Trochę się pobawiłem i spłodziłem takie coś. Program jest robiony na szybko więc w żaden sposób nie jest zoptymalizowany. Wejścia: I1 - Wyłącznik awaryjny I2 - Stop I3 - Start I4 - Silnik 2 OK I5 - Silnik 3 OK I6 - Silnik 5 OK I7 - Silnik 5 OK Wyjścia: Q1 - Silnik 1 Q2 - Silnik 2 Q3 - Silnik 3 Q4 - Silnik 4 Q5 - Silnik 5 Wyłącznik awaryjny oraz Stop...
Załącz tryb awaryjny + obsługa sieci, czy problem nadal występuje ? Ustaw DNS ręcznie w karcie sieciowej na 8.8.8.8 8.8.4.4, czy problem nadal wystepuje ?
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
POMOCY ! Witam, Kupiłem niedawno Renault Scenic I 2.0 16V (2003r.) (VIN VF1JA1S0228213810) Chciałbym wymienić olej w skrzyni dynamicznie, ale w mojej okolicy (Słupsk) nie ma serwisu, który taką wymianę robi.. Kontaktując się z najbliższym serwisem (z Gdyni) powiedziano mi, że DP0 mają dwa rodzaje chłodnicy na skrzyni biegów tj. kwadratową lub prostokątną...
Witam serdecznie vodiczka. Uwział się Pan na mnie po to by mnie prześladować? Wynalazców łączy w loty i upadki w projekcie tworzenie dzieł. Albo się uda albo się nie uda. Dodatkowo moja historia z tym silnikiem i początek był taki. Od dawna polubiłem silnik pralki 250W 230V pod 17000obr.min. Bo pomaga mi napędzać sprzety i daje się regulować obroty....
Czy po powrocie na swój pas moc silnika nadal była ? Bo jeśli nadal brakowało mocy, to silnik wszedł w tryb awaryjny. Miałem taką sytuację podczas wyprzedzania kiedy miałem VW z silnikiem 1.9TDI 101KM (turbina o zmiennej geometrii), po wyprzedzeniu silnik nadal nie miał mocy i musiałem się zatrzymać zgasić silnik poczekać kilka sec. i po ponownym odpaleniu...
Witam forumowiczów, Swego czasu mojej znajomej zainstalowano bramę przesuwną z napędem. Na pytanie o opcję częściowego otwierania, czyli tzw. opcję furtki powiedzieli, że się nie da. . . . . Hłe, hłe nie da :) Pomyslałem, przeanalizowałem i zrobiłem. Działa bezbłędnie. Teraz znowu powtórka z rozrywki. Szwagier postanowił zmienić stary, wysłużony i niestety...
Ten silnik Miele mając 730W możliwe to będzie bo trudniej mi było zatrzymać utrzymać wirnik pod napięciem do 120V dc... A prąd dochodził do 8,5A. To mnie uspokaja bo nie ma więcej prądu jak rozruszniki... Z doświadczenia wiem że na złomie akumulator przy 20szt majace jeszcze 8V w stanie spoczynku i ze spadkiem pojadę popracuję. Zaparte o ścianę koła...
Każda aplikacja osadzona na ogół zawiera w sobie zestaw funkcji. I nawet najprostsza, na przykład do regulowania temperatury, obejmuje szereg zadań, takich jak odczytywanie danych wejściowych od użytkownika lub z czujnika temperatury/wejścia ADC, wyświetlanie zasobów na wyświetlaczu LCD i sterowanie wyjściem zarządzającym pracą wentylatora/grzałki itp....
Ja mam ten sam problem regularnie od momentu odpalenia auta ,mam 10 min jazdy ,muszę zatrzymać auto i ponownie je odpalić i znów mam 10 min jazdy,i tak cały czas,co to może być w skrzyni nie ma błędów, płyny zostały wymienione , skrzynia pracuje idealnie ,dodam iż mam audi A6 2,5 TDI 150 KM z 1998 roku
Witam. Zakupiłem frezarkę/grawerkę CNC 3018 (platforma Allegro Vevor CNC 3018). Doposażyłem ją w wyłączniki end stop oraz wyłącznik awaryjny dostępny też na Allegro. Podłączyłem go na płycie do złącza Hold GND. Moje oczekiwanie było następujące: maszyna realizuje program - wciskam grzyb wyłącznika - maszyna się zatrzymuje. A rzeczywistość jest taka:...
Obecnie jest tak, że gdy szpula w jakiś sposób zablokuje się to rozwijarka zatrzymuje się. Zobacz co się wtedy dzieje, który stycznik odpuszcza lub czy zanika jakiś sygnał do falownika i podepnij się do tego z przyciskiem stop z drugiej maszyny, Być może byędziesz musiał dorzucić jakieś styki pomocnicze lub przekaźnik, ot robota dla automatyka. Co...
