Mój dwuletni piecyk Vailant atmo MAG mini PL 11-0 pracuje praktycznie właściwie tyle,że od pewnego czasu nie mogę regulować w żadnym zakresie temperatury na prawym pokrętle przepływu wody, chyba coś się zatarło, boję się aby nie urwać tego pokrętła. Proszę o wskazówki dotyczące możliwości wyczyszczenia regulatora, czy trzeba rozbierać cały zespół wodny...
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
Sprobuj go opóżnić, jak objaw pozostanie to problem z sterownikiem lub zatarty regulator odśrodkowy z powodu luzu na ulozyskowaniu od strony napedu
Tam prawdopodobnie nie siedzi żaden paproch tylko piasek przez nią wciągany spowodował powycieranie elementów. Pamiętaj że pompa wtryskowa musi być bardzo precyzyjnie dopasowana żeby mogła dać odpowiednie ciśnienie. Nie wiadomo też czy regulator obrotów się nie zatarł.
Może łożyska się zatarły, może coś wlazło i zablokowało turbinkę, może padł regulator obrotów, może się skończyły szczotki, może masz ubity wirnik?
...do tego dojdzie nagar ze ścianek bloku itd może to spowodować nawet zablokowanie kanałów olejowych np tych do głowicy i przytarcie lub zatarcie wałka rozrządu ,zablokowanie regulatorów jak hydrauliczne , itd. A ja dotąd myślałem, że olej, zanim trafi z pompy oleju gdziekolwiek, m.in. do kanału olejowego głowicy, jest filtrowany i zostawia zanieczyszczenia...
to wiem ale drogi kolego zawory na cylindrze który ma cykl zapłonu czyli tłok w pozycji GMP to zawory maja zamknięte a nie ok 1.5mm otwarte czyżby zatarł się regulator ????
Witam. Mialem podobny przypadek w C-5 2.0 HDi. Silnik gasl w chwile po uruchomieniu i ponowne zapalenie bylo mozliwe dopiero po kilku minutach. Komp. wyswietlal: antypolution fault. Przyczyna bylo zatarcie regulatora wysokiego cisnienia. W serwisie zaproponowano wymiane [1600zl] i zgodzilbym sie na to, ale czas oczekiwania na ta czesc wynosil 7 dni!...
Czy przy wymontowywaniu nagrzewnicy nie demontowało się innych elementów pieca, np. zespołu wodnego czy - tym bardziej - gazowego? To wygląda mi na zatarcie iglicy w zespole wodnym (sprężyna nie doprowadza zaworu do stanu zamknięcia). Jeśli regulator jest zablokowany, to znaczy, że z zespołem wodnym jest źle.
Tak czy siak skoro tam była woda, to zaraz zatrą sie tulejki i uszkodzi regulator prędkości.
i napewno będzie dobrze? nieuszkodze alternatora? szkoda by było bo to nowy alternator. regulator też jest nowy niedawno kupiłem ale sie zatarły łozyska mysle ze niebędzie problemu z przymocowaniem regulatora
Listawa stoi, zatarty regulator lub sekcja.
Prawdopodobnie jest zatarty regulator konta wtyrysku to inaczej zapłonu przy gorączym jest za wczesny , jest on pod pompą było tak w trzy cylindrowym ileż było szukania dopiero podstawienie pompy z drugiego ciągnika ujawniło że coś w pompie no i okazało się że te przyśpieszacz zacinał się na gorącym silniku.
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Zatarty regulator i tuleja. Wołaj serwisanta z głową :)
Nie podałeś z jakiego skutera jest silnik, ale nawet z "chińczyka", to też wart jest tej kwoty (możesz negocjować). Przed kupnem spróbuj sprawdzić, czy ma "wyczuwalną" kompresję. Ponadto poprzez otwór po tłumiku sprawdź stan cylindra i tłoka (czy silnik nie jest zatarty). W przypadku ewentualnej sprzedaży silnika na części odzyskasz kasę. Żądaj osłon...
Silnik lotniczy i regulator lotniczy to bardzo zły pomysł. Silnik lotniczy nie jest pyło/piasko szczelny, a auto łapie wszystko co się da, więc szybko rozwala się łożyska, albo zatrze się wirnik bo złapie piasek miedzy stator i rotor. Regulator lotniczy wymaga dobrego przepływu powietrza, żeby się nie przegrzewał. W aucie chłodzenie będzie znikome,...
Jeśli masz niskie ciśnienie to masz kilka możliwości: -zatarta pompa -uszkodzony regulator na listwie -uszkodzone wtryskiwacze - nieszczelność Ja najbardziej obstawiałbym zatarcie pompy i uszkodzone wtryskiwacze.
