W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę...
Odczytaj symbol (nr. fabryczny części) i porównaj w google. Przykładowo 0281 002 500.
Witam serdecznie. Transit 2.0 tddi z 2001 roku. Przed awarią auto paliło na tak zwany widok kluczyka nawet po półrocznym postoju, chodził wręcz idealnie - bardzo szybki, mało palił, nie kopcił aż dziwne ( bo gdzie nie zajrzeć to tragedia) I nagle kaput nie odpala. Okazało się że nie wychodzi sygnał ze sterownika na zawór dawki paliwa. Z racji iż sterownik...
Pompa w złom - zaciera się.
zawór kąta wtrysku od 2009 roku tylko jeden raz trafił się z uszkodzoną cewką, pomijam cieknące. W vp30 ciekną ale zawory dawki paliwa.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
Zawór ma opór prawidłowy tylko może byc zatarty. Jakie sa błedy w sterowniku?
A koledze zawór dawki w pompie to się nie przytarł?
Niestety już za późno na sterownik. Trzeba zrobić całą pompę, zaciął się ten nieszczęsny zawór dawki.
Na początek układ paliwowy do sprawdzenia. Potem zawór dawki ,zawór kąta ,i ogólnie co widać w parametrach. Być może zapowietrzony być może trzeba robić ster.
muszę odnaleźć tą opcje w diagboxie Mając diagnostykę, to powinieneś odczytać wszystko, poczynając od korekty wtryskiwaczy po czujniki temperatury itd. A skoro szarpie, to powinieneś obejrzeć zawór dawki paliwa, bo również od temperatury może szwankować, ale to wszystko zweryfikuje tym czym jest diagnostyka komputerowa. (A może masz chińską podróbkę...
A czy po wymianie zaworu nie trzeba regulowac pompy?
Jesli engine malfunction sie swieci to musi byc. mam jeszcze pytanie: pierwszy elektrozawór jest zamykający a 3 pozostałe do czego służą? Pierwszy i czwarty elektrozawor to zawory dawki paliwa a drugi i trzeci to zawory wyprzedzenia wtrysku. Piaty zawor to odcinający.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
zawór dawki pracuje przy małej rezystancji. tak ma być.
Witam. Taka sprawa. Czy zawór regulacji dawki, jest zamienny? W sensie między zwykła vp44 a vp44 PSG16. Wizualnie podobny, w otwór pasuje.
Również dziękuje za sugestie. Zawór dawki paliwa został wymieniony. Czy polecasz jakiegoś konkretnego czyściciela ?
Witam przepraszam że odkopuję temat. Vectra C 2.0 DTI naprawiony sterownik PSG16 wyjście na zawór dawki paliwa jest. nagle po poskładaniu wszystkiego do kupy, przestała kręcić rozrusznikiem, na desce świecą się kontrolka kierownicy, alternatora. OP-COM brak komunikacji ze sterownikiem silnika.
Kolego spróbuj na początek tak jak na tym filmie, czyli sprawdź czy wychodzi napięcie na zawór dawki paliwa i daj znać. https://www.youtube.com/watch?v=h-NAjfpl...
Zrobiłem bypass na pompce i faktycznie silnik chodzi, ale objawy są takie same cały czas...a więc pompa VP44 do naprawy. Czy te błędy wskazują na częstą usterkę pompy czyli zacierający się tłoczek zmiany konta wtrysku? Czy może zaciera się zawór dawki paliwa, albo uszkodzony sterownik - ten tranzystor sterujący ? pozdrawiam! DBS
WITAM Citroenem Berlingo 1,6 hdi zgasł podczas jazdy Pojazd po dwóch innych warsztatach. Po odczytaniu błędów, zawór dawki paliwa, sterowanie wtryskiwaczy. przepływomierz, fazy rozrządu.Błędy nie dały się kasować. Po weryfikacji stwierdzono zwarcie instalacji przy zaworze dawki paliwa przy pompie wtryskowej.pozostał błąd synchronizacji rozrządu i przepływomierza,...
przem27 ale który element? zawór dawki spv?