(at)MIO24 Wyłącznik awaryjny ma zatrzymać układ w czasie pracy. W twoim programie tego nie zrobi.
Hej, aktualnie zajmuję się budową rolet automatycznych i mam problem z awaryjnym unieruchomieniem silników. Sterownik w postaci ESP8266 na podstawie odczytów z krańcówek (czujnik halla) wie, kiedy zatrzymać roletę. Wbudowałem już awaryjny wyłącznik czasowy, który zatrzymuje serwomechanizm po określonym czasie, gdyby czujnik halla nie wychwycił przejazdu...
Sprzedać jak najszybciej :-) Bardzo awaryjny model.
Tyle wiem jak się odcina paliwo awaryjnie. Ale nie spotkałem klap odcinających dopływ powietrza. Agregatów widziałem i instalowałem oraz serwisowałem już sporo. W lokomotywach spalinowo-elektrycznych tez nie spotkałem a oglądałem już też troszkę, nie wszystkie oczywiście. Pięciokrotnie byłem świadkiem rozbiegnięcia się silnika wysokoprężnego, dwa razy...
Badając obydwa wejścia małego silniczka jak najbardziej będziesz w stanie to "skopiować" tylko tu musisz sprawdzić jedną rzecz. W prawdziwym samochodzie im on szybciej jedzie tym wspomaganie powinno działać słabiej żeby nie "myszkował" po drodze. W miejscu lub małej prędkości jest najsilniejsze. Nie wiem jak rozwiązane jest w tym Logitech`u "force feedback",...
Zakończyłem skanowanie, znalazł 130 malware i wykasował, ale baidu w dalszym ciągu jest i ma się dobrze. Nie można zatrzymać procesów tego programu, nie mogę go wykasować w panelu sterowania, nawet się nie pojawia ;/ Jest jakiś sposób żeby się tego pozbyć? Dodano po 1 Udało mi się to usunąć w taki sposób : 1.przejście w tryb awaryjny przy starcie systemu...
pytanie 1 Nastawiłem max częstotliwość 87Hz i sterowanie wektorowe, wykonałem autotuning silnika ,gdzie wpisać częstotliwość załomu ? czy falownik sam oblicza załom ? Jeśli nie ma takiego parametru, to jest pewnie obliczane automatycznie. pytanie 2 jakie ustawić forsowanie momentu ręczne (regulacja od 5 do 15 %) czy automatyczne ? Automatycznie, wtedy...
Witam wszystkich, jestem tu nowy, także z góry sorry za ewentualne faux pas ;) Posiadam Renault Laguna 3 1.6 16V z 2009roku z LPG BRC. Auto ostatnio doprowadza mnie do szaleństwa. Jak w temacie ...bardzo często, a ostatnio nawet 5-6x na trasie 90km auto nagle wchodzi w tryb awaryjny. Tryb awaryjny, czyli: max 2 tys obrotów przy pedale do podłogi, na...
'Ostatnia znana ...' Nie pomogła. Tryb Awaryjny tak samo. A więc trzeba będzie poszukać płyty instalacyjnej... Dziękuje za pomoc w takim razie. Jutro napiszę, czy to coś dało.
Zależy co się dzieje. Jeśli silnik FAKTYCZNIE się gotuje - to żadne manipulacje czujnikiem nie pomogą - źle założony czujnik co najwyżej zafałszuje odczyt temperatury i będą wariowały wskazania temperatury na wskaźniku deski (no i silnik też - tryb awaryjny bez potrzeby). Te teksty o czujniku to bardziej poprawianie sobie przez ludzi samopoczucia (wykręcę,...
szanowny kolego domex32 olej świeżo zalany do skrzyni , filtr zmieniony oraz zrobiony przegląd skrzyni . Cały problem polega na tym że autko z 1998 roku a skrzynia prawdopodobnie z 1999/2000 roku . Nie jestem w stanie sprawdzić jak była ani jaka jest bo nie ma żadnej tabliczki . Wiem od właściciela że numer skrzyni starej i nowej był taki sam ( jakiś...
Jako awaryjny stop. Albo tak powinno działać. Na silnik sterownik nie powinien podać poprzez przekaźniki żadnego sygnału, napięcia lub zatrzymać ruch.
Bo nie ma czegoś takiego jak organicznie mocy silnika, wedle prawa Ohma podajesz A a falownik ma ustawienia tego prądu dla przekroczenia 110% (ostrzeżenie) a od 120-150% w czasie 60 s zatrzymanie awaryjne. KW to ogólna zmienna wartość zależna od sprawności silnika jeden silnik przy np. 10A ma 2.2KW a drugi 2.5KW.