.... Dziwna była jedna awaria bo padły świece - od tak przy którymś odpaleniu nie miały praktycznie iskry, dwie na raz... Nie takie dziwne, jesli masz podwojna cewke. Swiece sa w szeregu, wiec gdy jedna ma przerwe, druga nie moze miec iskry. ... Dziwnym było też, że ustawiłem zapłon idealnie na kreskę jak powinien być, a przy następnym odpaleniu w...
Zatarty regulator kata wtrysku. Norma w tych maszynach. Szczególnie po oranżadzie.
Jeżeli silnik kręci się poza skalą na obrotomierzu, to znaczy że regulator obrotów nie działa (uszkodzenie, zatarcie lub inna usterka). Sprawdź olej w pompie.
Mogłeś zatrzeć silnik, mogłeś zalać odbiornik, mogłeś spalić regulator, mogłeś uszkodzić pakiet zasilający. Wszystkie te elementy trzeba sprawdzić. Zmierz napięcie pakietu. BEC w regulatorze działa, bo mówisz, że jest skręt. Podepnij serwo skrętu do gniazda silnika i sprawdź, czy po dodaniu gazu, skręt też działa. Jeżeli tak, to pozostaje silnik i regulator...
To chodzi o iglicę, którą membrana popycha do góry (ta iglica jest w górnej pokrywie zespołu wodnego i nie jest przykręcona żadną śrubą). Jest ona stalowa, uszczelniona za pomocą małego oringu, osadzonego za pomocą podkładki i trójkątnej drucianej zapinki. To z niebieskim plastikiem to akurat inna część (regulator przepływu wody). A propos postu Hrabii...
Kolektor zdejm - roboty nie jest dużo, a dostęp o niebo lepszy. (nie zapomnij o dwóch śrubkach na tylnej płaszczyźnie kolektora) Jeżeli regulator ma uszkodzenie mechaniczne (zatarcie) - to zdjęcie wtyczki sytuacji nie poprawi. Ale zaciekawiłeś mnie - będę musiał to sprawdzić w serwisówce.
najczęsciej szczotki z regulatorem napięcia mogą byc juz starte lub się zatarły niewyklucza sie że diody mogą być uszkodzone
Widziałem takie podobne układy ale to nie na home made, nie zatarłem jeszcze nigdy sprężarki i wolałbym by tak zostało, z doświadczenia wiem że nawet połączenie karterów rurą nie gwarantuje prawidłowego rozdziału ale to wystarcza by to jakoś pracowało, najlepsze są regulatory poziomu ale potrafią czasem się popsuć.
Witam, Na początek wymień olej w pompie wtryskowej. Przy lejących wtryskach to podczas rozruchu kopci na biało lecz jeżeli już się uruchomi to przy obciążeniu nawet lekkim kopci na czarno. Te przypadłości wskazują raczej na zatarty regulator obrotów lub problem z kompresją .
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
"Szlifowanie" obciąża silnik tarciem szlifowania, szlifierka na luzie też grzeje tranzystory ? Nie ma na niej naklejki lub tabliczki znamionowej ? W erze dawania zdjęć i filmików gdzie popadnie, też mógłbyś coś dać, może koledzy "rozgryzą" temat na podstawie tych fotek ? słychac pisk silnik obraca się powoli Pisk, powoli, ani chybi zatarty...
no to jednak będzie to nieco bolała. Czyli jedna z poniższych usterek: 2. Wyciek, lub nieszczelność obwodu hydraulicznego dla tego biegu 3. Jeśli nie to długo nie wymieniałeś oleju w skrzyni i filtra. Mogły się zapchać kanaliki i nie ma wystarczającego ciśnienia 4. Zużyta pompa oleju 5. Zatarty regulator ciśnienia 6. Zatarty zawór dla 4 biegu, lub uszkodzona...
Można też użyć układ TC642 specjalnie zaprojektowany do sterowania obrotami względem temperatury wraz zabezpieczeniem przed zatarciem i pewnym startem wentylatora wraz z sygnalizacją. Gdyż układy z generatorami mają wadę. Brak możliwości poprawnego startu wentylatora w przypadku zatarcia lub zabrudzenia.
Sory nie zwróciłem uwagi że wałkujecie KE Jetronica. A na marginesie co stoi na przeszkodze żeby i w tym systemie pompę wyłączyć , przecież jak przełączysz na gaz to już na nim jedziesz dopuki silnika nie zgasisz. W układzie pozostaje i tak bęzyna więc regulator dawki się nie zatrze. Ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy to ok3 atm. więc paliwo przeznie nie...