Czy silnik był tuningowany? Starsze silniki CDI miały zawór regulujący za pompą na szynie, nowsze mają zawór dawki przed pompą.
Jakie jest zachowanie pompy z uszkodzonym czujnikiem jak w temacie oraz z niepodpiętym ? Pytam ponieważ mam dziwny objaw. Pompa po przekręceniu stacyjki podaje paliwo na wtryski przez chwilkę. Za każdym przekręceniem stacyjki słychać że auto próbuje zapalić. 3-4 wtryski i zaworek dawki przestaje pracować. Ponowny zapłon 3-4 wtryski i blokada itd. Zawory...
zawór dawki paliwa do wymiany
Zawór dawki możesz przełożyć, sterownik też,w BMW nie ma w nim immo. Uważaj na te przewody do zaworu, bo często obłażą z izolacji, łatwo o przypadkowe zwarcie. Możesz podać 12V przeż żarówkę H4 i posłuchać czy zaór klika. Rozumiem, że to 320D 136KM na VP, a nie 150KM na common railu?
A jaki był kolor tego dymu? Jaki jest prawdziwy przebieg tego ciagnika? Czarny dym-zacina sie zawór dawki paliwa w pompie Ciemno siwy z odcieniem niebieskiego-zaciera sie łozysko w turbinie. Ale to tylko zgadywanie... .
Sztomel to pompa VP 30 a nie VP 37.Chodzi o zawór dawki paliwa ,w sekcji wysokociśnieniowej.
Nowy sterownik, czujnik kąta obrotu oraz zawór dawki załatwił sprawę, dziekuje wszystkim za pomoc, temat do zamkniecia.
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
Chodziło mi o to że nowy zawór dawki dostępny jest tylko z nowym sterownikiem.
Witam, Ja mam podobny problem. Choć obroty nie wariują jak na filmie. To ciśnienie na listwie skacze . Dodatkowym objawem są stosunkowo wysokie korekcje na wtryskach. Potrafi pokazać nawet około 1.7 z tym że jak dodam gazu i odpuszczę to korekcje z 1 wszego cylindra wędrują na 4 lub odwrotnie. Zastanawiam sie czy może być to właśnie regulator ciśnienia...
podepnij jeszcze raz pod komputer w oplach P1630 magnetyczny zawór dawki P1631 sterownik pompy jeżeli masz któryś z tych błędów to sterownik do roboty
A przeczytałeś opis pod filmem? "Na filmie obalam mit że za pomocą próbówki można sprawdzić zawór dawki paliwa."
Podczas sprawdzenia napięcia przychodzącego do sterownika pompy w kostce w fordach pojawia się po przekręceniu kluczyka na kilka sekund. Nie jest to reguła, bo czasami jest po włączeniu zapłonu cały czas. Do sprawdzenia należy użyć żarówki dużej mocy, przy sprawdzaniu miernikiem możemy zostać oszukani. Zawór dawki można sprawdzić na krótko ale koniecznie...
Co do pierwszego błędu to prawdopodobnie zawór dawki paliwa lub kąta dla cylindrów 4-6 jest zacięty. Pytanie czy scania dymi? bo następny błąd wskazuje na elektrozawór kąta wyprzedzenia wtrysku dla tych samych cylindrów. Co do napraw i regeneracji tych zaworów to znajdziesz na forum, jest tego sporo.
Jak zgasł w czasie jazdy to uszkodzony sterownik pompy i zatarty zawór dawki ale to trzeba sprawdzić.
Najprostszy test pompy, to podłączenie żarówki pod zawór dawki (równolegle z zaworem). Przy kręceniu rozrusznikiem żarówka ma świecić tak na 30%. Jak nie świeci, a widzi obroty z pompy i wału to nie ma już co odpowietrzać.
Jeśli napiszę że zawór regulacji dawki będziesz wiedział o co chodzi?
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
004-4 jak sama nazwa wskazuje cold start valve- zawór dawki rozruchowej że tak to nazwę, wartość zmienia się przy nagrzewaniu sinika.