Obecne Systemy odtwarzają zagubione dane i uważam,że przy obecnej pewności zasilania UPS-y są zbędne. Każda transakcja jest zapisywana na twardym dysku. Przy zaniku napięcia można zatrzymać transakcję i stracić 1 klienta. Bez prądu apteka nie zafunkcjonuje. Zasilanie z agregatu apteki ma rację bytu ale po co?
Witam, Problem polega na tym, że nie ładuje się pulpit. Przeszukałam całą elektrodę i google i sprawdziłem około 20 sposobów i nic ;( Np: sfc/scannow chkdsk fixboot fixmbr podmieniałem (expand) hkey-lokal-machinem w rejestrze jest wpis Tryb awaryjny działał. Windows XP uruchamiał menadżera zadań ale nie można było zatrzymać explorera, a nowy się uruchamiał...
Problem wygląda następująco: Przy rozruchu systemu komp pyta jaki tryb wybrać, po wyborze obojętnie jakiego trybu (Trybie awaryjny, Trybie awaryjny z obsługą paska, uruchom system windows normalnie) komputer "myśli" po czym przelatuję tylko niebieski ekran z którego nie mogę zatrzymać ani nic odczytać i automatycznie się resetuję. Proszę o pomoc. Pozdrawiam...
hmmm, czy masz połączenie do internetu, jak tak to jusz wiadomo w czym tkwi problem, prawdopodobnie masz Blastera,albo coś wymieniałeś wcześnie w kompie, bo jak tak , to tylko reinstalka OS pomoże, a jak nie to spróbuj wejśc na tryb awaryjny z obsłógą sieci i sciągnij antyblastera http://www.microsoft.com/downloads/detai...
Witam, mam stały błąd DF009 multifunction switch in prohibited position. Błędu nie można skasować. Usterka objawia się w taki sposób, że po rozgrzaniu auta skrzynia przełącza się w tryb serwisowy. Znikają też oznaczenia biegów z wyświetlacza P D R N. Dzieje się to tylko w czasie jazdy po mieście lub w jakimś korku w trasie itp. Trasą bez zatrzymania...
Witam, Teraz doszedl problem iz urzadzenie ze wzgledow bezpieczenstwa potrzebuje wylacznik awaryjny. Po wcisnieciu go nalezy odlaczyc napiecie od wysztskich obwodow 220V, zachamowac silnik i odlaczyc 3 fazy od falownika. Pozdr Jadzwin Witam Wyłącznik awaryjny tzw. "grzyb" lub z angielska "emergency stop" nie służy do rozłączania napięć. Jego zadaniem...
Przy rozruchu systemu komp pyta jaki tryb wybrać, po wyborze obojętnie jakiego trybu (Trybie awaryjny, Trybie awaryjny z obsługą paska, uruchom system windows normalnie) po czym przelatuję tylko niebieski ekran z którego nie mogę zatrzymać ani nic odczytać i automatycznie się resetuję. Próbujac uruchomienia z płyty instalacyjnej XP oryginalnej wgrywaja...
Witam! Otóż dostałem za zadanie napisania (na próbę, dopiero się uczę), programu na przekaźnik programowalny Crouzet Millenium III. I już na samym początku mam problem. Otóż idea jest taka. Jest taśma włókniny napędzana przez silnik krokowy oraz dwa siłowniki, które mają za zadanie wycinania otworu w w tejże taśmie. każdorazowe wykrycie przez czujnik...
brandy-p Co ty pierdolis...? brandy-p I ty też przeciwko mnie, świat stacza się na dnoooo. I tego widocznie nie da się zatrzymać w żaden sposób. Sorki za ortografy ja po sylwku, ale guwnia..ch przyjaciół się nie zapomina chociaż sam nie wiem czy można ich takimi ochrzcić i życzy im się wszystkiego najlepszego, widzisz ja po nowym roku nie mam serca,...
Witam No prawdę mówiąc może być trochę niebezpieczne - bo mój pojazd co prawda nie jeździ szybko ale ma sporą moc więc kwestia przejechania czegoś jest. Ale póki co córka ma 10 lat w tym roku a synek będzie miał 2 lata więc jak ona przestanie jeździć to on zacznie i pewnie nie będzie problemu. Co do hamulca ja mam ten elektromagnetyczny - jest mocny...
Nie powiem, że ta jest słaba, bo przy 300V i przytrzymaniu elektrod na brzuchu przez 4 sekundy, zrobiła bąble (oparzenia) w ilości 8 sztuk, średnicy 2cm i wystawały na 0,5mm, więc wcale nie jest takie słabe Wiele widziałem, ale żeby moc przetwornicy sprawdzać na własnej skórze... Uwierz, że dużej mocy nie trzeba, aby zatrzymać akcję serca. Co do projektu,...