Witam, posiadam alternator 028903028E (BOSCH), muszę w nim wymienić regulator napięcie, niestety mam zatarty numer jego, ktoś mógłby mi powiedzieć jaki ma być w nim regulator z firmy BOSCH?
Mam pewne wątpliwości co do tego pomysłu. Czy czasem nie jest tak, że agregat jest smarowany chłodziwem? Jeśli tak, to pompowanie powietrza szybko spowoduje jego zatarcie. Tak czy inaczej, potrzebujesz jeszcze jakiś zbiornik na sprężone powietrze i regulator ciśnienia.
Jakiego rodzaju jest ten silnik? Jeśli to typowy silnik stacjonarny to powinien mieć regulator mechaniczny. Zespoły prądotwórcze tej mocy mają regulatory mechaniczne np. PAD-36/400, ich dokładność jest zupełnie wystarczajaca. Praktyczna wskazówka - jeśli jest tam sprawny regulator mechaniczny to nie da się ustawić bardzo niskich obrotów jałowych bo...
Kilka lat temu mieliśmy też problem z grzaniem oleju i to tak się grzał że aż pompa się zatarła węże strzelały a ile oleju poszło to szkoda gadać. Powodem grzania był regulator przepływu ,on musi cały czas brzęczeć. Oczywiście kupiliśmy nowy ale dalej to samo dopiero rozkręciłem go i wyciągnąłem z niego podkładkę regulującą napięcie sprężyny, już dokładnie...
Nie jesteś w stanie idealnie wyrównać chudziaka pod cienką płytę PIR Zasadniczo jesteś bo można go zatrzeć na "równo" jak każdą inną - co zresztą też przećwiczyłem, osobną kwestią jest to jak jest on wykonany u autora. To raz. A dwa - właśnie większa sztywność i mniejsze ugięcie pod obciążeniem jest warunkiem koniecznym cieńszych wylewek. EPS 100 jest...
Zgadza się , wtrysk mechaniczny. Paliwo kupowane na Petrochemii i na BP - nigdzie wiecej. - szczelnosc sprawdzilem (gumy i lącznia OK) - wtryskiwacz rozruchowy sika i zawor dod. powietrza sie otwiera - poziom oleju w normie - niestety niemoge spraw. cisnienia bo niemam odp. narzedzi ale jak poluznie srobe zas. paliwa to sika na wszystkie strony - a...
Pompa NIE MOŻE nierówno podawać, ale masz pewnie zatarty tylny regulator hamowania, który mierzy sobie obciążenie kół tylnych i w/g niego reguluje siłę hamowania kół tylnych.
Hi, Dobrze by było, żebyś jednak dokładniej złapał moment jak zachowuje się ciśnienie na listwie, bo jeśli napisałeś wcześniej, ze Twój woltomierz złapał 3 V w czasie kręcenia to i mogło być ich nawet 5V ..przez co sterownik silnika broni się przed zbyt dużym ciśnieniem na listwie. Do tego potrzebny Ci będzie albo oscyloskop albo woltomierz, który robi...
Prowadnice jak pisałem chodzą lekko, po wyjęciu są czyste, tzn w smarze, ale nie ma na nich oznak korozji. Tłoczek był wyciągany przy wymianie tarcz, w celu wymiany gumowej osłony. Mechanik chyba by nie poskładał pordzewiałego tłoka. Zastanawia mnie fakt, że koło blokuje się bardzo po użyciu hamulca ręcznego. Stawiałbym na mechanizm ręcznego. Możliwe...
Naprawiam na co dzień takie regulatory dmuchaw z BMW (oczywiście chodzi o regulacje pwm i mosfety).Powiem tak będzie działać ale do pierwszego przepięcia przy dłuższym używaniu - nie zapominajmy mamy do czynienia z silnikiem szczotkowym 24V 150 W czyli jakieś 7-10A prąd nominalny(nawet dwóch). W aucie są naprawdę paskudne warunki jak używamy właśnie...
Praprzyczyną wszystkich (nieomal) problemów z dmuchawą jest woda dostająca się do łożysk silnika wentylatora. Powoduje ona ich zacieranie, a w konsekwencji - nadmierny pobór prądu przez silnik. Wypalają się styki w kostkach połączeniowych, przekaźniku, padają tranzystory mocy w regulatorze obrotów. Oczywiście - naprawa tych uszkodzeń jest nieodzowna,...