Za wysokie napięcia, 1V to już ponad 200 bar. Odłącz wtyczkę od czujnika wysokiego ciśnienia, powinna migać kontrolka, odkręć rurkę wysokiego ciśnienia na listwie. Zakręć rozrusznikiem, nie powinno lecieć paliwo. Sterownik powinien zablokować zawór dawki dając minus. Podłączamy wtyczkę na czujniku ciśnienia i odłączamy na zaworze dawki, kręcimy rozrusznikiem...
W praktyce im więcej paliwa w zbiorniku, tym łatwiej odpowietrzyć. Ponieważ nie ma tam pompki elektrycznej wspomagającej, musisz odpowietrzać podciśnieniem przez odpływ. Sprawdź zawór dawki, czy już go nie usmażyłeś.
Witam mam problem z uszkodzonym sterownikiem pompy wtryskowej w ford focus 1.8tddi. Sterownik po naprawie w serwisie padł po miesiącu i tu rodzi się moje pytanie czy zawór dawki paliwa mogę podpiąć na stałe do akumulatora np przez żarówkę 55w ? Chodzi o to żeby pojeździł do końca miesiąca potem zezłomuje i kupię inne auto. Wiem że pewnie to głupie pytanie...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Błędy typowe dla uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej. Tak, mógł być dobry palić w poprzednim samochodzie ale ma już prawie 20 lat i byle zapowietrzenie może go uszkodzić w sekundkę. Jak pompa jest zapowietrzona, nie można wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, odpowiedniej dawki, sterownik wysterowuje zawór dawki coraz to dłuższymi impulsami co łatwo...
Diagnostyka była robiona i niestety Nic nie wykazała.... Wymieniłem zawór Dawki Paliwa ale nic to nie zmieniło.... Pozdrawiam i czekam na wynik Pani pracy przy Aucie. Proszę o odpowiedz kiedy upora się Pani z Problemem
Ten twój zawór to nastawnik dawki, który regulując ciśnienie przesuwa jakieś tłoczki w pompie?
Numer sterownika jest wazny dla sterownika silnika, musi byc ten sam. Pompy mechanicznie sa takie same. Kody we/wy to nie problem. Jeśli nie reagował na gaz, to sterownik padnięty mimo poprawnej wymiany tranzystora. Jeszcze mała nadzieja ze zawór dawki jest zwarty, ale mała.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Do sprawdzenia zawór regulacji dawki.
Zauważyłem też, że po odpięciu czujnika temp auto pali na strzał ale ma za dużą dawkę bo gdacze jak tdi. Wymieniłem czujnik temp i dalej kręci długo. Czujnik ma około 1.8kOhm, nawet jesli podstawie kolo 100Ohm zamiast czujnika to efekt jest taki jak z podłączonym czujnikiem. Zastanawiam się, czy zawór dawki nie stoi dęba. Mam drugą pompę na zamianę...
Byłem przekonany że tranzystor steruje zaworem w dolnej części pompy(N108), nie wiem czy ponownie wymienić tylko tranzystor, czy wymienić też ten zawór dawki paliwa?? Nie wiem czy był przylutowany czy przyklejony poprzednim razem, ponieważ znajomy mi wymieniał tranzystor. Pozdrawiam.
dzięki, jak się trafią takie parchy to jeden za drugim, jeszcze z nissanem patrolem mam kłopot niebanalny. Najprawdopodobniej pompa :/ stoi już 2 tydzień. Sławetny tranzystor sprawdzony zawór dawki ok. Już nie wiem, byle do urlopu
Można próbować ale zawór nastawnika dawki może być uszkodzony,albo pompa zatarta mechanicznie a wtedy naprawa sterownika na długo nie pomoże.
wcześniej tez "tak tylko pokazywał" duzo mniej. ECU dość dobrze liczy w Zafirze. Test z dystrybutorem wykonany. To samo. Zastanawiam się czy nie jest uszkodzony zawór dawki paliwa w pompie Silnik X20DTL P.S. darujmy sobie dywagacje nt opon, filtrów, elektrozaworkó, opływowej sylwetki czy koloru auta. To nie ma wplywu na tak duza różnicę w spalaniu.