Obecnie jadę na innej płycie z kartą na agp ale na tym samym procesorze. Tamta płyta ma tylko slot pci-e a innej karty graficznej na ten slot nie posiadam. A zasilacz na jakim to uruchamiałem to akyga ak b1-400s. A zapomniałem poprzednio dopisać że w momencie resetowania pojawiał się niebieski ekran z białymi napisami. I on tak szybko miga że nie jestem...
Maszyna ma zapewne łącznik krańcowy, wykrywający jej pozycję. Może nie działać właściwie, lub coś go blokuje. Nie wiadomo jakiego typu to urządzenie - mechaniczne, magnetyczne, optoelektroniczne... Sygnał wskazuje na zatrzymanie awaryjne. Może być spowodowane albo sygnałem sterującym, jego przerwaniem, albo blokadą elektroniczną - np. nadmiarowy prąd...
Witam, tak na szybko. załączony przeze mnie układ jest chyba maksymalnie prosty, ale nie pozbawiony wad. Jeśli zatrzymanie awaryjne nastąpi akurat na krańcówce S27 to po zwolnieniu przycisku silnik ruszy(powiedzmy w lewo). przy wyłączeniu w każdym innym położeniu - będzie potrzeba ponownego naciśnięcia przycisku start (S25) który uruchamia silnik zawsze...
Stawiam na odpowiedź 1 bo jest to przycisk bezpieczeństwa.
Z tego co pamiętam z czasów kiedy pracowałem w ZMT w Tarnowie to obrabiarki posiadały najczęściej zabezpieczenia w postaci wyłączników krańcowych, gdzie otwarcie osłony tzw. "gitary" w tokarce (osłona kół zębatych na których ustawiało się skok gwintu) powodowało zatrzymanie lub brak możliwości uruchomienia obrabiarki. Niektóre tokarki posiadały wyłącznik...
zatrzymanie awaryjne a wyłączenie awaryjne różnią się tym, że to drugie wyłącza całkowicie poprzez odłączenie zasilania. Podaj przykład.
Chcę tylko wiedzieć o programowaniu. Mówi push stop. Czy to jest zatrzymanie awaryjne? Bo ja mam tylko w górę, w dół i awaryjny.
Witam. Co powoduje zatrzymanie dźwigu w nowoczesnych windach w przypadku sytuacji awaryjnej? Pomijam np chwytacze, chodzi o hamulec. Bo hamowanie manewrowe odbywa się chyba silnikiem, w utrzymaniu ruchu mas w spoczynku bierze udział luzownik, a zatrzymanie awaryjne? Gdzie znajduje się ten hamulec?
Witam. ten temat dotyczy raczej tylko automatów. w manualu przy nagłym puszczeniu sprzęgła bez dodania gazu po prostu zadusi się silnik to tego pomysłu zmusiła mnie dzisiaj nieprzyjemna sytuacja najechania na tył mojego samochodu przez inny samochód. coś mnie delikatnie walnęło kiedy ustępowałem pierwszeństwa jako pierwszy do wjazdu na rondo. w pośpiechu...
marek_ka to prawda ze policja nie może zatrzymać w stanach pojazdu bez wykroczenia ale nie we wszystkich stanach. Mam prawko wydane przez stan California i sporo po stanach jeżdziłem i wiem coś o tym lepiej niż kolega. Ale nie o tym tu gadamy. UDT czyli Urząd Dozoru Technicznego jest to instytucja która dba żeby wypadki człowieka z maszyną się nie zdarzały....
Zasadę działania windy (dwa rozwiązania: na układach logicznych i mikroprocesorze) znajdziesz w książce: Horst Pelka "Od algebry połączeń do mikroprocesora" wydanej przez WKiŁ w 1980 roku poszukaj w bibliotece. 1. Silnik dla ułatwienia możesz dać dwubiegowy (zmienna ilość par biegunów) 2. Punkt pierwszy obsługują 4 styczniki (Góra/Dół/Wolno/Szybko)...
Jeśli chodzi o zatrzymanie awaryjne maszyny to sposoby jak to należy zrobić są opisane w Normie PN-EN 60204-1:2010 - "Bezpieczeństwo maszyn -- Wyposażenie elektryczne maszyn". Jest tam wyraźnie napisane, że są trzy kategorie zatrzymania awaryjnego i sposoby jak je osiągnąć. Zamiast kombinować, przeprowadź analizę ryzyka (zgodnie z tą samą normą), zakwalifikuj...
http://obrazki.elektroda.pl/7992938400_1... OPIS POBIEŻNY: SZAFA I STEROWNIK 1.FUNKCJONALNOŚĆ 1.1.Sam sterownik powinien mieć budowę modułowa, tzn w razie awarii jakiegoś modułu -wypinamy i zakładamy nowy. 1.2.Sterownik powinien mieć autodiagnostykę poszczególnych modułów przy starcie. 1.2.1 Do sterownika serwis powinien się dostawać...