Dzień dobry! Ja tu gościnnie z innego działu. Moje pytanie: czy ten regulator się zużywa ? Trochę naświetlę temat: Jak zimny, trzeba szybko wcisnąć ssanie, bo jakby go zalewało (brum, brum, brum... - tak chodzi), ale znowu dawka uboga i trzeba trzymać gazem, bo gaśnie. Jak ciepły obroty jałowe falują +- 100. Ogólnie muł. Swiece zmienione, kable sprawdzone....
nie masz tam jakiegoś fachowca który sprawdzi parametry a nie tylko pokasuje błędy, może się zatarła geometria w turbinie inie działa we właściwym zakresie wtryski słabe albo wydajność regulatora paliwa ?????? w miechowie tanio gość regeneruje dpf i zna się na tym, jak chcesz dam ci numer na PW
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Jeśli odłączyłeś sterownik, kocioł był w pozycji 0 no to napewno płyta główna (ok 800zł) Nie do końca. Jeżeli ma sterownik wyłączony lub odpięty (brak zworki na C.O.) to kocioł nie załączy się na C.O. nawet przy uszkodzonej płycie. Ty kolego vitus3k miałeś zworkę, a twój problem polegał na uszkodzonym potencjometrze. A w przypadku kolegi może być przyczyną...
Staraj się nie dopuszczać do rekordów ujemnych temperatur, bo zatrzesz kompresor, lub instalacja sie rozszczelni od naprężeń. Nie szukaj innych przyczyn że coś zamarzło, czy się zatkało, zapowietrzyło. To sprawa czujnika, lub regulatora.
sprawa wygląda tak ze cały agregat jest już zrobiony a przekładnia pomiędzy wałami tam też jakaś jest nie wiem jakie ma przełożenie bo nie sprawdzałem a właściciel mówił ze to działało bardzo dobrze dopuki nie zatarł sie cały ten regulator na kulkach.kiedyś działał dobrze potem zaczął wprowadzać odchyłki od nominału ,stąd chęc by go czymś zastąpić....
Bezpieczna temperatura radiatora zależy od konkretnej konstrukcji - istotna jest temperatura w środku elementu półprzewodnikowego, i ta też może być od 125 do 200 stopni (dla elementów krzemowych; germanowe 70-90 stopni, ale ich się raczej już nie spotyka, może w muzeum...); i jest to sprawa wyboru konstruktora: czy wydać więcej na radiator, czy na...
Witam wszystkich Mam radio Fordowskie, w którym grzebał jakiś patałach. Spalona końcówka mocy, i obok końcówki jest jeszcze jeden układ. Ten patałach "wlutował" w jego miejsce ukł. KIA7343 - bo mu pasowało w otwory, na górnej warstwie płytki jest napisane REGULATOR, a na dolnej (pseudoelektronik troche zatarł napis) widac TDA i dalej prawdopodobnie...
no ale w sumie nie ma co sie zepsuc w tej pompie - gdyby krzywka sie wyrobila to nie sadze zeby wogole ci chodzilo auto, a jesli nawet to nie powinno to byc az tak drogie. W tej cenie remont kosztuje, gdy sie zatrze pompa na kolku regulujacym - wtedy trzeba wymienic caly tyl + ewentualnie kopulke z regulatorem dawki bo moze sie wykrzywic i wtedy kosztuje...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
sprawdz czy cisnienie sprezania na cylindrach jest ok 12 bar. jesli cisnienie jest np na jednym cylidrze duzo nisze to wlei tam troszke oleju silnikowego jesli sie podniesie to masz pekniety lub zurzyte piertscienie jesli nie to wypalony zawor sprawdz jeszcze walek rozrzadu morze byc zatarty samo regulator pod walkiem lub wytarta plytta na szklance...
Bardzo ciężko określić czego to może wina.Musisz sam pochylić się nad silnikiem i sprawdzić skąd ten szum .Jeśli w wspomaganiu było mało oleju to pompa wspomagania zatarła się ,a dolanie oleju jej nie zregeneruje.Mogą to być samo regulatorki zaworów.POZDRAWIAM
Tak, o takie coś mi chodzi, choć w kosiarce rotacyjnej przy 2000 obr , obroty falują od 2000 do 1500 i nie słychać tego charakterystycznego dla sześćdziesiątki dźwięku jaki powinna mieć na tych obrotach , spadek mocy czuć na asfalcie na 5 biegu , takie objawy jak w samochodzie przy zbyt niskich obrotach dla danego biegu. Odstojnik już przenoszę żeby...