U mnie gdy rozkodowane były kluczyki i paliła się kontrolka immo nie było w ogóle sygnału na zawór dawki paliwa. Nie było możliwości odpalić samochodu, ani z plaka, ani podczas holowania. Jak u niego po odpaleniu pracuje, to z immo raczej jest wszystko ok. Proponowałem mu odpalenie bez czujnika temperatury, z wcześniejszym wtryskiem i większą dawką,...
Obroty 940-960rpm.Po odpaleniu zimnego nieznacznie podbija zawór zwiększenia dawki rozruchowej tzw.ssanie(jeśli działa)do jakiś 1050-1100rpm.
Witam ..mam problem z pompą która była remontowana 2 lata temu ,od dwóch miesięcy wyświetla check.Mam op-coma i pokazuje bład 1631 ale przy tym błędzie albo auto powinno być kaput albo mieć muła bo to błąd sterownika.Ja wiem że to może być do czasu ale czy macie jakieś pomysły..może soft w pompie ,może zawór dawki, no oczywiście może być tłoczek zwiększony...
Witam no właśnie nie ma jest to zabudowane częścią obudowy sterownika i co dziwne jest to połączone z tranzystorem który wysterowywuje zawór dawki w pompie , w sterowniku nie ma żadnych ruchomych elementów . Mogę tylko dodać że w tym elemencie jest coś na zasadzie optoelementu bo po otwarciu sterownika sterownik nie reaguje na zawór przestawiacza dopiero...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Mam problem z traktorem NEW HOLLAND TVT 155 traktor pali ale nie ma mocy ani nie rozpędza się żwawo, filtry nowe, odcina 1500 obrotów i tyle, po ściągnięciu wtyczki z czujnika ciśnienia na filtrze paliwa trochę lepiej ale wciąż nie ma mocy. Pompa paliwa teoretycznie daje napięcia na zawór dawki paliwa, po podpięciu zamiast zaworu żarówki 55W miga przy...
Sterownik uszkadza się, a dokładnie "wypala" się tranzystor sterujący dawką paliwa w pompie wtryskowej "Zawór przestawiacza dawki" - różnie nazywany, taka sama funkcja. Otóż ten zawór w trakcie użytkowania się przyciera - ze zużycia materiałów, od paliwa. Dlatego naprawa sterownika to tylko lecznie skutków nie przyczyń - problem będzie wracał, czasem...
witam. mam pytanko.skoda sdi 1.9 rocznik 2004 przy obciążeniu,1200 obr silnika chlapocze podobnie jak przy filtrze paliwa będącym do wymiany.czy to możliwe żeby to był odpowiedzialny zawór dawki paliwa? Dodano po 16 moim zdaniem może to być coś z zaworem recyrkulacji spalin za durzo podaje spalin do kolektora ssącego imieszanka przy wyrzszych obrotach...
Zawór regulacji dawki. Jest zapewne między wyjściami z pompy do wtrysków.
jeszcze jedno wymyśliłem :) znaczy wpadłem na pomysł ale już zaczynam sam sobie odpowiadać że to zbyt proste zeby mogło zadziałać :(* ale zapytam. W pompie zawór dawki jest blokowany przez immo aby sie nie otworzył i nie podał paliwa na wtryski. Gdyby mu tak podać napięcie na krótko? zadziała taki patent na chwilę żeby auto odpalić i sprawdzić czy chodzi...
Witam. Przyciągnęli mi Honde że podobno zagadała ale jak poruszali wiązką to zgasła i nie pali. Przedzwoniłem przewody do pompy i wszystko niby jest OK. Zawór dawki i czujnik położenia mają połączenie ze sterownikiem. Zawór kąta wtrysku bzyczy więc zasilanie ma. Zacząłem grzebać i doszedłem że nie mam plusa na czujniku położenia wału. Plus podawany...