Witam, PN-EN 60204-1 rozdział 10 Interfejs operatora oraz urządzenia sterownicze zamontowane na maszynie, jest mowa o kolorach i funkcjach przycisków sterowniczych i tak dla funkcji resetu zarezerwowany jest kolor niebieski. W przypadku układów bezpieczenstwa proponuje zaopatrzyć (absolutne minimum pozostale normy będą wskazane w zacytowanych normach)...
Cześć Sterowanie np. przyciskiem dzwonkowym lub sterownikiem radiowym dającym impuls podłączysz pod złącze 3-4, ale trzeba to zaprogramować z poziomu sterownika. Pytanie czy posiadasz sterownik LCD? Jeszcze pytanie jaką funkcję ma spełniać ten przycisk zwykłe otwarcie czy pożarowe, opcje są takie: otwieranie z zewnątrz otwieranie z wewnątrz otwieranie...
Woda wypływa wężykiem tylko w przypadku zanieczyszczonego płaszcza lub jego połączenia z komorą zmywarki. Ma on za zadanie zatrzymać dopływ wody w stanach awaryjnych. Do wyczyszczenia jak wyżej.
Kolego ale awaryjne zatrzymanie to awaryjne zatrzymanie wiec czemu chcesz rozróżniać to na kolumnie na czerwone i pomarańcz ? Dodano po 1 Opisz mi dokładnie co jet pod pokrywa ? Co tam jest robione ? Co tam zagraża operatorowi jak by otworzył osłonę podczas pracy urządzenia? Dodano po 7 Kolor żółty oznacza zatrzymanie procesu tryb pauza a nie zatrzymanie...
Pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu żeby wyłącznik pełnił funkcję zatrzymania awaryjnego. Jeśli zatrzymanie awaryjne jest zaprojektowane w kategorii 0, to tak. https://bezpieczenstwowsystemachsterowan...
Wyrywaj napęd wycieraczek, wytarte albo nadpalone blaszki ślizgowe na tarczy obrotowej, brak sygnału zwrotnego o dolnym położeniu wycieraczek i zatrzymanie w trybie awaryjnym. http://obrazki.elektroda.pl/4754469400_1...
Zatrzymanie awaryjne mam z PLC. Wyłącznik awaryjny ma być stricte do wyłączenie całego układu zasilania w razie gdyby PLC się zawiesił. Silnik z falownikiem musi i tak być zatrzymywany w razie awarii razem z pozostałymi napędami osi.
Skoro zakładasz hamowanie wybiegiem to musisz wstawić stycznik zasilany po grzybie awaryjnym przed falownik i po problemie. Wg mnie zatrzymanie awaryjne maszyny oznacza jak najszybsze, więc nie wiem o co chodzi z tymi 60 sekundami. No chyba, że coś źle zrozumiałem to proszę mnie poprawić. Zatrzymanie pracy, a zatrzymanie awaryjne to nie to samo.
Witam Podziwiam zapał w konstruowaniu palnika ale opisywane konstrukcje wydają mi się conajmniej przedpotopowe . Jakaś patelnia , kapiący olej a gdzie komin na spaliny, a gdzie jakaś automatyka . Czy przy takim palniku nie trzeba będzie spędzić reszty życia na jego obsłudze ? Wcześniej był poruszony problem zaniku płomienia i odcięcia lub wyłączenia...
Czyli sam przełącznik gwiazda/trójkąt i czasówka jest OK?. Chodzi tylko o samo sterowanie stycznikami start-stop głównego silnika 7,5 kW i zatrzymanie awaryjne? Sam falownik do posuwu i sterowanie dobre?. Ktoś czepił się zwalniaka?.
A zatrzymanie awaryjne to pies? Moim zdaniem stycznik jak najbardziej wskazany. I skoro producent silnika wyposażył go w czujniki temperatury to należy je wykorzystać.
...I tutaj pytanie, czy wchodzi w grę układ taki Przekaźnik bezpieczeństwa ->PLC-> Falownik? ...Mamy 2 kategorię zatrzymania więc NIE odłączamy zasilania od układu. Myślałem też po prostu nad układem takim że po prostu przekaźnik bezpieczeństwa steruje stycznikiem mocy i odłączy falownik z zasilania, ale czy falownik będzie wstanie wyhamować silnik...
Zamiast wyłącznika termicznego (silnikowego) użył bym przekaźnika termicznego. Ponieważ wyłącznik odłączy silnik zanim falownik zdejmie napięcie. Większość producentów falowników zdecydowanie odradza odłączanie obciążenia od pracującego falownika. Przekaźnik termiczny da przez swoje styki sygnał na wejście falownika. Tu w zależności od możliwości falownika...