W moim Punto I '94 55S miałem identyczny problem. Nie wymieniłem całego rezystora tylko spalony był termik. Zamiast termika wlutowałem bezpiecznik 10A główny bezpiecznik od dmuchawy w skrzynce bezpiecznikowej ma 20A (myślę że 10A wlutowane to bezpieczny sposób). Przeczyściłem wentylator i nasmarowałem tulejki bo górna się prawie zatarła i dlatego spalił...
A na czym polega to "zatarcie" wtrysku? Tzn. co się dzieje, że samochód ciężko pali. Ponoć często też wtryskiwacz rozruchowy się psuje, leje za dużą dawkę paliwa. Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa. To tak co wyczytałem w internecie.
Tak się składa, że jeździłem polonezem z silnikiem 1.5 z końca 89r z zapłonem bezstykowym. Przestawianie się zapłonu może być efektem początkowego etapu zacierania się wałka aparatu zapłonowego. Początkowo jest to obrót całego aparatu zapłonowego w bloku silnika, a jak jest mocno przykręcony to może dojść do przeskoczenia kółka rozrządu na pasku lub...
regulator siły hamowania znalazłem w pierwszym lepszym sklepie internetowym za 95 zł. Po co wymieniałeś pompę skoro regulatory zatarte i szukasz dalej przyczyny skoro masz ją jak na dłoni.
Może kolega potrzebuje reg wentylatorów w którym obroty są regulowane zależnie od temperatury tzn im wyższa temperatura tym większa prędkość po za tym układ kontroli rozruchu i zatarcia wentylatora i system pewnego startu przy minimalnych obrotach a wszystko to w małym układzie TC 642 :-)
Witam. Jeśli nie ładuje akumulatora może być uszkodzony moduł - regulator napięcia, albo ma zły kontakt na wtyczce - moduł powinien być przykręcony do ramy w okolicy sztycy pod przednią owiewką - nie wiem jak go sprawdzić - miałem zepsuty w AY50, ale sprawdzałem podmieniając na dobry- sprawny. Czy po uszkodzeniu oryginalnego tłoka sprawdzałeś sprzęgło...
Zabawkę tą zrobiłem sam od podstaw. Do napędu zastosowałem dwa silniki 7,5V. Silniki były sterowane regulatorem PWM , co dawało małą prędkość, a jednocześnie dużą moc (nie radzę stosować przekładni zębatych, przy kopaniu w piasku zaraz się zatrą ). Nad układem jezdnym zamontowałem dużą zębatkę ułożona ona była poziomo, napędzał ją silnik co umożliwiało...
A skąd tam się wzięło takie napięcie? Jedyna opcja to uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Starte i wytopione szczotki to objaw ewidentnego przegrzania silnika pompy. Teraz pytanie, czy przegrzał się z zatarcia czy właśnie od tego większego napięcia?
Wężyk już był odłączany i silnik całkowicie nie reaguje na odłączenie tego wężyka. Powiem jeszcze że robiłem test: uruchomiłem zimny silnik i jak zaczynał sie dławić i spadać z obrotów to ścisnąłem szczypcami wężyk paliwa od przelewu i silnik normalnie wszedł na swoje obroty a po puszczeniu wężyka znów to samo . Czyli jak ścisnąłem wężyk przelewowy...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Do czego to potrzebujesz ? Bo zamiast się bawić to można zakupić wentylator z wbudowanym regulatorem obrotów względem temperatury. A jeśli kolega chce się pobawić to proponuje układ TC642 specjalnie do tego zastosowania dla każdego rodzaju wentylatora DC. Układ ma kontrole zatarcia wentylatora z sygnalizacją tego stanu, poprawny start pełną mocą, kilkukrotna...
Tam jest chyba denso 7sue17c to z tyłu to zawór regulator ciśnienia. Ale bardzo jestem ciekaw twoich zdjęć co ty tam masz. Bo oryginalne jest jak wyżej pisane napęd stały. A zrywają sie w tym miejscu zaznaczone https://obrazki.elektroda.pl/9690064600_... Nie zawsze też zrywa z powodu zatarcia, czasem się zawór zacina i zrywa z obciążeń...
Witam czy wie może ktoś jakie oznaczenia maja diody w mostku prostowniczym alternatora magneton 55A (Skoda Felicja 1.3 Lxi plus) Mam uszkodzoną jedna diodę ale na tej i pozostałych oznaczenia się zatarły moge odczytac tylko fragment: napisane czerwonymi literami (17 ...) I jeszcze jedno, czy wiecie moze czy mostek prostowniczy i regulator napiecia sa...