Po wymianie tranzystora w sterowniku pompy VP44 od opla pompa daje za małe ciśnienie. Podłączyłem na stole pompę pod program Denisa i wywaliło mi takie błędy: 59 BIP Fault (Begin of Injection Point) (31) 53 Angle sensor/IWZ system (18) Przy podłączeniu zasilania zawór regulacji dawki odzywa się bzyknięciem, czy jest uwalona pompa mechanicznie, czy ma...
Witam , auto jak w tytule jechał zgasł podjechałem do gościa komputer pokazał 1664 ogólna usterka pompy i 1564moduł pompy zadanie ograniczenia dawki paliwa, wcześniej auto chodziło bez problemu, zdjąłem sterownik i zawiozłem do znanego w okolicy naprawiacza z roczną gwarancją, po wlutowaniu te same błędy i nie można wykasować , zawiozłem na reklamację...
Moja pompa wróciła z serwisu tydzień temu- rzeczywiście, wadliwie działający zawór regulacji dawki plus zawieszający się zaworek międzysekcyjny. Dodatkowo wymiana wszystkich uszczelnień i test na stanowisku. Pompa założona na silnik, brak zastrzeżeń co do pracy. Serwis z Lublina, jak coś, wal na PW. V.
Czy to ma katalizator? Jak wszysko było robione, to jeszcze zawory dawki i wyprzedzenia trzeba sprawdzić. ogumienie jest dedykowane )rozmiar(? Egr zaślepia się z 2 stron, czyli przy kolektorze ssącym też. Tmperatura cieczy ma być co najmniej 70 st. Ktoś co wycinał egr mógł skopać coś w mapie EDC. Teraz tak, jak auto nie dymi i ma moc, to znaczy ze działa...
Zaczekaj. Pierwszym razem piszesz że zimny 15 stopni pali i 28 stopni nie zapalił silnik, no ale znów piszesz, że zimny 15 stopni nie zapalił silnik. Szczerze, to ciężko coś powiedzieć, bo silnik nie pali zimny to ciepły zapali lub odwrotnie, a Ty tutaj napisałeś że raz pali a raz nie, to podejrzewam że temperatura silnika nie ma nic do rzeczy i prawdopodobnie...
P0400 Zapchany dolot, zacięty EGR, nieszczelne wężyki podciśnieniowe, uszkodzony elektrozawór, ewentualnie uszkodzony przepływomierz. P0195 urwane przewody czujnika, jest na samym przodzie miski i przewody się lubią uszkodzić jak nie ma osłony. P1630 to niestety raczej pompa i pokazuje zawór dawki, a nie kąta wtrysku, więc zapłonu bym się raczej nie...
Jak u mnie falowały obroty, to na komputerze wyskoczył mi błąd czujnika położenia wału. Kupiłem wtedy nowy czujnik (600 zł w serwisie). Jednak po wymianie dalej obroty falowały. Nie kasowałem jednak po wymianie błędów bo już nie miałem dostępu do komputera. Może jednak ten czujnik. Komputer nic nie pokazuje? Co do mojego problemu, to jestem po konsultacjach...
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Wymieniłem tranzystorek który steruje dawką paliwa oraz zawór dawki paliwa dalej to samo czyli brak mocy i słabe wkrecanie sie na obroty.Bład p1631 zmienił swój status z 7 na 1 .Czyli teraz brzmi POMPA WTRYSKOWA WADliWE DZIAŁANIE 1. Status 1 oznacza uszkodzony eeprom lun konwerter a/d według opisów znajdujących sie w necie.Da sie cos jeszcze zrobic?
Witam, Po odpaleniu auta i dodaniu gazu strasznie klekocze i nie ma mocy ale nie kopci. Autko jeździło sprawnie i bez kłopotów az padł sterownik. Po wymianie tranzystora przez miejscowego magika (prawdopodobnie irlr2905) auto zachowuje się jak w opisie. może ktoś miał podobny przypadek albo ma pomysł co posprawdzać? komputer pokazuje jedynie błąd C1530....