Kolego jeszcze raz. Jezeli wciśnięcie grzyba dezaktywuje napięcie na styczniku to do takiej ekstremalnej sytuacji może dojść . Jeżeli natomiast cyfrowo unieruchamia falownik to nie powinno dojsc do takiej awarii. Pierwszy układ jest prawidłowy, natomiast przerwanie ukladu bezpieczenstwa to sytuacja ekstremalna wymuszajaca zatrzymanie awaryjne maszyny...
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i przepraszam za późny odzew . Jotko dokładnie ujałeś to co chciałem przekazać. Mamy kilkanaście gniazd produkcyjnych przy czym ok 2/3 z nich jest w jednym ciągu i powiedzmy początek produktu znajduje się w pierwszym gnieździe -odwijarki do blachy i ciągnie się przez kilka gniazd aż do gilotyny tnącej produkt . W zasadzie...
Witam!! Chciałbym zrobić sterowanie do prasy hydraulicznej. Są dwa elektrozawory sterowane napięciem 24V dc . Podłączone są pod dwa pedały nożne.( tak na szybko). Chciałbym zrobić włącznik główny , jakieś zabezpieczenie ( transformator 240v/24v i układ prostowniczy jest) przycisk włącz - wyłącz , zatrzymanie awaryjne i podłączyć krańcówki żeby móc ustawiać...
a jeżeli chciałbym przeanalizować funkcję bezpieczeństwa, jaką jest przykładowo zatrzymanie awaryjne, to czy istnieją jakieś może opisy tych procedur? czy nie jest to w taki sposób unormowane ? czy może istnieją jakieś opisy jak to działa, przykładowo przycisk, przekaźnik, wyłącznik w maszynie. jestem laikiem w tym temacie, bardzo bym był wdzięczny...
W większości jeżeli nie we wszystkich napędach wejście STOP działa jako zatrzymanie awaryjne. Styk NC, przerwanie obwodu powoduje zatrzymanie bramy niezależnie od stanu. Zatrzymanie ruchu skrzydła (nie STOP awaryjny) jest realizowany zazwyczaj stykiem NO krok po kroku i zależy od ustawionej logiki działania. Na przykładzie BFT: Logika 3 Krokowa - OTWÓRZ-STOP-ZAMKNIJ-OTWÓRZ...
Zależy od samochodu, ale generalnie lepiej jechać na wysokim biegu z minimalnie wciśniętym pedałem gazu, niż wyrzucić na luz Nie rozumiem, nawet przy minimalnie wciśniętym pedale gazu samochód pobierze więcej paliwa niż na luzie. Ponadto nieważne czy hamujesz silnikiem czy oponami (jazda na luzie) daleko nie zajedziesz. Luz wrzucam tylko przed zatrzymaniem...
Może spróbuj w trybie awaryjnym.
Witaj kolego.Aby uruchomić falownik SEW w sterowaniu zewnętrznym należy podać napięcie wyjścia +24V na wejście opisane jako ''zezwolenie/szybkie zatrzymanie'' DI03- najlepiej przez przycisk wyłączenia awaryjnego . następnie należy podać +24V na wybór kierunku pracy silnika w prawo- DI01 lub lewo DI02, należy także podać napięcie na wejście wyboru prędkości...
Myślę, że to najprostszy sposób podłączenia. Dwa styczniki (obroty w lewo i prawo) ze stykami pomocniczymi NC (aby się dwa nie włączyły) i NO (dla podtrzymania), dwie krańcówki, przycisk start, przycisk zatrzymania awaryjnego i jeszcze przekaźnik czasowy (aby silnik zdążył się zatrzymać przed zmianą obrotów).
Cytat z opracowania "Użytkowanie maszyn minimalne wymagania dotyczące bhp" Włodzimierza Łabanowskiego "...W zależności od specyfiki maszyny możemy stosować różne postacie wyłączników zatrzymania awaryjnego: przyciski, cięgna lub nieosłonięte pedały. Powinny one być rozpoznawalne, widoczne oraz łatwo dostępne. Najczęściej spotykanym rozwiązaniem są przyciski...
W serwisie chcieli za sterownik 8000zł + 2000zł robota. Zrobiłem podstawową aplikacje na SG3525 i podpiąłem jedno wyjście bezpośrednio pod te fabryczne pięć BUZ-ów w sterowniku. Sterowanie PWM, funkcja żółwia zrobiona przez rezystor, w dyszlu należało przeciąć jeszcze jedną ścieżkę, żeby było zatrzymanie awaryjne. Wózek śmiga już ok roku bez awarii,...