Witam. Dość dawno temu mój c330 przeszedł remont. Został założony alternator od żuka, - na masie, itd. Jakiś tydzień temu owy alternator od żuka uległ awarii. Mianowicie zatarły się łożyska. Jako że miałem 2 alternator, założyłem go. Wszystko podpiąłem tak jak na schemacie poniżej. Regulator jaki zastosowałem to regulator od Poloneza (taki by założony...
Zadajesz pytania z fizyki z zakresu szkoły podstawowej. A teraz się kłania opis przedmiotu pisze tam wyraźnie że jest to regulator prądu nie napięcia. Bardzo Pana przepraszam, dziękuję za wypomnienie mi tego. Niestety przez ponad 20 lat ta wiedza nie była mi do niczego potrzebna przez co mogła ulec zatarciu w mojej głowie. Cóż, jak będę pomagał swoim...
Nie rozumiem dlaczego sądzisz że jest nie prawidłowe?? Jeżeli w wiatraku zrobi się zwarcie (nie wiem jakim cudem, może jedynie się zatrzeć lub przewody mogą się zewrzeć) to czy będzie on podłączony prawidłowo czy tak jak było opisane wyżej to i tak może uszkodzić komputer lub co najwyżej się wyłączyć. Ja osobiście wolałbym zastosować jakiś układ, najlepiej...
Trudno jest prowadzić diagnostykę układu wtryskowego na odległość. Wina prawie na pewno leży w nieprawidłowo pracującym układzie wolnych obrotów - któryś z jego elementów jest uszkodzony, lub układ nie załącza się w ogóle. Są również możliwości (niestety) złego połączenia instalacji: przykładowo, długość kabli pozwala na zamianę wtyczek prowadzących...
Witam. Mam zrobione odcięcie pompy paliwowej przez podłączenie przekaźnika pod zawór gazu. Samochód mam na pełnym wtrysku. Jak tylko przełączy mi na gaz auromatycznie odłącza mi obydwie pompy paliwowe. Jedną mam w zbiorniku, drugą za zbiornikie. Nigdu nie miałem problemów z tym, że jak przełącze w czasie jazdy na bęzymne żeby cokolwiek szarpnęlo. Jak...
Jeżeli oleju było minimum, to prawdopodobnie nie zatarłeś silnika, chociaż istnieje tak możliwość. Musisz sprawdzi czy nie odkręciła się cewka zapłonowa, możliwe że trze o kolo zamachowe. Inne możliwości, to połamane zęby na kole regulatora odśrodkowego, możliwe że razem z zębami wałka rozrządu, pęknięty wałek rozrządu (pęka w połowie, pomiędzy krzywkami),...
Drgnia występują gdy wentylator się nie zatrze a uszkodzi się układ sterujący (lub któraś z cewek) występuje to również przy np uszkodzeniu regulatora obrotów i przy zbyt małym napięciu zasilania. Poza przecinaniem wiązki przez łopaty możnaby zastosować czujnik odbiciowy tzn na wirnik nakleić białą (lub metaliczną) naklejkę. Idede mojego rozwiązania...
Obstawiam, że problemem może być alternator. Typowe objawy uszkodzenia alternatora: - świecąca stale kontrolka ładowania akumulatora; - migająca sporadycznie kontrolka ładowania akumulatora; - brak zapalonej kontrolki ładowania akumulatora podczas włączonego zapłonu (przy zgaszonym silniku); - szybkie rozładowywanie akumulatora; - zbyt niskie napięcie...
do pkt 1. Zapłon za wczesny, uszkodzona lub zabrudzona kopułka, uszkodzona cewka. Jak strzela gdy puscisz gaz to na 100% zatarty odśrodkowy regulator wyprzedzenia zapłonu ( rozbierz aparat i nasmaruj smarem grafitowym, i wymień sprężynki w regulatorze ok 6zł ) do pkt 2. Jak pociągniesz za przepustnice do siebie i od siebie to zmieniją się obroty ? Jak...
Dostałem taką płytę, w sumie działa, ale była zalana czymś słodkim i najprawdopodobniej uszkodzeniu uległ regulator napięcia VCore, dodatkowo dawno temu zatarł się wiatrak na CPU... Tranzystor CEB6030L (N-MOSFET) bardzo się grzeje po włożeniu procesora K6-2 300 a płyta pracuje niestabilnie (choć np. da się zainstalować Windowsa). Laminat wokół tego...