W tej pompie występują 2 zawory jeden na głowicy miedzy przewodami wysokiego ciśnienia oraz zawór przestawiający kąt zapłonu na dole pod głowicą. Tak wynika ze schemayu pompy Vp 44 który znalazłem w necie. Analogicznie na rysunku nazywają się zawór regulacji dawki oraz zawór początku tłoczenia
Szczerze mówiąc to powinieneś sugerować się dawką paliwa, ja bym bez zwiększenia dawki paliwa nic tam nie ruszał.
Pojawianie się jakichkolwiek błędów tylko po włączeniu zapłonu, bez próby uruchomienia dyskwalifikuje na starcie ten sterownik. Po prostu jest uszkodzony. Jeśli kable sterownik pompa są podłączone, zawór kąta ma około 10 OHM a błędy wyskakują na starcie to ktoś ci sprzedał złom. Zawór dawki jest dobry, bo inaczej samochód za chiny by nie odpalił. A...
Witam. Mam problem z focusem 1,6 tdci wymieniona została pompa wysokiego ciśnienia ponieważ na starej nie palił. Na nowej (używanej ) zapala ale po dodaniu gazu pow. 3000 obrotów samochód gaśnie. Błąd dawkowanie paliwa i zasilanie paliwem . Sprawdzone wtryski są ok wymieniony zawór dawki na pompie i bez zmian. Nowy filtr paliwa . Są momenty że przez...
Witam kolego coś ten twój opis błędu nie pasuje do silnika DTL powinno być zawór nastawnika dawki, teraz tak uszkodzony zawór i sterownik a stało się to z powodu zatarcia tłoka przestawiacza kąta, pompa do roboty jak chcesz to zadzwoń postaram się pomóc.
I nie odpali trzeba wymienic lub naprawić sterownik,wymienić zawór nastawnika dawki i jeszcze może tłoka przestawiacza kąta choć to może niekoniecznie wtedy odpowietrzyć i ma palić
wedlug mnie wyglada na przestawiony zapłon. Na plaku odpala poniewaz kompresja jest i wałek, tłok zgrywaja sie , lecz pompa moze dawac paliwo za pozno i auto nie spali dawki tylko ja wyrzuci przez zawory. Moze niech ktos bardziej doswiadczony sie wypowie
To nie przepalony opornik a tranzystor mosfet. Zapewniam cię że odpowiada on tylko za zawór regulacji dawki paliwa - powód przez który nie chciał odpalić samochód. Tłoczek sterowany jest bezpośrednio z płyty głównej sterownika z 7 nóżkowgo elementy. To sterowanie nie ulega uszkodzeniu. Błąd 0550 jest regulacji kąta wtrysku. Mogło się zdarzyć że jednocześnie...
sprawć dokładnie parametry pompy czyli dawki zawór n109 i n108tz. kątowy myslę że tu właśnie będzie problem
Gościu trochę kultury!!! Już sam się dowiedzialem, górny jest po to żeby przy zimnym silniku chodził równo ("tzw. ssanie") a dolny zawór do dawki paliwa. A steruje nimi prawdopodobnie przekaźnik który jest za akumulatorem. A jak pisałem że wtryski są dobre to znaczy że tak jest. Jak nie wiesz o co chodzi to nie pisz!!!
Witam z powrotem . Niestety jestem wciąż w tym samym miejscu ... Rozebrałem.caly przód auta wyjąłem pompę wymieniłem zawór dawki paliwa i kąta wtrysku sprawdziłem wszystko działa ..... https://obrazki.elektroda.pl/5954087100_... https://obrazki.elektroda.pl/8556143800_... https://obrazki.elektroda.pl/8622416400_...
Jakiej regeneracji? Regenerację można sobie robić jak jest błąd P1631, ale przy błędzie 1651 regeneracji już sie nie robi. Poza tym zostaw spokoju pomiar tej rezystancji, prędzej wykręć zawór nastawnika dawki ( uważaj na oring!) i zobacz czy nie ma białego osadu jak chodzi tłoczek.