Jakoś średnio widzę jednym falownikiem sterować 5 obrabiarek, łączyć wszystkie we wspólną pajęczynę i jedną fazę falownika zamienić w antenę... Jak to ogarniasz fizycznie jak toczysz i chcesz zatrzymać uchwyt czy zmienić kierunek ? Biegniesz do frezarki nacisnąć STOP przy falowniku ? Bo jakoś nie widzę pytania jak przełączać sygnały sterujące/zadające...
Dajesz rady, a brak Ci wiedzy! Falownik jest także aby hamować i mieć nadzór nad silnikiem w tym czasie. Zatrzymanie wybiegiem to bardzo prymitywne zatrzymanie. Stop awaryjny wykonany wybiegiem dla pewnych urządzeń to całe wieki!
Czyli co?...sugerujesz, że jak prasa z zapadką, z ręcznym podkładaniem detalu, wysterowywana dwu-ręcznie pracuje - to jest to niezgodne z przepisami i trzeba ją wycofać z ruchu?. Oczywiście grzybek zatrzyma silnik (zasilanie) ale koło zamachowe i tak pewnie dociągnie w górne położenie stempel. Zatrzymanie awaryjne nie zawsze musi oznaczać bezwzględne...
Witam ponownie. Znnów zrobił mi się problem z tym zasilaczem. Uszkodził się wzmacniacz U4 mcp6004, po przełączeniu drugiego uzwojenia teafa napiecie na wyjsciu zasilacza wzrastalo samo do 31 V po. Wymienilem u4 i dodatkowo U5. Teraz obiaw jest taki że jak kręce potencjometrem od nastawu napięcia to od około 10 volt zaczyna tez ze wzrostem napięcia rosnąć...
To sądzę iż nie przywrócisz systemu bez płyty, spróbuj system uruchomić jeszcze w trybie awaryjnym.
W trybie awaryjnym jest podobnie. Komunikat brzmi jakość : Tej usługi nie możesz zatrzymać w trybie awaryjnym. Dodano po 30 Udało się po usunięciu ręcznym kilku plików.
Jestem pewien, że firma realizuje dużo symulacji, ale czy jakiekolwiek z nich obejmują symulację awarii sensorów... Odpowiedź jest banalna i posiada dwie opcje: 1. Standardowy samochód z autopilotem: awaria istotnego czujnika = kierowco przejmij kontrolę. Jeśli brak reakcji to awaryjne zatrzymanie. 2. Samochód autonomiczny: awaria istotnego czujnika...
Witam Z tego co wiem przyciski "stop" w automatyce powinny być monostabilne ze stykami NC. Natomiast przycisk e_stop (emergency stop, zatrzymanie awaryjne) w katalogach producentów są bistabilne np. http://www.oemautomatic.pl/Product/Kompo...
WU jesli nie ma na dzień dzisiejszy wszystkiego, będzie szukał i próbował pobrać. Jeśli nie chcesz w trybie awaryjnym, zatrzymaj usługę WU i sprawdź.
proponuję uruchomić system w trybie awaryjnym i wyłączyć wszystko z autostartu, bo wygląda jakby jakiś program po załadowaniu się generował błąd. po tym uruchom komputer i zobacz jak będzie. poza tym w awaryjnym wejdź we właściwości systemu, zakladka zaawansowane, w sekcji uruchamianie i odzyskiwanie wybierz ustawienia i odznacz "automatycznie uruchom...
Sorry, może zbyt pobieżnie szukałem, ale na stronce Compit-u znalazłem tylko sterowanie systemami grzewczymi, anie sterowanie palnika, gdzie mają być wykonane poszczególne funkcje takie jak:przedmuchanie pieca,próba zapłonu, zatrzymanie awaryjne itp. ja osobiście wykonałem taki moduł na atmelu 2313 i śmiga. Narzie to jest jego pierwszy sezon, ale po...
Ja pamiętam jeszcze ze szkoły że zwarcie to stan awaryjny. Przez zwarcie rozumiemy najczęściej połączenie metaliczne dwóch lub więcej przewodów, np L oraz N lub dwóch faz itd. Zwarcie to nagle zmniejszenie rezystancji i przepływ zwiększonego prądu. Więc? A gdy zatrzymamy nagle asynchrona ? Jest nagłe zmniejszenie rezystancji (impedancji), jest zwiększony...
rozprogramowal sie sterownik prawdopodobnie. Aby włączyć tryb PROGRAMOWANIA PODSTAWOWEGO, naciśnij przycisk F. Wciskasz F (programowanie) Gdy naciśniesz przycisk F i przytrzymasz go wciśnięty, wyświetlacz pokaże nazwę pierwszej funkcji. w Funkcji L0 (LOGIKA DZIAŁANIA) +/- zmieniasz ustawienie na rb (Słupek parkingowy FAAC-CITY logika „zapory drogowej”)...