Wiem, że temat archiwalny ale odpowiem, bo został odkopany... Komputer nic nie pokazuje. Komputer zawsze coś pokazuje, tylko trzeba wiedzieć na co patrzyć. Od wystąpienia usterki do pojawienia się błędu daleka droga, ale w parametrach zazwyczaj ją widać. Podstawowe pytanie to jakie obroty osiąga silnik na rozruszniku i jaką wartość osiąga ciśnienie...
Po odpięciu regulatora ciśnienie powinno być zdecydowanie wyższe. Więc albo sam regulator nie działa jak należy. Zatarty na przykład, niska wydajność pompy, paliwo gdzieś się przedostaje.
Możliwe problemy: 1 - Uszkodzony silnik. 2 - uszkodzony regulator. 3 - uszkodzony sterownik. 4 - przerwa na kablach zasilających 5 - przerwa na przewodach sterujących. 1/2 - W miejsce uszkodzonego silnika, podłącz inny silnik, a ten podejrzany podłącz pod sprawny regulator. Jeśli podmieniony silnik ruszy - uszkodzony silnik. Jeżeli uszkodzony silnik...
Temp. dopuszczalna dla tego wentylatora to 80 oC. Jesteś pewien, że przepływające powietrze będzie miało niższą temp. ??? Szczególnie w sytuacji gdy już uda Ci się zmniejszyć jego prędkość obrotową??? Silniki indukcyjne jednofazowe (jak w tym wentylatorze) mają bardzo małą sprawność, a przez co same (konkretnie najbardziej wirnik czyli najtrudniejszy...
Witam Silnik Mercedes 2.2 CDI OM651.950 2017r Vito 447 Zatarło mi turbinę. Wymieniany silnik na gwarancji, przejechane 70tyś. Brak opiłków w oleju i filtrze. Ciśnienie oleju na biegu jałowym 2 Bary. Po dodaniu gazu 3,5tyś/obr także 2 Bary gdy od puszę gaz wskakuje na chwilę na 3 Bary. Jest tam jakoś regulowane ciśnienie oleju?? Jest taki regulator w...
WITAM Mam problem- sąsiad używał regulatora DC ze stabilizacją prądu w HHO. Niestety przy zmianie instalacji źle podłączył biegunowość. Regulator dobrze pracował. Użyto do jego wykonania przetwornik LEM, tranzystory IRFP064N,driver chyba TC4426 (chyba TCA4426). Niestety driver oraz układ scalony jest nie do odczytania- zatarto nazwy. Problem polega,...
Zasilanie to aku. żelowe. Zapomnij do bezszczotkowego zasilanie tylko LiPo do tych obrotów napięcie 7,4 - 11,1V i wydajność prądowa zależna od regulatora obrotów i silnika. Zasilanie 7,4V by wystarczyło na takie obroty śruby. Smarowanie tylko olejem, bo smar twardnieje i szybko zatrzesz wał albo spalisz elektronikę. https://obrazki.elektroda.pl/7917014400_...
Poziom merytoryczny dno. Pół godziny stracone na słuchanie o tym, jak regulacja składu mieszanki biegu jałowego ma ogromne znacznie, bo inaczej silnik nie będzie pracował poprawnie i się zatrze. No i kwintesencja, ustawianie statycznego kąta wyprzedzenia zapłonu „na słuch”. Po pierwsze rozwiązań układowych gaźników są setki, a możliwości...
No to moja nadzieja, że to jakiś CMOS upadła. Ale od czego mamy SI: (at)ElektrodaBot ; spróbuj ustalić z jakim układem scalonym (napisy zatarte celowo) mamy do czynienia w regulatorze obrotów robota kuchennego, podaję to co udało się ustalić: -obudowa SOP16 -zasilanie nóżka 16 -masa nóżka 1 -wyjście na bramkę triaka przez rezystor 120Ω z nóżki 15 -ślizgacz...
Zasiliłem układ bezpośrednio z butelki. Jakiś czas pracował, ale wyskoczył wężyk i zaciągnął powietrza. Po chwili z powrotu leciała piana. Unormował się to po kilku minutach, pół ropki, pół piany. Zgasiłem silnik i już nie mogłem odpalić. Przy kręceniu rozrusznikiem max 30bar i to po kilku sekundach. Pompę przepompowałem, znaczy się jest zalana. Regulator...
a zatem wygląda na to, że zatarła się na osi prowadzącej ruchoma tuleja dociskająca dźwignię ograniczającą dawkę paliwa, którą to tuleję wypychają ciężarki automatycznego odśrodkowego regulatora obrotów i ciężarki regulatora obrotów pozostają w pozycji maksymalnego wychylenia tak jak przy ich wyrzuceniu na zewnątrz z powodu siły odśrodkowej http://obrazki.elektroda.net/93_12332266...