Uszkodzenie sterownika nie jest skutkiem uszkodzenia mechanicznego pompy. Nie ma jedno z drugim nic wspólnego. Pisałem o tym w innym poście. Wystarczy wziąć miernik i sprawdzić który zawór czym steruje i będzie wiadomo od czego pada tranzystor. Jak samochód ci się zapowietrzył to normalne ze poleciał sterownik. Te sterowniki we wszystkich markach samochodów...
Chyba najtańszym i najszybszym sposobem sprawdzenia co boli twojego opla jest podpiecie pod kompa.A na oko to może być zawór regulacji dawki czyli za chwile bedziesz miał do roboty elektronikę pompy i nie odpalisz wcale .
Powszechnie to wiadomo że zawór regulacji dawki paliwa jest sterowany przez tranzystor Unipolarny. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd niczym nie uzasadnionymi stwierdzeniami. Zawór regulacji dawki się nie zacina. Może stanąć na amen jak pompa poleży z pół roku czy rok. Ale wtedy samochód na takiej pompie nam nie odpali, a sterownik z racji tego nie uszkodzi...
Witam, jestem nowy takze z góry przepraszam jeżeli nie ten dział, bądź cos robie nie tak. Zafira 2.0 dti, po czyszczeniu kolektora dolotowego ( nie zbędne zdemontowanie przewodów wtryskowych) nie mogłem odpowietrzyc układu, w końcu sie udało , niestety auto nie trzymało wolnych obrotów oraz nie reagowalo na gaz. Kts pokazał najpierw p1631 błąd pompy,...
53253; za niskie ciśnienie zasilania w różnych warunkach roboczych.Jeden z zaworów przelewowych otwiera się za wcześnie lub zamknięty zawór odcinania paliwa, zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa podająca,wyciek z układu.Kod wyświetli sie w tedy gdy spadek ciśnienia będzie w czasie nie mniejszym niż 7s, w tedy sterownik ograniczy moc tak długo jak...
Ford fiesta miał zawsze vp30. Pompe VP30 ma duże różnice mechaniczne i taki sam sterownik, oczywiście w każdej jest inny program. Pompa VP30 to pompa osiowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim, VP44 to pompa promieniowa z elektromagnetyczną regulacją dawki do silników z wtryskiem bezpośrednim. Na pierwszy rzut oka...
Witam, jestem nowym użytkownikiem, aczkolwiek potrzebuje Waszego wsparcia. Posiadam Audi z silnikiem 1.9 tdi Afn i jak w temacie mam problem z odpaleniem auta gdy jest rozgrzany przy tym komputer pokazuje błąd 00550 (zawór regulacji dawki paliwa, różnica regulacji, nieciągły), ktoś z Was może jest w stanie pomóc ?
Temat nieskończony. Auto kopci, pracuje źle. Na wolnych obrotach działa na wszystkich garnkach, ale na obrotach katastrofa. Podmieniona część mechaniczna pompy. Rozebrałem całą w proszek, więc musi być dobra. Ciśnienie wewnętrzne od 10 bar do 20 bar. Podmieniłem sterownik pompy, bez zmian. Kompresja silnika dobra, rozrząd sprawdzony, kąt się zgadza....
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
Witam, jestem nowy na tym forum. Mam problem, posiadam astre II 99r. silnik oplowski 1.7 TD x17dtl i dzis gdy jechalem autem zaczal glosno klekotac i po chwili zapalila sie kontrolka check engine i auto bylo strasznie mułowate, a przy tym bardzo głośno chodziło, po chwili kontrolka zgasnęła i auto zaczelo chodzic normalnie, ale problem ten powtarzal...
zawór dawki paliwa zawór dawki scania zawór regulacji dawki
tranzystor bc337 prąd bramki tyrystora karta zabezpieczona zapisem
silny router rozlaczniki bezpiecznikowe
Moduł Casio 2784 - brak wskaźnika niskiej baterii Opel Corsa D 2010 - Niedziałające przednie światła postojowe