Problemem może być aktywny sterownik sptd.sys. Poprzez menadżer urządzeń wyświetl ukryte urządzenia i znajdź go w zakładce "sterowniki nie zgodne z plug and play". Zatrzymaj usługę i wtedy spróbuj. A tak przy okazji, to podczas uruchamiania awaryjnego nie pyta Cię przypadkiem, czy załadować sptd? Jest osobne narzędzie do usunięcia tego: http://www.duplexsecure.com/en/faq...
Jak wykonać schemat za pomocą styczników. Ma być to brama z dwoma przyciskami. Jeden to brama w każdej pozycji ma się zatrzymać natomiast drugim mamy otwierać bramę i zamykać. Jeżeli za pomocą tego pierwszego awaryjnego przycisku zatrzymamy bramę w pozycji bliższej zamknięciu to ponowne jego przyciśnięcie ma zamknąć bramę, w pozycji bliższej otwarciu...
https://obrazki.elektroda.pl/2008238900_... Gdy występują warunki awaryjne, często brakuje zasilania i przydaje się oświetlenie z zasilaniem bateryjnym. Zarówno warunki atmosferyczne, awarie czy też błędy łączeniowe mogą zatrzymać dostawy energii na dłuższy czas. Również w bardziej prozaicznych sytuacjach gdy np. brakuje zasilania...
No właśnie to ma być samochód a nie airbus, więc wystarczy, że w razie awarii systemu włączy światła awaryjne i wykona awaryjne zatrzymanie. Samolot musi mieć zdublowane systemy elektroniczne (i nie tylko, również paliwowe, zasilania elektrycznego i t. p.) bo w razie awarii nie może się zatrzymać.
Tzok, blokowanie koła jest przypadkowe, a zatrzymanie jednego pierścienia ma stanowić problem? A swoją drogą widziałeś oscylogram z hamowania awaryjnego?
Z pendrive tego nie zrobisz. Stacja dyskietek przydaje się w awaryjnych sytuacjach. Później możesz stację sprzedać lub zatrzymać.
Ale co wtedy, gdy ktoś zatrzyma winde podczas zwolnienia? Tzn. wtedy, gdy winda wejdzie na jeden czujnik, zwolni, zejdzie z czujnika, i na zwolnieniu będzie dojeżdżała do 2 czujnika? Gdy wtedy zatrzymamy windę wyłącznikiem awaryjnym, czy oprogramowanie do PLC sterującego będzie potrafilo się odnależc?
Tak odepnij wtyczkę. Wtedy jest w pozycji max otwarta. Ona pełni dwie role ogranicza dopływ świeżego powietrza a tym samym wymusza większy zawrót spalin przez EGR oraz pełni rolę klapy gaszącej. Czyli powoduje łagodne zatrzymanie silnika (ważne dla dwumasy) oraz awaryjnego gaszenia (remedium na chorobę tzw szalonego diesla).
Może problemem jest "0". Jeździłem na awarię do maszyny. Falownik głupiał, załączało się awaryjne zatrzymanie. Przyczyna była prozaiczna, elektryk "zapomniał" podłączyć przewód N w puszce bo na tej linii miał być tylko silnik.javascript:emoticon(':D')
W trybie awaryjnym system uruchamia się?
Czy robiłeś tak ? W trybie awaryjnym: 1. Zatrzymać usługę związaną z buforowaniem wydruku 2. Przywróć plik spoolsv.exe z kopii zapasowej 3. Włączyć usługę buforowania wydruku
Dysk ma juz relokowane sektory, warto sprawdzic np. w mhdd czasy dostepu do pozostalych sektorow. System i tak jest do reinstalacji skoro sie nie uruchamia nawet w trybie awaryjnym.
Przenośnik działa poprawnie, tylko czy ktoś jest zorientowany w jaki sposób zintegrować go w sieci AS-Interface. Ogólnie chodzi o awaryjne zatrzymanie linii montażowej, które powodowałoby również zatrzymanie przenośnika i odwrotnie. Czy w przypadku wystąpienia napięcia na obudowie silnika falownik wyłączy zasilanie czy potrzebny jest RCD ?
Mnie martwi jak takie coś awaryjnie zatrzymać. Zgasić? większość ma przyciski awaryjne przy rączkach obsługi by szybko wyłączyć zapłon (iskrę).
awaryjny zatrzymać zatrzymać makro zatrzymać bramę
kondensator mniejszy zasilacz wykrywanie dźwięku licznik energii odczyt rs485
zamarzanie tylnej ściany lodówki manta 50lua69k
Stopy niskotopliwe w elektronice: skład i zastosowanie Panasonic Eluga, KX-TU456 – jak włączyć głośnik w telefonie komórkowym?