Przecież jest nieosiowo, żeby możliwy był montaż aparatu tylko w jednej pozycji. Ja widzę tylko dwie możliwości urwania ciężarka regulatora odśrodkowego, albo gdy pęka sprężyna i trze o obudowę, albo gdy zostanę przekroczone graniczne obroty, może klient kręci ten silnik w kosmos, bo gdy jest to wersja na gaźniku, to nie ma ograniczenia obrotów, albo...
mianowicie po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 700 RPM, po dodaniu gazu i puszczeniu nie jest w stanie utrzymać obrotów i gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu kabli od alternatora i uruchomieniu silnika na samym akumulatorze problem znika, silnik pracuje elegancko tak jak powinien. czyli alternator stawia silnikowi bardzo duży opór Oczyściliśmy...
Chciał zaistnieć to zaistniał. Jakis czas temu spotkałem się a takim przypadkiem iż pewien gość nie doczytał w instrukcji że należy zmieniać olej. Przejechał skodą około 70 tys kilometrów. Ale był używany głównie w mieście. Swojego czasu był opisany przypadek z fordem. Klient płacił za wymianę oleju a tak naprawdę tylko za pieczątkę że wymieniono. W...
Wszystkie mają oznaczenie ,,AZ, Akurat to nieprawda, popatrzyłem na foto. Schemat masz, pojemność kondensatora trochę zatarta na tej czerwonej naklejce, a ,, regulator obrotów na triaku" dogłębnie wyjaśniają dziesiątki tematów na Forum.
Co do tego plastiku to nie wiem czy był w nim magnes - nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy szlifierki bez niego. Co do regulatora to po wlutowaniu tego kabelka szlifierka pracowała cały czas na maksymalnych obrotach - przynajmniej tak mi się zdaje. Sądzę tak po dźwięku więc pewności nie mam. Robione to było, aby nie działało zabezpieczenie przed ponownym...
Przecież wystarczy prądnica prądu stałego a tą jest zwykły silnik szczotkowy. Nie do końca jest tak pięknie , silnik prądu stałego tak ale nie z magnesem trwałym jako stojan tylko z osobnym uzwojeniem stojana tak aby istniała możliwość regulacji prądu wzbudzenia . Przy magnesach w stojanie wartość napięcia będzie rosła proporcjonalnie do obrotów co...
Chciałbym zasięgnąć opinii co do metod zabezpieczania sterownika. W szczególności dotyczących przebicia grzałki. 1) Przegrzanie mosfeta sterującego w przypadku np. zatarcia wentylatora na radiatorze. Zastosowanie dodatkowego termostatu bimetalicznego np: na 70 stopni na radiatorze np. który wyłącza mosfet sterownika. 2) Przebicie mosfetu. Grzałka cały...
prawdopodobnie to pompa paliwa która nie podaje dobrego ciśnienia miałem to w moim berlingo przed tym kiedy sie zatarła raz było dobrze a raz zle jest to wina takiego osadu jak parafina który zatyka siateczki pompy i nie może uciagnąc cisnienia 3 bary proponuje wyciągnac zbiornik paiwa wyczyścic pompę inaczej sie nie da już to przechodziłem a co do...
Ten silnik nie posiada automatycznej przepustnicy dostosowującej się do obciążenia silnika jak większość silników 4T do takich zastosowań. Chyba żaden silnik takowej nie ma - tylko mniej lub bardziej skomplikowany układ mechaniczny z regulatorem odśrodkowym, bądź "żaglem". Silniki 2T nie bardzo lubią być utrzymywane długi czas na stałych obrotach -...
Trzy tygodnie później problemy wróciły. Okazało się, że pompa się zatarła. Kupiłem kolejną, jakiś zamiennik ale nie pomogło. Kupilem kolejną tym razem orginał DENSO ale nie pomogło. Nikt nie potrafił stwierdzić co jest przyczyną, że silnik odpala ale po dodaniu gazu dusi się i strzela w filtr powietrza. Dla szukających i mających podobne objawy: padł...
zatrzeć skuter zatrzeć wałek zatrzeć skrzynia
przezwajanie silnika silnika enigma system bezpieczniki hondzie civic
najgorszy mikrofon najgorszy mikrofon
OpenBeken Battery_Setup Command for BK7231N: Calibration, Divider Ratio, and Battery Percentage Kody błędów spawarek Magnum - jak je zidentyfikować?