! Jak to było sprawdzane, czym mierzone? Czy zgodnie z wytycznymi producenta, dokonywano wymiany oleju w układzie hydraulicznym na właściwy. Jedną z przyczyn, może być zbyt gęsty olej. Proszę zwrócić uwagę...
zatarty zawór turbiny ,lub uszkodzonay przepływomierz .pozdrawiam
Odnośnie kontrolki - brak masy na tylnej lampie, wytopiony styk masowy(czarna kropka pod pinem z czarnym kablem na płytce lampy) doraźnie pomaga podgięcie styków we wtyczce. Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale jeśli ma przepustnicę bez linki to właśnie ona reguluje wolne obroty.Lecz jeśli masz linkę gazu wolne obroty reguluje zawór wolnych obrotów...
A prawidłowo grzeje? Może zatarty zawór trojdrogowy, nie w pełni się otwiera i jakieś dźwięki dziwne wydaje z siebie
Coś źle tłumaczysz pokaż fotkę co się nie rusza odkręć zawór. https://obrazki.elektroda.pl/5416792400_... Na dwóch zaworach ten wystający trzpień się nie rusza. Wygląda, jakby się zatarł w pozycji częściowo wciśniętej. Na wszystkich innych zaworach on chodzi - można go wcisnąć i wtedy blokowany jest przepływ wody, a na dwóch zaworach...
Nie dobra kompresja, zbyt duża ilość powietrza, zatarty zawór, albo cos z układem zapłonowy, sprawdź czy przewody WN są dobre i czy świeca ma dobrą iskrę no i oczywiście na wszystkich cylindrach.
Podaj wogle jaki model sprężarki. Spotkałem się już z wykrzywioną głowicą, uszkodzoną uszczelką, zatartymi zaworami itp.
Jak zgasł w czasie jazdy to uszkodzony sterownik pompy i zatarty zawór dawki ale to trzeba sprawdzić.
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
Sprawdź czy nie masz urwanej linki od zaworu wodnego ( wychaczona, zwrwane pokrętło , zatarty zawór). Sprawdż czy przewody wodne idące do nagrzewnicy są ciepłe.
Witam Posiadam Opla Zafira A turbobenzyna 2.0 OPC 200KM samochód przestał załaczaczć turbine i stracił moc jeździłem tak może z 1000km i obecnie stwierdziłem zatartą dźwigienkę w turbinie , Zawór sterujący PIERBURG wygląda na dobry, dochodzi do niego jeden wężyk z dolotu , jeden wychodzi na gruszkę sterująca turbinę a jeden idzie z dołu silnika . Moje...
Moze być zatarty zawór na sprężarce, sterowanie sprężarki, nieszczelny układ powietrzny, padająca przepływka. trzeba sprawdzić parametry podczas jazdy aby jednoznacznie stwierdzić co jest uszkodzone. pozdrawiam.
Mogły sie pompy zatrzeć nieużywane, wyłącz je z gniazdka, zamknij zawory przy nich i odkręć od czoła dużą srebrną śrubę (potrzebny duży płaski śrubokręt), troszkę wody się powinno wylać, potem mniejszym płaskim pokręć w środku ośką, powinna się lekko kręcić, następnie przykręć tą dużą śrubę ale nie dokręcaj, popuść zawór od pompy aż ci woda wypłynie...
Do tej pory nie zwróciłem na to uwagi ;/ Jeśli by zapowietrzała się ciągle -to by się już wcześniej zatarła. A słychać uderzenie kulki w zaworze w chwili gdy się pompka włącza, lub wyłącza?
Pali tak samo, może troszeczke więcej. Tak, na innych biegach i niższych prędkościach też się dzieją takie rzeczy. Czy uważacie, że mógł się znowu zatrzeć zawór EGR?
grze21 pisze ze silnik silnik pracuje cicho i równo, wiec nie strasz go ze to wina panewek czy zaworów. mialem identyczny problem, w ktorym sie okazalo ze byl zatarty zawór nadciśnieniowy w pompie oleju, zatkal sie i trzeba bylo go tylko wyczyscic. kontrolka migala tylko na obrotach biegu jalowego przy rozgrzanym juz oleju. czasem pomaga wymiana filtra...
OK, a ja mam pytanie do fachowców czy resztki tego gó... nie uszkodzą maszyny do klimy przy próżnowaniu? Nie wiem uszczelki spuchną pompa się zatrze czy zawory zatną na zawsze....
Witam dużo jest tego dymu z wlewu oleju? Raczej zatarte pierścienie, Nie przegrzałeś go? Odkręć pokrywę dźwigienek zaworowych wtedy zobacz czy to leci zaworami, jeśli nie to pierścienie
Jeżeli zawór nie reaguje na iglicę sterowaną głowica termostatyczną, to oznacza że: albo jest zatarty, albo coś podeszło do zaworu jakiś "śmieć" i zawór nie może się domknąć. Zawór do wymiany (przeczyszczenia). Regulacja kryzą umożliwia tylko ustawienie średniego maksymalnego przepływu w zakresie o-100%.
Według mnie wygląda jakby ciśnienie zbyt wzrastało i sterownik odłącza sprężarkę żeby nie rozsadzić układu, sprawdź zawór rozprężny. Wymieniłeś tylko sprężarkę nic nie robiąc? Stara się zatarła czy co?
Niedawno robiłem Octawię 2 po takim (zbyt duże ciśnienie) sprawdzaniu szczelności, zero oznak życia kompresora choć nie był zatarty. Pewnie wystarczyło by wymienić zawór ECV, ale że na koszt handlarza od którego świeżo kupiony samochód to dostał całą nową sprężarkę.
Ten błąd nie ma wpływu na pracę układu. Gdyby miał to sterownik nie pozwoliłby na pracę zaworu (zawór jest wysterowany bo pobiera prąd). Masz zatarty/uszkodzony kompresor albo zerwane sprzęgło (nie mylić z elektromagnesem) przez co wirnik się nie kręci. Może być uszkodzony mechanicznie zawór regulacji wydajności kompresora ale to jest rzadkość moim...
Jeśli chodzi o zawór który jako pierwszy przedstawiłeś na zdjęciu jego zasada jest prosta. Ramie które jest na nim zamocowane zmienia swoją pozycje w zależności od ugięcia resorów. Czym większy nacisk ładunku na nadwozie tym zawór zwiększa ciśnienie hamowania osi tylnej. Co do zaworu który przedstawiłeś w pozycji drugiej jest to zawór modulacyjny. Działanie...
Witam mam problem z cytryną. Nie odpala, napięcie na zaworze ciśnienia paliwa to 1.5 V. Na obu pinach, zawór przy pompie ma 8.5 V . Paliwo nie wychodzi z pompy, na listwę paliwo dochodzi do pompy . Podłączyłem na krótko zawór i dalej nie idzie paliwo na listwę. Nie mam kompa aby sczytać błędy . Zauważyłem, że paliwo które dochodzi do pompy ma wystarczające...
zatrze oznaczenie zatrze kompresor silnik zatrze
regulacja cięcia prądnica indukcyjna electrolux klejony zbiornik
wzmacniacz unitra samsung ue550
Naprawa pamięci mechanicznej Blaupunkt Frankfurt KDB951805 1960 – zdjęcia mechanizmu, czyszczenie, regeneracja Brykieciarka – samoczynne wyłączanie, diagnostyka, zabezpieczenia, falownik, hydraulika